Topquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:17 schreef Eurion2 het volgende:
@Mitch: Count me in voor 5 per maand, ach al zou het een tientje zijn. Altijd op een ranked server kunnen spelen met een lage ping is me dat wel waard.
Nee, maar dat was dus mijnoude login die ik schaamteloos vergeten ben ooitquote:Of ben jij het broertje van de andere Eurion dan moet je hem even aanvliegen. Aangezien jullie maar 1x BF2 thuis hebben liggen hoeven jullie ook maar 1x te betalen natuurlijk
Ik kom eraanquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:24 schreef Droopie het volgende:
159.153.157.165:16567
zullen we 3/32 ranked
Correction, in de clan zijn kost niets. Meebetalen aan de server kost 5,- per maand en daar zou een relaxte server tegenover moeten staan. Public Ranked, in Nederland en dat hangt aan een 1000mbit lijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:28 schreef achterop23 het volgende:
dus als ik dat geld overmaak, dan ben ik in the clan?
ik wil namelijk best wel wat geld kwijt als er een relaxte server tegenover staat
[PC] Battlefield 2 deel 14quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:50 schreef Sickert het volgende:
Ik wil ook wel mee doen... alleen ben ff te lui om te lezen![]()
zal morgen wel ff mailenmaar zet me maar alvast in het lijstje
Zie Xifre: 159.153.157.165:16567 (zit helaas vol)quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Welke server zitten jullie nu dan?
Alles wordt uiteraard doorgeschoven naar volgende maanden. Hoe graag ik ook jullie geld wegdrink, jullie kennen nu m'n woonplaats en aangezien Rozenburg niet zo groot isquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:13 schreef i-spy24 het volgende:
Dus met het teveel betaalde kun je of de kroeg aandelen weer even opvijzelen of het gewoon in reseve houden voor de volgende 3 maanden abo. vd server.
Je hebt je zelf al aangemeld op de website dus dat zit goed, heb je zojuist ook even toegevoegd in de statistieken. Wel met je huidige statistieken dus die met drie awards.quote:Ik hoop in ieder geval dat ik in alle stats/schema's/lists etc. etc. die te maken hebben met onze server ben opgenomen zodat ik bij aanmelding niet voor een gesloten server kom te staan als ik wil inloggen om mee te doen(op de gekste momenten vd dag..alhoewel..)
Hoor het graag bevestigd!![]()
1 2 3 4 5 | <?php require_once("class2.php"); require_once(e_HANDLER."news_class.php"); require_once(HEADERF); require_once(FOOTERF); |
ik heb je even toegevoegdquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:16 schreef nlboy het volgende:
[..]
Zie Xifre: 159.153.157.165:16567 (zit helaas vol)
Heb me net aangemeld op de website als Stojakovic.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Je hebt je zelf al aangemeld op de website dus dat zit goed, heb je zojuist ook even toegevoegd in de statistieken. Wel met je huidige statistieken dus die met drie awards.
Of alles goed gaat met de server kan ik nooit garanderen. Ik ga m'n best doen is het beste wat ik je kan geven. Het is voor mij echt de eerste keer dat ik een gameserver beheer of ook maar van binnenuit kan bekijken![]()
Bij voorkeur wel ja. Al het geld wat ik teveel ontvang zal opgemaakt worden aan de volgende 3 maanden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:31 schreef PirE het volgende:
Het is dus ¤15 als ik het goed begrijp. Ik zal het dit weekend met de rest van mijn betalingen overmaken. Dan heb je het dinsdag op je rekening staan.
Op de twee regel kan je evt je gamenaam zetten jaquote:Mijn BF2 nick is trouwens een andere als mijn forum-nick, misschien handig als ik dat ook op de overboeking erbij zet?
Vind af en toe een clanwar wel cool maar idd niet verplichtquote:@Clanbase gebeuren. Ik ben gekapt met CB na mijn glorieuze cupwinsten ik heb niet echt veel zin om weer cups/ladders te gaan spelen.
Ik ben ook wel te vinden voor een war op z'n tijdquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:14 schreef BMH het volgende:
Ik denk dat er wel 7 andere mensen zijn die een wartje op zijn tijd wel leuk vinden
Zodra ik genoeg ontvangen heb om de drie maanden te betalenquote:Wanneer komt de server online? Als ik namelijk tevreden ben over de server betaal ik wel.
Hij's fijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:26 schreef jazza het volgende:
kijke of dit werkt http://www.mijnalbum.nl/Foto=Z4H3PYV6
ja maar hij is nog niet klaar! ik wil nog iets radarachtigs hebben ala uav scan... maar dat doek morgen wel ff roken en dan gamenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hij's fijn
Alleen nog een keer de url van de website erin als we een nieuw domein hebbenVoor de rest ziet ie er erg stoer uit.
please ideen zijn altijd welkom... ik zat nog te denken aan een soort squad pohto... van verschillende klassesquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:52 schreef Droopie het volgende:
ik mis de crazyfrog, een vlaai en snoop doggy dogg voor de sizzle squad, die moet je vaag in de rook zetten![]()
goed gedaan verder
Cool idee ja. Maken we drie squad images. De VlaaiSquad, CrazyFok! en de ShizleSquad (met Snoop Dogg)quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:52 schreef Droopie het volgende:
ik mis de crazyfrog, een vlaai en snoop doggy dogg voor de sizzle squad, die moet je vaag in de rook zetten![]()
goed gedaan verder
je kunt volgens mij random een graphic laten zien maken we gewoon verschillendequote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Cool idee ja. Maken we drie squad images. De VlaaiSquad, CrazyFok! en de ShizleSquad (met Snoop Dogg)
In 1 woord: NIETquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:36 schreef jpjedi het volgende:
Net terug van vakantie.. heb znel ff alles doorgelopen en ja ik doe mee en betaal graag 5 euro per maand...!!
Hoe ging de laatste clanwar??
Fok logo weg. waarom zou je reclame maken voor een website als je er zelf niks mee opschiet, zodra fok mee gaat betalen aan die server zou ik dat logo pas gebruikenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:53 schreef jazza het volgende:
[..]
please ideen zijn altijd welkom... ik zat nog te denken aan een soort squad pohto... van verschillende klasses
Verzin eens een leuke naam danquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:24 schreef Gamedemon het volgende:
Fok logo weg. waarom zou je reclame maken voor een website als je er zelf niks mee opschiet, zodra fok mee gaat betalen aan die server zou ik dat logo pas gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |