je dag wordt niet vele beter dus, buiten de bbq omquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat ongelove tyfus hoerige kutdag
Tentamen vernueckt, 21 uit 40. 23 was genoeg voor een 5.5 Uiteraard weer goede antwoorden fout zitten verbeterenBrief thuis gekregen van huurdinges, huur omhoog met 20,88!!!
Ik ga nu maar depressief verder leren voor mijn volgende tentamen. Druk wordt nu wel erg groot
Vanavond gelukkig bbq'en en Ajax kijken
Ja, zojuist afscheid genomenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:50 schreef pascalheister het volgende:
zit het werken erop bos?
Ja, ik had taart meegenomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus ff flink getrakteerd
nog niks anders gevonden ondertussen?
* Hoe kan iemand zo ongenadig veel spelfouten maken?quote:Hallo ik ben ronald een leuken jongen 24 jaar
ben 190 goed gebouwt bruin haar
me hobies zijn fitnisen voetbal pc koken auto teunen muziek hollands muziek grad damen hardcore
ik zoek een leuken meid heb domen wijfen gehat zoek een liefen meid voor raltie langen strand wandeligen op het strand film kijken romanties eten in reste rant
een goed gebouwt niet dik geen rol stoel met haar kleur hollands meid geen kinderen geen arogant
liefs in de buurt woon nog niet op me zelf maar ik heb een auto golf kan overal koomen ver weg maak niet uit
nou je heb in teresen ik hoor het wel
Aan de ene kant om er serieus op in te gaan is dit een buitenlander die in ieder geval iets of wat nederlands spreekt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry voor het bericht, maar dit is gewoon té erg (uit het Marktplaats-sukkels-topic in GC):
[..]
* Hoe kan iemand zo ongenadig veel spelfouten maken?
Ze smste eergisteren mij ook zomaar uit het niets ineensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
jullie krijgen allemaal een kusje van Blümchen, alles is goed met dr en ze krijgt naardag (denk dat ze maandag ofzo bedoeld) dr PC terug dan kan ze weer online komen
koeien zijn cewlquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:34 schreef pascalheister het volgende:
op het strand film kijken
dvdspeler en tv mee ofzo
Hoe heet het ? En zeg nou niet dat je het van Tucows moet downloadenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
koeien zijn cewl
Maar het gaat meer om de toolbar rechts... dat werkt echt super snel.. vreet bijna geen mem.
en ziet er best cewl uit...
Nee dat heb ik nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:38 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Hoe heet het ? En zeg nou niet dat je het van Tucows moet downloaden
Nee, hij bedoeltquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:34 schreef pascalheister het volgende:
op het strand film kijken
dvdspeler en tv mee ofzo
Yep... daarom mag die rolstoel niet...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt
Strandwandelingen op het strand...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |