mijn kill/death ratio is wel heel ergquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:27 schreef escape_nl het volgende:
http://bf2tracker.com/bf2_clanprofile.php?clanid=414
Hier onze clan stats
Whehehe joh na 4x spelen. Het spel loopt nog steeds niet bij mij, heb constant lag en stotter stotter stotter. Ik heb gewoon nog geen 1 keer goed kunnen spelenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:26 schreef jazza het volgende:
[..]
check hier http://www.bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=45180767
er zijn nog geen awards...
Hij is net terug van vakantiequote:
begrijp ik, maar daarom werkt je sig volgens mij niet...quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehehe joh na 4x spelen. Het spel loopt nog steeds niet bij mij, heb constant lag en stotter stotter stotter. Ik heb gewoon nog geen 1 keer goed kunnen spelen
Mis er iig 1 in die lijst..quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:27 schreef escape_nl het volgende:
http://bf2tracker.com/bf2_clanprofile.php?clanid=414
Hier onze clan stats
damn...quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Pas maar op Rudy, nog twee punten en dan haal ik je in
Het kan slechter ...quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:28 schreef jazza het volgende:
[..]
mijn kill/death ratio is wel heel erg![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:39 schreef Silver_Shark het volgende:
FJD is zijn nick
http://bf2tracker.com/bf2_trackercp.phpquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe voeg ik me toe aan de Fok! Clan op bf2tracker.com
Thnx voor mekaar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:47 schreef escape_nl het volgende:
[..]
http://bf2tracker.com/bf2_trackercp.php
Ga hier heen en zoek in het lijstje Fok! clan op en als wachtwoord fok
nee ik ben aan het werk. om die 4 euro te verdienen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:55 schreef dekkered het volgende:
iemand zin om nu BF2 te gaan spelen
Hij's fijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:08 schreef Droopie het volgende:
nee ik ben aan het werk. om die 4 euro te verdienen.
*hehe, sarcastisch ondertoontje*
vanavond weer!
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:14 schreef type_29 het volgende:
Fuck die unlocks, ik ga 6 profielen aanmaken en met elk unlock ik 1 wapen!
ja das erg handig ja...quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:14 schreef type_29 het volgende:
Fuck die unlocks, ik ga 6 profielen aanmaken en met elk unlock ik 1 wapen!
Moet zeggen dat ik er ook t nut niet van inzie.quote:
me tooquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:17 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hij's fijn
Ik ben er vanavond ook![]()
Ik geef je gelijk dat de stats niet zo belangrijk zijn, ook al is dat persoonlijk. Maar het belangrijkste is toch het winnen en dan natuurlijk wel in teamverband. Als je er 100 afknald, maar je team verliest dan heb je gewoon verlorenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:25 schreef type_29 het volgende:
Net alsof je met die stats iets zal bereiken, het enigste wat ik belangrijk vindt is mijn kill/death ratio.
Met mijn huidige is dat 3:2 en met die andere probeer voor de 2:1 te gaan.
misschien staat hier iets bijquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Mocht iemand zich vervelen. Ik ben eigenlijk nog wel op zoek naar een manier om aan te geven of je die avond komt spelen of niet op de clansite.
Zie het als een soort 'aanwezig /afwezig' systeem zoals vaak op grote kantoren hangt. Dus dat je aan kan vinken als je er bent en dat je dan twee opties kan aanvinken: vanmiddag en vanavond. Iemand die een idee heeft hoe zoiets t makkelijkst gaat ?
Here you goquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef UnleashMitch het volgende:
JMP is er bij jullie niet iemand die kennis heeft over het opvragen van statistieken op de statsserver zoals de vele statistieken sites doen ? Ik wil wel graag een iets betere reanking maken en als ik de statistieken van de account server kan trekken op een of andere manier dan ben ik al goed onderweg
Ik moet zeggen dat ik winnen nu niet zo heel erg meer belangrijk vindt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk dat de stats niet zo belangrijk zijn, ook al is dat persoonlijk. Maar het belangrijkste is toch het winnen en dan natuurlijk wel in teamverband. Als je er 100 afknald, maar je team verliest dan heb je gewoon verloren, je zal dan misschien de beste verliezer zijn maar verloren heb je.
Soms hoef je maar amper punten te halen in een map om een goede teambijdrage te hebben.
Als jij bevoorbeeld moet verdedigen, dan kan het gebeuren dat de basis die jij aan het verdedigen bent niet wordt aangevallen. Je hebt weinig punten gehaald, maar waarschijnlijk wel je team geholpen naar een eventuele overwinning.
Overigens kan verdedigen wel heel erg kicken zijn, vooral als je het druk hebt, bijvoorbeeld bij de brug in Karkand.
Op zich kan ik me daar wel in vinden, aangezien je in je eentje heeeel moeilijk het verschil kunt maken. Gelukkig speel ik bijna nooit alleen en kan ik altijd rekenen op mijn squad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:41 schreef type_29 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik winnen nu niet zo heel erg meer belangrijk vindt.
Te vaak heb ik als een gek vlaggen zitten cappen en dat niemand dan me helpt of probeert die vlag te verdedigen.
Soms wordt je er echt moedeloos van, daarom focus ik me nu meer op zoveel mogelijk kills te maken en zelf zo weinig mogelijk dood te gaan.
Wat ik trouwens wel jammer vindt is dat je niet meer gelijk kunt spelen, als het ene team met 1 punt wint vindt ik dat geen overwinning.
hebben jullie een ranked server, zoniet talk to UnleashMitchquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:56 schreef gasemans het volgende:
Misschien ook wel leuk voor jullie
http://www.wv-online.nl/BF2/bf2_status.php
Dit is onze server
script heb ik wel voor jullie
Geen shit nodig op de server alleen PHP en mysql op de site
nee helaas ik kan je sign niet maken door je naamquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:23 schreef Razorback het volgende:
Is het trouwens nog gelukt met mijn stats gedoe?
[img]link van de sig[/img]quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:32 schreef gasemans het volgende:
Vraagje
Hier zie ik allemaal leuke sigs met mediales
hoe kun je die toevoegen als je site BBcode gebruikt?
Image werkt niet
gewoon link er in zetten wordt het ook gewoon een link
Maar niet dat plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |