Fok! roeltquote:
ok gasten we hebben wat te doen vanavond!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
...
We mogen terug komen op het moment dat de Fok! clan op #1 positie staat in een clanbase cup. Dat gaat wel even duren dus
denk je? een operating sytem wat nog in beta is?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga vanavond BF2 eens proberen te spelen vanaf Windows Vista, misschien draait ie dan beter
LOLquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Fok! roelt
Maar goed. Bedankt voor de tips over die statistieken. Ik ga me er binnenkort eens in verdiepen.
XP is toch ook nog beta ? Of zouden ze zo'n slecht OS echt op de markt gooienquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:47 schreef jazza het volgende:
denk je? een operating sytem wat nog in beta is?![]()
Ik zie niets hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:50 schreef ursel het volgende:
Maar check je OP weer eens voor het IP van de TS.. Je leert niet snel he..
Damn dat was idd een gokquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:56 schreef ursel het volgende:
pssst.. check de port ook even..
ik ook, bestel maar zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Als iedereen 5,- per maand betaald zijn we er precies![]()
I'm in
Ik heb een Clanbase Spring Cup 2005 gewonnen met mijn oude clan. Dat is dan ook geregeld.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
We mogen terug komen op het moment dat de Fok! clan op #1 positie staat in een clanbase cup. Dat gaat wel even duren dus
ja idd ik betaal ook wel meerquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:07 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ik ook, bestel maar zou ik zeggen
Geloof niet dat dit de opzet van de clan was..quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:29 schreef BMH het volgende:
Voor 5 euro p.m. wil ik minimaal:
--Altijd toegang tot een BF2 ranked server (ook als die vol zit).
Voip server toegang
-Regelmatig (minimaal 1x per week een officele clan war)
-De Clan moet op Clanbase.com staan
Als je geen echte clanwars houd is het ook nutteloos om een server te huren. Kun je net zo goed in 1 van de honderden lege servers gaan kamperen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Geloof niet dat dit de opzet van de clan was..![]()
Denk dat dat feest dan ook niet op gaat. Voor mij niet in ieder geval![]()
Ik wil ook wel, maar wat voor voordelen bied dat dan precies?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:17 schreef UnleashMitch het volgende:
We zullen vanavond even kijken of we de overige mensen te pakken kunnen krijgen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik wil ook wel, maar wat voor voordelen bied dat dan precies?
Als het een public is en hij zit met andere mensen vol, worden die dan ge-kicked om plaats te maken voor 'members'?
nee, zo hebben we altijd ons eigen stekkie. maps die we zelf willen etc..quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je geen echte clanwars houd is het ook nutteloos om een server te huren. Kun je net zo goed in 1 van de honderden lege servers gaan kamperen.
COme on. de meeste doen dit voor de lol. Ik in ieder geval.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef BMH het volgende:
Ik wil wel betalen mits we actief met Clanbase gaan werken.
Niemand word verplicht tot iets. Ik weet wel zeker dat er wel 7 andere mensen zijn die af en toe wel een wartje willen spelen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
COme on. de meeste doen dit voor de lol. Ik in ieder geval.
Als het verplichtend wordt, ben ik 'out'
Zoek maar een 'echte' clan als je super competitive wil spelen......
ga vanaaf gelijk even de abn bellen voor overmaken!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef escape_nl het volgende:
Hier een opzetje van de server
BF2 Public ranked Server
Het is zover.
We kunnen een server gaan huren bij de bekende host i3d.
Voor de mensen die het geld willen overmaken heeft UnleashMitch zijn rekening
ter beschikking gesteld.
Het gaat om rekeningnummer
35 66 41 430 te name van FJD Dorr te Rozenburg onder vermelding van BF2 <Fok! Username>
Een aantal mensen hebben toegezegd dat ze ¤5 willen gaan betalen voor de server.
de rest betaald gewoon het eerder aangeven bedrag van ¤4.
Dit is het lijstje voor de betalingen voor zover, we komen dan precies op ¤80 uit.
UnleashMitch (Fok!) : 4,- -> 5,-
Jazza (Fok!) : 4,- -> 5,-
NLBoy (Fok!) : 4,-
Escape_nl (Fok!) : 4,- -> 5,-
Morpheus2002 (Fok!) : 4,- -> 5,-
Umm-Qasr (Fok!) : 4,-
Droopie (Fok!) : 4,-
Ash (Fok!) : 4,-
I-spy24 (Fok!) : 4,-
PirE (Fok!) : 4,-
HassieBassie (Fok!) : 4,-
Markvanholstein (Fok!) : 4,-
Kievit19 (Fok!) : 4,-
-Raffie- (Fok!) : 4,-
Eurion (Fok!) : 4,-
Razorback (Fok!) : 4,-
Het is de bedoeling dat we de server gaan huren voor een bedrag van ¤80
en dat voor 3 maanden lang.
Dus met enig rekenwerk is het de bedoeling dat iedereen gelijk voor de 3 maanden het geld overmaakt
op het bovenstaande rekeningnummer.
Nu zijn er vragen van wat er gebeurd wanneer de server vol zit met anderen.
Betalende fokkers gaan natuurlijk voor, dat is simpel, daarna komen de andere nederlanders,
hoe meer nederlanders hoe leuker.
Er zullen nog 1 a 2 admins aangesteld worden naast UnleashMitch en escape_nl zodat er altijd wel een admin
is die de server in de gaten kan houden.
Voor verdere info kan je terecht op het fok forum en de clansite
[PC] Battlefield 2 deel 15
http://www.weescreatief.nl/FokBF2/news.php
en op de site van de host
http://www.i3d.nl/battlefield2.php
en je kan ons altijd mailen
FJDorr@gmail.com
escape_nl@hotmail.com
we zijn er ook niet vies van, alleen verplichtingen heb ik het altijd moeilijk mee (ook in het echte leven)quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Niemand word verplicht tot iets. Ik weet wel zeker dat er wel 7 andere mensen zijn die af en toe wel een wartje willen spelen.
Daarom is er geen verplichtingquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:52 schreef jazza het volgende:
[..]
we zijn er ook niet vies van, alleen verplichtingen heb ik het altijd moeilijk mee (ook in het echte leven)
er kunnen altijd mensen bij, hoe meer hoe leuker, je moet dan wel even overleggen met UnleashMitch over de betalingen, hij is degene die over het geld gaat, stuur hem maar een mailtje dan leest hij het straks welquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:50 schreef Gunner het volgende:
Dus er kunnen geen mensen meer bij?
Ik zal vanavond es telebankjetsenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef escape_nl het volgende:
Dus met enig rekenwerk is het de bedoeling dat iedereen gelijk voor de 3 maanden het geld overmaakt
op het bovenstaande rekeningnummer.
ik volg jou welquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:08 schreef BMH het volgende:
Gaan we nog gamen of alleen kletsen? Ik zit nu op Xfire.
We komen er wel.. Nu alleen nog je OP-txt bestand aanpassen en deeltje 16 komt vlekkeloos te voorschijn.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef 'escape_nl' het volgende:
Het is zover.
We kunnen een server gaan huren bij de bekende host i3d.
Voor de mensen die het geld willen overmaken heeft UnleashMitch zijn rekening
ter beschikking gesteld.
Het gaat om rekeningnummer 35 66 41 430 te name van FJD Dorr te Rozenburg onder vermelding van BF2 <Fok! Username>
Een aantal mensen hebben toegezegd dat ze ¤5 willen gaan betalen voor de server.
de rest betaald gewoon het eerder aangeven bedrag van ¤4.
Dit is het lijstje voor de betalingen voor zover, we komen dan precies op ¤80 uit.
UnleashMitch (Fok!) : 4,- -> 5,-
Jazza (Fok!) : 4,- -> 5,-
NLBoy (Fok!) : 4,-
Escape_nl (Fok!) : 4,- -> 5,-
Morpheus2002 (Fok!) : 4,- -> 5,-
Umm-Qasr (Fok!) : 4,-
Droopie (Fok!) : 4,-
Ash (Fok!) : 4,-
I-spy24 (Fok!) : 4,-
PirE (Fok!) : 4,-
Markvanholstein (Fok!) : 4,-
Kievit19 (Fok!) : 4,-
-Raffie- (Fok!) : 4,-
Eurion (Fok!) : 4,-
Razorback (Fok!) : 4,-
Het is de bedoeling dat we de server gaan huren voor een bedrag van ¤80
en dat voor 3 maanden lang.
Dus met enig rekenwerk is het de bedoeling dat iedereen gelijk voor de 3 maanden het geld overmaakt op het bovenstaande rekeningnummer.
Nu zijn er vragen van wat er gebeurd wanneer de server vol zit met anderen.
Betalende fokkers gaan natuurlijk voor, dat is simpel, daarna komen de andere nederlanders,
hoe meer nederlanders hoe leuker.
Er zullen nog 1 a 2 admins aangesteld worden naast UnleashMitch en escape_nl zodat er altijd wel een admin is die de server in de gaten kan houden.
Voor verdere info kan je terecht op het fok forum en de clansite
[PC] Battlefield 2 deel 15
http://www.weescreatief.nl/FokBF2/news.php
en op de site van de host
http://www.i3d.nl/battlefield2.php
En je kan ons nog altijd mailen
FJDorr@gmail.com
escape_nl@hotmail.com
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:13 schreef cyberrobin het volgende:
Mogen de gene die niet (kunnen) betalen ook gewoon op die server komen..?
als het zo doorgaat kunnen we wel een 40slots server huren...quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:03 schreef Razorback het volgende:
Ik betaal ook 5 euro hoor
Zo arm ben ik nou ook weer niet dat ik niet meer kan geven dan 4 euro
Check de openingspostquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:15 schreef Razorback het volgende:
Wat zijn eigenlijk de Xfire namen van iedereen kan ik die toevoegen
Ik heb NLboy, RudyCarell en Kogelvoer
Dus als iemand de ontbrekende namen kan geven.
En wordt er vanavond nog gevochten?
doe toch is een keer niet zo moeilijk man! meer zeg ik nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:16 schreef i-spy24 het volgende:
Jah...watis dat nou???![]()
Niet mee willen betalen(of kunnen zeggen) voor een lousy ¤ 4,00 en dan wel mee willen doen als het feest is?Dat bedoel ik dus met mijn post van die goser met die scooter.
Waarom betalen wij dan in hemelsnaam voor die server als gasten zoals dit gewoon mee mogen doen. Bedoel het geld groeit bij de meesten ook niet op de rug dus laten die gasten die mee willen doen maar gewoon meelappen of op zijn minst dan vast laten leggen dat zij de server voor de volgende 3 maanden meebetalen..![]()
Bedoel wij doen moeite om het geld op tafel te leggen voor iets leuks en 'janjoker' heeft ff geen geld (zeg maar rustig geen ZIN!) om ook die moeite te doen die wij wel doen.
OPZOUTEN!![]()
Doe ik ook ja. Die 6,50 zijn de kosten niet nmlquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:21 schreef nlboy het volgende:
Trouwens vergeet aub niet meteen aftezeggen als die hebt gehuurd!!!! (heb er ervaring mee)
Trouwens de ene kant vind ik wel jammer dat sommige wel adminrechten krijgen en sommige niet. Maar ja als iedereen dat krijgt krijg je allemaal gedoe. Achja
Ik ga helemaal met je meequote:Op donderdag 28 juli 2005 17:16 schreef i-spy24 het volgende:
Jah...watis dat nou???![]()
Niet mee willen betalen(of kunnen zeggen) voor een lousy ¤ 4,00 en dan wel mee willen doen als het feest is?Dat bedoel ik dus met mijn post van die goser met die scooter.
Waarom betalen wij dan in hemelsnaam voor die server als gasten zoals dit gewoon mee mogen doen. Bedoel het geld groeit bij de meesten ook niet op de rug dus laten die gasten die mee willen doen maar gewoon meelappen of op zijn minst dan vast laten leggen dat zij de server voor de volgende 3 maanden meebetalen..![]()
Bedoel wij doen moeite om het geld op tafel te leggen voor iets leuks en 'janjoker' heeft ff geen geld (zeg maar rustig geen ZIN!) om ook die moeite te doen die wij wel doen.
OPZOUTEN!![]()
Ik weet het en ik zit ook met die dubbele gevoelens maar goed aan de andere kant praat je dan over misschien een paar man, en zelfs dat weet ik niet zeker, terwijl de rest liever niet betaald omdat ze vinden dat er te weinig gebruik van maken. Die enkeling neem ik dan ook maar voor lief. Die dubbele gevoelens waren ook de reden dat ik begon met een bijdrage van 4,-, dan zouden er nml meer dan 16 (dus de helft) betalende mensen zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:26 schreef Razorback het volgende:
Ik ga helemaal met je mee
Ik vind het wel zo eerlijk als er een niet-betalende-fokker is die wel bijna elke dag op de server is dat die dan mee mag betalen voor de volgende 3 maanden
quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:29 schreef speknek het volgende:
Je zou best een password server kunnen doen en dat password dan hier in het topic posten..
Zowel de MSN als email adressen of een andere manier om ze snel te bereiken zullen openbaar gemaakt worden. Mocht er dan nog geen snel genoeg afhandeling zijn door bepaalde redenen dan gaan we zeker opzoek naar extra mensen om dat wel te kunnen garanderen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:27 schreef Gunner het volgende:
UnleashMitch; zoals ik al in de mail heb gezegt; count me in.
Op zich maakt i-spy24 ook wel een punt..... hoe kan je aan een admin kenbaar maken dat je erop wil?
Als we een avond hebben waarop we veel Fok!ers (en wellicht FoDers) verwachten dan kunnen we dat inderdaad toepassen. Op 'normale' dagen blijf ik liever bij nonpassword protected. Dan krijgt de clansite tenminste nog wat exposurequote:Op donderdag 28 juli 2005 17:29 schreef speknek het volgende:
Je zou best een password server kunnen doen en dat password dan hier in het topic posten..
Als je ook nog een prachtig logo uit je vingertoppen kan krijgen gernequote:Op donderdag 28 juli 2005 17:27 schreef jazza het volgende:
ik draai wel even een fantastische server graphic in elkaar, maar wat zijn de afmetingen?
Ik heb de muntjes net naar je toegeketstquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik weet het en ik zit ook met die dubbele gevoelens maar goed aan de andere kant praat je dan over misschien een paar man, en zelfs dat weet ik niet zeker, terwijl de rest liever niet betaald omdat ze vinden dat er te weinig gebruik van maken. Die enkeling neem ik dan ook maar voor lief. Die dubbele gevoelens waren ook de reden dat ik begon met een bijdrage van 4,-, dan zouden er nml meer dan 16 (dus de helft) betalende mensen zijn.
Nou je het zegtquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:44 schreef HassieBassie het volgende:
Dit is trouwens de eerste keer in 10 jaar dat ik op internet voor iets betaal.. een historisch moment al zeg ik het zelf![]()
Zelfs online bestellingen heb ik nog nooit gedaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nou je het zegtNaast online bestellingen e.d. is dit ook mijn eerste keer, nog meer maagdelijkheid weg
Prijs was eigenlijk zojuist verhoogd naar 5,- maar 4,- wordt ook toegestaan. Verdere informatie staat hier (direct link naar de juiste post dus niet naar het complete topic):quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:51 schreef achterop23 het volgende:
ik wil ook meedoen met de Clan.
Die 4 euro is wel goed per maand.
Hoe en wat. msn=achterop23 en dan hotmail.com
Ja idd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:59 schreef Droopie het volgende:
4. Graag wil ook wel adminrechten, ik ben iemand die soms op de vreemdste tijden online bent en vind het wel leuk als ik, zonder bezwaar, effe mijn favo mappen kan spelen.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:06 schreef Silver_Shark het volgende:
omfg ik ben verbannen voor 1 dag van bf2 ._."
Xfire is naast MSN inderdaad een goede vorm van communiceren en aangezien ze elkaar goed aanvullen ga ik er eigenlijk wel vanuit dat het gehele 'team' over beiden beschikt of zal beschikken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:59 schreef Droopie het volgende:
Zo hehe, weer uit mijn werk en effe de boel doorgelezen.
Ik heb de volgende suggesties/ opmerkingen.
1. Aanmelden gaat waarschijnlijk toch via X-Fire neem ik aan.
Het is een beetje dom dat een admin iedere keer moet kijken
op het forum.
Dat zullen we inderdaad vaak doen, maps selecteren voor avondjes Fok!ers schieten en clanwars wordt altijd in overleg gedaan. De maps die ik leuk vind kunnen anderen zwaar irritant vinden. Ik denk (maar dat kan altijd nog veranderen) Dat we eenmalig een standaard instelling gaan (proberen) te verzinnen (dus bv 200tickets, 30min per round) en dat op verzoek daarvan afgeweken kan worden. Mocht er echt een meningsverschil zijn tussen twee personen wat zo niet opgelost kan worden dan gaan we met z'n vieren de knoop doorhakken.quote:2. Als er meningsverschillen zijn is het misschien een idee,
er eerst een emailmailing de deur uit doet en vraagt of
de persoon wilt beantwoorden met een ja of nee. Binnen 48 uur ofzo.
Ik bedoel dan eigenlijk, welke maps vinden we het leukst/spelen we
of willen we verder gaan met huren.
Dat is het mooie dat het maar om 15,- gaat. Het is opzich een valide punt ja. Ik was er eigenlijk heel makkelijk vanuit gegaan dat iedereen betaalt en iedereen zich gedraagt. Zo niet dan kan dat gemeld worden en gaan we kijken wat de meningen zijn en of we de misdragingen zelf kunnen constateren. Is dat het geval dan worden ze er gewoon uitgezet zonder teruggave van geld. Uiteraard moet je echt niet bij elke TK, je zoveelste verlies partij, of je zoveels ramboactie gaan vrezen voor je geld, zo werkt het niet. Lol is het belangrijkste en dat gaan we echt niet beperken.quote:3. Hou wat geld apart om iemand eventueel uit te kopen als je hem zat bent,
het is mogelijk dat ik FJD spuugzat benen met mij velen *kuch*, dan kick je
hem voorgoed en geef je zijn geld terug om gezeik te voorkomen. Ander geld
stort je maar op een rekening voor een 'echt' goed doel of een grotere server.
Daar hoop ik inderdaad opquote:Over drie maanden kan je gelijk je administratie checken. En beginnen we waarschijnlijk opnieuw een contract voor 3 maanden.
In dat geval staan we daar zeker voor open, geen probleem en dat geldt uiteraard ook voor NLBoy.quote:4. Graag wil ook wel adminrechten, ik ben iemand die soms op de vreemdste tijden online bent en vind het wel leuk als ik, zonder bezwaar, effe mijn favo mappen kan spelen.
Ik heb geloof ik ook een serverbanquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:06 schreef Silver_Shark het volgende:
omfg ik ben verbannen voor 1 dag van bf2 ._."
Topquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:17 schreef Eurion2 het volgende:
@Mitch: Count me in voor 5 per maand, ach al zou het een tientje zijn. Altijd op een ranked server kunnen spelen met een lage ping is me dat wel waard.
Nee, maar dat was dus mijnoude login die ik schaamteloos vergeten ben ooitquote:Of ben jij het broertje van de andere Eurion dan moet je hem even aanvliegen. Aangezien jullie maar 1x BF2 thuis hebben liggen hoeven jullie ook maar 1x te betalen natuurlijk
Ik kom eraanquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:24 schreef Droopie het volgende:
159.153.157.165:16567
zullen we 3/32 ranked
Correction, in de clan zijn kost niets. Meebetalen aan de server kost 5,- per maand en daar zou een relaxte server tegenover moeten staan. Public Ranked, in Nederland en dat hangt aan een 1000mbit lijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:28 schreef achterop23 het volgende:
dus als ik dat geld overmaak, dan ben ik in the clan?
ik wil namelijk best wel wat geld kwijt als er een relaxte server tegenover staat
[PC] Battlefield 2 deel 14quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:50 schreef Sickert het volgende:
Ik wil ook wel mee doen... alleen ben ff te lui om te lezen![]()
zal morgen wel ff mailenmaar zet me maar alvast in het lijstje
Zie Xifre: 159.153.157.165:16567 (zit helaas vol)quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Welke server zitten jullie nu dan?
Alles wordt uiteraard doorgeschoven naar volgende maanden. Hoe graag ik ook jullie geld wegdrink, jullie kennen nu m'n woonplaats en aangezien Rozenburg niet zo groot isquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:13 schreef i-spy24 het volgende:
Dus met het teveel betaalde kun je of de kroeg aandelen weer even opvijzelen of het gewoon in reseve houden voor de volgende 3 maanden abo. vd server.
Je hebt je zelf al aangemeld op de website dus dat zit goed, heb je zojuist ook even toegevoegd in de statistieken. Wel met je huidige statistieken dus die met drie awards.quote:Ik hoop in ieder geval dat ik in alle stats/schema's/lists etc. etc. die te maken hebben met onze server ben opgenomen zodat ik bij aanmelding niet voor een gesloten server kom te staan als ik wil inloggen om mee te doen(op de gekste momenten vd dag..alhoewel..)
Hoor het graag bevestigd!![]()
1 2 3 4 5 | <?php require_once("class2.php"); require_once(e_HANDLER."news_class.php"); require_once(HEADERF); require_once(FOOTERF); |
ik heb je even toegevoegdquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:16 schreef nlboy het volgende:
[..]
Zie Xifre: 159.153.157.165:16567 (zit helaas vol)
Heb me net aangemeld op de website als Stojakovic.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Je hebt je zelf al aangemeld op de website dus dat zit goed, heb je zojuist ook even toegevoegd in de statistieken. Wel met je huidige statistieken dus die met drie awards.
Of alles goed gaat met de server kan ik nooit garanderen. Ik ga m'n best doen is het beste wat ik je kan geven. Het is voor mij echt de eerste keer dat ik een gameserver beheer of ook maar van binnenuit kan bekijken![]()
Bij voorkeur wel ja. Al het geld wat ik teveel ontvang zal opgemaakt worden aan de volgende 3 maanden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:31 schreef PirE het volgende:
Het is dus ¤15 als ik het goed begrijp. Ik zal het dit weekend met de rest van mijn betalingen overmaken. Dan heb je het dinsdag op je rekening staan.
Op de twee regel kan je evt je gamenaam zetten jaquote:Mijn BF2 nick is trouwens een andere als mijn forum-nick, misschien handig als ik dat ook op de overboeking erbij zet?
Vind af en toe een clanwar wel cool maar idd niet verplichtquote:@Clanbase gebeuren. Ik ben gekapt met CB na mijn glorieuze cupwinsten ik heb niet echt veel zin om weer cups/ladders te gaan spelen.
Ik ben ook wel te vinden voor een war op z'n tijdquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:14 schreef BMH het volgende:
Ik denk dat er wel 7 andere mensen zijn die een wartje op zijn tijd wel leuk vinden
Zodra ik genoeg ontvangen heb om de drie maanden te betalenquote:Wanneer komt de server online? Als ik namelijk tevreden ben over de server betaal ik wel.
Hij's fijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:26 schreef jazza het volgende:
kijke of dit werkt http://www.mijnalbum.nl/Foto=Z4H3PYV6
ja maar hij is nog niet klaar! ik wil nog iets radarachtigs hebben ala uav scan... maar dat doek morgen wel ff roken en dan gamenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hij's fijn
Alleen nog een keer de url van de website erin als we een nieuw domein hebbenVoor de rest ziet ie er erg stoer uit.
please ideen zijn altijd welkom... ik zat nog te denken aan een soort squad pohto... van verschillende klassesquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:52 schreef Droopie het volgende:
ik mis de crazyfrog, een vlaai en snoop doggy dogg voor de sizzle squad, die moet je vaag in de rook zetten![]()
goed gedaan verder
Cool idee ja. Maken we drie squad images. De VlaaiSquad, CrazyFok! en de ShizleSquad (met Snoop Dogg)quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:52 schreef Droopie het volgende:
ik mis de crazyfrog, een vlaai en snoop doggy dogg voor de sizzle squad, die moet je vaag in de rook zetten![]()
goed gedaan verder
je kunt volgens mij random een graphic laten zien maken we gewoon verschillendequote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Cool idee ja. Maken we drie squad images. De VlaaiSquad, CrazyFok! en de ShizleSquad (met Snoop Dogg)
In 1 woord: NIETquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:36 schreef jpjedi het volgende:
Net terug van vakantie.. heb znel ff alles doorgelopen en ja ik doe mee en betaal graag 5 euro per maand...!!
Hoe ging de laatste clanwar??
Fok logo weg. waarom zou je reclame maken voor een website als je er zelf niks mee opschiet, zodra fok mee gaat betalen aan die server zou ik dat logo pas gebruikenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:53 schreef jazza het volgende:
[..]
please ideen zijn altijd welkom... ik zat nog te denken aan een soort squad pohto... van verschillende klasses
Verzin eens een leuke naam danquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:24 schreef Gamedemon het volgende:
Fok logo weg. waarom zou je reclame maken voor een website als je er zelf niks mee opschiet, zodra fok mee gaat betalen aan die server zou ik dat logo pas gebruiken
het gaat me niet om de naam, maar je betaalt toch ook niet voor de reclame folders die je iedere week in de brievenbus krijgt?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Verzin eens een leuke naam dan
Na het tweede potje ging ik maar weg. Alle Fok!ers gingen in het andere team zitten en ik zat als enige bij de MEC en nog kregen ze een asskick![]()
Veel creatieve uitspattingen hebben we nog niet gehadquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:56 schreef Gamedemon het volgende:
het gaat me niet om de naam, maar je betaalt toch ook niet voor de reclame folders die je iedere week in de brievenbus krijgt?
Foute patch en daarnaast is een no cd patch een no go.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:08 schreef Coelho het volgende:
De patch 1.02.4220 of zoiets gedraaid. O ja, en de no cd patch, maar daar zullen de servers toch niet over vallen???
Linkjequote:Op donderdag 28 juli 2005 23:14 schreef Coelho het volgende:
Van wanneer is de nieuwste patch dan?
DSB-from Fok!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:29 schreef jazza het volgende:
ok we moeten dus een clan naam verzinnen, begin maar....
Met vier man 200m straat bewaken terwijl jullie nog maar 1 flag hebbenquote:
hallo hallo... het is wel 1 voor allen allen voor 1 ja!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Met vier man 200m straat bewaken terwijl jullie nog maar 1 flag hebben![]()
Jullie zijn wel schattig hoor zo met z'n vieren in een hoekjequote:Op donderdag 28 juli 2005 23:45 schreef Sickert het volgende:
hallo hallo... het is wel 1 voor allen allen voor 1 ja!![]()
neuh hoeft toch nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als we een nieuwe Clan naam verzinnen moet ik me gamenaam veranderen
Who gives a fuckquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als we een nieuwe Clan naam verzinnen moet ik me gamenaam veranderen
OMG!! dat plaatje... die is GOEDquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Who gives a fuck
The Dutch Division of the
N ATIONAL
O RGANISATION OF
M EN
A GAINST
A MAZONIAN -> ??
M ASTERHOOD -> ??
Alleen iets anders verzinnen voor de laatste twee letters
[afbeelding]
Niemand gelooft me zeker als ik zeg dat ik nog niets gedronken he ?
die is wel coolquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Double Dutch, we always strike twice
wacht ik maak ff wat met ddie titelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Double Dutch, we always strike twice
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:15 schreef jazza het volgende:
[..]
zoiets... http://www.mijnalbum.nl/Foto=TW64QY7Z
is zo weer angepast joh...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:27 schreef nlboy het volgende:
Lol.
Kunnen we misschien niet beter eerst een paar namen verzinnen, voten en daarna logo maken?
In een woord:quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:28 schreef jazza het volgende:
wat vind je van "The Dutch Reserves", best passend...
Kan ik me wel in vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:28 schreef jazza het volgende:
wat vind je van "The Dutch Reserves", best passend...
Frika(n)del of Kroketquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:39 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
In een woord:T was weer heel leuk vandaag. En vooral op de TS met de nodige spion en een zondebok, AAAiiiiii
Nu nog een leuke naam:
Friet Of Kroket ?!![]()
Ja ik heb al zoveel bullshit van je gelezen over tactieken enzo,quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:44 schreef i-spy24 het volgende:
Wat is je probleem? Omdat ik vandaag gewoon k*t speelde en het zelf al opmerkte kom jij nog ff bijdehand doen?
Jafar en ik zijn net zolang doorgegaan tot we een keer wonnen. En jawel de 3e ronde van Mashtour City was het zover. Een klinkende overwinning voor de mannen van Bushquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
De moccers gingen best goed,ik kon niet bij de amerikanen joinen steeds
Ja komt niet door mij hoor,dat moc wonquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Jafar en ik zijn net zolang doorgegaan tot we een keer wonnen. En jawel de 3e ronde van Mashtour City was het zover. Een klinkende overwinning voor de mannen van Bush. Ik kan dus met een gerust hart gaan slapen na deze overwinning.
Ja boeiend,als je zo goed was,had je echt wel meer punten hoor dan 3 of 4quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:48 schreef i-spy24 het volgende:
Ja... en dus denk jij als je een beetje opgelet had dat ik netzo als jij voor de meeste kills ga om meer lintjes te krijgen e.d.? Kijk een goed naar mijn onderschriften slimmerik.Heb die zooi al eens gehaald en heb een nieuwe account aangemaakt en dus speel ik nu gewoon meer om de taktiek en het teamverband ipv alleen.Niet om " hoe haal ik snel weer dat fruit ".
Volgens mij ondersteun je je collega's beter als je het andere team voor ze uitmoord, maar misschien speel ik een ander spel ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:54 schreef i-spy24 het volgende:
Kijk slimmerik. Iemand die niet speelt voor de meeste kills e.d. a: rent niet van hot naar her gelijk en consolideert eerder zijn plaats. b: houdt zich meer bezig met ondersteuning van zijn collega's die evt hulp nodig hebben en c: verspilt ook heel weinig munitie.
Dus is het logisch als ik tegenwoordig zo speel dat ik:
a: weinig kills heb
b: weinig vooraan loop in de aanval
c: eerder er achteraan kom hobbelen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:54 schreef i-spy24 het volgende:
Kijk slimmerik. Iemand die niet speelt voor de meeste kills e.d. a: rent niet van hot naar her gelijk en consolideert eerder zijn plaats. b: houdt zich meer bezig met ondersteuning van zijn collega's die evt hulp nodig hebben en c: verspilt ook heel weinig munitie.
Dus is het logisch als ik tegenwoordig zo speel dat ik:
a: weinig kills heb
b: weinig vooraan loop in de aanval
c: eerder er achteraan kom hobbelen.
*duikt weg voor de rondvliegende stoelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:56 schreef jazza het volgende:
steve steve steve
Ligt eraan. Als Squadleader kan je soms beter wat achterblijven zodat je een spawnpunt dicht bij het gevecht hebt.Vooral als je geen vaste spawnpunten meer hebt. Dan moet je als Squadleader de gevechten even ontwijken totdat er weer een spawnpunt beschikbaar is (Je team mag dat dan opknappen).quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:55 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Volgens mij ondersteun je je collega's beter als je het andere team voor ze uitmoord, maar misschien speel ik een ander spel ofzo?
Met welke andere zaken hou je je dan bezig? Oftewel: waarom loop je altijd achteraan? Als je je squad richting een basis ziet gaan mag je aannemen dat ze alle hulp kunnen gebruiken hoor.. En niet om de splinters op te ruimen, maar om mee te helpen in het heetst van de strijdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:57 schreef i-spy24 het volgende:
Lees eens goed:
Als ik me met andere zaken bezighoudt en dus er pas aankom als de eerste eenheden er zijn geweest dan blijft er weinig kills voor mij over dus is het doorrijden naar de volgende "ellende"
Take care of yourselves and each otherquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef jazza het volgende:
we will be right back with the final thought
Ok, wat betreft dat spawnpoint heb je zeker gelijk. Ik ben alleen nooit squadleader, want ik haaaaat campen. Zo saai.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als Squadleader kan je soms beter wat achterblijven zodat je een spawnpunt dicht bij het gevecht hebt.Vooral als je geen vaste spawnpunten meer hebt. Dan moet je als Squadleader de gevechten even ontwijken totdat er weer een spawnpunt beschikbaar is (Je team mag dat dan opknappen).
Maar ik weet niks van tactics af. Als ik medic of support ben ga ik eigenlijk nooit voor in de strijd. Support geeft dekkingsvuur en zorg dat iedereen na het gevecht weer ammo krijgt. Als je als medic voorop loopt zie je niet wanneer er iemand afgeknald wordt (ja op de minimap). Loop je erachter dan zie je ze gelijk liggen en kan je besluiten of het het waard is om erheen te rennen.
Kut he, zit er ook fruit in BF2? Wat moet je daarvoor doen dan? Hebben ze ook bananen enzo, die vind ik het lekkerst....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef i-spy24 het volgende:
nee, want jij wil al dat fruit halen om te patsen, terwijl ik het al eerder heb gehaald en dus nietz zo nodig hoef.
Moet je verder zelf weten maar ik speel niet voor de meeste kills en al helemaal niet voor dat fruit wat ik elke keer krijg toegewezen als ik weer iets behaalt heb.
Voor mij part krijg ik helemaal niks om te showen.
Wat is het fucking nut daarvan dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:06 schreef i-spy24 het volgende:
gebruik eens je hersens...
Ik heb bijna elke keer iedereen in een helicopter/speedboat zien rennen om maar zo snel mogelijk naar het slagveld te gaan terwijl ik bijna altijd een pantser-voertuig nam(amfibie)
Nou eer ik er ben is de strijd al gestreden en valt er dus weinig eer te behalen en dus is het rijden naar de volgende target.
Het team moet zich aanpassen aan de beste speler, anders is er geen teamplay, Ze moeten dus wachten met aanvallen totdat I-spy is gearriveerd. Heel handig, want dan worden ze helemaal niet kapotgeschoten door de tegenpartij terwijl ze in het open veld campend liggen te wachten totdat I-spy zn koffie opheeft en aanstalten maakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat is het fucking nut daarvan dan?
Ik heb helemaal niks.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:14 schreef ursel het volgende:
matige avoond gehad.. 1 medaille slechts...
In je eigen TS-hok jijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:17 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks.
Maar was wel lache.![]()
Gast zeur niet zo. Je zuigt gewoon ondanks dat je al die medialles heb gehaald. Al dat gelul over tactiek doet niks af van het feit dat ik je gewoon aan mijn mes heb geregen vanavond, terwijl jij een beetje liep te sproeien met je geweertje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:06 schreef i-spy24 het volgende:
gebruik eens je hersens...
Ik heb bijna elke keer iedereen in een helicopter/speedboat zien rennen om maar zo snel mogelijk naar het slagveld te gaan terwijl ik bijna altijd een pantser-voertuig nam(amfibie)
Nou eer ik er ben is de strijd al gestreden en valt er dus weinig eer te behalen en dus is het rijden naar de volgende target.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:11 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Het team moet zich aanpassen aan de beste speler, anders is er geen teamplay, Ze moeten dus wachten met aanvallen totdat I-spy is gearriveerd. Heel handig, want dan worden ze helemaal niet kapotgeschoten door de tegenpartij terwijl ze in het open veld campend liggen te wachten totdat I-spy zn koffie opheeft en aanstalten maakt.
En het is ook voor de fun,maar meneer begon een aantal dagen over noob-spelers,en weet ik veel wat nog meer.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:17 schreef gasemans het volgende:
Eh het is toch een spel voor de fun?
Wat zit nou iedereen moeilijk te doen
iedereen speelt op zn eigen manier
als i-spy het leuk vind om op zijn manier het te spelen
LAAT HEM DAN
Het is maar een spel en het is voor de fun
nothing more, nothing less
Van mij mag I-spy (en iedereen) spelen zoals hij wil. Maar het verbaasde mij (en de rest) gewoon dat die helemaal zo weinig punten had, vooral omdat hij hier enkele keren heeft geplaatst hoe je het spel het best kan spelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:17 schreef gasemans het volgende:
Eh het is toch een spel voor de fun?
Wat zit nou iedereen moeilijk te doen
iedereen speelt op zn eigen manier
als i-spy het leuk vind om op zijn manier het te spelen
LAAT HEM DAN
Het is maar een spel en het is voor de fun
nothing more, nothing less
http://yourimg.com/hosted(...)asargepastmedals.jpgquote:@i-spy24
Kun je aan ons bewijzen dat je alle medailles al eens hebt gehaald. Er zijn vast nog wel statistieken van je vorige nickname...
Was je weer bezigquote:
Ahhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En het is ook voor de fun,maar meneer begon een aantal dagen over noob-spelers,en weet ik veel wat nog meer.
dan roep je dit over jezelf af,als je met score`s aankomt die een blinde nog kan halen![]()
zie mailquote:Over de haakjes, [.:T.P.W:.]KOGELVOER heeft ook haakjes en die krijgt wel een sig plaatje. Over Razorback durf ik niets te zeggen.
Je hebt allang meel terugquote:
Het bekende verhaal van de theorie en de praktijk...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Van mij mag I-spy (en iedereen) spelen zoals hij wil. Maar het verbaasde mij (en de rest) gewoon dat die helemaal zo weinig punten had, vooral omdat hij hier enkele keren heeft geplaatst hoe je het spel het best kan spelen.
Zondag nieuwe war ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het bekende verhaal van de theorie en de praktijk...
Ik zie het geld graag tegemoet als jullie nog interesse hebbenquote:Escape_nl
Morpheus2002
Umm-Qasr
Droopie
Ash
PirE
HassieBassie
Kievit19
-Raffie-
Eurion
Razorback
M'n persoonlijke voorkeur is in de avond maar als de meeste mensen het eens zijn met s middags dan s middags it isquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zat te denken aan 14:00 zondagmiddag
Topquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik maak het geld vanavond over, dan heb je het maandag op je rekening
Donequote:En misschien is het handig om op de site in de nieuwspost te vermelden wie er al heeft betaald?
Ik drink er vanavond een biertje opquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Okey ik heb net ook m'n eerste nieuwsbericht gepost!Hopelijk is het goed.
Ik wel meerderequote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik drink er vanavond een biertje op
op je monitor...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:58 schreef five2one het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe ik de helderheid van het beeld kan instellen. Het is me iets te donker waardoor ik bijna niets zie. Weet iemand waar ik dat kan doen? Kan het bij beeld niet vinden.
Ja en Mohammed B komt ooit nog vrijquote:
nee, ik meen het! kan er niet tegen, word ziek etc... en ik vindt het ook gewoon niet lekker...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja en Mohammed B komt ooit nog vrij
bf2tracker.comquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:23 schreef King_of_cubes het volgende:
Waar kun je eigelijk je stats zien? (welke site dus) Ik heb namelijk al een medaille binnen en zou deze graag willen bekijken
DAt heb ik ook wel eens jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:12 schreef jazza het volgende:
nee, ik meen het! kan er niet tegen, word ziek etc...
wat denk je...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
DAt heb ik ook wel eens jaof bedoel je dat niet ?
Ik zie het probleem niet in niet kunnen drinken, scheelt zeker 40 euro per weekquote:
Dus ik kan het niet in het spel zelf doen? Mijn monitor heeft namelijk een redelijk zwakke lichtopbrengst en ik heb in XP de instellingen van de gamma al hoger moeten zetten omdat alles op de monitor op max staat.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet in niet kunnen drinken, scheelt zeker 40 euro per week![]()
je mag het nog niet kopen, dat is wat anders...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:05 schreef Silver_Shark het volgende:
ik mag nog gegeens alcohol drinken ben nog te jong![]()
Dan is het juist extra lekker tochquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:05 schreef Silver_Shark het volgende:
ik mag nog gegeens alcohol drinken ben nog te jong![]()
Ola,quote:Houden we nog over van het eerste lijstje:
[..]
Ik zie het geld graag tegemoet als jullie nog interesse hebbenHet rekeningnr is:
35 66 41 430, te name van FJD Dorr woonachtig te Rozenburg. Vermeld in de beschrijving het volgende: " BF2 <Fok! Username>.
Bedankt allemaal!
dan heb je me dus ingehaald qua punten...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:57 schreef UnleashMitch het volgende:
Uiteindelijk dus toch nog gewonnen. Superen weer 3 awards erbij.
das toch ook hard werken...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jij welIk zit hier nog tot 17:00 uur uit me neus te eten
hier nog eentje!! leuk he werken, ik ben s'morgens altijd moe van de avond ervoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jij welIk zit hier nog tot 17:00 uur uit me neus te eten
voor de clan naamquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat voor poll moet er komen in het nieuwe Topic?
Je gaat m al klaar zetten om mij voor te zijn ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat voor poll moet er komen in het nieuwe Topic?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
-edit-
Ok ik zet die 4 namen er wel in!
nee die laatste twee zijn slechts squad namen voor als het Dutch Reserves wordtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
-edit-
Ok ik zet die 4 namen er wel in!
Nog niet, de stats zijn nog niet bijgewerkt.quote:
Je hebt nog tijd om zelf iets te verzinnenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:25 schreef Silver_Shark het volgende:
ik vind ze beide eigenlijk niet mooi....
maar die shizle squid![]()
nee die squads zijn te precies, ik ben ook voor The Dutch Reserves, past goed bij onze clan... en die squads zijn voor ingame...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:25 schreef Silver_Shark het volgende:
ik vind ze beide eigenlijk niet mooi....
maar die shizle squid![]()
ja dat is het bestquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok zal ik er nog "Anders, namelijk..." bijzetten?
Ik speel haast niet meer. Dus dat is goed mogelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:25 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb BMH volgens mij in gehaalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |