Het gaat niet om de lengte.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:37 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik wist niet dat HIJ zo'n kleine piemel had.![]()
Mijn ambities om in de voetsporen van Maurice de Hond te treden worden hardhandig de grond in geboord..quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want dan krijgen jullie beide een ban
uurtje of 1 schat ik.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze lijkt op mij
Hoelaat was dat wel niet dan?
Het gaat WEL om de lengte en de diktequote:Op donderdag 28 juli 2005 13:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte.![]()
Het gaat erom wat je ermee doet.![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:44 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
zegt ze ja daar mag ik niks over zeggen als mod ik mag geen users afzeiken....
Braaf kindquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:44 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
uurtje of 1 schat ik.
Ze is trouwens wel behoorlijk correct man!
Ging het over IJsmeis zegt ze ja daar mag ik niks over zeggen als mod ik mag geen users afzeiken....
In dat opzicht lijkt ze dus niet op jou.
Ik heb vooralsnog geen klachten gehad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het gaat WEL om de lengte en de dikte
Jullie trappen er allemaal in
Ook zo zijn vrouwen, je moet ze alleen eens horen tegen vriendinnenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog geen klachten gehad.![]()
Er zit een typo in je sig (Direct is met een C van Cordinantquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook zo zijn vrouwen, je moet ze alleen eens horen tegen vriendinnen
Whehehequote:Op donderdag 28 juli 2005 13:47 schreef yvonne het volgende:
Ook van haar vriendinnen heb ik geen klachten gehad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:49 schreef Ripley het volgende:
De Laffer & Static meet is op dezelfde dag, denk dat een aantal mensen van je lijstje daar al heen gaan
Het is een copy/pastequote:Op donderdag 28 juli 2005 13:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er zit een typo in je sig (Direct is met een C van Cordinant)
Zolang je de troep zelf opruimt, ben je er vast welkom.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:50 schreef Maanvis het volgende:
Ik wil best op een meet komen weer!
Ach kom je weet toch hoe ik benquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zolang je de troep zelf opruimt, ben je er vast welkom.
Hij staat op de planning ja. Zolang mijn baas meewerkt en ik ergens kan pitten (of ik haal gewoon een keertje doorquote:
En opeens weet je het:quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook van haar vriendinnen heb ik geen klachten gehad.![]()
En nu maar hopen dat haar Nederlands niet beter is dan ik denk![]()
Net als met alle andere succesvolle ONZ meets !quote:
zozo , mazzelpik you!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij staat op de planning ja. Zolang mijn baas meewerkt en ik ergens kan pitten (of ik haal gewoon een keertje door) ga ik daarheen.
Ik ben zelfs goedgekeurd door het laffer & static comité, dan kan ik het bijna niet maken om niet te gaan he.
Hoelang heb ik je nu laten sudderen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:49 schreef zalmsalade het volgende:
Maar goed word ik nu unband? ofniet?
*MSN logs delete !!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
En opeens weet je het:
Ze leest en spreekt Nederlands
Ik heb werkelijk geen flauw idee....quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoelang heb ik je nu laten sudderen?
wie ben jij dan ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:59 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee....
Ik zoek ff op wanneer m'n laatste post was
Dat is het geheim van de smid, vrees ik.quote:
Aprilquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:59 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
laat maar ondoenlijk.... je weet het vast zelf welquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:59 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:00 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat is het geheim van de smid, vrees ik.
Zooo lang... Ik dacht zelf eigenlijk korterquote:
De meeste users vinden het maar ONZINquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Net als met alle andere succesvolle ONZ meets !
Wat een puike woordspelingquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De meeste users vinden het maar ONZIN![]()
Nee, geen idee meer, ik ga ff kijken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:01 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
laat maar ondoenlijk.... je weet het vast zelf wel
En voor welke account heb je gekeken?quote:
Wie ben je dan in godsnaam?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:17 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
En voor welke account heb je gekeken?
De 4487quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:17 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
En voor welke account heb je gekeken?
das nog het mooiequote:
Ik denk nieteens dat je hem kentquote:
nja dat doe ik dus echt niet he das m'n zusje wel..quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk nieteens dat je hem kent
Als hij z'n zusje speelt zegt ie U tegen me
Hoe oud is je zusje dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:25 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
nja dat doe ik dus echt niet he das m'n zusje wel..
en ripley misschien ken je me onder twiejewurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |