het gaat me niet om de naam, maar je betaalt toch ook niet voor de reclame folders die je iedere week in de brievenbus krijgt?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Verzin eens een leuke naam dan
Na het tweede potje ging ik maar weg. Alle Fok!ers gingen in het andere team zitten en ik zat als enige bij de MEC en nog kregen ze een asskick![]()
Veel creatieve uitspattingen hebben we nog niet gehadquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:56 schreef Gamedemon het volgende:
het gaat me niet om de naam, maar je betaalt toch ook niet voor de reclame folders die je iedere week in de brievenbus krijgt?
Foute patch en daarnaast is een no cd patch een no go.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:08 schreef Coelho het volgende:
De patch 1.02.4220 of zoiets gedraaid. O ja, en de no cd patch, maar daar zullen de servers toch niet over vallen???
Linkjequote:Op donderdag 28 juli 2005 23:14 schreef Coelho het volgende:
Van wanneer is de nieuwste patch dan?
DSB-from Fok!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:29 schreef jazza het volgende:
ok we moeten dus een clan naam verzinnen, begin maar....
Met vier man 200m straat bewaken terwijl jullie nog maar 1 flag hebbenquote:
hallo hallo... het is wel 1 voor allen allen voor 1 ja!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Met vier man 200m straat bewaken terwijl jullie nog maar 1 flag hebben![]()
Jullie zijn wel schattig hoor zo met z'n vieren in een hoekjequote:Op donderdag 28 juli 2005 23:45 schreef Sickert het volgende:
hallo hallo... het is wel 1 voor allen allen voor 1 ja!![]()
neuh hoeft toch nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als we een nieuwe Clan naam verzinnen moet ik me gamenaam veranderen
Who gives a fuckquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als we een nieuwe Clan naam verzinnen moet ik me gamenaam veranderen
OMG!! dat plaatje... die is GOEDquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Who gives a fuck
The Dutch Division of the
N ATIONAL
O RGANISATION OF
M EN
A GAINST
A MAZONIAN -> ??
M ASTERHOOD -> ??
Alleen iets anders verzinnen voor de laatste twee letters
[afbeelding]
Niemand gelooft me zeker als ik zeg dat ik nog niets gedronken he ?
die is wel coolquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Double Dutch, we always strike twice
wacht ik maak ff wat met ddie titelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Double Dutch, we always strike twice
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:15 schreef jazza het volgende:
[..]
zoiets... http://www.mijnalbum.nl/Foto=TW64QY7Z
is zo weer angepast joh...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:27 schreef nlboy het volgende:
Lol.
Kunnen we misschien niet beter eerst een paar namen verzinnen, voten en daarna logo maken?
In een woord:quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:28 schreef jazza het volgende:
wat vind je van "The Dutch Reserves", best passend...
Kan ik me wel in vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:28 schreef jazza het volgende:
wat vind je van "The Dutch Reserves", best passend...
Frika(n)del of Kroketquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:39 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
In een woord:T was weer heel leuk vandaag. En vooral op de TS met de nodige spion en een zondebok, AAAiiiiii
Nu nog een leuke naam:
Friet Of Kroket ?!![]()
Ja ik heb al zoveel bullshit van je gelezen over tactieken enzo,quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:44 schreef i-spy24 het volgende:
Wat is je probleem? Omdat ik vandaag gewoon k*t speelde en het zelf al opmerkte kom jij nog ff bijdehand doen?
Jafar en ik zijn net zolang doorgegaan tot we een keer wonnen. En jawel de 3e ronde van Mashtour City was het zover. Een klinkende overwinning voor de mannen van Bushquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
De moccers gingen best goed,ik kon niet bij de amerikanen joinen steeds
Ja komt niet door mij hoor,dat moc wonquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Jafar en ik zijn net zolang doorgegaan tot we een keer wonnen. En jawel de 3e ronde van Mashtour City was het zover. Een klinkende overwinning voor de mannen van Bush. Ik kan dus met een gerust hart gaan slapen na deze overwinning.
Ja boeiend,als je zo goed was,had je echt wel meer punten hoor dan 3 of 4quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:48 schreef i-spy24 het volgende:
Ja... en dus denk jij als je een beetje opgelet had dat ik netzo als jij voor de meeste kills ga om meer lintjes te krijgen e.d.? Kijk een goed naar mijn onderschriften slimmerik.Heb die zooi al eens gehaald en heb een nieuwe account aangemaakt en dus speel ik nu gewoon meer om de taktiek en het teamverband ipv alleen.Niet om " hoe haal ik snel weer dat fruit ".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |