Hij staat op de planning ja. Zolang mijn baas meewerkt en ik ergens kan pitten (of ik haal gewoon een keertje doorquote:
En opeens weet je het:quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook van haar vriendinnen heb ik geen klachten gehad.![]()
En nu maar hopen dat haar Nederlands niet beter is dan ik denk![]()
Net als met alle andere succesvolle ONZ meets !quote:
zozo , mazzelpik you!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij staat op de planning ja. Zolang mijn baas meewerkt en ik ergens kan pitten (of ik haal gewoon een keertje door) ga ik daarheen.
Ik ben zelfs goedgekeurd door het laffer & static comité, dan kan ik het bijna niet maken om niet te gaan he.
Hoelang heb ik je nu laten sudderen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:49 schreef zalmsalade het volgende:
Maar goed word ik nu unband? ofniet?
*MSN logs delete !!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
En opeens weet je het:
Ze leest en spreekt Nederlands
Ik heb werkelijk geen flauw idee....quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoelang heb ik je nu laten sudderen?
wie ben jij dan ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:59 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee....
Ik zoek ff op wanneer m'n laatste post was
Dat is het geheim van de smid, vrees ik.quote:
Aprilquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:59 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
laat maar ondoenlijk.... je weet het vast zelf welquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:59 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:00 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat is het geheim van de smid, vrees ik.
Zooo lang... Ik dacht zelf eigenlijk korterquote:
De meeste users vinden het maar ONZINquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Net als met alle andere succesvolle ONZ meets !
Wat een puike woordspelingquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De meeste users vinden het maar ONZIN![]()
Nee, geen idee meer, ik ga ff kijken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:01 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
laat maar ondoenlijk.... je weet het vast zelf wel
En voor welke account heb je gekeken?quote:
Wie ben je dan in godsnaam?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:17 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
En voor welke account heb je gekeken?
De 4487quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:17 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
En voor welke account heb je gekeken?
das nog het mooiequote:
Ik denk nieteens dat je hem kentquote:
nja dat doe ik dus echt niet he das m'n zusje wel..quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk nieteens dat je hem kent
Als hij z'n zusje speelt zegt ie U tegen me
Hoe oud is je zusje dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:25 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
nja dat doe ik dus echt niet he das m'n zusje wel..
en ripley misschien ken je me onder twiejewurd?
Da's ook de enige die je terugkrijgtquote:
Ze wordt zondag 16 (bedankt nog voor het herrineren ik moet nog een cadeautje kopen)quote:
Ik vind deze eigenlijk ook wel tof...quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's ook de enige die je terugkrijgt
Oké, bij deze.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:28 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik vind deze eigenlijk ook wel tof...
(ik hoef hem dus ook niet terug ik wil alleen "legaal" onder deze posten)
En ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, bij deze.
Unban ik de ander niet, ik moet zeggen dat je met deze beter post dan met de ander.
dank uquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, bij deze.
Unban ik de ander niet, ik moet zeggen dat je met deze beter post dan met de ander.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:32 schreef zalmsalade het volgende:
Ik post helemaal niet anders. Bij die andere ben ik misschien 3x ff aan het baggeren geslagen that's all.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:25 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
nja dat doe ik dus echt niet he das m'n zusje wel..
en ripley misschien ken je me onder twiejewurd?
Ik bedoel maar!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:33 schreef yvonne het volgende:
En aine heeft eens een goed lopend topic![]()
Ook al is het allemaal OFFtopicquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:33 schreef yvonne het volgende:
Wie wil nu niet een meet met cynth!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:33 schreef yvonne het volgende:
Jep en alle aanverwante "rowwen heze" klonen ook.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ken die iig wel, dat ben jij dus
![]()
Ik wel!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:34 schreef cerror het volgende:
Wie wil nu niet een meet met cynth!
Weet je nog dat bifi-topic een jaar geleden en het feit dat ik ladderzat was ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:36 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik wel!
btw, hoe kom je aan die tag Cerri?
BiFi sturen natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:36 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik wel!
btw, hoe kom je aan die tag Cerri?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:37 schreef cerror het volgende:
Weet je nog dat bifi-topic een jaar geleden en het feit dat ik ladderzat was ?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:35 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Jep en alle aanverwante "rowwen heze" klonen ook.
Ik heb toen nog "gezellig" lopen posten in die danny topics
Klopt, daar is je IP ook gebanned.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:39 schreef zalmsalade het volgende:
Zal ik nu maar alles op biechten?
Ik was het ook die met de Pub wiki liep te kutten![]()
Weet ikquote:
Hij heeft me er persoonlijk om geband. Omdat ik een bifi postte.quote:
Zal ik mn bifi maar gewoon mailen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:51 schreef yvonne het volgende:
Terecht, alleen tieten horen daar, waarom qu63 zn tagje heeft is me een raadsel though.
Volgens Nikky op de radio had ie z'n Bifi gemaildquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:51 schreef yvonne het volgende:
Terecht, alleen tieten horen daar, waarom qu63 zn tagje heeft is me een raadsel though.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:46 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Hij heeft me er persoonlijk om geband. Omdat ik een bifi postte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |