Ik ook... morgen weer werkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:21 schreef babette21 het volgende:
ik heb honger maar m'n tanden al gepoetst...
en nog steeds 'n enorme tering hoofdpijn [excusez le mot]
ik zou naar bed moeten gaan
oh... ja... maar da's maar 'n bijrol, stelt weinig voorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:21 schreef beaverhausen het volgende:
Dat was voordat je Thelma & Louise inruilde voor Pulp Fiction..
"Let's keep goin' Thelma"quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh... ja... maar da's maar 'n bijrol, stelt weinig voor
T&L is uiteraard vooral goed vanwege 't einde
voor die laatste 2 minuten kan ik de hele film kijken
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:23 schreef Airelle het volgende:
WTF... nog nooit gehoord van Thelma and Louis.
Waar gaat tie over?
nou dan zal ik maar 's snel naar de videotheek gaanquote:
Waar gaat tie over?
Oké.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou dan zal ik maar 's snel naar de videotheek gaan
girlpower in the early 90's & Brad Pitt in z'n jonge jaren
Blijkbaar niet he.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]!
http://www.imdb.com/title/tt0103074/
Die kent iedereen toch wel?!
Waar gaat tie over?
quote:Thelma en Louise zitten allebei vast in een uitzichtloos leven met dito man. Ze besluiten een tripje te maken in hun open Thunderbird en direct gaat alles verkeerd. Thelma wordt lastiggevallen door een man en na een dodelijke schietpartij slaan ze op de vlucht.
Leeftijd, pfft. Toen die film uitkwam was jij al helemaal 2 hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Blijkbaar niet he.
Leeftijd waarschijnlijk.
Hoe heet trouwens die film met Pitt waarin hij een retard speelt die allerlei crimescenes afreist met een paar andere mensen, om vervolgens overal te moorden?quote:
http://www.imdb.com/title/tt0097136/quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe heet trouwens die film met Pitt waarin hij een retard speelt die allerlei crimescenes afreist met een paar andere mensen, om vervolgens overal te moorden?
Kalifornia... heb ik ook op tapequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:29 schreef Christine het volgende:
Hoe heet trouwens die film met Pitt waarin hij een retard speelt die allerlei crimescenes afreist met een paar andere mensen, om vervolgens overal te moorden?
Nee, California dus. Bedankt babettequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0097136/
Die?
Ik denk eerder Kalifornia.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0097136/
Die?
Daar moest ik dus het eerst aan denken en toen bedacht ik me dat daar geen Brad Pitt in zit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:32 schreef babette21 het volgende:
trouwens, enigszins vergelijkbaar maar nog veel beter dan Kalifornia: Natural Born Killers
ik hou op zich helemaal niet van dat geweld enzo, maar daarin wordt echt briljant gespeeld!!
heb ik volgens mij niet gezienquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:33 schreef Christine het volgende:
Ik vind Thin Red Line helemaal geweldig
Niet gezien.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:33 schreef Christine het volgende:
Ik vind Thin Red Line helemaal geweldig
Het onweer is hier alweer opgehouden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:36 schreef Airelle het volgende:
KAAAAAABLAM!!!!!!!!
*aarght evelien rent weg bij het raam.
Stil maar.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:36 schreef Airelle het volgende:
KAAAAAABLAM!!!!!!!!
*aarght evelien rent weg bij het raam.
Nouja deze gaat meer over de psychologie erachter. Er word in beeld gebracht hoe de GI's door alle opdrachten en moorden steeds gekker, afstandelijker, etc. worden en uiteindelijk helemaal doordraaien. Echt supermooi gedaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:37 schreef babette21 het volgende:
heb ook niet zoveel met oorlogsfilms....
kan er geen een bedenken die ik perse 'n tweede keer wilde zien
Pearl Harbor is te cheesy, Schindlers list te saai, Saving Private Ryan te grof.........
oke da's wel beter ja....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:38 schreef Christine het volgende:
Nouja deze gaat meer over de psychologie erachter.
quote:
Die vind ik dan wel weer leuk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:43 schreef beaverhausen het volgende:
Telt Private Benjamin ook als oorlogsfilm?.
.
Waarom denk je dat ik die vraag stel?quote:
Trustenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:45 schreef babette21 het volgende:
oke lieve mensen [/miesbouwman], ik vind 't erg gezellig, maar word geroepen door mijn bedje....
goodnight [don't let the bedbugs bite]
![]()
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:45 schreef babette21 het volgende:
oke lieve mensen [/miesbouwman], ik vind 't erg gezellig, maar word geroepen door mijn bedje....
goodnight [don't let the bedbugs bite]
![]()
Denk je?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:52 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij zijn alle dames plotseling weg.
Tweeling is prachtig!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:43 schreef babette21 het volgende:
De Tweeling is wel mooi.... maar dat gaat ook meer over de gevolgen van de oorlog....
als 't zich dan toch in de oorlog moet afspelen, doe mij dan Allo Allo maar.......
"I will only say this once"![]()
![]()
Met wie?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:04 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond.
Vandaar ook het meezingen.quote:
Sorryquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Vooral dat riedeltje na het refrein. Tum-tum-tum-tu-du-du tum-tum-tum-tu-du-du die-dum.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:43 schreef babette21 het volgende:
De Tweeling is wel mooi.... maar dat gaat ook meer over de gevolgen van de oorlog....
als 't zich dan toch in de oorlog moet afspelen, doe mij dan Allo Allo maar.......
"I will only say this once"![]()
![]()
Johquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:47 schreef Svensational het volgende:
Jullie zijn nog lang doorgegaan gister..
Geld, omdat de D en de F dichter bij elkaar zitten dan de G en de Z.quote:
Spam?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:17 schreef mark_03 het volgende:
Spam[TOERNOOI] Meest gemiste BN'ers KWARTFINALE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |