abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:13:44 #1
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_29217520
Een TRU oppepper post:

Weet je, hoe speciaal dit forum eigenlijk is. Dit is een van de weinige fora 'out there' waar werkelijk zoveel geaccepteerd word door andere mensen. Nog specialer omdat het Nederlands is (weetniet waarom, maar heeft te maken met de 'feeling').

Maar in weze, zijn er zoveel dingen die wij hier als TRU gangers als mogelijk achten of afvragen, dat moet gewoon gevierd worden vond ik! Niet bang om een pertinente Nee op een stelling of vraag te gooien, maar werkelijk bereid om te discussiėren. Dat is toch eigenlijk hardstikke mooi en zeldzaam vind ik.
Tuurlijk zijn er mensen die proberen roet in het eten te gooien en dat mogen ze proberen. Want het licht van TRU is te speciaal om bedekt te blijven met roet. Het licht blijft er altijd doorheen schijnen.

Dus mensen hier in TRU: Jullie zijn mooie open mensen !

Ik wilde dit even gezegd hebben. "Carry on".
pi_29217629
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:13 schreef Choices het volgende:
Een TRU oppepper post:

Weet je, hoe speciaal dit forum eigenlijk is. Dit is een van de weinige fora 'out there' waar werkelijk zoveel geaccepteerd word door andere mensen. Nog specialer omdat het Nederlands is (weetniet waarom, maar heeft te maken met de 'feeling').

Maar in weze, zijn er zoveel dingen die wij hier als TRU gangers als mogelijk achten of afvragen, dat moet gewoon gevierd worden vond ik! Niet bang om een pertinente Nee op een stelling of vraag te gooien, maar werkelijk bereid om te discussiėren. Dat is toch eigenlijk hardstikke mooi en zeldzaam vind ik.
Tuurlijk zijn er mensen die proberen roet in het eten te gooien en dat mogen ze proberen. Want het licht van TRU is te speciaal om bedekt te blijven met roet. Het licht blijft er altijd doorheen schijnen.

Dus mensen hier in TRU: Jullie zijn mooie open mensen !

Ik wilde dit even gezegd hebben. "Carry on".
Heel cool en waar. En we zijn idd best wel verwend. In die zin dat het hier bijna gewoon lijkt om over dit soort zaken te praten waar dat in de buitenwereld soms heel anders ligt. Mijn woordkeus is daar wel heel typerend in.

Thx Choices...... You´re cool

Trusten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_29218010
Helemaal mee eens Choices !!
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 29 juli 2005 @ 00:16:58 #4
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29219604
Helemaal waar choices!
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29219657
, ik heb hier (nog) nooit gepost, maar lees wel veel topics e.d., altijd interessant. Hoewel, soms stop ik halverwege een topic met lezen omdat het eng begint te worden , ach, ben maar een mens.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 02:05:36 #6
84524 Morwen
I got life
pi_29222090
The Truth is voor mij altijd een beetje thuiskomen Een mooi forum waar juist " anders" gedacht mag worden. Al zou dat eigenlijk overal moeten kunnen, maarja........

Toppie
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_29222579
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 00:19 schreef milkingmonkey het volgende:
, ik heb hier (nog) nooit gepost, maar lees wel veel topics e.d., altijd interessant. Hoewel, soms stop ik halverwege een topic met lezen omdat het eng begint te worden , ach, ben maar een mens.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 04:32:38 #8
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29223917
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  vrijdag 29 juli 2005 @ 05:00:07 #9
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29224046
* aai * lief topic * aai *
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29224064
Ik lach me geregeld suf hier. Maar het is inderdaad mooi dat er zo'n platform is waar iedereen alles kan spuien zonder (al te veel) gezeur.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:41:51 #11
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29226870
Lieve mensen, het klinkt allemaal heel gezellig enzo.. maar we weten toch wel dat er een ouwehoer/slowchat topicje in truth is ?

Ik heb jullie niet zomaar gedelete hoor ---> verplaatst !

Zoek en gij zult vinden... veel plezier verder dįįr

een felicitatie/trots-op-elkaar-is/prijs-elkaar-de-hemel-in tropic is alleen maar goed een keer, maar om het nou gelijk ook als slowchat te gebruiken
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:00:25 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29227404
The thruth is out there Of is the thruth in here? In ieder geval een mooi stekkie om te praten over zaken die waargenomen worden. Gelukkig is de schaamte wat eraf. Volgens mij was the thruth vroeger iets anders of heb ik dat mis?

Ik merk ook dat er minder negatieve reacties komen hier. Ook mooi.

Want feit is en blijft dat er meer is tussen hemel en aarde.

Hoewel schijnwaarnemingen natuurlijk ook bestaan. Maar dat hoort ook bij the thruth. Nee, dat is een schijnwaarneming? Maar wat is schijn?

Zo ik lul weer uit mijn nek maar petje af voor deze plek op het forum!!!!
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:00:27 #13
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29227407
zandbak ... zankdbak

zal niet weer gebeuren *insert puppyoogjes*
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: