Zeurpietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:47 schreef babette21 het volgende:
oh Requiem for a Dream, die wilde ik nou eindelijk eens gaan kijken... weer vergeten![]()
@ Eef: dan zou het "bepaald geen" zijn ipv "bepaald niet"
Dat ligt eraan wat je in het eten doet.quote:
Donderdag komt 'ie op RTL5.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:47 schreef babette21 het volgende:
oh Requiem for a Dream, die wilde ik nou eindelijk eens gaan kijken... weer vergeten![]()
Apufquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je in het eten doet.
Ik heb me er nooit toe kunnen zetten om die film te kijken. Hij lijkt me echt steengoed, maar toch een beetje teveel van het goede voor mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb net Requiem for a Dream weer eens gekeken. Wat een briljante film is dat toch ook.. En wat een schande dat Ellen Burstyn geen Oscar heeft gekregen voor haar rol en
. Julia Roberts.
. wel.
Maar goed. Bedtijd. Morgen naar Amsterdam..
Ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:48 schreef Airelle het volgende:
I'm gonna be on television!
Ja, kan ik er wat aan doen dat jij iets mist.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:47 schreef babette21 het volgende:
@ Beaver: troost je, ik heb ook last van de Rare Dag
Ik merk hetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:48 schreef babette21 het volgende:
toch zonde, zo'n fris prodentbekkie en geen zoenpartner paraat...
Het is ook geen licht verteerbare film, zeg maar. En je moet er van houden. En je moet 'm niet wekelijks kijken. Maar toch. Zet je ertoe. Donderdag. Probeer het. Doe het voor mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:49 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb me er nooit toe kunnen zetten om die film te kijken. Hij lijkt me echt steengoed, maar toch een beetje teveel van het goede voor mij.
Ik snap echt niet dat Cameron Diaz Jared Leto aan de kant heeft gezet voor JT. Die ogen.......quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja..
[afbeelding]
Dit, als Marion en Harry zo liggen en Marion zegt van: "You make me feel like a person." enzo. Dat vind ik echt een van de mooiste scenes ooit..
Ik vond hem eerlijk gezegd iets tegen vallen. Misschien had ik wel te hoge verwachtingen door al die positieve recensies enzo.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb me er nooit toe kunnen zetten om die film te kijken. Hij lijkt me echt steengoed, maar toch een beetje teveel van het goede voor mij.
Waarom specifiek donderdag? Komt hij dan op tv?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het is ook geen licht verteerbare film, zeg maar. En je moet er van houden. En je moet 'm niet wekelijks kijken. Maar toch. Zet je ertoe. Donderdag. Probeer het. Doe het voor mij..
Ik moet zeggen het is highly entertainingquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
erg he
er zit geen rem op ofzo, knalt van alles uit vandaag
Ja. Hij komt wel laat, maar ach.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:52 schreef LeBeau het volgende:
Waarom specifiek donderdag? Komt hij dan op tv?
hier ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:54 schreef babette21 het volgende:
btw: 't onweert hier nu ook..................
Ja, daar had ik het dus ook bij.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
En beav: dan had jij met RfaD wat ik had met. Schindler's List.
.
Nee, ik had 'm op DVD gekeken. Omdat ik donderdag niet kan. En omdat ik nu tijd heb.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:54 schreef babette21 het volgende:
oh komt ie donderdag?? ik had het gelezen, maar omdat jij erover begon dacht ik dat ie nu net was geweest...
btw: 't onweert hier nu ook..................
Wat vind je wel een hele goede film dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het dus ook bij..
oh toch welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:53 schreef beaverhausen het volgende:
Ik moet zeggen het is highly entertaining.
Echt, dat vind ik zo'n overgewaardeerde film! En als ik dat zeg kijken mensen me altijd aan alsof ik helemaal gek ben. Nou! Mooi dus niet! Dan zeg ik voortaan gewoon van: "Maar, maar, beaverhausen vindt het ook!" Dat zal ze leren!quote:
Dat Duits hier ook af en toe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |