Dat bedoel ik!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:43 schreef Luni het volgende:
Hand in Hand de kameraden, hand in hand, voor Feyenoord 1! Geen woorden maar de daden leve Feyenoord 1!
Mooi zo, anders is dat kampioenschap ook niet zoveel meer waard.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:46 schreef johannes1986 het volgende:
De Atlantic League of de Euro League bestaat nog niet hoor...PSV en Ajax doen gewoon nog mee in de competitie
Hij is goedquote:Op maandag 25 juli 2005 23:46 schreef johannes1986 het volgende:
De Atlantic League of de Euro League bestaat nog niet hoor...PSV en Ajax doen gewoon nog mee in de competitie
Volgens mij niet hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 23:50 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Mijn eerste goeie opmerking ooit volgens jou![]()
![]()
Er zijn verschillende claims op de oorspronkelijke versie van het refrein van het liedje. Zo heeft brugge ook het hand in hand als clublied. In de oudere tijden was het ook in meerdere stadions in europa te horen.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:45 schreef Luni het volgende:
Dit kwam ik ergens tegen:
3. Jackie van Dam - Hand In Hand Kameraden
Feyenoord heeft het mooiste clublied van de wereld. Het refrein staat vol prachtige one-liners, die, zelfs buiten de context, nog iets met de Feyenoord-hymne te maken hebben. Zeg "hand in hand" en je denkt er "kameraden" achteraan.
Hand in Hand werd in 1963 door Van Dam op de plaat gezet, ter ere van de goede prestaties van de Rotterdammers in de Europacup. Curieus is dat Willy Alberti het ooit bestond een Ajax-versie van het nummer op te nemen. het ergste is dat het wanproduct nog in De Meer gedraaid is ook
Oke, ik verzin er ook 1 voor jouquote:
Ga zo door!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:50 schreef johannes1986 het volgende:
Mijn eerste goeie opmerking ooit volgens jou![]()
![]()
Dat klopt wel jaquote:Op maandag 25 juli 2005 23:52 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de beste aanval in de eredivisie!
Maar als je er 4 maakt in een wedstrijd en 5 tegen krijgt verlies je nog steedsquote:
Geniet er van want dat kun je morgen waarschijnlijk niet meer zeggenquote:
Peter Bosz ook wel. Van Marwijk wilde ook wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:06 schreef iceq het volgende:
Vandaag op TV Rijnmond. Koeman wil gewoon kampioen worden. En zo hoort het ook!
Gullit ook!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:11 schreef Zapper het volgende:
[..]
Peter Bosz ook wel. Van Marwijk wilde ook wel.
Heeft ie dat gezegd? Z'n uitspraak "we zien wel waar we eindigen" vind ik aan de ene kant volwassen en doordacht, maar aan de andere kant vind ik wel dat Feyenoord en de coach van Feyenoord er altijd van uit moet gaan dat het kampioenschap te behalen is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:06 schreef iceq het volgende:
Vandaag op TV Rijnmond. Koeman wil gewoon kampioen worden. En zo hoort het ook!
Ook als je centrale verdedigingsduo bestaat uit Basto en Gibbs?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:15 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegd? Z'n uitspraak "we zien wel waar we eindigen" vind ik aan de ene kant volwassen en doordacht, maar aan de andere kant vind ik wel dat Feyenoord en de coach van Feyenoord er altijd van uit moet gaan dat het kampioenschap te behalen is.
quote:Petrovic bij Talpa aan de slag
Zeljko Petrovic gaat het komende seizoen aan de slag bij Talpa.
De voormalig assistent-trainer van Feyenoord gaat voor de nieuwe zender als voetbalanalyticus werken. Petrovic wil zich bovendien inschrijven voor de cursus Coaches Betaald Voetbal. De kans dat hij dit seizoen bij een club aan de slag gaat, acht hij klein.
Basto gaat weg. En Koeman is niet zo kapot van Gibbs volgens mij (en terecht).quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ook als je centrale verdedigingsduo bestaat uit Basto en Gibbs?![]()
Ik juist wel. Ik denk dat Koeman een stuk meer kan met deze selectie dan Gullit. Met nog één of twee goede aankopen kunnen we volgend seizoen best meedoen voor de eerste of tweede plaats.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:02 schreef Noca het volgende:
Honderd al, netjes
Hopelijk doen jullie het wat beter komend seizoen, zie het alleen niet al te zonnig in..
Eerlijkheidshalve, moet ik zeggen dat ik meer vertrouwen heb ik Koeman dan in Gullit.. Maar hij moet roeien met de riemen die hij heeft.. en die riemen zijn niet echt om over naar huis te schrijven zeg maar, op de voorhoede na.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik juist wel. Ik denk dat Koeman een stuk meer kan met deze selectie dan Gullit. Met nog één of twee goede aankopen kunnen we volgend seizoen best meedoen voor de eerste of tweede plaats.
Ik vind zelf dat PSV ook geen topspelers heeft (toegegeven, wel betere), maar Hiddink laat ze toch winnen (helaas met goed voetbal). Ik hoop op hetzelfde effect bij Koeman. Toegegeven, een beetje optimistisch maar dat moet je tegenwoordig wel een beetje zijn als Feyenoorder wil je geen Loek 2 wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve, moet ik zeggen dat ik meer vertrouwen heb ik Koeman dan in Gullit.. Maar hij moet roeien met de riemen die hij heeft.. en die riemen zijn niet echt om over naar huis te schrijven zeg maar, op de voorhoede na.
Hiddink is dan ook een veel betere coach dan Koeman, zie hem geen wonderen verrichten. Wat hij moet doen is de schade beperkt houden en proberen een goed team op poten te zetten voor 06/07quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat PSV ook geen topspelers heeft (toegegeven, wel betere), maar Hiddink laat ze toch winnen (helaas met goed voetbal). Ik hoop op hetzelfde effect bij Koeman. Toegegeven, een beetje optimistisch maar dat moet je tegenwoordig wel een beetje zijn als Feyenoorder wil je geen Loek 2 worden
Om Feyenoord te laten voetballen heb je geen wondertrainer nodig. Afgelopen seizoen werd er bij vlagen heel erg goed gevoetbald, het grote probleem was de vorm, die hielden ze niet lang vast. Als Koeman erin slaagt die dalen eruit te houden kunnen we het heel goed doen volgend seizoen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hiddink is dan ook een veel betere coach dan Koeman, zie hem geen wonderen verrichten. Wat hij moet doen is de schade beperkt houden en proberen een goed team op poten te zetten voor 06/07
Hier sluit ik me helemaal bij aan. En de meeste schrijven ono al af, maar ik zie hem gwn weer schitteren komend seizoenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Om Feyenoord te laten voetballen heb je geen wondertrainer nodig. Afgelopen seizoen werd er bij vlagen heel erg goed gevoetbald, het grote probleem was de vorm, die hielden ze niet lang vast. Als Koeman erin slaagt die dalen eruit te houden kunnen we het heel goed doen volgend seizoen.
Feyenoord heeft weinig slechte spelers, veel van die kerels hebben zich bewezen (Paauwe, Bosschaart, Saïdi, Kuyt, Kalou, Schreuder, Hofs), ze hebben gewoon een trainer nodig die op de juiste manier op ze in praat.
Als ie zijn pootjes heel kan houden misschienquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:20 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Hier sluit ik me helemaal bij aan. En de meeste schrijven ono al af, maar ik zie hem gwn weer schitteren komend seizoen![]()
We hebben alleen nog een vervanger voor Goor nodig, verder is het rond denk ik. Misschien nog iemand in plaats van Schreuder, maar in ieder geval hebben we nu een degelijke verdedigende middenvelder. Dat was volgens de 'kenners' het grote probleem vorig jaar, er stond niemand voor de verdediging. De terugkomst van Schreuder lost dit probleem op.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:22 schreef snabbi het volgende:
Ik heb in elk geval wel hoop voor het komende seizoen. Denk dat goed voetbal ook mogelijk is met de huidige selectie, ook al zie ik natuurlijk ook graag spelers er bij komen.
quote:26-07-2005: Feyenoord lijkt mis te grijpen bij Daerden
[Bron: Sportwereld.be]
Feyenoord nam gisteren opnieuw contact op met Rc Genk over Koen Daerden. De Rotterdammers zien de linkspoot als vervanger voor Bart Goor. Maar voorlopig voldoen ze nog altijd niet aan de door Genk verlangde transfersom van bijna vier miljoen euro. 'En we gaan geen water bij de wijn doen', zegt Genk-voorzitter Jos Vaessen. 'Natuurlijk houden we ook rekening met wat Koen wil, maar hij heeft niet gezegd hier zeker weg te willen.'
Vandaag moet er een beslissing vallen over het lot van de Rode Duivel. Vanaf woensdag lijkt Genk niet meer over een transfer te willen praten.
'Ik heb een voorgevoel, maar ga niet zeggen in welke richting dat gaat', deed Vaessen geheimzinnig. En dan, als uitsmuiter: 'Ik denk dat er hier een spreekwoord van toepassing zal zijn: als twee honden vechten om een been.' Wie Vaessen dan zag als derde hond, wilde hij niet kwijt. Komt Wolfsburg vandaag nog met een definitief bod op de proppen?
Mocht Daerden toch vertrekken, dan heeft Vaessen al plannen met het binnenkomende geld: 'Dan gaan we er een heel belangrijke speler mee kopen, maar niet voor de positie van Daerden.'
Ik heb er weer een hard hooft inquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:01 schreef TC03 het volgende:
26-07-2005: Feyenoord lijkt mis te grijpen bij Daerden
Ach heb je hem ook weer met al zijn nuttige bijdragen.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:52 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Oke, ik verzin er ook 1 voor jou
Feyenoord heeft de beste aanval in de eredivisie!
gelukkig gaat Kalou naar PSV![]()
Het zou zo maar kunnen.........................................quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Hat kan natuurlijk zijn dat vandaag de Kalou-kogel door de spreekwoordelijke Feyenoord-kerk gaat en Feyenoord met dat geld zowel Daerden als Landzaat lospeutert bij Genk en AZ. Legioen blij, Daerden blij, Kalou blij, Landzaat blij, penningmeester bij, ik blij.
Alleen Van Gaal zal balen, maar dat is toch ook goed nieuws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |