Geloof niet dat dit de opzet van de clan was..quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:29 schreef BMH het volgende:
Voor 5 euro p.m. wil ik minimaal:
--Altijd toegang tot een BF2 ranked server (ook als die vol zit).
Voip server toegang
-Regelmatig (minimaal 1x per week een officele clan war)
-De Clan moet op Clanbase.com staan
Als je geen echte clanwars houd is het ook nutteloos om een server te huren. Kun je net zo goed in 1 van de honderden lege servers gaan kamperen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Geloof niet dat dit de opzet van de clan was..![]()
Denk dat dat feest dan ook niet op gaat. Voor mij niet in ieder geval![]()
Ik wil ook wel, maar wat voor voordelen bied dat dan precies?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:17 schreef UnleashMitch het volgende:
We zullen vanavond even kijken of we de overige mensen te pakken kunnen krijgen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik wil ook wel, maar wat voor voordelen bied dat dan precies?
Als het een public is en hij zit met andere mensen vol, worden die dan ge-kicked om plaats te maken voor 'members'?
nee, zo hebben we altijd ons eigen stekkie. maps die we zelf willen etc..quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je geen echte clanwars houd is het ook nutteloos om een server te huren. Kun je net zo goed in 1 van de honderden lege servers gaan kamperen.
COme on. de meeste doen dit voor de lol. Ik in ieder geval.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef BMH het volgende:
Ik wil wel betalen mits we actief met Clanbase gaan werken.
Niemand word verplicht tot iets. Ik weet wel zeker dat er wel 7 andere mensen zijn die af en toe wel een wartje willen spelen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
COme on. de meeste doen dit voor de lol. Ik in ieder geval.
Als het verplichtend wordt, ben ik 'out'
Zoek maar een 'echte' clan als je super competitive wil spelen......
ga vanaaf gelijk even de abn bellen voor overmaken!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef escape_nl het volgende:
Hier een opzetje van de server
BF2 Public ranked Server
Het is zover.
We kunnen een server gaan huren bij de bekende host i3d.
Voor de mensen die het geld willen overmaken heeft UnleashMitch zijn rekening
ter beschikking gesteld.
Het gaat om rekeningnummer
35 66 41 430 te name van FJD Dorr te Rozenburg onder vermelding van BF2 <Fok! Username>
Een aantal mensen hebben toegezegd dat ze ¤5 willen gaan betalen voor de server.
de rest betaald gewoon het eerder aangeven bedrag van ¤4.
Dit is het lijstje voor de betalingen voor zover, we komen dan precies op ¤80 uit.
UnleashMitch (Fok!) : 4,- -> 5,-
Jazza (Fok!) : 4,- -> 5,-
NLBoy (Fok!) : 4,-
Escape_nl (Fok!) : 4,- -> 5,-
Morpheus2002 (Fok!) : 4,- -> 5,-
Umm-Qasr (Fok!) : 4,-
Droopie (Fok!) : 4,-
Ash (Fok!) : 4,-
I-spy24 (Fok!) : 4,-
PirE (Fok!) : 4,-
HassieBassie (Fok!) : 4,-
Markvanholstein (Fok!) : 4,-
Kievit19 (Fok!) : 4,-
-Raffie- (Fok!) : 4,-
Eurion (Fok!) : 4,-
Razorback (Fok!) : 4,-
Het is de bedoeling dat we de server gaan huren voor een bedrag van ¤80
en dat voor 3 maanden lang.
Dus met enig rekenwerk is het de bedoeling dat iedereen gelijk voor de 3 maanden het geld overmaakt
op het bovenstaande rekeningnummer.
Nu zijn er vragen van wat er gebeurd wanneer de server vol zit met anderen.
Betalende fokkers gaan natuurlijk voor, dat is simpel, daarna komen de andere nederlanders,
hoe meer nederlanders hoe leuker.
Er zullen nog 1 a 2 admins aangesteld worden naast UnleashMitch en escape_nl zodat er altijd wel een admin
is die de server in de gaten kan houden.
Voor verdere info kan je terecht op het fok forum en de clansite
[PC] Battlefield 2 deel 15
http://www.weescreatief.nl/FokBF2/news.php
en op de site van de host
http://www.i3d.nl/battlefield2.php
en je kan ons altijd mailen
FJDorr@gmail.com
escape_nl@hotmail.com
we zijn er ook niet vies van, alleen verplichtingen heb ik het altijd moeilijk mee (ook in het echte leven)quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Niemand word verplicht tot iets. Ik weet wel zeker dat er wel 7 andere mensen zijn die af en toe wel een wartje willen spelen.
Daarom is er geen verplichtingquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:52 schreef jazza het volgende:
[..]
we zijn er ook niet vies van, alleen verplichtingen heb ik het altijd moeilijk mee (ook in het echte leven)
er kunnen altijd mensen bij, hoe meer hoe leuker, je moet dan wel even overleggen met UnleashMitch over de betalingen, hij is degene die over het geld gaat, stuur hem maar een mailtje dan leest hij het straks welquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:50 schreef Gunner het volgende:
Dus er kunnen geen mensen meer bij?
Ik zal vanavond es telebankjetsenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef escape_nl het volgende:
HassieBassie (Fok!) : 4,-
Dus met enig rekenwerk is het de bedoeling dat iedereen gelijk voor de 3 maanden het geld overmaakt
op het bovenstaande rekeningnummer.
ik volg jou welquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:08 schreef BMH het volgende:
Gaan we nog gamen of alleen kletsen? Ik zit nu op Xfire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |