Je eerste sticky.....(quote:
What got you so happy?quote:
quote:
Leuk dat jij en Mirage de eerste keer delenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:57 schreef Parvus het volgende:
Is ook mijn eerste!!!! hihi
En jij met de appearance in dit speciale topic waar zowel Mirage als Parvis het voor het eerst doenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En jij met de appearance in dit speciale topic waar zowel Mirage als Parvis het voor het eerst doen![]()
quote:
En straks je eerste slotjequote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En straks je eerste slotje![]()
Muhahaha.
krachtig ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:23 schreef Enyalius het volgende:
nok het gaat niet zo zeer om het kunnen, maar meer om of het krachtig genoeg zal zijn.
maar zoals ik zei, dat zien we daar wel
Wat eigenlijk ja..... zelfs mijn eigen ouders zijn het er niet over eens. Geen Suri, nee.... dat niet. Een halve sangoma..... dat wel. De zuid afrikaanse invloeden zijn oneidig veel groter.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
krachtig ?
Twijvel jij aan nokwanda's kracht ?![]()
Nokwanda is halve afro surinamer (of wat eigenlijk precies ? )
énig idee hoe krachtig die dames zijn ?![]()
* Mirage denkt aan de dames hier..... daar zeg je U tegen en durf je echt niet tegen te spreken![]()
Ik bekijk het liever eerst vanachter het schild en besluit daarna of ik het afneem. Iets te vaak mijn neus gestoten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:38 schreef Mirage het volgende:
Wat het afsluiten of schilden betreft... ik heb even gemist tegen wát je een schild wild maken.
Zelf heb ik, vooral wat dit soort plaatsen betreft, juist het tegenover gestelde.
Géén schild, géén bescherming, géén afsluiten voor... eerst maar ervaren.
Mijn doel om dit soort plaatsen te bezichtigen ís het hele ervaren, het proeven van de sfeer...
Het is denk ik ook wel handig om eerst te ervaren omdat je anders helemaal niet weet tegen wát je je af wilt schermen.
Je moet eerst een klap hebben gehad voordat je weet dat het pijn doet.
en omdat je weet dat de pijn bij de klap hoort (ervaren), duik je voordat de 2e hand je raakt.
toch ?![]()
Ik kan me deze manier goed indenken en waarschijnlijk is het nog verstandig ook !quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bekijk het liever eerst vanachter het schild en besluit daarna of ik het afneem. Iets te vaak mijn neus gestoten.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik kan me deze manier goed indenken en waarschijnlijk is het nog verstandig ook !
Ik ben echter van het soort dat vaak de "niet verstandige" manier volgt, juist omdat ik óók het stoten van mijn neus wil ervaren... ook díe ervaringen koester ik en zie ik als leerzaam... als een ervaring.
Als jij beweert dat het draad voor onze neus waar ik net overheen wil stappen schrikdraad is en ik geen dingetjes kan vinden (je weet wel waar je aan kan zien dat het schrikdraad is), dan zal ik je wel geloven maar heb ik op de één of andere manier toch de drang om het zelf ook even te checken/ervaren door mijn hand ertegenaan te houden. (en doe dit dus ook)
Dat heeft ze al gezet. Ze heeft onze FB afgesloten. Tevens volgespamd, en dat weer leeggekiept, en ook mijn woorden daarin verdraaid. Echt waar. En ze was zo aardig als gewone user..quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat heeft ze al gezet. Ze heeft onze FB afgesloten. Tevens volgespamd, en dat weer leeggekiept, en ook mijn woorden daarin verdraaid. Echt waar. En ze was zo aardig als gewone user..
Ze heeft ook nog geen vis, Parvis, dus wellicht dat je daar ook nog iets me kunt bereikenquote:
ik heb zoveel zin om naar kernhem gegaan dat ik stiekem er al astraal langs ben geweest om het 1 en ander te zien. ben het witte wijf niet tegen gekomen, maar wel een stel anderen. en een paar daar van zijn van het type die sneaky aan iemand vasthechten en met de persoon mee naar huis gaat. tegen die gasten wil ik een schild op zetten. voor de rest zag ik nog wat andere dingen waar je je op zich niet zo druk om hoeft te maken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:38 schreef Mirage het volgende:
Wat het afsluiten of schilden betreft... ik heb even gemist tegen wát je een schild wilt maken.
Zelf heb ik, vooral wat dit soort plaatsen betreft, juist het tegenover gestelde.
Géén schild, géén bescherming, géén afsluiten voor... eerst maar ervaren.
Mijn doel om dit soort plaatsen te bezichtigen ís het hele ervaren, het proeven van de sfeer...
Het is denk ik ook wel handig om eerst te ervaren omdat je anders helemaal niet weet tegen wát je je af wilt schermen.
Je moet eerst een klap hebben gehad voordat je weet dat het pijn doet.
en omdat je weet dat de pijn bij de klap hoort (ervaren), duik je voordat de 2e hand je raakt.
toch ?![]()
Ik denk aan een astrale pijl-en-boog, teneinde een aanval van de witte, rode en paarse wieven af te kunnen weren. Gecombineerd met een simpel zwart-wit geblokt zeil-schildje.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:56 schreef Enyalius het volgende:
ik heb zoveel zin om naar kernhem gegaan dat ik stiekem er al astraal langs ben geweest om het 1 en ander te zien. ben het witte wijf niet tegen gekomen, maar wel een stel anderen. en een paar daar van zijn van het type die sneaky aan iemand vasthechten en met de persoon mee naar huis gaat. tegen die gasten wil ik een schild op zetten. voor de rest zag ik nog wat andere dingen waar je je op zich niet zo druk om hoeft te maken.
ik zat dus te denken aan een simpel spiegelschildje. alles wat niet als positief ervaren wordt kan dan retour afzender gestuurd worden zodra je in je gedachten zegt...Retour energiedus je bent dan nog steeds zelf in controle
je kunt ook ervaren met schild. heb 24/7 een aantal schilden opstaan en heb geen probleem om energien waar te kunnen nemen. het is meer een extra defensie in geval van nood.
en opzetten van het schild, de kracht en effectiviteit ervan is afhankelijk van hoe ver de persoon is in hun ontwikkeling. en hoe sterk is dat in vergelijking tot de eventuele "aanval". dus daarom zeg ik er nu niks van. tot we daadwerkelijk daar zijn en ik jullie allemaal aan het werk heb gezien
wat dit soort dingen betreft ben ik altijd goed voorbereid...noem het ervaring.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:03 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik denk aan een astrale pijl-en-boog, teneinde een aanval van de witte, rode en paarse wieven af te kunnen weren. Gecombineerd met een simpel zwart-wit geblokt zeil-schildje.
Ik ben geen racist, hooguit kleurenblind. En zeg jij nou maar niks Nok (mag ik je wel zo noemen eigenlijk? Of is dat voor intimi?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:12 schreef nokwanda het volgende:
Racist!! Dus de zwarte, groene en blauwe wieven mogen blijven?????
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:03 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik denk aan een astrale pijl-en-boog, teneinde een aanval van de witte, rode en paarse wieven af te kunnen weren. Gecombineerd met een simpel zwart-wit geblokt zeil-schildje.
LOL Jij vraagt of ik hem meeneem. Welke wil je dat ik meeneem.... Die rode of de gele?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:16 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik ben geen racist, hooguit kleurenblind. En zeg jij nou maar niks Nok (mag ik je wel zo noemen eigenlijk? Of is dat voor intimi?) want om met een gladiolenkoker aan de gang te gaan is ook niet eerlijk.
en trouwens.... Neem jij dat zeilschildje me?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:16 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik ben geen racist, hooguit kleurenblind. En zeg jij nou maar niks Nok (mag ik je wel zo noemen eigenlijk? Of is dat voor intimi?) want om met een gladiolenkoker aan de gang te gaan is ook niet eerlijk.
Nah... noem het ervaring, maar ik ga voor de glibosi-knol.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:26 schreef nokwanda het volgende:
en trouwens.... Neem jij dat zeilschildje me?
Veranderlijk stuk vretenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:29 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nah... noem het ervaring, maar ik ga voor de glibosi-knol.
of bakbanaan..tis maar net wat je met jezelf afspreekt natuurlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:56 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ik heb zoveel zin om naar kernhem gegaan dat ik stiekem er al astraal langs ben geweest om het 1 en ander te zien. ben het witte wijf niet tegen gekomen, maar wel een stel anderen. en een paar daar van zijn van het type die sneaky aan iemand vasthechten en met de persoon mee naar huis gaat. tegen die gasten wil ik een schild op zetten. voor de rest zag ik nog wat andere dingen waar je je op zich niet zo druk om hoeft te maken.
ik zat dus te denken aan een simpel spiegelschildje. alles wat niet als positief ervaren wordt kan dan retour afzender gestuurd worden zodra je in je gedachten zegt...Retour energiedus je bent dan nog steeds zelf in controle
quote:je kunt ook ervaren met schild. heb 24/7 een aantal schilden opstaan en heb geen probleem om energien waar te kunnen nemen. het is meer een extra defensie in geval van nood.
en opzetten van het schild, de kracht en effectiviteit ervan is afhankelijk van hoe ver de persoon is in hun ontwikkeling. en hoe sterk is dat in vergelijking tot de eventuele "aanval". dus daarom zeg ik er nu niks van. tot we daadwerkelijk daar zijn en ik jullie allemaal aan het werk heb gezien
het lijkt bijna een magic/ pokemon kaart spelletjequote:wat dit soort dingen betreft ben ik altijd goed voorbereid...noem het ervaring.
Ik hou het bij die knol ja. Wat bedoel je met naam? Oh dat gedoe met intimi? Eerlijk gezegd hoef ik niet te intimideren. Ben ik te oud voorquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:31 schreef nokwanda het volgende:
Veranderlijk stuk vreten![]()
Fine..... neem die knol. Breng ik het schild mee. En de gladiolenkoker (heb er nog een van de vierdaagse) . En ik hoop dat iemand er aan denkt om een groene reetkikker me te nemen voor het afvegen van de steen.
Ow... en iteejer....... Naam??
He... shit... en ik had me er nog zo op verheugd om door jou vreselijk geintimideerd te worden. Valt me tegen. Ben je nooit te oud voor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:38 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik hou het bij die knol ja. Wat bedoel je met naam? Oh dat gedoe met intimi? Eerlijk gezegd hoef ik niet te intimideren. Ben ik te oud voor![]()
Dit is ouwehoer.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:54 schreef Enyalius het volgende:
dacht dat je zei dat je zelf ook wel eens een uitdrijving gedaan hebt. als dat zo is dan zou je het nut van schilden nu wel moeten weten en dat wat astraal gebeurd alles behalve een spelletje is![]()
Beste Enyalius, ik zie het hele leven als een spel.. als een dans !quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:54 schreef Enyalius het volgende:
dacht dat je zei dat je zelf ook wel eens een uitdrijving gedaan hebt. als dat zo is dan zou je het nut van schilden nu wel moeten weten en dat wat astraal gebeurd alles behalve een spelletje is![]()
Dat zal ik je mailenquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:04 schreef Mirage het volgende:
nokwanda, wat doe je met onbereikbare mannen ?
onbereikbaar als in ... checkt de mail niet en de foon ligt bij een bali ipv dat hij hem op zak heeft... ( en dat sinds iig gisteravond)
Denk je iemand uit die steen te kunnen drijven dan? Wie wil je waar uit drijven? Je pogingen gingen toch over het voorkomen dat er dingen zouden indrijven?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:54 schreef Enyalius het volgende:
Het is erg frustrerend, normaal ben ik altijd degene die laks met bereikbaarheid omgaat maar nu is hij het. En ik wil hem spréken !quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zal ik je mailen
Dit wil ik hier nog wel onthullen:en dan
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het is erg frustrerend, normaal ben ik altijd degene die laks met bereikbaarheid omgaat maar nu is hij het. En ik wil hem spréken !
Verschillende zaken.. o.a. dat ik bláuw ! ben![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
En je hebt mail.... ik ga mijn trucendoos niet zomaar hier en publique opentrekken, natuurlijk
Buigt....quote:
Je trusendoos?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:24 schreef nokwanda het volgende:
![]()
En je hebt mail.... ik ga mijn trucendoos niet zomaar hier en publique opentrekken, natuurlijk
naar de excorcist?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:22 schreef Enyalius het volgende:
ik ga niks uitdrijven of indrijven. vind het wel best zo. ik ga een film kijken
Lees... meneer... lees!!!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:31 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je trusendoos?
Wat is dat?
Zitten daar in- dan wel uitgedreven trusen in?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:33 schreef iteejer het volgende:
[..]
naar de excorcist?
was idd een uitstekende film destijds!![]()
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Buigt....
Maar echt..... hoe kom je erop om zoiets aan mij te vragenDaar kan ik nou echt helemaal om in een deuk liggen.
Spel... mevrouw... spel!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:35 schreef nokwanda het volgende:
Lees... meneer... lees!!!!!!
En wezens zoals gij.... mannen.... zijn nu juist de reden dat ik mijn trucendoos hier niet opentrek.
Taalpuristquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Spel... mevrouw... spel!!!!
Een C voor een E spreekt men uit als 'S'. Je hebt het over een cent, en niet over een kent. Dientengevolge is een trucendoos een trusendoos. Capice?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Spel... mevrouw... spel!!!!
Een C voor een E spreekt men uit als 'S'. Je hebt het over een cent, en niet over een kent. Dientengevolge is een trucendoos een trusendoos. Capice?
Dus iedereen die 'cent' zegt, en niet 'kent' loopt te blaten, is een taalpurist...?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:47 schreef Mirage het volgende:
Taalpurist
Besides....... ik ben een vrouw en mag derhalve, ook al is mijn naam niet Truus, het woord trucendoos als zodanig bezigen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dus iedereen die 'cent' zegt, en niet 'kent' loopt te blaten, is een taalpurist...?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dus iedereen die 'cent' zegt, en niet 'kent' loopt te blaten, is een taalpurist...?
Geen comma?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:56 schreef nokwanda het volgende:
En je vergat een komma
quote:
Zijn Mirage en ik heel vrouwelijk truth?? Nee toch. Jammer dat Vamp er niet is dan. Maar die krijgen we vast ook wel meequote:Op woensdag 27 juli 2005 21:57 schreef iteejer het volgende:
Krijg ik nu heel vrouwelijk truth tegen me..? Help... ik ga ook maar ff de exsorcist opzetten denk ik..
Hebben we hem nou weggejaagd?quote:
quote:
jij moet je huwelijksverplichtingen nakomen !quote:
ja.... het is ver na half 10quote:
Dus als de kat van huis is..........quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:28 schreef UncleScorp het volgende:
Mevrouw is niet thuis ... is met haar beste vriendin naar andere vriendin die jarig is.
dan dansen de muizen op tafelquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef UncleScorp het volgende:
euh ... mja ... wa ?
Ah... Belske toch.... ken je dat spreekwoord niet?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:34 schreef UncleScorp het volgende:
eerder in de valse pafond ja
En ik trapte er heel blond inquote:
cool !quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:43 schreef UncleScorp het volgende:
Vanmiddag ff met mijn nieuwe lens gespeeld ... zo'n macroding
Dit was wel coole foto, niet zo scherp maar totaal niet bewerkt !
[afbeelding]
Die spin hing in het plastic tuinhuisje van de kids, en de flits zat achter rood plastic ...
Spinnen zijn coolquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:43 schreef UncleScorp het volgende:
[afbeelding]
Die spin hing in het plastic tuinhuisje van de kids, en de flits zat achter rood plastic ...
Een vegetarische katquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:53 schreef Mirage het volgende:
is het normaal dat een kat sla eet ?
Kan het kwaad ?
Ik wist dat jullie daar in Belgie overal dioxine en andere giffen instoppen, maar dat jullie spinnen nu al radioactief zijn...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:43 schreef UncleScorp het volgende:
[afbeelding]
Kwaad kan het zeker niet, en het is normaal, in die zin dat een normale kat gelukkig niet bestaat, en dus in zijn abnormaliteit redelijk normaal isquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:53 schreef Mirage het volgende:
is het normaal dat een kat sla eet ?
Kan het kwaad ?
Feedback OP aangepast zag ik. Topquote:
Ah goed passend binnen mijn gezin dus..quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:57 schreef iteejer het volgende:
[..]
Kwaad kan het zeker niet, en het is normaal, in die zin dat een normale kat gelukkig niet bestaat, en dus in zijn abnormaliteit redelijk normaal is
Jaahh... ik heb er een die regelmatig in mijn mailbox kijktquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:57 schreef iteejer het volgende:
[..]
Kwaad kan het zeker niet, en het is normaal, in die zin dat een normale kat gelukkig niet bestaat, en dus in zijn abnormaliteit redelijk normaal is
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Feedback OP aangepast zag ik. Top [afbeelding]
Blijf jij wel af en toe nog verschijnen op IRC eigenlijk? Of is het over met de pretquote:
tuurlijk !quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Blijf jij wel af en toe nog verschijnen op IRC eigenlijk? Of is het over met de pretKan me voorstellen dat het nu toch wat drukker wordt.
Tof!quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:13 schreef Mirage het volgende:
tuurlijk !
Whehehequote:Op woensdag 27 juli 2005 23:16 schreef Mirage het volgende:
Ik ben trouwens mijn hele coördinatie/scan methode kwijt als ik door de posts scroll.. blauw moet er nog even ingepompt worden.
Overigens staat tag, kleur en rechten los van elkaar zover ik het weet maar je weer zwart maken en toch laten modden zal wel weer van die inkop vragen opleveren en das dan weer vermoeiend.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:16 schreef Mirage het volgende:
Ik ben trouwens mijn hele coördinatie/scan methode kwijt als ik door de posts scroll.. blauw moet er nog even ingepompt worden.
Ja hoi, waarom is Fok eigenlijks soms heel snel en soms een time-out/heel traag? Toeval hoeveel users er refreshen op zo'n moment? En ik heb het idee dat de ads ermee te maken hebben. Kan dat?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:57 schreef iteejer het volgende:
Waddan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:02 schreef nokwanda het volgende:
mogguh![]()
![]()
jammer dat er geen vreselijk verkreukelde smiley is.
Man wat heb ik raar gedroomd.
Ik was in Zuid Afrika maar de ruimten zagen er heel anders uit dan ik gewend was. Ik had daar zo mijn dingen te regelen en was daar om dat te doen. Sommige mensen vroegen zich af wanneer ik nou eindelijk iemand uit Nederland zou meenemen om voor te stellen. En opeens kwam mijn opa binnen. De man is al lang overleden, een jaar of 8 geleden. Hij was ouder en magerder dan ik me herinnerde. In mijn droom realiseerde ik me helemaal niet dat hij al lang overleden was. Ik was eerder verbaasd om hem te zien. Ik realiseerde me wel dat ik hem lang niet gezien had. Maar ik voelde ook weer geen overweldigende emotie of zo.quote:
Altijd lastig. Iets van...familie die je mist? Verlangen om erbij op bezoek te gaan. Zoiets?quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:09 schreef nokwanda het volgende:
Het zal allemaal wel iets te betekenen hebben. Moet ik eens over nadenken.![]()
Mijn opa is nou niet iemand die ik mis. De familie daar, ja... die wel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Altijd lastig. Iets van...familie die je mist? Verlangen om erbij op bezoek te gaan. Zoiets?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:43 schreef UncleScorp het volgende:
Mooi stukje symboliek weer bij goro ...
http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/4713323.stm
Ze hebben de fallus van Osiris gevonden
De discovery van de fallus, en dan de vergelijking met de discovery spaceshuttle waar ge met wat fantasie ook een fallus in kan zien.
De spaceshuttle is op weg naar spacestation ISS ... ISS spreekt uit zoals ISIS ...
Dus de fallus van Osiris is op weg om Isis te bevruchten en Horus te verwekken
Cool
quote:On July 28, Osiris/Discovery and Isis/ISS will copulate in space - seeding the womb of the goddess in orbit! It's analogous to the union of Jesus and Mary Magdalene that is said to have produced the Royal Blood or the 'Holy Grail'. It's a 'stargate' event that will lead to the birth of the messianic offspring, Horus!
What that conception and eventual birth of Horus will prompt to manifest down here on earth as per 'as above, so below' is an important question for us to ponder. For now, consider this: the 'Grail' impregnation is analogous to the heaven-earth union initiated by the 'sons of God' that gave rise to the hybrid, 'hero' race of the Nephilim. Horus - related to the term 'hero', denoting a 'race between men and the gods' - corresponds to the Nephilim. (This same concept, by the way, is also 'encoded' in the latest Harry Potter - 'Harry Potter and the Half-Blood Prince' - release July 16, which as discussed previously is a key component of the July STR 'communication'.) And that traditionally leads to the Great Flood. It could even be said that Isis' 'water breaking' at the time of the birth of Horus would be expressive of the Flood.
Generally speaking, then, we can expect some kind of 'Deep Impact' in the coming months. I'll of course have much more on this later - including the decoding of the London events.
Ja, dat geloof ik best.... alleen weet jij uit al het serieuze op de wereld wel net dit eruit te halenquote:
Ask them...quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:33 schreef Dromenvanger het volgende:
AK D4 C76
Zo....wat voor code is dit?
D5 9A 11B
Krijg het door.
Ik ben moequote:
Hoewel ik full time werk voel ik me arbeidsongeschiktquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoewel ik arbeidsongeschikt ben voelt het alsof ik full time werk.
en ik werk fulltime, ben niet arbeidsongeschikt.. vóel me niet arbeidsongeschikt.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hoewel ik full time werk voel ik me arbeidsongeschikt
Haaaaaiquote:
Aye! Mirage..... ik ben voor het eerst sinds jaaaaaaaren stoned. Van maar twee ff_ing trekjes. En het gaat maar niet over.quote:
Drugs are bad. Ha! Ik mag het een keer zeggen in truthquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:32 schreef nokwanda het volgende:
Aye! Mirage..... ik ben voor het eerst sinds jaaaaaaaren stoned. Van maar twee ff_ing trekjes. En het gaat maar niet over.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aye! Mirage..... ik ben voor het eerst sinds jaaaaaaaren stoned. Van maar twee ff_ing trekjes. En het gaat maar niet over.
Nou, je hebt gelijk hoor....... Drugs ARE bad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Drugs are bad. Ha! Ik mag het een keer zeggen in truth![]()
Geniet ervan![]()
Na een hele joint zouden ze mij echt kunnen opbossen. Twee trekjes heeft dit effect al.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:52 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ken het !
Als alle kids weg zijn dan steekt Oversight wel eens een joint op in huis.
Een half uur later kan je mij in bed leggen terwijl ik geen trekje gehad heb![]()
Geniet ervan !
Nou ja..... dit effect nu:quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Na een hele joint zouden ze mij echt kunnen opbossen. Twee trekjes heeft dit effect al.![]()
Ik rook wel eens een jointje (eens in de 2 maanden schat ik, zal in de praktijk dus eens in de 6 weken zijn). Soms alleen, soms met vrienden/vriendin. Ik ervaar het nooit als slecht, slaap er heerlijk door. Gezelschap is ook niet noodzakelijk voor me. Ik kan het me echter wel voorstellen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:02 schreef nokwanda het volgende:
Echt..... zoooooo lang geleden. En het slaat me echt om de oren. Af en tooe leuk en af en toe niet. Best lastig. Dit moet ik eik niet meer doen als ik weet dat ik alleen ben. Rookte het bij iemand op visite. Toen wilde ik eik zo snel mogelijk naar huis om in ezelf te keren. Maar nu....... had ik liever gezelschap gehad. Van een heeeeel goeie vriendin of zo.
Slaap lekkerquote:
Nee hoor, kwaad zeker niet. Hooguit is de smaak van de wijn iets achteruit gegaan maar zelfs dat geloof ik niet. En nu ben ik echt wegquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:15 schreef Mirage het volgende:
Dus metaal/lucht/wijn in fles contact is er een paar dagen geweest.
kan dit kwaad ?
Ik ben een miep ik weet het !
Denk het wel. Wel eens van gehoord volgens mij.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:15 schreef Mirage het volgende:
en ik ... ik ga waarschijnlijk een lood/metaalvergiftiging oplopen ??
kan dat ?
Ik durf het niet te zeggen. Heb je geen andere fles want twijfelen lijkt me ook niks.quote:kan dit kwaad ?
quote:
alweer.... ik lág in bed... maar ik kon écht niet slapenquote:
join irc even anders moet ik zo jouw ! posts deletenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:32 schreef Oversight het volgende:
de penningmeester en ik zijn er net samen achtergekomen dat ik de beslissingsbevoegdheid ( moet je een tikken als je bier op hebt) heb, om hem te overrulen voor wat netreft de toegangsregeling van bezoekers hier....
Dit leidde tot de gezamelijke constatering dat je hier dus morgen of overmorgen of dag erna WELKOM bent, om je FELI-MODknuffel in ontvangst te nemen......
Ik hou wel van eindverantwoordelijkheid geloof ik......
Mirage komt naar me toe
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:30 schreef Mirage het volgende:
hé maar jij zit nu al aan de 50 ? uur wakker ! *boos kijkt*
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
join irc even anders moet ik zo jouw ! posts deleten
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:37 schreef Mirage het volgende:
je tikt eerst een i in dan een r dan een c . tweakers.net
denk je dat dat lukt ?
OMG! It's alivequote:
Kheb een prima avond gehad (er van uitgaande dat je het aan mij vroegquote:
111,111,111 * 111,111,111 = 1.2345.678.987.654.321quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
OMG! It's alive![]()
Welkom terug, pretletter![]()
Ow, en 1+1=1+1, voor het geval je een heel topic vol gaat spammen![]()
EN, ik heb altijd gelijk![]()
Ik vroeg het aan jou inderdaadquote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:46 schreef Parvus het volgende:
[..]
Kheb een prima avond gehad (er van uitgaande dat je het aan mij vroeg)
Twas wel vrij rustig, iedereen op vakantie denk ik
Dan zou ik een oordeel moeten vellen en in die val zal ik niet snel stappenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Of ben ik weer aan het overdrijven?
He, mooie gedachte en 1 die ik snapquote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga niet teveel verlangen van mezelf want dan ga ik te hoge doelen stellen en de kunst is juist om iedere dag te nemen zoals die is en wat komt aan te pakken met beide handen.
deze post is lucide gepost, ik zei al een uur geleden dat ik ging slapenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:48 schreef Dromenvanger het volgende:
111,111,111 * 111,111,111 = 1.2345.678.987.654.321
Kwam ik gisteren dus achter
Ik had het niet zelf uitgevonden dat had iemand anders gepost elders. Maar dat zal wel al jaren bekend zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:23 schreef coz het volgende:
[..]
deze post is lucide gepost, ik zei al een uur geleden dat ik ging slapen
neequote:
[heel flauw]quote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:39 schreef UncleScorp het volgende:
is teken dat er geen vrouwelijk vlees onder je lakens ligt te wachten
paar optiesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga denk ik douchen nu. Eerste pot koffie is soldaat gemaakt en heb eigenlijk geen zin in nog meer koffie. Op een gegeven moment gaat die koffie ook de strot uithangen.
Ik zit ff vast qua denken over die informatie en hoe informatie het beste kan worden opgeslagen.
5 google earthquote:Informatie in registers en nog meer. Gaat natuurlijk vanzelf allemaal maar toch zouden er koppelingen moeten worden aangebracht. Bijvoorbeeld de historische data van verschillende aardbevingen. Hoe breng je zo iets in kaart?
ik ook ...maar dat zeg ik al 3 uurquote:Maar ik ga rusten nu.
Ik gebruik verschillende bronnen. Sowieso fok, het forum van Dido waar verschillende landen samen komen, ik gebruik mijn computer die ik blijf herverdelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:58 schreef coz het volgende:
[..]
paar opties
2 forum .. maar dat ga je kwijtraken als je geen bookmarks gebruikt
3 je eigen hd of andere internet space
4 die grijze massa van je / die wit/zwarte massa (papier en pen)
[..]
ik had het voornamelijk over opslaan van infoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik gebruik verschillende bronnen. Sowieso fok, het forum van Dido waar verschillende landen samen komen, ik gebruik mijn computer die ik blijf herverdelen.
En natuurlijk mijn hoofdZoals jij zegt. Ik zat net buiten mijn hoofd te ordenen. Dan moet er hier en daar wat bijgesleuteld worden en dan lijkt het net alsof ik informatie kan overzetten van de ene map naar de andere map. Of ik zet een vergrendeling op een overgang. Als signalen in mijn hoofd ongewenst zijn dan kan ik een vergrendeling aanbrengen. Dat gebeurt bij angstgevoelens, die vergrendel ik. Ieder negatief impuls moet vergrendeld worden.
Wellicht zijn die mappen geclusterde hersencellen.
Mijn hoofd is heel lang chaos geweest. Vraag me af hoe dat mogelijk was. Alsof ik vervloekt was door een vloek. Allemaal wazige gedachtes en vergeleken met nu leek dat verdacht veel op een virus.
Paniekaanvallen, sociale angst, depressie, gedachtes zonder iets eraan te hebben en ga zo door. Het was iets te menselijk naar mijn idee. Of moet ik zeggen iets te buitenaards? Weet niet wat het was die onzekerheid en die chaos. Het was een virus.
Tijdens de studie accountancy kon ik met wat inzet makkelijk mee met de rest maar ik gooide met de pet erna. En tevens had ik toen al last van gedachtes.
Het is dus zo dat ik geen gedachtes wil. Ik wil informatie in mijn hoofd. En leegte. Informatie om zaken te regelen en uit te vinden en leegte om van het leven te kunnen genieten zonder zorgen.
Wat mij betreft mag alles zo helder mogelijk zijn. Brightness. Helder, overzichtelijk zonder wanorde.
Ik werk graag mee. Heb toch tijd genoeg en denken is een soort hobby.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:34 schreef coz het volgende:
[..]
btw
http://wiki.fok.nl/index.php/TRU als hoofdcategorie bestaat gewoon nog niet eens..daar gaan we toch ff wat aan veranderen lijkt me zo
lees bijna klaar
Geen last van gehad. Prima geslapen. Alleen het inslapen was een probleemquote:
Dat was bij mij dan weer geen probleemquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:39 schreef nokwanda het volgende:
Alleen het inslapen was een probleem
Ik was vergeten dat ik daar moeite mee heb als ik stoned ben. Ieder normaal figuur slaapt als een roos dan. Maar niet ik... nee.... moet weer es raar wezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat was bij mij dan weer geen probleem
Eigenlijk geen.quote:
Poeh!!! Zou ik echt niet aankunnen. Het raakt me erg snel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:15 schreef UncleScorp het volgende:
Mja zo eindig ik ook meestal als er in gezelschap geblowd wordt ... maar bij ons is dat dan omdat het een continue trein van jointjes is die passeert ...
<<<<<<<<ppprrrrrrrrquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:12 schreef coz het volgende:
soms is het inderdaad behoorlijk te ver out-there
soms is het ook wel out there maar krijg je gewoon geen replique
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:13 schreef coz het volgende:
[..]
trusten![]()
nog een beetje lucide dromen zometeen of niet ?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Met jou altijd, doe jij nog even de hond uitlaten![]()
*upstairs reaching for the stars
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:22 schreef coz het volgende:
[..]![]()
schrikt die hond niet daarvan dan , ineens zo'n lucide gozer die hem uitlaat![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eh, tis mijn hond heh, die schrikt nergens meer van![]()
*heeft geen hond..........ehm..........toch![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:09 schreef coz het volgende:
[..]
zou ook best lullig zijn
laat zo'n lucide dromende dude jouw lucide dromende hond uit en sta jij morgen tot je enkels in het vocht![]()
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:41 schreef coz het volgende:
ik weet er het fijne ook niet van , maar volgens mij is voorwaarde voor lucide dromen dat je slaapt
en tenzij het fysieke hondje er achter aan loopt zal dat toch best een rotzooi worden
enkels is wel licht overdreven inderdaad
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:51 schreef displission het volgende:
Beter net wat ik nodig had voordat ik een weekendje op vakantie ga!
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:39 schreef Mirage het volgende:
Jaaaaaa en we hebben er ene paar gezellige slowchatters/ouwehoeren bij !!!![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaahhh.. ik las hem en moest erg lachen.
heb ik dat getyptquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:39 schreef Mirage het volgende:
Jaaaaaa en we hebben er ene paar gezellige slowchatters/ouwehoeren bij !!!
Ze hadden nog niet helemaal door welk topic daarvoor bedoeld is, nou bij deze dan
[..]
<<<<<<<<ppprrrrrrrr![]()
*maar eens slapen gaat![]()
![]()
bij u is da een geval van sleep-deprivationquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:57 schreef coz het volgende:
heb ik dat getypt![]()
![]()
en dat allemaal zonder gesstverruimende / vernauwende middelen![]()
Hij zei U tegen mequote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:01 schreef UncleScorp het volgende:
bij u is da een geval van sleep-deprivation
Ja.... dank uquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:57 schreef coz het volgende:
[..]
heb ik dat getypt![]()
![]()
en dat allemaal zonder gesstverruimende / vernauwende middelen![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:03 schreef LostFormat het volgende:
Ik lach me geregeld suf hier. Maar het is inderdaad mooi dat er zo'n platform is waar iedereen alles kan spuien zonder (al te veel) gezeur.
niet dat het boeit ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:12 schreef coz het volgende:
soms is het inderdaad behoorlijk te ver out-there
soms is het ook wel out there [NASA ufo filmpje] maar krijg je gewoon geen replique [bijhorend topic]
Neu..... dan ben je eigenlijk juist altijd ontopic. Kan gewoon niks misgaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:11 schreef UncleScorp het volgende:
Als ge in ouwehoer ontopic zijt, zijt ge eigenlijk offtopic ...
of zoiets
Volgens mij is sensory deprivation dat wel ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:14 schreef coz het volgende:in hoeverre is sleep deprivation een vorm van bewustzijnsverandering volgens jullie
wat voor soort ideeen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:25 schreef Mirage het volgende:
als jullie de koffie op hebben maak dan ffe een notepadje met wat ideeën voor het "wiki" topic.![]()
ik sluit me daar bij aan. omdat een zintuig is "afgesloten" moet je dingen op een andere manier gaan waarnemen en er bewust van zijn. zoals mensen die doof of blind zijn, hun andere zintuigen worden scherpen en ze gaan dingen heel anders bewust waarnemen en zien dingen anders.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Volgens mij is sensory deprivation dat wel ja.
Je bent afgesloten van je zintuigen dus krijg je toch een ander bewustzijnsgevoel ?
Dan moet ge daar wel zonder dat vrouwke inkruipen héquote:
*proest*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dan moet ge daar wel zonder dat vrouwke inkruipen hé
juist nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dan moet ge daar wel zonder dat vrouwke inkruipen hé
Blij dat deze opmerking es niet van mij komt ...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:11 schreef nokwanda het volgende:
juist niet![]()
Zou wel eens willen meemaken wat er dan gebeurt.
ik denk dat je nog meer mooie kleuren en sterretjes ziet danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Blij dat deze opmerking es niet van mij komt ...![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:20 schreef coz het volgende:
sexual euphoria ... my favorite kind of altered state![]()
Lunch?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:21 schreef vamperotica het volgende:
uhm... jahaaa enzo...
Komt ie...... Niks te eten erbij?quote:
Heeeeeel erg veel plezierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:12 schreef Mirage het volgende:
diertjes zijn verzorgd, alles geregeld.. treinreis opgezocht...
Ik ga nu de regen in naar een bus
http://wiki.whatthehack.org/index.php/Main_Page
Veel plezier!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:12 schreef Mirage het volgende:
paar pagina's gescrolled ..ROFL PEG-DHCPquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:12 schreef Mirage het volgende:
been there done thatquote:
Koekje!!! Dat vult de maag niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:33 schreef coz het volgende:
[..]
been there done that
edit .. ik dacht je bedoelt lunch
* coz wakker wordt
Koekje erbij ?![]()
Voor ons ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Leegte. Ook eens prettig.
quote:
flauw hoor , begon net op dreef te rakenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben uitgeluld
Pffffff tijd voor weekend?
Helemaal uitgeluld hier. Niets meer te zeggen. Leegte. Ook eens prettig.
Jij lag ook al blauw..... kon je je mooi voegen bij hoe heet die vent ook al weer in de rol van Wallace.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:16 schreef coz het volgende:
omfg .. Ik zoek foto's van mensen die de term 'doseren' niet kennen.
ik heb net blauw gelegen van het lachen (om die (ATM) LA-PO ) maar eerst netjes topic lezen he)
( hoog truth gehalte , die laatste)
daar moest ik op googlenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij lag ook al blauw..... kon je je mooi voegen bij hoe heet die vent ook al weer in de rol van Wallace.
whehe ja dat enquote:Overigens is dat topic meer in de trant van: The truth is somewhere underneath all these layers.![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:03 schreef coz het volgende:
[..]
daar moest ik op googlen![]()
william wallace the truth. braveheart and hero of scotland
oh ..bedoel je dat, lol , .. Mel Gibson
[..]
whehe ja dat en
op dat moment was de last post behoorlijk tru ... "Het zijn allemaal blanken"
![]()
Da heb je goed gezien. Nooit geweest.... sinds mijn vroegste jeugd niet op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:22 schreef UncleScorp het volgende:
Gij zit precies niet op uw plek in NL hé ?
* UncleScorp heeft wa gedronken en gerookt so nm my language
dat mag jij helemaal nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:22 schreef UncleScorp het volgende:
Gij zit precies niet op uw plek in NL hé ?
* UncleScorp heeft wa gedronken en gerookt so nm my language
of vergis ik me in jouw nationaliteitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:47 schreef coz het volgende:
[..]
dat mag jij helemaal niet![]()
* coz joint draait![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:04 schreef nokwanda het volgende:
F*ck!!! Gister stoned en er gebeurde niks. En nu net val ik zo nuchter als een kalf van de trapIt sucks.
Dat krijg je als je zoals ikzelf een zweefteef bentquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ken het, zou ik kunnen zijn
Ik val en struikel met de regelmaat van de klok. Of ik word besprongen, waardoor ik omver val
Onlangs besprongen door een klein blond gevaarte, ze wilde me knuffelen en ik wilde me proberen staande te houden. Baf, lag ik
![]()
Gekneusde enkel die nu nog opspeeltMaar goed, ze bedoelde het goed dus verbijt ik de pijn maar
![]()
*weer eens wakker is![]()
Jaaa.... horde net het nieuws en moest idd gelijk aan NIburu denken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:19 schreef UncleScorp het volgende:
Goeiemorgen zweefteef![]()
Weer es 'n bewijs dat het vrouwelijk handelen en denken volledig apart functioneren
En zeg ook maar goeiemorgen tegen de 2 nieuwe "planeten" in ons zonnestelsel ... Niburu on its way
quote:En terwijl ik viel bedacht ik me nog hoe vreemd het bewustzijn kan zijn.
ach kom nou.......... nasleep van twee fucking trekjes???? Nay man...... da ken nie.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:35 schreef UncleScorp het volgende:
Ofwel zit je nog steeds met de nasleep van je stickie
[..]
![]()
Visualisatie steekt weer op
Lekker makkelijk.... zo snel opgevenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:45 schreef UncleScorp het volgende:
gvd
Maak ik juist een fotoboek aan en valt mn connectie uit ...
pff
teken dat het niet moet zijn
Oei..... Geen pijn gedaan hoop ik?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:04 schreef nokwanda het volgende:
F*ck!!! Gister stoned en er gebeurde niks. En nu net val ik zo nuchter als een kalf van de trapIt sucks.
quote:En terwijl ik viel bedacht ik me nog hoe vreemd het bewustzijn kan zijn.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:35 schreef UncleScorp het volgende:
Ofwel zit je nog steeds met de nasleep van je stickie
[..]
![]()
Visualisatie steekt weer op
You made my day...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:10 schreef coz het volgende:
[..]
[..]
[[url=http://img36.imagevenue.com/loc190/th_d0b_Coyote_06.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |