abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29167189
Sorry gooide hem, niet eens bewust, op slot...Game on!

laatste 50 posts uit het vorige deel
pi_29167695
okay dan.... gaan we weer. Thx Parvus.

Nog even een reactie op Enyalius laatste post:

[/quote]
wohoo

geval is...ik weet niet wat je wel en niet kunt dus daarom zei ik dat het beter is om te wachten en te zien.

hehe soort van schild inspectie. net zoals ik bij iemand anders deed. 1 tik, schild weg, hij was gezakt
[/quote]

Voor mij gaat het dan om vertrouwen in mijn eigen kunnen, nogmaals. En mocht het dan zo zijn dat mijn eigen kunnen faalt, dan zijn de gevolgen daarvan voor mij. En dat is een bewuste keuze.
Als ik daarna iemand vraag om hulp om met de gevolgen te helpen is het weer de keus van die persoon om daar ja of nee op te antwoorden.
Eigenwijs stuk vreten, he!!

Maar bovenstaande geldt natuurlijk voor alles in het leven. Niet alleen in dit geval.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_29171310
en........ trommelgeroffel......

STICKY !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29173965
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:01 schreef Mirage het volgende:

STICKY !
Je eerste sticky.....( )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29173999
pi_29174097
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:39 schreef Parvus het volgende:
What got you so happy?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29174348
Mijn topic is een sticky
pi_29174498
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:50 schreef Parvus het volgende:
Mijn topic is een sticky
LOL
Ik wist niet dat dat iets bijzonders was.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29174585
Is ook mijn eerste!!!! hihi
pi_29174755
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:57 schreef Parvus het volgende:
Is ook mijn eerste!!!! hihi
Leuk dat jij en Mirage de eerste keer delen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29174767
Gefeliciteerd met je eerste sticky
pi_29174930
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:02 schreef iteejer het volgende:
Gefeliciteerd met je eerste sticky
En jij met de appearance in dit speciale topic waar zowel Mirage als Parvis het voor het eerst doen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29174997

Parvus

* Mirage heeft heerlijk gegeten ( ja ik heb gekookt ! Júist zou ik haast zeggen.. niemand die kan sputteren of pluizen in het eten )

Nu ga ik even een uurtje wandelen met hondjelief.. even bijkomen van mijn eerste ervaring

nok, je opmerking over "voor lul zetten"
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29175154
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En jij met de appearance in dit speciale topic waar zowel Mirage als Parvis het voor het eerst doen
pi_29175400
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:10 schreef Mirage het volgende:

nok, je opmerking over "voor lul zetten"
Couldn´t resist

En sorry Parvus. Ik aanvaard de striemen van je pak slaag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29175546
ola Mirage in 't blauw

very nice & wise

sticky ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_29175878
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:01 schreef Mirage het volgende:

STICKY !
En straks je eerste slotje

Muhahaha.
pi_29176299
het was nat buiten !
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:43 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Muhahaha.
Sir Winston Churchill
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:23:23 #19
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29176902
nok het gaat niet zo zeer om het kunnen, maar meer om of het krachtig genoeg zal zijn.
maar zoals ik zei, dat zien we daar wel
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_29177208
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:23 schreef Enyalius het volgende:
nok het gaat niet zo zeer om het kunnen, maar meer om of het krachtig genoeg zal zijn.
maar zoals ik zei, dat zien we daar wel
krachtig ?

Twijvel jij aan nokwanda's kracht ?

Nokwanda is halve afro surinamer (of wat eigenlijk precies ? )

énig idee hoe krachtig die dames zijn ?

* Mirage denkt aan de dames hier..... daar zeg je U tegen en durf je echt niet tegen te spreken
Sir Winston Churchill
pi_29177341
Wat het afsluiten of schilden betreft... ik heb even gemist tegen wát je een schild wilt maken.

Zelf heb ik, vooral wat dit soort plaatsen betreft, juist het tegenover gestelde.
Géén schild, géén bescherming, géén afsluiten voor... eerst maar ervaren.

Mijn doel om dit soort plaatsen te bezichtigen ís het hele ervaren, het proeven van de sfeer...
Het is denk ik ook wel handig om eerst te ervaren omdat je anders helemaal niet weet tegen wát je je af wilt schermen.

Je moet eerst een klap hebben gehad voordat je weet dat het pijn doet.
en omdat je weet dat de pijn bij de klap hoort (ervaren), duik je voordat de 2e hand je raakt.

toch ?
Sir Winston Churchill
pi_29177350
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

krachtig ?

Twijvel jij aan nokwanda's kracht ?

Nokwanda is halve afro surinamer (of wat eigenlijk precies ? )

énig idee hoe krachtig die dames zijn ?

* Mirage denkt aan de dames hier..... daar zeg je U tegen en durf je echt niet tegen te spreken
Wat eigenlijk ja..... zelfs mijn eigen ouders zijn het er niet over eens. Geen Suri, nee.... dat niet. Een halve sangoma..... dat wel. De zuid afrikaanse invloeden zijn oneidig veel groter.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29177401
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:38 schreef Mirage het volgende:
Wat het afsluiten of schilden betreft... ik heb even gemist tegen wát je een schild wild maken.

Zelf heb ik, vooral wat dit soort plaatsen betreft, juist het tegenover gestelde.

Mijn doel om dit soort plaatsen te bezichtigen ís het hele ervaren, het proeven van de sfeer...
Het is denk ik ook wel handig om eerst te ervaren omdat je anders helemaal niet weet tegen wát je je af wilt schermen.

en omdat je weet dat de pijn bij de klap hoort (ervaren), duik je voordat de 2e hand je raakt.

toch ?
Ik bekijk het liever eerst vanachter het schild en besluit daarna of ik het afneem. Iets te vaak mijn neus gestoten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29177558
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik bekijk het liever eerst vanachter het schild en besluit daarna of ik het afneem. Iets te vaak mijn neus gestoten.
Ik kan me deze manier goed indenken en waarschijnlijk is het nog verstandig ook !

Ik ben echter van het soort dat vaak de "niet verstandige" manier volgt, juist omdat ik óók het stoten van mijn neus wil ervaren... ook díe ervaringen koester ik en zie ik als leerzaam... als een ervaring.

Als jij beweert dat het draad voor onze neus waar ik net overheen wil stappen schrikdraad is en ik geen dingetjes kan vinden (je weet wel waar je aan kan zien dat het schrikdraad is), dan zal ik je wel geloven maar heb ik op de één of andere manier toch de drang om het zelf ook even te checken/ervaren door mijn hand ertegenaan te houden. (en doe dit dus ook)
Sir Winston Churchill
pi_29177740
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:45 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik kan me deze manier goed indenken en waarschijnlijk is het nog verstandig ook !

Ik ben echter van het soort dat vaak de "niet verstandige" manier volgt, juist omdat ik óók het stoten van mijn neus wil ervaren... ook díe ervaringen koester ik en zie ik als leerzaam... als een ervaring.

Als jij beweert dat het draad voor onze neus waar ik net overheen wil stappen schrikdraad is en ik geen dingetjes kan vinden (je weet wel waar je aan kan zien dat het schrikdraad is), dan zal ik je wel geloven maar heb ik op de één of andere manier toch de drang om het zelf ook even te checken/ervaren door mijn hand ertegenaan te houden. (en doe dit dus ook)
Ik word omringd door dat type mensen. Niks mis mee. Zolang je jezelf maar niet in gevaar brengt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29177774
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:43 schreef Haushofer het volgende:
Dat heeft ze al gezet. Ze heeft onze FB afgesloten. Tevens volgespamd, en dat weer leeggekiept, en ook mijn woorden daarin verdraaid. Echt waar. En ze was zo aardig als gewone user..
pi_29177864
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:51 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dat heeft ze al gezet. Ze heeft onze FB afgesloten. Tevens volgespamd, en dat weer leeggekiept, en ook mijn woorden daarin verdraaid. Echt waar. En ze was zo aardig als gewone user..
Ow yeah...... my type a girl
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29177906
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:53 schreef Parvus het volgende:
Ik heet, telt dat ook? :7
Ze heeft ook nog geen vis, Parvis, dus wellicht dat je daar ook nog iets me kunt bereiken :)

[ Bericht 11% gewijzigd door yvonne op 11-01-2013 13:17:40 ]
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:56:18 #29
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29177926
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:38 schreef Mirage het volgende:
Wat het afsluiten of schilden betreft... ik heb even gemist tegen wát je een schild wilt maken.

toch ?
ik heb zoveel zin om naar kernhem gegaan dat ik stiekem er al astraal langs ben geweest om het 1 en ander te zien. ben het witte wijf niet tegen gekomen, maar wel een stel anderen. en een paar daar van zijn van het type die sneaky aan iemand vasthechten en met de persoon mee naar huis gaat. tegen die gasten wil ik een schild op zetten. voor de rest zag ik nog wat andere dingen waar je je op zich niet zo druk om hoeft te maken.

ik zat dus te denken aan een simpel spiegelschildje. alles wat niet als positief ervaren wordt kan dan retour afzender gestuurd worden zodra je in je gedachten zegt...Retour energie dus je bent dan nog steeds zelf in controle

je kunt ook ervaren met schild. heb 24/7 een aantal schilden opstaan en heb geen probleem om energien waar te kunnen nemen. het is meer een extra defensie in geval van nood.

en opzetten van het schild, de kracht en effectiviteit ervan is afhankelijk van hoe ver de persoon is in hun ontwikkeling. en hoe sterk is dat in vergelijking tot de eventuele "aanval". dus daarom zeg ik er nu niks van. tot we daadwerkelijk daar zijn en ik jullie allemaal aan het werk heb gezien

wat dit soort dingen betreft ben ik altijd goed voorbereid...noem het ervaring.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_29178124
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:56 schreef Enyalius het volgende:
ik heb zoveel zin om naar kernhem gegaan dat ik stiekem er al astraal langs ben geweest om het 1 en ander te zien. ben het witte wijf niet tegen gekomen, maar wel een stel anderen. en een paar daar van zijn van het type die sneaky aan iemand vasthechten en met de persoon mee naar huis gaat. tegen die gasten wil ik een schild op zetten. voor de rest zag ik nog wat andere dingen waar je je op zich niet zo druk om hoeft te maken.

ik zat dus te denken aan een simpel spiegelschildje. alles wat niet als positief ervaren wordt kan dan retour afzender gestuurd worden zodra je in je gedachten zegt...Retour energie dus je bent dan nog steeds zelf in controle

je kunt ook ervaren met schild. heb 24/7 een aantal schilden opstaan en heb geen probleem om energien waar te kunnen nemen. het is meer een extra defensie in geval van nood.

en opzetten van het schild, de kracht en effectiviteit ervan is afhankelijk van hoe ver de persoon is in hun ontwikkeling. en hoe sterk is dat in vergelijking tot de eventuele "aanval". dus daarom zeg ik er nu niks van. tot we daadwerkelijk daar zijn en ik jullie allemaal aan het werk heb gezien

Ik denk aan een astrale pijl-en-boog, teneinde een aanval van de witte, rode en paarse wieven af te kunnen weren. Gecombineerd met een simpel zwart-wit geblokt zeil-schildje.
pi_29178385
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:03 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik denk aan een astrale pijl-en-boog, teneinde een aanval van de witte, rode en paarse wieven af te kunnen weren. Gecombineerd met een simpel zwart-wit geblokt zeil-schildje.
Racist!! Dus de zwarte, groene en blauwe wieven mogen blijven?????
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29178409
Nok, neem jij je gladiolen-koker mee als afweer?
pi_29178494
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:12 schreef nokwanda het volgende:
Racist!! Dus de zwarte, groene en blauwe wieven mogen blijven?????
Ik ben geen racist, hooguit kleurenblind. En zeg jij nou maar niks Nok (mag ik je wel zo noemen eigenlijk? Of is dat voor intimi? ) want om met een gladiolenkoker aan de gang te gaan is ook niet eerlijk.
pi_29178681
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:03 schreef iteejer het volgende:

[..]

Sir Winston Churchill
pi_29178713
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:16 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik ben geen racist, hooguit kleurenblind. En zeg jij nou maar niks Nok (mag ik je wel zo noemen eigenlijk? Of is dat voor intimi? ) want om met een gladiolenkoker aan de gang te gaan is ook niet eerlijk.
LOL Jij vraagt of ik hem meeneem. Welke wil je dat ik meeneem.... Die rode of de gele?
En jij hebt het over de verschillende kleueren wieven om af te weren.
Nok.... eigenlijk brrrrrr maar ik zeg er maar niks meer van.
Verzin maar iets origineels als je bij de intimi wilt horen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29178846
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:16 schreef iteejer het volgende:

[..]

en trouwens.... Neem jij dat zeilschildje me?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29178931
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:26 schreef nokwanda het volgende:
en trouwens.... Neem jij dat zeilschildje me?
Nah... noem het ervaring, maar ik ga voor de glibosi-knol.
pi_29179015
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:29 schreef iteejer het volgende:

[..]

Nah... noem het ervaring, maar ik ga voor de glibosi-knol.
Veranderlijk stuk vreten
Fine..... neem die knol. Breng ik het schild mee. En de gladiolenkoker (heb er nog een van de vierdaagse) . En ik hoop dat iemand er aan denkt om een groene reetkikker me te nemen voor het afvegen van de steen.

Ow... en iteejer....... Naam??
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29179044
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:56 schreef Enyalius het volgende:

[..]

of bakbanaan..tis maar net wat je met jezelf afspreekt natuurlijk

Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar het is net als met groepen mensen waar vervelende figuren tussen zitten. Ik kan aan ene ronde tafel gaan zitten en sommige personen gewoon uitschakelen. Ik ben dan nog steeds in staat lekker mee te kletsen (zelfs tegen hun), maar wat ze dan ook uitzenden verbaal/nonverbaal raakt mij niet.
Ikzelf kies er altijd voor dit pas te doen ná hun negativiteit ervaren te hebben. Dus eerst 1 of 2 keer wél "targetje" spelen. Voor míj is het namelijk belangrijk om te weten waaróm iemand is zoals die is. Én zaken ondergaan maakt dat je ervaringsdekundige wordt en ben je een beter luisteraar als iemand anders ooit je hulp inroept voor het één of ander.
Een persoonlijke keuze.

En ach, ongewenste plakkers in wat voor vorm dan ook kan je altijd weer de deur wijzen.
quote:

sorry..soms moet ik even lachen
quote:
het lijkt bijna een magic/ pokemon kaart spelletje

Sir Winston Churchill
pi_29179237
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:31 schreef nokwanda het volgende:
Veranderlijk stuk vreten
Fine..... neem die knol. Breng ik het schild mee. En de gladiolenkoker (heb er nog een van de vierdaagse) . En ik hoop dat iemand er aan denkt om een groene reetkikker me te nemen voor het afvegen van de steen.

Ow... en iteejer....... Naam??
Ik hou het bij die knol ja. Wat bedoel je met naam? Oh dat gedoe met intimi? Eerlijk gezegd hoef ik niet te intimideren. Ben ik te oud voor
pi_29179278
@Mirage: kom es ff op irc
pi_29179301
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:38 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik hou het bij die knol ja. Wat bedoel je met naam? Oh dat gedoe met intimi? Eerlijk gezegd hoef ik niet te intimideren. Ben ik te oud voor
He... shit... en ik had me er nog zo op verheugd om door jou vreselijk geintimideerd te worden. Valt me tegen. Ben je nooit te oud voor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 27 juli 2005 @ 19:54:48 #43
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29179794
dacht dat je zei dat je zelf ook wel eens een uitdrijving gedaan hebt. als dat zo is dan zou je het nut van schilden nu wel moeten weten en dat wat astraal gebeurd alles behalve een spelletje is
pi_29180367
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:54 schreef Enyalius het volgende:
dacht dat je zei dat je zelf ook wel eens een uitdrijving gedaan hebt. als dat zo is dan zou je het nut van schilden nu wel moeten weten en dat wat astraal gebeurd alles behalve een spelletje is
Dit is ouwehoer.
Dan mag dat. En er is niets in het leven dat niet met humor te benaderen is. Hoe belangrijk ook.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29181459
quote:
Beste Enyalius, ik zie het hele leven als een spel.. als een dans !

Iedereen heeft zijn eigen manier om zaken te benaderen.. dit is de mijne.
Iedereen weet dat 200 km/ uur rijden een dodelijke afloop kan hebben.. toch bestaat "zandvoort".
Sir Winston Churchill
pi_29182102
nokwanda, wat doe je met onbereikbare mannen ?

onbereikbaar als in ... checkt de mail niet en de foon ligt bij een bali ipv dat hij hem op zak heeft... ( en dat sinds iig gisteravond)
Sir Winston Churchill
pi_29182195
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:04 schreef Mirage het volgende:
nokwanda, wat doe je met onbereikbare mannen ?

onbereikbaar als in ... checkt de mail niet en de foon ligt bij een bali ipv dat hij hem op zak heeft... ( en dat sinds iig gisteravond)
Dat zal ik je mailen

Dit wil ik hier nog wel onthullen: en dan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29182222
quote:
Denk je iemand uit die steen te kunnen drijven dan? Wie wil je waar uit drijven? Je pogingen gingen toch over het voorkomen dat er dingen zouden indrijven?
pi_29182563
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat zal ik je mailen

Dit wil ik hier nog wel onthullen: en dan
Het is erg frustrerend, normaal ben ik altijd degene die laks met bereikbaarheid omgaat maar nu is hij het. En ik wil hem spréken !
Verschillende zaken.. o.a. dat ik bláuw ! ben
Sir Winston Churchill
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:22:42 #50
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29182578
ik ga niks uitdrijven of indrijven. vind het wel best zo. ik ga een film kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')