quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:25 schreef zalmsalade het volgende:
Oke fijn.
laten we het in gennep houden
lekker centraal enzoalleen bier is lekker
en waarom zou jij eigenlijk een meet organiseren niemand kent je..... ik heb tietjes
Is Drikh trailer park trash???quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:29 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Bij Dirkh op de camping.
Hij heeft zelfs al een vriend op de camping. Een Aldi-bier drinkende en shag rokende Amsterdammer.quote:
nee dan kom ik niet wat een paupers zegquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:32 schreef Aine. het volgende:
GASTENLIJST
BS
LIESJE + vriend
SKAAI + bi vriendinnen
VAC
JK
SHIR
ROELLIO
DEREK
SAZZEFRAZ of whateva
STOEPHOER
R1CKY
VORK
BOE
NIKKY
DANNY
YVONNE + gezin
SWOOSH
SCANDALOUS![]()
STINKIE en BE
MTM EN NS
de rest moet zich maar melden
Zullen ze nu nog zin hebben?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:32 schreef Aine. het volgende:
de rest moet zich maar melden
WAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Haal mij maar van de lijst. Ik ga niet naar Fok!-meetings.
ik heb 5 kleine zusjesquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:36 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik mag jullie toch niet in het echt.
kan jij wel komen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:38 schreef QyRoZ het volgende:
Tof. Ik kom niet.
Ah die, die stond laatst in zijn fotoboek.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:32 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs al een vriend op de camping. Een Aldi-bier drinkende en shag rokende Amsterdammer.
mohhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:41 schreef Duncan-Death het volgende:
Mohhh
Ik heb jou anders wel eens eerder gezien op een forum waar ik wel eens kom.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:45 schreef SiemeN het volgende:
Ik pas.
Maar niemand hier kent mij, dus dat scheelt.
Niet zo liegen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:46 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik heb jou anders wel eens eerder gezien op een forum waar ik wel eens kom.
Ik zeg altijd maar: Een schyzofreen is nooit alleen!quote:
denk ut nieeeeeeeeeequote:Op donderdag 28 juli 2005 12:49 schreef Ripley het volgende:
De Laffer & Static meet is op dezelfde dag, denk dat een aantal mensen van je lijstje daar al heen gaan
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:36 schreef Aine. het volgende:
GASTENLIJST
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
TIETJES
Kennelijk niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Great minds think alike enz..
Truequote:Op donderdag 28 juli 2005 12:57 schreef Aine. het volgende:
zalmsalade is een nerd
steekhoudend argumtent....quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:57 schreef Aine. het volgende:
zalmsalade is een nerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |