Haaaaaiquote:
Aye! Mirage..... ik ben voor het eerst sinds jaaaaaaaren stoned. Van maar twee ff_ing trekjes. En het gaat maar niet over.quote:
Drugs are bad. Ha! Ik mag het een keer zeggen in truthquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:32 schreef nokwanda het volgende:
Aye! Mirage..... ik ben voor het eerst sinds jaaaaaaaren stoned. Van maar twee ff_ing trekjes. En het gaat maar niet over.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aye! Mirage..... ik ben voor het eerst sinds jaaaaaaaren stoned. Van maar twee ff_ing trekjes. En het gaat maar niet over.
Nou, je hebt gelijk hoor....... Drugs ARE bad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Drugs are bad. Ha! Ik mag het een keer zeggen in truth![]()
Geniet ervan![]()
Na een hele joint zouden ze mij echt kunnen opbossen. Twee trekjes heeft dit effect al.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:52 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ken het !
Als alle kids weg zijn dan steekt Oversight wel eens een joint op in huis.
Een half uur later kan je mij in bed leggen terwijl ik geen trekje gehad heb![]()
Geniet ervan !
Nou ja..... dit effect nu:quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Na een hele joint zouden ze mij echt kunnen opbossen. Twee trekjes heeft dit effect al.![]()
Ik rook wel eens een jointje (eens in de 2 maanden schat ik, zal in de praktijk dus eens in de 6 weken zijn). Soms alleen, soms met vrienden/vriendin. Ik ervaar het nooit als slecht, slaap er heerlijk door. Gezelschap is ook niet noodzakelijk voor me. Ik kan het me echter wel voorstellen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:02 schreef nokwanda het volgende:
Echt..... zoooooo lang geleden. En het slaat me echt om de oren. Af en tooe leuk en af en toe niet. Best lastig. Dit moet ik eik niet meer doen als ik weet dat ik alleen ben. Rookte het bij iemand op visite. Toen wilde ik eik zo snel mogelijk naar huis om in ezelf te keren. Maar nu....... had ik liever gezelschap gehad. Van een heeeeel goeie vriendin of zo.
Slaap lekkerquote:
Nee hoor, kwaad zeker niet. Hooguit is de smaak van de wijn iets achteruit gegaan maar zelfs dat geloof ik niet. En nu ben ik echt wegquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:15 schreef Mirage het volgende:
Dus metaal/lucht/wijn in fles contact is er een paar dagen geweest.
kan dit kwaad ?
Ik ben een miep ik weet het !
Denk het wel. Wel eens van gehoord volgens mij.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:15 schreef Mirage het volgende:
en ik ... ik ga waarschijnlijk een lood/metaalvergiftiging oplopen ??
kan dat ?
Ik durf het niet te zeggen. Heb je geen andere fles want twijfelen lijkt me ook niks.quote:kan dit kwaad ?
quote:
alweer.... ik lág in bed... maar ik kon écht niet slapenquote:
join irc even anders moet ik zo jouw ! posts deletenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:32 schreef Oversight het volgende:
de penningmeester en ik zijn er net samen achtergekomen dat ik de beslissingsbevoegdheid ( moet je een tikken als je bier op hebt) heb, om hem te overrulen voor wat netreft de toegangsregeling van bezoekers hier....
Dit leidde tot de gezamelijke constatering dat je hier dus morgen of overmorgen of dag erna WELKOM bent, om je FELI-MODknuffel in ontvangst te nemen......
Ik hou wel van eindverantwoordelijkheid geloof ik......
Mirage komt naar me toe
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:30 schreef Mirage het volgende:
hé maar jij zit nu al aan de 50 ? uur wakker ! *boos kijkt*
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
join irc even anders moet ik zo jouw ! posts deleten
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:37 schreef Mirage het volgende:
je tikt eerst een i in dan een r dan een c . tweakers.net
denk je dat dat lukt ?
OMG! It's alivequote:
Kheb een prima avond gehad (er van uitgaande dat je het aan mij vroegquote:
111,111,111 * 111,111,111 = 1.2345.678.987.654.321quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
OMG! It's alive![]()
Welkom terug, pretletter![]()
Ow, en 1+1=1+1, voor het geval je een heel topic vol gaat spammen![]()
EN, ik heb altijd gelijk![]()
Ik vroeg het aan jou inderdaadquote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:46 schreef Parvus het volgende:
[..]
Kheb een prima avond gehad (er van uitgaande dat je het aan mij vroeg)
Twas wel vrij rustig, iedereen op vakantie denk ik
Dan zou ik een oordeel moeten vellen en in die val zal ik niet snel stappenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Of ben ik weer aan het overdrijven?
He, mooie gedachte en 1 die ik snapquote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga niet teveel verlangen van mezelf want dan ga ik te hoge doelen stellen en de kunst is juist om iedere dag te nemen zoals die is en wat komt aan te pakken met beide handen.
deze post is lucide gepost, ik zei al een uur geleden dat ik ging slapenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:48 schreef Dromenvanger het volgende:
111,111,111 * 111,111,111 = 1.2345.678.987.654.321
Kwam ik gisteren dus achter
Ik had het niet zelf uitgevonden dat had iemand anders gepost elders. Maar dat zal wel al jaren bekend zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:23 schreef coz het volgende:
[..]
deze post is lucide gepost, ik zei al een uur geleden dat ik ging slapen
neequote:
[heel flauw]quote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:39 schreef UncleScorp het volgende:
is teken dat er geen vrouwelijk vlees onder je lakens ligt te wachten
paar optiesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga denk ik douchen nu. Eerste pot koffie is soldaat gemaakt en heb eigenlijk geen zin in nog meer koffie. Op een gegeven moment gaat die koffie ook de strot uithangen.
Ik zit ff vast qua denken over die informatie en hoe informatie het beste kan worden opgeslagen.
5 google earthquote:Informatie in registers en nog meer. Gaat natuurlijk vanzelf allemaal maar toch zouden er koppelingen moeten worden aangebracht. Bijvoorbeeld de historische data van verschillende aardbevingen. Hoe breng je zo iets in kaart?
ik ook ...maar dat zeg ik al 3 uurquote:Maar ik ga rusten nu.
Ik gebruik verschillende bronnen. Sowieso fok, het forum van Dido waar verschillende landen samen komen, ik gebruik mijn computer die ik blijf herverdelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:58 schreef coz het volgende:
[..]
paar opties
2 forum .. maar dat ga je kwijtraken als je geen bookmarks gebruikt
3 je eigen hd of andere internet space
4 die grijze massa van je / die wit/zwarte massa (papier en pen)
[..]
ik had het voornamelijk over opslaan van infoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik gebruik verschillende bronnen. Sowieso fok, het forum van Dido waar verschillende landen samen komen, ik gebruik mijn computer die ik blijf herverdelen.
En natuurlijk mijn hoofdZoals jij zegt. Ik zat net buiten mijn hoofd te ordenen. Dan moet er hier en daar wat bijgesleuteld worden en dan lijkt het net alsof ik informatie kan overzetten van de ene map naar de andere map. Of ik zet een vergrendeling op een overgang. Als signalen in mijn hoofd ongewenst zijn dan kan ik een vergrendeling aanbrengen. Dat gebeurt bij angstgevoelens, die vergrendel ik. Ieder negatief impuls moet vergrendeld worden.
Wellicht zijn die mappen geclusterde hersencellen.
Mijn hoofd is heel lang chaos geweest. Vraag me af hoe dat mogelijk was. Alsof ik vervloekt was door een vloek. Allemaal wazige gedachtes en vergeleken met nu leek dat verdacht veel op een virus.
Paniekaanvallen, sociale angst, depressie, gedachtes zonder iets eraan te hebben en ga zo door. Het was iets te menselijk naar mijn idee. Of moet ik zeggen iets te buitenaards? Weet niet wat het was die onzekerheid en die chaos. Het was een virus.
Tijdens de studie accountancy kon ik met wat inzet makkelijk mee met de rest maar ik gooide met de pet erna. En tevens had ik toen al last van gedachtes.
Het is dus zo dat ik geen gedachtes wil. Ik wil informatie in mijn hoofd. En leegte. Informatie om zaken te regelen en uit te vinden en leegte om van het leven te kunnen genieten zonder zorgen.
Wat mij betreft mag alles zo helder mogelijk zijn. Brightness. Helder, overzichtelijk zonder wanorde.
Ik werk graag mee. Heb toch tijd genoeg en denken is een soort hobby.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:34 schreef coz het volgende:
[..]
btw
http://wiki.fok.nl/index.php/TRU als hoofdcategorie bestaat gewoon nog niet eens..daar gaan we toch ff wat aan veranderen lijkt me zo
lees bijna klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |