Inderdaad, en ze rijden ook erg fijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ja die Calibra's zijn echt strak! Die snijden door de lucht met hun Cw-waarde van 0,26. Beat that!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ja die Calibra's zijn echt strak! Die snijden door de lucht met hun Cw-waarde van 0,26. Beat that!
Het mag maar hoeft niet. Wat jij wil..quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:43 schreef SwOoSh het volgende:
moet je hier opels belachelijk maken?
Valt reuze mee hoor, en zijn sjonnies nog niet uitgestorven dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:47 schreef Ingrate het volgende:
jammer dat die calibra zo'n auto is geworden voor sjonnies
Dat is zeker een brute bak, maar die lijkt weer teveel op de Kadettquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:46 schreef Sterke_Yerke het volgende:
@ P_P Moet je die opel/lotus omega iets naar boven kijken dan, die heeft 377 pk![]()
Je hebt gelijk dat ie wat op een kadett lijkt, maar wat is er mis met een kadett?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dat is zeker een brute bak, maar die lijkt weer teveel op de Kadett
OK, nog een dan:
[afbeelding]
En nu snel weg uit dit topic voor iemand me hier ziet...![]()
Netvliesverscheurend lelijk en fout.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat ie wat op een kadett lijkt, maar wat is er mis met een kadett?
Trouwens als ik het goed bekijk is dat een Holden![]()
Ik heb er zelf één gehad (zie eerder geplaatste foto) en ben ook een groot Opel fan, maar ik vind die Kadett'en echt lelijke bakken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat ie wat op een kadett lijkt, maar wat is er mis met een kadett?
quote:
Duidelijk, héél erg dui-de-lijk...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
Maar goed, als ik dan ontopic moet, dan is er IMHO maar 1 mooie Opel, en dat is deze:
De Omega 2(?) met 2,5liter BMW dieselmotor en automaat
Uiteraard wel even flink verlagen, niet zoals op de foto
En roestende, rokende rammelbakken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:54 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Netvliesverscheurend lelijk en fout.
Ik vind alle opels net zoals Volkswagens enorm saai. Behalve deze. Dit is echt de enigste mooie Opel die er is. En zelfs daar zou ik eigenlijk nog niet eens in willen rijden omdat het een Opel is.quote:
Wat is dat dan??quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:04 schreef Otpor het volgende:
http://www.vauxhalltribes.co.uk/
Dit zouden ze bij Opel nou eens meer moeten doen, krijgen ze tenminste een iets hipper imago.
Is gewoon promotie van Vauxhall,quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:05 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Wat is dat dan??
En Vauxhall is toch Opel?
Cw van 0,26? lijkt me erg onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Mij niet, want het is zo, sla google er maar op na. En die Omega is inderdaad een Lotus/Opel Omega. Maar als je dat geen opel mocht noemen, dan mag je de speedster ook geen opel noemen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:25 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Cw van 0,26? lijkt me erg onwaarschijnlijk
Ziet er vanuit deze hoek uit als een sedan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:29 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Opel Astra hatchback![]()
![]()
[afbeelding]
Jullie verklaren me zeker voor gek, maar ik vind dit echt een mooie auto!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |