abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2005 @ 20:28:18 #101
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_29212158
ik had een 1.6 Hatchback, huiskamer speakers in de kofferbak, en ik heb zelf nog een buitenspiegel van de sloop gehaald, want die zaten er destijds niet op aan de rechterkant

Ik heb een wieldop en het typeplaatje van de wagen afgehaald voordat ie de pers in ging, hangt nog steeds in de hal.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 28 juli 2005 @ 20:29:33 #102
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_29212195
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:26 schreef errorken het volgende:
Jah, maar wel een beetje sneu dat je nog altdij een bagger auto hebt :p
Maarja, wie dat geld er kan insteken zal wel een M3tje hebben voor het dagelijks vervoer...
Volgens mij heb jij niet goed gelezen
Het is juist de bedoeling dat hij er uit ziet als een bagger auto. Des te leuker is het effect bij stoplichten en op de deutsche autobahn...
Verder heb ik inderdaad ook nog keuze genoeg in ander vervoer.
Kadett 2.1 8v GSI met BITURBO, dikke intercooler, waterinjectie en lachgas: 433pk, 386Nm. Volle Gaas Sinterklaas!!
Corvette 5,7V8 supercharged 860pk 930Nm.
pi_29212579
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:23 schreef DHuuf het volgende:
Ik heb een aantal foto's gemaakt
Haha schitterend Maar hoe komt al dat dure spul in zo'n beschadigde kadett terecht. Ik snap wel dat het gaat om het wolf in schaapskleren effect, maar waarom niet in een gewone standaard kadett zonder beschadigingen die kosten toch ook geen drol?
De status 'bagger-user' voorbij
  donderdag 28 juli 2005 @ 20:47:26 #104
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_29212831
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:40 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Haha schitterend Maar hoe komt al dat dure spul in zo'n beschadigde kadett terecht. Ik snap wel dat het gaat om het wolf in schaapskleren effect, maar waarom niet in een gewone standaard kadett zonder beschadigingen die kosten toch ook geen drol?
Deze kadett kon ik heel goedkoop, bijna voor niets krijgen. Verder is hij nergens rot of roestig, wat bij de meeste kadettjes wel anders is. Ook heeft het chassis nog niet veel kilometers gehad.

De bumper moet nog een kapje op dat ben ik aan het spuiten, als dat er op zit dan is hij ook mooi recht. Om de motorkap goed dicht te krijgen heb ik ook al een speciale buis besteld met een ovale afplatting. Als die er op zit kan hij gewoon helemaal dicht.
Dan moet ik nog een linkerdeur en een linkervoorspatbord vinden in de goede kleur. Als dat allemaal gedaan is (op zich dus niet veel, kwestie van een euro of 150) dan is hij helemaal goed en schadevrij.
Kadett 2.1 8v GSI met BITURBO, dikke intercooler, waterinjectie en lachgas: 433pk, 386Nm. Volle Gaas Sinterklaas!!
  donderdag 28 juli 2005 @ 20:49:38 #105
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_29212904
Kan trouwens iemand mij vertellen of het filmpje het daadwerkelijk doet nu? Ik had wat problemen met de geweldige hosting van lycos. Ik moest het daarop zetten omdat ik het wachtwoord van mijn eigen domein kwijt ben
pi_29213018
Ja het filmpje doet het, er is alleen niet bijster veel op te zien. Maar wel mooi geluid

Er staat ergens op internet ook een filmpje met een andere snelle kadett die een motor er uittrekt. Zal kijken of ik het kan vinden.
  donderdag 28 juli 2005 @ 21:04:48 #107
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_29213398
Die is van Roadrunner, een van de gebruikers van het forum waar ik meestal op hang...

Die staat idd ergens online..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_29213438

wat klopt hier niet, ghehe
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2005 @ 21:13:03 #109
25682 2cv
Niet subtiel
pi_29213688
Ik heb als vuistregel dat ik alle auto's met een introductiedatum van voor 1990 op 1 of andere manier mooi vindt, maar voor slopel maak ik een uitzondering: voor 1970 wil ik hebben, tussen 1970 en 1990 opbergen in een schuur zodat niemand ze ziet en ze ook niet over de weg rijden en na 1990 mogen ze allemaal een enkeltje hoogovens hebben.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_29213895
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:29 schreef DHuuf het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij niet goed gelezen
Het is juist de bedoeling dat hij er uit ziet als een bagger auto. Des te leuker is het effect bij stoplichten en op de deutsche autobahn...
Verder heb ik inderdaad ook nog keuze genoeg in ander vervoer.
Wel ja, in dat opzicht is het een leuk projet.
Het zou jammer moeten zijn als je alleen in dat ding moest rijden , hoe tuned het ook is het blijft een rammelkar waar je niet in wil gezien worden lijkt mij (buiten 's nachts bij het stoplicht naast een CRX met blauwe lampjuhs onder)
pi_29213980
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
Die is van Roadrunner, een van de gebruikers van het forum waar ik meestal op hang...

Die staat idd ergens online..
Weet je misschien nog waar?
pi_29214024
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:13 schreef 2cv het volgende:
Ik heb als vuistregel dat ik alle auto's met een introductiedatum van voor 1990 op 1 of andere manier mooi vindt, maar voor slopel maak ik een uitzondering: voor 1970 wil ik hebben, tussen 1970 en 1990 opbergen in een schuur zodat niemand ze ziet en ze ook niet over de weg rijden en na 1990 mogen ze allemaal een enkeltje hoogovens hebben.
Steek die vuistregel maar lekker in je reet. Waar jij in rijd is lekker. 2CV's en een zieke fetish voor Trabantjes Mhuhahahahahaha, loser.
pi_29214112
quote:
Hmm, die manta in dat laatste filmpje vind ik eigelijk wel iets hebben (zonder die vleugel dan)
pi_29214193
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:25 schreef errorken het volgende:

[..]

Hmm, die manta in dat laatste filmpje vind ik eigelijk wel iets hebben (zonder die vleugel dan)
die manta van het laatse filmpje is een van de weinige sjonnie mobielen die zo'n vleugel nodig heeft... dat ding heeft 580 pk ik wou hem gister ook al posten maar dat kostte me te veel inspanning en zoekwerk.. heeft op biertijd.nl gestaan ofzo
Hopeloos benzine verslaafd
pi_29214195
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:13 schreef 2cv het volgende:
weer zo'n typisch vaag verhaal van die 'eigenzinnige' citroënrijders met hun vuistregeltjes en stokpaardjes e.d.
pi_29214216
quote:
Ik heb een aantal foto's gemaakt, wel met mijn gsm. Mijn digicam is natuurlijk leeg. Als dat ding morgen vol is plaats ik wel betere foto's.

Hier mijn prachtige velgen (bandjes gaan ongeveer 2 maanden mee):
[afbeelding]

De voorkant. Hier zie je dus goed dat de motorkap niet helemaal dicht gaat (let ook op de mega-vette tuningbumper):
[afbeelding]

Detail van de kap:
[afbeelding]

Hier zie je de kleur van de kap wat beter:
[afbeelding]

Tot slot mijn gedeukte deur en het spatbord met kleurverschil. Als iemand deze weet uit te halen voor een mooi prijsje hoor ik graag iets:
[afbeelding]

Ik heb ook nog een filmpje, dat staat hier. Ik heb niet echt veel gas kunnen geven want hij was nog redelijk koud. Je hoort dat ik hem niet vol open trek. Verder dan 4500rpm ben ik niet geweest. Het filmpje is trouwens 3gp formaat, dus afspelen met quicktime of real player. De kwaliteit is erg bagger omdat ik dit ook met mijn gsm heb opgenomen.

Ik zal binnenkort zorgen voor een fatsoenlijk filmpje als ik weer naar duitsland ga of zo. Dan gaat een vriend met een digitale camcorder mee dus dan zien we tenminste waar we het over hebben.
ah jah, 43,3 pk jep
pi_29214539

wat een kutmerk..
pi_29214665
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:38 schreef alsem het volgende:

wat een kutmerk..
Speciaal voor jouw:

pi_29214789
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_29214972
quote:
Ik heb een aantal foto's gemaakt, wel met mijn gsm. Mijn digicam is natuurlijk leeg. Als dat ding morgen vol is plaats ik wel betere foto's.

Hier mijn prachtige velgen (bandjes gaan ongeveer 2 maanden mee):
[afbeelding]

De voorkant. Hier zie je dus goed dat de motorkap niet helemaal dicht gaat (let ook op de mega-vette tuningbumper):
[afbeelding]

Detail van de kap:
[afbeelding]

Hier zie je de kleur van de kap wat beter:
[afbeelding]

Tot slot mijn gedeukte deur en het spatbord met kleurverschil. Als iemand deze weet uit te halen voor een mooi prijsje hoor ik graag iets:
[afbeelding]

Ik heb ook nog een filmpje, dat staat hier. Ik heb niet echt veel gas kunnen geven want hij was nog redelijk koud. Je hoort dat ik hem niet vol open trek. Verder dan 4500rpm ben ik niet geweest. Het filmpje is trouwens 3gp formaat, dus afspelen met quicktime of real player. De kwaliteit is erg bagger omdat ik dit ook met mijn gsm heb opgenomen.

Ik zal binnenkort zorgen voor een fatsoenlijk filmpje als ik weer naar duitsland ga of zo. Dan gaat een vriend met een digitale camcorder mee dus dan zien we tenminste waar we het over hebben.
Hej ben jij die gast die op Assen die sprints won tegen die Duitser in zijn VW kever?
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:08:42 #123
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_29215472
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:28 schreef Youp het volgende:

[..]

ah jah, 43,3 pk jep
Je mag rustig zeggen dat je jaloers bent hoor
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:51 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Hej ben jij die gast die op Assen die sprints won tegen die Duitser in zijn VW kever?
Nope. Ik heb wel eens tegen een VW kever met een porsche blok gesprint. Ik won, ook wel logisch omdat hij minder pk's en koppel heeft en volgens mij ook iets meer gewicht.
Deze kadett is nog nergens op evenementen geweest. Wel rijd ik al een paar maanden door nl er mee en soms op de autobahn. Als hij helemaal af is gaat hij ook mee naar evenementen.
pi_29215580
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:08 schreef DHuuf het volgende:

[..]

Je mag rustig zeggen dat je jaloers bent hoor
[..]

Nope. Ik heb wel eens tegen een VW kever met een porsche blok gesprint. Ik won, ook wel logisch omdat hij minder pk's en koppel heeft en volgens mij ook iets meer gewicht.
Deze kadett is nog nergens op evenementen geweest. Wel rijd ik al een paar maanden door nl er mee en soms op de autobahn. Als hij helemaal af is gaat hij ook mee naar evenementen.
Hehe ok dan trek je er heel wat opponenten uit denk ik:D

Maar er is ook nog een ander die op het idee gekomen is om een grijze Kadett zwaar op te fokken. Echter met een ingekort 2.5 V6 4*4 Turbo onderstel van een Calibra met dito motor erin EN extra getuned. Dat heb ik opgepikt, maar of het waar is? Volgens mij was jij dat gewoon
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:14:04 #125
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_29215623
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:05 schreef The_S het volgende:
[afbeelding]

wat klopt hier niet, ghehe
Ik zal het wel helemaal mis hebben maar volgens mij de hoedenplank ofzo?
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:17:05 #126
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_29215721
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:12 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Maar er is ook nog een ander die op het idee gekomen is om een grijze Kadett zwaar op te fokken. Echter met een ingekort 2.5 V6 4*4 Turbo onderstel van een Calibra met dito motor erin EN extra getuned. Dat heb ik opgepikt, maar of het waar is? Volgens mij was jij dat gewoon
4x4 onderstel heb ik inderdaad wel liggen, maar dan van een vectra. Verder heb ik nooit plannen gehad voor een v6. Wel voor een 860pk 5,7 V8
Volgens mij is de calibra turbo er trouwens alleen in 2.0 4cyl als ik me niet vergis.

EDIT:
Ik weet nu wel wie je bedoeld. die jongen heeft inderdaad een 2,5 liter v6 met een turbo en het onderstel van een calibra turbo. Hij heeft 344pk ongeveer geloof ik. Hij is ook degene die vaker op de maasvlakte met motoren sport.
pi_29215855
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:17 schreef DHuuf het volgende:

[..]

4x4 onderstel heb ik inderdaad wel liggen, maar dan van een vectra. Verder heb ik nooit plannen gehad voor een v6. Wel voor een 860pk 5,7 V8
Volgens mij is de calibra turbo er trouwens alleen in 2.0 4cyl als ik me niet vergis.
Ik ga later dit jaar waarschijnlijk beginnen met een projectje.

Ik wil een 2.4i in een Opel Manta gaan leggen. Alleen eerst een Opel Manta zien te krijgen en een goed 2.4i blok en betere remmerij e.d.

Heb ik meteen een vraagje aan je Wat is beter.

2.4i icm dubbele webers/open kelken of injectie met open throttle body..

Voor het aanzuig geluid moet ik gaan voor de eerste, maar allround?
pi_29215995
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:12 schreef LangeJan het volgende:

[..]

en jij gelooft het allemaal?
pi_29216010
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:17 schreef DHuuf het volgende:

[..]

EDIT:
Ik weet nu wel wie je bedoeld. die jongen heeft inderdaad een 2,5 liter v6 met een turbo en het onderstel van een calibra turbo. Hij heeft 344pk ongeveer geloof ik. Hij is ook degene die vaker op de maasvlakte met motoren sport.
jij toevallig een vriend van Rob?
pi_29216062
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:26 schreef Youp het volgende:

[..]

en jij gelooft het allemaal?
Ik heb met eigen ogen gezien hoe hij de snelste sprinter van europa eruit trok op Assen.

Maar het was dus geen 4*4 begrijp ik
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:28:33 #131
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_29216064
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:21 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Ik ga later dit jaar waarschijnlijk beginnen met een projectje.

Ik wil een 2.4i in een Opel Manta gaan leggen. Alleen eerst een Opel Manta zien te krijgen en een goed 2.4i blok en betere remmerij e.d.

Heb ik meteen een vraagje aan je Wat is beter.

2.4i icm dubbele webers/open kelken of injectie met open throttle body..

Voor het aanzuig geluid moet ik gaan voor de eerste, maar allround?
Dat ligt er helemaal aan wat jij wilt. Als je er een turbo op wilt zetten of NOS kun je beter die carbs links laten liggen. Als je separated trhottle bodies hebt heb je meestal (bijna altijd) ook een vrij programmeerbaar ECU en dat is ook nog eens veel makkelijker afstellen. Turbo of NOS met carbs kan wel, maar is niet echt makkelijk. dus:
Vet geluid, geen turbo of nos --> carbs.
Makkelijk afstellen bij tunen, makkelijk turbo of nos te monteren --> throttle bodies.

In ieder geval kan ik je zonder meer info wat je voor de rest aan het blok wilt doen niet echt een advies geven. Hoeveel pk wil je bijvoorbeeld er uit gaan halen? En moet het nog een beetje normaal berijdbaar blijven?
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:30:12 #132
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_29216121
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:26 schreef Youp het volgende:

[..]

jij toevallig een vriend van Rob?
Ligt er aan welke Rob. Maar volgens mij heb jij op Gilde gezeten in roermond of niet? En waarom zou je het niet geloven trouwens? Je woont redelijk in de buurt, ik wil best eens tegen je rijden hoor.
pi_29216127
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:28 schreef DHuuf het volgende:

[..]

Dat ligt er helemaal aan wat jij wilt. Als je er een turbo op wilt zetten of NOS kun je beter die carbs links laten liggen. Als je separated trhottle bodies hebt heb je meestal (bijna altijd) ook een vrij programmeerbaar ECU en dat is ook nog eens veel makkelijker afstellen. Turbo of NOS met carbs kan wel, maar is niet echt makkelijk. dus:
Vet geluid, geen turbo of nos --> carbs.
Makkelijk afstellen bij tunen, makkelijk turbo of nos te monteren --> throttle bodies.

In ieder geval kan ik je zonder meer info wat je voor de rest aan het blok wilt doen niet echt een advies geven. Hoeveel pk wil je bijvoorbeeld er uit gaan halen? En moet het nog een beetje normaal berijdbaar blijven?
Ik wil idd nog wel een beetje respectabel rond kunnen toeren, maar als ik een powerdrift wil maken moet dat kunnen dus ik denk aan rond en nabij de 200 pk? Is wel haalbaar denk ik.
pi_29216258
DHuuf
Heb je ook nog pics van de engine???
En krijg je wel genoeg lucht voor je ic met die bumper erop??
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:35:08 #135
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_29216268
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:30 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Ik wil idd nog wel een beetje respectabel rond kunnen toeren, maar als ik een powerdrift wil maken moet dat kunnen dus ik denk aan rond en nabij de 200 pk? Is wel haalbaar denk ik.
Rond de 200pk haal je wel zonder turbo of nos met dat blok. Kan natuurlijk wel redelijk in de prijzen lopen maar dat snap je wel. Throttle bodies hebben niet zo heel veel zin, je kunt het beter in andere dingen zoeken.
Als ik jou was, en ik wist zeker dat ik met niet (veel) meer dan 200pk tevreden was, dan zou ik zeker gaan voor dikke carbs met mooie kelken erop. Supervet geluid.
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:34 schreef ThaFreak het volgende:
DHuuf
Heb je ook nog pics van de engine???
En krijg je wel genoeg lucht voor je ic met die bumper erop??
Pics van de engine geef ik nog niet, de redenen staan al in dit topic.
En over die IC, eigenlijk niet, maar er zit een co systeem op en daarmee kun je hem tijdelijk tot -30 koelen. Maar ook zonder dat systeem merk je het goed dat hij er op zit. Er zitten wel ook nog plaatjes "in" de bumper zodat hij alle lucht die hij kan krijgen, ook daadwerkelijk krijgt.
Het heeft dus niet zoveel zin als op een mitsubishi evo, maar het werkt zeker goed.

[ Bericht 33% gewijzigd door DHuuf op 28-07-2005 22:40:29 ]
pi_29216362
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:30 schreef DHuuf het volgende:

[..]

Ligt er aan welke Rob. Maar volgens mij heb jij op Gilde gezeten in roermond of niet? En waarom zou je het niet geloven trouwens? Je woont redelijk in de buurt, ik wil best eens tegen je rijden hoor.
jep.. rob luipers.. en die verzint ook altijd al zn verhalen bij elkaar

en nee, ik hoef niet zo nodig te "racen"
pi_29216378
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:35 schreef DHuuf het volgende:

[..]

Rond de 200pk haal je wel zonder turbo of nos met dat blok. Kan natuurlijk wel redelijk in de prijzen lopen maar dat snap je wel. Throttle bodies hebben niet zo heel veel zin, je kunt het beter in andere dingen zoeken.
Als ik jou was, en ik wist zeker dat ik met niet (veel) meer dan 200pk tevreden was, dan zou ik zeker gaan voor dikke carbs met mooie kelken erop. Supervet geluid.
Geluid vind ik wel belangrijk Mooie einddemper en aanzuiggeluid, prchtig.
pi_29216461
ff @ Dhuuf, ik zie dat je stalen opel velgen erop hebt liggen, kom je wel weg met de remmerij?
Ik heb nl. zelf een corsa met een 2.0 SEH blok, en remmerij van een kaddet 16V erop zitten. En had eens een lekke band, pak mooi die stalen velg uit de kofferbak, ik hou hem voor de grote remklauw..... ehhhh en nu? paste totaal niet.
Maar wel een cool project!!
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:43:06 #139
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_29216530
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:38 schreef Youp het volgende:

[..]

jep.. rob luipers.. en die verzint ook altijd al zn verhalen bij elkaar

en nee, ik hoef niet zo nodig te "racen"
Ik neem aan dat dat jep slaat op dat je op Gilde hebt gezeten?
Rob luipers ken ik niet. Jou ken ik wel.
Geef eens een goede reden waarom ik dit uit mijn duim zou zuigen?
Volgens mij ben je gewoon jaloers op alle opel power in dit topic, met je Blik Met Wielen
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:45:29 #140
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_29216612
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:41 schreef Jaydeem het volgende:
ff @ Dhuuf, ik zie dat je stalen opel velgen erop hebt liggen, kom je wel weg met de remmerij?
Ik heb nl. zelf een corsa met een 2.0 SEH blok, en remmerij van een kaddet 16V erop zitten. En had eens een lekke band, pak mooi die stalen velg uit de kofferbak, ik hou hem voor de grote remklauw..... ehhhh en nu? paste totaal niet.
Maar wel een cool project!!
De remmerij is ook aangepast, speciale blokken, schijven en klauwen. Allemaal van brembo. Misschien zie je het op de foto niet goed, maar het past echt maar net. Origineel is dat spul voor een of andere kleine maar akelig snelle jap, ik weet ff niet welke.
pi_29216625
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:43 schreef DHuuf het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat jep slaat op dat je op Gilde hebt gezeten?
Rob luipers ken ik niet. Jou ken ik wel.
Geef eens een goede reden waarom ik dit uit mijn duim zou zuigen?
Volgens mij ben je gewoon jaloers op alle opel power in dit topic, met je Blik Met Wielen
zit op t gilde (nog steeds)

-edit-

ik ben overigens nergens jaloers op
pi_29216670
Hoe grote zijn die velgen eigenlijk? en weet je de ET waarde ook?

Wil ze misschien zelf ook aanschaffen
pi_29216699
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:45 schreef DHuuf het volgende:

[..]

De remmerij is ook aangepast, speciale blokken, schijven en klauwen. Allemaal van brembo. Misschien zie je het op de foto niet goed, maar het past echt maar net. Origineel is dat spul voor een of andere kleine maar akelig snelle jap, ik weet ff niet welke.

ziet er idd erg groot en brembo uit ja...
vaak genoeg aan zo'n hokken gewerkt om te zien dat dat zo standaard als de pest is

laat eens een foto zien van onder je motorkap, en een dynochart.... hoe kom je aan dat vermogen enzo?
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:48:41 #144
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_29216700
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:46 schreef Youp het volgende:

[..]

zit op t gilde (nog steeds)
Ok, en je zat daar in '01 ook al/net he?

[ Bericht 22% gewijzigd door DHuuf op 28-07-2005 22:59:47 ]
pi_29216765
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:48 schreef DHuuf het volgende:

[..]

Ok, en je zat daar in '01 ook al/net he?
Waarom negeer je de rest van mijn vragen? Ik ben zeer nieuwsgierig waarom mijn auto niet bestaat
nope ik zit er pas vanaf '03
en jouw auto zal gerust bestaan maar je komt niet heel geloofwaardig over... laat eerst eens wat concrete bewijzen zien...

trouwens je moet ook ff edits lezen
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:55:55 #146
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_29216952
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:48 schreef Youp het volgende:

[..]

[afbeelding]

ziet er idd erg groot en brembo uit ja...
vaak genoeg aan zo'n hokken gewerkt om te zien dat dat zo standaard als de pest is

laat eens een foto zien van onder je motorkap, en een dynochart.... hoe kom je aan dat vermogen enzo?
Hmm, omdat het zwart is is het standaard? Ik zei trouwens ook niet erg groot, ik zei past net.
Als je even goed naar de hoek die de klauw ten opzichte van de velg heeft kijkt, zie je dat het niet standaard is. Daarbij, zelfs standaard komt al van brembo af
Hoe ik aan het vermogen kom heb ik in een toch wel redelijk lange post in dit topic uitgelegd. Waarom geen foto's van het blok hier staan staat ook in die post. Wat er ook in staat is dat ik nog een dynochart ga posten. Dit is verder het eindpunt in mijn discussie met jou. Als jij mij niet gelooft moet je dat zelf weten.
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:47 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Hoe grote zijn die velgen eigenlijk? en weet je de ET waarde ook?
[afbeelding]
Wil ze misschien zelf ook aanschaffen
Moehahaha, ze zijn 13" origineel kadett, et waarde heb ik geen idee van. Op iedere sloop te koop voor ongeveer 25 euro per vier
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:59:19 #147
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_29217060
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:50 schreef Youp het volgende:

[..]

nope ik zit er pas vanaf '03
en jouw auto zal gerust bestaan maar je komt niet heel geloofwaardig over... laat eerst eens wat concrete bewijzen zien...

trouwens je moet ook ff edits lezen
Ik typ langzaam
Maar dan heb ik toch de verkeerde voor. Je kon echter wel zijn tweelingbroer zijn.
Dat ik niet geloofwaardig ben, waarom niet? Omdat je nog niet veel kadettjes met veel vermogen hebt gezien? Omdat je niet kan geloven dat een kadett meer vermogen heeft dan jouw geweldige 2002 bmw? Of toch gewoon omdat je jaloers bent? Wie zal het zeggen... In ieder geval laat ik het hierbij, je beslist zelf wat je wel of niet geloofd.
Dynochart komt er in ieder geval aan. Geloof je dan trouwens wel dat het mijn dynochart is
pi_29217208
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:55 schreef DHuuf het volgende:

[..]

Hmm, omdat het zwart is is het standaard? Ik zei trouwens ook niet erg groot, ik zei past net.
Als je even goed naar de hoek die de klauw ten opzichte van de velg heeft kijkt, zie je dat het niet standaard is. Daarbij, zelfs standaard komt al van brembo af
Hoe ik aan het vermogen kom heb ik in een toch wel redelijk lange post in dit topic uitgelegd. Waarom geen foto's van het blok hier staan staat ook in die post. Wat er ook in staat is dat ik nog een dynochart ga posten. Dit is verder het eindpunt in mijn discussie met jou. Als jij mij niet gelooft moet je dat zelf weten.
[..]

Moehahaha, ze zijn 13" origineel kadett, et waarde heb ik geen idee van. Op iedere sloop te koop voor ongeveer 25 euro per vier
t gaat niet om het zwart zijn, het gaat bijvoorbeeld al om de vorm vam de klauw en die herken ik nogal van t werk
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:59 schreef DHuuf het volgende:

[..]

Ik typ langzaam
Maar dan heb ik toch de verkeerde voor. Je kon echter wel zijn tweelingbroer zijn.
Dat ik niet geloofwaardig ben, waarom niet? Omdat je nog niet veel kadettjes met veel vermogen hebt gezien? Omdat je niet kan geloven dat een kadett meer vermogen heeft dan jouw geweldige 2002 bmw? Of toch gewoon omdat je jaloers bent? Wie zal het zeggen... In ieder geval laat ik het hierbij, je beslist zelf wat je wel of niet geloofd.
ik rij motor, ik heb nu ik nog student ben geen snelle auto nodig ik rij toch bijna alles dat los en vast zit weg bij het stoplicht daarbij bied mn motor meer fun dan een snelle auto dus jaloers ben ik echt niet

en die 02 is gewoon een fraai stukje techniek en autohistorie waar veel hedendaagse techniek nog op gebaseerd is...
pi_29217355
quote:
en die 02 is gewoon een fraai stukje techniek en autohistorie waar veel hedendaagse techniek nog op gebaseerd is...
Ja, het heeft ook vier wielen een motor en rijd op benzine he, zoals alle auto's
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:11:31 #150
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_29217443
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:03 schreef Youp het volgende:

[..]

t gaat niet om het zwart zijn, het gaat bijvoorbeeld al om de vorm vam de klauw en die herken ik nogal van t werk
De vorm komt inderdaad vrijwel overeen, maar kijk toch maar eens goed hoe hij ten opzichte van de velg staat. Het zijn trouwens gewoon standaard brembo's van een of andere jap zoals ik zei, dus standaard uiterlijk hebben ze ook.
quote:
ik rij motor, ik heb nu ik nog student ben geen snelle auto nodig ik rij toch bijna alles dat los en vast zit weg bij het stoplicht daarbij bied mn motor meer fun dan een snelle auto dus jaloers ben ik echt niet
Een motor heb ik ook, is inderdaad ook heel leuk. Maar ik durf een weddenschap met je aan te gaan dat ik je vanaf 150-170 finaal weg rijd. Die roadrunner rijd al motoren weg, en volgens mij heeft die geen 433pk.
quote:
Hier kan ik me wel in vinden. Ik heb ook een oldtimer in de garage staan, die ben ik nu aan het reataureren. Het blijft leuk.
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:09 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Ja, het heeft ook vier wielen een motor en rijd op benzine he, zoals alle auto's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')