Tof!quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:13 schreef Mirage het volgende:
tuurlijk !
Whehehequote:Op woensdag 27 juli 2005 23:16 schreef Mirage het volgende:
Ik ben trouwens mijn hele coördinatie/scan methode kwijt als ik door de posts scroll.. blauw moet er nog even ingepompt worden.
Overigens staat tag, kleur en rechten los van elkaar zover ik het weet maar je weer zwart maken en toch laten modden zal wel weer van die inkop vragen opleveren en das dan weer vermoeiend.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:16 schreef Mirage het volgende:
Ik ben trouwens mijn hele coördinatie/scan methode kwijt als ik door de posts scroll.. blauw moet er nog even ingepompt worden.
Ja hoi, waarom is Fok eigenlijks soms heel snel en soms een time-out/heel traag? Toeval hoeveel users er refreshen op zo'n moment? En ik heb het idee dat de ads ermee te maken hebben. Kan dat?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:57 schreef iteejer het volgende:
Kwaad kan het zeker niet, en het is normaal, in die zin dat een normale kat gelukkig niet bestaat, en dus in zijn abnormaliteit redelijk normaal is
Waddan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:02 schreef nokwanda het volgende:
mogguh![]()
![]()
jammer dat er geen vreselijk verkreukelde smiley is.
Man wat heb ik raar gedroomd.
Ik was in Zuid Afrika maar de ruimten zagen er heel anders uit dan ik gewend was. Ik had daar zo mijn dingen te regelen en was daar om dat te doen. Sommige mensen vroegen zich af wanneer ik nou eindelijk iemand uit Nederland zou meenemen om voor te stellen. En opeens kwam mijn opa binnen. De man is al lang overleden, een jaar of 8 geleden. Hij was ouder en magerder dan ik me herinnerde. In mijn droom realiseerde ik me helemaal niet dat hij al lang overleden was. Ik was eerder verbaasd om hem te zien. Ik realiseerde me wel dat ik hem lang niet gezien had. Maar ik voelde ook weer geen overweldigende emotie of zo.quote:
Altijd lastig. Iets van...familie die je mist? Verlangen om erbij op bezoek te gaan. Zoiets?quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:09 schreef nokwanda het volgende:
Het zal allemaal wel iets te betekenen hebben. Moet ik eens over nadenken.![]()
Mijn opa is nou niet iemand die ik mis. De familie daar, ja... die wel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Altijd lastig. Iets van...familie die je mist? Verlangen om erbij op bezoek te gaan. Zoiets?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:43 schreef UncleScorp het volgende:
Mooi stukje symboliek weer bij goro ...
http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/4713323.stm
Ze hebben de fallus van Osiris gevonden
De discovery van de fallus, en dan de vergelijking met de discovery spaceshuttle waar ge met wat fantasie ook een fallus in kan zien.
De spaceshuttle is op weg naar spacestation ISS ... ISS spreekt uit zoals ISIS ...
Dus de fallus van Osiris is op weg om Isis te bevruchten en Horus te verwekken
Cool
quote:On July 28, Osiris/Discovery and Isis/ISS will copulate in space - seeding the womb of the goddess in orbit! It's analogous to the union of Jesus and Mary Magdalene that is said to have produced the Royal Blood or the 'Holy Grail'. It's a 'stargate' event that will lead to the birth of the messianic offspring, Horus!
What that conception and eventual birth of Horus will prompt to manifest down here on earth as per 'as above, so below' is an important question for us to ponder. For now, consider this: the 'Grail' impregnation is analogous to the heaven-earth union initiated by the 'sons of God' that gave rise to the hybrid, 'hero' race of the Nephilim. Horus - related to the term 'hero', denoting a 'race between men and the gods' - corresponds to the Nephilim. (This same concept, by the way, is also 'encoded' in the latest Harry Potter - 'Harry Potter and the Half-Blood Prince' - release July 16, which as discussed previously is a key component of the July STR 'communication'.) And that traditionally leads to the Great Flood. It could even be said that Isis' 'water breaking' at the time of the birth of Horus would be expressive of the Flood.
Generally speaking, then, we can expect some kind of 'Deep Impact' in the coming months. I'll of course have much more on this later - including the decoding of the London events.
Ja, dat geloof ik best.... alleen weet jij uit al het serieuze op de wereld wel net dit eruit te halenquote:
Ask them...quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:33 schreef Dromenvanger het volgende:
AK D4 C76
Zo....wat voor code is dit?
D5 9A 11B
Krijg het door.
Ik ben moequote:
Hoewel ik full time werk voel ik me arbeidsongeschiktquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoewel ik arbeidsongeschikt ben voelt het alsof ik full time werk.
en ik werk fulltime, ben niet arbeidsongeschikt.. vóel me niet arbeidsongeschikt.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hoewel ik full time werk voel ik me arbeidsongeschikt
Haaaaaiquote:
Aye! Mirage..... ik ben voor het eerst sinds jaaaaaaaren stoned. Van maar twee ff_ing trekjes. En het gaat maar niet over.quote:
Drugs are bad. Ha! Ik mag het een keer zeggen in truthquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:32 schreef nokwanda het volgende:
Aye! Mirage..... ik ben voor het eerst sinds jaaaaaaaren stoned. Van maar twee ff_ing trekjes. En het gaat maar niet over.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aye! Mirage..... ik ben voor het eerst sinds jaaaaaaaren stoned. Van maar twee ff_ing trekjes. En het gaat maar niet over.
Nou, je hebt gelijk hoor....... Drugs ARE bad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Drugs are bad. Ha! Ik mag het een keer zeggen in truth![]()
Geniet ervan![]()
Na een hele joint zouden ze mij echt kunnen opbossen. Twee trekjes heeft dit effect al.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:52 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ken het !
Als alle kids weg zijn dan steekt Oversight wel eens een joint op in huis.
Een half uur later kan je mij in bed leggen terwijl ik geen trekje gehad heb![]()
Geniet ervan !
Nou ja..... dit effect nu:quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Na een hele joint zouden ze mij echt kunnen opbossen. Twee trekjes heeft dit effect al.![]()
Ik rook wel eens een jointje (eens in de 2 maanden schat ik, zal in de praktijk dus eens in de 6 weken zijn). Soms alleen, soms met vrienden/vriendin. Ik ervaar het nooit als slecht, slaap er heerlijk door. Gezelschap is ook niet noodzakelijk voor me. Ik kan het me echter wel voorstellen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:02 schreef nokwanda het volgende:
Echt..... zoooooo lang geleden. En het slaat me echt om de oren. Af en tooe leuk en af en toe niet. Best lastig. Dit moet ik eik niet meer doen als ik weet dat ik alleen ben. Rookte het bij iemand op visite. Toen wilde ik eik zo snel mogelijk naar huis om in ezelf te keren. Maar nu....... had ik liever gezelschap gehad. Van een heeeeel goeie vriendin of zo.
Slaap lekkerquote:
Nee hoor, kwaad zeker niet. Hooguit is de smaak van de wijn iets achteruit gegaan maar zelfs dat geloof ik niet. En nu ben ik echt wegquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:15 schreef Mirage het volgende:
Dus metaal/lucht/wijn in fles contact is er een paar dagen geweest.
kan dit kwaad ?
Ik ben een miep ik weet het !
Denk het wel. Wel eens van gehoord volgens mij.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:15 schreef Mirage het volgende:
en ik ... ik ga waarschijnlijk een lood/metaalvergiftiging oplopen ??
kan dat ?
Ik durf het niet te zeggen. Heb je geen andere fles want twijfelen lijkt me ook niks.quote:kan dit kwaad ?
quote:
alweer.... ik lág in bed... maar ik kon écht niet slapenquote:
join irc even anders moet ik zo jouw ! posts deletenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:32 schreef Oversight het volgende:
de penningmeester en ik zijn er net samen achtergekomen dat ik de beslissingsbevoegdheid ( moet je een tikken als je bier op hebt) heb, om hem te overrulen voor wat netreft de toegangsregeling van bezoekers hier....
Dit leidde tot de gezamelijke constatering dat je hier dus morgen of overmorgen of dag erna WELKOM bent, om je FELI-MODknuffel in ontvangst te nemen......
Ik hou wel van eindverantwoordelijkheid geloof ik......
Mirage komt naar me toe
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:30 schreef Mirage het volgende:
hé maar jij zit nu al aan de 50 ? uur wakker ! *boos kijkt*
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
join irc even anders moet ik zo jouw ! posts deleten
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:37 schreef Mirage het volgende:
je tikt eerst een i in dan een r dan een c . tweakers.net
denk je dat dat lukt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |