abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29205072
Mogen de gene die niet (kunnen) betalen ook gewoon op die server komen..?
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:17:49 #52
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_29205180
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:56 schreef ursel het volgende:

[..]

pssst.. check de port ook even..
We komen er wel.. Nu alleen nog je OP-txt bestand aanpassen en deeltje 16 komt vlekkeloos te voorschijn.
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:30:22 #53
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_29205522
Ik ben ook eventueel wel bereid om 4 euro de maand te betalen. Maar dan wil ik eerst een paar keer met jullie spelen en kijken hoe me dat bevalt. En dan bedoel ik niet dat ik kijk of jullie "goed genoeg zijn" of dergelijke , maar voor mezelf of ik de meerwaarde van met jullie spelen op een eigen server 4 euro de maand waard vind.
Dat kan toch wel.
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:31:53 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_29205561
Ik wil ook mee doen, maar pas als ik terug kom van vakantie, eind augustus. Heb dit spel al weken laten verstoffen, maar nu ook niet echt tijd .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29205672
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef 'escape_nl' het volgende:

Het is zover.

We kunnen een server gaan huren bij de bekende host i3d.
Voor de mensen die het geld willen overmaken heeft UnleashMitch zijn rekening
ter beschikking gesteld.

Het gaat om rekeningnummer 35 66 41 430 te name van FJD Dorr te Rozenburg onder vermelding van BF2 <Fok! Username>

Een aantal mensen hebben toegezegd dat ze ¤5 willen gaan betalen voor de server.
de rest betaald gewoon het eerder aangeven bedrag van ¤4.

Dit is het lijstje voor de betalingen voor zover, we komen dan precies op ¤80 uit.

UnleashMitch (Fok!) : 4,- -> 5,-
Jazza (Fok!) : 4,- -> 5,-
NLBoy (Fok!) : 4,-
Escape_nl (Fok!) : 4,- -> 5,-
Morpheus2002 (Fok!) : 4,- -> 5,-
Umm-Qasr (Fok!) : 4,-
Droopie (Fok!) : 4,-
Ash (Fok!) : 4,-
I-spy24 (Fok!) : 4,-
PirE (Fok!) : 4,-
HassieBassie (Fok!) : 4,-
Markvanholstein (Fok!) : 4,-
Kievit19 (Fok!) : 4,-
-Raffie- (Fok!) : 4,-
Eurion (Fok!) : 4,-
Razorback (Fok!) : 4,-

Het is de bedoeling dat we de server gaan huren voor een bedrag van ¤80
en dat voor 3 maanden lang.
Dus met enig rekenwerk is het de bedoeling dat iedereen gelijk voor de 3 maanden het geld overmaakt op het bovenstaande rekeningnummer.

Nu zijn er vragen van wat er gebeurd wanneer de server vol zit met anderen.
Betalende fokkers gaan natuurlijk voor, dat is simpel, daarna komen de andere nederlanders,
hoe meer nederlanders hoe leuker.
Er zullen nog 1 a 2 admins aangesteld worden naast UnleashMitch en escape_nl zodat er altijd wel een admin is die de server in de gaten kan houden.

Voor verdere info kan je terecht op het fok forum en de clansite
[PC] Battlefield 2 deel 15
http://www.weescreatief.nl/FokBF2/news.php

en op de site van de host
http://www.i3d.nl/battlefield2.php

En je kan ons nog altijd mailen
FJDorr@gmail.com
escape_nl@hotmail.com
ik maak een leuk bedrag over naar dat rekeningnummer ingaande a.s. maandag 2 augustus via een online overboeking!

[ Bericht 0% gewijzigd door i-spy24 op 28-07-2005 17:01:53 ]
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:49:55 #56
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_29206037
schrijf mij maar op voor de 5 euro
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_29206421
Ik betaal ook 5 euro hoor
Zo arm ben ik nou ook weer niet dat ik niet meer kan geven dan 4 euro

Verder ben ik ook wel elke avond aanwezig om wat mensen neer te halen maar overdag zal na 15 augustus minder worden (werken )

Maar hoe wordt het dan gedaan als ik in die server wil en hij is overbeladen met (:( niet-betalende ) fokkers.
Moet ik dan gewoon ff tegen iemand zeggen ik wil er in dus kick iemand?

[ Bericht 59% gewijzigd door Razorback op 28-07-2005 17:08:46 ]
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:07:44 #58
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29206534
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 16:13 schreef cyberrobin het volgende:
Mogen de gene die niet (kunnen) betalen ook gewoon op die server komen..?
Ja natuurlijk. (volgens mij wel)
pi_29206581
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:03 schreef Razorback het volgende:
Ik betaal ook 5 euro hoor
Zo arm ben ik nou ook weer niet dat ik niet meer kan geven dan 4 euro
als het zo doorgaat kunnen we wel een 40slots server huren...
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:10:55 #60
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29206632
Ik ben een meeloper dus schrijf mij maar ook in voor 5 eurie.
Alleen een beetje jammer dat in de vakantie de server huren, omdat ik een paar weekjes weg ga. Maar aan de andere kant daarna ben ik weer de hele dag thuis.

Ik ga het nu overschrijven...
pi_29206737
Het is een erg lange post geworden maar nu is er hopelijk wat meer duidelijkheid Vreemd om te zien dat je kan beginnen met het principe 'geen verplichtingen, geen regels' maar dat je daar uiteindelijk niet echt aan ontkomt. Anyway hieronder mijn mega-post

Escape_nl heeft het goed verwoord, waarvoor dank, maar ik wil toch nog enkele dingen duidelijk maken naar aanleiding van enkele posts hier.

Het clanbase.com verhaal van BMH.
Ik wil daar (persoonlijke mening) best in meegaan maar daar zitten twee voorwaarden aan vast. Ten eerste geen verplichtingen, dat was immers de opzet van de clan. Ik vrees zelf dat als je een 16 v 16 clanwar wil gaan houden dat je niet altijd genoeg spelers hebt maar goed ik weet niet wat daar de regels van zijn. Uiteraard moet het geheel open zijn voor iedereen die mee wil spelen. Ten tweede zal je het zelf (of een andere vrijwilliger) moeten gaan opzetten en beheren. Ik heb het al druk genoeg met de website en straks die server, het geregel van clanwars wil ik er niet bij hebben. Het spreekt voor zich dat je dan zelf ook toegang krijgt tot alle mogelijkheden, dus toegang tot de website, de ftp van de website en volledige toegang tot de server.

De admins van het geheel
Sinds een paar dagen is escape_nl toegevoegd aan het team. Tenminste nu is het een team, daarvoor was ik in m'n eentje . Tegen de tijd dat we de server krijgen zullen we het team uit gaan breiden tot drie of vier mensen die net als escape_nl en ik volledige toegang krijgen tot de website, FTP en de server. Op die manier is er dus altijd iemand aanwezig die wat dan ook kan aanpassen. Onthoud daarbij wel dat ik zowel de website als de FTP heb opgezet dus dat ik de structuur e.d. ervan het beste ken en dat je dus niet kan verwachten dat de andere mensen je met alles kunnen helpen. Op dit moment heb ik nog twee aanmeldingen voor admins binnen zien drijven. Ten eerste Morpheus2002, als Moderator FP zal hij vast wel veel online zijn. Precies wat we nodig hebben en daarnaast Ursel die zelf al aangeeft extreem veel online te zijn. Lijkt mij iig geen gek idee

De kosten
Vandaag heb ik voorgesteld om de bijdrage te verhogen naar 5,- per maand per persoon omdat we maar 16 personen hadden. Op het moment dat dat echter ging lopen kregen we nog wat extra toezeggingen binnen. Erg leuk natuurlijk maar dan krijg ik dus teveel geld binnen. Nou ben ik nooit vies van geld en m'n stamkroeg is ook nooit vies van mijn geld maar toch. Daarom heb ik het volgende bedacht. Als iedereen die akkoord gaat met die 15,- dat bedrag naar mij stort en degene die er niet mee akkoord gaan 12,- storten dan huur ik van dat geld de server. Zoals jullie begrijpen zal ik geld overhouden. Dat geld zal de basis vormen voor de huur van de server voor een volgende 3 maanden. Mochten we er naar 3 maanden genoeg van hebben dan wordt het teveel aan geld weer netjes verdeeld met dien verstande dat ik het deel door het aantal Fok!ers en dat dus iedereen precies hetzelfde bedrag terug krijgt. Niet 100% eerlijk maar het scheelt mij heel veel tijd vandaar en van die ene euro die je misloopt krijg je niets denk ik

De server
De server zal gehost worden bij i3d.nl, de servers schijnen bloedsnel te zijn en hangen volgens hun website aan 1000mbit lijntjes. Lekker snel dus . Hoe dat verder allemaal in z'n werk gaat weet ik zelf ook niet, het is voor mij ook de eerste keer dat ik een gameserver huur.

Toegang
Iedereen heeft toegang tot de server. De betalende Fok!er, de niet betalende Fok!er en de buitenstaander kunnen allemaal 24/7 spelen op de server. Het grote verschil is echter dat de betalende Fok!er ten alle tijde toegang heeft tot de server. Is de server vol en wil een betalende Fok!er spelen ? Dan worden er wat mensen van de server gegooid. Onthoud dan dus ook dat als er 16 niet betalende Fok!ers en 16 betalende Fok!ers aan het spelen zijn en er wil een betalende Fok!er mee doen dan wordt er een niet betalende Fok!er afgegooid. Ik ga er niet vanuit dat dit op korte termijn nodig zal zijn aangezien we nu iets van 34 members hebben maar op de lange termijn sluit ik het niet uit. Overigens krijgt een niet betalende Fok!er weer voorrang boven een buitenstaander. Hoop dat het zo duidelijker is geworden

Als laatste wil ik hierbij opmerken dat ik geen onderscheid ga maken in hoeveel iedereen betaald heeft. Dus iemand die 15,- heeft betaald krijgt geen voorrang boven iemand die 12,- heeft betaald. Uiteraard wordt er nooit naar buiten gebracht hoeveel iedereen heeft betaald, ook niet van de mensen die meer betaald hebben.

De betaling
Zoals reeds aangegeven door Escape_NL: De betaling gaat als volgt: Maak het bedrag (dus 12,- of 15,-) over op rekeningnummer 35 66 41 430, te name van FJD Dorr woonachtig te Rozenburg. Vermeld in de beschrijving het volgende: " BF2 <Fok! Username>". Gebruik ook echt je Fok! username, dat werkt voor mij het makkelijkst. Uiteraard kan je op de tweede regel ook je ingame naam plaatsen maar dit is vooral handig voor mensen als Jazza.

Tussendoor betalen
Ook de mensen die nog tussendoor willen betalen zijn welkom. Speknek gaf aan dat hij pas eind augustus mee doet gezien z'n vakantie en ook NLBoy zit met z'n vakantie. Dat is uiteraard geen probleem. Iedereen kan halverweg instappen. De vraag is dan wel om 5,- per maand te storten en niet15,-. De reden hiervoor is dat als we voor een volgende termijn van 3 maanden gaan alle betalingen weer gelijk lopen. Zoals je begrijpt wil ik nml de administratieve lasten minimaliseren.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29206754
Wat zijn eigenlijk de Xfire namen van iedereen kan ik die toevoegen
Ik heb NLboy, RudyCarell en Kogelvoer
Dus als iemand de ontbrekende namen kan geven.

En wordt er vanavond nog gevochten?
pi_29206775
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:15 schreef Razorback het volgende:
Wat zijn eigenlijk de Xfire namen van iedereen kan ik die toevoegen
Ik heb NLboy, RudyCarell en Kogelvoer
Dus als iemand de ontbrekende namen kan geven.

En wordt er vanavond nog gevochten?
Check de openingspost
pi_29206781
Jah...watis dat nou???
Niet mee willen betalen(of kunnen zeggen) voor een lousy ¤ 4,00 en dan wel mee willen doen als het feest is? Dat bedoel ik dus met mijn post van die goser met die scooter.
Waarom betalen wij dan in hemelsnaam voor die server als gasten zoals dit gewoon mee mogen doen. Bedoel het geld groeit bij de meesten ook niet op de rug dus laten die gasten die mee willen doen maar gewoon meelappen of op zijn minst dan vast laten leggen dat zij de server voor de volgende 3 maanden meebetalen..
Bedoel wij doen moeite om het geld op tafel te leggen voor iets leuks en 'janjoker' heeft ff geen geld (zeg maar rustig geen ZIN!) om ook die moeite te doen die wij wel doen.

OPZOUTEN!
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:21:46 #65
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29206946
@ UnleashMitch, ik heb het geld overgemaakt. (15 euro)
Mij lijkt dat handig dat ik gewoon nu betaal.
Trouwens vergeet aub niet meteen opzeggen als die hebt gehuurd!!!! (heb er ervaring mee)
Je kunt dan beter weer die 6,50 setupkosten betalen, dan weer 3 maanden of langer aan vast zitten.
Ik ga vanavond nog even Battlefield 2 spelen. Morgen ga ik weg en veel succes met de server!

Trouwens de ene kant vind ik wel jammer dat sommige wel adminrechten krijgen en sommige niet. Maar ja als iedereen dat krijgt krijg je allemaal gedoe. Zolang de admins ook naar de betaalde members luistert, vind ik het goed.

[ Bericht 9% gewijzigd door nlboy op 28-07-2005 17:26:51 ]
pi_29207001
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:16 schreef i-spy24 het volgende:
Jah...watis dat nou???
Niet mee willen betalen(of kunnen zeggen) voor een lousy ¤ 4,00 en dan wel mee willen doen als het feest is? Dat bedoel ik dus met mijn post van die goser met die scooter.
Waarom betalen wij dan in hemelsnaam voor die server als gasten zoals dit gewoon mee mogen doen. Bedoel het geld groeit bij de meesten ook niet op de rug dus laten die gasten die mee willen doen maar gewoon meelappen of op zijn minst dan vast laten leggen dat zij de server voor de volgende 3 maanden meebetalen..
Bedoel wij doen moeite om het geld op tafel te leggen voor iets leuks en 'janjoker' heeft ff geen geld (zeg maar rustig geen ZIN!) om ook die moeite te doen die wij wel doen.

OPZOUTEN!
doe toch is een keer niet zo moeilijk man! meer zeg ik niet
pi_29207010
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:21 schreef nlboy het volgende:
Trouwens vergeet aub niet meteen aftezeggen als die hebt gehuurd!!!! (heb er ervaring mee)
Trouwens de ene kant vind ik wel jammer dat sommige wel adminrechten krijgen en sommige niet. Maar ja als iedereen dat krijgt krijg je allemaal gedoe. Achja
Doe ik ook ja. Die 6,50 zijn de kosten niet nml en bedankt dat je toch het volledige bedrag hebt overgemaakt, top

Over die adminrechten. Ik heb het er idd even over gehad met escape_nl maar ik vind het idd een beetje link om iedereen te voorzien van volledige admin rechten van de server. Dat is dus ook de reden dat we straks hopelijk op vier man uitkomen die ontzettend veel online zijn en dus ten alle tijden de server kunnen wijzigen. Daarnaast zullen wijzigen voor de server vooral in de avonden en in het weekend plaats vinden omdat dan de meeste mensen spelen. Op dit tijdstippen zal er toch zeker wel 1 van de 4 admins online zijn om dat te regelen. Het is dus niet zo dat de overige 12 niets kunnen bepalen maar dat ze het even moeten vragen aan de admins
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:25:33 #68
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29207053
Oke dan, have fun with the FOK! server!
pi_29207067
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:16 schreef i-spy24 het volgende:
Jah...watis dat nou???

OPZOUTEN!
Ik ga helemaal met je mee

Ik vind het wel zo eerlijk als er een niet-betalende-fokker is die wel bijna elke dag op de server is dat die dan mee mag betalen voor de volgende 3 maanden
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:27:14 #70
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29207099
UnleashMitch; zoals ik al in de mail heb gezegt; count me in.

Op zich maakt i-spy24 ook wel een punt..... hoe kan je aan een admin kenbaar maken dat je erop wil?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_29207112
ik draai wel even een fantastische server graphic in elkaar, maar wat zijn de afmetingen?
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:28:56 #72
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29207148
Ajo mensen ik wet nu al dat die server zo vol zit!
Want het is een Nederlandse server en er zijn weining Ranked Europa servers met een lage ping!
Dus wees blij als je hebt betaalt, want jij hebt altijd voorrang (ook al zit ie vol) en die niet-betaalde niet. (vol=vol)

Alleen hoop ik wel dat er bijna de hele dag wel een admin op de server zit, want anders vind ik het jammer als ik dan niet op de FOK server kan spelen.
(is het niet mogelijk om elk betaalde members gewoon kick-rechten te geven en meer niet?)
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:29:36 #73
8369 speknek
Another day another slay
pi_29207166
Je zou best een password server kunnen doen en dat password dan hier in het topic posten..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29207182
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:26 schreef Razorback het volgende:
Ik ga helemaal met je mee

Ik vind het wel zo eerlijk als er een niet-betalende-fokker is die wel bijna elke dag op de server is dat die dan mee mag betalen voor de volgende 3 maanden
Ik weet het en ik zit ook met die dubbele gevoelens maar goed aan de andere kant praat je dan over misschien een paar man, en zelfs dat weet ik niet zeker, terwijl de rest liever niet betaald omdat ze vinden dat er te weinig gebruik van maken. Die enkeling neem ik dan ook maar voor lief. Die dubbele gevoelens waren ook de reden dat ik begon met een bijdrage van 4,-, dan zouden er nml meer dan 16 (dus de helft) betalende mensen zijn.
pi_29207209
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:29 schreef speknek het volgende:
Je zou best een password server kunnen doen en dat password dan hier in het topic posten..
dan kan iedreen erop, als het zo is wordt het via xfire denk ik
pi_29207223
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:27 schreef Gunner het volgende:
UnleashMitch; zoals ik al in de mail heb gezegt; count me in.

Op zich maakt i-spy24 ook wel een punt..... hoe kan je aan een admin kenbaar maken dat je erop wil?
Zowel de MSN als email adressen of een andere manier om ze snel te bereiken zullen openbaar gemaakt worden. Mocht er dan nog geen snel genoeg afhandeling zijn door bepaalde redenen dan gaan we zeker opzoek naar extra mensen om dat wel te kunnen garanderen.
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:32:29 #77
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29207244
Ranked servers mogen geen password. En mogen zelfs niet bereikbaar zijn via FTP voor de huurders.
Alleen de huurders mogen de map veranderen en mensen kicken/bannen bij een ranked server.
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:33:17 #78
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_29207265
Ik check hier vanavond ook wel ff terug, heb tot dusver iedereen altijd nog gemist...
aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
pi_29207278
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:29 schreef speknek het volgende:
Als we een avond hebben waarop we veel Fok!ers (en wellicht FoDers) verwachten dan kunnen we dat inderdaad toepassen. Op 'normale' dagen blijf ik liever bij nonpassword protected. Dan krijgt de clansite tenminste nog wat exposure

-edit-
NLBoy geeft aan dat password protected niet mag Balen maar goed dan blijven we net zolang mensen kicken totdat iedereen er in zit
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:35:31 #80
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29207319
Helaas kan je alleen een password op zetten op een speciale war server van i3d!
(dus niet de ranked server die wij huren)
Want anders kan je daar flink gaan 'manipuleren' met alle members.

Had ik gelezen op het forum van i3d
pi_29207401
Ik heb alle mensen van de OP erin gezet bij Xfire en als iedereen mij accept is dat hellemaal

Maar als ik via Xfire duidelijk kan maken dat ik op de server wil vindt ik het prima

En het geld komt eraan als mijn pa beetje opschiet want die heeft internet bankieren en dan gaat het tenminste beetje snel.
pi_29207434
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:27 schreef jazza het volgende:
ik draai wel even een fantastische server graphic in elkaar, maar wat zijn de afmetingen?
Als je ook nog een prachtig logo uit je vingertoppen kan krijgen gerne

De afmetingen voor het logo zijn hoogte 110 (om en nabij) en de lengte ben je zo goed als vrij in
De server graphic afmetingen ben ik nog naar op zoek. Ik heb dit gevonden http://www.dfhcrew.net/forum/photos/show-album.asp?albumid=71&photoid=425 en die geeft 600x150 aan maar ik ben er niet zeker van.

@NLBoy, dan komt t dus toch allemaal goed ! Dan schuiven we tijdens clanwars dus gewoon naar de pass protected warserver. Of is die dan weer unranked ?
pi_29207578
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:30 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik weet het en ik zit ook met die dubbele gevoelens maar goed aan de andere kant praat je dan over misschien een paar man, en zelfs dat weet ik niet zeker, terwijl de rest liever niet betaald omdat ze vinden dat er te weinig gebruik van maken. Die enkeling neem ik dan ook maar voor lief. Die dubbele gevoelens waren ook de reden dat ik begon met een bijdrage van 4,-, dan zouden er nml meer dan 16 (dus de helft) betalende mensen zijn.
Ik heb de muntjes net naar je toegeketst

En over de mensen die niet betalen en toch meedoen: Lekker belangrijk echt. Zolang er genoeg mensen zijn die wel willen betalen maakt dat toch geen hol uit?

Dit is trouwens de eerste keer in 10 jaar dat ik op internet voor iets betaal.. een historisch moment al zeg ik het zelf

en nu is het wachten op de eerste leechbare servers, dan is dat betalen ook weer heel snel afgelopen
Big dick.
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:45:15 #84
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29207584
Die warserver is natuurlijk unranked met een password als het goed is. (weet niet zeker)
Je kunt hun toevoegen @ MSN: info[at]i3d.nl of op het forum vragen.
Helaas zijn ze niet online op msn en morgen ga ik weg, dus kan het helaas niet navragen.
pi_29207624
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:44 schreef HassieBassie het volgende:
Dit is trouwens de eerste keer in 10 jaar dat ik op internet voor iets betaal.. een historisch moment al zeg ik het zelf
Nou je het zegt Naast online bestellingen e.d. is dit ook mijn eerste keer, nog meer maagdelijkheid weg
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:48:08 #86
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29207672
Hehe, gefeliciteerd allebei met dit historisch moment.

pi_29207756
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:46 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Nou je het zegt Naast online bestellingen e.d. is dit ook mijn eerste keer, nog meer maagdelijkheid weg
Zelfs online bestellingen heb ik nog nooit gedaan

Alhoewel ik morgen mn nieuwe mp5 airsoft geweer ga bestellen, maar dat is alleen maar omdat ik geen zin heb om naar Duitsland te rijden
Big dick.
pi_29207779
ik wil ook meedoen met de Clan.

Die 4 euro is wel goed per maand.

Hoe en wat. msn=achterop23 en dan hotmail.com
pi_29207863
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:51 schreef achterop23 het volgende:
ik wil ook meedoen met de Clan.

Die 4 euro is wel goed per maand.

Hoe en wat. msn=achterop23 en dan hotmail.com
Prijs was eigenlijk zojuist verhoogd naar 5,- maar 4,- wordt ook toegestaan. Verdere informatie staat hier (direct link naar de juiste post dus niet naar het complete topic):
[PC] Battlefield 2 deel 15
pi_29207972
Zo hehe, weer uit mijn werk en effe de boel doorgelezen.
Ik heb de volgende suggesties/ opmerkingen.

1. Aanmelden gaat waarschijnlijk toch via X-Fire neem ik aan.
Het is een beetje dom dat een admin iedere keer moet kijken
op het forum.
2. Als er meningsverschillen zijn is het misschien een idee,
er eerst een emailmailing de deur uit doet en vraagt of
de persoon wilt beantwoorden met een ja of nee. Binnen 48 uur ofzo.
Ik bedoel dan eigenlijk, welke maps vinden we het leukst/spelen we
of willen we verder gaan met huren.
3. Hou wat geld apart om iemand eventueel uit te kopen als je hem zat bent,
het is mogelijk dat ik FJD spuugzat ben en met mij velen *kuch*, dan kick je
hem voorgoed en geef je zijn geld terug om gezeik te voorkomen. Ander geld
stort je maar op een rekening voor een 'echt' goed doel of een grotere server.
Over drie maanden kan je gelijk je administratie checken. En beginnen we waarschijnlijk opnieuw een contract voor 3 maanden.
4. Graag wil ook wel adminrechten, ik ben iemand die soms op de vreemdste tijden online bent en vind het wel leuk als ik, zonder bezwaar, effe mijn favo mappen kan spelen.
Hell To The Liars
pi_29208126
omfg ik ben verbannen voor 1 dag van bf2 ._."
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  donderdag 28 juli 2005 @ 18:06:50 #92
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29208141
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:59 schreef Droopie het volgende:
4. Graag wil ook wel adminrechten, ik ben iemand die soms op de vreemdste tijden online bent en vind het wel leuk als ik, zonder bezwaar, effe mijn favo mappen kan spelen.
Ja idd. Ben er mee eens. Ik speel ook vaak soms om 9 a 10u 's ochtens Battlefield 2.
Dus ik zou ook graag adminrechten willen krijgen als dat kan.
Maar ja eerst even vakantie vieren...
  donderdag 28 juli 2005 @ 18:08:15 #93
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29208172
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:06 schreef Silver_Shark het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
pi_29208178
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  donderdag 28 juli 2005 @ 18:10:06 #95
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_29208207
Ik heb m'n nieuwe pc + battlefield 2 een paar dagen geleden binnengekregen en ik vind het fantastisch
ik ga nu weer verder spelen
pi_29208229
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:59 schreef Droopie het volgende:
Zo hehe, weer uit mijn werk en effe de boel doorgelezen.
Ik heb de volgende suggesties/ opmerkingen.

1. Aanmelden gaat waarschijnlijk toch via X-Fire neem ik aan.
Het is een beetje dom dat een admin iedere keer moet kijken
op het forum.
Xfire is naast MSN inderdaad een goede vorm van communiceren en aangezien ze elkaar goed aanvullen ga ik er eigenlijk wel vanuit dat het gehele 'team' over beiden beschikt of zal beschikken.
quote:
2. Als er meningsverschillen zijn is het misschien een idee,
er eerst een emailmailing de deur uit doet en vraagt of
de persoon wilt beantwoorden met een ja of nee. Binnen 48 uur ofzo.
Ik bedoel dan eigenlijk, welke maps vinden we het leukst/spelen we
of willen we verder gaan met huren.
Dat zullen we inderdaad vaak doen, maps selecteren voor avondjes Fok!ers schieten en clanwars wordt altijd in overleg gedaan. De maps die ik leuk vind kunnen anderen zwaar irritant vinden. Ik denk (maar dat kan altijd nog veranderen) Dat we eenmalig een standaard instelling gaan (proberen) te verzinnen (dus bv 200tickets, 30min per round) en dat op verzoek daarvan afgeweken kan worden. Mocht er echt een meningsverschil zijn tussen twee personen wat zo niet opgelost kan worden dan gaan we met z'n vieren de knoop doorhakken.
quote:
3. Hou wat geld apart om iemand eventueel uit te kopen als je hem zat bent,
het is mogelijk dat ik FJD spuugzat ben en met mij velen *kuch*, dan kick je
hem voorgoed en geef je zijn geld terug om gezeik te voorkomen. Ander geld
stort je maar op een rekening voor een 'echt' goed doel of een grotere server.
Dat is het mooie dat het maar om 15,- gaat. Het is opzich een valide punt ja. Ik was er eigenlijk heel makkelijk vanuit gegaan dat iedereen betaalt en iedereen zich gedraagt. Zo niet dan kan dat gemeld worden en gaan we kijken wat de meningen zijn en of we de misdragingen zelf kunnen constateren. Is dat het geval dan worden ze er gewoon uitgezet zonder teruggave van geld. Uiteraard moet je echt niet bij elke TK, je zoveelste verlies partij, of je zoveels ramboactie gaan vrezen voor je geld, zo werkt het niet. Lol is het belangrijkste en dat gaan we echt niet beperken.

Als we echter iemand vinden die gewoon dagen achtereen z'n best om Fok!ers zoveel mogelijk TK's te geven en ontzettend z'n best doet om leuke avondjes te verzieken met TK's en gevloek en gescheld dan zullen we overgaan tot verwijdering. Maar goed, zoals ik al zei was het eigenlijk niet eens in me opgekomen, misschien ben ik naief maar ik ging er wel vanuit dat deze kleine 20 man zich fatsoenlijk kunnen gedragen.
quote:
Over drie maanden kan je gelijk je administratie checken. En beginnen we waarschijnlijk opnieuw een contract voor 3 maanden.
Daar hoop ik inderdaad op Vandaar dat ik het teveel aan geld gewoon op m'n rekening laat staan. Ik zie wel hoe ver we komen.
quote:
In dat geval staan we daar zeker voor open, geen probleem en dat geldt uiteraard ook voor NLBoy.
pi_29208242
Waarom disconnect Xfire als ik een server bezoek?
Snap er geen moer van
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_29208271
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:06 schreef Silver_Shark het volgende:
Ik heb geloof ik ook een serverban
Ging overigens wel achterlijk zoals ik al had verteld. Ik had last van de befaamde 'istie-wel-of-niet-rood' bug. Twee TK's terwijl ze duidelijk rood waren. Daarna nog een TK toen er 1 mannetje tussen 5 andere aan het vechten was en ik hem probeerde te helpen, ging niet helemaal goed met als gevolg een ban vanwege overmatige TK's.
  donderdag 28 juli 2005 @ 18:17:12 #99
126170 Eurion2
Xfire: eurion2
pi_29208355
Heej mensen, ben nu eindelijk ook hier geregged
Mijn Xfire is eurion2 dus voeg me toe als ik het al niet met jullie gedaan heb

Ik hoop dat internet vnv een beetje meewerkt en dat ik ook wat kan gamen maar ik vrees het ergste. Maandag krijgen we in ieder geval 20Mbit dus dan zou het beter moeten gaan.

Waar wordt er vnv gegamed? Ik neem aan op ranked?

@Mitch: Count me in voor 5 per maand, ach al zou het een tientje zijn . Altijd op een ranked server kunnen spelen met een lage ping is me dat wel waard.
pi_29208453
Teamspeak werkt volgens mij ook zo ongeveer heb dus alleen geen microfoon

Maar wie doet er nou allemaal mee met een gevecht vanavond?

Ik wil namelijk nou wel is fokkers in actie zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')