Volgens mij ondersteun je je collega's beter als je het andere team voor ze uitmoord, maar misschien speel ik een ander spel ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:54 schreef i-spy24 het volgende:
Kijk slimmerik. Iemand die niet speelt voor de meeste kills e.d. a: rent niet van hot naar her gelijk en consolideert eerder zijn plaats. b: houdt zich meer bezig met ondersteuning van zijn collega's die evt hulp nodig hebben en c: verspilt ook heel weinig munitie.
Dus is het logisch als ik tegenwoordig zo speel dat ik:
a: weinig kills heb
b: weinig vooraan loop in de aanval
c: eerder er achteraan kom hobbelen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:54 schreef i-spy24 het volgende:
Kijk slimmerik. Iemand die niet speelt voor de meeste kills e.d. a: rent niet van hot naar her gelijk en consolideert eerder zijn plaats. b: houdt zich meer bezig met ondersteuning van zijn collega's die evt hulp nodig hebben en c: verspilt ook heel weinig munitie.
Dus is het logisch als ik tegenwoordig zo speel dat ik:
a: weinig kills heb
b: weinig vooraan loop in de aanval
c: eerder er achteraan kom hobbelen.
*duikt weg voor de rondvliegende stoelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:56 schreef jazza het volgende:
steve steve steve
Ligt eraan. Als Squadleader kan je soms beter wat achterblijven zodat je een spawnpunt dicht bij het gevecht hebt.Vooral als je geen vaste spawnpunten meer hebt. Dan moet je als Squadleader de gevechten even ontwijken totdat er weer een spawnpunt beschikbaar is (Je team mag dat dan opknappen).quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:55 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Volgens mij ondersteun je je collega's beter als je het andere team voor ze uitmoord, maar misschien speel ik een ander spel ofzo?
Met welke andere zaken hou je je dan bezig? Oftewel: waarom loop je altijd achteraan? Als je je squad richting een basis ziet gaan mag je aannemen dat ze alle hulp kunnen gebruiken hoor.. En niet om de splinters op te ruimen, maar om mee te helpen in het heetst van de strijdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:57 schreef i-spy24 het volgende:
Lees eens goed:
Als ik me met andere zaken bezighoudt en dus er pas aankom als de eerste eenheden er zijn geweest dan blijft er weinig kills voor mij over dus is het doorrijden naar de volgende "ellende"
Take care of yourselves and each otherquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef jazza het volgende:
we will be right back with the final thought
Ok, wat betreft dat spawnpoint heb je zeker gelijk. Ik ben alleen nooit squadleader, want ik haaaaat campen. Zo saai.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als Squadleader kan je soms beter wat achterblijven zodat je een spawnpunt dicht bij het gevecht hebt.Vooral als je geen vaste spawnpunten meer hebt. Dan moet je als Squadleader de gevechten even ontwijken totdat er weer een spawnpunt beschikbaar is (Je team mag dat dan opknappen).
Maar ik weet niks van tactics af. Als ik medic of support ben ga ik eigenlijk nooit voor in de strijd. Support geeft dekkingsvuur en zorg dat iedereen na het gevecht weer ammo krijgt. Als je als medic voorop loopt zie je niet wanneer er iemand afgeknald wordt (ja op de minimap). Loop je erachter dan zie je ze gelijk liggen en kan je besluiten of het het waard is om erheen te rennen.
Kut he, zit er ook fruit in BF2? Wat moet je daarvoor doen dan? Hebben ze ook bananen enzo, die vind ik het lekkerst....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef i-spy24 het volgende:
nee, want jij wil al dat fruit halen om te patsen, terwijl ik het al eerder heb gehaald en dus nietz zo nodig hoef.
Moet je verder zelf weten maar ik speel niet voor de meeste kills en al helemaal niet voor dat fruit wat ik elke keer krijg toegewezen als ik weer iets behaalt heb.
Voor mij part krijg ik helemaal niks om te showen.
Wat is het fucking nut daarvan dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:06 schreef i-spy24 het volgende:
gebruik eens je hersens...
Ik heb bijna elke keer iedereen in een helicopter/speedboat zien rennen om maar zo snel mogelijk naar het slagveld te gaan terwijl ik bijna altijd een pantser-voertuig nam(amfibie)
Nou eer ik er ben is de strijd al gestreden en valt er dus weinig eer te behalen en dus is het rijden naar de volgende target.
Het team moet zich aanpassen aan de beste speler, anders is er geen teamplay, Ze moeten dus wachten met aanvallen totdat I-spy is gearriveerd. Heel handig, want dan worden ze helemaal niet kapotgeschoten door de tegenpartij terwijl ze in het open veld campend liggen te wachten totdat I-spy zn koffie opheeft en aanstalten maakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat is het fucking nut daarvan dan?
Ik heb helemaal niks.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:14 schreef ursel het volgende:
matige avoond gehad.. 1 medaille slechts...
In je eigen TS-hok jijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:17 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks.
Maar was wel lache.![]()
Gast zeur niet zo. Je zuigt gewoon ondanks dat je al die medialles heb gehaald. Al dat gelul over tactiek doet niks af van het feit dat ik je gewoon aan mijn mes heb geregen vanavond, terwijl jij een beetje liep te sproeien met je geweertje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:06 schreef i-spy24 het volgende:
gebruik eens je hersens...
Ik heb bijna elke keer iedereen in een helicopter/speedboat zien rennen om maar zo snel mogelijk naar het slagveld te gaan terwijl ik bijna altijd een pantser-voertuig nam(amfibie)
Nou eer ik er ben is de strijd al gestreden en valt er dus weinig eer te behalen en dus is het rijden naar de volgende target.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:11 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Het team moet zich aanpassen aan de beste speler, anders is er geen teamplay, Ze moeten dus wachten met aanvallen totdat I-spy is gearriveerd. Heel handig, want dan worden ze helemaal niet kapotgeschoten door de tegenpartij terwijl ze in het open veld campend liggen te wachten totdat I-spy zn koffie opheeft en aanstalten maakt.
En het is ook voor de fun,maar meneer begon een aantal dagen over noob-spelers,en weet ik veel wat nog meer.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:17 schreef gasemans het volgende:
Eh het is toch een spel voor de fun?
Wat zit nou iedereen moeilijk te doen
iedereen speelt op zn eigen manier
als i-spy het leuk vind om op zijn manier het te spelen
LAAT HEM DAN
Het is maar een spel en het is voor de fun
nothing more, nothing less
Van mij mag I-spy (en iedereen) spelen zoals hij wil. Maar het verbaasde mij (en de rest) gewoon dat die helemaal zo weinig punten had, vooral omdat hij hier enkele keren heeft geplaatst hoe je het spel het best kan spelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:17 schreef gasemans het volgende:
Eh het is toch een spel voor de fun?
Wat zit nou iedereen moeilijk te doen
iedereen speelt op zn eigen manier
als i-spy het leuk vind om op zijn manier het te spelen
LAAT HEM DAN
Het is maar een spel en het is voor de fun
nothing more, nothing less
http://yourimg.com/hosted(...)asargepastmedals.jpgquote:@i-spy24
Kun je aan ons bewijzen dat je alle medailles al eens hebt gehaald. Er zijn vast nog wel statistieken van je vorige nickname...
Was je weer bezigquote:
Ahhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En het is ook voor de fun,maar meneer begon een aantal dagen over noob-spelers,en weet ik veel wat nog meer.
dan roep je dit over jezelf af,als je met score`s aankomt die een blinde nog kan halen![]()
zie mailquote:Over de haakjes, [.:T.P.W:.]KOGELVOER heeft ook haakjes en die krijgt wel een sig plaatje. Over Razorback durf ik niets te zeggen.
Je hebt allang meel terugquote:
Het bekende verhaal van de theorie en de praktijk...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Van mij mag I-spy (en iedereen) spelen zoals hij wil. Maar het verbaasde mij (en de rest) gewoon dat die helemaal zo weinig punten had, vooral omdat hij hier enkele keren heeft geplaatst hoe je het spel het best kan spelen.
Zondag nieuwe war ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het bekende verhaal van de theorie en de praktijk...
Ik zie het geld graag tegemoet als jullie nog interesse hebbenquote:Escape_nl
Morpheus2002
Umm-Qasr
Droopie
Ash
PirE
HassieBassie
Kievit19
-Raffie-
Eurion
Razorback
Forum Opties | |