quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:25 schreef zalmsalade het volgende:
Oke fijn.
laten we het in gennep houden
lekker centraal enzoalleen bier is lekker
en waarom zou jij eigenlijk een meet organiseren niemand kent je..... ik heb tietjes
Is Drikh trailer park trash???quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:29 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Bij Dirkh op de camping.
Hij heeft zelfs al een vriend op de camping. Een Aldi-bier drinkende en shag rokende Amsterdammer.quote:
nee dan kom ik niet wat een paupers zegquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:32 schreef Aine. het volgende:
GASTENLIJST
BS
LIESJE + vriend
SKAAI + bi vriendinnen
VAC
JK
SHIR
ROELLIO
DEREK
SAZZEFRAZ of whateva
STOEPHOER
R1CKY
VORK
BOE
NIKKY
DANNY
YVONNE + gezin
SWOOSH
SCANDALOUS![]()
STINKIE en BE
MTM EN NS
de rest moet zich maar melden
Zullen ze nu nog zin hebben?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:32 schreef Aine. het volgende:
de rest moet zich maar melden
WAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Haal mij maar van de lijst. Ik ga niet naar Fok!-meetings.
ik heb 5 kleine zusjesquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:36 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik mag jullie toch niet in het echt.
kan jij wel komen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:38 schreef QyRoZ het volgende:
Tof. Ik kom niet.
Ah die, die stond laatst in zijn fotoboek.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:32 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs al een vriend op de camping. Een Aldi-bier drinkende en shag rokende Amsterdammer.
mohhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:41 schreef Duncan-Death het volgende:
Mohhh
Ik heb jou anders wel eens eerder gezien op een forum waar ik wel eens kom.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:45 schreef SiemeN het volgende:
Ik pas.
Maar niemand hier kent mij, dus dat scheelt.
Niet zo liegen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:46 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik heb jou anders wel eens eerder gezien op een forum waar ik wel eens kom.
Ik zeg altijd maar: Een schyzofreen is nooit alleen!quote:
denk ut nieeeeeeeeeequote:Op donderdag 28 juli 2005 12:49 schreef Ripley het volgende:
De Laffer & Static meet is op dezelfde dag, denk dat een aantal mensen van je lijstje daar al heen gaan
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:36 schreef Aine. het volgende:
GASTENLIJST
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
Kennelijk niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Great minds think alike enz..
Truequote:Op donderdag 28 juli 2005 12:57 schreef Aine. het volgende:
zalmsalade is een nerd
steekhoudend argumtent....quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:57 schreef Aine. het volgende:
zalmsalade is een nerd
Oh ja, jou moest ik nog hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:58 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
steekhoudend argumtent....
maar dat wil nog steeds niet zeggen dat er iemand op je meet komt
ook al toen ik laatst op msn met je in gesprek was....quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja, jou moest ik nog hebben
Tuuk weten we wel dat je een kloon van een gebande bent
Nope, doet ze niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:02 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ook al toen ik laatst op msn met je in gesprek was....
of heeft je dochter me veraden?
nja ze wist het ook niet..quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, doet ze niet.
Je postgedrag he
Psies, in FBquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:04 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
nja ze wist het ook niet..
alleen dat ik het was maar niet m'n username...
Ik weet hoe je het weet. Je hebt m'n reply op kasta in het FB topic gelezen.
Weet je trouwens ook wie ik ben dan?
shit zo verraad ik mezelf iedere keer weerquote:
Jep, tot ik het gekloon zat ben en het hele IP laat blockenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:06 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
shit zo verraad ik mezelf iedere keer weer
Ik rij met Q mee.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:38 schreef QyRoZ het volgende:
Tof. Ik kom niet.
nja maar ik ben pas begonnen met klonen toen er geen reactie meer kwam op m'n mailtjes. En het ook niet duidelijk was hoe lang m'n ban zou duren....quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jep, tot ik het gekloon zat ben en het hele IP laat blocken
En die duidelijke hint snapte je niet?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:14 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
nja maar ik ben pas begonnen met klonen toen er geen reactie meer kwam op m'n mailtjes. En het ook niet duidelijk was hoe lang m'n ban zou duren....
Idem.quote:
Ik begreep hem juist heel goed...quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die duidelijke hint snapte je niet?
Hey, dit is mijn originele account hé!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:16 schreef yvonne het volgende:
Puik topic kloon-brigade.
Shit, hebben ze me eindelijk door??quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:16 schreef yvonne het volgende:
Je kunt ook overdrijven met klonen hequote:Op donderdag 28 juli 2005 13:16 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik begreep hem juist heel goed...
En daarom ben ik gaan klonen...
Hoi BarrievanDamquote:
Dat maakt niks uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven met klonen he
Stel nou dat ik al die klonen bij je bantijd tel?
Zeg, ho eens even!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:16 schreef yvonne het volgende:
Je was vervelendquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:20 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit![]()
want ik kreeg de indruk dat ik nooit meer terug mocht komen.
zonder enig goede reden maar dat boeit niet
Ja dat zijn er hier wel meer....quote:
BarrievanDam, Maassluisquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welja, post gelijk mijn adres en telefoonnummer ook effe, joh.![]()
Dit werkt beter dan mailenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:22 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ja dat zijn er hier wel meer....
en die komen weg met 48 uur hooguit een week.
Ik was al zeker 2 maanden weg voordat ik met klonen begon.
ik krijg responsquote:
Jammer van die spelfout. Dat maakt het geheel wat ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:28 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ik krijg respons
zonder een hoop geslijm eromheen. Wat ik in m'n eerste mailtjes altijd nog wel deed.
trouwens die ene mail waarin jij zegt dat je me intilligent inschat bewaar ik
Dat zal ik nu niet zo snel meer zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:28 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ik krijg respons
zonder een hoop geslijm eromheen. Wat ik in m'n eerste mailtjes altijd nog wel deed.
trouwens die ene mail waarin jij zegt dat je me intilligent inschat bewaar ik
nja het is toch echt waar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:32 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Jammer van die spelfout. Dat maakt het geheel wat ongeloofwaardig.
Laat aine. lekker d'r eigen topic openen dan? ;')quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:28 schreef SiemeN het volgende:
We raken iet wat off topic!
We hadden 't hier over een één persoons meet.
dat maakt niet uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zal ik nu niet zo snel meer zeggen
DIE jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef The_Langolier het volgende:
Toch niet dé Barrie van Dam uit Maassluis hè?
zit ik nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef yvonne het volgende:
Als ik zin heb
Enwaarom zit je mn dochter uit te horen?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef The_Langolier het volgende:
Toch niet dé Barrie van Dam uit Maassluis hè?
Heb je al zin?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef yvonne het volgende:
Als ik zin heb
Enwaarom zit je mn dochter uit te horen?
Misschien is het weer eens tijd voor een poll om een schatting te kunnen maken van de opkomst?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:37 schreef Sjoe538 het volgende:
Laat ik mij ook niet aanmelden.
Ik zit haar helemaal niet uit te horen...quote:
Nee, want dan krijgen jullie beide een banquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:38 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Misschien is het weer eens tijd voor een poll om een schatting te kunnen maken van de opkomst?![]()
Oh, nou ik vertel niemand iets over klonen hier en al helemaal Brechtje niet,quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:39 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik zit haar helemaal niet uit te horen...
Alleen gister in een geprek met meerdere mensen op msn kwam het ter sprake, dat ik een kloon had. En toen zei Brechtje (jouw dochter) Ik kom er toch zo achter wie je nu bent....
Verder heeft ze me niks over haar zelf verteld. Alleen dat ze zin had om een duif naar te schieten
Nja beetje vreemd eerst wou ze um doodschieten en opeten. En even later wou ze ermee gaan tongen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, nou ik vertel niemand iets over klonen hier en al helemaal Brechtje niet,
en wat most ze met die duif???????
Ze lijkt op mijquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:42 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Nja beetje vreemd eerst wou ze um doodschieten en opeten. En even later wou ze ermee gaan tongen.
(en dit is niet verzonnen)
Het gaat niet om de lengte.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:37 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik wist niet dat HIJ zo'n kleine piemel had.![]()
Mijn ambities om in de voetsporen van Maurice de Hond te treden worden hardhandig de grond in geboord..quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want dan krijgen jullie beide een ban
uurtje of 1 schat ik.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze lijkt op mij
Hoelaat was dat wel niet dan?
Het gaat WEL om de lengte en de diktequote:Op donderdag 28 juli 2005 13:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte.![]()
Het gaat erom wat je ermee doet.![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:44 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
zegt ze ja daar mag ik niks over zeggen als mod ik mag geen users afzeiken....
Braaf kindquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:44 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
uurtje of 1 schat ik.
Ze is trouwens wel behoorlijk correct man!
Ging het over IJsmeis zegt ze ja daar mag ik niks over zeggen als mod ik mag geen users afzeiken....
In dat opzicht lijkt ze dus niet op jou.
Ik heb vooralsnog geen klachten gehad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het gaat WEL om de lengte en de dikte
Jullie trappen er allemaal in
Ook zo zijn vrouwen, je moet ze alleen eens horen tegen vriendinnenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog geen klachten gehad.![]()
Er zit een typo in je sig (Direct is met een C van Cordinantquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook zo zijn vrouwen, je moet ze alleen eens horen tegen vriendinnen
Whehehequote:Op donderdag 28 juli 2005 13:47 schreef yvonne het volgende:
Ook van haar vriendinnen heb ik geen klachten gehad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:49 schreef Ripley het volgende:
De Laffer & Static meet is op dezelfde dag, denk dat een aantal mensen van je lijstje daar al heen gaan
Het is een copy/pastequote:Op donderdag 28 juli 2005 13:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er zit een typo in je sig (Direct is met een C van Cordinant)
Zolang je de troep zelf opruimt, ben je er vast welkom.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:50 schreef Maanvis het volgende:
Ik wil best op een meet komen weer!
Ach kom je weet toch hoe ik benquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zolang je de troep zelf opruimt, ben je er vast welkom.
Hij staat op de planning ja. Zolang mijn baas meewerkt en ik ergens kan pitten (of ik haal gewoon een keertje doorquote:
En opeens weet je het:quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook van haar vriendinnen heb ik geen klachten gehad.![]()
En nu maar hopen dat haar Nederlands niet beter is dan ik denk![]()
Net als met alle andere succesvolle ONZ meets !quote:
zozo , mazzelpik you!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij staat op de planning ja. Zolang mijn baas meewerkt en ik ergens kan pitten (of ik haal gewoon een keertje door) ga ik daarheen.
Ik ben zelfs goedgekeurd door het laffer & static comité, dan kan ik het bijna niet maken om niet te gaan he.
Hoelang heb ik je nu laten sudderen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:49 schreef zalmsalade het volgende:
Maar goed word ik nu unband? ofniet?
*MSN logs delete !!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
En opeens weet je het:
Ze leest en spreekt Nederlands
Ik heb werkelijk geen flauw idee....quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoelang heb ik je nu laten sudderen?
wie ben jij dan ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:59 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee....
Ik zoek ff op wanneer m'n laatste post was
Dat is het geheim van de smid, vrees ik.quote:
Aprilquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:59 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
laat maar ondoenlijk.... je weet het vast zelf welquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:59 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:00 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat is het geheim van de smid, vrees ik.
Zooo lang... Ik dacht zelf eigenlijk korterquote:
De meeste users vinden het maar ONZINquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Net als met alle andere succesvolle ONZ meets !
Wat een puike woordspelingquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De meeste users vinden het maar ONZIN![]()
Nee, geen idee meer, ik ga ff kijken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:01 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
laat maar ondoenlijk.... je weet het vast zelf wel
En voor welke account heb je gekeken?quote:
Wie ben je dan in godsnaam?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:17 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
En voor welke account heb je gekeken?
De 4487quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:17 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
En voor welke account heb je gekeken?
das nog het mooiequote:
Ik denk nieteens dat je hem kentquote:
nja dat doe ik dus echt niet he das m'n zusje wel..quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk nieteens dat je hem kent
Als hij z'n zusje speelt zegt ie U tegen me
Hoe oud is je zusje dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:25 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
nja dat doe ik dus echt niet he das m'n zusje wel..
en ripley misschien ken je me onder twiejewurd?
Da's ook de enige die je terugkrijgtquote:
Ze wordt zondag 16 (bedankt nog voor het herrineren ik moet nog een cadeautje kopen)quote:
Ik vind deze eigenlijk ook wel tof...quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's ook de enige die je terugkrijgt
Oké, bij deze.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:28 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik vind deze eigenlijk ook wel tof...
(ik hoef hem dus ook niet terug ik wil alleen "legaal" onder deze posten)
En ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, bij deze.
Unban ik de ander niet, ik moet zeggen dat je met deze beter post dan met de ander.
dank uquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, bij deze.
Unban ik de ander niet, ik moet zeggen dat je met deze beter post dan met de ander.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:32 schreef zalmsalade het volgende:
Ik post helemaal niet anders. Bij die andere ben ik misschien 3x ff aan het baggeren geslagen that's all.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:25 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
nja dat doe ik dus echt niet he das m'n zusje wel..
en ripley misschien ken je me onder twiejewurd?
Ik bedoel maar!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:33 schreef yvonne het volgende:
En aine heeft eens een goed lopend topic![]()
Ook al is het allemaal OFFtopicquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:33 schreef yvonne het volgende:
Wie wil nu niet een meet met cynth!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:33 schreef yvonne het volgende:
Jep en alle aanverwante "rowwen heze" klonen ook.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ken die iig wel, dat ben jij dus
![]()
Ik wel!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:34 schreef cerror het volgende:
Wie wil nu niet een meet met cynth!
Weet je nog dat bifi-topic een jaar geleden en het feit dat ik ladderzat was ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:36 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik wel!
btw, hoe kom je aan die tag Cerri?
BiFi sturen natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:36 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik wel!
btw, hoe kom je aan die tag Cerri?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:37 schreef cerror het volgende:
Weet je nog dat bifi-topic een jaar geleden en het feit dat ik ladderzat was ?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:35 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Jep en alle aanverwante "rowwen heze" klonen ook.
Ik heb toen nog "gezellig" lopen posten in die danny topics
Klopt, daar is je IP ook gebanned.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:39 schreef zalmsalade het volgende:
Zal ik nu maar alles op biechten?
Ik was het ook die met de Pub wiki liep te kutten![]()
Weet ikquote:
Hij heeft me er persoonlijk om geband. Omdat ik een bifi postte.quote:
Zal ik mn bifi maar gewoon mailen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:51 schreef yvonne het volgende:
Terecht, alleen tieten horen daar, waarom qu63 zn tagje heeft is me een raadsel though.
Volgens Nikky op de radio had ie z'n Bifi gemaildquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:51 schreef yvonne het volgende:
Terecht, alleen tieten horen daar, waarom qu63 zn tagje heeft is me een raadsel though.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:46 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Hij heeft me er persoonlijk om geband. Omdat ik een bifi postte.
Een van jullie riep nog dit wordt een ban.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
volgens mij had ik dat idd ook gezien
![]()
en quenogwat , heeft tag omdat ie uhhh iets met nikky had afgesproken ofzo![]()
Kloptquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:53 schreef zalmsalade het volgende:
Volgens Nikky op de radio had ie z'n Bifi gemaild
Laat hij die nu eerst aan Danny en mij gemaild hebben en wij bij het aanschouwen daarvan bijna een ban uitdeelden?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:53 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Zie mijn postquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
KloptIk heb de foto echter nog niet in handen dus wie weet lult nikky
![]()
Nou nee, dank je.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:52 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zal ik mn bifi maar gewoon mailen dan?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat hij die nu eerst aan Danny en mij gemaild hebben en wij bij het aanschouwen daarvan bijna een ban uitdeelden?
Hoor ook mijn commentaar op de bifi's op FOK!radio van afgelopen maandag, dat sloeg wel op hem ja
Daar gaat mn tag.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:02 schreef yvonne het volgende:
Nou nee, dank je.
Huh werken die dingen averechtsquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:01 schreef yvonne het volgende:
Laat hij die nu eerst aan Danny en mij gemaild hebben en wij bij het aanschouwen daarvan bijna een ban uitdeelden?
Mail maar dan mail ik gelekte foto's van een of ander 16 jarig kind van fokquote:
had ik gelijk op FOK!radio ja of neequote:
Kind, je moest eens weten wat ik in 6 jaar FOK! heb gekregen, zomaar, spontaan, daar hoef ik niets voor te doen hoorquote:
Ach, piemels zijn sowiesoquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
had ik gelijk op FOK!radio ja of nee
Zoiets verdient geen tag, zoiets verdient een ban,!
Als jij een bifi had had ik hem ook.quote:
Onbegrijpelijk somsquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
Kind, je moest eens weten wat ik in 6 jaar FOK! heb gekregen, zomaar, spontaan, daar hoef ik niets voor te doen hoor
En bifi's, man, tering, daar kan ik 6 jaarkalenders mee vullen, dacht je dat ik daar een tag voor gaf?
Alleen Cerror, belofte maakte schuld.
Begrijpelijk uiteraard.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
Kind, je moest eens weten wat ik in 6 jaar FOK! heb gekregen, zomaar, spontaan, daar hoef ik niets voor te doen hoor
En bifi's, man, tering, daar kan ik 6 jaarkalenders mee vullen, dacht je dat ik daar een tag voor gaf?
Alleen Cerror, belofte maakte schuld.
Nee, dan klaag ik je zelfs aan omdat je aan grafschending doet, het hele gebied is een begraafplaats, veel mannen, jouw leeftijd!! hebben er geen graf..quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Begrijpelijk uiteraard.
Ik denk dat ik maar eens richting België ga om daar wat WO1 geraamtes uit de grond te plukken, misschien maak ik dan een kans![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:12 schreef zalmsalade het volgende:
Trouwens iedereen die hier post is verplicht op de meet te verschijnen
Moe FOK! hè.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dan klaag ik je zelfs aan omdat je aan grafschending doet, het hele gebied is een begraafplaats, veel mannen, jouw leeftijd!! hebben er geen graf..
Grfmbl....quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:12 schreef yvonne het volgende:
Nee, dan klaag ik je zelfs aan omdat je aan grafschending doet, het hele gebied is een begraafplaats, veel mannen, jouw leeftijd!! hebben er geen graf..
Voor jou doe ik allesquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:14 schreef yvonne het volgende:, en je bent nog wel student Geschiedenis
Waarom heb jij geen tagje?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
Doe mij maar gewoon een magnum !
Ja maar even doordenken is er soms blijkbaar niet bijquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:13 schreef yvonne het volgende:
Moe FOK! hè.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
Doe mij maar gewoon een magnum !
Ik dacht zo'n Dirty Harry Magnumquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:18 schreef mother-mother het volgende:
[..]
die zijn tenminste echt lekker
![]()
Ik dacht trouwens dat je een jaar of 17 wasquote:
Zou je niet gewoon beter aangifte doen ipv er zo'n heisa over te maken!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
de aangifte had ik dan al gedaan hequote:Op donderdag 28 juli 2005 15:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon beter aangifte doen ipv er zo'n heisa over te maken!
Als het dan ergens moet, waarom dan niet in de oudste stad van nederland?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:19 schreef yvonne het volgende:
En wie gaat er nou in Nijmegen geschiedenis studeren
Nijmegen is best okayquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat je een jaar of 17 was
Dat dacht ik van jou ookquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:19 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht trouwens dat je een jaar of 17 was
Wie heeft jou opgegraven?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als het dan ergens moet, waarom dan niet in de oudste stad van nederland?
Ik bedoel, ik zou het vreemd vinden als ie in almere studeerde ofzo.
Jammer je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:22 schreef Conflict het volgende:
ik kom niet.
Die van qu36 is dan wel de minimagnum onder de magnums.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ach magnums zijn er in alle soorten en maten , net als bifi's
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die van qu36 is dan wel de minimagnum onder de magnums.
Nijmegen is dichtbij, plus dat na 4,5 jaar HBO mn studiefinanciering op is, er is dus geen geld meer vanuit Groningen voor mij. Het budget bindt me aan de meest dichtbijzijnde universiteit.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:23 schreef yvonne het volgende:
Wie heeft jou opgegraven?
Ik vraag het T-L, serieuze vraag.
post eens?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wie denk je...quote:
Voor serieuze vragen ben je hier in het verkeerde forum,.quote:Ik vraag het T-L, serieuze vraag.
Niks mis met Nijmegen!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:22 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat dacht ik van jou ook![]()
Wat is er mis met Nijmegen? Het is dichtbij en op kamers is in mijn financiële situatie niet te betalen.
Oké! Heel duidelijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:24 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Nijmegen is dichtbij, plus dat na 4,5 jaar HBO mn studiefinanciering op is, er is dus geen geld meer vanuit Groningen voor mij. Het budget bindt me aan de meest dichtbijzijnde universiteit.
Geschiedenis is meestal inderdaad een one-way-ticket naar de WW ja, vandaar dat ik eerst een HBO diploma gehaald heb.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:25 schreef yvonne het volgende:
Niks mis met Nijmegen!
Alleen niet zo voor Geschiedenis.
Maar sowieso![]()
Je gaat niet voor het grote geld
Of je moet gaan schrijven, bekend worden, nou ja, in bepaalde kringen danquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:28 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Geschiedenis is meestal inderdaad een one-way-ticket naar de WW ja, vandaar dat ik eerst een HBO diploma gehaald heb.
En Nijmegen schijnt inderdaad niet geweldig te zijn op geschiedenis (oudheid uitgezonderd) maarja, ik doe het ervoor.
En anders maar leraar wordenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:33 schreef yvonne het volgende:
Of je moet gaan schrijven, bekend worden, nou ja, in bepaalde kringen dan
Op de url die ik je net gaf, lopen ook schrijvers rond
En ach, troost je, Rotterdam is nog erger.
Godver, ik was de eerste...quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Als je hem even naar me opstuurt zal ik hem niet posten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mister januari , zonder tag![]()
ff vraagje trouwens mn tietenfoto word toch niet gepost hier he?![]()
sorry vraag was eigelijk meer aan yvonne gerichtquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Als je hem even naar me opstuurt zal ik hem niet posten.![]()
Neuhquote:
Nopequote:Op donderdag 28 juli 2005 15:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mister januari , zonder tag![]()
ff vraagje trouwens mn tietenfoto word toch niet gepost hier he?![]()
Okee, maar laat dat je niet weerhouden hem toch aan me door te sturen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
sorry vraag was eigelijk meer aan yvonne gericht![]()
ok ok , ik heb geen titsfoto gestuurd voor tagjequote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee, maar laat dat je niet weerhouden hem toch aan me door te sturen.![]()
Jouw tagje zou ook niet passen:quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jouw tagje zou ook niet passen:
MistergrootstebifivanFOK!hebbende2005
[..]
Danny is vrij snel tevreden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:50 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ok ok , ik heb geen titsfoto gestuurd voor tagje![]()
wel met komkommer in mn bakkes gezeten trouwens, al had ik tagje toen al![]()
[..]
Ja, je hebt hem op een dronken zaterdagmiddag alweer gepostquote:
Er komen tieten, duh!quote:
Dronken? Zaterdag?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, je hebt hem op een dronken zaterdagmiddag alweer gepost
Je moest nog gaan BBQ-en toen, maar je was je al aan het indrinken, Danny zat toen ook in het topicquote:
Omdat iedereen jouw tieten al gezien heeft.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:58 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Omdat iedereen jouw tieten al gezien heeft.
Ow ja, toen was ik nog dronken van de avond ervoor, oeps.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moest nog gaan BBQ-en toen, maar je was je al aan het indrinken, Danny zat toen ook in het topic
Je was ook rijkelijk laat met verwijderenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow ja, toen was ik nog dronken van de avond ervoor, oeps.![]()
Maar niet in het echtquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:58 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Omdat iedereen jouw tieten al gezien heeft.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je was ook rijkelijk laat met verwijderen
Dat wil niemand meer na het zien van de foto'squote:
Dan was je idd nog dronkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik drukte op quote ipv wijzigen... En toen snapte ik het niet meer.
![]()
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:04 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Dat wil niemand meer na het zien van de foto's.
wat is er nou over 2 dagen?
Je hebt het topic zeker niet gelezenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?.
Mijn verjaardag![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:04 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Dat wil niemand meer na het zien van de foto's.
wat is er nou over 2 dagen?
ja maar tieten in combinatie met hoofd slat nergens opquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:10 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ze heeft echt wel mooie tieten
![]()
nah ja bovenstaande zin slaat nergens opquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:11 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ja maar tieten in combinatie met hoofd slat nergens op
Linkje dan maar?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:06 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Je hebt het topic zeker niet gelezen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:51 schreef yvonne het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:53 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
hoe weet jij dat!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Iedereen heeft die foto al hoor.quote:
quote:
En ik maar denken dat je zoveel met Fok verdient dat je in villa woont met van die dames die parasoldrankjes komen brengen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:26 schreef Danny het volgende:
ik kan overigens niet komen hoor. ik moet op zaterdagen gewoon werken.
jah bijnaquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je zoveel met Fok verdient dat je in villa woont met van die dames die parasoldrankjes komen brengen.![]()
ik zie dat jij inmiddels het zipje ook hebt gekregen en weet waar het over gaat ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:10 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ze heeft echt wel mooie tieten
![]()
Kheb ook eens op je weblog gereageerd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:26 schreef Danny het volgende:
ik kan overigens niet komen hoor. ik moet op zaterdagen gewoon werken.
ik blijf het btw wel flauw vinden dat ik een perm zou kunnen krijgen voor "mn" bifiquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:32 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zie dat jij inmiddels het zipje ook hebt gekregen en weet waar het over gaat ?
Dat tagje is dus onrechtmatig hequote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik blijf het btw wel flauw vinden dat ik een perm zou kunnen krijgen voor "mn" bifi
waarom mag ik niet owned by nikky zijn dan?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom mag ik niet owned by nikky zijn dan?
ik had het tagje al voordat ik die bifi maildequote:
en noe?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik had het tagje al voordat ik die bifi mailde
ah. en nu heb ik nog steeds mn tag, en nog steeds niet mn eigen bifi gemaildquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:48 schreef mother-mother het volgende:
[..]
das nu met accent![]()
ben lollig![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah. en nu heb ik nog steeds mn tag, en nog steeds niet mn eigen bifi gemaild
wij zijn goed hequote:Op donderdag 28 juli 2005 19:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
beter toch!
same here , alleen heb ik geen bifitenminste niet zelf
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |