Inderdaad, en ze rijden ook erg fijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ja die Calibra's zijn echt strak! Die snijden door de lucht met hun Cw-waarde van 0,26. Beat that!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ja die Calibra's zijn echt strak! Die snijden door de lucht met hun Cw-waarde van 0,26. Beat that!
Het mag maar hoeft niet. Wat jij wil..quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:43 schreef SwOoSh het volgende:
moet je hier opels belachelijk maken?
Valt reuze mee hoor, en zijn sjonnies nog niet uitgestorven dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:47 schreef Ingrate het volgende:
jammer dat die calibra zo'n auto is geworden voor sjonnies
Dat is zeker een brute bak, maar die lijkt weer teveel op de Kadettquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:46 schreef Sterke_Yerke het volgende:
@ P_P Moet je die opel/lotus omega iets naar boven kijken dan, die heeft 377 pk![]()
Je hebt gelijk dat ie wat op een kadett lijkt, maar wat is er mis met een kadett?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dat is zeker een brute bak, maar die lijkt weer teveel op de Kadett
OK, nog een dan:
[afbeelding]
En nu snel weg uit dit topic voor iemand me hier ziet...![]()
Netvliesverscheurend lelijk en fout.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat ie wat op een kadett lijkt, maar wat is er mis met een kadett?
Trouwens als ik het goed bekijk is dat een Holden![]()
Ik heb er zelf één gehad (zie eerder geplaatste foto) en ben ook een groot Opel fan, maar ik vind die Kadett'en echt lelijke bakken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat ie wat op een kadett lijkt, maar wat is er mis met een kadett?
quote:
Duidelijk, héél erg dui-de-lijk...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
Maar goed, als ik dan ontopic moet, dan is er IMHO maar 1 mooie Opel, en dat is deze:
De Omega 2(?) met 2,5liter BMW dieselmotor en automaat
Uiteraard wel even flink verlagen, niet zoals op de foto
En roestende, rokende rammelbakken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:54 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Netvliesverscheurend lelijk en fout.
Ik vind alle opels net zoals Volkswagens enorm saai. Behalve deze. Dit is echt de enigste mooie Opel die er is. En zelfs daar zou ik eigenlijk nog niet eens in willen rijden omdat het een Opel is.quote:
Wat is dat dan??quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:04 schreef Otpor het volgende:
http://www.vauxhalltribes.co.uk/
Dit zouden ze bij Opel nou eens meer moeten doen, krijgen ze tenminste een iets hipper imago.
Is gewoon promotie van Vauxhall,quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:05 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Wat is dat dan??
En Vauxhall is toch Opel?
Cw van 0,26? lijkt me erg onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Mij niet, want het is zo, sla google er maar op na. En die Omega is inderdaad een Lotus/Opel Omega. Maar als je dat geen opel mocht noemen, dan mag je de speedster ook geen opel noemen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:25 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Cw van 0,26? lijkt me erg onwaarschijnlijk
Ziet er vanuit deze hoek uit als een sedan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:29 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Opel Astra hatchback![]()
![]()
[afbeelding]
Jullie verklaren me zeker voor gek, maar ik vind dit echt een mooie auto!!
Je ziet de achterkant niet goed. Bij de sedan is ie toch duidelijk langer?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:30 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ziet er vanuit deze hoek uit als een sedan.
Maar hij heeft zo'n kofferbak kont, en hatchbacks lopen juist min of meer strak naar beneden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Je ziet de achterkant niet goed. Bij de sedan is ie toch duidelijk langer?
lol, dit is een heel ander Astraquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:41 schreef SillyWalks het volgende:
Hatchback:
[afbeelding]
Die andere foto is dus duidelijk een sedan, iig geen hatchback.
Ja maar het is nog steeds duidelijk een sedan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
lol, dit is een heel ander AstraDit is het nieuwste model de H, die andere is een G
Wie zegt dat ik de Speedster geen opel noemde?! beeld jezelf geen illusies in. Speedster is door opel vervaardigd = opel dus.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:30 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Mij niet, want het is zo, sla google er maar op na. En die Omega is inderdaad een Lotus/Opel Omega. Maar als je dat geen opel mocht noemen, dan mag je de speedster ook geen opel noemen.
laatst zo'n ding in totale originele en perfect opgeknapte staat gezien.. en die was zeker vetquote:
Whehe, ik zie het al voor me bij een stoplicht zo'n sjonnie in een CRX die eruit getrokken wordt door deze slecht ogende kadettquote:
Maar dan niet...quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:44 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ja maar het is nog steeds duidelijk een sedan.
Och, wat voelen we ons weer aangevallen he?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:47 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de Speedster geen opel noemde?! beeld jezelf geen illusies in. Speedster is door opel vervaardigd = opel dus.
Echter, Omega 6-cyl 3.0 TT niet, die is door lotus vervaardigd = lotus omega dus.
Zo denkt men, knul.
jep... inclusief dynochart aub...quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Och, wat voelen we ons weer aangevallen he?![]()
En die Kadett met 433pk wil ik ook wel eens zien![]()
Ik denk dat je kin wel eens de straat zou kunnen raken Youpquote:
Het is wel een hatchback (de 5 deurs). Bij de sedan van dat type is de achterkant nog langer. Kenmerk voor een sedan is dat de achterruit niet mee klapt met het kofferdeksel. Bij de 5 deurs op de eerste foto waar jij het over hebt gebeurt dat wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:41 schreef SillyWalks het volgende:
Hatchback:
[afbeelding]
Die andere foto is dus duidelijk een sedan, iig geen hatchback.
Bij Toyota's noemen ze dat dan een Liftbackquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:20 schreef M5 het volgende:
[..]
Het is wel een hatchback (de 5 deurs). Bij de sedan van dat type is de achterkant nog langer. Kenmerk voor een sedan is dat de achterruit niet mee klapt met het kofferdeksel. Bij de 5 deurs op de eerste foto waar jij het over hebt gebeurt dat wel.
Dus hatchback.
Zo een heb ik gehadquote:
D-rekord of een E1?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
En ik heb ook zo'n oude Rekord gehad in appeltjes groen
Holy shit, hoe snel zit je op de 100 met dat dingquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:31 schreef DHuuf het volgende:
-Lang verhaal-
Hehe, ik kan wel een in-car filmpje maken maar veel zul je niet zien denk ik. Mijn camera kan niet goed focussen door de trillingen. Ik kan wel een niet trillende maken met mijn gsm maarja das 176x144 en bagger geluid. Mijn digicam kan ik straks wel proberen, maar volgens mij heeft die helemaal geen geluid....quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:39 schreef Sounddragon het volgende:
Kijk...DA'S nou tunen![]()
![]()
![]()
In-car filmpjes mogen ook hoor![]()
*rijdt met hetzelfde blokkie, alleen in standaard uitvoering![]()
Precies weet ik het nog niet, in ieder geval onder de 5 seconden. De top weet ik ook niet want in een kadett durf ik niet harder dan 257 op de GPS. Ik kan nog best veel harder maar dat is niet meer te doen. Bij 230 heb je al het gevoel dat je meer vliegt dan rijdt. Stuurtje word een beetje lichtquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Holy shit, hoe snel zit je op de 100 met dat ding![]()
Ik vond 200 met me Calibra al snel gaan toen ik even op de autobahn heb gereden. Maar heel netjes hoor die auto van jequote:Op donderdag 28 juli 2005 14:46 schreef DHuuf het volgende:
Precies weet ik het nog niet, in ieder geval onder de 5 seconden. De top weet ik ook niet want in een kadett durf ik niet harder dan 257 op de GPS. Ik kan nog best veel harder maar dat is niet meer te doen. Bij 230 heb je al het gevoel dat je meer vliegt dan rijdt. Stuurtje word een beetje licht![]()
Correction,quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:33 schreef KonnieKipke het volgende:
De mooiste en zeldzaamste opel is een Opel Vectra 4x4 Turbo, met digidash.
Of een Opel vectra 2000 is ook al blits.
[afbeelding]
Nog 2e hands aan te komen, de Vectra 2000 met 150 pk 2.0L 16V motor
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:31 schreef DHuuf het volgende:
verhaal
Ik heb precies zo een gehad. Een 1.9S. Totdat mijn moeder geen voorrang kreeg, toen was hij zo krom als een banaan. Boem dus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:25 schreef Klonk het volgende:
mijn eerste auto was een Opel Ascona C, Poepmetalicbruin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |