Sterke_Yerke | woensdag 27 juli 2005 @ 22:28 |
Bedoeling van dit topic: Allemaal leipe gave lage breedte snelle foute Opels plaatsen, dat zullen dus vooral de oude zijn ![]() Als eerste de opel manta Mwoah wat een bak ![]() ![]() De A is ook erg mooi ![]() Zelfs als je niet rookt zou je met deze auto willen rijden, wohhhhhhhhh!1 ![]() ![]() Opel Ascona ook tof ![]() Rekord '67 coupe. ![]() Der Diplomat ![]() ![]() 230, Eg wel. Die auspuff ![]() ![]() ![]() En ook een corsa ![]() Zijn natuurlijk nog veel meer vette opels. | |
pieter_pontiac | woensdag 27 juli 2005 @ 22:30 |
Dit vind ik de mooiste Opels:![]() ![]() | |
The_Terminator | woensdag 27 juli 2005 @ 22:31 |
Opel Calibra ![]() | |
Sterke_Yerke | woensdag 27 juli 2005 @ 22:32 |
Ja die Calibra's zijn echt strak! Die snijden door de lucht met hun Cw-waarde van 0,26. Beat that! | |
Herr.Flick | woensdag 27 juli 2005 @ 22:33 |
De Blitz![]() | |
Harmen1984 | woensdag 27 juli 2005 @ 22:33 |
My pride and joy:![]() | |
Mr.Dre | woensdag 27 juli 2005 @ 22:34 |
![]() | |
Sterke_Yerke | woensdag 27 juli 2005 @ 22:34 |
Monza![]() | |
LangeJan | woensdag 27 juli 2005 @ 22:36 |
![]() Opel Manta is mooi ja! | |
Herr.Flick | woensdag 27 juli 2005 @ 22:36 |
Ook in de jaren '40 maakte Opel al rally auto's!![]() ![]() | |
DeGemiddeldeNederlander | woensdag 27 juli 2005 @ 22:37 |
Opels zijn ok.![]() ![]() ![]() ![]() | |
Mr.Dre | woensdag 27 juli 2005 @ 22:38 |
quote:Zeker, vooral als er een vossenstaart aan de achteruitkijkspiegel hangt. ![]() | |
The_Terminator | woensdag 27 juli 2005 @ 22:39 |
quote:Inderdaad, en ze rijden ook erg fijn. Voordat ik me Calibra had, heb ik ook nog een Kadett gehad, deze: | |
Sterke_Yerke | woensdag 27 juli 2005 @ 22:39 |
![]() | |
LangeJan | woensdag 27 juli 2005 @ 22:40 |
Ow, trouwens, de Opel Manta/Ascona i400 is een zeer succesvolle Gruppe B Rally wagen geweest. Dus het is niet zomaar een "foute, brede bak" Beetje bekrompen van je om ze als dusdanig af te schilderen. | |
Makster | woensdag 27 juli 2005 @ 22:42 |
quote: ![]() | |
Sterke_Yerke | woensdag 27 juli 2005 @ 22:42 |
fout = goed ![]() En die 400 is ook helemaal niet fout, dat het meer betrekking tot alle opels die hier in dit topic mogen komen te staan. | |
SwOoSh | woensdag 27 juli 2005 @ 22:43 |
moet je hier opels belachelijk maken? | |
Sterke_Yerke | woensdag 27 juli 2005 @ 22:44 |
Nee toffe Opels plaatsen, en praten over hoe goed opel is. | |
Mr.Dre | woensdag 27 juli 2005 @ 22:44 |
quote:Het mag maar hoeft niet. Wat jij wil.. | |
SwOoSh | woensdag 27 juli 2005 @ 22:45 |
liegen dus | |
pieter_pontiac | woensdag 27 juli 2005 @ 22:45 |
Maar goed, als ik dan ontopic moet, dan is er IMHO maar 1 mooie Opel, en dat is deze:![]() De Omega 2(?) met 2,5liter BMW dieselmotor en automaat ![]() Uiteraard wel even flink verlagen, niet zoals op de foto | |
The_Terminator | woensdag 27 juli 2005 @ 22:46 |
![]() 1500 pk pure power ![]() | |
rebel84 | woensdag 27 juli 2005 @ 22:46 |
Deze uit de OP is zekers vet! Dat kleurtje, helemaal geweldig! | |
Sterke_Yerke | woensdag 27 juli 2005 @ 22:46 |
@ P_P Moet je die opel/lotus omega iets naar boven kijken dan, die heeft 377 pk ![]() | |
Ingrate | woensdag 27 juli 2005 @ 22:47 |
jammer dat die calibra zo'n auto is geworden voor sjonnies | |
Sterke_Yerke | woensdag 27 juli 2005 @ 22:48 |
quote:Valt reuze mee hoor, en zijn sjonnies nog niet uitgestorven dan? ![]() Ik ken zelfs een turk die in een calibra rijdt ![]() | |
Sterke_Yerke | woensdag 27 juli 2005 @ 22:50 |
![]() | |
SillyWalks | woensdag 27 juli 2005 @ 22:51 |
De nieuwste lijn Opels vind ik eigenlijk best aardig... ze zien er alleen in het echt altijd beter uit dan op de promo foto's.![]() | |
pieter_pontiac | woensdag 27 juli 2005 @ 22:51 |
quote:Dat is zeker een brute bak, maar die lijkt weer teveel op de Kadett ![]() OK, nog een dan: ![]() En nu snel weg uit dit topic voor iemand me hier ziet... ![]() | |
Sterke_Yerke | woensdag 27 juli 2005 @ 22:52 |
quote:Je hebt gelijk dat ie wat op een kadett lijkt, maar wat is er mis met een kadett? Trouwens als ik het goed bekijk is dat een Holden ![]() | |
pieter_pontiac | woensdag 27 juli 2005 @ 22:54 |
quote:Netvliesverscheurend lelijk en fout. | |
The_Terminator | woensdag 27 juli 2005 @ 22:55 |
quote:Ik heb er zelf één gehad (zie eerder geplaatste foto) en ben ook een groot Opel fan, maar ik vind die Kadett'en echt lelijke bakken. | |
Herr.Flick | woensdag 27 juli 2005 @ 22:55 |
quote: quote:Duidelijk, héél erg dui-de-lijk... ![]() | |
SillyWalks | woensdag 27 juli 2005 @ 22:55 |
quote:En roestende, rokende rammelbakken. | |
Sterke_Yerke | woensdag 27 juli 2005 @ 22:55 |
Allemaal? ![]() Of alleen de E? | |
Shivo | woensdag 27 juli 2005 @ 22:56 |
![]() Opel Senator, de enige echte. ![]() | |
Sterke_Yerke | woensdag 27 juli 2005 @ 22:57 |
![]() | |
Otpor | woensdag 27 juli 2005 @ 22:59 |
quote:Ik vind alle opels net zoals Volkswagens enorm saai. Behalve deze. Dit is echt de enigste mooie Opel die er is. En zelfs daar zou ik eigenlijk nog niet eens in willen rijden omdat het een Opel is. | |
Youp | woensdag 27 juli 2005 @ 23:01 |
de A manta is idd mooi ![]() en de C-kadett Coupe heeft ook wel wat ![]() | |
UncleFunk | woensdag 27 juli 2005 @ 23:02 |
quote:Inderdaad, zo'n bak wil ik aanschaffen ![]() | |
Otpor | woensdag 27 juli 2005 @ 23:04 |
http://www.vauxhalltribes.co.uk/ Dit zouden ze bij Opel nou eens meer moeten doen, krijgen ze tenminste een iets hipper imago. | |
SillyWalks | woensdag 27 juli 2005 @ 23:05 |
quote:Wat is dat dan?? En Vauxhall is toch Opel? | |
Sterke_Yerke | woensdag 27 juli 2005 @ 23:20 |
quote:Is gewoon promotie van Vauxhall, en Vauxhall is inderdaad Opel. | |
BMW_Master | woensdag 27 juli 2005 @ 23:25 |
quote:Cw van 0,26? lijkt me erg onwaarschijnlijk | |
BMW_Master | woensdag 27 juli 2005 @ 23:26 |
quote:Dat is een lotus, geen opel. | |
Conflict | woensdag 27 juli 2005 @ 23:27 |
![]() Boombastra ![]() | |
Big_Boss_Man | woensdag 27 juli 2005 @ 23:29 |
Opel Astra hatchback ![]() ![]() ![]() ![]() Jullie verklaren me zeker voor gek, maar ik vind dit echt een mooie auto!! | |
Sterke_Yerke | woensdag 27 juli 2005 @ 23:30 |
quote:Mij niet, want het is zo, sla google er maar op na. En die Omega is inderdaad een Lotus/Opel Omega. Maar als je dat geen opel mocht noemen, dan mag je de speedster ook geen opel noemen. | |
SillyWalks | woensdag 27 juli 2005 @ 23:30 |
quote:Ziet er vanuit deze hoek uit als een sedan. | |
Big_Boss_Man | woensdag 27 juli 2005 @ 23:34 |
quote:Je ziet de achterkant niet goed. Bij de sedan is ie toch duidelijk langer? | |
Sterke_Yerke | woensdag 27 juli 2005 @ 23:37 |
Ja, maar het is vanuit deze hoek moeilijk te zien, maar dit is denk ik wel een hatchback. | |
SillyWalks | woensdag 27 juli 2005 @ 23:37 |
quote:Maar hij heeft zo'n kofferbak kont, en hatchbacks lopen juist min of meer strak naar beneden. | |
SillyWalks | woensdag 27 juli 2005 @ 23:41 |
Hatchback:![]() Die andere foto is dus duidelijk een sedan, iig geen hatchback. | |
Sterke_Yerke | woensdag 27 juli 2005 @ 23:44 |
quote:lol, dit is een heel ander Astra ![]() | |
SillyWalks | woensdag 27 juli 2005 @ 23:44 |
quote:Ja maar het is nog steeds duidelijk een sedan. | |
BMW_Master | woensdag 27 juli 2005 @ 23:47 |
quote:Wie zegt dat ik de Speedster geen opel noemde?! beeld jezelf geen illusies in. Speedster is door opel vervaardigd = opel dus. Echter, Omega 6-cyl 3.0 TT niet, die is door lotus vervaardigd = lotus omega dus. Zo denkt men, knul. | |
cosmick | woensdag 27 juli 2005 @ 23:49 |
![]() ![]() Ganz toll! ![]() | |
Big_Boss_Man | woensdag 27 juli 2005 @ 23:54 |
Nou, ik vind iig de hatchback van dat vorige model mooi. ![]() De achterkant van de sedan vind ik niet mooi. ![]() | |
Conflict | donderdag 28 juli 2005 @ 00:02 |
Die van mij is een hatchback ![]() | |
Big_Boss_Man | donderdag 28 juli 2005 @ 00:05 |
quote:Maar ik bedoel dusch die andere. ![]() | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 00:18 |
quote:laatst zo'n ding in totale originele en perfect opgeknapte staat gezien.. en die was zeker vet ![]() | |
Sounddragon | donderdag 28 juli 2005 @ 01:32 |
En dat geluid van zo'n ding ![]() Heb laatst ergens een filmpie gezien waarin ze een burnoutje maakten met zo'n monster, krijg je het gewoon koud van ![]() [edit] gevonden ![]() http://www.germanmusclecar.de/diploburnout.avi http://www.germanmusclecar.de/diploflame.AVI http://www.germanmusclecar.de/burn_at_night.AVI ![]() [ Bericht 27% gewijzigd door Sounddragon op 28-07-2005 01:40:23 ] | |
Sounddragon | donderdag 28 juli 2005 @ 01:42 |
Voilà un Coupé ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 28 juli 2005 @ 01:43 |
Blitz ![]() ![]() | |
PNG | donderdag 28 juli 2005 @ 02:26 |
![]() ![]() Bruut projectje. | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 02:58 |
Ik heb ook een redelijk leipe opel. Die van m'n sig. Ik ben nu te moe ik plaats morgen wel foto's. | |
yup | donderdag 28 juli 2005 @ 07:33 |
DHuuf, die Kadett wil ik wel zien, 433 pk ![]() | |
JaJoah | donderdag 28 juli 2005 @ 08:02 |
quote:Whehe, ik zie het al voor me bij een stoplicht zo'n sjonnie in een CRX die eruit getrokken wordt door deze slecht ogende kadett ![]() | |
Knarf | donderdag 28 juli 2005 @ 09:57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
MikeyMan | donderdag 28 juli 2005 @ 10:05 |
quote:Maar dan niet... ![]() | |
Sterke_Yerke | donderdag 28 juli 2005 @ 12:50 |
quote:Och, wat voelen we ons weer aangevallen he? ![]() En die Kadett met 433pk wil ik ook wel eens zien ![]() | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 12:59 |
quote:jep... inclusief dynochart aub... | |
ikbeneenkiwi | donderdag 28 juli 2005 @ 13:11 |
ik moest lachen ![]() ![]() | |
Sounddragon | donderdag 28 juli 2005 @ 13:13 |
quote:Ik denk dat je kin wel eens de straat zou kunnen raken Youp ![]() Alles kan, als je der maar knaken in pompt ![]() | |
Robar | donderdag 28 juli 2005 @ 13:15 |
Deze vind ik toch ook niet verkeerd hoor! Opel Insignia: ![]() | |
Steve-O | donderdag 28 juli 2005 @ 13:19 |
![]() ![]() | |
M5 | donderdag 28 juli 2005 @ 13:20 |
quote:Het is wel een hatchback (de 5 deurs). Bij de sedan van dat type is de achterkant nog langer. Kenmerk voor een sedan is dat de achterruit niet mee klapt met het kofferdeksel. Bij de 5 deurs op de eerste foto waar jij het over hebt gebeurt dat wel. Dus hatchback. | |
ikbeneenkiwi | donderdag 28 juli 2005 @ 13:24 |
![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 28 juli 2005 @ 13:26 |
quote:Bij Toyota's noemen ze dat dan een Liftback ![]() en die kleine gevallen idd een hatch ![]() | |
Sounddragon | donderdag 28 juli 2005 @ 13:38 |
Euj, we gingen hier toch mooie OPELS spammen ???? en niet discussiëren over tech details van een Toidiota ![]() | |
dark_humanity774 | donderdag 28 juli 2005 @ 14:06 |
![]() ![]() | |
SeLang | donderdag 28 juli 2005 @ 14:13 |
quote:Zo een heb ik gehad ![]() En ik heb ook zo'n oude Rekord gehad in appeltjes groen ![]() Maar die oude Manta's die hebben echt cultstatus ![]() | |
dark_humanity774 | donderdag 28 juli 2005 @ 14:25 |
quote:D-rekord of een E1? | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 14:31 |
Foto's komen er aan, ik zal ook de dyno uitdraai zoeken dan maak ik daar ook wel een foto van. Mijn digicam is @ mijn vriendin en die is werken dus nog ff geduld. Het is van origine een kadett 1,8GT waar ik een 2l blok in had gelegd. Vanaf dat blok erin leggen is het een beetje "uit de hand" gelopen. Aan het blok zijn nu nog maar 2 dingen origineel, dat zijn de carterpan en de opnemer voor de ontsteking ![]() Ik ga hier (nog) geen merken neerzetten, ik heb nog een aantal weddenschappen lopen en ik wil niet dat die mensen bang worden ![]() o.a. is er aan veranderd: - 2,0 -> 2,1l opgeboord - alles wat te flowen valt is geflowt - oliekanalen zijn aangepast - koelvloeistof kanalen zijn aangepast - gesmede drijfstangen en zuigers (aangepast aan turbo) - aangepaste krukas en lagerschalen - de meest agressieve nokenassen die te krijgen zijn (kenners weten het wel) - grotere injectoren - k&n open luchtfilter ![]() - 2 garrett turbo's, een kleine en een grote. - versterkte koppakking (metaal 1,6mm) - koelradiator van een diesel - seperate throttle bodies - weggewerkte aftermarket FMIC voor een calibra turbo - direct port nos van holley - volledig vrij programmeerbare ECU - uitlaat is 68mm van voor tot achter met alleen een einddemper van een M5 - aangepaste close ratio 6-bak van calibra Dat zijn wel zo'n beetje de belangrijkste dingen. Meer als dat en merken wil ik zoals ik al zei nog niet noemen. Ik rijd nu met 1,95 bar, het blok kan (als het goed is) tot 2,6 bar ongeveer. Van buiten ziet de auto er niet uit, en dat is ook de bedoeling. Hij is maar 2cm verlaagd en er zitten originele stalen velgen onder. Het onderstel op zich is wel volledig aangepast, evenals de remmen. De linkerdeur is gedeukt en het linker voorscherm is de verkeerde kleur ![]() Het enige waaraan de auto is te herkennen is het geluid en de motorkap, die ligt een paar mm hoger omdat het anders niet paste en is gelakt in hittebestendige grijze coating. De gewone lak fikte er gewoon vanaf als ik een stukje flink had geblazen. | |
Sounddragon | donderdag 28 juli 2005 @ 14:39 |
Kijk...DA'S nou tunen ![]() ![]() ![]() In-car filmpjes mogen ook hoor ![]() *rijdt met hetzelfde blokkie, alleen in standaard uitvoering ![]() | |
ShaoliN | donderdag 28 juli 2005 @ 14:42 |
![]() | |
The_Terminator | donderdag 28 juli 2005 @ 14:43 |
quote:Holy shit, hoe snel zit je op de 100 met dat ding ![]() | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 14:46 |
quote:Hehe, ik kan wel een in-car filmpje maken maar veel zul je niet zien denk ik. Mijn camera kan niet goed focussen door de trillingen. Ik kan wel een niet trillende maken met mijn gsm maarja das 176x144 en bagger geluid. Mijn digicam kan ik straks wel proberen, maar volgens mij heeft die helemaal geen geluid.... Maar als iemand een baggerfilmpje wil zien dan maak ik wel een hoor ![]() quote:Precies weet ik het nog niet, in ieder geval onder de 5 seconden. De top weet ik ook niet want in een kadett durf ik niet harder dan 257 op de GPS. Ik kan nog best veel harder maar dat is niet meer te doen. Bij 230 heb je al het gevoel dat je meer vliegt dan rijdt. Stuurtje word een beetje licht ![]() | |
The_Terminator | donderdag 28 juli 2005 @ 14:56 |
quote:Ik vond 200 met me Calibra al snel gaan toen ik even op de autobahn heb gereden. Maar heel netjes hoor die auto van je ![]() | |
Kentaro | donderdag 28 juli 2005 @ 15:29 |
Opel Viper ![]() | |
KonnieKipke | donderdag 28 juli 2005 @ 15:33 |
De mooiste en zeldzaamste opel is een Opel Vectra 4x4 Turbo, met digidash. ![]() Of een Opel vectra 2000 is ook al blits. ![]() Nog 2e hands aan te komen, de Vectra 2000 met 150 pk 2.0L 16V motor | |
LangeJan | donderdag 28 juli 2005 @ 15:51 |
quote:Correction, De meest zeldzame in productie genomen Opel is de straatversie van de Manta i400 en die zijn helaas niet te betalen als ze al worden aangeboden. | |
Fugie | donderdag 28 juli 2005 @ 16:00 |
The_Terminator | donderdag 28 juli 2005 @ 16:07 |
![]() | |
Sterke_Yerke | donderdag 28 juli 2005 @ 20:09 |
quote: ![]() ![]() | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 20:23 |
Ik heb een aantal foto's gemaakt, wel met mijn gsm. Mijn digicam is natuurlijk leeg. Als dat ding morgen vol is plaats ik wel betere foto's. Hier mijn prachtige velgen (bandjes gaan ongeveer 2 maanden mee): ![]() De voorkant. Hier zie je dus goed dat de motorkap niet helemaal dicht gaat (let ook op de mega-vette tuningbumper): ![]() Detail van de kap: ![]() Hier zie je de kleur van de kap wat beter: ![]() Tot slot mijn gedeukte deur en het spatbord met kleurverschil. Als iemand deze weet uit te halen voor een mooi prijsje hoor ik graag iets: ![]() Ik heb ook nog een filmpje, dat staat hier. Ik heb niet echt veel gas kunnen geven want hij was nog redelijk koud. Je hoort dat ik hem niet vol open trek. Verder dan 4500rpm ben ik niet geweest. Het filmpje is trouwens 3gp formaat, dus afspelen met quicktime of real player. De kwaliteit is erg bagger omdat ik dit ook met mijn gsm heb opgenomen. Ik zal binnenkort zorgen voor een fatsoenlijk filmpje als ik weer naar duitsland ga of zo. Dan gaat een vriend met een digitale camcorder mee dus dan zien we tenminste waar we het over hebben. | |
Klonk | donderdag 28 juli 2005 @ 20:25 |
mijn eerste auto was een Opel Ascona C, Poepmetalicbruin | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 20:26 |
quote:Ik heb precies zo een gehad. Een 1.9S. Totdat mijn moeder geen voorrang kreeg, toen was hij zo krom als een banaan. Boem dus. | |
errorken | donderdag 28 juli 2005 @ 20:26 |
Jah, maar wel een beetje sneu dat je nog altdij een bagger auto hebt :p Maarja, wie dat geld er kan insteken zal wel een M3tje hebben voor het dagelijks vervoer... | |
Klonk | donderdag 28 juli 2005 @ 20:28 |
ik had een 1.6 Hatchback, huiskamer speakers in de kofferbak, en ik heb zelf nog een buitenspiegel van de sloop gehaald, want die zaten er destijds niet op aan de rechterkant ![]() Ik heb een wieldop en het typeplaatje van de wagen afgehaald voordat ie de pers in ging, hangt nog steeds in de hal. | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 20:29 |
quote:Volgens mij heb jij niet goed gelezen ![]() Het is juist de bedoeling dat hij er uit ziet als een bagger auto. Des te leuker is het effect bij stoplichten en op de deutsche autobahn... Verder heb ik inderdaad ook nog keuze genoeg in ander vervoer. | |
Sterke_Yerke | donderdag 28 juli 2005 @ 20:40 |
quote:Haha schitterend ![]() | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 20:47 |
quote:Deze kadett kon ik heel goedkoop, bijna voor niets krijgen. Verder is hij nergens rot of roestig, wat bij de meeste kadettjes wel anders is. Ook heeft het chassis nog niet veel kilometers gehad. De bumper moet nog een kapje op dat ben ik aan het spuiten, als dat er op zit dan is hij ook mooi recht. Om de motorkap goed dicht te krijgen heb ik ook al een speciale buis besteld met een ovale afplatting. Als die er op zit kan hij gewoon helemaal dicht. Dan moet ik nog een linkerdeur en een linkervoorspatbord vinden in de goede kleur. Als dat allemaal gedaan is (op zich dus niet veel, kwestie van een euro of 150) dan is hij helemaal goed en schadevrij. | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 20:49 |
Kan trouwens iemand mij vertellen of het filmpje het daadwerkelijk doet nu? Ik had wat problemen met de geweldige hosting van lycos. Ik moest het daarop zetten omdat ik het wachtwoord van mijn eigen domein kwijt ben ![]() | |
Sterke_Yerke | donderdag 28 juli 2005 @ 20:53 |
Ja het filmpje doet het, er is alleen niet bijster veel op te zien. Maar wel mooi geluid ![]() Er staat ergens op internet ook een filmpje met een andere snelle kadett die een motor er uittrekt. Zal kijken of ik het kan vinden. | |
Sounddragon | donderdag 28 juli 2005 @ 21:04 |
Die is van Roadrunner, een van de gebruikers van het forum waar ik meestal op hang... Die staat idd ergens online.. | |
The_S | donderdag 28 juli 2005 @ 21:05 |
![]() wat klopt hier niet, ghehe ![]() | |
2cv | donderdag 28 juli 2005 @ 21:13 |
Ik heb als vuistregel dat ik alle auto's met een introductiedatum van voor 1990 op 1 of andere manier mooi vindt, maar voor slopel maak ik een uitzondering: voor 1970 wil ik hebben, tussen 1970 en 1990 opbergen in een schuur zodat niemand ze ziet en ze ook niet over de weg rijden en na 1990 mogen ze allemaal een enkeltje hoogovens hebben. | |
Alexxxxx | donderdag 28 juli 2005 @ 21:16 |
![]() | |
Sterke_Yerke | donderdag 28 juli 2005 @ 21:18 |
Hmpf heb alle PTA filmpjes topics door gespit maar kon ze niet vinden wel oa deze: http://www.dbdragracing.nl/movies/car_movies/360MDvsDDCorsa.avi http://www.hilmersson-racing.com/bilder/Filmer/Manta_vallakra.mpg http://www.hilmersson-rac(...)/Manta_burnout_1.mpg | |
errorken | donderdag 28 juli 2005 @ 21:19 |
quote:Wel ja, in dat opzicht is het een leuk projet. Het zou jammer moeten zijn als je alleen in dat ding moest rijden , hoe tuned het ook is het blijft een rammelkar waar je niet in wil gezien worden lijkt mij (buiten 's nachts bij het stoplicht naast een CRX met blauwe lampjuhs onder) | |
Sterke_Yerke | donderdag 28 juli 2005 @ 21:21 |
quote:Weet je misschien nog waar? | |
LangeJan | donderdag 28 juli 2005 @ 21:22 |
quote:Steek die vuistregel maar lekker in je reet. Waar jij in rijd is lekker. 2CV's en een zieke fetish voor Trabantjes Mhuhahahahahaha, loser. ![]() | |
errorken | donderdag 28 juli 2005 @ 21:25 |
quote:Hmm, die manta in dat laatste filmpje vind ik eigelijk wel iets hebben (zonder die vleugel dan) ![]() | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 21:27 |
quote:die manta van het laatse filmpje is een van de weinige sjonnie mobielen die zo'n vleugel nodig heeft... dat ding heeft 580 pk ![]() ![]() | |
dark_humanity774 | donderdag 28 juli 2005 @ 21:27 |
quote:weer zo'n typisch vaag verhaal van die 'eigenzinnige' citroënrijders ![]() | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 21:28 |
quote:ah jah, 43,3 pk jep ![]() | |
alsem | donderdag 28 juli 2005 @ 21:38 |
![]() ![]() ![]() ![]() wat een kutmerk.. | |
Sterke_Yerke | donderdag 28 juli 2005 @ 21:41 |
quote:Speciaal voor jouw: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 21:45 |
quote: ![]() | |
LangeJan | donderdag 28 juli 2005 @ 21:51 |
quote:Hej ben jij die gast die op Assen die sprints won tegen die Duitser in zijn VW kever? | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 22:08 |
quote:Je mag rustig zeggen dat je jaloers bent hoor ![]() quote:Nope. Ik heb wel eens tegen een VW kever met een porsche blok gesprint. Ik won, ook wel logisch omdat hij minder pk's en koppel heeft en volgens mij ook iets meer gewicht. Deze kadett is nog nergens op evenementen geweest. Wel rijd ik al een paar maanden door nl er mee en soms op de autobahn. Als hij helemaal af is gaat hij ook mee naar evenementen. | |
LangeJan | donderdag 28 juli 2005 @ 22:12 |
quote:Hehe ok ![]() Maar er is ook nog een ander die op het idee gekomen is om een grijze Kadett zwaar op te fokken. Echter met een ingekort 2.5 V6 4*4 Turbo onderstel van een Calibra met dito motor erin EN extra getuned. Dat heb ik opgepikt, maar of het waar is? Volgens mij was jij dat gewoon ![]() | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 22:14 |
quote:Ik zal het wel helemaal mis hebben ![]() | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 22:17 |
quote:4x4 onderstel heb ik inderdaad wel liggen, maar dan van een vectra. Verder heb ik nooit plannen gehad voor een v6. Wel voor een 860pk 5,7 V8 ![]() Volgens mij is de calibra turbo er trouwens alleen in 2.0 4cyl als ik me niet vergis. EDIT: Ik weet nu wel wie je bedoeld. die jongen heeft inderdaad een 2,5 liter v6 met een turbo en het onderstel van een calibra turbo. Hij heeft 344pk ongeveer geloof ik. Hij is ook degene die vaker op de maasvlakte met motoren sport. | |
LangeJan | donderdag 28 juli 2005 @ 22:21 |
quote:Ik ga later dit jaar waarschijnlijk beginnen met een projectje. Ik wil een 2.4i in een Opel Manta gaan leggen. Alleen eerst een Opel Manta zien te krijgen en een goed 2.4i blok en betere remmerij e.d. Heb ik meteen een vraagje aan je ![]() 2.4i icm dubbele webers/open kelken of injectie met open throttle body.. Voor het aanzuig geluid moet ik gaan voor de eerste, maar allround? | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 22:26 |
quote:en jij gelooft het allemaal? ![]() | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 22:26 |
quote:jij toevallig een vriend van Rob? ![]() | |
LangeJan | donderdag 28 juli 2005 @ 22:28 |
quote:Ik heb met eigen ogen gezien hoe hij de snelste sprinter van europa eruit trok op Assen. Maar het was dus geen 4*4 begrijp ik | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 22:28 |
quote:Dat ligt er helemaal aan wat jij wilt. Als je er een turbo op wilt zetten of NOS kun je beter die carbs links laten liggen. Als je separated trhottle bodies hebt heb je meestal (bijna altijd) ook een vrij programmeerbaar ECU en dat is ook nog eens veel makkelijker afstellen. Turbo of NOS met carbs kan wel, maar is niet echt makkelijk. dus: Vet geluid, geen turbo of nos --> carbs. Makkelijk afstellen bij tunen, makkelijk turbo of nos te monteren --> throttle bodies. In ieder geval kan ik je zonder meer info wat je voor de rest aan het blok wilt doen niet echt een advies geven. Hoeveel pk wil je bijvoorbeeld er uit gaan halen? En moet het nog een beetje normaal berijdbaar blijven? | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 22:30 |
quote:Ligt er aan welke Rob. Maar volgens mij heb jij op Gilde gezeten in roermond of niet? En waarom zou je het niet geloven trouwens? Je woont redelijk in de buurt, ik wil best eens tegen je rijden hoor. | |
LangeJan | donderdag 28 juli 2005 @ 22:30 |
quote:Ik wil idd nog wel een beetje respectabel rond kunnen toeren, maar als ik een powerdrift wil maken moet dat kunnen ![]() | |
ThaFreak | donderdag 28 juli 2005 @ 22:34 |
DHuuf Heb je ook nog pics van de engine??? ![]() En krijg je wel genoeg lucht voor je ic met die bumper erop?? | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 22:35 |
quote:Rond de 200pk haal je wel zonder turbo of nos met dat blok. Kan natuurlijk wel redelijk in de prijzen lopen maar dat snap je wel. Throttle bodies hebben niet zo heel veel zin, je kunt het beter in andere dingen zoeken. Als ik jou was, en ik wist zeker dat ik met niet (veel) meer dan 200pk tevreden was, dan zou ik zeker gaan voor dikke carbs met mooie kelken erop. Supervet geluid. quote:Pics van de engine geef ik nog niet, de redenen staan al in dit topic. En over die IC, eigenlijk niet, maar er zit een co systeem op en daarmee kun je hem tijdelijk tot -30 koelen. Maar ook zonder dat systeem merk je het goed dat hij er op zit. Er zitten wel ook nog plaatjes "in" de bumper zodat hij alle lucht die hij kan krijgen, ook daadwerkelijk krijgt. Het heeft dus niet zoveel zin als op een mitsubishi evo, maar het werkt zeker goed. [ Bericht 33% gewijzigd door DHuuf op 28-07-2005 22:40:29 ] | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 22:38 |
quote:jep.. rob luipers.. en die verzint ook altijd al zn verhalen bij elkaar ![]() en nee, ik hoef niet zo nodig te "racen" ![]() | |
LangeJan | donderdag 28 juli 2005 @ 22:38 |
quote:Geluid vind ik wel belangrijk ![]() | |
Jaydeem | donderdag 28 juli 2005 @ 22:41 |
ff @ Dhuuf, ik zie dat je stalen opel velgen erop hebt liggen, kom je wel weg met de remmerij? Ik heb nl. zelf een corsa met een 2.0 SEH blok, en remmerij van een kaddet 16V erop zitten. En had eens een lekke band, pak mooi die stalen velg uit de kofferbak, ik hou hem voor de grote remklauw..... ehhhh en nu? paste totaal niet. ![]() Maar wel een cool project!! | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 22:43 |
quote:Ik neem aan dat dat jep slaat op dat je op Gilde hebt gezeten? Rob luipers ken ik niet. Jou ken ik wel. Geef eens een goede reden waarom ik dit uit mijn duim zou zuigen? Volgens mij ben je gewoon jaloers op alle opel power in dit topic, met je Blik Met Wielen ![]() | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 22:45 |
quote:De remmerij is ook aangepast, speciale blokken, schijven en klauwen. Allemaal van brembo. Misschien zie je het op de foto niet goed, maar het past echt maar net. Origineel is dat spul voor een of andere kleine maar akelig snelle jap, ik weet ff niet welke. | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 22:46 |
quote:zit op t gilde (nog steeds) -edit- ik ben overigens nergens jaloers op ![]() | |
Sterke_Yerke | donderdag 28 juli 2005 @ 22:47 |
Hoe grote zijn die velgen eigenlijk? en weet je de ET waarde ook?![]() Wil ze misschien zelf ook aanschaffen | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 22:48 |
quote: ![]() ziet er idd erg groot en brembo uit ja... vaak genoeg aan zo'n hokken gewerkt om te zien dat dat zo standaard als de pest is ![]() laat eens een foto zien van onder je motorkap, en een dynochart.... hoe kom je aan dat vermogen enzo? | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 22:48 |
quote:Ok, en je zat daar in '01 ook al/net he? [ Bericht 22% gewijzigd door DHuuf op 28-07-2005 22:59:47 ] | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 22:50 |
quote:nope ik zit er pas vanaf '03 en jouw auto zal gerust bestaan maar je komt niet heel geloofwaardig over... laat eerst eens wat concrete bewijzen zien... trouwens je moet ook ff edits lezen ![]() | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 22:55 |
quote:Hmm, omdat het zwart is is het standaard? Ik zei trouwens ook niet erg groot, ik zei past net. Als je even goed naar de hoek die de klauw ten opzichte van de velg heeft kijkt, zie je dat het niet standaard is. Daarbij, zelfs standaard komt al van brembo af ![]() Hoe ik aan het vermogen kom heb ik in een toch wel redelijk lange post in dit topic uitgelegd. Waarom geen foto's van het blok hier staan staat ook in die post. Wat er ook in staat is dat ik nog een dynochart ga posten. Dit is verder het eindpunt in mijn discussie met jou. Als jij mij niet gelooft moet je dat zelf weten. quote:Moehahaha, ze zijn 13" origineel kadett, et waarde heb ik geen idee van. Op iedere sloop te koop voor ongeveer 25 euro per vier ![]() | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 22:59 |
quote:Ik typ langzaam ![]() Maar dan heb ik toch de verkeerde voor. Je kon echter wel zijn tweelingbroer zijn. Dat ik niet geloofwaardig ben, waarom niet? Omdat je nog niet veel kadettjes met veel vermogen hebt gezien? Omdat je niet kan geloven dat een kadett meer vermogen heeft dan jouw geweldige 2002 bmw? Of toch gewoon omdat je jaloers bent? Wie zal het zeggen... In ieder geval laat ik het hierbij, je beslist zelf wat je wel of niet geloofd. Dynochart komt er in ieder geval aan. Geloof je dan trouwens wel dat het mijn dynochart is ![]() | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 23:03 |
quote:t gaat niet om het zwart zijn, het gaat bijvoorbeeld al om de vorm vam de klauw en die herken ik nogal van t werk ![]() quote:ik rij motor, ik heb nu ik nog student ben geen snelle auto nodig ![]() ![]() ![]() en die 02 is gewoon een fraai stukje techniek en autohistorie waar veel hedendaagse techniek nog op gebaseerd is... | |
LangeJan | donderdag 28 juli 2005 @ 23:09 |
quote:Ja, het heeft ook vier wielen een motor en rijd op benzine he, zoals alle auto's ![]() | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 23:11 |
quote:De vorm komt inderdaad vrijwel overeen, maar kijk toch maar eens goed hoe hij ten opzichte van de velg staat. Het zijn trouwens gewoon standaard brembo's van een of andere jap zoals ik zei, dus standaard uiterlijk hebben ze ook. quote:Een motor heb ik ook, is inderdaad ook heel leuk. Maar ik durf een weddenschap met je aan te gaan dat ik je vanaf 150-170 finaal weg rijd. Die roadrunner rijd al motoren weg, en volgens mij heeft die geen 433pk. quote:Hier kan ik me wel in vinden. Ik heb ook een oldtimer in de garage staan, die ben ik nu aan het reataureren. Het blijft leuk. quote: ![]() | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 23:12 |
quote:ja en sommige mensen begrijpen dat niet ![]() overigens heeft hij mechanische kugelfischer multipoint injectie (Tii) wat al een rariteit is, daarnaast heeft hij 130pk en 190nm koppel en dat voor een 2 liter 8v uit 1973 ![]() | |
ThaFreak | donderdag 28 juli 2005 @ 23:13 |
quote:en je durft zo met zoveel boost rond te rijden??? wil je je blok naar de #@! hebben of rij je meestal niet onder boost ![]() kan me namelijk niet voorstellen dat het ic zo genoeg koele lucht binnen..... co2-chiller rekenen we niet mee aangezien je die niet constant zult gebruiken ![]() | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 23:14 |
quote:Dat kan niet, dat geloof ik niet! Dynocharts, foto's!!!! ![]() | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 23:14 |
quote:mijn motor topt op 160km/h... supermotard eh.. gaat wel als de brandweer tot de 140 en door de bochten... overigens "stiekem" ook wel meer dan 25kw ![]() | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 23:14 |
quote:zoek maar op, staat zo standaard in de folder ![]() ![]() | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 23:19 |
quote:Waarom niet? Ik durf hem nog wel hoger te zetten hoor ![]() En ja ik rijd altijd met die max. boost. De boost is natuurlijk wel dynamisch. En een IC heeft niets te maken met je turbodruk hoor ![]() Zoals ik zei, het werkt niet zo goed als op een evo, maar het werkt zeker. Het doel van een intercooler is de lucht koelen om uiteindelijk meer vermogen te krijgen. En dat doet hij dus echt wel. co-systeem gebruik ik inderdaad niet veel, eigenlijk alleen als ik lang met de motor aan stil heb gestaan of lang rustig heb gereden. Ik heb wel ook waterinjectie en dat koelt ook redelijk. | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 23:22 |
quote:Ok, dat had ik effe niet gezien. Nou ja dan mag je die van mij lenen om tegen me te rijden. SM is inderdaad wel vet, lekker raggen ![]() quote:Ja maar wie zegt dat die folder klopt ![]() Ik nodig je hierbij uit om persoonlijk bij mijn eerstvolgende dynorun te komen kijken. Ik kom je zelfs ophalen. Dan zijn we ook van dat gezeik af ![]() | |
MacroTough | donderdag 28 juli 2005 @ 23:23 |
Dit is wel tekenend voor de kennis van de bezoekers van PTA. Je gooit een paar kreten neer en beweert dat je een kadett hebt met 433PK. Vervolgens plaats je foto's van een oude kadeath met een halfgeopende motorkap in de primer en een paar 13" velgen met de standaard bierviltjes als schijven. Daarna plaats je een vaag filmpje waar uit eigenlijk niets te ontwaren valt, behalve uit het geluid dat het niet gaat om een zwaar geblazen motor, maar om een astmatische 4-pitter met een rotte uitlaat. En wat is het gevolg van dit allemaal? Ze geloven je.... ![]() | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 23:25 |
quote:goed, houd ik je aan | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 23:25 |
quote:ik geloof het pas wanneer ik het gezien heb ![]() | |
Tjabbo | donderdag 28 juli 2005 @ 23:26 |
quote:Zonder dyno sheet zijn het allemaal mickey mouse pk's. ![]() | |
LangeJan | donderdag 28 juli 2005 @ 23:27 |
quote:Het klinkt aannemelijk, aangezien ik meerdere malloten ![]() Maar idd, eerst zien dan geloven en tot die tijd kan je het gewoon aannemen wat iemand zegt. | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 23:30 |
quote:Jij doet een poging tot meest nutteloze post? En het geluid? Jij denkt zeker ik hoor geen psjjjt dus is ut geen turbo ![]() Verder heb je de zoveelste post die druipt van jaloezie. Er zijn veel mensen zoals jou, die er niet bijkomen met hun botte hersens dat er toch echt wel snellere auto's zijn als degene waar je in rijd. Want nee dat kan niet, dat is onmogelijk. Op dit soort posts ga ik niet meer reageren, dat vervuilt alleen het topic en niemand heeft er iets aan. | |
ThaFreak | donderdag 28 juli 2005 @ 23:35 |
quote:intercooler is essentieel bij het draaien van zoveel boost en dus dit soort pk's.... ic heeft wel degelijk met je druk te maken hoor...... hoe hoger de druk hoe warmer de lucht zal worden die uit je turbo komt dus hoe meer die zou moeten worden afgekoeld om een beetje fatsoenlijk pk's te maken! daarbij gaat je motor het niet leuk vinden om hete lucht binnen te krijgen ![]() | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 23:35 |
quote:Waarschijnlijk 25 augustus, dat is een donderdag. Er komen nog meer mensen met wie ik een aantal weddenschappen heb lopen. Deze auto is namelijk gebouwd om mensen zoals jij (niet beledigend bedoeld) te laten zien dat het zeker kan. Ik stuur je 1 week vantevoren een mailtje op het adres wat nu in je profiel staat. De rest van de ongelovigen hier hoort dan wel van jou hoever je kin naar beneden is verhuist ![]() | |
Googolplexian | donderdag 28 juli 2005 @ 23:35 |
quote:Persoonlijk kan ik niet jaloers worden op een Opel maar ik respecteer mensen met liefde voor auto's (tenzij ze het onmogelijke beweren of nog geen auto hebben). Als ik een mooi onderhouden, klassieke opel zie kan ik niets anders dan respect hebben voor iemand die zijn liefde voor z'n hobby zo mooi weet uit te drukken. | |
Tjabbo | donderdag 28 juli 2005 @ 23:36 |
Dhuuf, als je het werkelijk leuk vindt e.e.a. over je project te vertellen is het wellicht leuk een projecttopic te starten. ![]() | |
Tjabbo | donderdag 28 juli 2005 @ 23:37 |
quote:Dat zou bij hem niet eens gek staan weet je ![]() | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 23:37 |
quote:mee eens is ![]() | |
Sounddragon | donderdag 28 juli 2005 @ 23:37 |
quote:5 Kisten bier op ongelijk Youp ??? Minder als 430 Pk kost hem 5 kisten, en meer als 430 kost jou 5 kisten ![]() PLUS foto van de overhandiging mét sip gezicht, in dit topic ![]() | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 23:38 |
quote:nee jij bent wat lekkers ![]() | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 23:40 |
quote:ik ga niet wedden op hoeveel vermogen het is of dat het wel of niet waar is... ik heb alleen gezegd dat het ongeloofwaardig overkomt en ik denk dat DHuuf dat zelf ook wel vat ![]() ![]() | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 23:44 |
quote:Dat zal ik ook doen, zodra alles is afgewerkt plaats ik een topic met heel veel foto's enzo. Het is nog niet de bedoeling dat ik nu al heel bekend word dan knijpen de mensen waar ik weddenschappen mee heb hem misschien. Maar als alles klaar is komt er een zeer uitgebreid topic, met bouwverslag. | |
Tjabbo | donderdag 28 juli 2005 @ 23:45 |
quote:Leuk ![]() | |
Tjabbo | donderdag 28 juli 2005 @ 23:46 |
Waar wil je dynoën trouwens? goes? | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 23:47 |
quote:Ik wed wel hoor ![]() | |
DHuuf | donderdag 28 juli 2005 @ 23:51 |
quote:Ik denk bij speed centre geldermalsen. Maar dat ligt niet aan mij, ik heb afgesproken met de mensen waarmee ik al een weddenschap heb lopen dat hun de plaats mogen kiezen. | |
Sounddragon | donderdag 28 juli 2005 @ 23:51 |
quote:Beetje jammer wel Youp ![]() Voor iemand die zo hard durft te roepen dat het bullshit is, valt het me een beetje tegen dat je niet eens 5 lousy kratjes bier durft in te zetten op true or false, hij komt je dervoor ophalen nota bene. ![]() | |
Youp | donderdag 28 juli 2005 @ 23:54 |
quote: ![]() | |
DHuuf | vrijdag 29 juli 2005 @ 00:00 |
quote:Vind ik ook, maar volgens mij is Youpie meer van het type "veel lullen, niets daar" | |
deliberator | vrijdag 29 juli 2005 @ 00:05 |
![]() | |
Sterke_Yerke | vrijdag 29 juli 2005 @ 00:31 |
quote:over vebruik gesproken, wat nemen die 433 pk's tot zich per kilometer? ![]() | |
DHuuf | vrijdag 29 juli 2005 @ 00:37 |
Er past ongeveer 45 liter in en daar doe ik gemiddeld 175-225 km mee. Als ik echt heel sloom ga rijden haal ik 275km net. | |
DHuuf | vrijdag 29 juli 2005 @ 01:50 |
edit. [ Bericht 91% gewijzigd door Tjabbo op 29-07-2005 08:27:19 ] | |
Tjabbo | vrijdag 29 juli 2005 @ 08:28 |
Graag ontopic houden. Slowchat is een ander topic ![]() | |
errorken | vrijdag 29 juli 2005 @ 09:37 |
DHuuf man, waarom post je gewoon geen kut foto van: - De grote brembo's van je kadeath - De zwaar geblaze motor van je kadeath - Optioneel: de dyno Dan kunnen we de discutie echt/niet echt gewoon stoppen ? Lijkt mij in de eerste plaats dat je als je écht wil overkomen met zo'n project, je gewoon alle foto's post en vooral de interesante foto's (dus niet de rotte kadeath carosserie, maar wel het binnenste) Geen aanval hoor en zeker geen jaloezie, maar ik hoop gewoon dat dit project echt is want het is mega cool. Maar ik zou toch ook liever echte bewijzen zien voor ik het geloof... Komt een beetje lullig over als je later zo'n BHFH type blijkt te zijn die ons wat komt dissen met een rotte kadeath ![]() | |
errorken | vrijdag 29 juli 2005 @ 09:40 |
quote:Juist ja ![]() Wacht dan ook gewoon met over je project te beginnen totdat je die fotos kan posten man ![]() | |
Giem | vrijdag 29 juli 2005 @ 10:04 |
quote:He je bent me net voor... ![]() Ik zou graag een blauwe trubo willen hebben.. lijkt me mega gaaf ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 29 juli 2005 @ 12:31 |
GTC'tje stond er nog niet bij ![]() ![]() | |
DHuuf | vrijdag 29 juli 2005 @ 12:47 |
quote:Zoals ik hier al vaker heb gezegd, en nu voor de laatste keer zeg: Dit project mag nog niet bekend worden qua wat er allemaal onder de kap zit. Daarom ga ik ook geen specifieke foto's plaatsen. Ik meld hier alleen dat ik hem heb, omdat dit topic over opels gaat. De ongelovigen hier zullen toch echt moeten wachten tot na (rond) 25 augustus. Dan kan Youp gelijk uitleggen hoeveel zijn corrigerende kaakchirugie gaat kosten. En ik maak een mooi topic met foto's van whatever jullie willen. Tot dan zullen jullie dus moeten wachten op "hard proof" Ik ga hier verder geen woorden aan vuil maken, dat vernaggelt dit topic nog meer dan het al is... Ik hoef me helemaal niet te bewijzen, en al helemaal niet voor jullie. | |
ikbeneenkiwi | vrijdag 29 juli 2005 @ 12:49 |
quote:beetje jammer om zoiets er nog even achter aan te gooien. | |
Sounddragon | vrijdag 29 juli 2005 @ 12:55 |
Jammer dat je dat jammer vindt ![]() | |
DHuuf | vrijdag 29 juli 2005 @ 13:02 |
quote:Dat ligt eraan hoe je het opvat. Ik kom hier niet om mezelf te bewijzen, daar heb ik geen internet voor nodig. 25 augustus moet ik me bewijzen, of liever de auto. Dan komen de mensen waar ik weddenschappen mee heb ook. Wat verdien ik ermee als ik nu alles laat zien aan jullie? Niets, misschien verlies ik zelfs wel geld omdat mensen afhaken van mijn weddenschap. En daarbij, het gemiddelde FoK publiek, uitzonderingen daargelaten zijn van die incompetente pestpubertjes. Niet iets waartegenover ik me wil bewijzen. | |
PNG | vrijdag 29 juli 2005 @ 13:24 |
700 trappelende ponies in een Corsa met 2x C20LET EDS phase 3.5:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grussen enzo ![]() ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 29 juli 2005 @ 13:29 |
Beetje jammer dat de filmpies van het mormel offline zijn gegooid.... 2.9 naar de 100 ![]() | |
Tjabbo | vrijdag 29 juli 2005 @ 13:30 |
quote:Kijk ik snap je best. Echt. En ik geef je ook geen ongelijk. Maar hier zijn meer fakers geweest dan mensen die ook hun woorden waar konden maken dus verwacht niet alleen maar ooohhh en ahhh en lovende woorden totdat je met harde bewijzen komt. Er zullen altijd mensen zijn die je niet geloven whatsoever, er zijn de sceptischi (waaronder ik), en de goedgelovigen. En als je van iedereen wat moet aantrekken dan ben je nog wel even bezig. ![]() Iig succes en ik zie tzt graag het resultaat | |
PNG | vrijdag 29 juli 2005 @ 13:41 |
Zo ken ik er ook een paar.quote:Doet me aan iemand denken die overal 20 Pk extra bij zijn oldtimer verzon. quote:Zou ik zeker niet doen, met 130 Pk hing je na een week al in een boom. En nou allemaal afgelopen met dat gekissebis. Foto's nondedju, C20LET op slicks: ![]() ![]() ![]() | |
Tjabbo | vrijdag 29 juli 2005 @ 15:17 |
Blokje ligt er strak in in die groene zeg ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 29 juli 2005 @ 15:19 |
En nog maar een paar kwijlplaatjes, direkt vanaf ons forumpie ![]() Blokkie wat erin ligt : 2.0 16 XE, opgeboord naar 2.1 L, veranderde internals, drijfstangen, lagers, throttlebodies, DTA, kortom; the works ![]() Niet óp het blok kwijlen a.u.b. ![]() | |
thaeastwood | vrijdag 29 juli 2005 @ 15:30 |
Over een paar weken krijg ik deze als leasebak:![]() | |
Sounddragon | vrijdag 29 juli 2005 @ 15:31 |
Beetje motor erin ook nog ????? ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 29 juli 2005 @ 15:40 |
De Kadett City hoort natuurlijk ook in dit topic. ![]() ![]() ![]() | |
PNG | vrijdag 29 juli 2005 @ 15:52 |
IDS+ consumententest:![]() | |
Sounddragon | vrijdag 29 juli 2005 @ 15:55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Blijf het aso vinden Plug ![]() ![]() ![]() ![]() | |
BMW_Master | vrijdag 29 juli 2005 @ 15:59 |
quote:Hij spreekt de waarheid, en jij ontvlucht de confrontatie. Durf je niet eens achter je eigen woorden te staan? | |
errorken | vrijdag 29 juli 2005 @ 16:13 |
quote: ![]() | |
BMW_Master | vrijdag 29 juli 2005 @ 16:14 |
![]() Alleen smileys posten kan ik ook wel. | |
yup | vrijdag 29 juli 2005 @ 16:15 |
quote:Eindelijk iemand die eens iets leuks least i.p.v. de zoveelste gare Golf of Passat ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 29 juli 2005 @ 16:45 |
quote:Ik dacht al dat ik de enige was die die mening was toebedeeeld ![]() Ben ik toch wat minder gek als ik dacht ![]() | |
Tjabbo | vrijdag 29 juli 2005 @ 16:45 |
you wish ![]() ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 29 juli 2005 @ 16:48 |
Joe tokkie to mie ???? ![]() | |
pAin | vrijdag 29 juli 2005 @ 16:55 |
quote:De enige mooie opel ![]() | |
thaeastwood | vrijdag 29 juli 2005 @ 16:57 |
quote:Inderdaad dat vond ik dus ook aangezien ik alleen uit opel de keuze had ![]() | |
PNG | vrijdag 29 juli 2005 @ 16:59 |
Omega kanon in Brazilie:![]() ![]() [ Bericht 22% gewijzigd door PNG op 29-07-2005 17:09:46 ] | |
pAin | vrijdag 29 juli 2005 @ 16:59 |
quote:Ik heb vanaf eind Februari tot midden Juli een vijfdeurs H Astra gereden en vond het best lekker rijden ![]() | |
Bosbeetle | vrijdag 29 juli 2005 @ 17:01 |
![]() ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 29 juli 2005 @ 17:02 |
Mijn vader had deze. ![]() ![]() | |
Bosbeetle | vrijdag 29 juli 2005 @ 17:02 |
quote:dan moet je die andere hebben de 01 die manta ![]() mijn broer heeft beide in 1:43 modelletje laten maken ![]() ![]() | |
thaeastwood | vrijdag 29 juli 2005 @ 17:02 |
Ik rijd nu ook in een normale neiuwe 5 deurs Astra. Prima wagen ![]() | |
pAin | vrijdag 29 juli 2005 @ 17:04 |
quote:De H vijfdeurs of nog een G? | |
thaeastwood | vrijdag 29 juli 2005 @ 17:07 |
euh deze:![]() | |
PNG | vrijdag 29 juli 2005 @ 17:14 |
quote:sst, Ascona B, die Manta A derachter ligt M5 blok in: ![]() En een ietwat andere ophanging: ![]() | |
LangeJan | vrijdag 29 juli 2005 @ 17:40 |
quote:Deze dus ![]() ![]() ![]() | |
pAin | vrijdag 29 juli 2005 @ 17:48 |
quote:Das dus de H Astra ![]() | |
PNG | vrijdag 29 juli 2005 @ 17:48 |
Oh jee, hij heeft een zusje ![]() | |
ikbeneenkiwi | vrijdag 29 juli 2005 @ 18:49 |
quote:Ik snap je overigens wel, enkel dat zinnetje kwam wat denigrerend over. succes met de weddenschappen. | |
ThaFreak | vrijdag 29 juli 2005 @ 18:53 |
quote:auto gezandstraalt ![]() | |
Sterke_Yerke | vrijdag 29 juli 2005 @ 21:08 |
Mooie opels allemaal ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 30 juli 2005 @ 12:28 |
![]() DTM Astra G is ook nogal jummie ![]() 460 Pk tjus V8 ![]() Waar blijven de 'H' DTM bakken???? Ben benieuwd of en wanneer die komen ![]() | |
pAin | zaterdag 30 juli 2005 @ 12:29 |
quote:Dat zijn nu toch Vectra's?? | |
Sounddragon | zaterdag 30 juli 2005 @ 12:30 |
Er rijden nu idd hele dikke Vectra's rond, staan hierboven ook al, maar ik neem aan de dat de H ook gaat opduiken op een gegeven moment.. | |
pAin | zaterdag 30 juli 2005 @ 12:40 |
quote:No way dat ze in de DTM gaan rijden met de H Astra, de Vectra blijft er echt wel in ![]() En als de H Vectra erin komt, duurt dan nog wel eventjes, aangezien ze nu bij de E (???) Vectra zijn ![]() | |
Youp | zaterdag 30 juli 2005 @ 12:49 |
quote:http://www.bmw2002.co.uk/technical.htm quote:toch wel wat langer dan een week, daarbij stond dat een beetje los van het vermogen maar had het meer te maken met onverwachte gladheid, RWD, antieke techniek en gebrek aan rijervaring daarmee ![]() quote:als je eventjes leest zie je ook dat ik op bijna het zelfde al een keer in gegaan ben.. daarbij zijn er ook posts verwijderd door onze heilige tjabbo... quote:en dat is precies de reden waarom ik gewoon bewijs wil zien.. verder heb ik niet gezegd dat het hele verhaal niet waar is, alleen dat het ongeloofwaardig is en wat ik ook al gezegd heb is dat als het waar is ik het een tof project vind en dat ik het zeker wel wil zien irl of in een project topic of wat dan ook ![]() en alle zanikerds kunnen hier kun conclusies uit trekken en natuurlijk het een en ander weer proberen te verdraaien zodat ik weer aangevallen kan worden ![]() en nu opels posten! | |
Sterke_Yerke | zaterdag 30 juli 2005 @ 12:54 |
Admirals![]() ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 30 juli 2005 @ 13:14 |
quote:Hehehe.. Vectra C that is.... ![]() Maar ik denk dat er wel weer een Astra H met een V8 op gaat duiken hoor, ze zullen alleen wel even zoet zijn met bouwen en ontwikkelen denk ik, Astra is een stuk lichter als een Vectra, dus meer winst mee te behalen. ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 30 juli 2005 @ 13:17 |
@ Youp, het blijft loud off dat je niet de ruggegraat hebt to put your money where your mouth is ![]() | |
riceboy | zaterdag 30 juli 2005 @ 13:20 |
opels bashen is wel zooooo qbus ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 30 juli 2005 @ 13:22 |
quote:RICEBOY!!! ![]() ![]() | |
Youp | zaterdag 30 juli 2005 @ 13:22 |
quote:kerel wat snap jij ins hemelsnaam niet aan het woord ongeloofwaardig? beweer ik keihard dat het niet zo is? (daar zou ik geld op kunnen zetten) tot zo ver deze discussie met jou | |
Tjabbo | zaterdag 30 juli 2005 @ 13:24 |
quote:Youp, kerel. Neem een cursus nederlands en leer dat wanneer je zegt 'dit is ongeloofwaardig' dat je dan beweert dat je het niet gelooft. hoe de fuck kun je zeggen 'dit is niet geloofwaardig' en het zelf wel geloven ? Dan is het toch ook direct niet ongeloofwaardig meer ![]() ![]() Maar fijn dat die discussie over is. Dan kunnen we weer ontopic | |
yup | zaterdag 30 juli 2005 @ 13:32 |
![]() ![]() Nog een fotootje erbij: ![]() ![]() ![]() | |
Youp | zaterdag 30 juli 2005 @ 13:35 |
quote:ik zeg echter: "dit komt ongeloofwaardig over" quote: ![]() | |
pAin | zaterdag 30 juli 2005 @ 13:35 |
quote:Hmmmmm, Astra met een V8 ![]() ![]() ![]() | |
Fugie | zaterdag 30 juli 2005 @ 13:41 |
hmm een vectra c dtm zou niet verkeerd staan op mijn oprit ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 30 juli 2005 @ 13:46 |
Enige leuke opels zijn die oude met RWD en de Lotus Omega ![]() De rest mag van mij zo de schoot op ![]() | |
LangeJan | zaterdag 30 juli 2005 @ 13:51 |
quote:Manta/B-Ascona/C-Kadett wel allemaal met minimaal een 2.0 ![]() | |
yup | zaterdag 30 juli 2005 @ 13:53 |
Waarom stoppen ze geen V8 en RWD in die gewone Vectra Ctjes, zou wel leuk zijn ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 30 juli 2005 @ 14:23 |
quote:Zit idd nogal wat verschill in context tussen 'dit is' en 'ik vind' ![]() | |
Youp | zaterdag 30 juli 2005 @ 14:26 |
mooie opel : Mark's 2.0 16v Jägermeister Ascona![]() | |
CiQNiZ | zaterdag 30 juli 2005 @ 14:26 |
quote:www.holden.com ![]() | |
CiQNiZ | zaterdag 30 juli 2005 @ 14:45 |
Oja, Rinke Ranja Racer:![]() Live gezien op de dyno @ automaxx 2004 (+/-245pk op de voorwielen) Ik had hem Linke Ranja Racer genoemd ![]() | |
Tommy_Kuklinski | zaterdag 30 juli 2005 @ 14:50 |
Of het nou waar is of niet, het blijft een gaaf project. Ik zou dan in de toekomst ook graag wat meer info, foto's en filmpjes willen zien ![]() ontopic: De Opel Maultier Panzerwerfer 42 ![]() jammer van de geschiedenis erachter, maar wel ![]() ![]() | |
CiQNiZ | zaterdag 30 juli 2005 @ 14:52 |
quote:Bijna net zo aerodynamisch als een corsa a ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 30 juli 2005 @ 14:53 |
quote:Kadett's blijven mooie wagentjes, beetje jammer dat de afwerking van het interieur belabberd is, alles rammelt aan zo'n ding... ![]() Ik heb er 3 gehad, en bij de laatste ben ik 4 weken bezig geweest om alle bijgeluiden uit het interieur te krijgen ![]() | |
Tommy_Kuklinski | zaterdag 30 juli 2005 @ 14:57 |
quote: ![]() Is dat bij een Kadett F beter? ![]() | |
CiQNiZ | zaterdag 30 juli 2005 @ 15:09 |
quote:Heb ik met mijn GSi-tje ook gehad...ik denk juist dat als ie niet rammelt, dat je moet gaan kijken wat er aan de hand is... Kadett... ![]() quote:Bij mijn Astra (kadett) F heb ik er geen last van ![]() | |
CiQNiZ | zaterdag 30 juli 2005 @ 15:20 |
Hier nog een paar mooie/vette/snelle opeltjes: Manta B: ![]() ![]() ![]() Kadett B: Ascona A: GT: ![]() Tigra A: ![]() ![]() ![]() ![]() Astra G: ![]() ![]() ![]() Astra F: ![]() Kadett E: ![]() Corsa C: ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door CiQNiZ op 31-07-2005 16:45:51 ] | |
Sounddragon | zaterdag 30 juli 2005 @ 15:21 |
quote:Idd ik rij nu een jaartje of 5 in mijn Assie, zwaar verlaagd, en 40 serie banden, mét Sjonnie stereo, en ik moet zeggen dat ie het aardig uithoudt ![]() | |
CiQNiZ | zaterdag 30 juli 2005 @ 15:24 |
quote:'95+? | |
CiQNiZ | zaterdag 30 juli 2005 @ 15:29 |
hiero 13 filmpjes van een Opel Manta met 578PK ![]() http://www.opelfreaks.nl/index.php?topic=693.0 | |
Fugie | zaterdag 30 juli 2005 @ 15:29 |
mijn vectra rammelt en kraakt ook als de nete ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 30 juli 2005 @ 15:35 |
quote:nope '94 maar wel al een roest ![]() | |
Fugie | zaterdag 30 juli 2005 @ 15:47 |
trouwens, het leeslampje zeg maar boven het middenconsole trilt tegenwoordig gewoon los door mijn subwoofer, ook lekker stevig in mekaar gezet ![]() | |
CiQNiZ | zaterdag 30 juli 2005 @ 16:03 |
quote: ![]() ![]() ![]() quote:Lijkt me kadett wel ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 30 juli 2005 @ 16:07 |
EEj CiQ, neem FF van mij aan, dat randjes vervangen niet werkt... gewoon de hele schermen doen, en niet overzetten maar inlassen.. Half werk is doodzonde van je spuitwerk en geld.. | |
Sterke_Yerke | zaterdag 30 juli 2005 @ 16:50 |
quote:Even kijken, wel jammer dat er een volvo motor in ligt | |
CiQNiZ | zaterdag 30 juli 2005 @ 17:00 |
quote:Eigenlijk was dat ook het hele idee erachter ![]() ik wil alleen wachten tot ik geld genoeg heb voor het spuitwerk, zo dat het zo dicht mogelijk tegen elkaar aan ligt, dan hoef ik zo min mogelijk rond te rijden met twee lelijke achterschermen ![]() Één dorpel is op zich nog wel goed, maar lelijk gelast door vorige eigenaar, dus die wordt ook ff vervangen ![]() Het is nu een 1.6je trouwens...Meest trage auto die ik ooit in mijn bezit heb gehad, maar hij rijdt best comfortabel... Maar met de swap komt daar natuurlijk verandering in ![]() | |
CiQNiZ | zaterdag 30 juli 2005 @ 17:02 |
quote:Yeah...dat wel...maar ik vind het super om te zien en horen...Zodra die aankomt rijden alleen een hoop gefluit, en zodra ie voorbij is een zware brom ![]() Je ziet ook zat manta's (B's vooral) met cosworth blokkies erin... | |
Sterke_Yerke | zaterdag 30 juli 2005 @ 18:58 |
Maar wel frappant is dat de top maar op 217 ligt met zo veel pk's. Ook al zou je hem voor sprints afsteleen dan nog is het erg laag. | |
Sounddragon | zaterdag 30 juli 2005 @ 19:11 |
quote:De mijne was ook een 1.6 ooit hehehe, maar ik heb geswapt naar 8V, omdat ik mijn rijstijl een beetje ken, en een XE bij mij niet erg lang meegaaat ben ik bang.. | |
Sterke_Yerke | zaterdag 30 juli 2005 @ 21:53 |
De opel manta 400 Dakar was nog niet voorbij geweest dacht ik![]() Hoe tof, gewoon met een lage sportwagen door de woestijn. Dat bewijst dat opel wel wat kan ![]() Maar zie ik het goed aan die zandsporen, is dit ook nog eens een RWD ipv AWD? ![]() | |
CiQNiZ | zaterdag 30 juli 2005 @ 22:51 |
quote:Ik heb hiervoor al 2x een C20NE (8v dus) gehad, en wil nu meer... Heb me zelf aangeleerd om met koude motor gewoon altijd rustig aan te doen, ff warm laten lopen gewoon... Enige wat ik dan ga missen met een 16v is het hoge koppel bij lage toeren van de 8v ![]() ![]() Het blijft natuurlijk een feit dat die 8v blokkies gewoon oersterk zijn, zelf met distributieriem kapot is je blok + kop nog gewoon ok ![]() ![]() ![]() quote:Dat is niet dé top, dat is "gewoon" de hoogste snelheid gereden bij een van zijn 400m sprintjes ![]() | |
Sterke_Yerke | zaterdag 30 juli 2005 @ 23:05 |
Mijn fout | |
tupolev141 | zondag 31 juli 2005 @ 11:27 |
In 1984 is een Opel Manta 400 vierde geeindigd in Paris-Dakar ![]() Eind jaren tachtig zijn de fabrieksteams er zich mee gaan moeien en was het afgelopen met de pioniersdagen. ![]() | |
Herr.Flick | zondag 31 juli 2005 @ 12:09 |
quote:Da's geen Kadett C maar een Ascona A.. | |
CiQNiZ | zondag 31 juli 2005 @ 16:45 |
quote:Excuses! Je hebt helemaal gelijk!! ![]() | |
Tommy_Kuklinski | zondag 31 juli 2005 @ 21:32 |
Oude Opel's (zijn ook het leukst imo ![]() 1 van de eerste Opel's (uit 1899!) ![]() De Opel RAK2 uit 1928, een raketaangedreven auto, waar een recordsnelheid van 233 km/u mee werd gehaald ![]() Kadett uit 1939 ![]() ![]() ![]() ![]() WOII Opel's ![]() ![]() De Blitz natuurlijk ![]() ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 01-08-2005 09:53:50 ] | |
THC1 | zondag 31 juli 2005 @ 22:00 |
geef mij deze maar : ![]() | |
Sterke_Yerke | zondag 31 juli 2005 @ 23:08 |
Mooie bijdrage Tommy_Kuklinski ![]() | |
Pluseight | maandag 1 augustus 2005 @ 11:35 |
Kent iemand deze nog? VInd ik best een aardige Opel. De rest van de Opels van 20 jaar terug tot nu vind ik allemaal saai.![]() | |
Sterke_Yerke | maandag 1 augustus 2005 @ 17:23 |
Ja zeker, had iemand een tijd geleden in de buurt. Echt zo'n auto waar je altijd naar binnen wil kijken als je er langs loopt ![]() ![]() | |
dark_humanity774 | maandag 1 augustus 2005 @ 17:29 |
er is ook een zeer exclusieve cabrio van:![]() ![]() | |
Sterke_Yerke | maandag 1 augustus 2005 @ 17:30 |
Die heb ik nog nooit gezien ![]() | |
dark_humanity774 | maandag 1 augustus 2005 @ 17:32 |
quote:er is dan ook een 'slordige' aantal van 3 exemplaren van gemaakt ![]() | |
Sounddragon | maandag 1 augustus 2005 @ 17:32 |
Lijkt wel een Yank, zo van de zijkant ![]() | |
dark_humanity774 | maandag 1 augustus 2005 @ 17:48 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Vinnievw | maandag 1 augustus 2005 @ 18:29 |
Een Opel is net als een grote, dikke negerin; als je er naast staat schaam je je rot maar als je er in zit is het best lekker.. | |
Sterke_Yerke | maandag 1 augustus 2005 @ 22:20 |
quote:Hij is grappig, ware het niet dat ik een opel fan ben ![]() ![]() | |
CiQNiZ | maandag 1 augustus 2005 @ 23:19 |
quote:Opel Senator B ![]() Blijft een van de mooiste Opels!! Helaas veel last van roest, elektra, enz... Maar gewoon echt een stoer ding! Opel Monza is ook bruut!! ![]() | |
Taxi | dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:07 |
Hey! En de godsgruwelijk lelijke C-Ascona dan? Al 7 jaar lang mijn steun en toeverlaat ![]() C20NE motor zonder fratsen, dat scheelt! Daewoo remdelen (remt bizar goed, op de een of andere manier), verlaging dmv snij- en breekwerk (en toch zeer goed rijden). Alleen nieuwe schokbrekers zouden nu toch wel welkom zijn... Spotgoedkoop autoracen, superbetrouwbaar en (motorisch) niet kapot te krijgen, als je er maar peut en olie ingooit. * blaast loftrompet... | |
CiQNiZ | dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:08 |
quote:C20NE ![]() Ascona C ![]() Maar wel degelijk!! | |
Taxi | dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:27 |
quote:OERdegelijk | |
r_kluft | dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:16 |
Sja de mijne blijft voor mij mijn favoriet.![]() Maar deze is toch echt heel mooi (en snel 300 PK) | |
Fiets-toeter | dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:38 |
iets te achterlijk grote wielen voor de zwarte opel | |
r_kluft | dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:43 |
quote:Sja wat is te groot. wat mij betreft waren ze precies groot genoeg voor deze astra | |
Googolplexian | dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:48 |
quote:Holy crap! Waar is 't rubber gebleven? | |
alsem | woensdag 3 augustus 2005 @ 00:09 |
![]() | |
r_kluft | woensdag 3 augustus 2005 @ 09:28 |
quote:Jep bijna dezelfde. Alleen is de bovenste een coupé en de onderste een hatchback (of bedoelde je dat ook ?) | |
Taxi | woensdag 3 augustus 2005 @ 11:44 |
quote:Hoor jij niet in het 'blijven zweven'-topic thuis? ![]() 2CV 'ik ben niet zo inhalig'. ![]() | |
Sterke_Yerke | donderdag 4 augustus 2005 @ 22:23 |
![]() Ook speciaal, race kadett A ![]() ![]() http://hem.passagen.se/akadett/heron02kadett.jpg | |
Alexxxxx | donderdag 4 augustus 2005 @ 22:29 |
hup, vol, weg met die opels uit mijn MyAT ![]() |