Hij spreekt de waarheid, en jij ontvlucht de confrontatie. Durf je niet eens achter je eigen woorden te staan?quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:59 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Hij spreekt de waarheid, en jij ontvlucht de confrontatie. Durf je niet eens achter je eigen woorden te staan?
Eindelijk iemand die eens iets leuks least i.p.v. de zoveelste gare Golf of Passatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:30 schreef thaeastwood het volgende:
Over een paar weken krijg ik deze als leasebak:
[afbeelding]
Ik dacht al dat ik de enige was die die mening was toebedeeeldquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:59 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Hij spreekt de waarheid, en jij ontvlucht de confrontatie. Durf je niet eens achter je eigen woorden te staan?
De enige mooie opelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:30 schreef thaeastwood het volgende:
Over een paar weken krijg ik deze als leasebak:
[afbeelding]
Ik heb vanaf eind Februari tot midden Juli een vijfdeurs H Astra gereden en vond het best lekker rijdenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:57 schreef thaeastwood het volgende:
[..]
Inderdaad dat vond ik dus ook aangezien ik alleen uit opel de keuze had![]()
dan moet je die andere hebben de 01 die mantaquote:
De H vijfdeurs of nog een G?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:02 schreef thaeastwood het volgende:
Ik rijd nu ook in een normale neiuwe 5 deurs Astra. Prima wagen
sst, Ascona B, die Manta A derachter ligt M5 blok in:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan moet je die andere hebben de 01 die manta!
Deze dusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan moet je die andere hebben de 01 die manta!
mijn broer heeft beide in 1:43 modelletje laten makenohja en hij heeft ook 2 c kadetten coupé
(1:1 echte dusss )
Ik snap je overigens wel, enkel dat zinnetje kwam wat denigrerend over.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:02 schreef DHuuf het volgende:
Dat ligt eraan hoe je het opvat. Ik kom hier niet om mezelf te bewijzen, daar heb ik geen internet voor nodig. 25 augustus moet ik me bewijzen, of liever de auto. Dan komen de mensen waar ik weddenschappen mee heb ook.
Wat verdien ik ermee als ik nu alles laat zien aan jullie? Niets, misschien verlies ik zelfs wel geld omdat mensen afhaken van mijn weddenschap.
En daarbij, het gemiddelde FoK publiek, uitzonderingen daargelaten zijn van die incompetente pestpubertjes. Niet iets waartegenover ik me wil bewijzen.
auto gezandstraaltquote:
Dat zijn nu toch Vectra's??quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
[afbeelding]
DTM Astra G is ook nogal jummie![]()
Waar blijven de 'H' DTM bakken???? Ben benieuwd of en wanneer die komen![]()
No way dat ze in de DTM gaan rijden met de H Astra, de Vectra blijft er echt wel inquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:30 schreef Sounddragon het volgende:
Er rijden nu idd hele dikke Vectra's rond, staan hierboven ook al, maar ik neem aan de dat de H ook gaat opduiken op een gegeven moment..
http://www.bmw2002.co.uk/technical.htmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:41 schreef PNG het volgende:
Zo ken ik er ook een paar.
[..]
Doet me aan iemand denken die overal 20 Pk extra bij zijn oldtimer verzon.
[..]
toch wel wat langer dan een week, daarbij stond dat een beetje los van het vermogen maar had het meer te maken met onverwachte gladheid, RWD, antieke techniek en gebrek aan rijervaring daarmeequote:Zou ik zeker niet doen, met 130 Pk hing je na een week al in een boom.
als je eventjes leest zie je ook dat ik op bijna het zelfde al een keer in gegaan ben.. daarbij zijn er ook posts verwijderd door onze heilige tjabbo...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:59 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
en dat is precies de reden waarom ik gewoon bewijs wil zien.. verder heb ik niet gezegd dat het hele verhaal niet waar is, alleen dat het ongeloofwaardig is en wat ik ook al gezegd heb is dat als het waar is ik het een tof project vind en dat ik het zeker wel wil zien irl of in een project topic of wat dan ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kijk ik snap je best. Echt. En ik geef je ook geen ongelijk.
Maar hier zijn meer fakers geweest dan mensen die ook hun woorden waar konden maken dus verwacht niet alleen maar ooohhh en ahhh en lovende woorden totdat je met harde bewijzen komt.
Er zullen altijd mensen zijn die je niet geloven whatsoever, er zijn de sceptischi (waaronder ik), en de goedgelovigen. En als je van iedereen wat moet aantrekken dan ben je nog wel even bezig.
Iig succes en ik zie tzt graag het resultaat
Hehehe.. Vectra C that is....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:40 schreef pAin het volgende:
[..]
No way dat ze in de DTM gaan rijden met de H Astra, de Vectra blijft er echt wel in.
En als de H Vectra erin komt, duurt dan nog wel eventjes, aangezien ze nu bij de E (???) Vectra zijn.
kerel wat snap jij ins hemelsnaam niet aan het woord ongeloofwaardig?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:17 schreef Sounddragon het volgende:
@ Youp, het blijft loud off dat je niet de ruggegraat hebt to put your money where your mouth is![]()
Youp, kerel.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:22 schreef Youp het volgende:
[..]
kerel wat snap jij ins hemelsnaam niet aan het woord ongeloofwaardig?
beweer ik keihard dat het niet zo is? (daar zou ik geld op kunnen zetten)
tot zo ver deze discussie met jou
ik zeg echter: "dit komt ongeloofwaardig over"quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Youp, kerel.
Neem een cursus nederlands en leer dat wanneer je zegt 'dit is ongeloofwaardig' dat je dan beweert dat je het niet gelooft.
hoe de fuck kun je zeggen 'dit is niet geloofwaardig' en het zelf wel geloven ? Dan is het toch ook direct niet ongeloofwaardig meer
quote:Maar fijn dat die discussie over is. Dan kunnen we weer ontopic
Hmmmmm, Astra met een V8quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehehe.. Vectra C that is....![]()
Maar ik denk dat er wel weer een Astra H met een V8 op gaat duiken hoor, ze zullen alleen wel even zoet zijn met bouwen en ontwikkelen denk ik, Astra is een stuk lichter als een Vectra, dus meer winst mee te behalen.![]()
Manta/B-Ascona/C-Kadett wel allemaal met minimaal een 2.0quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:46 schreef BaraCuda het volgende:
Enige leuke opels zijn die oude met RWD en de Lotus Omega
De rest mag van mij zo de schoot op
Zit idd nogal wat verschill in context tussen 'dit is' en 'ik vind'quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Youp, kerel.
Neem een cursus nederlands en leer dat wanneer je zegt 'dit is ongeloofwaardig' dat je dan beweert dat je het niet gelooft.
hoe de fuck kun je zeggen 'dit is niet geloofwaardig' en het zelf wel geloven ? Dan is het toch ook direct niet ongeloofwaardig meer
Maar fijn dat die discussie over is. Dan kunnen we weer ontopic
www.holden.comquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:53 schreef yup het volgende:
Waarom stoppen ze geen V8 en RWD in die gewone Vectra Ctjes, zou wel leuk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |