Zaterdag bruiloft en over een paar weken trouwen een heel bijzondere bejaardenbruiloftquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:24 schreef Eilanden het volgende:
Gewoon zomaar of voor iets speciaals SCH?
Gewoon even geduldquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:24 schreef golfer het volgende:
Jij in colbert SCH?
Dat kan ik me nauwelijks voorstellen.
Foto?
Dat is dan ook nauwelijks het geval - kleding kopen is een ramp - zeker met van die zorgelijjk kijkende verkopers die pas ontdooien als ik zelf zeg dat het vast niet meevalt in mijn maatquote:dat ze die dingen trouwens in jouw maat maken...
Henk Kesler ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
Clauw is die sollie van jou trouwens bij de KNVB(ik kort het expres maar even af)?
Met die eigenaar heb ik nog wel eens zaken gedaan toen ie net begon ermee.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef VoreG het volgende:
Als je gaat beginnen op de universiteit krijg je dan een lijst thuis waarop staat welke boeken je moet hebben en waar je dat krijgt?. Ik snap er de ballen van
.
Wanneer krijg je dat dan? Want over een maand moet ik beginnen en er zit nog een introweek tussen enzquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uiteraard. En inschrijven voor alles wat ook uitgelegd.
Let wel op dat je je op tijd ingeschrijft voor de tentamens, kan anders een duur grapje worden. Eerste tentamenweek uiteraard niet gedaan en te laat. 62.50 voor 4 tentamens
Oh oooooh! Wat nu?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:26 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee zonder iets terug is in de stad.
FotoooooSCH
Je krijgt of post of je krijgt het op de introductiedag van je uni te horen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef VoreG het volgende:
Als je gaat beginnen op de universiteit krijg je dan een lijst thuis waarop staat welke boeken je moet hebben en waar je dat krijgt?. Ik snap er de ballen van
.
Ah ok, ik vroeg me al af hoe dat zatquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Je krijgt of post of je krijgt het op de introductiedag van je uni te horen.
Het is in ieder geval slim om lid te worden van een studievereniging, die bieden je de boeken meestal met een fikse korting aan en voorzien je sowieso van meer informatie over hoe en wat omtrent studie en dus ook boeken.
Introweek en introdagen zijn er niet voor nietsquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wanneer krijg je dat dan? Want over een maand moet ik beginnen en er zit nog een introweek tussen enz.
Niet te veel lawaai makenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah ok, ik vroeg me al af hoe dat zat
Dus dat hoor ik dan tijdens de UIT-week dan is het goed.
Wat?!quote:
Ik ben lievquote:
Ik heb een hekel aan luisteren dus als ze me het vertellen ben ik het binnen 2 mins weer vergetenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Introweek en introdagen zijn er niet voor niets
Ze gooien je echt niet zomaar in het diepe. Alles wordt uitgelegd en anders zijn er nog 1000 anderen die er ook de ballen van snappen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
Clauw is die sollie van jou trouwens bij de NVB(ik kort het expres maar even af)?
Met die eigenaar heb ik nog wel eens zaken gedaan toen ie net begon ermee.
Ik ken het. Ik was vorig jaar rond deze tijd ook al in paniekquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat?!.
[..]
Ik ben liev
[..]
Ik heb een hekel aan luisteren dus als ze me het vertellen ben ik het binnen 2 mins weer vergeten
Oh oh!! Noca is weer druk druk druk drukquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:48 schreef Noca het volgende:
Hoi hoi!
Avond!
Zweeeellllgjeeeee, als je begrijpt wat ik bedoel
Eilandje!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oh oh!! Noca is weer druk druk druk druk
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:48 schreef Noca het volgende:
Zweeeellllgjeeeee, als je begrijpt wat ik bedoel
Als die Jan-Peter nog steeds de baas daar is gaat het wel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:43 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Wel ok? Heb gister dus met hem gesproken, geen hele rare vent, dacht ik?
Oh oh Noca on a sugar rush!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Eilandje!
Een hele softijsbeker opeten is slecht voor je...
Doen een behoorlijk aantal websites dat niet?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Als die Jan-Peter nog steeds de baas daar is gaat het wel.
Had destijds een zakelijk conflictje met hem omdat hij zonder onze toestemming de vacatures uit de PCM kranten overnam op zijn site.
De knappe hebben daar een man voor, de lelijke ontwikkelen zoietsquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:24 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat een lelijke wijven die 3 miljoen orgasmes krijgen in hun leven
Man jij rukt nog op je nieuwe kamer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
De knappe hebben daar een man voor, de lelijke ontwikkelen zoiets
Hmhm ik ontwikkel er ook wat voorquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man jij rukt nog op je nieuwe kamer.
Ja, een Hagenees in het uit-vakquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef VoreG het volgende:
hoorde ik daar wat?
Hey, mocht je van je vrouw een keertje laat opblijven?quote:
UFO-bewoner ... terug in je hok ... schouwburg publiekquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef VoreG het volgende:
hoorde ik daar wat?
ik moet morgen werkenquote:
ik ookquote:
idd dat valt tegen.. ik dacht dat het wel zou plenzen.. maar er is nog geen druppel gevallen...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook
meestal word ik slaperig van koffie 's avonds, maar deze viel even iets anders. en ook al geen onweer om me mee te vermaken
Ik duik er ook in, trustenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd dat valt tegen.. ik dacht dat het wel zou plenzen.. maar er is nog geen druppel gevallen...
jammer erg jammer..
ik ga toch maar eens mijn bedje in
doei
en tot morgen
dan ga je samen kijkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:33 schreef pfaf het volgende:
Avond, wilde ik Pascal's Chinatown kijken, krijg ik eens m'n vrienden aan de deur..
Met 300 Euro coke op de tafel....quote:
We winnen toch niets?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Ey stelletje zijkwijffe
Beetje zwemmen keike
ga dan trainspotting kijken, de ultieme drugsfilmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met 300 Euro coke op de tafel....Ik zit er meer aandie film van laatst te denken, waar je sowieso niets van snapt. Anders wordt het gewoon Pulp Fiction of Blow.
met al die zwetende wijfen zekerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Ey stelletje zijkwijffe
Beetje zwemmen keike
Is ook een mooiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga dan trainspotting kijken, de ultieme drugsfilm![]()
muziek in trainspotting is toch wat beter, vooral als underworld voorbij komtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is ook een mooie, maar ik prefereer Pulp Fiction, vanwege de muziek.
Het hangt natuurlijk ook van de drugs af, snatch zou ik niet met emphetamine in het bloed proberen....
snuif niet te veel water opquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:44 schreef pfaf het volgende:
Ik hoor dat ik ga zwemmen. Tot morgen of straks..
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
muziek in trainspotting is toch wat beter, vooral als underworld voorbij komt
Klinkt bekend.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:44 schreef pfaf het volgende:
Ik hoor dat ik ga zwemmen keike
Dat zegt ze wel, maar die gek zit nu nog gewoon even, bijna bloot, op het balkon haar laatste ZA-tje te drinken en te genieten van de zwoele warmte en de stilte om haar heen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |