Wie denk je...quote:
Voor serieuze vragen ben je hier in het verkeerde forum,.quote:Ik vraag het T-L, serieuze vraag.
Niks mis met Nijmegen!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:22 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat dacht ik van jou ook![]()
Wat is er mis met Nijmegen? Het is dichtbij en op kamers is in mijn financiële situatie niet te betalen.
Oké! Heel duidelijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:24 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Nijmegen is dichtbij, plus dat na 4,5 jaar HBO mn studiefinanciering op is, er is dus geen geld meer vanuit Groningen voor mij. Het budget bindt me aan de meest dichtbijzijnde universiteit.
Geschiedenis is meestal inderdaad een one-way-ticket naar de WW ja, vandaar dat ik eerst een HBO diploma gehaald heb.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:25 schreef yvonne het volgende:
Niks mis met Nijmegen!
Alleen niet zo voor Geschiedenis.
Maar sowieso![]()
Je gaat niet voor het grote geld
Of je moet gaan schrijven, bekend worden, nou ja, in bepaalde kringen danquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:28 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Geschiedenis is meestal inderdaad een one-way-ticket naar de WW ja, vandaar dat ik eerst een HBO diploma gehaald heb.
En Nijmegen schijnt inderdaad niet geweldig te zijn op geschiedenis (oudheid uitgezonderd) maarja, ik doe het ervoor.
En anders maar leraar wordenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:33 schreef yvonne het volgende:
Of je moet gaan schrijven, bekend worden, nou ja, in bepaalde kringen dan
Op de url die ik je net gaf, lopen ook schrijvers rond
En ach, troost je, Rotterdam is nog erger.
Godver, ik was de eerste...quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
En bifi's, man, tering, daar kan ik 6 jaarkalenders mee vullen, dacht je dat ik daar een tag voor gaf?
Vraag je dat aan mij? Als je hem even naar me opstuurt zal ik hem niet posten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mister januari , zonder tag![]()
ff vraagje trouwens mn tietenfoto word toch niet gepost hier he?![]()
sorry vraag was eigelijk meer aan yvonne gerichtquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Als je hem even naar me opstuurt zal ik hem niet posten.![]()
Neuhquote:
Nopequote:Op donderdag 28 juli 2005 15:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mister januari , zonder tag![]()
ff vraagje trouwens mn tietenfoto word toch niet gepost hier he?![]()
Okee, maar laat dat je niet weerhouden hem toch aan me door te sturen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
sorry vraag was eigelijk meer aan yvonne gericht![]()
ok ok , ik heb geen titsfoto gestuurd voor tagjequote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee, maar laat dat je niet weerhouden hem toch aan me door te sturen.![]()
Jouw tagje zou ook niet passen:quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jouw tagje zou ook niet passen:
MistergrootstebifivanFOK!hebbende2005
[..]
Danny is vrij snel tevreden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:50 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ok ok , ik heb geen titsfoto gestuurd voor tagje![]()
wel met komkommer in mn bakkes gezeten trouwens, al had ik tagje toen al![]()
[..]
Ja, je hebt hem op een dronken zaterdagmiddag alweer gepostquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |