Er komen tieten, duh!quote:
Dronken? Zaterdag?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, je hebt hem op een dronken zaterdagmiddag alweer gepost
Je moest nog gaan BBQ-en toen, maar je was je al aan het indrinken, Danny zat toen ook in het topicquote:
Omdat iedereen jouw tieten al gezien heeft.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:58 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Omdat iedereen jouw tieten al gezien heeft.
Ow ja, toen was ik nog dronken van de avond ervoor, oeps.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moest nog gaan BBQ-en toen, maar je was je al aan het indrinken, Danny zat toen ook in het topic
Je was ook rijkelijk laat met verwijderenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow ja, toen was ik nog dronken van de avond ervoor, oeps.![]()
Maar niet in het echtquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:58 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Omdat iedereen jouw tieten al gezien heeft.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je was ook rijkelijk laat met verwijderen
Dat wil niemand meer na het zien van de foto'squote:
Dan was je idd nog dronkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik drukte op quote ipv wijzigen... En toen snapte ik het niet meer.
![]()
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:04 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Dat wil niemand meer na het zien van de foto's.
wat is er nou over 2 dagen?
Je hebt het topic zeker niet gelezenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?.
Mijn verjaardag![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:04 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Dat wil niemand meer na het zien van de foto's.
wat is er nou over 2 dagen?
ja maar tieten in combinatie met hoofd slat nergens opquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:10 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ze heeft echt wel mooie tieten
![]()
nah ja bovenstaande zin slaat nergens opquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:11 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ja maar tieten in combinatie met hoofd slat nergens op
Linkje dan maar?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:06 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Je hebt het topic zeker niet gelezen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:51 schreef yvonne het volgende:
Terecht, alleen tieten horen daar, waarom qu63 zn tagje heeft is me een raadsel though.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:53 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Volgens Nikky op de radio had ie z'n Bifi gemaild
hoe weet jij dat!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die van qu36 is dan wel de minimagnum onder de magnums.
Iedereen heeft die foto al hoor.quote:
quote:
En ik maar denken dat je zoveel met Fok verdient dat je in villa woont met van die dames die parasoldrankjes komen brengen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:26 schreef Danny het volgende:
ik kan overigens niet komen hoor. ik moet op zaterdagen gewoon werken.
jah bijnaquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je zoveel met Fok verdient dat je in villa woont met van die dames die parasoldrankjes komen brengen.![]()
ik zie dat jij inmiddels het zipje ook hebt gekregen en weet waar het over gaat ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:10 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ze heeft echt wel mooie tieten
![]()
Kheb ook eens op je weblog gereageerd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:26 schreef Danny het volgende:
ik kan overigens niet komen hoor. ik moet op zaterdagen gewoon werken.
ik blijf het btw wel flauw vinden dat ik een perm zou kunnen krijgen voor "mn" bifiquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:32 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zie dat jij inmiddels het zipje ook hebt gekregen en weet waar het over gaat ?
Dat tagje is dus onrechtmatig hequote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik blijf het btw wel flauw vinden dat ik een perm zou kunnen krijgen voor "mn" bifi
waarom mag ik niet owned by nikky zijn dan?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom mag ik niet owned by nikky zijn dan?
ik had het tagje al voordat ik die bifi maildequote:
en noe?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik had het tagje al voordat ik die bifi mailde
ah. en nu heb ik nog steeds mn tag, en nog steeds niet mn eigen bifi gemaildquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:48 schreef mother-mother het volgende:
[..]
das nu met accent![]()
ben lollig![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah. en nu heb ik nog steeds mn tag, en nog steeds niet mn eigen bifi gemaild
wij zijn goed hequote:Op donderdag 28 juli 2005 19:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
beter toch!
same here , alleen heb ik geen bifitenminste niet zelf
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |