Ja, een Hagenees in het uit-vakquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef VoreG het volgende:
hoorde ik daar wat?
Hey, mocht je van je vrouw een keertje laat opblijven?quote:
UFO-bewoner ... terug in je hok ... schouwburg publiekquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef VoreG het volgende:
hoorde ik daar wat?
ik moet morgen werkenquote:
ik ookquote:
idd dat valt tegen.. ik dacht dat het wel zou plenzen.. maar er is nog geen druppel gevallen...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook
meestal word ik slaperig van koffie 's avonds, maar deze viel even iets anders. en ook al geen onweer om me mee te vermaken
Ik duik er ook in, trustenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd dat valt tegen.. ik dacht dat het wel zou plenzen.. maar er is nog geen druppel gevallen...
jammer erg jammer..
ik ga toch maar eens mijn bedje in
doei
en tot morgen
dan ga je samen kijkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:33 schreef pfaf het volgende:
Avond, wilde ik Pascal's Chinatown kijken, krijg ik eens m'n vrienden aan de deur..
Met 300 Euro coke op de tafel....quote:
We winnen toch niets?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Ey stelletje zijkwijffe
Beetje zwemmen keike
ga dan trainspotting kijken, de ultieme drugsfilmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met 300 Euro coke op de tafel....Ik zit er meer aandie film van laatst te denken, waar je sowieso niets van snapt. Anders wordt het gewoon Pulp Fiction of Blow.
met al die zwetende wijfen zekerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Ey stelletje zijkwijffe
Beetje zwemmen keike
Is ook een mooiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga dan trainspotting kijken, de ultieme drugsfilm![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |