Je ziet de achterkant niet goed. Bij de sedan is ie toch duidelijk langer?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:30 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ziet er vanuit deze hoek uit als een sedan.
Maar hij heeft zo'n kofferbak kont, en hatchbacks lopen juist min of meer strak naar beneden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Je ziet de achterkant niet goed. Bij de sedan is ie toch duidelijk langer?
lol, dit is een heel ander Astraquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:41 schreef SillyWalks het volgende:
Hatchback:
[afbeelding]
Die andere foto is dus duidelijk een sedan, iig geen hatchback.
Ja maar het is nog steeds duidelijk een sedan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
lol, dit is een heel ander AstraDit is het nieuwste model de H, die andere is een G
Wie zegt dat ik de Speedster geen opel noemde?! beeld jezelf geen illusies in. Speedster is door opel vervaardigd = opel dus.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:30 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Mij niet, want het is zo, sla google er maar op na. En die Omega is inderdaad een Lotus/Opel Omega. Maar als je dat geen opel mocht noemen, dan mag je de speedster ook geen opel noemen.
laatst zo'n ding in totale originele en perfect opgeknapte staat gezien.. en die was zeker vetquote:
Whehe, ik zie het al voor me bij een stoplicht zo'n sjonnie in een CRX die eruit getrokken wordt door deze slecht ogende kadettquote:
Maar dan niet...quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:44 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ja maar het is nog steeds duidelijk een sedan.
Och, wat voelen we ons weer aangevallen he?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:47 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de Speedster geen opel noemde?! beeld jezelf geen illusies in. Speedster is door opel vervaardigd = opel dus.
Echter, Omega 6-cyl 3.0 TT niet, die is door lotus vervaardigd = lotus omega dus.
Zo denkt men, knul.
jep... inclusief dynochart aub...quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Och, wat voelen we ons weer aangevallen he?![]()
En die Kadett met 433pk wil ik ook wel eens zien![]()
Ik denk dat je kin wel eens de straat zou kunnen raken Youpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |