abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29167189
Sorry gooide hem, niet eens bewust, op slot...Game on!

laatste 50 posts uit het vorige deel
pi_29167695
okay dan.... gaan we weer. Thx Parvus.

Nog even een reactie op Enyalius laatste post:

[/quote]
wohoo

geval is...ik weet niet wat je wel en niet kunt dus daarom zei ik dat het beter is om te wachten en te zien.

hehe soort van schild inspectie. net zoals ik bij iemand anders deed. 1 tik, schild weg, hij was gezakt
[/quote]

Voor mij gaat het dan om vertrouwen in mijn eigen kunnen, nogmaals. En mocht het dan zo zijn dat mijn eigen kunnen faalt, dan zijn de gevolgen daarvan voor mij. En dat is een bewuste keuze.
Als ik daarna iemand vraag om hulp om met de gevolgen te helpen is het weer de keus van die persoon om daar ja of nee op te antwoorden.
Eigenwijs stuk vreten, he!!

Maar bovenstaande geldt natuurlijk voor alles in het leven. Niet alleen in dit geval.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_29171310
en........ trommelgeroffel......

STICKY !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29173965
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:01 schreef Mirage het volgende:

STICKY !
Je eerste sticky.....( )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29173999
pi_29174097
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:39 schreef Parvus het volgende:
What got you so happy?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29174348
Mijn topic is een sticky
pi_29174498
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:50 schreef Parvus het volgende:
Mijn topic is een sticky
LOL
Ik wist niet dat dat iets bijzonders was.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29174585
Is ook mijn eerste!!!! hihi
pi_29174755
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:57 schreef Parvus het volgende:
Is ook mijn eerste!!!! hihi
Leuk dat jij en Mirage de eerste keer delen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29174767
Gefeliciteerd met je eerste sticky
pi_29174930
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:02 schreef iteejer het volgende:
Gefeliciteerd met je eerste sticky
En jij met de appearance in dit speciale topic waar zowel Mirage als Parvis het voor het eerst doen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29174997

Parvus

* Mirage heeft heerlijk gegeten ( ja ik heb gekookt ! Júist zou ik haast zeggen.. niemand die kan sputteren of pluizen in het eten )

Nu ga ik even een uurtje wandelen met hondjelief.. even bijkomen van mijn eerste ervaring

nok, je opmerking over "voor lul zetten"
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29175154
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En jij met de appearance in dit speciale topic waar zowel Mirage als Parvis het voor het eerst doen
pi_29175400
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:10 schreef Mirage het volgende:

nok, je opmerking over "voor lul zetten"
Couldn´t resist

En sorry Parvus. Ik aanvaard de striemen van je pak slaag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29175546
ola Mirage in 't blauw

very nice & wise

sticky ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_29175878
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:01 schreef Mirage het volgende:

STICKY !
En straks je eerste slotje

Muhahaha.
pi_29176299
het was nat buiten !
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:43 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Muhahaha.
Sir Winston Churchill
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:23:23 #19
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29176902
nok het gaat niet zo zeer om het kunnen, maar meer om of het krachtig genoeg zal zijn.
maar zoals ik zei, dat zien we daar wel
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_29177208
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:23 schreef Enyalius het volgende:
nok het gaat niet zo zeer om het kunnen, maar meer om of het krachtig genoeg zal zijn.
maar zoals ik zei, dat zien we daar wel
krachtig ?

Twijvel jij aan nokwanda's kracht ?

Nokwanda is halve afro surinamer (of wat eigenlijk precies ? )

énig idee hoe krachtig die dames zijn ?

* Mirage denkt aan de dames hier..... daar zeg je U tegen en durf je echt niet tegen te spreken
Sir Winston Churchill
pi_29177341
Wat het afsluiten of schilden betreft... ik heb even gemist tegen wát je een schild wilt maken.

Zelf heb ik, vooral wat dit soort plaatsen betreft, juist het tegenover gestelde.
Géén schild, géén bescherming, géén afsluiten voor... eerst maar ervaren.

Mijn doel om dit soort plaatsen te bezichtigen ís het hele ervaren, het proeven van de sfeer...
Het is denk ik ook wel handig om eerst te ervaren omdat je anders helemaal niet weet tegen wát je je af wilt schermen.

Je moet eerst een klap hebben gehad voordat je weet dat het pijn doet.
en omdat je weet dat de pijn bij de klap hoort (ervaren), duik je voordat de 2e hand je raakt.

toch ?
Sir Winston Churchill
pi_29177350
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

krachtig ?

Twijvel jij aan nokwanda's kracht ?

Nokwanda is halve afro surinamer (of wat eigenlijk precies ? )

énig idee hoe krachtig die dames zijn ?

* Mirage denkt aan de dames hier..... daar zeg je U tegen en durf je echt niet tegen te spreken
Wat eigenlijk ja..... zelfs mijn eigen ouders zijn het er niet over eens. Geen Suri, nee.... dat niet. Een halve sangoma..... dat wel. De zuid afrikaanse invloeden zijn oneidig veel groter.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29177401
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:38 schreef Mirage het volgende:
Wat het afsluiten of schilden betreft... ik heb even gemist tegen wát je een schild wild maken.

Zelf heb ik, vooral wat dit soort plaatsen betreft, juist het tegenover gestelde.

Mijn doel om dit soort plaatsen te bezichtigen ís het hele ervaren, het proeven van de sfeer...
Het is denk ik ook wel handig om eerst te ervaren omdat je anders helemaal niet weet tegen wát je je af wilt schermen.

en omdat je weet dat de pijn bij de klap hoort (ervaren), duik je voordat de 2e hand je raakt.

toch ?
Ik bekijk het liever eerst vanachter het schild en besluit daarna of ik het afneem. Iets te vaak mijn neus gestoten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29177558
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik bekijk het liever eerst vanachter het schild en besluit daarna of ik het afneem. Iets te vaak mijn neus gestoten.
Ik kan me deze manier goed indenken en waarschijnlijk is het nog verstandig ook !

Ik ben echter van het soort dat vaak de "niet verstandige" manier volgt, juist omdat ik óók het stoten van mijn neus wil ervaren... ook díe ervaringen koester ik en zie ik als leerzaam... als een ervaring.

Als jij beweert dat het draad voor onze neus waar ik net overheen wil stappen schrikdraad is en ik geen dingetjes kan vinden (je weet wel waar je aan kan zien dat het schrikdraad is), dan zal ik je wel geloven maar heb ik op de één of andere manier toch de drang om het zelf ook even te checken/ervaren door mijn hand ertegenaan te houden. (en doe dit dus ook)
Sir Winston Churchill
pi_29177740
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:45 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik kan me deze manier goed indenken en waarschijnlijk is het nog verstandig ook !

Ik ben echter van het soort dat vaak de "niet verstandige" manier volgt, juist omdat ik óók het stoten van mijn neus wil ervaren... ook díe ervaringen koester ik en zie ik als leerzaam... als een ervaring.

Als jij beweert dat het draad voor onze neus waar ik net overheen wil stappen schrikdraad is en ik geen dingetjes kan vinden (je weet wel waar je aan kan zien dat het schrikdraad is), dan zal ik je wel geloven maar heb ik op de één of andere manier toch de drang om het zelf ook even te checken/ervaren door mijn hand ertegenaan te houden. (en doe dit dus ook)
Ik word omringd door dat type mensen. Niks mis mee. Zolang je jezelf maar niet in gevaar brengt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29177774
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:43 schreef Haushofer het volgende:
Dat heeft ze al gezet. Ze heeft onze FB afgesloten. Tevens volgespamd, en dat weer leeggekiept, en ook mijn woorden daarin verdraaid. Echt waar. En ze was zo aardig als gewone user..
pi_29177864
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:51 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dat heeft ze al gezet. Ze heeft onze FB afgesloten. Tevens volgespamd, en dat weer leeggekiept, en ook mijn woorden daarin verdraaid. Echt waar. En ze was zo aardig als gewone user..
Ow yeah...... my type a girl
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29177906
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:53 schreef Parvus het volgende:
Ik heet, telt dat ook? :7
Ze heeft ook nog geen vis, Parvis, dus wellicht dat je daar ook nog iets me kunt bereiken :)

[ Bericht 11% gewijzigd door yvonne op 11-01-2013 13:17:40 ]
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:56:18 #29
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29177926
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:38 schreef Mirage het volgende:
Wat het afsluiten of schilden betreft... ik heb even gemist tegen wát je een schild wilt maken.

toch ?
ik heb zoveel zin om naar kernhem gegaan dat ik stiekem er al astraal langs ben geweest om het 1 en ander te zien. ben het witte wijf niet tegen gekomen, maar wel een stel anderen. en een paar daar van zijn van het type die sneaky aan iemand vasthechten en met de persoon mee naar huis gaat. tegen die gasten wil ik een schild op zetten. voor de rest zag ik nog wat andere dingen waar je je op zich niet zo druk om hoeft te maken.

ik zat dus te denken aan een simpel spiegelschildje. alles wat niet als positief ervaren wordt kan dan retour afzender gestuurd worden zodra je in je gedachten zegt...Retour energie dus je bent dan nog steeds zelf in controle

je kunt ook ervaren met schild. heb 24/7 een aantal schilden opstaan en heb geen probleem om energien waar te kunnen nemen. het is meer een extra defensie in geval van nood.

en opzetten van het schild, de kracht en effectiviteit ervan is afhankelijk van hoe ver de persoon is in hun ontwikkeling. en hoe sterk is dat in vergelijking tot de eventuele "aanval". dus daarom zeg ik er nu niks van. tot we daadwerkelijk daar zijn en ik jullie allemaal aan het werk heb gezien

wat dit soort dingen betreft ben ik altijd goed voorbereid...noem het ervaring.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_29178124
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:56 schreef Enyalius het volgende:
ik heb zoveel zin om naar kernhem gegaan dat ik stiekem er al astraal langs ben geweest om het 1 en ander te zien. ben het witte wijf niet tegen gekomen, maar wel een stel anderen. en een paar daar van zijn van het type die sneaky aan iemand vasthechten en met de persoon mee naar huis gaat. tegen die gasten wil ik een schild op zetten. voor de rest zag ik nog wat andere dingen waar je je op zich niet zo druk om hoeft te maken.

ik zat dus te denken aan een simpel spiegelschildje. alles wat niet als positief ervaren wordt kan dan retour afzender gestuurd worden zodra je in je gedachten zegt...Retour energie dus je bent dan nog steeds zelf in controle

je kunt ook ervaren met schild. heb 24/7 een aantal schilden opstaan en heb geen probleem om energien waar te kunnen nemen. het is meer een extra defensie in geval van nood.

en opzetten van het schild, de kracht en effectiviteit ervan is afhankelijk van hoe ver de persoon is in hun ontwikkeling. en hoe sterk is dat in vergelijking tot de eventuele "aanval". dus daarom zeg ik er nu niks van. tot we daadwerkelijk daar zijn en ik jullie allemaal aan het werk heb gezien

Ik denk aan een astrale pijl-en-boog, teneinde een aanval van de witte, rode en paarse wieven af te kunnen weren. Gecombineerd met een simpel zwart-wit geblokt zeil-schildje.
pi_29178385
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:03 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik denk aan een astrale pijl-en-boog, teneinde een aanval van de witte, rode en paarse wieven af te kunnen weren. Gecombineerd met een simpel zwart-wit geblokt zeil-schildje.
Racist!! Dus de zwarte, groene en blauwe wieven mogen blijven?????
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29178409
Nok, neem jij je gladiolen-koker mee als afweer?
pi_29178494
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:12 schreef nokwanda het volgende:
Racist!! Dus de zwarte, groene en blauwe wieven mogen blijven?????
Ik ben geen racist, hooguit kleurenblind. En zeg jij nou maar niks Nok (mag ik je wel zo noemen eigenlijk? Of is dat voor intimi? ) want om met een gladiolenkoker aan de gang te gaan is ook niet eerlijk.
pi_29178681
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:03 schreef iteejer het volgende:

[..]

Sir Winston Churchill
pi_29178713
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:16 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik ben geen racist, hooguit kleurenblind. En zeg jij nou maar niks Nok (mag ik je wel zo noemen eigenlijk? Of is dat voor intimi? ) want om met een gladiolenkoker aan de gang te gaan is ook niet eerlijk.
LOL Jij vraagt of ik hem meeneem. Welke wil je dat ik meeneem.... Die rode of de gele?
En jij hebt het over de verschillende kleueren wieven om af te weren.
Nok.... eigenlijk brrrrrr maar ik zeg er maar niks meer van.
Verzin maar iets origineels als je bij de intimi wilt horen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29178846
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:16 schreef iteejer het volgende:

[..]

en trouwens.... Neem jij dat zeilschildje me?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29178931
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:26 schreef nokwanda het volgende:
en trouwens.... Neem jij dat zeilschildje me?
Nah... noem het ervaring, maar ik ga voor de glibosi-knol.
pi_29179015
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:29 schreef iteejer het volgende:

[..]

Nah... noem het ervaring, maar ik ga voor de glibosi-knol.
Veranderlijk stuk vreten
Fine..... neem die knol. Breng ik het schild mee. En de gladiolenkoker (heb er nog een van de vierdaagse) . En ik hoop dat iemand er aan denkt om een groene reetkikker me te nemen voor het afvegen van de steen.

Ow... en iteejer....... Naam??
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29179044
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:56 schreef Enyalius het volgende:

[..]

of bakbanaan..tis maar net wat je met jezelf afspreekt natuurlijk

Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar het is net als met groepen mensen waar vervelende figuren tussen zitten. Ik kan aan ene ronde tafel gaan zitten en sommige personen gewoon uitschakelen. Ik ben dan nog steeds in staat lekker mee te kletsen (zelfs tegen hun), maar wat ze dan ook uitzenden verbaal/nonverbaal raakt mij niet.
Ikzelf kies er altijd voor dit pas te doen ná hun negativiteit ervaren te hebben. Dus eerst 1 of 2 keer wél "targetje" spelen. Voor míj is het namelijk belangrijk om te weten waaróm iemand is zoals die is. Én zaken ondergaan maakt dat je ervaringsdekundige wordt en ben je een beter luisteraar als iemand anders ooit je hulp inroept voor het één of ander.
Een persoonlijke keuze.

En ach, ongewenste plakkers in wat voor vorm dan ook kan je altijd weer de deur wijzen.
quote:

sorry..soms moet ik even lachen
quote:
het lijkt bijna een magic/ pokemon kaart spelletje

Sir Winston Churchill
pi_29179237
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:31 schreef nokwanda het volgende:
Veranderlijk stuk vreten
Fine..... neem die knol. Breng ik het schild mee. En de gladiolenkoker (heb er nog een van de vierdaagse) . En ik hoop dat iemand er aan denkt om een groene reetkikker me te nemen voor het afvegen van de steen.

Ow... en iteejer....... Naam??
Ik hou het bij die knol ja. Wat bedoel je met naam? Oh dat gedoe met intimi? Eerlijk gezegd hoef ik niet te intimideren. Ben ik te oud voor
pi_29179278
@Mirage: kom es ff op irc
pi_29179301
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:38 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik hou het bij die knol ja. Wat bedoel je met naam? Oh dat gedoe met intimi? Eerlijk gezegd hoef ik niet te intimideren. Ben ik te oud voor
He... shit... en ik had me er nog zo op verheugd om door jou vreselijk geintimideerd te worden. Valt me tegen. Ben je nooit te oud voor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 27 juli 2005 @ 19:54:48 #43
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29179794
dacht dat je zei dat je zelf ook wel eens een uitdrijving gedaan hebt. als dat zo is dan zou je het nut van schilden nu wel moeten weten en dat wat astraal gebeurd alles behalve een spelletje is
pi_29180367
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:54 schreef Enyalius het volgende:
dacht dat je zei dat je zelf ook wel eens een uitdrijving gedaan hebt. als dat zo is dan zou je het nut van schilden nu wel moeten weten en dat wat astraal gebeurd alles behalve een spelletje is
Dit is ouwehoer.
Dan mag dat. En er is niets in het leven dat niet met humor te benaderen is. Hoe belangrijk ook.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29181459
quote:
Beste Enyalius, ik zie het hele leven als een spel.. als een dans !

Iedereen heeft zijn eigen manier om zaken te benaderen.. dit is de mijne.
Iedereen weet dat 200 km/ uur rijden een dodelijke afloop kan hebben.. toch bestaat "zandvoort".
Sir Winston Churchill
pi_29182102
nokwanda, wat doe je met onbereikbare mannen ?

onbereikbaar als in ... checkt de mail niet en de foon ligt bij een bali ipv dat hij hem op zak heeft... ( en dat sinds iig gisteravond)
Sir Winston Churchill
pi_29182195
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:04 schreef Mirage het volgende:
nokwanda, wat doe je met onbereikbare mannen ?

onbereikbaar als in ... checkt de mail niet en de foon ligt bij een bali ipv dat hij hem op zak heeft... ( en dat sinds iig gisteravond)
Dat zal ik je mailen

Dit wil ik hier nog wel onthullen: en dan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29182222
quote:
Denk je iemand uit die steen te kunnen drijven dan? Wie wil je waar uit drijven? Je pogingen gingen toch over het voorkomen dat er dingen zouden indrijven?
pi_29182563
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat zal ik je mailen

Dit wil ik hier nog wel onthullen: en dan
Het is erg frustrerend, normaal ben ik altijd degene die laks met bereikbaarheid omgaat maar nu is hij het. En ik wil hem spréken !
Verschillende zaken.. o.a. dat ik bláuw ! ben
Sir Winston Churchill
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:22:42 #50
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29182578
ik ga niks uitdrijven of indrijven. vind het wel best zo. ik ga een film kijken
pi_29182635
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

Het is erg frustrerend, normaal ben ik altijd degene die laks met bereikbaarheid omgaat maar nu is hij het. En ik wil hem spréken !
Verschillende zaken.. o.a. dat ik bláuw ! ben

En je hebt mail.... ik ga mijn trucendoos niet zomaar hier en publique opentrekken, natuurlijk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29182677
Ik heb toch echt geen 'schild' nodig gehad toen ik bij Kernhem was vorig jaar . Ok, er is daar veel gebeurd (qua mensen/dieren offeren) en ja daar is heus wel wat van blijven hangen maar dat zijn niet meer dan resten energie uit het verleden. En qua geesten.. tja dat laat ik jullie zelf maar ervaren . Ik heb het er iig erg naar mijn zin gehad. Het was erg interessant .
pi_29182698
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En je hebt mail.... ik ga mijn trucendoos niet zomaar hier en publique opentrekken, natuurlijk

Je bent fantastisch nokwanda !
Sir Winston Churchill
pi_29182846
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:26 schreef Mirage het volgende:

[..]

Je bent fantastisch nokwanda !
Buigt....

Maar echt..... hoe kom je erop om zoiets aan mij te vragen Daar kan ik nou echt helemaal om in een deuk liggen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29182883
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:24 schreef nokwanda het volgende:

Je trusendoos?
Wat is dat?
Zitten daar in- dan wel uitgedreven trusen in?
pi_29182946
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:22 schreef Enyalius het volgende:
ik ga niks uitdrijven of indrijven. vind het wel best zo. ik ga een film kijken
naar de excorcist?
was idd een uitstekende film destijds!
pi_29183005
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:31 schreef iteejer het volgende:

[..]

Je trusendoos?
Wat is dat?
Zitten daar in- dan wel uitgedreven trusen in?
Lees... meneer... lees!!!!!!

Een trusendoos is of de doos van een vrouw met de naam Truus, of een doos waar een afwasmachine in heeft gezeten.

En wezens zoals gij.... mannen.... zijn nu juist de reden dat ik mijn trucendoos hier niet opentrek.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29183049
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:33 schreef iteejer het volgende:

[..]

naar de excorcist?
was idd een uitstekende film destijds!
te erg
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29183314
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:30 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Buigt....

Maar echt..... hoe kom je erop om zoiets aan mij te vragen Daar kan ik nou echt helemaal om in een deuk liggen.
Wat denk je zelf

Je antwoord is in ieder geval accuraat gebleken en bevatte nog humor ook !
Sir Winston Churchill
pi_29183372
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:35 schreef nokwanda het volgende:
Lees... meneer... lees!!!!!!

En wezens zoals gij.... mannen.... zijn nu juist de reden dat ik mijn trucendoos hier niet opentrek.
Spel... mevrouw... spel!!!!

Een C voor een E spreekt men uit als 'S'. Je hebt het over een cent, en niet over een kent. Dientengevolge is een trucendoos een trusendoos. Capice?
pi_29183421
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:46 schreef iteejer het volgende:

[..]

Een C voor een E spreekt men uit als 'S'. Je hebt het over een cent, en niet over een kent. Dientengevolge is een trucendoos een trusendoos. Capice?
Taalpurist
Sir Winston Churchill
pi_29183467
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:46 schreef iteejer het volgende:

[..]

en
trukendoos dan.... okay???
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29183564
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:47 schreef Mirage het volgende:
Taalpurist
Dus iedereen die 'cent' zegt, en niet 'kent' loopt te blaten, is een taalpurist...?

pi_29183644
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:51 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dus iedereen die 'cent' zegt, en niet 'kent' loopt te blaten, is een taalpurist...?

Besides....... ik ben een vrouw en mag derhalve, ook al is mijn naam niet Truus, het woord trucendoos als zodanig bezigen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29183737
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:51 schreef iteejer het volgende:

[..]

En je vergat een komma
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29183774
Krijg ik nu heel vrouwelijk truth tegen me..? Help... ik ga ook maar ff de exsorcist opzetten denk ik..
pi_29183801
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:56 schreef nokwanda het volgende:
En je vergat een komma
Geen comma?
pi_29183897
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:58 schreef iteejer het volgende:

[..]

Geen comma?
dan had ik wel somma geschreven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29183966
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:57 schreef iteejer het volgende:
Krijg ik nu heel vrouwelijk truth tegen me..? Help... ik ga ook maar ff de exsorcist opzetten denk ik..
Zijn Mirage en ik heel vrouwelijk truth?? Nee toch. Jammer dat Vamp er niet is dan. Maar die krijgen we vast ook wel mee
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29184490
Sir Winston Churchill
pi_29184566
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:17 schreef Mirage het volgende:
Hebben we hem nou weggejaagd?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29184781
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hebben we hem nou weggejaagd?

het is nu híj die zich geïntimideerd voelt
Sir Winston Churchill
pi_29184793
Dan neem ik het wel over
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_29184831
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:25 schreef UncleScorp het volgende:
Dan neem ik het wel over
jij moet je huwelijksverplichtingen nakomen !
Sir Winston Churchill
pi_29184880
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:25 schreef UncleScorp het volgende:
Dan neem ik het wel over
ja.... het is ver na half 10
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29184882
Mevrouw is niet thuis ... is met haar beste vriendin naar andere vriendin die jarig is.
pi_29184902
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:28 schreef UncleScorp het volgende:
Mevrouw is niet thuis ... is met haar beste vriendin naar andere vriendin die jarig is.
Dus als de kat van huis is..........
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29185085
euh ... mja ... wa ?
pi_29185137
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef UncleScorp het volgende:
euh ... mja ... wa ?
dan dansen de muizen op tafel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29185158
eerder in de valse pafond ja
pi_29185228
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:34 schreef UncleScorp het volgende:
eerder in de valse pafond ja
Ah... Belske toch.... ken je dat spreekwoord niet?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29185293
tuurlijk my dear
just kidding
pi_29185341
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:38 schreef UncleScorp het volgende:
tuurlijk my dear
just kidding
En ik trapte er heel blond in
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29185465
Vanmiddag ff met mijn nieuwe lens gespeeld ... zo'n macroding
Dit was wel coole foto, niet zo scherp maar totaal niet bewerkt !

Die spin hing in het plastic tuinhuisje van de kids, en de flits zat achter rood plastic ...
pi_29185604
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:43 schreef UncleScorp het volgende:

[afbeelding]

Die spin hing in het plastic tuinhuisje van de kids, en de flits zat achter rood plastic ...
cool !
Sir Winston Churchill
pi_29185638
quote:

[afbeelding]

Spinnen zijn cool
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29185764
is het normaal dat een kat sla eet ?

Kan het kwaad ?
Sir Winston Churchill
pi_29185826
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:53 schreef Mirage het volgende:

Kan het kwaad ?
Een vegetarische kat
Ik heb er een die beschuit heerlijk vind. Liefst met jam. En een met een vooorliefde voor aarbeienijs. Banaan ofzo vindt ze niks.

Ik neem aan dat het geen kwaad kan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29185845
quote:

[afbeelding]

Ik wist dat jullie daar in Belgie overal dioxine en andere giffen instoppen, maar dat jullie spinnen nu al radioactief zijn...
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:57:08 #90
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29185902
Ja hoi. Zijn de dames lekker aan het feesten?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29185910
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:53 schreef Mirage het volgende:

Kan het kwaad ?
Kwaad kan het zeker niet, en het is normaal, in die zin dat een normale kat gelukkig niet bestaat, en dus in zijn abnormaliteit redelijk normaal is
  woensdag 27 juli 2005 @ 23:01:49 #92
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29186061
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:17 schreef Mirage het volgende:
Feedback OP aangepast zag ik. Top
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29186065
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:57 schreef iteejer het volgende:

[..]

Kwaad kan het zeker niet, en het is normaal, in die zin dat een normale kat gelukkig niet bestaat, en dus in zijn abnormaliteit redelijk normaal is
Ah goed passend binnen mijn gezin dus..

de hond eet de gedroogde visjes van de kat en de kat eet de trainingskluifjes van de hond en de ijsbergsla van de schildpad.

Ow !
En had ik al verteld dat Merlyn de kattenbrokjes eet ?
Sir Winston Churchill
pi_29186070
quote:

[..]

Jaahh... ik heb er een die regelmatig in mijn mailbox kijkt

(maar dat is, geloof ik, omdat ze vindt dat ik haar moet aaien ipv het toetsenbord)

[ Bericht 8% gewijzigd door nokwanda op 27-07-2005 23:11:24 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29186287
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:01 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Feedback OP aangepast zag ik. Top [afbeelding]
Sir Winston Churchill
  woensdag 27 juli 2005 @ 23:12:28 #96
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29186411
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:09 schreef Mirage het volgende:
Blijf jij wel af en toe nog verschijnen op IRC eigenlijk? Of is het over met de pret Kan me voorstellen dat het nu toch wat drukker wordt.
pi_29186419
Ik ga naar bed met Harry P. en dan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29186466
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:12 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Blijf jij wel af en toe nog verschijnen op IRC eigenlijk? Of is het over met de pret Kan me voorstellen dat het nu toch wat drukker wordt.
tuurlijk !
Sir Winston Churchill
pi_29186477
'mocht het te druk worden bestel ik gewoon iedere avond pizza :d
Sir Winston Churchill
  woensdag 27 juli 2005 @ 23:16:22 #100
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29186568
Ik ben trouwens mijn hele coördinatie/scan methode kwijt als ik door de posts scroll.. blauw moet er nog even ingepompt worden.
Sir Winston Churchill
  woensdag 27 juli 2005 @ 23:19:25 #101
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29186681
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:13 schreef Mirage het volgende:
tuurlijk !
Tof!

en pizza is best te eten
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:16 schreef Mirage het volgende:
Ik ben trouwens mijn hele coördinatie/scan methode kwijt als ik door de posts scroll.. blauw moet er nog even ingepompt worden.
Whehehe
  woensdag 27 juli 2005 @ 23:19:44 #102
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29186695
Ik ga slapen voordat ik een hele pagina monoloog vul...

Weltrusten allemaal

Tot morgen
Sir Winston Churchill
  woensdag 27 juli 2005 @ 23:21:02 #103
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29186741
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:16 schreef Mirage het volgende:
Overigens staat tag, kleur en rechten los van elkaar zover ik het weet maar je weer zwart maken en toch laten modden zal wel weer van die inkop vragen opleveren en das dan weer vermoeiend.
  woensdag 27 juli 2005 @ 23:23:06 #104
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29186810
quote:
Ja hoi, waarom is Fok eigenlijks soms heel snel en soms een time-out/heel traag? Toeval hoeveel users er refreshen op zo'n moment? En ik heb het idee dat de ads ermee te maken hebben. Kan dat?

@Mirage: Truste
pi_29193431
mogguh

jammer dat er geen vreselijk verkreukelde smiley is.
Man wat heb ik raar gedroomd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 28 juli 2005 @ 09:04:34 #106
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29193444
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 09:02 schreef nokwanda het volgende:
mogguh

jammer dat er geen vreselijk verkreukelde smiley is.
Man wat heb ik raar gedroomd.
Waddan?
pi_29193507
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 09:04 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Waddan?
Ik was in Zuid Afrika maar de ruimten zagen er heel anders uit dan ik gewend was. Ik had daar zo mijn dingen te regelen en was daar om dat te doen. Sommige mensen vroegen zich af wanneer ik nou eindelijk iemand uit Nederland zou meenemen om voor te stellen. En opeens kwam mijn opa binnen. De man is al lang overleden, een jaar of 8 geleden. Hij was ouder en magerder dan ik me herinnerde. In mijn droom realiseerde ik me helemaal niet dat hij al lang overleden was. Ik was eerder verbaasd om hem te zien. Ik realiseerde me wel dat ik hem lang niet gezien had. Maar ik voelde ook weer geen overweldigende emotie of zo.

Het zal allemaal wel iets te betekenen hebben. Moet ik eens over nadenken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 28 juli 2005 @ 09:19:30 #108
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29193630
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 09:09 schreef nokwanda het volgende:
Het zal allemaal wel iets te betekenen hebben. Moet ik eens over nadenken.
Altijd lastig. Iets van...familie die je mist? Verlangen om erbij op bezoek te gaan. Zoiets?
pi_29193780
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 09:19 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Altijd lastig. Iets van...familie die je mist? Verlangen om erbij op bezoek te gaan. Zoiets?
Mijn opa is nou niet iemand die ik mis. De familie daar, ja... die wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29193961
Mooi stukje symboliek weer bij goro ...

http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/4713323.stm
Ze hebben de fallus van Osiris gevonden
De discovery van de fallus, en dan de vergelijking met de discovery spaceshuttle waar ge met wat fantasie ook een fallus in kan zien.
De spaceshuttle is op weg naar spacestation ISS ... ISS spreekt uit zoals ISIS ...
Dus de fallus van Osiris is op weg om Isis te bevruchten en Horus te verwekken
Cool
pi_29194090
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 09:43 schreef UncleScorp het volgende:
Mooi stukje symboliek weer bij goro ...

http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/4713323.stm
Ze hebben de fallus van Osiris gevonden
De discovery van de fallus, en dan de vergelijking met de discovery spaceshuttle waar ge met wat fantasie ook een fallus in kan zien.
De spaceshuttle is op weg naar spacestation ISS ... ISS spreekt uit zoals ISIS ...
Dus de fallus van Osiris is op weg om Isis te bevruchten en Horus te verwekken
Cool
You're singelmindedly
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29194119
Dit is serieus hoor
quote:
On July 28, Osiris/Discovery and Isis/ISS will copulate in space - seeding the womb of the goddess in orbit! It's analogous to the union of Jesus and Mary Magdalene that is said to have produced the Royal Blood or the 'Holy Grail'. It's a 'stargate' event that will lead to the birth of the messianic offspring, Horus!

What that conception and eventual birth of Horus will prompt to manifest down here on earth as per 'as above, so below' is an important question for us to ponder. For now, consider this: the 'Grail' impregnation is analogous to the heaven-earth union initiated by the 'sons of God' that gave rise to the hybrid, 'hero' race of the Nephilim. Horus - related to the term 'hero', denoting a 'race between men and the gods' - corresponds to the Nephilim. (This same concept, by the way, is also 'encoded' in the latest Harry Potter - 'Harry Potter and the Half-Blood Prince' - release July 16, which as discussed previously is a key component of the July STR 'communication'.) And that traditionally leads to the Great Flood. It could even be said that Isis' 'water breaking' at the time of the birth of Horus would be expressive of the Flood.

Generally speaking, then, we can expect some kind of 'Deep Impact' in the coming months. I'll of course have much more on this later - including the decoding of the London events.
pi_29194505
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 09:53 schreef UncleScorp het volgende:
Dit is serieus hoor
[..]
Ja, dat geloof ik best.... alleen weet jij uit al het serieuze op de wereld wel net dit eruit te halen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29194609
de aard van het beestje hé
pi_29208402
Afgelopen week had ik het een keer over een site met allemaal radiostations. Hier is ie dan.

http://www.live365.com/mylive365/

Tis even zoeken maar wel voor ieder wat wils.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:33:37 #116
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29210325
AK D4 C76

Zo....wat voor code is dit?

D5 9A 11B

Krijg het door.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:36:43 #117
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29210445
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 19:33 schreef Dromenvanger het volgende:
AK D4 C76

Zo....wat voor code is dit?

D5 9A 11B

Krijg het door.
Ask them...

Sir Winston Churchill
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:43:05 #118
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29210642
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 19:36 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ask them...

Ik ben moe

Morgen misschien

Ben helemaal kapot. Vanaf 0700 gewerkt. Hoewel ik arbeidsongeschikt ben voelt het alsof ik full time werk.
pi_29213079
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 19:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoewel ik arbeidsongeschikt ben voelt het alsof ik full time werk.
Hoewel ik full time werk voel ik me arbeidsongeschikt
  donderdag 28 juli 2005 @ 21:15:00 #120
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29213751
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Hoewel ik full time werk voel ik me arbeidsongeschikt
en ik werk fulltime, ben niet arbeidsongeschikt.. vóel me niet arbeidsongeschikt.....

en krijg helemaal niets betaald...
Sir Winston Churchill
pi_29215886
Hello
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:25:53 #122
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29215993
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:22 schreef nokwanda het volgende:
Hello
Haaaaai
Sir Winston Churchill
pi_29216210
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:25 schreef Mirage het volgende:

[..]

Haaaaai
Aye! Mirage..... ik ben voor het eerst sinds jaaaaaaaren stoned. Van maar twee ff_ing trekjes. En het gaat maar niet over.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:50:14 #124
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29216750
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:32 schreef nokwanda het volgende:
Aye! Mirage..... ik ben voor het eerst sinds jaaaaaaaren stoned. Van maar twee ff_ing trekjes. En het gaat maar niet over.
Drugs are bad. Ha! Ik mag het een keer zeggen in truth

Geniet ervan
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:52:41 #125
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29216826
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik ken het !

Als alle kids weg zijn dan steekt Oversight wel eens een joint op in huis.
Een half uur later kan je mij in bed leggen terwijl ik geen trekje gehad heb

Geniet ervan !
Sir Winston Churchill
pi_29217148
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:50 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Drugs are bad. Ha! Ik mag het een keer zeggen in truth

Geniet ervan
Nou, je hebt gelijk hoor....... Drugs ARE bad.

Echt..... zoooooo lang geleden. En het slaat me echt om de oren. Af en tooe leuk en af en toe niet. Best lastig. Dit moet ik eik niet meer doen als ik weet dat ik alleen ben. Rookte het bij iemand op visite. Toen wilde ik eik zo snel mogelijk naar huis om in ezelf te keren. Maar nu....... had ik liever gezelschap gehad. Van een heeeeel goeie vriendin of zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29217217
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:52 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik ken het !

Als alle kids weg zijn dan steekt Oversight wel eens een joint op in huis.
Een half uur later kan je mij in bed leggen terwijl ik geen trekje gehad heb

Geniet ervan !
Na een hele joint zouden ze mij echt kunnen opbossen. Twee trekjes heeft dit effect al.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29217485
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Na een hele joint zouden ze mij echt kunnen opbossen. Twee trekjes heeft dit effect al.
Nou ja..... dit effect nu:
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:15:13 #129
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29217578
Oei iedereen is gelukkig hier in huis )

Verse vis voor het katje en de hond heeft zo'n bot gekregen waar hij de binnen en buitenkant van af kan kluiven... ik kan even niet meer op de naam komen.. ligt bij de vleesafdeling in de supermarkt voor in de soep enzo.

en ik ... ik ga waarschijnlijk een lood/metaalvergiftiging oplopen ??
kan dat ?
Ik had een paar dagen geleden een fles wijn waar ik de kurk niet uit kreek..
ik draaide de kurkentrekker erin en ik kreeg de kurk er niet uit.
Ik heb de fles met kurkentrekker er nog in op het aanrecht gezet en een andere fles ( en kurkentrekker) gepakt.
Nu heb ik de "oude" fles open gekregen, maar bedenk ik mij dat de kurkentrekker er dus ene paar dagen in heeft gezeten. op zich niet erg, maar hij kwam wel een stukje door de kurk heen aan de onderkant. Dus metaal/lucht/wijn in fles contact is er een paar dagen geweest.
kan dit kwaad ?

Ik ben een miep ik weet het !
Sir Winston Churchill
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:15:52 #130
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29217604
Weltrusten Nokwanda !!

"uitbreidende factor"
Sir Winston Churchill
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:19:35 #131
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29217743
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:02 schreef nokwanda het volgende:
Echt..... zoooooo lang geleden. En het slaat me echt om de oren. Af en tooe leuk en af en toe niet. Best lastig. Dit moet ik eik niet meer doen als ik weet dat ik alleen ben. Rookte het bij iemand op visite. Toen wilde ik eik zo snel mogelijk naar huis om in ezelf te keren. Maar nu....... had ik liever gezelschap gehad. Van een heeeeel goeie vriendin of zo.
Ik rook wel eens een jointje (eens in de 2 maanden schat ik, zal in de praktijk dus eens in de 6 weken zijn). Soms alleen, soms met vrienden/vriendin. Ik ervaar het nooit als slecht, slaap er heerlijk door. Gezelschap is ook niet noodzakelijk voor me. Ik kan het me echter wel voorstellen.
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:20:26 #132
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29217776
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:12 schreef nokwanda het volgende:
Nou ja..... dit effect nu:
Slaap lekker
pi_29217830
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:15 schreef Mirage het volgende:
Dus metaal/lucht/wijn in fles contact is er een paar dagen geweest.
kan dit kwaad ?

Ik ben een miep ik weet het !
Nee hoor, kwaad zeker niet. Hooguit is de smaak van de wijn iets achteruit gegaan maar zelfs dat geloof ik niet. En nu ben ik echt weg
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:22:36 #134
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29217837
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:15 schreef Mirage het volgende:
en ik ... ik ga waarschijnlijk een lood/metaalvergiftiging oplopen ??
kan dat ?
Denk het wel. Wel eens van gehoord volgens mij.
quote:
kan dit kwaad ?
Ik durf het niet te zeggen. Heb je geen andere fles want twijfelen lijkt me ook niks.
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:25:08 #135
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29217907
oki !

I'll take my change

Dag Iteejer !
Sir Winston Churchill
  vrijdag 29 juli 2005 @ 03:14:46 #136
19194 Oversight
◢◤
pi_29223132

schat,...

POEPIE !!!!

JE BENT BLAUW !!

heb je een unbanknop nu ?

...en wil je een rugmassage ?

ff serieus,

Dit is belangrijk genoeg om even een stukje gewoon toe te voegen.
Lieve schat, gefeliciteerd met je benoeming tot Moderator ik ben echt supertrots op je, ennuh.... je hebt het dubbel en dwars verdiend!

Jouw gevoelige, gedulde en vriendelijke, maar vooral respecterende karakter maken je tot de best denkbare Mod in dit Forum, ( en vele andere..).... ;-)

Heeeleboele hou van jou, en ik zal de kinders wat vaker in bed stoppen zodat je voldoende tijd over blijft houden voor Fok, nadat je mijn koffie hebt gezet....

ik denk aan je......

[ Bericht 43% gewijzigd door Oversight op 29-07-2005 05:08:50 ]
◢◤
  vrijdag 29 juli 2005 @ 03:32:58 #137
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29223403
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 03:14 schreef Oversight het volgende:

[..]

[..]
een boele lieve dingetjes

Heleboele hou van jou ook hoor

[ Bericht 48% gewijzigd door Mirage op 29-07-2005 04:38:14 ]
Sir Winston Churchill
  vrijdag 29 juli 2005 @ 04:27:33 #138
19194 Oversight
◢◤
pi_29223882
ben je er nog ?
◢◤
  vrijdag 29 juli 2005 @ 04:30:18 #139
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29223901
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 04:27 schreef Oversight het volgende:
ben je er nog ?
alweer.... ik lág in bed... maar ik kon écht niet slapen

*schouders ophaalt* weet niet *pruillip zet*
Sir Winston Churchill
  vrijdag 29 juli 2005 @ 04:30:56 #140
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29223905
hé maar jij zit nu al aan de 50 ? uur wakker ! *boos kijkt*
Sir Winston Churchill
  vrijdag 29 juli 2005 @ 04:32:46 #141
19194 Oversight
◢◤
pi_29223919
de penningmeester en ik zijn er net samen achtergekomen dat ik de beslissingsbevoegdheid ( moet je eens tikken als je bier op hebt) heb, om hem te overrulen voor wat betreft de toegangsregeling van bezoekers hier....

Dit leidde tot de gezamelijke constatering dat je hier dus morgen of overmorgen of dag erna WELKOM bent, om je FELI-MODknuffel in ontvangst te nemen......

Ik hou wel van eindverantwoordelijkheid geloof ik......

Mirage komt naar me toe

[ Bericht 2% gewijzigd door Oversight op 29-07-2005 05:09:32 ]
◢◤
  vrijdag 29 juli 2005 @ 04:34:44 #142
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29223938
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 04:32 schreef Oversight het volgende:
de penningmeester en ik zijn er net samen achtergekomen dat ik de beslissingsbevoegdheid ( moet je een tikken als je bier op hebt) heb, om hem te overrulen voor wat netreft de toegangsregeling van bezoekers hier....

Dit leidde tot de gezamelijke constatering dat je hier dus morgen of overmorgen of dag erna WELKOM bent, om je FELI-MODknuffel in ontvangst te nemen......

Ik hou wel van eindverantwoordelijkheid geloof ik......

Mirage komt naar me toe
join irc even anders moet ik zo jouw ! posts deleten
Sir Winston Churchill
  vrijdag 29 juli 2005 @ 04:35:32 #143
19194 Oversight
◢◤
pi_29223944
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 04:30 schreef Mirage het volgende:
hé maar jij zit nu al aan de 50 ? uur wakker ! *boos kijkt*
maar kijk eens naar het eindresultaat......

FIBER IN THE HOLE !!!
◢◤
  vrijdag 29 juli 2005 @ 04:36:47 #144
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29223948

Nu ben ik wel blij dat je bijna nooit drinkt... je bent helemaal hyper !!

Sir Winston Churchill
  vrijdag 29 juli 2005 @ 04:37:33 #145
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29223954
je tikt eerst een i in dan een r dan een c . tweakers.net

denk je dat dat lukt ?
Sir Winston Churchill
  vrijdag 29 juli 2005 @ 05:01:47 #146
19194 Oversight
◢◤
pi_29224057
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 04:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

join irc even anders moet ik zo jouw ! posts deleten
irc lijkt me niet zo verstandig, gezien de 3500 medegebruikers van dit specifieke netwerkje....

tot strakjes, ik ben SUPERBLIJ dat je naar me toe komt hier....

Sorry Truth, vandaag is ze even helemaal voor mij alleen !

Als ze morgen terug is is ze weer de hele dag voor julllie,....

◢◤
  vrijdag 29 juli 2005 @ 05:03:30 #147
19194 Oversight
◢◤
pi_29224065
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 04:37 schreef Mirage het volgende:
je tikt eerst een i in dan een r dan een c . tweakers.net

denk je dat dat lukt ?
er is hier vast wel iemand in een tentje die me wil helpen...

dus dat doen we maar niet....
◢◤
  vrijdag 29 juli 2005 @ 05:04:46 #148
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29224070
Sir Winston Churchill
pi_29224119
Nog iemand wakker? Net terug van een lekker avondje stappen
  vrijdag 29 juli 2005 @ 05:41:42 #150
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29224157
Ik ben al wakker

En wederom ben ik mijn leven aan het inhalen. De circel ben ik aan het doorbreken. Vaak last van deja vus maar dat hoort erbij en het went wel nog.

Guten 's morgens

Hoe was het stappen?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 05:44:22 #151
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29224163
50 uur wakker Pffff als ik dat doe dan lig ik 10 meter onder de grond of zit ik in de isoleercel.

Dat sloeg dus op oversight. Mijn record is ongeveer 1 week en dat heb ik geweten ook

Tis eigenlijk niet om over te lachen. Slaap is belangrijk. Maar goed, niet al te serieus zijn of wel? 4 uur slaap heb ik vannacht gehad en het voelt niet geweldig. Hoewel de koffie veel schade opheft.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 05:45:59 #152
84524 Morwen
I got life
pi_29224168
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 05:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben al wakker
OMG! It's alive

Welkom terug, pretletter

Ow, en 1+1=1+1, voor het geval je een heel topic vol gaat spammen

EN, ik heb altijd gelijk
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_29224172
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 05:41 schreef Dromenvanger het volgende:

Hoe was het stappen?
Kheb een prima avond gehad (er van uitgaande dat je het aan mij vroeg )
Twas wel vrij rustig, iedereen op vakantie denk ik
  vrijdag 29 juli 2005 @ 05:48:39 #154
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29224175
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 05:45 schreef Morwen het volgende:

[..]

OMG! It's alive

Welkom terug, pretletter

Ow, en 1+1=1+1, voor het geval je een heel topic vol gaat spammen

EN, ik heb altijd gelijk
111,111,111 * 111,111,111 = 1.2345.678.987.654.321

Kwam ik gisteren dus achter

1+1 = 2 maar tussen 1 en 2 zitten miljarden decimalen. Of niet? Of ben ik weer aan het overdrijven?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 05:50:09 #155
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29224179
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 05:46 schreef Parvus het volgende:

[..]

Kheb een prima avond gehad (er van uitgaande dat je het aan mij vroeg )
Twas wel vrij rustig, iedereen op vakantie denk ik
Ik vroeg het aan jou inderdaad

Rustig tijdens het stappen zou mij juist beter bevallen dan extreme drukte. Vakantie inderdaad, 1 miljoen Nederlanders gaan dit jaar naar Turkije was vanmorgen op het NOS journaal ( de herhaling)
pi_29224181
Haha ja ik denk van de 100 mensen aan wie ik heb gevraagd waar ze heen gaan minimaal de helft naar Turkije ging...
  vrijdag 29 juli 2005 @ 05:51:27 #157
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29224183
Vooral omdat Turkije goedkoop is Dat maakt het aantrekkelijk. En volgens mij heeft Turkije cultureel gezien meer in de aanbieding dan Spanje maar dat weet ik niet zeker. Ben nog niet zo op de hoogte over verschillende landen en hun cultuur.

Weet alleen dat onze multi-culturele samenleving nog niet zo goed werkt

Tijd voor koffie en sigaret. Dat ga ik buiten ff nuttigen. FF frisse neus halen.
pi_29224186
hehe
Ja nouja ik zit deze vakantie lekker alleen thuis.... ook leuk

* Parvus gaat slapen, tot morgen!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 05:56:37 #159
84524 Morwen
I got life
pi_29224193
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 05:48 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]
Of ben ik weer aan het overdrijven?
Dan zou ik een oordeel moeten vellen en in die val zal ik niet snel stappen Jij denkt enkel anders als mij en misschien wel niet. Ik zou weleens willen dat jij je gedachten ook voor mij en de rest van het plebs duidelijk zou kunnen maken
Only Human
  vrijdag 29 juli 2005 @ 06:05:42 #160
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29224214
Tot morgen Parvus.

Mijn gedachtes. Ik zit dus in een soort van twilight zone. Ik zit niet in de werkelijkheid maar ergens tussen een andere dimensie in. Wellicht zit ik in de 4e dimensie of eentje hoger. Ik heb dus ook hele andere gedachtes en ideeen volgens mij.

Tot 2000 heb ik in de 3e dimensie gezeten maar door een uitbarsting is daar verandering in gekomen.

Er zijn toch 12 dimensies of niet?

Hoe het precies zit? Ik kom er wel achter nog. Ik leef dag bij dag en wil me niet druk maken, ik kijk ook niet naar de toekomst al teveel. Ik ben afgekeurd wederom en heb tijd genoeg om mezelf te ontplooien op dit gebied.

De arts van het Gak was super okey. Over 2 jaar mag ik dus betaald werken maar tot die tijd moet ik mijn eigen tempo aanhouden. De raket had hij het over, de raket mag omhoog maar mag niet crashen.

Ik ben al zeker 5 keer gecrashed ernstig. Daar tussen in hebben honderden kleine crashes zich voorgedaan. Een kleine crash kan alles zijn. Een kleine hapering of twijfel. Dat noem ik dus mijn eigen systeempje dat mijn denken en hoofd is.

Mijn doel is om mijn denken te optimaliseren. Mijn eigen computersysteem optimaliseren en dat kan erg ver gaan. Maar dan ga ik wederom overdrijven maar met miljarden hersencellen is veel mogelijk, heb dat ook al vaker gezegd hier.

Die cellen moeten goed geordend zijn en de onderlinge verbondenheid ook. De signalen in de hersens dienen vlot te verlopen en het opslaan en verwerken van gegevens ook.

Ik lees en schrijf snel maar wil sneller lezen. Ik wil de hele bibliotheek doorlezen maar heb geen zin om 10 uur op een boek te doen. Dus lees ik op fok en door meer te lezen gaat het vanzelf sneller en door meer te schrijven gaat het ook steeds beter.

Ik ga richting de laatste dimensie maar wat daar te beleven valt vraag ik me af. Zolang ik maar niet crash is alles goed

Ahja, soms krijg ik zomaar informatie door en daar zal ik ook iets mee moeten doen. Ik heb altijd gezegd dat ik iets wil opzetten maar wist nooit wat. Eigen bedrijf altijd gewild en ik wil iets doen met die dimensies op de een of andere manier. Een stuk software schrijven? Maar of dat nodig is dat is de vraag en of ik dat uberhaupt kan is ook maar de vraag Ik ga niet teveel verlangen van mezelf want dan ga ik te hoge doelen stellen en de kunst is juist om iedere dag te nemen zoals die is en wat komt aan te pakken met beide handen.

Door iedere dag te plukken als een nieuwe dag en niet vooruit te kijken is het pas echt lekker leven. Dat voorkomt stress. Terug kijken heeft ook weinig zin in principe. Af en toe wel eens nuttig.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 06:15:05 #161
84524 Morwen
I got life
pi_29224228
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 06:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga niet teveel verlangen van mezelf want dan ga ik te hoge doelen stellen en de kunst is juist om iedere dag te nemen zoals die is en wat komt aan te pakken met beide handen.
He, mooie gedachte en 1 die ik snap

Het leven is misschien helemaal niet zo ingewikkeld, voor je geboorte "was" je er immers ook niet En misschien ook wel (ik denk van wel, maar das weer wat anders).

Je bent er nu eenmaal, beter er maar wat van maken toch of niet

Jaaaaa, ik ben weer vaag en over mijn slaap heen Zo toch maar richting bed
Only Human
  vrijdag 29 juli 2005 @ 06:22:50 #162
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29224231
Ik ben ook moe maar blijf gewoon wakker denk ik. Ik weet niet wat ik anders moet doen, word ik vanmiddag extreem moe dan ga ik op de bank liggen of buiten liggen op een matras.

Tis eigenlijk allemaal heel simpel allemaal. En hoe langer de tijd verstrekt des te simpeler het gaat worden. Ik wil dus alles snappen en begrijpen en weten. Ik kan niet tegen vraagtekens Ik zou eigenlijk ook een fotografisch geheugen willen hebben. Of talen leren in een mum van tijd. Iedere taal binnen 5 minuten vloeiend schrijven en spreken, das pas het echte werk

verder zeg ik vaker tegen mijn broer dat ik de juiste lotto-getallen ga invullen, dan ben ik ervan overtuigd dat ik weet welke getallen gaan vallen. En dan denk ik zelfs dat het me iedere week zou moeten lukken

Maar ik ga weer rustig doen. Ik mag niet te lang bezig zijn met die dimensies ik moet ook af en toe weer back on earth komen. Dus dan ga ik me bezig houden met allerhande zaken inplaats van andere zaken

Zolang ik niet te ver doorschiet is alles goed. Safety moet erin zitten maar dat krijg ik ook nog onder de knie. Totale controle is vereist.

In ieder geval ben ik blij dat de zwaarste rit erop zit. Het gaat meer vanzelf. Hoewel conflict-hantering met andere mensen niet altijd soepel verloopt. Zoals ik gisteren schreef over mijn vrienden, dan ben ik wantrouwend omdat dingen veranderd zijn in mijn leven. Wantrouwen is een teken van zwakte zegt men. En dat is ook wel zo. Hoewel teveel vertrouwen leidt tot naiviteit.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 06:23:13 #163
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29224232
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 05:48 schreef Dromenvanger het volgende:
111,111,111 * 111,111,111 = 1.2345.678.987.654.321

Kwam ik gisteren dus achter
deze post is lucide gepost, ik zei al een uur geleden dat ik ging slapen
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  vrijdag 29 juli 2005 @ 06:26:09 #164
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29224237
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 06:23 schreef coz het volgende:

[..]

deze post is lucide gepost, ik zei al een uur geleden dat ik ging slapen
Ik had het niet zelf uitgevonden dat had iemand anders gepost elders. Maar dat zal wel al jaren bekend zijn.

De vraag is, wat is the importancy van dat gegeven. Dat 9 enen leidt tot een optelsom van 1 tot 9 en vervolgens een aftreksom van 9 tot 1.

9 staat voor mens zijn. 1 staat voor eenheid.

De 6 staat voor? Nou de 6 is eigenlijk niet zo goed. De 6 staat voor macht. Als kennis als macht wordt gebruikt is er niets aan de hand. Andere macht is vaak slecht. Onderlinge kennis als macht gebruiken, daar bedoel ik mee. Kennis kan machtig zijn en krachtig. Vooral als kennis gratis wordt verspreid.

Dat is dus ook de kracht van internet vind ik. Alle kennis is aanwezig en bereikbaar met een simpele klick op de muis.

Als alle kennis gebundeld wordt tot 1 gegeven heb je? De waarheid. Maar bestaat de waarheid? Wat is waar. Ik denk dat waarheid wel bestaat. Vooral in exacte wetenschappen.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 06:31:10 #165
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29224244
En nu ben ik misselijk van mijn eigen geouwehoer

Ik ga ff rusten en tv kijken.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 06:34:49 #166
90061 coz
pi_29224254
is het niet gewoon een mooie wiskundige toevalligheid

1*1=1
11*11=121
111*111=12321
11112 = 1234321
111112 = 123454321
1111112 = 12345654321
11111112 = 1234567654321
111111112 = 123456787654321
1111111112 = 12345678987654321
pi_29224257
allemaal vroege vogels vandaag
  vrijdag 29 juli 2005 @ 06:36:37 #168
90061 coz
pi_29224261
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 06:35 schreef UncleScorp het volgende:
allemaal vroege vogels vandaag
nee
* coz is late .. maar het naar bed gaan lukt me nog niet zo goed
pi_29224267
is teken dat er geen vrouwelijk vlees onder je lakens ligt te wachten
  vrijdag 29 juli 2005 @ 06:47:20 #170
90061 coz
pi_29224283
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 06:39 schreef UncleScorp het volgende:
is teken dat er geen vrouwelijk vlees onder je lakens ligt te wachten
[heel flauw]
geen echt spul iig
  vrijdag 29 juli 2005 @ 06:49:38 #171
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29224290
Ik ga denk ik douchen nu. Eerste pot koffie is soldaat gemaakt en heb eigenlijk geen zin in nog meer koffie. Op een gegeven moment gaat die koffie ook de strot uithangen.

Ik zit ff vast qua denken over die informatie en hoe informatie het beste kan worden opgeslagen. Maar ik ga rusten nu.

Ben best moe

FF denken stop zetten nu. En verder gaan met rust. Ik wil oplossingen aankaarten maar zit dus vast.

Informatie in registers en nog meer. Gaat natuurlijk vanzelf allemaal maar toch zouden er koppelingen moeten worden aangebracht. Bijvoorbeeld de historische data van verschillende aardbevingen. Hoe breng je zo iets in kaart? En wat kan het toevoegen voor de toekomst?

En zo kun je alle vast staande feiten gaan aanpakken. Volgens mij is het zo wanneer alles en dan ook alles juist in kaart is gebracht. Dat het systeempje beter gaat lopen.

Maar ik zit dus te denken nu. Over een soort informatiesysteem.

Tijd voor een verkwikkende douche
  vrijdag 29 juli 2005 @ 06:58:29 #172
90061 coz
pi_29224305
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 06:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga denk ik douchen nu. Eerste pot koffie is soldaat gemaakt en heb eigenlijk geen zin in nog meer koffie. Op een gegeven moment gaat die koffie ook de strot uithangen.

Ik zit ff vast qua denken over die informatie en hoe informatie het beste kan worden opgeslagen.
paar opties
1 http://wiki.fok.nl
2 forum .. maar dat ga je kwijtraken als je geen bookmarks gebruikt
3 je eigen hd of andere internet space
4 die grijze massa van je / die wit/zwarte massa (papier en pen)
quote:
Informatie in registers en nog meer. Gaat natuurlijk vanzelf allemaal maar toch zouden er koppelingen moeten worden aangebracht. Bijvoorbeeld de historische data van verschillende aardbevingen. Hoe breng je zo iets in kaart?
5 google earth
.
quote:
Maar ik ga rusten nu.
ik ook ...maar dat zeg ik al 3 uur

* coz heeft 'gisternacht' en 'vanavond' google earth plaatje gemaakt en als desktop
  vrijdag 29 juli 2005 @ 07:17:00 #173
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29224360
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 06:58 schreef coz het volgende:

[..]

paar opties

2 forum .. maar dat ga je kwijtraken als je geen bookmarks gebruikt
3 je eigen hd of andere internet space
4 die grijze massa van je / die wit/zwarte massa (papier en pen)
[..]
Ik gebruik verschillende bronnen. Sowieso fok, het forum van Dido waar verschillende landen samen komen, ik gebruik mijn computer die ik blijf herverdelen.

En natuurlijk mijn hoofd Zoals jij zegt. Ik zat net buiten mijn hoofd te ordenen. Dan moet er hier en daar wat bijgesleuteld worden en dan lijkt het net alsof ik informatie kan overzetten van de ene map naar de andere map. Of ik zet een vergrendeling op een overgang. Als signalen in mijn hoofd ongewenst zijn dan kan ik een vergrendeling aanbrengen. Dat gebeurt bij angstgevoelens, die vergrendel ik. Ieder negatief impuls moet vergrendeld worden.

Wellicht zijn die mappen geclusterde hersencellen.

Mijn hoofd is heel lang chaos geweest. Vraag me af hoe dat mogelijk was. Alsof ik vervloekt was door een vloek. Allemaal wazige gedachtes en vergeleken met nu leek dat verdacht veel op een virus.

Paniekaanvallen, sociale angst, depressie, gedachtes zonder iets eraan te hebben en ga zo door. Het was iets te menselijk naar mijn idee. Of moet ik zeggen iets te buitenaards? Weet niet wat het was die onzekerheid en die chaos. Het was een virus.

Tijdens de studie accountancy kon ik met wat inzet makkelijk mee met de rest maar ik gooide met de pet erna. En tevens had ik toen al last van gedachtes.

Het is dus zo dat ik geen gedachtes wil. Ik wil informatie in mijn hoofd. En leegte. Informatie om zaken te regelen en uit te vinden en leegte om van het leven te kunnen genieten zonder zorgen.

Wat mij betreft mag alles zo helder mogelijk zijn. Brightness. Helder, overzichtelijk zonder wanorde.

Straks wederom ff mijn computer opnieuw ordenen. De map mp3 bevat mappen die overbodig zijn, windows media player maakt die mappen aan zonder dat ik dat wil.

Tevens irritant dat ik zowel mp3 als wma heb. Het liefst heb ik alleen mp3 maar nu heb ik duizenden wma files aangemaakt. Wat dat betreft heeft windows nog veel te leren. Waarom laten ze niet gewoon mp3 als standaard gelden?

Een standaard en constante is gewoon belangrijk.

Constante factoren en variable factoren. Constante kosten en variabele kosten en zo zullen er meer parameters zijn en bijkomen in de toekomst.

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-07-2005 07:22:09 ]
  vrijdag 29 juli 2005 @ 07:32:20 #174
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29224422
Zo, net weer buiten gerookt en wederom wat vaart in de zaak. Mijn linker en rechter hersenhelft moet beter samen werken. Ik wil niet linkshandig en rechtshandig zijn. Ik wil zowel met links als met rechts hetzelfde kunnen functioneren. Is toch ook logisch of niet soms? Waarom zou je met links minder kunnen doen dan met rechts?

Verder voel ik me helder en zuiver. Alsof er niets gebeurt in mijn hoofd nu maar er gebeurt altijd wat in mijn hoofd.

Tijd voor nog wat koffie. Straks ff met de hond lopen en dan ga ik mijn hond ook eens wat leren. Die heeft nog niet veel geleerd omdat ik daar geen tijd voor nam.

Denk ook dat ik binnenkort eens de controlebeginselen van de accountancy erbij ga nemen. Daar haal ik altijd wat zinnigs uit, ook al slaat die stof ergens anders op. Dan trek ik zelf de lijn door naar voren. Controle beginselen heeft ook te maken met primaire en secundaire functiescheiding.

Het boek administratie organisatie wil ik nog erbij nemen. Dan leer ik beter processen in kaart te brengen in mijn hoofd. Tis alleen al zinvol om mijn hoofd nog beter op orde te krijgen. Kan klinken dat ik een computer wil zijn en dat is ook zo. Ik wil in mijn hoofd een computer zijn en voor de rest gewoon vakantie vieren.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 07:34:35 #175
90061 coz
pi_29224428
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 07:17 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik gebruik verschillende bronnen. Sowieso fok, het forum van Dido waar verschillende landen samen komen, ik gebruik mijn computer die ik blijf herverdelen.

En natuurlijk mijn hoofd Zoals jij zegt. Ik zat net buiten mijn hoofd te ordenen. Dan moet er hier en daar wat bijgesleuteld worden en dan lijkt het net alsof ik informatie kan overzetten van de ene map naar de andere map. Of ik zet een vergrendeling op een overgang. Als signalen in mijn hoofd ongewenst zijn dan kan ik een vergrendeling aanbrengen. Dat gebeurt bij angstgevoelens, die vergrendel ik. Ieder negatief impuls moet vergrendeld worden.

Wellicht zijn die mappen geclusterde hersencellen.

Mijn hoofd is heel lang chaos geweest. Vraag me af hoe dat mogelijk was. Alsof ik vervloekt was door een vloek. Allemaal wazige gedachtes en vergeleken met nu leek dat verdacht veel op een virus.

Paniekaanvallen, sociale angst, depressie, gedachtes zonder iets eraan te hebben en ga zo door. Het was iets te menselijk naar mijn idee. Of moet ik zeggen iets te buitenaards? Weet niet wat het was die onzekerheid en die chaos. Het was een virus.

Tijdens de studie accountancy kon ik met wat inzet makkelijk mee met de rest maar ik gooide met de pet erna. En tevens had ik toen al last van gedachtes.

Het is dus zo dat ik geen gedachtes wil. Ik wil informatie in mijn hoofd. En leegte. Informatie om zaken te regelen en uit te vinden en leegte om van het leven te kunnen genieten zonder zorgen.

Wat mij betreft mag alles zo helder mogelijk zijn. Brightness. Helder, overzichtelijk zonder wanorde.
ik had het voornamelijk over opslaan van info
minder ict analogen gebruiken komt mss minder vreemd over..

btw
http://wiki.fok.nl/index.php/TRU als hoofdcategorie bestaat gewoon nog niet eens ..daar gaan we toch ff wat aan veranderen lijkt me zo lees bijna klaar

argh ik zou gaan slapen
  vrijdag 29 juli 2005 @ 07:35:40 #176
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29224431
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 07:34 schreef coz het volgende:

[..]

btw
http://wiki.fok.nl/index.php/TRU als hoofdcategorie bestaat gewoon nog niet eens ..daar gaan we toch ff wat aan veranderen lijkt me zo lees bijna klaar
Ik werk graag mee. Heb toch tijd genoeg en denken is een soort hobby.

Maar nu ff koffie zetten.

Ik zou maar gaan pitten want anders ligt straks je hele schema in de war. Regelmaat, de waarde van regelmaat wordt me ook vaak duidelijker. Regelmaat. Stationair lopen. Vlot. Op draftempo. Alles op de juiste plek.

En dan is het geen dwangneurose maar eerder een gezonde gewoonte voor mezelf.

Korte edit:

Ik ben bezig met rangschikken in mijn hoofd weer. Wederom buiten gezeten en ik ga alles na wat in het verleden niet klopte naar mijn idee. Ik probeer die gebeurtenis om te draaien in een positief iets. Er valt nog veel te sleutelen aan mijn verleden want door invloed van derden is er veel mis gegaan met mijn ontwikkeling.

Tevens was ik eraan het denken, wat nou als je het verleden helemaal kunt veranderen? Stel je kunt terug in de tijd gaan en de joden vervolging voorkomen? Waarom is dat niet mogelijk? Dan zou de hele geschiedenis een mooi stripverhaal worden.

Het is belangrijk om alles in het juiste perspectief te plaatsen Gebeurtenissen een andere wending geven. Zaken omdraaien die fout zijn verlopen en nog meer.

Alles is mogelijk naar mijn idee. Het staat gewoon in de geschiedenis boeken als een feit. En feiten zijn feiten maar feiten kun je ook anders benaderen dan als vast staand iets

Was ff vrij aan het associeren.

Voor ieder probleem een oplossing is mijn motto

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-07-2005 07:54:01 ]
  vrijdag 29 juli 2005 @ 08:10:25 #177
90061 coz
pi_29224545
anyway , die tru pagina bestaat nu
de 4 categorieen nog niet

elke pagina die je

http://wiki.fok.nl/MAAKT

even linken dmv deze twee regels te plaatsen
[[Categorie:TRU]]
[[Categorie:****]]

bij de tweede regel moet dan een van de volgende komen
TRUparanormaal
TRUspiritueel
TRUbuitenaards
TRUconspiracy

tip eerst ff registreren indien je dat nog niet gedaan hebt , anders gaat het op IP niveau
  vrijdag 29 juli 2005 @ 08:30:39 #178
90061 coz
pi_29224710
TRU wiki

wie voelt zich geroepen om een 200x200 icoontje te maken voor de wiki hoofdpagina

(
* coz is beetje moe na het google earth logo )
  vrijdag 29 juli 2005 @ 08:32:25 #179
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29224725
Ik zal zo kijken hoe het werkt. Ben net terug met de hond en ga ff rustig koffie drinken. Ik wil me niet haasten. Haastige spoed is zelden goed
Ondanks alles komt alles goed
  vrijdag 29 juli 2005 @ 08:36:11 #180
90061 coz
pi_29224748
zie ook http://wiki.fok.nl/index.php/Google_Earth#wiki_uitleg
maar zelfs dat heb ik al weer samengevat in TRU wiki topic

oh en wees gerust , je kan niets fout doen ......
vorige versies zijn met 2 keer klikken terug te zetten
(me heeft net allerlei porno links uit de DIG wiki gehaalt )
  vrijdag 29 juli 2005 @ 08:41:50 #181
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29224793
Ik ga straks eens kijken. Mag daar geen porno staan? Zal wel niet.

Waar valt kunstmatige intelligentie onder? Wat houdt kunstmatige intelligentie precies in?

Verder ben ik eigenlijk geinteresseerd in hogere informatica. Programmeren met gedachtes ook. En informatie uit de lucht plukken die rondzweeft. Maar dat zal wel nergens bij passen

Ik ben geinteresseerd in leren zonder te leren. In weten zonder te denken. Weten dus. Wetenschap. Waarschijnlijk zal ik vaker in wetenschap gaan rondkijken. Volgens mij heeft waar ik het nu over heb meer met dat te maken. Wetenschap Filosofie & levensbeschouwing dus.

Het schoon maken van huizen qua geesten en slechte krachten kan ook wetenschappelijk benaderd worden of in de toekomst met krachtige bronnen en apparatuur bewerkt worden wellicht. ghostbusters

If there is something strange, in the neighborhood. Who you gonna call??? Ghostbusters

Slechte krachten en geesten verpesten de helderheid dusdanig dat die factor ook moet worden aangepakt nog. Over geesten weet ik niet. Ligt eraan wat voor geest het is.

Kijken...rondkijken...details opmerken. De details Details zijn best belangrijk. De details bepalen het geheel. Hoe meer ik op details let in de omgeving des te beter mijn zicht wordt. Op een gegeven moment lijkt de wereld glashelder en lijkt er veel meer diepte in te zitten. Hoe ver kan dat gaan? Wat voor details zitten er achter de werkelijkheid die tot nu toe kan worden gezien door ons?

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-07-2005 08:48:06 ]
pi_29225343
Yo!!! Wat is het hier druk geweest vannacht
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29225363
Wss te warm om te slapen
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:31:19 #184
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29225469
Te warm en benauwd. Zelfs met een koele lucht blazer was het niet uit te houden. Ik vind slapen sowieso niet echt geweldig. Het is dat ik slaap nodig heb anders zou ik kiezen voor een leven zonder slaap. Slapen vergelijk ik met dood zijn. En dood zijn is niet fijn.
pi_29225606
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:24 schreef UncleScorp het volgende:
Wss te warm om te slapen
Geen last van gehad. Prima geslapen. Alleen het inslapen was een probleem
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29225706
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:39 schreef nokwanda het volgende:
Alleen het inslapen was een probleem
Dat was bij mij dan weer geen probleem
pi_29225877
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dat was bij mij dan weer geen probleem
Ik was vergeten dat ik daar moeite mee heb als ik stoned ben. Ieder normaal figuur slaapt als een roos dan. Maar niet ik... nee.... moet weer es raar wezen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29225970
Gij stoned ???
Ter welke gelegenheid ?
pi_29226069
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 10:02 schreef UncleScorp het volgende:
Gij stoned ???
Ter welke gelegenheid ?
Eigenlijk geen.
Zat bij iemand op visite met een stel mensen. Was wel gezellig maar was zelf al in een meditatieve bui waarin ik mijn kop al bij de gesprekken moest houden om sociaal te zijn.

De gastheer stak een joint op en niemand anders in het gezelschap blowt. Opeens dacht ik.... ach.... tis jaren geleden.... laat ik een trekje nemen. Twee trekjes en ik zag de hemel voor een doedelzak aan. En dat voor de rest van de avond.

Je kunt je voorstellen dat ik daarna nog veel meer in mezelf gekeerd was. Ik zal wel niet zo´n geweldig gezelschap zijn geweest.

Zat raar voor me uit te kijken om er verder af en toe een scherpe oneliner doorheen te werpen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29226264
Mja zo eindig ik ook meestal als er in gezelschap geblowd wordt ... maar bij ons is dat dan omdat het een continue trein van jointjes is die passeert ...
pi_29226735
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 10:15 schreef UncleScorp het volgende:
Mja zo eindig ik ook meestal als er in gezelschap geblowd wordt ... maar bij ons is dat dan omdat het een continue trein van jointjes is die passeert ...
Poeh!!! Zou ik echt niet aankunnen. Het raakt me erg snel.

Het stomme was dat ik het alleen zijn helemaal niet leuk vond toen ik eenmaal alleen thuis was. Wilde mijn briljante hersenspinsels delen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:39:29 #192
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29226817
Jaaaaaa en we hebben er ene paar gezellige slowchatters/ouwehoeren bij !!!

Ze hadden nog niet helemaal door welk topic daarvoor bedoeld is, nou bij deze dan
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 05:00 schreef coz het volgende:
* aai * lief topic * aai *
<<<<<<<<ppprrrrrrrr

*maar eens slapen gaat
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 05:12 schreef coz het volgende:
soms is het inderdaad behoorlijk te ver out-there

soms is het ook wel out there maar krijg je gewoon geen replique
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 05:13 schreef coz het volgende:

[..]

trusten

nog een beetje lucide dromen zometeen of niet ?
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 05:18 schreef Morwen het volgende:

[..]

Met jou altijd, doe jij nog even de hond uitlaten

*upstairs reaching for the stars

[afbeelding]
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 05:22 schreef coz het volgende:

[..]

schrikt die hond niet daarvan dan , ineens zo'n lucide gozer die hem uitlaat
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 05:30 schreef Morwen het volgende:

[..]

Eh, tis mijn hond heh, die schrikt nergens meer van

*heeft geen hond..........ehm..........toch
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 06:09 schreef coz het volgende:

[..]

zou ook best lullig zijn

laat zo'n lucide dromende dude jouw lucide dromende hond uit en sta jij morgen tot je enkels in het vocht
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 06:38 schreef UncleScorp het volgende:
Ik geloof er niets van !
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 06:41 schreef coz het volgende:
ik weet er het fijne ook niet van , maar volgens mij is voorwaarde voor lucide dromen dat je slaapt
en tenzij het fysieke hondje er achter aan loopt zal dat toch best een rotzooi worden

enkels is wel licht overdreven inderdaad
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 06:51 schreef displission het volgende:
Beter net wat ik nodig had voordat ik een weekendje op vakantie ga!
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 07:06 schreef coz het volgende:
goede vakantie
Sir Winston Churchill
pi_29226861
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 10:39 schreef Mirage het volgende:

Jaaahhh.. ik las hem en moest erg lachen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:43:28 #194
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29226918
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 10:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jaaahhh.. ik las hem en moest erg lachen.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:57:21 #195
90061 coz
pi_29227309
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 10:39 schreef Mirage het volgende:

Ze hadden nog niet helemaal door welk topic daarvoor bedoeld is, nou bij deze dan
[..]

<<<<<<<<ppprrrrrrrr

*maar eens slapen gaat

heb ik dat getypt
en dat allemaal zonder gesstverruimende / vernauwende middelen
pi_29227438
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 10:57 schreef coz het volgende:
heb ik dat getypt
bij u is da een geval van sleep-deprivation
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:03:14 #197
90061 coz
pi_29227509
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:01 schreef UncleScorp het volgende:

bij u is da een geval van sleep-deprivation
Hij zei U tegen me

you , might be on to something there tho' ...
pi_29227663
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 10:57 schreef coz het volgende:

[..]

heb ik dat getypt
Ja.... dank u
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:10:36 #199
90061 coz
pi_29227765
die tweede was trouwens wel ontopic
pi_29227803
Als ge in ouwehoer ontopic zijt, zijt ge eigenlijk offtopic ...
of zoiets
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:14:17 #201
90061 coz
pi_29227890
ja zoiets

okok , mss niet helemaal 100% ontopic , maar wel net zo veel als deze post
het is er immers een reactie op
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 05:03 schreef LostFormat het volgende:
Ik lach me geregeld suf hier. Maar het is inderdaad mooi dat er zo'n platform is waar iedereen alles kan spuien zonder (al te veel) gezeur.
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 05:12 schreef coz het volgende:
soms is het inderdaad behoorlijk te ver out-there

soms is het ook wel out there [NASA ufo filmpje] maar krijg je gewoon geen replique [bijhorend topic]
niet dat het boeit ofzo .. lees , kom verder ouwehoeren

in hoeverre is sleep deprivation een vorm van bewustzijnsverandering volgens jullie
* coz poging doet ..
pi_29228024
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:11 schreef UncleScorp het volgende:
Als ge in ouwehoer ontopic zijt, zijt ge eigenlijk offtopic ...
of zoiets
Neu..... dan ben je eigenlijk juist altijd ontopic. Kan gewoon niks misgaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:25:20 #203
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29228250
als jullie de koffie op hebben maak dan ffe een notepadje met wat ideeën voor het "wiki" topic.

Sir Winston Churchill
pi_29228750
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:14 schreef coz het volgende:in hoeverre is sleep deprivation een vorm van bewustzijnsverandering volgens jullie
Volgens mij is sensory deprivation dat wel ja.
Je bent afgesloten van je zintuigen dus krijg je toch een ander bewustzijnsgevoel ?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:43:09 #205
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29228815
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:25 schreef Mirage het volgende:
als jullie de koffie op hebben maak dan ffe een notepadje met wat ideeën voor het "wiki" topic.

wat voor soort ideeen?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:43:40 #206
90061 coz
pi_29228843
Sensory deprivation
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:44:39 #207
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29228889
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Volgens mij is sensory deprivation dat wel ja.
Je bent afgesloten van je zintuigen dus krijg je toch een ander bewustzijnsgevoel ?
ik sluit me daar bij aan. omdat een zintuig is "afgesloten" moet je dingen op een andere manier gaan waarnemen en er bewust van zijn. zoals mensen die doof of blind zijn, hun andere zintuigen worden scherpen en ze gaan dingen heel anders bewust waarnemen en zien dingen anders.
pi_29229012
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:43 schreef coz het volgende:
Sensory deprivation
[afbeelding]
Dan moet ge daar wel zonder dat vrouwke inkruipen hé
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:50:59 #209
90061 coz
pi_29229116
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

*proest*
* coz koffie van beeldscherm veegt

zo die is op .. wat voor ideeen Mirage ?
pi_29229880
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

juist niet
Zou wel eens willen meemaken wat er dan gebeurt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29230977
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:11 schreef nokwanda het volgende:
juist niet
Zou wel eens willen meemaken wat er dan gebeurt.
Blij dat deze opmerking es niet van mij komt ...
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:20:41 #212
90061 coz
pi_29232590
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Blij dat deze opmerking es niet van mij komt ...
ik denk dat je nog meer mooie kleuren en sterretjes ziet dan
http://en.wikipedia.org/wiki/Altered_state_of_consciousness

sexual euphoria ... my favorite kind of altered state
pi_29232720
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:20 schreef coz het volgende:
sexual euphoria ... my favorite kind of altered state
pi_29233813
morge..
pi_29234522
uhm... jahaaa enzo...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_29235795
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 14:21 schreef vamperotica het volgende:
uhm... jahaaa enzo...
Lunch?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:01:42 #217
90061 coz
pi_29235844
koffie
pi_29236164
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:01 schreef coz het volgende:
koffie
Komt ie...... Niks te eten erbij?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:12:35 #219
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29236196
diertjes zijn verzorgd, alles geregeld.. treinreis opgezocht...

Ik ga nu de regen in naar een bus

http://wiki.whatthehack.org/index.php/Main_Page

Sir Winston Churchill
pi_29236258
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:12 schreef Mirage het volgende:

Heeeeeel erg veel plezier
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:25:01 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29236544
quote:

Veel plezier!!!!!!!!

Hier is het trouwens mooi weer nog.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:32:20 #222
90061 coz
pi_29236793
veel plezier
quote:

paar pagina's gescrolled ..ROFL PEG-DHCP
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:33:34 #223
90061 coz
pi_29236829
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Komt ie...... Niks te eten erbij?
been there done that

edit .. ik dacht je bedoelt lunch
* coz wakker wordt

Koekje erbij ?
pi_29239517
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:33 schreef coz het volgende:

[..]

been there done that

edit .. ik dacht je bedoelt lunch
* coz wakker wordt

Koekje erbij ?
Koekje!!! Dat vult de maag niet.
3 maaltijden per dag, weet je wel..... onbijt, lunch en diner.

Zag jij het nog als ontbijt dan?

btw......lunchhour is over......teatime Now! Koekje erbij?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 29 juli 2005 @ 17:37:08 #225
90061 coz
pi_29240905
sloooooowchat

nee ik zag het toen al als lunch

nee hoor, dank je wel .. tis etenstijd ..
  vrijdag 29 juli 2005 @ 17:44:36 #226
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29241079
Ik ben uitgeluld

Pffffff tijd voor weekend?

Helemaal uitgeluld hier. Niets meer te zeggen. Leegte. Ook eens prettig.
pi_29241127
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Leegte. Ook eens prettig.
Voor ons ook
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:00:58 #228
90061 coz
pi_29241439
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Voor ons ook
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:03:20 #229
90061 coz
pi_29241484
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben uitgeluld

Pffffff tijd voor weekend?

Helemaal uitgeluld hier. Niets meer te zeggen. Leegte. Ook eens prettig.
flauw hoor , begon net op dreef te raken
Internet ZEEER binnenkort al volledig onder U.N. controle ?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:16:49 #230
90061 coz
pi_29241832
omfg .. Ik zoek foto's van mensen die de term 'doseren' niet kennen.
ik heb net blauw gelegen van het lachen (om die (ATM) LA-PO ) maar eerst netjes topic lezen he)

( hoog truth gehalte , die laatste )
pi_29242708
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:16 schreef coz het volgende:
omfg .. Ik zoek foto's van mensen die de term 'doseren' niet kennen.
ik heb net blauw gelegen van het lachen (om die (ATM) LA-PO ) maar eerst netjes topic lezen he)

( hoog truth gehalte , die laatste )
Jij lag ook al blauw..... kon je je mooi voegen bij hoe heet die vent ook al weer in de rol van Wallace.

Overigens is dat topic meer in de trant van: The truth is somewhere underneath all these layers.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:03:08 #232
90061 coz
pi_29245109
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jij lag ook al blauw..... kon je je mooi voegen bij hoe heet die vent ook al weer in de rol van Wallace.
daar moest ik op googlen
william wallace the truth. braveheart and hero of scotland

oh ..bedoel je dat, lol , .. Mel Gibson
quote:
Overigens is dat topic meer in de trant van: The truth is somewhere underneath all these layers.
whehe ja dat en
op dat moment was de last post behoorlijk tru ... "Het zijn allemaal blanken "
pi_29245316
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:03 schreef coz het volgende:

[..]

daar moest ik op googlen
william wallace the truth. braveheart and hero of scotland

oh ..bedoel je dat, lol , .. Mel Gibson
[..]

whehe ja dat en
op dat moment was de last post behoorlijk tru ... "Het zijn allemaal blanken "
Jaaaa, daar moest ik ook erg om lachen....sint en pieten.

Ik kon idd niet meer Mel Gibson komen.
Zal wel een onderbewuste mentale blokkade zijn. Vind die man vreselijk. Hoewel braveheart zijn enige rol was die ik wel mooi vond. Maar da´s meer omdat ik de Schotse geschiedenis interessant vind.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29245718
Gij zit precies niet op uw plek in NL hé ?

* UncleScorp heeft wa gedronken en gerookt so nm my language
pi_29246837
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:22 schreef UncleScorp het volgende:

Da heb je goed gezien. Nooit geweest.... sinds mijn vroegste jeugd niet op de een of andere manier.

Maar dat wil niet zeggen dat het elders het land van melk en honing is hoor. Dat weet ik echt wel. Bovendien...... je neemt altijd jezelf mee op reis.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29248137
Very wise woman
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:47:00 #237
90061 coz
pi_29248404
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:22 schreef UncleScorp het volgende:

dat mag jij helemaal niet
* coz joint draait
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:47:58 #238
90061 coz
pi_29248441
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 21:47 schreef coz het volgende:

[..]

dat mag jij helemaal niet
* coz joint draait
of vergis ik me in jouw nationaliteit .. dan heb ik nix gezegd
pi_29248571
ben belg ja
voor zover ik hier nog de wetgeving kan volgen, was er toch al sprake geweest van thuisgebruik toe te laten, zelfs 1 plant ? Of droom ik nu ?

* UncleScorp rolt er ook nog eentje
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:54:35 #240
90061 coz
pi_29248683
, geen idee .. maar last thing i heard was dat de grensstreken relaxter begonnen te worden
* coz ook heel rock werchter lang zitten roken

een keer een quote gelezen van een belgische cop
ja alle als ik al die nederlanders moet opsluiten voor wietgebruik hou ik geen cel meer over

pin me er allemaal niet op vast hoor , en gebruik het niet als wetgeving bladie disclaimer bladie
pi_29256000
F*ck!!! Gister stoned en er gebeurde niks. En nu net val ik zo nuchter als een kalf van de trap It sucks.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 30 juli 2005 @ 02:27:36 #242
84524 Morwen
I got life
pi_29257870
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 01:04 schreef nokwanda het volgende:
F*ck!!! Gister stoned en er gebeurde niks. En nu net val ik zo nuchter als een kalf van de trap It sucks.
Ken het, zou ik kunnen zijn Ik val en struikel met de regelmaat van de klok. Of ik word besprongen, waardoor ik omver val Onlangs besprongen door een klein blond gevaarte, ze wilde me knuffelen en ik wilde me proberen staande te houden. Baf, lag ik

Gekneusde enkel die nu nog opspeelt Maar goed, ze bedoelde het goed dus verbijt ik de pijn maar

*weer eens wakker is
Only Human
pi_29259905
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 02:27 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ken het, zou ik kunnen zijn Ik val en struikel met de regelmaat van de klok. Of ik word besprongen, waardoor ik omver val Onlangs besprongen door een klein blond gevaarte, ze wilde me knuffelen en ik wilde me proberen staande te houden. Baf, lag ik

Gekneusde enkel die nu nog opspeelt Maar goed, ze bedoelde het goed dus verbijt ik de pijn maar

*weer eens wakker is
Dat krijg je als je zoals ikzelf een zweefteef bent

Dan zweeft je geest de trap af terwijl je lichaam gewoon loopt en gewoon de trap af flikkert.

Maar goed...... een keer niks zichtbaar gewond. Maar poot doet wel pijn. En zal er vandaag toch echt de hele dag op moeten staan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29259917
Goeiemorgen zweefteef

Weer es 'n bewijs dat het vrouwelijk handelen en denken volledig apart functioneren

En zeg ook maar goeiemorgen tegen de 2 nieuwe "planeten" in ons zonnestelsel ... Niburu on its way
pi_29259940
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 08:19 schreef UncleScorp het volgende:
Goeiemorgen zweefteef

Weer es 'n bewijs dat het vrouwelijk handelen en denken volledig apart functioneren

En zeg ook maar goeiemorgen tegen de 2 nieuwe "planeten" in ons zonnestelsel ... Niburu on its way
Jaaa.... horde net het nieuws en moest idd gelijk aan NIburu denken.

En ja..... wij vrouwen, hoe mannelijk denkend soms ook, denken dat we 3 dingen tegelijk kunnen.
Het ging trouwens heel komisch eigenlijk.
Ik stapte de trap af en was in gedachten al beneden. Alleen waren er nog een paar treden die mijn bewustzijn niet registreerde aangezien ik al beneden was in gedachte. En terwijl ik viel bedacht ik me nog hoe vreemd het bewustzijn kan zijn.

Een hele gedachtegang in de tijd van een val. En hoeveel tijd zit er nou in een val.... hooguit een paar seconden. En kijk eens hoelang ik erover doe om het te typen....... Dan zie je gelijk hoe inadequaat taal, en helemaal geschreven taal, is.

Tis me ook opgevallen dat ik er wel vaken naast leef. De muur lijkt net iets langer als ik er omheen wil waardoor ik ertegenaan loop. Het glas staat net iets verder naar een kant dan ik registreerde en dus kiep ik het om in plaats van dat ik het oppak.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29259970
Ofwel zit je nog steeds met de nasleep van je stickie
quote:
En terwijl ik viel bedacht ik me nog hoe vreemd het bewustzijn kan zijn.

Visualisatie steekt weer op
pi_29259998
gvd

Maak ik juist een fotoboek aan en valt mn connectie uit ...

pff

teken dat het niet moet zijn
pi_29260147
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 08:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]

ach kom nou.......... nasleep van twee fucking trekjes???? Nay man...... da ken nie.

Ik ben gewoon zo. Daarom moet ik ook niet veel drinken of blowen. Omdat ik me al in een soort permanente staat van dronkenschap/stonedheid bevind.
Daarom slaat het me ook zo snel om de oren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29260151
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 08:45 schreef UncleScorp het volgende:
gvd

Maak ik juist een fotoboek aan en valt mn connectie uit ...

pff

teken dat het niet moet zijn
Lekker makkelijk.... zo snel opgeven
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29260356
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Lunch?
Doe maar ontbijtje!

pi_29260366
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 01:04 schreef nokwanda het volgende:
Oei..... Geen pijn gedaan hoop ik?
  zaterdag 30 juli 2005 @ 13:10:03 #252
90061 coz
pi_29263715
quote:
En terwijl ik viel bedacht ik me nog hoe vreemd het bewustzijn kan zijn.
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 08:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]

pi_29264355
quote:
You made my day...
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 30 juli 2005 @ 13:49:58 #254
90061 coz
pi_29264660
yw: coyote is koel

loop loop loop.... stilsta ...hmm , ik mis iets ... naar beneden kijkt .... bordje byebye pakt
  zaterdag 30 juli 2005 @ 14:20:11 #255
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29265354

Hallo!!!!!

Ik ben opgeschoten

Ik weet nu weer meer. Heb liggen schrijven in een ander topic en ineens kwam het woord : "Centrale" naar boven. Centrale dus. De centrale waar alles in zit. En dat is geen kerncentrale maar een andere centrale.

1 centraal punt dus. Er zijn meer centrale punten maar er zou ergens 1 centraal punt moeten worden aangelegd. Symmetrisch perfect in elkaar passend. Ideaal in elkaar gezet en ga zo door. Pure symmetrie. De bron Ook Ieder huis heeft een centraal iets en ieder huis heeft zo zijn krachten en dat geldt voor andere zaken ook. Dat geldt voor veel zaken. Negatieve en positieve krachten en dan heb je nog de stand van de sterren en nog meer.

Die centrale zit ergens boven in de lucht. En ik krijg steeds better toegang daar. Volgens mij hoeft daar niets aan te worden veranderd of wel? Dat weet ik nog niet. Kan zijn dat er gesleuteld moet worden en dat er zaken in gezet moeten worden nog.

In ieder geval zal die centrale eenheid voor alles gaan zorgen. Alles Nee dat kan niet of wel? Noord Oost Zuid en West komen in ieder geval samen in dat centrale punt. Maar er zullen vast en zeker meer zaken zijn die daar terecht gaan komen. En wat er met dat alles gaat gebeuren? En waar het toe kan leiden? Dat is de vraag maar daar kom ik nog wel achter.

Zo, ik weet het nu ff niet meer.

De tijd gaat weer niet met mij mee nu Vanaf 10:00 tot 14:00 ging de tijd super lekker en op dit moment is het weer zo dat de tijd tegenwerkt. Misschien kijk ik teveel op de klok

Ik zit nu ff vast en weet niet waar ik heen moet. Ik denk dat ik ff ga roken buiten. Buiten met een sigaret kom ik weer tot nieuwe inspiratie en anders luister ik wel muziek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')