ja en sommige mensen begrijpen dat nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:09 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja, het heeft ook vier wielen een motor en rijd op benzine he, zoals alle auto's![]()
en je durft zo met zoveel boost rond te rijden???quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:35 schreef DHuuf het volgende:
Pics van de engine geef ik nog niet, de redenen staan al in dit topic.
En over die IC, eigenlijk niet, maar er zit een co systeem op en daarmee kun je hem tijdelijk tot -30 koelen. Maar ook zonder dat systeem merk je het goed dat hij er op zit. Er zitten wel ook nog plaatjes "in" de bumper zodat hij alle lucht die hij kan krijgen, ook daadwerkelijk krijgt.
Het heeft dus niet zoveel zin als op een mitsubishi evo, maar het werkt zeker goed.
Dat kan niet, dat geloof ik niet! Dynocharts, foto's!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:12 schreef Youp het volgende:
[..]
ja en sommige mensen begrijpen dat niet![]()
overigens heeft hij mechanische kugelfischer multipoint injectie (Tii) wat al een rariteit is, daarnaast heeft hij 130pk en 190nm koppel en dat voor een 2 liter 8v uit 1973en het rijdt gewoon heerlijk relaxed...
mijn motor topt op 160km/h... supermotard eh.. gaat wel als de brandweer tot de 140 en door de bochten... overigens "stiekem" ook wel meer dan 25kwquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef DHuuf het volgende:
[..]
De vorm komt inderdaad vrijwel overeen, maar kijk toch maar eens goed hoe hij ten opzichte van de velg staat. Het zijn trouwens gewoon standaard brembo's van een of andere jap zoals ik zei, dus standaard uiterlijk hebben ze ook.
[..]
Een motor heb ik ook, is inderdaad ook heel leuk. Maar ik durf een weddenschap met je aan te gaan dat ik je vanaf 150-170 finaal weg rijd. Die roadrunner rijd al motoren weg, en volgens mij heeft die geen 433pk.
[..]
Hier kan ik me wel in vinden. Ik heb ook een oldtimer in de garage staan, die ben ik nu aan het reataureren. Het blijft leuk.
[..]
![]()
zoek maar op, staat zo standaard in de folderquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:14 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Dat kan niet, dat geloof ik niet! Dynocharts, foto's!!!!![]()
Waarom niet? Ik durf hem nog wel hoger te zetten hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en je durft zo met zoveel boost rond te rijden???
wil je je blok naar de #@! hebben of rij je meestal niet onder boost![]()
kan me namelijk niet voorstellen dat het ic zo genoeg koele lucht binnen.....
co2-chiller rekenen we niet mee aangezien je die niet constant zult gebruiken![]()
Ok, dat had ik effe niet gezien. Nou ja dan mag je die van mij lenen om tegen me te rijden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:14 schreef Youp het volgende:
[..]
mijn motor topt op 160km/h... supermotard eh.. gaat wel als de brandweer tot de 140 en door de bochten... overigens "stiekem" ook wel meer dan 25kw
Ja maar wie zegt dat die folder kloptquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:14 schreef Youp het volgende:
[..]
zoek maar op, staat zo standaard in de folderdie kadett van jou niet...
goed, houd ik je aanquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:22 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Ok, dat had ik effe niet gezien. Nou ja dan mag je die van mij lenen om tegen me te rijden.
SM is inderdaad wel vet, lekker raggen![]()
[..]
Ja maar wie zegt dat die folder klopt![]()
Ik nodig je hierbij uit om persoonlijk bij mijn eerstvolgende dynorun te komen kijken. Ik kom je zelfs ophalen. Dan zijn we ook van dat gezeik af![]()
ik geloof het pas wanneer ik het gezien hebquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:23 schreef MacroTough het volgende:
Dit is wel tekenend voor de kennis van de bezoekers van PTA. Je gooit een paar kreten neer en beweert dat je een kadett hebt met 433PK. Vervolgens plaats je foto's van een oude kadeath met een halfgeopende motorkap in de primer en een paar 13" velgen met de standaard bierviltjes als schijven. Daarna plaats je een vaag filmpje waar uit eigenlijk niets te ontwaren valt, behalve uit het geluid dat het niet gaat om een zwaar geblazen motor, maar om een astmatische 4-pitter met een rotte uitlaat.
En wat is het gevolg van dit allemaal? Ze geloven je....![]()
Zonder dyno sheet zijn het allemaal mickey mouse pk's.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:23 schreef MacroTough het volgende:
Dit is wel tekenend voor de kennis van de bezoekers van PTA. Je gooit een paar kreten neer en beweert dat je een kadett hebt met 433PK. Vervolgens plaats je foto's van een oude kadeath met een halfgeopende motorkap in de primer en een paar 13" velgen met de standaard bierviltjes als schijven. Daarna plaats je een vaag filmpje waar uit eigenlijk niets te ontwaren valt, behalve uit het geluid dat het niet gaat om een zwaar geblazen motor, maar om een astmatische 4-pitter met een rotte uitlaat.
Het klinkt aannemelijk, aangezien ik meerdere mallotenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:23 schreef MacroTough het volgende:
Jij doet een poging tot meest nutteloze post?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:23 schreef MacroTough het volgende:
intercooler is essentieel bij het draaien van zoveel boost en dus dit soort pk's....quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:19 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik durf hem nog wel hoger te zetten hoor![]()
En ja ik rijd altijd met die max. boost. De boost is natuurlijk wel dynamisch.
En een IC heeft niets te maken met je turbodruk hoor![]()
Zoals ik zei, het werkt niet zo goed als op een evo, maar het werkt zeker.
Het doel van een intercooler is de lucht koelen om uiteindelijk meer vermogen te krijgen. En dat doet hij dus echt wel.
co-systeem gebruik ik inderdaad niet veel, eigenlijk alleen als ik lang met de motor aan stil heb gestaan of lang rustig heb gereden. Ik heb wel ook waterinjectie en dat koelt ook redelijk.
Waarschijnlijk 25 augustus, dat is een donderdag. Er komen nog meer mensen met wie ik een aantal weddenschappen heb lopen. Deze auto is namelijk gebouwd om mensen zoals jij (niet beledigend bedoeld) te laten zien dat het zeker kan.quote:
Persoonlijk kan ik niet jaloers worden op een Opel maar ik respecteer mensen met liefde voor auto's (tenzij ze het onmogelijke beweren of nog geen auto hebben).quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:30 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Jij doet een poging tot meest nutteloze post?
En het geluid? Jij denkt zeker ik hoor geen psjjjt dus is ut geen turbo![]()
Verder heb je de zoveelste post die druipt van jaloezie. Er zijn veel mensen zoals jou, die er niet bijkomen met hun botte hersens dat er toch echt wel snellere auto's zijn als degene waar je in rijd. Want nee dat kan niet, dat is onmogelijk.
Op dit soort posts ga ik niet meer reageren, dat vervuilt alleen het topic en niemand heeft er iets aan.
Dat zou bij hem niet eens gek staan weet jequote:Op donderdag 28 juli 2005 23:35 schreef DHuuf het volgende:
[..]
... hoever je kin naar beneden is verhuist![]()
mee eens isquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:36 schreef Tjabbo het volgende:
Dhuuf, als je het werkelijk leuk vindt e.e.a. over je project te vertellen is het wellicht leuk een projecttopic te starten.
5 Kisten bier op ongelijk Youp ???quote:
nee jij bent wat lekkersquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat zou bij hem niet eens gek staan weet je
ik ga niet wedden op hoeveel vermogen het is of dat het wel of niet waar is... ik heb alleen gezegd dat het ongeloofwaardig overkomt en ik denk dat DHuuf dat zelf ook wel vatquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
5 Kisten bier op ongelijk Youp ???
Minder als 430 Pk kost hem 5 kisten, en meer als 430 kost jou 5 kisten![]()
PLUS foto van de overhandiging mét sip gezicht, in dit topic![]()
Dat zal ik ook doen, zodra alles is afgewerkt plaats ik een topic met heel veel foto's enzo. Het is nog niet de bedoeling dat ik nu al heel bekend word dan knijpen de mensen waar ik weddenschappen mee heb hem misschien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:36 schreef Tjabbo het volgende:
Dhuuf, als je het werkelijk leuk vindt e.e.a. over je project te vertellen is het wellicht leuk een projecttopic te starten.
Leukquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Dat zal ik ook doen, zodra alles is afgewerkt plaats ik een topic met heel veel foto's enzo. Het is nog niet de bedoeling dat ik nu al heel bekend word dan knijpen de mensen waar ik weddenschappen mee heb hem misschien.
Maar als alles klaar is komt er een zeer uitgebreid topic, met bouwverslag.
Ik wed wel hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:40 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ga niet wedden op hoeveel vermogen het is of dat het wel of niet waar is... ik heb alleen gezegd dat het ongeloofwaardig overkomt en ik denk dat DHuuf dat zelf ook wel vaten als het zo is wil ik het zeker wel zien
Ik denk bij speed centre geldermalsen. Maar dat ligt niet aan mij, ik heb afgesproken met de mensen waarmee ik al een weddenschap heb lopen dat hun de plaats mogen kiezen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:46 schreef Tjabbo het volgende:
Waar wil je dynoën trouwens? goes?
Beetje jammer wel Youpquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:40 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ga niet wedden op hoeveel vermogen het is of dat het wel of niet waar is... ik heb alleen gezegd dat het ongeloofwaardig overkomt en ik denk dat DHuuf dat zelf ook wel vaten als het zo is wil ik het zeker wel zien
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje jammer wel Youp![]()
Voor iemand die zo hard durft te roepen dat het bullshit is, valt het me een beetje tegen dat je niet eens 5 lousy kratjes bier durft in te zetten op true or false, hij komt je dervoor ophalen nota bene.![]()
Vind ik ook, maar volgens mij is Youpie meer van het type "veel lullen, niets daar"quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje jammer wel Youp![]()
Voor iemand die zo hard durft te roepen dat het bullshit is, valt het me een beetje tegen dat je niet eens 5 lousy kratjes bier durft in te zetten op true or false, hij komt je dervoor ophalen nota bene.![]()
over vebruik gesproken, wat nemen die 433 pk's tot zich per kilometer?quote:
Juist jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Dat zal ik ook doen, zodra alles is afgewerkt plaats ik een topic met heel veel foto's enzo. Het is nog niet de bedoeling dat ik nu al heel bekend word dan knijpen de mensen waar ik weddenschappen mee heb hem misschien.
Maar als alles klaar is komt er een zeer uitgebreid topic, met bouwverslag.
He je bent me net voor...quote:
Zoals ik hier al vaker heb gezegd, en nu voor de laatste keer zeg:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:37 schreef errorken het volgende:
DHuuf man, waarom post je gewoon geen kut foto van:
- De grote brembo's van je kadeath
- De zwaar geblaze motor van je kadeath
- Optioneel: de dyno
Dan kunnen we de discutie echt/niet echt gewoon stoppen ?
Lijkt mij in de eerste plaats dat je als je écht wil overkomen met zo'n project, je gewoon alle foto's post en vooral de interesante foto's (dus niet de rotte kadeath carosserie, maar wel het binnenste)
Geen aanval hoor en zeker geen jaloezie, maar ik hoop gewoon dat dit project echt is want het is mega cool. Maar ik zou toch ook liever echte bewijzen zien voor ik het geloof...
Komt een beetje lullig over als je later zo'n BHFH type blijkt te zijn die ons wat komt dissen met een rotte kadeath
beetje jammer om zoiets er nog even achter aan te gooien.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:47 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Zoals ik hier al vaker heb gezegd, en nu voor de laatste keer zeg:
Dit project mag nog niet bekend worden qua wat er allemaal onder de kap zit. Daarom ga ik ook geen specifieke foto's plaatsen. Ik meld hier alleen dat ik hem heb, omdat dit topic over opels gaat. De ongelovigen hier zullen toch echt moeten wachten tot na (rond) 25 augustus. Dan kan Youp gelijk uitleggen hoeveel zijn corrigerende kaakchirugie gaat kosten. En ik maak een mooi topic met foto's van whatever jullie willen. Tot dan zullen jullie dus moeten wachten op "hard proof"
Ik ga hier verder geen woorden aan vuil maken, dat vernaggelt dit topic nog meer dan het al is...
Ik hoef me helemaal niet te bewijzen, en al helemaal niet voor jullie.
Dat ligt eraan hoe je het opvat. Ik kom hier niet om mezelf te bewijzen, daar heb ik geen internet voor nodig. 25 augustus moet ik me bewijzen, of liever de auto. Dan komen de mensen waar ik weddenschappen mee heb ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
beetje jammer om zoiets er nog even achter aan te gooien.
Kijk ik snap je best. Echt. En ik geef je ook geen ongelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:02 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Wat verdien ik ermee als ik nu alles laat zien aan jullie? Niets, misschien verlies ik zelfs wel geld omdat mensen afhaken van mijn weddenschap.
En daarbij, het gemiddelde FoK publiek, uitzonderingen daargelaten zijn van die incompetente pestpubertjes. Niet iets waartegenover ik me wil bewijzen.
Doet me aan iemand denken die overal 20 Pk extra bij zijn oldtimer verzon.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:38 schreef Youp het volgende:
[..]
jep.. rob luipers.. en die verzint ook altijd al zn verhalen bij elkaar
Zou ik zeker niet doen, met 130 Pk hing je na een week al in een boom.quote:en nee, ik hoef niet zo nodig te "racen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |