Dat bedoel ik!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:43 schreef Luni het volgende:
Hand in Hand de kameraden, hand in hand, voor Feyenoord 1! Geen woorden maar de daden leve Feyenoord 1!
Mooi zo, anders is dat kampioenschap ook niet zoveel meer waard.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:46 schreef johannes1986 het volgende:
De Atlantic League of de Euro League bestaat nog niet hoor...PSV en Ajax doen gewoon nog mee in de competitie
Hij is goedquote:Op maandag 25 juli 2005 23:46 schreef johannes1986 het volgende:
De Atlantic League of de Euro League bestaat nog niet hoor...PSV en Ajax doen gewoon nog mee in de competitie
Volgens mij niet hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 23:50 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Mijn eerste goeie opmerking ooit volgens jou![]()
![]()
Er zijn verschillende claims op de oorspronkelijke versie van het refrein van het liedje. Zo heeft brugge ook het hand in hand als clublied. In de oudere tijden was het ook in meerdere stadions in europa te horen.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:45 schreef Luni het volgende:
Dit kwam ik ergens tegen:
3. Jackie van Dam - Hand In Hand Kameraden
Feyenoord heeft het mooiste clublied van de wereld. Het refrein staat vol prachtige one-liners, die, zelfs buiten de context, nog iets met de Feyenoord-hymne te maken hebben. Zeg "hand in hand" en je denkt er "kameraden" achteraan.
Hand in Hand werd in 1963 door Van Dam op de plaat gezet, ter ere van de goede prestaties van de Rotterdammers in de Europacup. Curieus is dat Willy Alberti het ooit bestond een Ajax-versie van het nummer op te nemen. het ergste is dat het wanproduct nog in De Meer gedraaid is ook
Oke, ik verzin er ook 1 voor jouquote:
Ga zo door!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:50 schreef johannes1986 het volgende:
Mijn eerste goeie opmerking ooit volgens jou![]()
![]()
Dat klopt wel jaquote:Op maandag 25 juli 2005 23:52 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de beste aanval in de eredivisie!
Maar als je er 4 maakt in een wedstrijd en 5 tegen krijgt verlies je nog steedsquote:
Geniet er van want dat kun je morgen waarschijnlijk niet meer zeggenquote:
Peter Bosz ook wel. Van Marwijk wilde ook wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:06 schreef iceq het volgende:
Vandaag op TV Rijnmond. Koeman wil gewoon kampioen worden. En zo hoort het ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |