Bijna net zo aerodynamisch als een corsa aquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Of het nou waar is of niet, het blijft een gaaf project.
Ik zou dan in de toekomst ook graag wat meer info, foto's en filmpjes willen zien
ontopic:
De Opel Maultier Panzerwerfer 42
[afbeelding]
jammer van de geschiedenis erachter, maar wel![]()
Kadett's blijven mooie wagentjes, beetje jammer dat de afwerking van het interieur belabberd is, alles rammelt aan zo'n ding...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:45 schreef CiQNiZ het volgende:
Oja, Rinke Ranja Racer:
[afbeelding]
Live gezien op de dyno @ automaxx 2004 (+/-245pk op de voorwielen)
Ik had hem Linke Ranja Racer genoemd
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kadett's blijven mooie wagentjes, beetje jammer dat de afwerking van het interieur belabberd is, alles rammelt aan zo'n ding...
Ik heb er 3 gehad, en bij de laatste ben ik 4 weken bezig geweest om alle bijgeluiden uit het interieur te krijgen
Heb ik met mijn GSi-tje ook gehad...ik denk juist dat als ie niet rammelt, dat je moet gaan kijken wat er aan de hand is... Kadett...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kadett's blijven mooie wagentjes, beetje jammer dat de afwerking van het interieur belabberd is, alles rammelt aan zo'n ding...
Ik heb er 3 gehad, en bij de laatste ben ik 4 weken bezig geweest om alle bijgeluiden uit het interieur te krijgen
Bij mijn Astra (kadett) F heb ik er geen last vanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Is dat bij een Kadett F beter?
Idd ik rij nu een jaartje of 5 in mijn Assie, zwaar verlaagd, en 40 serie banden, mét Sjonnie stereo, en ik moet zeggen dat ie het aardig uithoudtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:09 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Heb ik met mijn GSi-tje ook gehad...ik denk juist dat als ie niet rammelt, dat je moet gaan kijken wat er aan de hand is... Kadett...![]()
[..]
Bij mijn Astra (kadett) F heb ik er geen last van
'95+?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Idd ik rij nu een jaartje of 5 in mijn Assie, zwaar verlaagd, en 40 serie banden, mét Sjonnie stereo, en ik moet zeggen dat ie het aardig uithoudt
nope '94 maar wel al een roestvrijearmequote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nope '94 maar wel al een roestvrijearme
Lijkt me kadett welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:47 schreef Fugie het volgende:
trouwens, het leeslampje zeg maar boven het middenconsole trilt tegenwoordig gewoon los door mijn subwoofer, ook lekker stevig in mekaar gezet
Even kijken, wel jammer dat er een volvo motor in ligtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:29 schreef CiQNiZ het volgende:
hiero 13 filmpjes van een Opel Manta met 578PK
http://www.opelfreaks.nl/index.php?topic=693.0
Eigenlijk was dat ook het hele idee erachterquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:07 schreef Sounddragon het volgende:
EEj CiQ, neem FF van mij aan, dat randjes vervangen niet werkt...
gewoon de hele schermen doen, en niet overzetten maar inlassen..
Half werk is doodzonde van je spuitwerk en geld..
Yeah...dat wel...maar ik vind het super om te zien en horen...Zodra die aankomt rijden alleen een hoop gefluit, en zodra ie voorbij is een zware bromquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Even kijken, wel jammer dat er een volvo motor in ligt
De mijne was ook een 1.6 ooit hehehe, maar ik heb geswapt naar 8V, omdat ik mijn rijstijl een beetje ken, en een XE bij mij niet erg lang meegaaat ben ik bang..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:00 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat ook het hele idee erachter
ik wil alleen wachten tot ik geld genoeg heb voor het spuitwerk, zo dat het zo dicht mogelijk tegen elkaar aan ligt, dan hoef ik zo min mogelijk rond te rijden met twee lelijke achterschermen
Één dorpel is op zich nog wel goed, maar lelijk gelast door vorige eigenaar, dus die wordt ook ff vervangen.
Het is nu een 1.6je trouwens...Meest trage auto die ik ooit in mijn bezit heb gehad, maar hij rijdt best comfortabel... Maar met de swap komt daar natuurlijk verandering in(C20XE of C20LET)
Ik heb hiervoor al 2x een C20NE (8v dus) gehad, en wil nu meer... Heb me zelf aangeleerd om met koude motor gewoon altijd rustig aan te doen, ff warm laten lopen gewoon... Enige wat ik dan ga missen met een 16v is het hoge koppel bij lage toeren van de 8vquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De mijne was ook een 1.6 ooit hehehe, maar ik heb geswapt naar 8V, omdat ik mijn rijstijl een beetje ken, en een XE bij mij niet erg lang meegaaat ben ik bang..
Dat is niet dé top, dat is "gewoon" de hoogste snelheid gereden bij een van zijn 400m sprintjesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:58 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Maar wel frappant is dat de top maar op 217 ligt met zo veel pk's. Ook al zou je hem voor sprints afsteleen dan nog is het erg laag.
Da's geen Kadett C maar een Ascona A..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:20 schreef CiQNiZ het volgende:
Hier nog een paar mooie/vette/snelle opeltjes:
Manta B:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kadett B:
[afbeelding]
Kadett C:
GT:
[afbeelding]
Tigra A:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Astra G:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Astra F:
[afbeelding]
Kadett E:
[afbeelding]
Corsa C:
[afbeelding]
Excuses! Je hebt helemaal gelijk!!quote:Op zondag 31 juli 2005 12:09 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Da's geen Kadett C maar een Ascona A..
Hij is grappig, ware het niet dat ik een opel fan benquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:29 schreef Vinnievw het volgende:
Een Opel is net als een grote, dikke negerin; als je er naast staat schaam je je rot maar als je er in zit is het best lekker..
Opel Senator Bquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:35 schreef Pluseight het volgende:
Kent iemand deze nog? VInd ik best een aardige Opel. De rest van de Opels van 20 jaar terug tot nu vind ik allemaal saai.
[afbeelding]
C20NEquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef Taxi het volgende:
Hey! En de godsgruwelijk lelijke C-Ascona dan?
[afbeelding]
Al 7 jaar lang mijn steun en toeverlaat![]()
C20NE motor zonder fratsen, dat scheelt! Daewoo remdelen (remt bizar goed, op de een of andere manier), verlaging dmv snij- en breekwerk (en toch zeer goed rijden). Alleen nieuwe schokbrekers zouden nu toch wel welkom zijn...
Spotgoedkoop autoracen, superbetrouwbaar en (motorisch) niet kapot te krijgen, als je er maar peut en olie ingooit.
* blaast loftrompet...
OERdegelijkquote:
Sja wat is te groot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:38 schreef Fiets-toeter het volgende:
iets te achterlijk grote wielen voor de zwarte opel
Holy crap! Waar is 't rubber gebleven?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:43 schreef r_kluft het volgende:
[..]
Sja wat is te groot.
wat mij betreft waren ze precies groot genoeg voor deze astra
[afbeelding]
Jep bijna dezelfde. Alleen is de bovenste een coupé en de onderste een hatchback (of bedoelde je dat ook ?)quote:
Hoor jij niet in het 'blijven zweven'-topic thuis?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:13 schreef 2cv het volgende:
Ik heb als vuistregel dat ik alle auto's met een introductiedatum van voor 1990 op 1 of andere manier mooi vindt, maar voor slopel maak ik een uitzondering: voor 1970 wil ik hebben, tussen 1970 en 1990 opbergen in een schuur zodat niemand ze ziet en ze ook niet over de weg rijden en na 1990 mogen ze allemaal een enkeltje hoogovens hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |