Dat bedoel ik!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:43 schreef Luni het volgende:
Hand in Hand de kameraden, hand in hand, voor Feyenoord 1! Geen woorden maar de daden leve Feyenoord 1!
Mooi zo, anders is dat kampioenschap ook niet zoveel meer waard.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:46 schreef johannes1986 het volgende:
De Atlantic League of de Euro League bestaat nog niet hoor...PSV en Ajax doen gewoon nog mee in de competitie
Hij is goedquote:Op maandag 25 juli 2005 23:46 schreef johannes1986 het volgende:
De Atlantic League of de Euro League bestaat nog niet hoor...PSV en Ajax doen gewoon nog mee in de competitie
Volgens mij niet hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 23:50 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Mijn eerste goeie opmerking ooit volgens jou![]()
![]()
Er zijn verschillende claims op de oorspronkelijke versie van het refrein van het liedje. Zo heeft brugge ook het hand in hand als clublied. In de oudere tijden was het ook in meerdere stadions in europa te horen.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:45 schreef Luni het volgende:
Dit kwam ik ergens tegen:
3. Jackie van Dam - Hand In Hand Kameraden
Feyenoord heeft het mooiste clublied van de wereld. Het refrein staat vol prachtige one-liners, die, zelfs buiten de context, nog iets met de Feyenoord-hymne te maken hebben. Zeg "hand in hand" en je denkt er "kameraden" achteraan.
Hand in Hand werd in 1963 door Van Dam op de plaat gezet, ter ere van de goede prestaties van de Rotterdammers in de Europacup. Curieus is dat Willy Alberti het ooit bestond een Ajax-versie van het nummer op te nemen. het ergste is dat het wanproduct nog in De Meer gedraaid is ook
Oke, ik verzin er ook 1 voor jouquote:
Ga zo door!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:50 schreef johannes1986 het volgende:
Mijn eerste goeie opmerking ooit volgens jou![]()
![]()
Dat klopt wel jaquote:Op maandag 25 juli 2005 23:52 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de beste aanval in de eredivisie!
Maar als je er 4 maakt in een wedstrijd en 5 tegen krijgt verlies je nog steedsquote:
Geniet er van want dat kun je morgen waarschijnlijk niet meer zeggenquote:
Peter Bosz ook wel. Van Marwijk wilde ook wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:06 schreef iceq het volgende:
Vandaag op TV Rijnmond. Koeman wil gewoon kampioen worden. En zo hoort het ook!
Gullit ook!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:11 schreef Zapper het volgende:
[..]
Peter Bosz ook wel. Van Marwijk wilde ook wel.
Heeft ie dat gezegd? Z'n uitspraak "we zien wel waar we eindigen" vind ik aan de ene kant volwassen en doordacht, maar aan de andere kant vind ik wel dat Feyenoord en de coach van Feyenoord er altijd van uit moet gaan dat het kampioenschap te behalen is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:06 schreef iceq het volgende:
Vandaag op TV Rijnmond. Koeman wil gewoon kampioen worden. En zo hoort het ook!
Ook als je centrale verdedigingsduo bestaat uit Basto en Gibbs?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:15 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegd? Z'n uitspraak "we zien wel waar we eindigen" vind ik aan de ene kant volwassen en doordacht, maar aan de andere kant vind ik wel dat Feyenoord en de coach van Feyenoord er altijd van uit moet gaan dat het kampioenschap te behalen is.
quote:Petrovic bij Talpa aan de slag
Zeljko Petrovic gaat het komende seizoen aan de slag bij Talpa.
De voormalig assistent-trainer van Feyenoord gaat voor de nieuwe zender als voetbalanalyticus werken. Petrovic wil zich bovendien inschrijven voor de cursus Coaches Betaald Voetbal. De kans dat hij dit seizoen bij een club aan de slag gaat, acht hij klein.
Basto gaat weg. En Koeman is niet zo kapot van Gibbs volgens mij (en terecht).quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ook als je centrale verdedigingsduo bestaat uit Basto en Gibbs?![]()
Ik juist wel. Ik denk dat Koeman een stuk meer kan met deze selectie dan Gullit. Met nog één of twee goede aankopen kunnen we volgend seizoen best meedoen voor de eerste of tweede plaats.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:02 schreef Noca het volgende:
Honderd al, netjes
Hopelijk doen jullie het wat beter komend seizoen, zie het alleen niet al te zonnig in..
Eerlijkheidshalve, moet ik zeggen dat ik meer vertrouwen heb ik Koeman dan in Gullit.. Maar hij moet roeien met de riemen die hij heeft.. en die riemen zijn niet echt om over naar huis te schrijven zeg maar, op de voorhoede na.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik juist wel. Ik denk dat Koeman een stuk meer kan met deze selectie dan Gullit. Met nog één of twee goede aankopen kunnen we volgend seizoen best meedoen voor de eerste of tweede plaats.
Ik vind zelf dat PSV ook geen topspelers heeft (toegegeven, wel betere), maar Hiddink laat ze toch winnen (helaas met goed voetbal). Ik hoop op hetzelfde effect bij Koeman. Toegegeven, een beetje optimistisch maar dat moet je tegenwoordig wel een beetje zijn als Feyenoorder wil je geen Loek 2 wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve, moet ik zeggen dat ik meer vertrouwen heb ik Koeman dan in Gullit.. Maar hij moet roeien met de riemen die hij heeft.. en die riemen zijn niet echt om over naar huis te schrijven zeg maar, op de voorhoede na.
Hiddink is dan ook een veel betere coach dan Koeman, zie hem geen wonderen verrichten. Wat hij moet doen is de schade beperkt houden en proberen een goed team op poten te zetten voor 06/07quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat PSV ook geen topspelers heeft (toegegeven, wel betere), maar Hiddink laat ze toch winnen (helaas met goed voetbal). Ik hoop op hetzelfde effect bij Koeman. Toegegeven, een beetje optimistisch maar dat moet je tegenwoordig wel een beetje zijn als Feyenoorder wil je geen Loek 2 worden
Om Feyenoord te laten voetballen heb je geen wondertrainer nodig. Afgelopen seizoen werd er bij vlagen heel erg goed gevoetbald, het grote probleem was de vorm, die hielden ze niet lang vast. Als Koeman erin slaagt die dalen eruit te houden kunnen we het heel goed doen volgend seizoen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hiddink is dan ook een veel betere coach dan Koeman, zie hem geen wonderen verrichten. Wat hij moet doen is de schade beperkt houden en proberen een goed team op poten te zetten voor 06/07
Hier sluit ik me helemaal bij aan. En de meeste schrijven ono al af, maar ik zie hem gwn weer schitteren komend seizoenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Om Feyenoord te laten voetballen heb je geen wondertrainer nodig. Afgelopen seizoen werd er bij vlagen heel erg goed gevoetbald, het grote probleem was de vorm, die hielden ze niet lang vast. Als Koeman erin slaagt die dalen eruit te houden kunnen we het heel goed doen volgend seizoen.
Feyenoord heeft weinig slechte spelers, veel van die kerels hebben zich bewezen (Paauwe, Bosschaart, Saïdi, Kuyt, Kalou, Schreuder, Hofs), ze hebben gewoon een trainer nodig die op de juiste manier op ze in praat.
Als ie zijn pootjes heel kan houden misschienquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:20 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Hier sluit ik me helemaal bij aan. En de meeste schrijven ono al af, maar ik zie hem gwn weer schitteren komend seizoen![]()
We hebben alleen nog een vervanger voor Goor nodig, verder is het rond denk ik. Misschien nog iemand in plaats van Schreuder, maar in ieder geval hebben we nu een degelijke verdedigende middenvelder. Dat was volgens de 'kenners' het grote probleem vorig jaar, er stond niemand voor de verdediging. De terugkomst van Schreuder lost dit probleem op.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:22 schreef snabbi het volgende:
Ik heb in elk geval wel hoop voor het komende seizoen. Denk dat goed voetbal ook mogelijk is met de huidige selectie, ook al zie ik natuurlijk ook graag spelers er bij komen.
quote:26-07-2005: Feyenoord lijkt mis te grijpen bij Daerden
[Bron: Sportwereld.be]
Feyenoord nam gisteren opnieuw contact op met Rc Genk over Koen Daerden. De Rotterdammers zien de linkspoot als vervanger voor Bart Goor. Maar voorlopig voldoen ze nog altijd niet aan de door Genk verlangde transfersom van bijna vier miljoen euro. 'En we gaan geen water bij de wijn doen', zegt Genk-voorzitter Jos Vaessen. 'Natuurlijk houden we ook rekening met wat Koen wil, maar hij heeft niet gezegd hier zeker weg te willen.'
Vandaag moet er een beslissing vallen over het lot van de Rode Duivel. Vanaf woensdag lijkt Genk niet meer over een transfer te willen praten.
'Ik heb een voorgevoel, maar ga niet zeggen in welke richting dat gaat', deed Vaessen geheimzinnig. En dan, als uitsmuiter: 'Ik denk dat er hier een spreekwoord van toepassing zal zijn: als twee honden vechten om een been.' Wie Vaessen dan zag als derde hond, wilde hij niet kwijt. Komt Wolfsburg vandaag nog met een definitief bod op de proppen?
Mocht Daerden toch vertrekken, dan heeft Vaessen al plannen met het binnenkomende geld: 'Dan gaan we er een heel belangrijke speler mee kopen, maar niet voor de positie van Daerden.'
Ik heb er weer een hard hooft inquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:01 schreef TC03 het volgende:
26-07-2005: Feyenoord lijkt mis te grijpen bij Daerden
Ach heb je hem ook weer met al zijn nuttige bijdragen.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:52 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Oke, ik verzin er ook 1 voor jou
Feyenoord heeft de beste aanval in de eredivisie!
gelukkig gaat Kalou naar PSV![]()
Het zou zo maar kunnen.........................................quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Hat kan natuurlijk zijn dat vandaag de Kalou-kogel door de spreekwoordelijke Feyenoord-kerk gaat en Feyenoord met dat geld zowel Daerden als Landzaat lospeutert bij Genk en AZ. Legioen blij, Daerden blij, Kalou blij, Landzaat blij, penningmeester bij, ik blij.
Alleen Van Gaal zal balen, maar dat is toch ook goed nieuws?
Want laten we eerlijk zijn: Aerts, Boussaboun, Owoeri en Schreuder die uit de heli stappen is geen porum. Dan kun je beter niks doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen.........................................
En als Kalou er 3 inschiet tegen Feyenoord, dan denk ik niet dat het Legioen blij is hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:Legioen blij, Daerden blij, Kalou blij, Landzaat blij, penningmeester bij, ik blij.
Alleen Van Gaal zal balen, maar dat is toch ook goed nieuws?
Wat is dat met die kutbelgen dat ze denken dat ze zo goed kunnen onderhandelen. Als de transfer niet doorgaat zal Daerden ook wel blij zijn. Geld maakt de voetballerij echt kapot.quote:
Denk dat het meer pijn doet als hij volgend jaar voor 5 miljoen of over 2 jaar gratis naar PSV vertrekt en er dan 3 inschiet in de kuip.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:16 schreef Kaap het volgende:
[..]
En als Kalou er 3 inschiet tegen Feyenoord, dan denk ik niet dat het Legioen blij is hoor.
Een topspits verkopen aan een directe concurrent, ronduit belachelijk. Das gewoon je eigen glazen ingooien.
Beetje optimistisch op basis van een seizoen in het eerstequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:16 schreef Kaap het volgende:
Een topspits verkopen aan een directe concurrent, ronduit belachelijk. Das gewoon je eigen glazen ingooien.
Over twee jaar kan hij Nederlander worden en dan is zijn doel bereikt. Dan zal hij echt niet meer naar psv gaan, maar naar een échte topclub. Want tegen die tijd staan ze in Eindhoven ook weer met beide benen op de grond. Er wordt daar nu wel héél erg gedaan alsof ze bij de grote jongens horen, na een enkel incidenteel CL-league succesje.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat het meer pijn doet als hij volgend jaar voor 5 miljoen of over 2 jaar gratis naar PSV vertrekt en er dan 3 inschiet in de kuip.
Hij kan pas in 2008 Nederlander worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Over twee jaar kan hij Nederlander worden en dan is zijn doel bereikt. Dan zal hij echt niet meer naar psv gaan, maar naar een échte topclub. Want tegen die tijd staan ze in Eindhoven ook weer met beide benen op de grond. Er wordt daar nu wel héél erg gedaan alsof ze bij de grote jongens horen, na een enkel incidenteel CL-league succesje.
Daarom denk ik ook niet dat Kalou in 2007 zin heeft om zoveel jaar bij PSV te tekenen als hij in 2008 naar het buitenland zou kunnen. Als Kalou en zijn zaakwaarnemer slim zijn en Kalou na 1 september niet verkocht is, hij gewoon bijtekent bij Feyenoord met 2 of 3 jaar en in 2008, zodra hij zijn papiertje heeft, kan vertrekken naar het buitenland, voor de volle mep.quote:
Ik wíst dat er iets niet klopte.quote:
Die klootzak zei vorige week nog op de Belgische teletekst dat ze niet per se 4 miljoen wilden hebben, als Feyenoord 3,5 bood zouden ze waarschijnlijk accepteren. Bieden ze 3,5 miljoen, wijzen ze 't afquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:17 schreef Kaap het volgende:
[..]
Wat is dat met die kutbelgen dat ze denken dat ze zo goed kunnen onderhandelen. Als de transfer niet doorgaat zal Daerden ook wel blij zijn. Geld maakt de voetballerij echt kapot.
Eerder suggereerde die Vaessen inderdaad dat 3,5 miljoen een deal zou betekenen. Maar hij heeft geroken dat Feyenoord nog graag een wat grotere aankoop doet de komende dagen, en denkt nu het volle pond te kunnen vangen. Onfatsoenlijk onderhandelingsgedrag, maar dat is nu eenmaal normaal in de voetballerij.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die klootzak zei vorige week nog op de Belgische teletekst dat ze niet per se 4 miljoen wilden hebben, als Feyenoord 3,5 bood zouden ze waarschijnlijk accepteren. Bieden ze 3,5 miljoen, wijzen ze 't af
bron?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:58 schreef fransie102 het volgende:
Hij blijft bij Genk. Transfer defintief afgeketst.
Ik snap niet waarom er morgen nog mensen naar die helicopter komen kijken![]()
Jammer dan. Genk chanteerde Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:58 schreef fransie102 het volgende:
Hij blijft bij Genk. Transfer defintief afgeketst.
VRT Teletekst en de site van KRC Genk.quote:
Ligt niet aan Wotte, Genk deed moeilijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:01 schreef fransie102 het volgende:
[..]
VRT Teletekst en de site van KRC Genk.
Wotte opkankeren, als je zo'n speler al niet eens meer kunt halen![]()
Tuurlijk joh.quote:
Flikker toch eens op man. Ben jij nou voor Feyenoord of niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:58 schreef fransie102 het volgende:
De voorzitter van Genk suggereerde aanvankelijk dat 3,5 genoeg zou zijn, nu houden ze opeens vol aan de 4 miljoen. Niet erg aardig, en Wotte kan er niets aan doen dat Genk meer vraagt dan die speler waard is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:04 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.Het ligt niet aan Feyenoord, maar altijd aan de spelers en de andere clubs.
Wotte is de beste TD van Nederland, nog nooit een fout gemaakt en altijd overal zo snel bij ook.
Waarom beschermt iedereen hier dat stel kneuzen dat onze club zouden moeten runnen?
Niet als 'ie zelfs 3,8 al eigenlijk niet waard is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:07 schreef fransie102 het volgende:
Feyenoord had 4 miljoen op tafel moeten leggen, punt. Als je 3,8 biedt, kun je ook wel 4 bieden.
Waarom ga je er in godnaam van uit dat die opgeblazen kikker van een Wotte altijd gelijk heeft?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet als 'ie zelfs 3,8 al eigenlijk niet waard is.
Niet altijd. Maar als een voorzitter van een club waarmee je in onderhandeling bent eerst duidelijk laat doorschemeren dat de deal voor 3.5mln gesloten kan worden, en ineens is er niet meer te praten over minder dan 4 miljoen, dan speel je vals.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:04 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.Het ligt niet aan Feyenoord, maar altijd aan de spelers en de andere clubs.
Doe ik dat dan door te zeggen dat 'ie geen 3,8 miljoen waard is?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:09 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Waarom ga je er in godnaam van uit dat die opgeblazen kikker van een Wotte altijd gelijk heeft?
Zo gaat het nou eenmaal in de voetbalwereld tegenwoordig, maar Feyenoord denkt nog dat alles hetzelfde is al 8 jaar geleden. Die spelletjes worden gespeeld, maar Feyenoord is hiermee de verliezer, want we beginnen het seizoen nu zonder 1 versterking.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet altijd. Maar als een voorzitter van een club waarmee je in onderhandeling bent eerst duidelijk laat doorschemeren dat de deal voor 3.5mln gesloten kan worden, en ineens is er niet meer te praten over minder dan 4 miljoen, dan speel je vals.
Ik denk dat ze bij Wolfsburg en Genk toch wel iets meer verstand van voetbal hebben als jouquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Doe ik dat dan door te zeggen dat 'ie geen 3,8 miljoen waard is?
Flikker eens op man. Als Genk inderdaad gesuggereerd had dat 3,5 miljoen een deal zou betekenen, heeft Wotte gewoon gelijk. Feyenoord kwam Genk zelfs tegemoet door nog 3,8 miljoen te bieden, maar nee, ook dat vond Genk niet genoeg. Genkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:04 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wotte is de beste TD van Nederland, nog nooit een fout gemaakt en altijd overal zo snel bij ook.
Waarom beschermt iedereen hier dat stel kneuzen dat onze club zouden moeten runnen?
Genk overvraagt, dat gebeurt altijd bij onderhandelingen dus die 4 miljoen kan je niet betrouwbaar noemen. Wolfsburg wil ook geen 4 miljoen bieden dus die hebben dezelfde meningquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:13 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Wolfsburg en Genk toch wel iets meer verstand van voetbal hebben als jou
Je bent verliezer als je je laat chanteren, en als je een bedrag neerlegt voor een speler waarvan je vindt dat-ie dat niet waard is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:12 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zo gaat het nou eenmaal in de voetbalwereld tegenwoordig, maar Feyenoord denkt nog dat alles hetzelfde is al 8 jaar geleden. Die spelletjes worden gespeeld, maar Feyenoord is hiermee de verliezer, want we beginnen het seizoen nu zonder 1 versterking.
En al helemaal meer dan jij.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:13 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Wolfsburg en Genk toch wel iets meer verstand van voetbal hebben als jou
Er stond een quote op de VRT, dus die quote is redelik betrouwbaarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Flikker eens op man. Als Genk inderdaad gesuggereerd had dat 3,5 miljoen een deal zou betekenen, heeft Wotte gewoon gelijk.
Ik verheug me nu al op jouw reactie.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:18 schreef fransie102 het volgende:
Nogmaals : dit soort spelletjes worden tegenwoordig nou eenmaal gespeeld. Alles draait om geld.
Maar wie verliest er over 5 weken dik van Ajax met een lachwekkend middenveld met Paauwe, Schreuder en Hofs? Het kan me niet schelen wat die tyfus-Belg allemaal roept, het gaat erom dat wij nu met lege handen staan.
Dus daarom hadden wij te veel moeten betalen voor een middelmatige belg? Laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:18 schreef fransie102 het volgende:
Nogmaals : dit soort spelletjes worden tegenwoordig nou eenmaal gespeeld. Alles draait om geld.
Maar wie verliest er over 5 weken dik van Ajax met een lachwekkend middenveld met Paauwe, Schreuder en Hofs? Het kan me niet schelen wat die tyfus-Belg allemaal roept, het gaat erom dat wij nu met lege handen staan.
Middelmatig? Je kent hem niet eensquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dus daarom hadden wij te veel moeten betalen voor een middelmatige belg? Laat me niet lachen.
Daar waren we al langer achter!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef Sheva het volgende:
jullie kunnen trots zijn op jullie technisch beleid daar in rotterdam...
wat een puinhoop zeg...haha
Ja en jij zou er nog wel 10 miljoen voor willen betalen, daar word je niet mee uitgelachen ofzo.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:24 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Middelmatig? Je kent hem niet eensAls ie echt zo slecht was, had Genk hem wel voor 3 miljoen weg gedaan en was Wolfsburg ook niet geinstresseerd geweest.
Wees nou eens realistisch man, Feyenoord is niet eens meer in staat een 'middelmatige' speler aan te trekken en we worden gewoon door iedereen en alles uitgelachen.
Nee, die miljoenen naar de bankrekening van Jorien en naar andere vage zaken, dat is een goede bestemmingquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:32 schreef snabbi het volgende:
Rot eens op Loek. Dat jij geen probleem zou hebben om miljoenen door een papierversnipperaar te gooien weten we nu ook wel. 3,8 miljoen lijkt me juist een mooi bod als er 3.5 gevraagd wordt.
Zal het niet zo zijn dat v. d. Herik zegt zoveel mag je maximaal bieden................quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:04 schreef fransie102 het volgende:
[..]
10 miljoen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:34 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ja en jij zou er nog wel 10 miljoen voor willen betalen, daar word je niet mee uitgelachen ofzo.
Dan nog heeft Wotte onze club nog niet veel goed gedaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Zal het niet zo zijn dat v. d. Herik zegt zoveel mag je maximaal bieden................
Tuurlijk Loekiequote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:36 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Nee, die miljoenen naar de bankrekening van Jorien en naar andere vage zaken, dat is een goede bestemming![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:24 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Middelmatig? Je kent hem niet eensAls ie echt zo slecht was, had Genk hem wel voor 3 miljoen weg gedaan en was Wolfsburg ook niet geinstresseerd geweest.
Genk zelf?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:36 schreef jpzegthallo het volgende:
Mooie Sloggi.
Die kerel uit België had het spreekwoord '2 honden vechten om een been', betekend dat er een andere club in het spel is behalve Wolfsburg en Feyenoord?
als jij al gelijk zo over je cluppie denkt k*nker dan lekker op!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:42 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Jou hoef ik ook niet te horen als Pierre en daarna de joden ons een pak slaag geven
Denk je dat ik dat leuk vind? Laat jij je maar weer lekker teleurstellen door spelers die het Feyenoord-shirt niet waard zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:43 schreef Luni het volgende:
[..]
als jij al gelijk zo over je cluppie denkt k*nker dan lekker op!
Ik was van plan om te gaan, had woensdag al vrij gehouden. Maar van een helikopter zonder versterkingen en een wedstrijd tegen Atletico Ananas word je ook niet blij. Ik ga liever iets nuttigers doenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:44 schreef PyTh het volgende:
Gaat weer lekker hier zo
Gaan er nog fey fokkers naar de open dag morgen?
Hmm heb je toevallig nog een auto nodig ofzo? Ik wil best wel in onderhandeling met jou. Als je die paar honderd euro extra toch geen reet uit maaktquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:42 schreef fransie102 het volgende:
Het gaat me erom dat die transfers steeds afketsen op bedragen minder dan een paar ton. Als Genk 8 miljoen ofzo had gevraagd, dat had Feyenoord gelijk gehad. Maar Feyenoord heeft versterkingen nodig en die komen nu niet.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:43 schreef Luni het volgende:
[..]
als jij al gelijk zo over je cluppie denkt k*nker dan lekker op!
Ik iig niet, ik moet werken. Zondag zit ik er natuurlijk wel bij.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:44 schreef PyTh het volgende:
Gaat weer lekker hier zo
Gaan er nog fey fokkers naar de open dag morgen?
Ben wel wat gewend hoor, heb al 15 jaar een seizoenskaart, tis al jaren het zelfde liedje en het lot van een Feyenoordsupporter, als je daar niet tegen kan wordt je maar lekker voor de joden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:45 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat leuk vind? Laat jij je maar weer lekker teleurstellen door spelers die het Feyenoord-shirt niet waard zijn.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:47 schreef snabbi het volgende:
Genk vraagt 4 en zegt na een bod van 3 dat de middenweg prima is maar niet minder dan de middenweg. Feyenoord geeft vervolgens RUIM de middenweg en dan is het nog niet goed.
{..}
Wat ik wel weet is dat Feyenoord gelukkig niet overal een vette bonus achter laat. Straks zit je weer op het randje van de afgrond.
Als het om een auto van 10.000 ging, en er waren geen andere fatsoenlijke auto's, dan hadden die paarhonderd euro me geen zak uitgemaakt, want ik moest toch een auto hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hmm heb je toevallig nog een auto nodig ofzo? Ik wil best wel in onderhandeling met jou. Als je die paar honderd euro extra toch geen reet uit maakt
Nee, Simons en z'n zaakwaarnemer probeerden natuurlijk de transfer naar Feyenoord te saboteren toen ze hoorden dat Simons ook naar een topclub kon.quote:Kijk nou even reeel. Feyenoord heeft maar 1 ton minder geboden op Simons dan psv. Denk je echt dat die ene ton de doorslag geeft?
Wat kan mij het schelen wat die kut-Belg zegt? Ik wil een fatsoenlijk team zien met toekomst komend seizoen, maar met deze prutsers haal je geen CL-voetbal.quote:Genk vraagt 4 en zegt na een bod van 3 dat de middenweg prima is maar niet minder dan de middenweg. Feyenoord geeft vervolgens RUIM de middenweg en dan is het nog niet goed. Dan kan je zeggen dat het zo tegenwoordig gaat, terwijl ik toch denk dat wij uberhaupt weinig inzicht hebben in hoe transfers verlopen. Wat ik wel weet is dat Feyenoord gelukkig niet overal een vette bonus achter laat. Straks zit je weer op het randje van de afgrond.
Nee, 10 topics Goor verrot schelden is nuttigquote:Hoeveel topics heb je hier nog voor nodig![]()
Spelers als Kuyt, Schreuder, Paauwe, Hofs, Castelen, Bosschaart en Zuiverloon vind ik het shirt wel waardig hoor...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:45 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat leuk vind? Laat jij je maar weer lekker teleurstellen door spelers die het Feyenoord-shirt niet waard zijn.
Jezus, wat ben jij een huilie. En jij gaat met afstand die teletekst supporter-award winnen, want je weet namelijk totaal niet waar je over praat. Zelfs Ajacieden praten niet zo negatief over je clubquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:42 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Jou hoef ik ook niet te horen als Pierre en daarna de joden ons een pak slaag geven
Relatief gezien zou het een paar duizend euro schelenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:51 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Als het om een auto van 10.000 ging, en er waren geen andere fatsoenlijke auto's, dan hadden die paarhonderd euro me geen zak uitgemaakt, want ik moest toch een auto hebben.
Laten ze op teletekst ook al beelden zien dan? Of kijk je ook wel eens de samenvattingen?quote:Wat kan mij het schelen wat die kut-Belg zegt? Ik wil een fatsoenlijk team zien met toekomst komend seizoen, maar met deze prutsers haal je geen CL-voetbal.
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij een huilie. En jij gaat met afstand die teletekst supporter-award winnen, want je weet namelijk totaal niet waar je over praat. Zelfs Ajacieden praten niet zo negatief over je club
Het Feyenoord shirt zal altijd onbetaalbaar zijn. Spelers als Paauwe spelen graag voor de club en blijven de club steunen door dik en dun. Daar kan jij nog wat van leren!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:53 schreef fransie102 het volgende:
Dat komt omdat het Feyenoord-shirt momenteel niet zoveel waard is.
Ik steun de club door dik en dun. Ik steun alleen de beleidsbepalers niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het Feyenoord shirt zal altijd onbetaalbaar zijn. Spelers als Paauwe spelen graag voor de club en blijven de club steunen door dik en dun. Daar kan jij nog wat van leren!
Ajax hoort dan ook geen 2de te wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:55 schreef fransie102 het volgende:
[..]![]()
![]()
Kanker op man. Als jullie in onze situatie zaten, dan zaten er nog 3 supporters in de Arena. Jullie klagen al steen en been als je een keer 2e wordt
Wanneer is Ajax voor het laatst achter Feyenoord geeindigd?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:58 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Idd, die horen 3e te worden achter Feyenoord en PSV![]()
Ik merk hetquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:57 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik steun de club door dik en dun. Ik steun alleen de beleidsbepalers niet.
Jij denkt dat ik zo loop te zeiken omdat ik blij ben dat we met zo'n super-elftal het nieuwe seizoen in gaan?quote:
Godver....quote:Feyenoord heeft opnieuw de slag verloren om een Belgische middenvelder. Koen Daerden blijft namelijk bij Krc Genk, zo meldt de Belgische club op haar eigen website. De onderhandelingen lijken spaak te zijn gelopen op de vraagprijs van Genk.
Feyenoord bood vooralsnog 3,5 miljoen euro, terwijl Genk vier miljoen euro vroeg. De verwachting was dan ook dat beide partijen elkaar wel zouden vinden, zeker met het oog op morgen wanneer Feyenoord haar traditionele open dag heeft. Nu er nog altijd geen duidelijkheid was gekomen, heeft Genk besloten dat Daerden niet langer meer te koop is.
Jij bent veel te pessimistisch.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:01 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik zo loop te zeiken omdat ik blij ben dat we met zo'n super-elftal het nieuwe seizoen in gaan?
Mijn enige hoop vestig ik nog op Koeman. Misschien kan die nog wonderen verrichten.
Omdat dat veel geld is?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:04 schreef fransie102 het volgende:
Als je 3,5 biedt en een zware delegatie naar Genk stuurt, dan betekent dat dat Feyenoord het een zeer goede speler vindt die een echte versterking is, dus waarom doen ze dan moeilijk over die paar ton?
Koen Daerden blijft definitief bij RC Genkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:24 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Daerden is toch een linkermiddenvelder? Dan snap ik Feyenoord wel dat ze geen 4 miljoen willen uitgeven terwijl ze voor die positie twee goede alternatieven hebben met Paauwe en Bosschaart.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:04 schreef fransie102 het volgende:
Als je 3,5 biedt en een zware delegatie naar Genk stuurt, dan betekent dat dat Feyenoord het een zeer goede speler vindt die een echte versterking is, dus waarom doen ze dan moeilijk over die paar ton?
Dat zijn geen GOEDE alternatieven.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Daerden is toch een linkermiddenvelder? Dan snap ik Feyenoord wel dat ze geen 4 miljoen willen uitgeven terwijl ze voor die positie twee goede alternatieven hebben met Paauwe en Bosschaart.
Ajax en Feyenoord zitten dan ook niet op t zelfde niveau makkerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:07 schreef fransie102 het volgende:
Paauwe en BosschaartZou jij 2 spelers van dat kaliber op het middenveld bij Ajax willen zien?
Nee, maar zo slecht vind ik ze niet voor Feyenoord. Bovendien worden ze zelden of nooit opgesteld op de posities waar ze het best tot hun recht komen. Bosschaart is namelijk geen linksback en Paauwe al helemaal geen centrumverdediger...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:07 schreef fransie102 het volgende:
Paauwe en BosschaartZou jij 2 spelers van dat kaliber op het middenveld bij Ajax willen zien?
Erg vreemd, dat wel. Maar waarom begint Genk dan uberhaupt met onderhandelen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Koen Daerden blijft definitief bij RC Genk
Feyenoord heeft Koen Daerden niet kunnen losweken bij RC Genk. De Belgische international was te duur voor de Rotterdammers. Ook VfL Wolfsburg beet zich stuk op de vraagprijs.
Sinds dit weekeinde zaten Feyenoord en RC Genk met elkaar om de tafel. De Rotterdammers wilden snel zaken doen om Daerden op de open dag te kunnen presenteren. Maar dat zit er niet in, want de transfer is definitief afgeblazen.
Feyenoord was niet van plan in te gaan op de vraagprijs van RC Genk, dat op z'n beurt weigerde de afkoopsom naar beneden bij te stellen. Maandagavond werd duidelijk dat de onderhandelingen niet zouden leiden tot een transfer van de international.
Ook VfL Wolfsburg maakte kennis met de vastberadenheid van de Belgische club. De Bundesliga-club zat dinsdagochtend om de tafel met Genk, maar was evenmin bereid met vier miljoen euro over de brug te komen, zodat de toekomst van Daerden voorlopig nog ligt in Belgische Limburg.
Of ze halen helemaal geen speler, wat ik dus denk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:06 schreef F1Bas het volgende:
Ik geef Fransie toch wel een beetje gelijk, nu moet je straks een ander speler halen die wel goedkoper is maar qua niveau vermoedelijk wel minder zal zijn.
Dit is het FEYENOORD Topic en geen NEUZEN Topic!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:07 schreef fransie102 het volgende:
Die neuzen zouden onze concurrentie moeten zijn, komend seizoen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Dit is het FEYENOORD Topic en geen NEUZEN Topic!!!
Jij bent tevreden momenteel?quote:Wel een fantastisch jubileum dit![]()
Zo diep zijn we nog niet gezonken idd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord zitten dan ook niet op t zelfde niveau makker![]()
Idd. Loek, kap nou eens met die vergelijking naar Ajax trekken. Feyenoord IS minder dan Ajax en PSV, dat zijn ze al jaren. Besef dat nou gewoon, i.p.v. zo wanhopig te janken en elke keer met die "zou jij ze dan bij Ajax willen zienquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Dit is het FEYENOORD Topic en geen NEUZEN Topic!!!
Wel een fantastisch jubileum dit![]()
En dat baseer je op t feit dat jullie WANNEER boven ons zijn geeindigd???quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
En dat baseer je op t feit dat jullie WANNEER boven ons zijn geeindigd???![]()
![]()
quote:Koen Daerden blijft definitief bij RC Genk
26/7/2005 13:16
Feyenoord heeft Koen Daerden niet kunnen losweken bij RC Genk. De Belgische international was te duur voor de Rotterdammers. Ook VfL Wolfsburg beet zich stuk op de vraagprijs.
Sinds dit weekeinde zaten Feyenoord en RC Genk met elkaar om de tafel. De Rotterdammers wilden snel zaken doen om Daerden op de open dag te kunnen presenteren. Maar dat zit er niet in, want de transfer is definitief afgeblazen.
Feyenoord was niet van plan in te gaan op de vraagprijs van RC Genk, dat op z'n beurt weigerde de afkoopsom naar beneden bij te stellen. Maandagavond werd duidelijk dat de onderhandelingen niet zouden leiden tot een transfer van de international.
Ook VfL Wolfsburg maakte kennis met de vastberadenheid van de Belgische club. De Bundesliga-club zat dinsdagochtend om de tafel met Genk, maar was evenmin bereid met vier miljoen euro over de brug te komen, zodat de toekomst van Daerden voorlopig nog ligt in Belgische Limburg.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
![]()
Meer een tobclub momenteel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:37 schreef fransie102 het volgende:
4 miljoen te duurEn dat durft zich een topclub te noemen.
Voor een international die nog jong is en de mogelijkheden heeft om door te groeien is 4 miljoen geen megabedrag.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:37 schreef fransie102 het volgende:
PSV betaalde voor Lamey al 3 miljoenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Voor een international die nog jong is en de mogelijkheden heeft om door te groeien is 4 miljoen geen megabedrag.
Hij bedoelde denk ik dat lelijke protserige kutstadion met die kutgrasmat, dat op niets gebaseerde arrogante starfuckersfeertje dat letterlijk rond die kutclub hangt, en die kutprovincialen die vanuit hun dorp naar de arena komen om met amsterdamse tongval "oajoks" mee te blèren. Brrr.. het zal je club maar wezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
![]()
Die grasmat bashen was zo 2004quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij bedoelde denk ik dat lelijke protserige kutstadion met die kutgrasmat, dat op niets gebaseerde arrogante starfuckersfeertje dat letterlijk rond die kutclub hangt, en die kutprovincialen die vanuit hun dorp naar de arena komen om met amsterdamse tongval "oajoks" mee te blèren. Brrr.. het zal je club maar wezen.![]()
En goed, dan eindigen jullie 1 of 2 plaatsen hoger. Sjongejonge, wat een verschil. Gefeliciteerd, en succes in de voorronde Champions League.
Eh sorry, ik neem het terug, die laatste zin.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij bedoelde denk ik dat lelijke protserige kutstadion met die kutgrasmat, dat op niets gebaseerde arrogante starfuckersfeertje dat letterlijk rond die kutclub hangt, en die kutprovincialen die vanuit hun dorp naar de arena komen om met amsterdamse tongval "oajoks" mee te blèren. Brrr.. het zal je club maar wezen.![]()
En goed, dan eindigen jullie 1 of 2 plaatsen hoger. Sjongejonge, wat een verschil. Gefeliciteerd, en succes in de voorronde Champions League.
Maar niemand noemt F'noord toch serieus een topclubquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:37 schreef fransie102 het volgende:
Nee, idd. Feyenoord is echt een derderangs provincieclubje (wat een zelfkennis he...)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar niemand noemt F'noord toch serieus een topclub
Wat is er grappig aan mijn opmerking?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:18 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Nee, idd. Feyenoord is echt een derderangs provincieclubje (wat een zelfkennis he...)
Pff, kom met een grappige opmerkingen of hou je mond![]()
Mooi, dan zijn we het er over eens dat F'noord geen topclub is.quote:
Wat is het dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we het er over eens dat F'noord geen topclub is.
(nee het is ook geen derderangs provincie clubje - maar een topclub - dacht het niet ...)
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:43 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Wat is het dan?
Wat onzin allemaal zeg. Feyenoord wordt niet ieder jaar kampioen. Gelukkig niet! En dat zullen ze nooit worden ook. Maar Feyenoord is ALTIJD een topclub geweest en waarom nu ineens niet meer dan? Omdat AZ een keertje goed presteert? Omdat Simons naar psv gaat ipv naar Feyenoord? Als psv kampioen wordt staan er 50.000 mensen, als ajaks kampioen wordt staan er heel misschien 60.000. Bij Feyenoord staan er 250.000. Een topclub zal Feyenoord altijd blijven. Eigenlijk is het wel mooi: Feyenoord is in alles groter dan ajaks en psv behalve als het gaat om de prijzenkast, terwijl het daar "eigenlijk" (niet voor mij maargoed) om draait. Vind ik toch wel mooi![]()
Dan tel je dus aan het aantal toeschouwers of een club een topclub is. Dan zou Napoli een topclub zijn. Vind je Aston Villa, Blackburn Rovers, Everton, HSV, Hertha BSC, Schalke04 topclubs?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:43 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Wat is het dan?
Wat onzin allemaal zeg. Feyenoord wordt niet ieder jaar kampioen. Gelukkig niet! En dat zullen ze nooit worden ook. Maar Feyenoord is ALTIJD een topclub geweest en waarom nu ineens niet meer dan? Omdat AZ een keertje goed presteert? Omdat Simons naar psv gaat ipv naar Feyenoord? Als psv kampioen wordt staan er 50.000 mensen, als ajaks kampioen wordt staan er heel misschien 60.000. Bij Feyenoord staan er 250.000. Een topclub zal Feyenoord altijd blijven. Eigenlijk is het wel mooi: Feyenoord is in alles groter dan ajaks en psv behalve als het gaat om de prijzenkast, terwijl het daar "eigenlijk" (niet voor mij maargoed) om draait. Vind ik toch wel mooi![]()
LFC vs EFC is ook een "klassieker", meer dan LFC -CFC, maar dat maakt EFC nog geen topclub ...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:20 schreef Faar18 het volgende:
[..]
ik kan het niet beter verwoorden!
Om maar even aan te vullen: ze kunnen in eindhoven zo vaak kampioen worden als ze willen, ze zullen NOOIT de uitstraling krijgen die Feyenoord en ajax hebben. Waarom wordt Feyenoord als een topclub gezien? Omdat Feyenoord gewoon een heel grote club is. Je hoort die boeren ook janken van: psv-ajax en psv-feyenoord is toch ook een klassieker??? NEE DAT IS HET NIET!!!!! Die rivaliteit die is er gewoon niet. Feyenoord en ajax-supporters hebben niet zo'n hekel aan die boeren als aan elkaar. De wedstrijden waar ik naar uitkijk zijn tegen ajax, tegen sparta en tegen Heerenveen en NAC vanwege bosvelt en pi-air. PSV???? Ach.......
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, met 50000 werklozen in een stadion zitten die hun hele uitkering doneren aan ''hun club' zodat nog iets gekocht kan worden (lees: Ostland, Basto). Van die 50000 zijn er 40000 emotioneel TE instabiel, door hun moeilijke jeugd (armoede enzo); zodat ze na een geweldige counter van ajax en de 2-3 van held Maduro alles kort en klein proberen te slaan wat ze tegenkomen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Amen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:30 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee, met 50000 werklozen in een stadion zitten die hun hele uitkering doneren aan ''hun club' zodat nog iets gekocht kan worden (lees: Ostland, Basto). Van die 50000 zijn er 40000 emotioneel TE instabiel, door hun moeilijke jeugd (armoede enzo); zodat ze na een geweldige counter van ajax en de 2-3 van held Maduro alles kort en klein proberen te slaan wat ze tegenkomen.
Ow ja, ze kunnen ook niet met vuurwerk omgaan wat was dat leuk (en toch ook wel sneu) om te zien vanuit die trein.
Ow ja, dan even dat gebash op Ajax altijd van -bijna- alle clubs in Nederland. Als Ajax-supporter geniet ik daar slechts van; het is namelijk een algemeen bekend psychologisch en politiek verschijnsel dat de zwakkeren 1 gemeenschappelijke vijand zoeken (de sterkste dus) om daar moed en hoop uit te putten.
Keep up the good work![]()
Pool wel dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:31 schreef Doc het volgende:
[..]
(nee het is ook geen derderangs provincie clubje - maar een topclub - dacht het niet ...)
Je bedoelt Bart Goor?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:52 schreef tong80 het volgende:
Bas Goor speelt een wereldpartij, de beste man op het veld en Anderlecht leidt met 4-0 in de voorronde CL
Simons wilde niet, ok, maar Daerden wilde graag maar Feyenoord is genaaid door de voorzitter van Genk zoals je hebt kunnen lezen. Feyenoord had die 5 miljoen ook wel kunnen betalen maar dat willen ze niet. Dat is een groot verschil.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat als je op de transfermarkt niet aantrekkelijk bent voor spelers van het kaliber Simons en Daerden en transfers boven de 5m euro boven je pet gaan het moeilijk vol te houden is dat je een topclub bent. Maar goed - er is al een topic geweest wat een club een "topclub" maakt.
Wat weet jij veel van psychologie en politiek joh!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:30 schreef Tobbes het volgende:
Ow ja, dan even dat gebash op Ajax altijd van -bijna- alle clubs in Nederland. Als Ajax-supporter geniet ik daar slechts van; het is namelijk een algemeen bekend psychologisch en politiek verschijnsel dat de zwakkeren 1 gemeenschappelijke vijand zoeken (de sterkste dus) om daar moed en hoop uit te putten.
Ik tel helemaal niet het aantal toeschouwers als maatstaf voor het wel of niet zijn van een topclub. Maar volgens mij is het zijn van een topclub en het hebben van veel toeschouwers wél aan elkaar verbonden. psv en veel supporters is nou niet echt iets wat bij elkaar past vind ik (voorbeeld).quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan tel je dus aan het aantal toeschouwers of een club een topclub is. Dan zou Napoli een topclub zijn. Vind je Aston Villa, Blackburn Rovers, Everton, HSV, Hertha BSC, Schalke04 topclubs?
Ik denk dat als je op de transfermarkt niet aantrekkelijk bent voor spelers van het kaliber Simons en Daerden en transfers boven de 5m euro boven je pet gaan het moeilijk vol te houden is dat je een topclub bent. Maar goed - er is al een topic geweest wat een club een "topclub" maakt.
Van jou, als Liverpool-supporter, had ik eigenlijk wel wat meer respect voor Feyenoord verwacht. Je vindt Liverpool blijkbaar een mooie club (en dat is het ook) en ondanks dat het geen echte topclub meer is (ondanks de CL-winst) blijf je het een mooie club vinden vanwege de uitstraling en de supporters.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:31 schreef Doc het volgende:
[..]
quote:Feyenoord: Nog meer opties voor vervanging Goor
[Bron: FR-Fans.nl]
Feyenoord is ook na het afketsen van de transfer van Koen Daerden nog op zoek naar een vervanger voor Bart Goor. Op de officiële website van de Rotterdammers wordt namelijk gemeld dat Daerden 'één van de kandidaten' was om Goor op te volgen. Er zullen dus nog meer opties open staan, anders gebruikt men in het Maasgebouw deze woorden niet.
Overigens meldt Rtv Rijnmond vanavond het opvallende bericht dat Feyenoord nooit onderhandeld zou hebben over Daerden. Volgens Mark Wotte is er alleen geïnformeerd naar de vraagprijs.
Nee, net zo min als jij in de buurt van Rotterdam woont en jij toch teletekstsupporter van dat clubje uit Rotterdam-Zuid bent.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:07 schreef fransie102 het volgende:
Woon je toevallig in A'dam? Zou de enige reden kunnen zijn waarom je supporter van de lelijkste club van Nederland zou zijn.
Lekker inhoudelijk weerquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, net zo min als jij in de buurt van Rotterdam woont en jij toch teletekstsupporter van dat clubje uit Rotterdam-Zuid bentbent.
Doc heeft echter wel een voordeel ten opzichte van jou met zijn Ajax-voorkeur: hij is geboren en getogen Amsterdammer.
Net zo weinig inhoudelijk als Loekje.quote:
Wanneer was jij voor het laatst in dat lelijke betonnen blok van julllie?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, net zo min als jij in de buurt van Rotterdam woont en jij toch teletekstsupporter van dat clubje uit Rotterdam-Zuid bent.
Ah, dus vandaar. Als ie niet in Amsterdam was geboren weet ik zeker dat Doc voor Feyenoord was geweest. Daar lijkt ie me meer het type voor.quote:Doc heeft echter wel een voordeel ten opzichte van jou met zijn Ajax-voorkeur: hij is geboren en getogen Amsterdammer.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Net zo weinig inhoudelijk als Loekje.![]()
Lijkt die film welquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:54 schreef Luni het volgende:
Feyenoord grijpt wederom mis
Carmarthen Town, een voetbalclub uit Wales die uitkomt in de voorronde van de UEFA-beker, heeft een veroordeelde hooligan gecontracteerd. De 26-jarige Craig Hughes, die momenteel een celstraf van 33 maanden uitzit en een stadionverbod van acht jaar heeft, is aangetrokken als spits.
Zijn nieuwe club hoopt dat de gevangenisdirectie bereid is Hughes vrij te geven voor de wedstrijden. Donderdag al moet Carmarthen Town aantreden tegen de Ierse club Longford Town. ,,Iedereen verdient een tweede kans'', verklaarde vice-voorzitter Alun Williams namens Carmarthen de opmerkelijke aankoop.
Hughes is een voormalig jeugdinternational die op de tribunes echter een grotere staat van dienst opbouwde dan op het veld. In 2001 werd hij al eens tot achttien maanden veroordeeld na rellen met fans van Millwall en in september 2003 tuigde hij in Cardiff een supporter van West Ham United af.
Gepubliceerd op: 26 juli 2005
Bron: Planet Internet
Lazovic wordt verhuurd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Godvergeefme.. nu worden we zeker 3e.
Wie hebben we nu op links ? niemand
Lijkt me dan maar dat feyenoord een 4-3-3 gaat spelen
Met Kuyt achter de spits en in de spits Kalou en Lazovic
en 3 centrale middenvelders..
quote:Alex: 'Mét Kalou heb ik een probleem minder'
Bron: Vi.NL
'Mijn moeilijkste tegenstanders zijn die twee van Feyenoord', zegt PSV-verdediger Alex deze week in Voetbal International. 'We hebben drie keer tegen ze gespeeld en Kuijt en Kalou vormen echt een levensgevaarlijk duo. Ik hoop dat Salomon Kalou naar PSV komt, dan heb ik in elk geval een probleem minder.'
Ja - LFC zeker. Met een CL op zak, de derde club qua aanhang op de wereld (OK, met nu ruim 50% successuppoerters erbij, maar tochquote:
Ja. F'noord heeft een redelijke aanhang. Maar dat maakt het nog niet een topclub.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:03 schreef Dorus_ het volgende:
Ik tel helemaal niet het aantal toeschouwers als maatstaf voor het wel of niet zijn van een topclub. Maar volgens mij is het zijn van een topclub en het hebben van veel toeschouwers wél aan elkaar verbonden. psv en veel supporters is nou niet echt iets wat bij elkaar past vind ik (voorbeeld).
geef eens een argument waarom het WEL een topclub is volgens jou? Zoals duidelijk is, is het spelen van een klassieker en het hebben van een redelijk trouwe aanhang niet voldoende om een top club te zijn. Schalke, HSV, EFC, THFC zijn ook geen topclubs.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:03 schreef Dorus_ het volgende:
En daarbij slaat het gewoon nergens om te roepen dat Feyenoord geen topclub is. Ik hoef dat niet eens te verdedigen. Ik kan me gewoon kwaad maken om mensen die dat ropen. Niet eens omdat het wel of niet zo is, maar gewoon omdat het pure onzin is.
Beetje rare vergelijking vind je niet. En volgens de FIFA ranglijst staan ze op de derde plek in de wereld ...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:03 schreef Dorus_ het volgende:
Het Nederlands elftal behoort dus ook niet meer tot de toplanden?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:12 schreef fransie102 het volgende:
Ah, dus vandaar. Als ie niet in Amsterdam was geboren weet ik zeker dat Doc voor Feyenoord was geweest. Daar lijkt ie me meer het type voor.
Dat zeg ik toch niet, maar LFC was vroeger zo'n beetje dé club, wereldwijd.......quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:44 schreef Doc het volgende:
Een ding is in ieder geval zeker - LFC is MEER een topclub dan F'noord ...
Wie LFC geen topclub vind maar F'noord is niet serieus te nemen.
En vice versaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ow ja, dan even de opmerking dat er hier zeer regelmatig neusjes zoals jij verschijnen die proberen zich denigrerend uit te laten over de mooiste club van Nederland. Als Feyenoord-supporter geniet ik daar slechts van etc..
Ik denk dat er niet gehelicoptert gaat worden vanmiddag.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Is de helicopter al geland?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:39 schreef Doc het volgende:
[..]dat zeggen wel meer mensen (oa een collega die F'noord fan is)
Aerts, Greene, Ali B.,Derijckquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet gehelicoptert gaat worden vanmiddag.
Alleen Owoeri is toch aangekocht?
Ik denk ook dat het wel zou kunnen kloppen dat als ik niet uit Amsterdam was gekomen ik misschien geen Ajacied was geweest - maar ik hoef er gelukkig niet al te lang over na te denken want "as is verbrande turf"quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:06 schreef fransie102 het volgende:
[..]Je bent wat nuchterder en realistischer dan de gemiddelde Ajacied, en je lijkt me ook iemand die een hekel heeft aan dat arrogante sfeertje.
Denk je dat echt? (bron?)quote:
Voor mij is het nog steeds dé club hoor - en "WE'LL BE BACK!" - en derde in wereldwijde support is ook niet slecht natuurlijk (zoals gezegd wel zo'n 50% successupporters...)quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet, maar LFC was vroeger zo'n beetje dé club, wereldwijd.......
"Best legioen, ik wil heel graag naar PSV" en dan het duimpje opstekenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:18 schreef Doc het volgende:
[..]
"Best legioen, ik wil heel graag naar PSV" en dan het duimpje opsteken
Feyenoord zal voor mij ook altijd dé club zijn, ook al spelen ze Rotterdamse onderbond. Kom ik misschien ook nog eens in aanmerking voor in plaats in de selectiequote:Op woensdag 27 juli 2005 10:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Voor mij is het nog steeds dé club hoor - en "WE'LL BE BACK!" - en derde in wereldwijde support is ook niet slecht natuurlijk (zoals gezegd wel zo'n 50% successupporters...)
Het was ook meer een reactie op gasten die beledigd reageren als ik zeg dat F'noord geen topclub is en vervolgens met LFC aan komen zetten ...
Ik vind Liverpool ook een topclub. Je hebt natuurlijk verschillende gradaties maar niet alleen Real Madrid en AC Milan zijn topclubs. Je moet het natuurlijk ook wel in de goede verhouding zien. Nederland is natuurlijk gewoon een klein land, zeker in vergelijking met de tpovoetballanden in Europa. Niet zo gek dat ze dan allemaal minder supporters hebben, in verhouding zullen de verschillen heel anders liggen denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Voor mij is het nog steeds dé club hoor - en "WE'LL BE BACK!" - en derde in wereldwijde support is ook niet slecht natuurlijk (zoals gezegd wel zo'n 50% successupporters...)
Het was ook meer een reactie op gasten die beledigd reageren als ik zeg dat F'noord geen topclub is en vervolgens met LFC aan komen zetten ...
Ik ben ook zeer benieuwd naar de bron van dit verhaal....quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:16 schreef PyTh het volgende:
Denk je dat echt? (bron?)![]()
Ben benieuwd.....
Het is door iemand gezegd op een Feyenoordforum (feyenoord.netwerk). Dat is voor zover ik weet de enige bron...quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben ook zeer benieuwd naar de bron van dit verhaal....
Door Steef zekerquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:43 schreef Dorus_ het volgende:
Het is door iemand gezegd op een Feyenoordforum (feyenoord.netwerk). Dat is voor zover ik weet de enige bron...![]()
Dan schieten ze die helicopter mooi uit te luchtquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
En dat er dan een helicopter op het veld landt die hem naar Eindhoven vliegt![]()
![]()
We zullen zien Loekiequote:Op woensdag 27 juli 2005 11:15 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dan schieten ze die helicopter mooi uit te lucht![]()
De bron was idd een forum, maar het lijkt me sowieso wel dat Kalou nog wat uit te leggen had.
Val dood man lompe neus.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:01 schreef Vom het volgende:
Over 2 uurtjes de helden van Atletico Ananas
Op Internet wordt sowieso veel onzin verteld (voetbalzone, v-bal, forums, VI etc. etc.), vervelend om daar het echte nieuws tussen uit te halen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:54 schreef PyTh het volgende:
Ik word persoonlijk een beetje treurig van al die netwerk forums.
Zowel bij PSV, feyenoord als ajax wordt er op die forums zo verschrikkelijk veel zogenaamde geruchten (lees: onzin) verteld.
He, dat was mijn grap al!quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Misschien loopt er bij Atletico Ananas nog wel een goeie speler rond voor Feyenoord!
Dat ligt er maar net aan of je het over een nationale of internationale topclub hebtquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:44 schreef Doc het volgende:
Een ding is in ieder geval zeker - LFC is MEER een topclub dan F'noord ...
Wie LFC geen topclub vind maar F'noord is niet serieus te nemen.
Hebben jullie je verrekijkers klaar om alvast te loeren wie er in de heli zit?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Open Dag is begonnen
Misschien komen er wel ineens een aantal nieuwe goede spelers uit de helicopter waar wij nog nix van weten
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kun je daar nou echt niet om lachen?
Is toch mooi om die gasten te zien voetballen.
kom er dan niet!quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:54 schreef PyTh het volgende:
Ik word persoonlijk een beetje treurig van al die netwerk forums.
Zowel bij PSV, feyenoord als ajax wordt er op die forums zo verschrikkelijk veel zogenaamde geruchten (lees: onzin) verteld.
En op Fokquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Op Internet wordt sowieso veel onzin verteld (voetbalzone, v-bal, forums, VI etc. etc.), vervelend om daar het echte nieuws tussen uit te halen.
Een roddel/gerucht is altijd leuk, maar als het 95% om bullshit gaat is het irritant!
FEYENOORD!
Als je je beperkt tot NL zou je kunnen zeggen dat er 3 clubs die zich het label "topclub" zouden kunnen aanmeten - maar goed, dat is wel een behoorlijk smalle definitie. Volgens die definite is bijvoorbeeld H'veen een suptopper terwijl het internationaal ook niet al te veel voorstelt ...quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:45 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan of je het over een nationale of internationale topclub hebt
Internationaal is Heerenveen een middenmoter. Ik denk dat voor Nederland geldt: een topclub in eigen land, een subtopper in Europa. Een subtopper in NL, een middenmoter in Europa.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je je beperkt tot NL zou je kunnen zeggen dat er 3 clubs die zich het label "topclub" zouden kunnen aanmeten - maar goed, dat is wel een behoorlijk smalle definitie. Volgens die definite is bijvoorbeeld H'veen een suptopper terwijl het internationaal ook niet al te veel voorstelt ...
Kalou uitzwaaien is ook wel heel pijnlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen die naar de Open Dag zijn geweest / gaan?
Mijn zwager is op vakantie dit jaar, maar hij kon het geestelijk niet aan ook.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:31 schreef cultheld het volgende:
Zonder gein mensen. Een jongen die ik ken is bij de open dag van Feyenoord en hij heeft Landzaat in de kleedruimte gezien!!!!!!!!!!
Kneus ik pest je niet. Ik heb ook vrienden die voor Feyenoord zijn en dit is dan een kennis. Hij smste dat net!quote:
half brabant had vd Vaart overal gezienquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:31 schreef cultheld het volgende:
Zonder gein mensen. Een jongen die ik ken is bij de open dag van Feyenoord en hij heeft Landzaat in de kleedruimte gezien!!!!!!!!!!
Ja ik ook...in de friettent hehequote:Op woensdag 27 juli 2005 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
half brabant had vd Vaart overal gezien
Zal wel een geintje van hem zijn, want waarom zou Feyenoord dat niet bekend gemaakt hebben, en al hadden ze dat niet : waarom is het dan niet uitgelekt?... Of misschien heeft ie een andere speler voor Landzaat aangezien?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kneus ik pest je niet. Ik heb ook vrienden die voor Feyenoord zijn en dit is dan een kennis. Hij smste dat net!
Over 10 min. zullen we het weten. Want dan gaat die heli landen als het goed is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:34 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zal wel een geintje van hem zijn, want waarom zou Feyenoord dat niet bekend gemaakt hebben, en al hadden ze dat niet : waarom is het dan niet uitgelekt?... Of misschien heeft ie een andere speler voor Landzaat aangezien?
Wat moet die vriend van je trouwens in de kleedruimtes van de Kuip?
kan die vriend van jou misschien ook laten weten hoeveel t bij Atletico Ananas is geworden?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Over 10 min. zullen we het weten. Want dan gaat die heli landen als het goed is.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Oud Feyenoord - Atletico Ananas 9-1 (tussenstand) met goals van o.a. Gaston Taument, Mario Been, en kees van Wonderen, die ene goal van Atletico Ananas viel uit een penalty omdat iemand ongelooflijk hard gevloerd werd door Ruudje Heus
![]()
Maar ze zijn pas op de helft dus ben benieuwd![]()
Op radio Rijnmond is alles te volgen.
Wat dacht jij dan? Dat het 9-1 voor AA zou worden?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Mooie update.
Jammer van de uitslag
Vind 9-1 wel wat overdreven jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:45 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat het 9-1 voor AA zou worden?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vind 9-1 wel wat overdreven jaHad toch wel gehoopt op meer kans voor AA.
Dacht even dat je ging typen: Dennis van der Geest komt uit helicopter...als nieuwe back of zo hehe...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:09 schreef Dorus_ het volgende:
Dennis van der Geest nieuwe ambassadeur...
Ik wacht ook nog geduldig, maar van mij mag-ie zoveel tijd nemen als hij wil...quote:
En is Kalou niet "ziek" en heeft hij het legioen al toegesproken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef Ludacriss het volgende:
Is lazovic op de opendag?
Hey leuk! Nu is ie officieel overal ambassadeur van. Je hoeft de tv maar aan te zetten en je kijkt tegen dat grote lijf met die ongeschoren bakkes aanquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:09 schreef Dorus_ het volgende:
Dennis van der Geest nieuwe ambassadeur...
spannend!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:29 schreef Dorus_ het volgende:
En de helicopter hangt op dit moment boven de Kuip
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:42 schreef Dorus_ het volgende:
Landzaat wordt op dit moment per 2de helicopter binnengevlogen!
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:39 schreef Dorus_ het volgende:
Massaal fluitconcert bij Kalou.
Wel lijkt me. Alleen daarom mag hij toch wel een fluitconcert krijgen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:43 schreef hroswith het volgende:
[..]
willen de Feyenoord fans nu wel of niet dat Kalou blijft??
denk niet dat Kalou daar gemotiveerder van wordtquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel lijkt me. Alleen daarom mag hij toch wel een fluitconcert krijgen?
Who cares. Het gaat erom dat er een signaal wordt afgegeven.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:45 schreef hroswith het volgende:
[..]
denk niet dat Kalou daar gemotiveerder van wordt
Dan kun je idd beter fluiten dan hem door zijn knieën schiten ja...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Who cares. Het gaat erom dat er een signaal wordt afgegeven.
Ik weet niet of ze mooi kunnen fluiten hehe...maar nee het lijkt me niet zo prettig dat je door je eigen fans wordt uitgefloten. Tja ik begrijp het wel als je zo openlijk met een andere club flirt...ookal is dat dan mijn club haha. Ik zou 't ook niet echt leuk vinden als dat andersom gebeurde. Vond 't een klasse opmerking van Van Bommel dat hij ooit zei nooit naar ajax te gaan...want dat hoort niet als PSV-er.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:45 schreef hroswith het volgende:
[..]
denk niet dat Kalou daar gemotiveerder van wordt
Ik heb vanaf hier zicht op de Kuip (vanaf 9e etage in Kralingen) en ik zie nog geen chopper...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:42 schreef Dorus_ het volgende:
Landzaat wordt op dit moment per 2de helicopter binnengevlogen!
![]()
Dan kijk je niet goed.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:55 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf hier zicht op de Kuip (vanaf 9e etage in Kralingen) en ik zie nog geen chopper...![]()
richting Madrid zeker, las ik net op voetbalonlinequote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik zie een helicopter!!!![]()
Gaat alleen de verkeerde kant op!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |