Oh ja, jou moest ik nog hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:58 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
steekhoudend argumtent....
maar dat wil nog steeds niet zeggen dat er iemand op je meet komt
ook al toen ik laatst op msn met je in gesprek was....quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja, jou moest ik nog hebben
Tuuk weten we wel dat je een kloon van een gebande bent
Nope, doet ze niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:02 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ook al toen ik laatst op msn met je in gesprek was....
of heeft je dochter me veraden?
nja ze wist het ook niet..quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, doet ze niet.
Je postgedrag he
Psies, in FBquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:04 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
nja ze wist het ook niet..
alleen dat ik het was maar niet m'n username...
Ik weet hoe je het weet. Je hebt m'n reply op kasta in het FB topic gelezen.
Weet je trouwens ook wie ik ben dan?
shit zo verraad ik mezelf iedere keer weerquote:
Jep, tot ik het gekloon zat ben en het hele IP laat blockenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:06 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
shit zo verraad ik mezelf iedere keer weer
Ik rij met Q mee.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:38 schreef QyRoZ het volgende:
Tof. Ik kom niet.
nja maar ik ben pas begonnen met klonen toen er geen reactie meer kwam op m'n mailtjes. En het ook niet duidelijk was hoe lang m'n ban zou duren....quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jep, tot ik het gekloon zat ben en het hele IP laat blocken
En die duidelijke hint snapte je niet?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:14 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
nja maar ik ben pas begonnen met klonen toen er geen reactie meer kwam op m'n mailtjes. En het ook niet duidelijk was hoe lang m'n ban zou duren....
Idem.quote:
Ik begreep hem juist heel goed...quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die duidelijke hint snapte je niet?
Hey, dit is mijn originele account hé!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:16 schreef yvonne het volgende:
Puik topic kloon-brigade.
Shit, hebben ze me eindelijk door??quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:16 schreef yvonne het volgende:
Je kunt ook overdrijven met klonen hequote:Op donderdag 28 juli 2005 13:16 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik begreep hem juist heel goed...
En daarom ben ik gaan klonen...
Hoi BarrievanDamquote:
Dat maakt niks uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven met klonen he
Stel nou dat ik al die klonen bij je bantijd tel?
Zeg, ho eens even!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:16 schreef yvonne het volgende:
Je was vervelendquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:20 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit![]()
want ik kreeg de indruk dat ik nooit meer terug mocht komen.
zonder enig goede reden maar dat boeit niet
Ja dat zijn er hier wel meer....quote:
BarrievanDam, Maassluisquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welja, post gelijk mijn adres en telefoonnummer ook effe, joh.![]()
Dit werkt beter dan mailenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:22 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ja dat zijn er hier wel meer....
en die komen weg met 48 uur hooguit een week.
Ik was al zeker 2 maanden weg voordat ik met klonen begon.
ik krijg responsquote:
Jammer van die spelfout. Dat maakt het geheel wat ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:28 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ik krijg respons
zonder een hoop geslijm eromheen. Wat ik in m'n eerste mailtjes altijd nog wel deed.
trouwens die ene mail waarin jij zegt dat je me intilligent inschat bewaar ik
Dat zal ik nu niet zo snel meer zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:28 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ik krijg respons
zonder een hoop geslijm eromheen. Wat ik in m'n eerste mailtjes altijd nog wel deed.
trouwens die ene mail waarin jij zegt dat je me intilligent inschat bewaar ik
nja het is toch echt waar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:32 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Jammer van die spelfout. Dat maakt het geheel wat ongeloofwaardig.
Laat aine. lekker d'r eigen topic openen dan? ;')quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:28 schreef SiemeN het volgende:
We raken iet wat off topic!
We hadden 't hier over een één persoons meet.
dat maakt niet uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zal ik nu niet zo snel meer zeggen
DIE jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef The_Langolier het volgende:
Toch niet dé Barrie van Dam uit Maassluis hè?
zit ik nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef yvonne het volgende:
Als ik zin heb
Enwaarom zit je mn dochter uit te horen?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef The_Langolier het volgende:
Toch niet dé Barrie van Dam uit Maassluis hè?
Heb je al zin?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef yvonne het volgende:
Als ik zin heb
Enwaarom zit je mn dochter uit te horen?
Misschien is het weer eens tijd voor een poll om een schatting te kunnen maken van de opkomst?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:37 schreef Sjoe538 het volgende:
Laat ik mij ook niet aanmelden.
Ik zit haar helemaal niet uit te horen...quote:
Nee, want dan krijgen jullie beide een banquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:38 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Misschien is het weer eens tijd voor een poll om een schatting te kunnen maken van de opkomst?![]()
Oh, nou ik vertel niemand iets over klonen hier en al helemaal Brechtje niet,quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:39 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik zit haar helemaal niet uit te horen...
Alleen gister in een geprek met meerdere mensen op msn kwam het ter sprake, dat ik een kloon had. En toen zei Brechtje (jouw dochter) Ik kom er toch zo achter wie je nu bent....
Verder heeft ze me niks over haar zelf verteld. Alleen dat ze zin had om een duif naar te schieten
Nja beetje vreemd eerst wou ze um doodschieten en opeten. En even later wou ze ermee gaan tongen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, nou ik vertel niemand iets over klonen hier en al helemaal Brechtje niet,
en wat most ze met die duif???????
Ze lijkt op mijquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:42 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Nja beetje vreemd eerst wou ze um doodschieten en opeten. En even later wou ze ermee gaan tongen.
(en dit is niet verzonnen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |