[heel flauw]quote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:39 schreef UncleScorp het volgende:
is teken dat er geen vrouwelijk vlees onder je lakens ligt te wachten
paar optiesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga denk ik douchen nu. Eerste pot koffie is soldaat gemaakt en heb eigenlijk geen zin in nog meer koffie. Op een gegeven moment gaat die koffie ook de strot uithangen.
Ik zit ff vast qua denken over die informatie en hoe informatie het beste kan worden opgeslagen.
5 google earthquote:Informatie in registers en nog meer. Gaat natuurlijk vanzelf allemaal maar toch zouden er koppelingen moeten worden aangebracht. Bijvoorbeeld de historische data van verschillende aardbevingen. Hoe breng je zo iets in kaart?
ik ook ...maar dat zeg ik al 3 uurquote:Maar ik ga rusten nu.
Ik gebruik verschillende bronnen. Sowieso fok, het forum van Dido waar verschillende landen samen komen, ik gebruik mijn computer die ik blijf herverdelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:58 schreef coz het volgende:
[..]
paar opties
2 forum .. maar dat ga je kwijtraken als je geen bookmarks gebruikt
3 je eigen hd of andere internet space
4 die grijze massa van je / die wit/zwarte massa (papier en pen)
[..]
ik had het voornamelijk over opslaan van infoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik gebruik verschillende bronnen. Sowieso fok, het forum van Dido waar verschillende landen samen komen, ik gebruik mijn computer die ik blijf herverdelen.
En natuurlijk mijn hoofdZoals jij zegt. Ik zat net buiten mijn hoofd te ordenen. Dan moet er hier en daar wat bijgesleuteld worden en dan lijkt het net alsof ik informatie kan overzetten van de ene map naar de andere map. Of ik zet een vergrendeling op een overgang. Als signalen in mijn hoofd ongewenst zijn dan kan ik een vergrendeling aanbrengen. Dat gebeurt bij angstgevoelens, die vergrendel ik. Ieder negatief impuls moet vergrendeld worden.
Wellicht zijn die mappen geclusterde hersencellen.
Mijn hoofd is heel lang chaos geweest. Vraag me af hoe dat mogelijk was. Alsof ik vervloekt was door een vloek. Allemaal wazige gedachtes en vergeleken met nu leek dat verdacht veel op een virus.
Paniekaanvallen, sociale angst, depressie, gedachtes zonder iets eraan te hebben en ga zo door. Het was iets te menselijk naar mijn idee. Of moet ik zeggen iets te buitenaards? Weet niet wat het was die onzekerheid en die chaos. Het was een virus.
Tijdens de studie accountancy kon ik met wat inzet makkelijk mee met de rest maar ik gooide met de pet erna. En tevens had ik toen al last van gedachtes.
Het is dus zo dat ik geen gedachtes wil. Ik wil informatie in mijn hoofd. En leegte. Informatie om zaken te regelen en uit te vinden en leegte om van het leven te kunnen genieten zonder zorgen.
Wat mij betreft mag alles zo helder mogelijk zijn. Brightness. Helder, overzichtelijk zonder wanorde.
Ik werk graag mee. Heb toch tijd genoeg en denken is een soort hobby.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:34 schreef coz het volgende:
[..]
btw
http://wiki.fok.nl/index.php/TRU als hoofdcategorie bestaat gewoon nog niet eens..daar gaan we toch ff wat aan veranderen lijkt me zo
lees bijna klaar
Geen last van gehad. Prima geslapen. Alleen het inslapen was een probleemquote:
Dat was bij mij dan weer geen probleemquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:39 schreef nokwanda het volgende:
Alleen het inslapen was een probleem
Ik was vergeten dat ik daar moeite mee heb als ik stoned ben. Ieder normaal figuur slaapt als een roos dan. Maar niet ik... nee.... moet weer es raar wezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat was bij mij dan weer geen probleem
Eigenlijk geen.quote:
Poeh!!! Zou ik echt niet aankunnen. Het raakt me erg snel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:15 schreef UncleScorp het volgende:
Mja zo eindig ik ook meestal als er in gezelschap geblowd wordt ... maar bij ons is dat dan omdat het een continue trein van jointjes is die passeert ...
<<<<<<<<ppprrrrrrrrquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:12 schreef coz het volgende:
soms is het inderdaad behoorlijk te ver out-there
soms is het ook wel out there maar krijg je gewoon geen replique
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:13 schreef coz het volgende:
[..]
trusten![]()
nog een beetje lucide dromen zometeen of niet ?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Met jou altijd, doe jij nog even de hond uitlaten![]()
*upstairs reaching for the stars
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:22 schreef coz het volgende:
[..]![]()
schrikt die hond niet daarvan dan , ineens zo'n lucide gozer die hem uitlaat![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eh, tis mijn hond heh, die schrikt nergens meer van![]()
*heeft geen hond..........ehm..........toch![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:09 schreef coz het volgende:
[..]
zou ook best lullig zijn
laat zo'n lucide dromende dude jouw lucide dromende hond uit en sta jij morgen tot je enkels in het vocht![]()
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:41 schreef coz het volgende:
ik weet er het fijne ook niet van , maar volgens mij is voorwaarde voor lucide dromen dat je slaapt
en tenzij het fysieke hondje er achter aan loopt zal dat toch best een rotzooi worden
enkels is wel licht overdreven inderdaad
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:51 schreef displission het volgende:
Beter net wat ik nodig had voordat ik een weekendje op vakantie ga!
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:39 schreef Mirage het volgende:
Jaaaaaa en we hebben er ene paar gezellige slowchatters/ouwehoeren bij !!!![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaahhh.. ik las hem en moest erg lachen.
heb ik dat getyptquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:39 schreef Mirage het volgende:
Jaaaaaa en we hebben er ene paar gezellige slowchatters/ouwehoeren bij !!!
Ze hadden nog niet helemaal door welk topic daarvoor bedoeld is, nou bij deze dan
[..]
<<<<<<<<ppprrrrrrrr![]()
*maar eens slapen gaat![]()
![]()
bij u is da een geval van sleep-deprivationquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:57 schreef coz het volgende:
heb ik dat getypt![]()
![]()
en dat allemaal zonder gesstverruimende / vernauwende middelen![]()
Hij zei U tegen mequote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:01 schreef UncleScorp het volgende:
bij u is da een geval van sleep-deprivation
Ja.... dank uquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:57 schreef coz het volgende:
[..]
heb ik dat getypt![]()
![]()
en dat allemaal zonder gesstverruimende / vernauwende middelen![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:03 schreef LostFormat het volgende:
Ik lach me geregeld suf hier. Maar het is inderdaad mooi dat er zo'n platform is waar iedereen alles kan spuien zonder (al te veel) gezeur.
niet dat het boeit ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:12 schreef coz het volgende:
soms is het inderdaad behoorlijk te ver out-there
soms is het ook wel out there [NASA ufo filmpje] maar krijg je gewoon geen replique [bijhorend topic]
Neu..... dan ben je eigenlijk juist altijd ontopic. Kan gewoon niks misgaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:11 schreef UncleScorp het volgende:
Als ge in ouwehoer ontopic zijt, zijt ge eigenlijk offtopic ...
of zoiets
Volgens mij is sensory deprivation dat wel ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:14 schreef coz het volgende:in hoeverre is sleep deprivation een vorm van bewustzijnsverandering volgens jullie
wat voor soort ideeen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:25 schreef Mirage het volgende:
als jullie de koffie op hebben maak dan ffe een notepadje met wat ideeën voor het "wiki" topic.![]()
ik sluit me daar bij aan. omdat een zintuig is "afgesloten" moet je dingen op een andere manier gaan waarnemen en er bewust van zijn. zoals mensen die doof of blind zijn, hun andere zintuigen worden scherpen en ze gaan dingen heel anders bewust waarnemen en zien dingen anders.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Volgens mij is sensory deprivation dat wel ja.
Je bent afgesloten van je zintuigen dus krijg je toch een ander bewustzijnsgevoel ?
Dan moet ge daar wel zonder dat vrouwke inkruipen héquote:
*proest*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dan moet ge daar wel zonder dat vrouwke inkruipen hé
juist nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dan moet ge daar wel zonder dat vrouwke inkruipen hé
Blij dat deze opmerking es niet van mij komt ...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:11 schreef nokwanda het volgende:
juist niet![]()
Zou wel eens willen meemaken wat er dan gebeurt.
ik denk dat je nog meer mooie kleuren en sterretjes ziet danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Blij dat deze opmerking es niet van mij komt ...![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:20 schreef coz het volgende:
sexual euphoria ... my favorite kind of altered state![]()
Lunch?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:21 schreef vamperotica het volgende:
uhm... jahaaa enzo...
Komt ie...... Niks te eten erbij?quote:
Heeeeeel erg veel plezierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:12 schreef Mirage het volgende:
diertjes zijn verzorgd, alles geregeld.. treinreis opgezocht...
Ik ga nu de regen in naar een bus
http://wiki.whatthehack.org/index.php/Main_Page
Veel plezier!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:12 schreef Mirage het volgende:
paar pagina's gescrolled ..ROFL PEG-DHCPquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:12 schreef Mirage het volgende:
been there done thatquote:
Koekje!!! Dat vult de maag niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:33 schreef coz het volgende:
[..]
been there done that
edit .. ik dacht je bedoelt lunch
* coz wakker wordt
Koekje erbij ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |