Zaterdag bruiloft en over een paar weken trouwen een heel bijzondere bejaardenbruiloftquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:24 schreef Eilanden het volgende:
Gewoon zomaar of voor iets speciaals SCH?
Gewoon even geduldquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:24 schreef golfer het volgende:
Jij in colbert SCH?
Dat kan ik me nauwelijks voorstellen.
Foto?
Dat is dan ook nauwelijks het geval - kleding kopen is een ramp - zeker met van die zorgelijjk kijkende verkopers die pas ontdooien als ik zelf zeg dat het vast niet meevalt in mijn maatquote:dat ze die dingen trouwens in jouw maat maken...
Henk Kesler ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
Clauw is die sollie van jou trouwens bij de KNVB(ik kort het expres maar even af)?
Met die eigenaar heb ik nog wel eens zaken gedaan toen ie net begon ermee.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef VoreG het volgende:
Als je gaat beginnen op de universiteit krijg je dan een lijst thuis waarop staat welke boeken je moet hebben en waar je dat krijgt?. Ik snap er de ballen van
.
Wanneer krijg je dat dan? Want over een maand moet ik beginnen en er zit nog een introweek tussen enzquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uiteraard. En inschrijven voor alles wat ook uitgelegd.
Let wel op dat je je op tijd ingeschrijft voor de tentamens, kan anders een duur grapje worden. Eerste tentamenweek uiteraard niet gedaan en te laat. 62.50 voor 4 tentamens
Oh oooooh! Wat nu?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:26 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee zonder iets terug is in de stad.
FotoooooSCH
Je krijgt of post of je krijgt het op de introductiedag van je uni te horen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef VoreG het volgende:
Als je gaat beginnen op de universiteit krijg je dan een lijst thuis waarop staat welke boeken je moet hebben en waar je dat krijgt?. Ik snap er de ballen van
.
Ah ok, ik vroeg me al af hoe dat zatquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Je krijgt of post of je krijgt het op de introductiedag van je uni te horen.
Het is in ieder geval slim om lid te worden van een studievereniging, die bieden je de boeken meestal met een fikse korting aan en voorzien je sowieso van meer informatie over hoe en wat omtrent studie en dus ook boeken.
Introweek en introdagen zijn er niet voor nietsquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wanneer krijg je dat dan? Want over een maand moet ik beginnen en er zit nog een introweek tussen enz.
Niet te veel lawaai makenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah ok, ik vroeg me al af hoe dat zat
Dus dat hoor ik dan tijdens de UIT-week dan is het goed.
Wat?!quote:
Ik ben lievquote:
Ik heb een hekel aan luisteren dus als ze me het vertellen ben ik het binnen 2 mins weer vergetenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Introweek en introdagen zijn er niet voor niets
Ze gooien je echt niet zomaar in het diepe. Alles wordt uitgelegd en anders zijn er nog 1000 anderen die er ook de ballen van snappen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
Clauw is die sollie van jou trouwens bij de NVB(ik kort het expres maar even af)?
Met die eigenaar heb ik nog wel eens zaken gedaan toen ie net begon ermee.
Ik ken het. Ik was vorig jaar rond deze tijd ook al in paniekquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat?!.
[..]
Ik ben liev
[..]
Ik heb een hekel aan luisteren dus als ze me het vertellen ben ik het binnen 2 mins weer vergeten
Oh oh!! Noca is weer druk druk druk drukquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:48 schreef Noca het volgende:
Hoi hoi!
Avond!
Zweeeellllgjeeeee, als je begrijpt wat ik bedoel
Eilandje!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oh oh!! Noca is weer druk druk druk druk
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:48 schreef Noca het volgende:
Zweeeellllgjeeeee, als je begrijpt wat ik bedoel
Als die Jan-Peter nog steeds de baas daar is gaat het wel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:43 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Wel ok? Heb gister dus met hem gesproken, geen hele rare vent, dacht ik?
Oh oh Noca on a sugar rush!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Eilandje!
Een hele softijsbeker opeten is slecht voor je...
Doen een behoorlijk aantal websites dat niet?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Als die Jan-Peter nog steeds de baas daar is gaat het wel.
Had destijds een zakelijk conflictje met hem omdat hij zonder onze toestemming de vacatures uit de PCM kranten overnam op zijn site.
De knappe hebben daar een man voor, de lelijke ontwikkelen zoietsquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:24 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat een lelijke wijven die 3 miljoen orgasmes krijgen in hun leven
Man jij rukt nog op je nieuwe kamer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
De knappe hebben daar een man voor, de lelijke ontwikkelen zoiets
Hmhm ik ontwikkel er ook wat voorquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man jij rukt nog op je nieuwe kamer.
Ja, een Hagenees in het uit-vakquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef VoreG het volgende:
hoorde ik daar wat?
Hey, mocht je van je vrouw een keertje laat opblijven?quote:
UFO-bewoner ... terug in je hok ... schouwburg publiekquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef VoreG het volgende:
hoorde ik daar wat?
ik moet morgen werkenquote:
ik ookquote:
idd dat valt tegen.. ik dacht dat het wel zou plenzen.. maar er is nog geen druppel gevallen...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook
meestal word ik slaperig van koffie 's avonds, maar deze viel even iets anders. en ook al geen onweer om me mee te vermaken
Ik duik er ook in, trustenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd dat valt tegen.. ik dacht dat het wel zou plenzen.. maar er is nog geen druppel gevallen...
jammer erg jammer..
ik ga toch maar eens mijn bedje in
doei
en tot morgen
dan ga je samen kijkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:33 schreef pfaf het volgende:
Avond, wilde ik Pascal's Chinatown kijken, krijg ik eens m'n vrienden aan de deur..
Met 300 Euro coke op de tafel....quote:
We winnen toch niets?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Ey stelletje zijkwijffe
Beetje zwemmen keike
ga dan trainspotting kijken, de ultieme drugsfilmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met 300 Euro coke op de tafel....Ik zit er meer aandie film van laatst te denken, waar je sowieso niets van snapt. Anders wordt het gewoon Pulp Fiction of Blow.
met al die zwetende wijfen zekerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Ey stelletje zijkwijffe
Beetje zwemmen keike
Is ook een mooiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga dan trainspotting kijken, de ultieme drugsfilm![]()
muziek in trainspotting is toch wat beter, vooral als underworld voorbij komtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is ook een mooie, maar ik prefereer Pulp Fiction, vanwege de muziek.
Het hangt natuurlijk ook van de drugs af, snatch zou ik niet met emphetamine in het bloed proberen....
snuif niet te veel water opquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:44 schreef pfaf het volgende:
Ik hoor dat ik ga zwemmen. Tot morgen of straks..
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
muziek in trainspotting is toch wat beter, vooral als underworld voorbij komt
Klinkt bekend.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:44 schreef pfaf het volgende:
Ik hoor dat ik ga zwemmen keike
Dat zegt ze wel, maar die gek zit nu nog gewoon even, bijna bloot, op het balkon haar laatste ZA-tje te drinken en te genieten van de zwoele warmte en de stilte om haar heen.quote:
apk, of aan gort gereden?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:11 schreef DutchGooner het volgende:
Remschijven e.d.,kortom 300 euri lichter
dat is idd flink balen, hier neem een baco van mijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:14 schreef DutchGooner het volgende:
Aan gort
Prostaatklachten beginnen steeds eerder?quote:
Ik ben nog wel even wakker hoorquote:
*Checkt Popo's AT.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:36 schreef popolon het volgende:
Hools is straks 't enige VBL topic waar ik nog in ga posten
Daar hoef je niet veel voor te doen hoor.quote:
geen samuel heh... niet te zuipen die gortquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:46 schreef popolon het volgende:
Ga maar eens een pilsie halen in 'the shithole', de kroeg om de hoek.
hey gooner.. waar ga je op afquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:47 schreef DutchGooner het volgende:
Same here,over een uurtje of 6 loopt mijn wekker weer af voor een dag vol Amsterdom,alcohol,Engelse vrienden en voetbal
Amsterdam Tournament met een soort van pre-party in de stad,laten we het daar maar op houden.quote:
Ik ben 3 weken lang gespamt als seizoenkaarthouder maar ik sla over....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Amsterdam Tournament met een soort van pre-party in de stad,laten we het daar maar op houden.
Goedemorgen Bluezzquote:
Okequote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:40 schreef Bluezz het volgende:
Haha nee gewoon laatste werkdagje voor het (lange) weekend
Ik werkte op uitzend basis daar en de termijn is nu afgelopen en helaas geen mogelijkheden tot een langer verblijf.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:42 schreef Bluezz het volgende:
Oh, vertel?
Jij rijdt dan ook in een Overal Pech En Last.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:11 schreef DutchGooner het volgende:
Remschijven e.d.,kortom 300 euri lichter
Brad Pitt is ook een lekker wijfquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Mr & Mrs Smith is echt een vette film.
En Angelina Jolie is een lekker wijf!
Brad Pitt is idd een goed uitziende man, die tevens zeer goed kan acteren!quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:31 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik kan echt niet wakker worden..
Was iets te gezellig gisteravond..
Ja lekker doe mij maar een bakje..quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ben niet zo in een relstemming.
't Is zeker te laat om te wijzigen hè.
Shit! Ik moet ook nog naar de Kapper maar mijn gebruikelijke homofiele marokkaanse kapper (ja SCH dit is ECHT waar!) is op vakantie!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:03 schreef pfaf het volgende:
Goedmorgen, ik dacht dat ik wel zonder bespreking bij de kapper binnen kon lopen, maar was vergeten dat vandaag de bouwvak begint. Bomvol daar dus.
Als ik vanochtend niet kan, kan ik niet meer voor m'n vertrek overmorgen. En dan ga ik zonder zomer-kapsel de zon tegemoet...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Shit! Ik moet ook nog naar de Kapper maar mijn gebruikelijke homofiele marokkaanse kapper (ja SCH dit is ECHT waar!) is op vakantie!
Ik word niet veel vrolijker als ik dit allemaal lees.. ik moet nog beginnen met werk zoeken ( als ik terug kom) ik mag volgens mij als blij zijn als ik wat krijg..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:29 schreef pascalheister het volgende:
mogge, nee het juiste werk vinden is idd niet makkelijk
Ze zochten een andere Superheld!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:36 schreef Superheld het volgende:
Word ik net mn bed uitgebeld door de politie, ik zat al te denken waarom bellen ze nou weer, hebben ze het verkeerde nummer gedraait.![]()
Kan ik me niets bij voorstellenquote:
Yeahquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:33 schreef clauwheee het volgende:
Zal ik dan ff voor een positieve flow zorgen... AANGENOMEN!!!!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:41 schreef pfaf het volgende:
Ik probeer het nog eens bij de kapper. Wanhoopspoging....
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:33 schreef clauwheee het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:33 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Kan haast niet anders. Kapper zat vol.quote:
Eeeuuhhh, da's een hamer lieve schat..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:01 schreef pascalheister het volgende:
mijn god een 82 inch LCD
[afbeelding]
http://www.tomshardware.com/hardnews/20050719_154631.html
F5 is de oplossingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:06 schreef pfaf het volgende:
[[url=http://www.desearch.net/out.php/t13488_hamer.JPG]afbeelding][/URL]
Maandagquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:54 schreef appelsientje het volgende:
wanneer moet/mag je beginnen met werken??
quote:
Goed man!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:33 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Neequote:
Kijk dat is echt leuk om te horenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar goed, we hebben al drie jaar geen vakantie gehad, ook ivm bijbanen enzo, dus dat zijn we gewend. En omdat mijn instelling zo goed was volgens mijn nieuwe baas, deden ze niet moeilijk als ik in september bijv. een lang weekend weg wilde of in de herfstvakantie vrij wilEn 9 augustus heb ik vrij gekregen omdat het dan een jaar geleden is van ons nichtje, heel fijn
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk dat is echt leuk om te horen
hebben ze ook een website ??kunnen we ff kijken..
Straks!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:26 schreef methodmich het volgende:
Yo DD! Heb ik nog mail van je?
www.tros.nlquote:
ooo daar ga je ook nog echt werkenquote:
Told you so!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:33 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Die komkommer ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Nog een leuke tip voor de dames: http://planet.nl/planet/show/id=67777/contentid=603712/sc=fda774
*bash weggehaald*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:36 schreef Bluezz het volgende:
2 dingen
Komt er hier een hele familie binnen om een afspraak te maken bij de dermatoloog.... blijken ze SCHurft te hebbenBen een uur bezig geweest om alles te ontsmetten waar die &*^^%$ kinderen aan hebben gezeten hier.
Getverdemme ik heb er nog jeuk van
Enneh waarom dragen mensen hun eigen naam om hun nek? Ik wil het begrijpen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:40 schreef WaStEd het volgende:
[..]
En alleen als je Angelique, Monique Priscilla ofzoiets heet toch ?
Omdat ze dus niet zo snugger zijn en een moeilijke naam hebben, kunnen ze die tag laten zien als iemand vraagt hoe je het spelt....quote:
Dat is wel zo inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:43 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Omdat ze dus niet zo snugger zijn en een moeilijke naam hebben, kunnen ze die tag laten zien als iemand vraagt hoe je het spelt....
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Told you so!
Wanneer zijn we van je af hier?
Wanneer begin je?
quote:
jij hebt ook altijd wat met je voetenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:06 schreef VoreG het volgende:
WHAAAAAAAA
Ik loop hier met blote voeten rond, ga ik op mn stoel zitten zet ik mn voet net voor de wieltjes, rijd ik met mn volle gewicht over mn voet heen
Wat was het de vorige keer dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd wat met je voeten
Auw...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:06 schreef VoreG het volgende:
WHAAAAAAAA
Ik loop hier met blote voeten rond, ga ik op mn stoel zitten zet ik mn voet net voor de wieltjes, rijd ik met mn volle gewicht over mn voet heen
Dat is geen pretje inderdaadquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:oi
fiets ik weg op het werk begint het te regenen, tegen de tijd dat ik thuis was viel het met bakken uit de luchtdrijfnat. K had alleen een shirt aan en geen jas ofzo
dan zal dat zo wel hier heen komenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is geen pretje inderdaad
Hier heeft het ook heel erg hard geregend. Nu breekt de zon weer door
zonder de zon is het hier te doen, en de regen heeft t ook wat afgekoeld. Maar als de zon weer komt is t nie te houdenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:45 schreef Noca het volgende:
Hier is het nog snikheet!
Vies benauwd eigenlijk...
quote:
je dag wordt niet vele beter dus, buiten de bbq omquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat ongelove tyfus hoerige kutdag
Tentamen vernueckt, 21 uit 40. 23 was genoeg voor een 5.5 Uiteraard weer goede antwoorden fout zitten verbeterenBrief thuis gekregen van huurdinges, huur omhoog met 20,88!!!
Ik ga nu maar depressief verder leren voor mijn volgende tentamen. Druk wordt nu wel erg groot
Vanavond gelukkig bbq'en en Ajax kijken
Ja, zojuist afscheid genomenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:50 schreef pascalheister het volgende:
zit het werken erop bos?
Ja, ik had taart meegenomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus ff flink getrakteerd
nog niks anders gevonden ondertussen?
* Hoe kan iemand zo ongenadig veel spelfouten maken?quote:Hallo ik ben ronald een leuken jongen 24 jaar
ben 190 goed gebouwt bruin haar
me hobies zijn fitnisen voetbal pc koken auto teunen muziek hollands muziek grad damen hardcore
ik zoek een leuken meid heb domen wijfen gehat zoek een liefen meid voor raltie langen strand wandeligen op het strand film kijken romanties eten in reste rant
een goed gebouwt niet dik geen rol stoel met haar kleur hollands meid geen kinderen geen arogant
liefs in de buurt woon nog niet op me zelf maar ik heb een auto golf kan overal koomen ver weg maak niet uit
nou je heb in teresen ik hoor het wel
Aan de ene kant om er serieus op in te gaan is dit een buitenlander die in ieder geval iets of wat nederlands spreekt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry voor het bericht, maar dit is gewoon té erg (uit het Marktplaats-sukkels-topic in GC):
[..]
* Hoe kan iemand zo ongenadig veel spelfouten maken?
Ze smste eergisteren mij ook zomaar uit het niets ineensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
jullie krijgen allemaal een kusje van Blümchen, alles is goed met dr en ze krijgt naardag (denk dat ze maandag ofzo bedoeld) dr PC terug dan kan ze weer online komen
koeien zijn cewlquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:34 schreef pascalheister het volgende:
op het strand film kijken
dvdspeler en tv mee ofzo
Hoe heet het ? En zeg nou niet dat je het van Tucows moet downloadenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
koeien zijn cewl
Maar het gaat meer om de toolbar rechts... dat werkt echt super snel.. vreet bijna geen mem.
en ziet er best cewl uit...
Nee dat heb ik nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:38 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Hoe heet het ? En zeg nou niet dat je het van Tucows moet downloaden
Nee, hij bedoeltquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:34 schreef pascalheister het volgende:
op het strand film kijken
dvdspeler en tv mee ofzo
Yep... daarom mag die rolstoel niet...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt
Strandwandelingen op het strand...
![]()
Hebben jullie Clau's sollicitatiebrieven wel eens gezien danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry voor het bericht, maar dit is gewoon té erg (uit het Marktplaats-sukkels-topic in GC):
BTW, ik tel op zijn minst 29 (!!!) spel- en schrijffouten
quote:Geagte heer,
Ik wouw graag solisieteren naar de baan van sekretarese die ik in het kraant heb gesien. Ik can errug snel tiepen met één finger en kan een bietje tellen.
Ik denk dat ik wel goet de teelevoon kan opneme en ik weet goed om te gaan met mense. Ja mense reeageren errug goed op mijn.
Ik zuuk dus een baan als secreetaresse, maar het moet nie te gekompli… moelijk worde.
Ik wit dat mij spelling is niet so goed, mar ik krijg wel dinge gregeeld met mijn voorkome.
Mijn looon wit ik nog niet, maar dar kunne we het nog over hebbe en u kan nog zegge wat u denk dat ik waart ben.
Ik kan direkt starten. Bij vorbat dangk voor u antwoord.
Hoppenlijk ben ik uw beste solicitand.
Met vrientelijk greot,
PS : Omda mijn Cuuurikuluum Vithee een beetje kord is heb ik een voto bijgeslote van mijn laadste baan.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hebben jullie Clau's sollicitatiebrieven wel eens gezien dan
[..]
hehequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
waar heb je die foto dan gelaten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Grad Damen en hardcore.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
BTW, ik tel op zijn minst 29 (!!!) spel- en schrijffouten
http://www.konfabulator.com/downloadquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:52 schreef Bluezz het volgende:
Hey sien, wat leuk, waar kan je dat dl?
Het zou zo echt kunnen wezen...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:51 schreef WaStEd het volgende:
Dit is fake.... kan niet anders...
Nee dat valt juist heel erg mee.. heb tot nu toe nog niet door dat alles langzamer gaat...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:03 schreef Dos37 het volgende:
vergt dat niet veel van je PC Sientje
ok zal hel ook even testenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dat valt juist heel erg mee.. heb tot nu toe nog niet door dat alles langzamer gaat...
Ik ga hem dit weekend ook testen..
(het lijkt enorm veel op het programma op de Mac, Dashboard)
http://www.apple.com/macosx/theater/dashboard.html
* just me terug van de golfbaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:23 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat richting golfbaan.
Tot later vanavond!.
nog niet maar dat komt nog wel naarmate de tijd vordertquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dat valt juist heel erg mee.. heb tot nu toe nog niet door dat alles langzamer gaat...
Ik ga hem dit weekend ook testen..
(het lijkt enorm veel op het programma op de Mac, Dashboard)
http://www.apple.com/macosx/theater/dashboard.html
HEY! Dat proggy met die wereldklokjes wil ik ook!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:29 schreef appelsientje het volgende:
Had ff geen zin om te werken dus heb ik ff een programma geprobeerd... zit er cewl uit
[[url=http://www.hoeve.nu/mark/Fok/bg_klein.jpg]afbeelding][/url]
Ach ik kijk het ff aan.. wordt het echt traag.... dan is het er weer net zo snel vanafquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog niet maar dat komt nog wel naarmate de tijd vordert
moet je hem downloadenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
HEY! Dat proggy met die wereldklokjes wil ik ook!
euh jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:13 schreef just me het volgende:
[..]
mmm dat was toch gisteren dat ik daar naar toe ging..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |