Er zijn genoeg films die ik goed vind. Zelfs slechte films kan ik goed vinden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat vind je wel een hele goede film dan?.
Die is sprookjesachtig leuk jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er zijn genoeg films die ik goed vind. Zelfs slechte films kan ik goed vinden.
En ik vind Schindler's List en Requiem for a Dream ook absoluut niet slecht. Ze waren alleen... anders dan ik had verwacht door alle positieve reacties denk ik.
Amélie vind ik bijvoorbeeld een hele goede film..
Ik vond hem ook niet zo geweldig. Erg goed, maar niet zo goed als sommige mensen vinden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het dus ook bij..
Je gaat je gang maar!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh toch wel
mja voor jou maakt 't weinig uit dat ik alle mannen hier voor homo uitmaakt enzo....
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
Amélie vind ik bijvoorbeeld een hele goede film..
Ja! Opstand! Revolutie! Macht aan het volk! Of zoiets.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Echt, dat vind ik zo'n overgewaardeerde film! En als ik dat zeg kijken mensen me altijd aan alsof ik helemaal gek ben. Nou! Mooi dus niet! Dan zeg ik voortaan gewoon van: "Maar, maar, beaverhausen vindt het ook!" Dat zal ze leren!
Save the last dancequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]!
Amelie, Dancer in the Dark en Requiem for a Dream zijn mijn top 3..
Welke film?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Milan?
Ik was naar de bios vanavond.
Die heb ik in de bios gezien. Ik vond 'm ge-wel-dig. Maar ik denk dat ik 'm enorm kut vind als ik 'm nog een keer ga kijken. Dus ik houd het maar bij die herinnering.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:00 schreef Airelle het volgende:
Save the last dance.
Mijn jeugd-lievelingsfilm!
vanmiddag was Milan Festival in het Zuiderpark....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:59 schreef Christine het volgende:
Milan?
welke film?quote:Ik was naar de bios vanavond.
Mijn top 3 is denk ik Breakfast at Tiffany's, Shakespeare in Love en Amélie.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
!
Amelie, Dancer in the Dark en Requiem for a Dream zijn mijn top 3..
Yep. Gewoon Jared Leto intikken en dan op afbeeldingen zoeken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij weet ze te vinden... ook met google?.
Oh dus dat was al die herrie vandaag uit het Zuiderpark.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
vanmiddag was Milan Festival in het Zuiderpark....
merkte ik toen ik er uit m'n werk langsreed en het net afgelopen was.........
Nemo!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:01 schreef LeBeau het volgende:
Een paar van mijn favoriete films zijn The Incredibles, Finding Nemo en Bambi.
Yeah, I know.
Ik heb um thuis op video... misschien al wel 10 keer gezien.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die heb ik in de bios gezien. Ik vond 'm ge-wel-dig. Maar ik denk dat ik 'm enorm kut vind als ik 'm nog een keer ga kijken. Dus ik houd het maar bij die herinnering.
Ik ben een beetje allergisch voor Gwyneth.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
Shakespeare in Love
Deed ik ook!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Yep. Gewoon Jared Leto intikken en dan op afbeeldingen zoeken.
Het is een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje allergisch voor Gwyneth.. Alhoewel de rol van man haar op het lijf is geschreven.
.
Jared is al 33.. Wat een babyface heeft íe dan.
Dat zijn de enige twee leuke inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:04 schreef babette21 het volgende:
Save the last dance ook in de bios gezien...
verrassend leuk [en verschrikkelijk gejankt]
10 things I hate about you is ook zo leuk.....
en daarmee hebben we de highschool-films wel gehad
oh, én Breakfast club... Uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |