quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:12 schreef haagse_elfje het volgende:
o ja ik was er eentje vergeten die ik ook soms nog eens zie op famile feestjes Famke Janssen
Jaloers isquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:12 schreef haagse_elfje het volgende:
o ja ik was er eentje vergeten die ik ook soms nog eens zie op famile feestjes Famke Janssen
Arnold Vanderlijdequote:Op dinsdag 30 november 2004 13:04 schreef Timmai het volgende:
- Die oud-bokser, die lange met dat limburgse accent, hoe heet die nou?
Hoe heet die vent ook alweer? Nol?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:58 schreef Cee het volgende:
Verder in Nederland alleen een paar keer de zanger van VOF de KunstDie heeft me geholpen met tanken bij de Shell.
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:46 schreef Koobus het volgende:
[..]
Hoe heet die vent ook alweer? Nol?
"Hee, Cee, ben je nou alweer op dit tankstation? Weet je nou nog niet hoe het werkt?"
robinquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:05 schreef haagse_elfje het volgende:
ik zag eer gister een jongen bij mij in de straat hij speelde in GTST een verstandelijk gehandicapte hij was een broertje van benjamin(?) die dude die in iedere geval dood is.....hij had altijd zo een poppetje op zijn vinger in iedere geval die zag ik lopen
die was het idd, die dude woont blijkbaar bij mij in de buurt wat kan hij sago kijken tjezusquote:
Def Rhymz heeft in Zwijndrecht gewoond, ik heb hem wel eens zien lopen.quote:Op zondag 19 december 2004 18:42 schreef Siegfried het volgende:
Hmm, ik heb laatst de weg gevraagd aan Def Rhymz, kwam er pas achter toen ie z'n bek opentrok
wie is dat ook weereens??quote:Op zondag 6 februari 2005 12:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Def Rhymz heeft in Zwijndrecht gewoond, ik heb hem wel eens zien lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |