Wanneer is Ajax voor het laatst achter Feyenoord geeindigd?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:58 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Idd, die horen 3e te worden achter Feyenoord en PSV![]()
Ik merk hetquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:57 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik steun de club door dik en dun. Ik steun alleen de beleidsbepalers niet.
Jij denkt dat ik zo loop te zeiken omdat ik blij ben dat we met zo'n super-elftal het nieuwe seizoen in gaan?quote:
Godver....quote:Feyenoord heeft opnieuw de slag verloren om een Belgische middenvelder. Koen Daerden blijft namelijk bij Krc Genk, zo meldt de Belgische club op haar eigen website. De onderhandelingen lijken spaak te zijn gelopen op de vraagprijs van Genk.
Feyenoord bood vooralsnog 3,5 miljoen euro, terwijl Genk vier miljoen euro vroeg. De verwachting was dan ook dat beide partijen elkaar wel zouden vinden, zeker met het oog op morgen wanneer Feyenoord haar traditionele open dag heeft. Nu er nog altijd geen duidelijkheid was gekomen, heeft Genk besloten dat Daerden niet langer meer te koop is.
Jij bent veel te pessimistisch.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:01 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik zo loop te zeiken omdat ik blij ben dat we met zo'n super-elftal het nieuwe seizoen in gaan?
Mijn enige hoop vestig ik nog op Koeman. Misschien kan die nog wonderen verrichten.
Omdat dat veel geld is?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:04 schreef fransie102 het volgende:
Als je 3,5 biedt en een zware delegatie naar Genk stuurt, dan betekent dat dat Feyenoord het een zeer goede speler vindt die een echte versterking is, dus waarom doen ze dan moeilijk over die paar ton?
Koen Daerden blijft definitief bij RC Genkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:24 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Middelmatig? Je kent hem niet eensAls ie echt zo slecht was, had Genk hem wel voor 3 miljoen weg gedaan en was Wolfsburg ook niet geinstresseerd geweest.
Daerden is toch een linkermiddenvelder? Dan snap ik Feyenoord wel dat ze geen 4 miljoen willen uitgeven terwijl ze voor die positie twee goede alternatieven hebben met Paauwe en Bosschaart.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:04 schreef fransie102 het volgende:
Als je 3,5 biedt en een zware delegatie naar Genk stuurt, dan betekent dat dat Feyenoord het een zeer goede speler vindt die een echte versterking is, dus waarom doen ze dan moeilijk over die paar ton?
Dat zijn geen GOEDE alternatieven.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Daerden is toch een linkermiddenvelder? Dan snap ik Feyenoord wel dat ze geen 4 miljoen willen uitgeven terwijl ze voor die positie twee goede alternatieven hebben met Paauwe en Bosschaart.
Ajax en Feyenoord zitten dan ook niet op t zelfde niveau makkerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:07 schreef fransie102 het volgende:
Paauwe en BosschaartZou jij 2 spelers van dat kaliber op het middenveld bij Ajax willen zien?
Nee, maar zo slecht vind ik ze niet voor Feyenoord. Bovendien worden ze zelden of nooit opgesteld op de posities waar ze het best tot hun recht komen. Bosschaart is namelijk geen linksback en Paauwe al helemaal geen centrumverdediger...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:07 schreef fransie102 het volgende:
Paauwe en BosschaartZou jij 2 spelers van dat kaliber op het middenveld bij Ajax willen zien?
Erg vreemd, dat wel. Maar waarom begint Genk dan uberhaupt met onderhandelen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Koen Daerden blijft definitief bij RC Genk
Feyenoord heeft Koen Daerden niet kunnen losweken bij RC Genk. De Belgische international was te duur voor de Rotterdammers. Ook VfL Wolfsburg beet zich stuk op de vraagprijs.
Sinds dit weekeinde zaten Feyenoord en RC Genk met elkaar om de tafel. De Rotterdammers wilden snel zaken doen om Daerden op de open dag te kunnen presenteren. Maar dat zit er niet in, want de transfer is definitief afgeblazen.
Feyenoord was niet van plan in te gaan op de vraagprijs van RC Genk, dat op z'n beurt weigerde de afkoopsom naar beneden bij te stellen. Maandagavond werd duidelijk dat de onderhandelingen niet zouden leiden tot een transfer van de international.
Ook VfL Wolfsburg maakte kennis met de vastberadenheid van de Belgische club. De Bundesliga-club zat dinsdagochtend om de tafel met Genk, maar was evenmin bereid met vier miljoen euro over de brug te komen, zodat de toekomst van Daerden voorlopig nog ligt in Belgische Limburg.
Of ze halen helemaal geen speler, wat ik dus denk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:06 schreef F1Bas het volgende:
Ik geef Fransie toch wel een beetje gelijk, nu moet je straks een ander speler halen die wel goedkoper is maar qua niveau vermoedelijk wel minder zal zijn.
Dit is het FEYENOORD Topic en geen NEUZEN Topic!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:07 schreef fransie102 het volgende:
Die neuzen zouden onze concurrentie moeten zijn, komend seizoen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Dit is het FEYENOORD Topic en geen NEUZEN Topic!!!
Jij bent tevreden momenteel?quote:Wel een fantastisch jubileum dit![]()
Zo diep zijn we nog niet gezonken idd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord zitten dan ook niet op t zelfde niveau makker![]()
Idd. Loek, kap nou eens met die vergelijking naar Ajax trekken. Feyenoord IS minder dan Ajax en PSV, dat zijn ze al jaren. Besef dat nou gewoon, i.p.v. zo wanhopig te janken en elke keer met die "zou jij ze dan bij Ajax willen zienquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Dit is het FEYENOORD Topic en geen NEUZEN Topic!!!
Wel een fantastisch jubileum dit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |