Ik wed wel hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:40 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ga niet wedden op hoeveel vermogen het is of dat het wel of niet waar is... ik heb alleen gezegd dat het ongeloofwaardig overkomt en ik denk dat DHuuf dat zelf ook wel vaten als het zo is wil ik het zeker wel zien
Ik denk bij speed centre geldermalsen. Maar dat ligt niet aan mij, ik heb afgesproken met de mensen waarmee ik al een weddenschap heb lopen dat hun de plaats mogen kiezen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:46 schreef Tjabbo het volgende:
Waar wil je dynoën trouwens? goes?
Beetje jammer wel Youpquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:40 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ga niet wedden op hoeveel vermogen het is of dat het wel of niet waar is... ik heb alleen gezegd dat het ongeloofwaardig overkomt en ik denk dat DHuuf dat zelf ook wel vaten als het zo is wil ik het zeker wel zien
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje jammer wel Youp![]()
Voor iemand die zo hard durft te roepen dat het bullshit is, valt het me een beetje tegen dat je niet eens 5 lousy kratjes bier durft in te zetten op true or false, hij komt je dervoor ophalen nota bene.![]()
Vind ik ook, maar volgens mij is Youpie meer van het type "veel lullen, niets daar"quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje jammer wel Youp![]()
Voor iemand die zo hard durft te roepen dat het bullshit is, valt het me een beetje tegen dat je niet eens 5 lousy kratjes bier durft in te zetten op true or false, hij komt je dervoor ophalen nota bene.![]()
over vebruik gesproken, wat nemen die 433 pk's tot zich per kilometer?quote:
Juist jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Dat zal ik ook doen, zodra alles is afgewerkt plaats ik een topic met heel veel foto's enzo. Het is nog niet de bedoeling dat ik nu al heel bekend word dan knijpen de mensen waar ik weddenschappen mee heb hem misschien.
Maar als alles klaar is komt er een zeer uitgebreid topic, met bouwverslag.
He je bent me net voor...quote:
Zoals ik hier al vaker heb gezegd, en nu voor de laatste keer zeg:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:37 schreef errorken het volgende:
DHuuf man, waarom post je gewoon geen kut foto van:
- De grote brembo's van je kadeath
- De zwaar geblaze motor van je kadeath
- Optioneel: de dyno
Dan kunnen we de discutie echt/niet echt gewoon stoppen ?
Lijkt mij in de eerste plaats dat je als je écht wil overkomen met zo'n project, je gewoon alle foto's post en vooral de interesante foto's (dus niet de rotte kadeath carosserie, maar wel het binnenste)
Geen aanval hoor en zeker geen jaloezie, maar ik hoop gewoon dat dit project echt is want het is mega cool. Maar ik zou toch ook liever echte bewijzen zien voor ik het geloof...
Komt een beetje lullig over als je later zo'n BHFH type blijkt te zijn die ons wat komt dissen met een rotte kadeath
beetje jammer om zoiets er nog even achter aan te gooien.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:47 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Zoals ik hier al vaker heb gezegd, en nu voor de laatste keer zeg:
Dit project mag nog niet bekend worden qua wat er allemaal onder de kap zit. Daarom ga ik ook geen specifieke foto's plaatsen. Ik meld hier alleen dat ik hem heb, omdat dit topic over opels gaat. De ongelovigen hier zullen toch echt moeten wachten tot na (rond) 25 augustus. Dan kan Youp gelijk uitleggen hoeveel zijn corrigerende kaakchirugie gaat kosten. En ik maak een mooi topic met foto's van whatever jullie willen. Tot dan zullen jullie dus moeten wachten op "hard proof"
Ik ga hier verder geen woorden aan vuil maken, dat vernaggelt dit topic nog meer dan het al is...
Ik hoef me helemaal niet te bewijzen, en al helemaal niet voor jullie.
Dat ligt eraan hoe je het opvat. Ik kom hier niet om mezelf te bewijzen, daar heb ik geen internet voor nodig. 25 augustus moet ik me bewijzen, of liever de auto. Dan komen de mensen waar ik weddenschappen mee heb ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
beetje jammer om zoiets er nog even achter aan te gooien.
Kijk ik snap je best. Echt. En ik geef je ook geen ongelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:02 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Wat verdien ik ermee als ik nu alles laat zien aan jullie? Niets, misschien verlies ik zelfs wel geld omdat mensen afhaken van mijn weddenschap.
En daarbij, het gemiddelde FoK publiek, uitzonderingen daargelaten zijn van die incompetente pestpubertjes. Niet iets waartegenover ik me wil bewijzen.
Doet me aan iemand denken die overal 20 Pk extra bij zijn oldtimer verzon.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:38 schreef Youp het volgende:
[..]
jep.. rob luipers.. en die verzint ook altijd al zn verhalen bij elkaar
Zou ik zeker niet doen, met 130 Pk hing je na een week al in een boom.quote:en nee, ik hoef niet zo nodig te "racen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |