Ach zielig dat niet iedereen aan jouw maatstafen voldoetquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:41 schreef Thieske het volgende:
dus m.a.w. je bent een debiel.
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan types zoals jij.
Doet dat eigenlijk fysiek pijn om zo dom te zijn?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:45 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Ach zielig dat niet iedereen aan jouw maatstafen voldoetIk doe ook heel veel goede dingen zoals meiden helpen die betast worden als ze dat niet worden en butjes zoals jullie zullen dat nooit doen
Maar goed dat is een ander verhaal.
Een debiel, ow nee! Dat niet a.u.b. Alles behalve dat !!![]()
Verdomme, leer Nederlands. Gladiool. Dit slaat werkelijk als een tang op een varken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:37 schreef Groninger20 het volgende:
is geen gevecht van gekomen want hen wouden ook geen gevecht maar toch. Hun waren trouwens 17 ofzo en ik 20.
Het is simpelweg zielig dat jij tijdens een avond stappen op geweld uit bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:45 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Ach zielig dat niet iedereen aan jouw maatstafen voldoetIk doe ook heel veel goede dingen zoals meiden helpen die betast worden als ze dat niet worden en butjes zoals jullie zullen dat nooit doen
Maar goed dat is een ander verhaal.
Een debiel, ow nee! Dat niet a.u.b. Alles behalve dat !!![]()
willekeurig in de vorm van 'ze kloten met meiden om die dat niet willen, ze doen dus wel iets verkeerd'. Natuurlijk slaan we niet zomaar een oude opa op straat op de bekquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:49 schreef blackmage het volgende:
wie zegt dat mensen die geen willekeurige mensen gaan slaan omdat ze met een sterke vriendengroep zijn geen andere mensen helpen als daar geweld aan te pas zou komen?
terig drink eens wat minder alcohol want je hersens ligt volgens mij weg te rotten in zijn eigen sappen.
Niet iedereen is zoals mij hoor...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:56 schreef HenryHill het volgende:
Goed dat je dit eerlijk post. Dat meen ik echt.
Dit betekent nl. dat ik, de volgende keer dat iemand met een grote bek op me afstapt, niet meer hoef te denken 'dat het wel de drank zal zijn'. Nu kan ik er gewoon vanuitgaan dat het net zo'n figuur is als jij, en kan ik hem (mits hij niet te groot is) zonder wroeging op z'n bek timmeren.
Thanks, man![]()
Wat wil je nou zeggen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:57 schreef Groninger20 het volgende:
![]()
[..]
Niet iedereen is op mij hoor...En je mag geen vooroordelen hebben
![]()
Het doet je niet bepaald intelligenter overkomen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:56 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
En met mijn Nederlands is niks misDit is gewoon chattaal dat ik gebruik en dat doe je weleens omdat het gemakkelijk typt op forums
![]()
Moet dat dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:59 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Het doet je niet bepaald inteligenter overkomen.
we hebben er ook geen last van dat jij mensen helpt die worden lastig gevallen, maar je geeft zelf aan dat je extra hard probeert ruzie te krijgen (om aan te tonen dat je stoer bent?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:56 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
willekeurig in de vorm van 'ze kloten met meiden om die dat niet willen, ze doen dus wel iets verkeerd'. Natuurlijk slaan we niet zomaar een oude opa op straat op de bekdat is ook geen concurrentie. En met mijn Nederlands is niks mis
Dit is gewoon chattaal dat ik gebruik en dat doe je weleens omdat het gemakkelijk typt op forums
![]()
Gladiool![]()
Het zou je verhaal iets aannemelijker maken, maar je hebt gelijk. Je blijft eigenlijk gewoon een botte boer.quote:
Mensen zoals jij moeten eens een verkeerde persoon tegenkomen die jou en je vriendengroepje alle hoeken van de stad van heel dicht bij laat zien! Of beter nog, flinker maar met jullie allen op naar een onbewoond eiland en dan gooien we er een atoombom op, problem solved!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:37 schreef Groninger20 het volgende:
Wie van jullie lokt weleens ruzie uit met een willekeurig persoon of om iets heel kleins probeert ie ruzie te krijgen..? Ik ga nu niet zoveel meer uit maar als ik eraan denk merk ik wel dat ik opzich vaak om kleine dingen toch de ander probeer aan te spreken op een niet zo aardige manier. Had ik laatst ook in de stad tegen 3 jongens, is geen gevecht van gekomen want hen wouden ook geen gevecht maar toch. Hun waren trouwens 17 ofzo en ik 20. Komt misschien ook wel omdat ik in een vriendengroep zit die wel sterk is en ook wel (sommigen) ruzie uitlokken. Maar hebben meer mensen dit zo, want ik denk er niet eens echt bij na. Ik zie het meer als van je afweren, maar nu ik eraan denk doe ik dat ook bij hele kleine dingen een beetje extreem soms![]()
Zeg jij nou dat je bepaalde groepen mensen wilt weren ? (in dit geval de minder intelligenten ?)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:01 schreef _-_--___-_-_-__- het volgende:
Beste Groninger20,
Dit forum is bedoeld voor de intelligente Nederlander om alhier levenswijsheden uit te wisselen. We zitten niet op eikels zoals jij te wachten. Je hoort hier niet. Ga weg.
xxx,
_-_--___-_-_-__-
we willen niet de domme mensen weren maar het agressieven domme volk dat voor de lol mensen in elkaar slaat.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat je bepaalde groepen mensen wilt weren ? (in dit geval de minder intelligenten ?)
Ik ken best lieve "domme" mensen hoor.. ze zijn niet allemaal zo.
Als dat daadwerkelijk zo was, was het hier een stuk rustiger.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:01 schreef _-_--___-_-_-__- het volgende:
Beste Groninger20,
Dit forum is bedoeld voor de intelligente Nederlander om alhier levenswijsheden uit te wisselen. We zitten niet op eikels zoals jij te wachten. Je hoort hier niet. Ga weg.
xxx,
_-_--___-_-_-__-
Gaarne!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat je bepaalde groepen mensen wilt weren ? (in dit geval de minder intelligenten ?)
Het was een misschien ietwat onduidelijk grapje naar de persoon die ik quote toe. )nav ander topic waar we inzittenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:08 schreef blackmage het volgende:
[..]
we willen niet de domme mensen weren maar het agressieven domme volk dat voor de lol mensen in elkaar slaat.
heb ook nog een paar dingen te zeggenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:56 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
willekeurig in de vorm van 'ze kloten met meiden om die dat niet willen, ze doen dus wel iets verkeerd'. Natuurlijk slaan we niet zomaar een oude opa op straat op de bekdat is ook geen concurrentie. En met mijn Nederlands is niks mis
Dit is gewoon chattaal dat ik gebruik en dat doe je weleens omdat het gemakkelijk typt op forums
![]()
Gladiool![]()
ja ik zag het net toen ik het topic even snel doorkeekquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het was een misschien ietwat onduidelijk grapje naar de persoon die ik quote toe. )nav ander topic waar we inzitten)
Van dit soort types bestaan helaas echt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:20 schreef blackmage het volgende:
ik hoop trouwens dat dit gewoon 1 grote domme grap is zo niet dan mag je van mij van de rand van de aarde afgedondert worden.
Mensen zoals jouw zijn heel gevaarlijk. Met dat soort psychologische machtsspelletjes kan je andere mensen veel schade toebrengen, zowel lichamelijk als geestelijk!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:59 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nou, dit is heel erg, maar ik merk wel eens aan mezelf dat ik iets kleins uitlok tot iets groots, omdat ik aandacht wil. :/
Nu ik erover nadenk zijn jij en de topic starter een hele gevaarlijke combinatie als jullie bij elkaar zouden worden gebracht. Jij gaat van iets kleins heel groots maken en vervolgens een dramatische scene maken, waarna de topic starter met ze "leuke" vriendengroepje zich geroepen voelt om jou te gaan "redden" en de persoon die jouw iets heel kleins heeft aangedaan vervolgens compleet in elkaar te trappen!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:59 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nou, dit is heel erg, maar ik merk wel eens aan mezelf dat ik iets kleins uitlok tot iets groots, omdat ik aandacht wil. :/
Ik kom ook uit Groningen-Stad en ik ben geen boer en ook niet zoals de TS!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:42 schreef MouseOver het volgende:
Je bent een boer van het niet agrarische soort
Ik heb het dan ook niet over alle Groningers maar over de ts specifiek.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:45 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Groningen-Stad en ik ben geen boer en ook niet zoals de TS!![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:48 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over alle Groningers maar over de ts specifiek.
Kun je je er dan wel in vinden?
Gelukig maar, daar is iedereen godsgruwelijk blij mee.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:57 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals mij hoor...![]()
Mooi zo, heb ik direct een statement gemaakt en imago opgebouwdquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:43 schreef blackmage het volgende:
ik zou alvast een nieuwe acount aanmaken want je staat nu voor altijd bekent als een extreem gestoorde domme boerenlul.
Owkeyquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:59 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nou, dit is heel erg, maar ik merk wel eens aan mezelf dat ik iets kleins uitlok tot iets groots, omdat ik aandacht wil.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Mooi zo, heb ik direct een statement gemaakt en imago opgebouwd![]()
Voor de rest begrijpen jullie me niet want ik zeg niet dat ik zomaar een willekeurig persoon in elkaar slazoals ik al zei doen ze dan wel wat verkeerd, zeker als het op meiden of vrienden aankomt. Bedoel ik zie het punt niet echt, is echt niet zo dat ik gewoon personen die dansen plotseling een dreun verkoop ofzo hoor. Maar van kleine dingen ga ik wel sneller op de vuist en heb ook wel vaak gevechten daardoor (doe niet aan een gevechtssport trouwens).
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:59 schreef VrouwelijkICE het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:03 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Mensen zoals jouw zijn heel gevaarlijk. Met dat soort psychologische machtsspelletjes kan je andere mensen veel schade toebrengen, zowel lichamelijk als geestelijk!![]()
Zie je het verband Groninger20!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:19 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk zijn jij en de topic starter een hele gevaarlijke combinatie als jullie bij elkaar zouden worden gebracht. Jij gaat van iets kleins heel groots maken en vervolgens een dramatische scene maken, waarna de topic starter met ze "leuke" vriendengroepje zich geroepen voelt om jou te gaan "redden" en de persoon die jouw iets heel kleins heeft aangedaan vervolgens compleet in elkaar te trappen!
Vrouwen en alcohol zijn vaak twee van de grootste redenen waarom er ruzie onstaat tijdens het uitgaan!
Hierop hoef ik toch niet serieus te reageren hoop ik of welquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:13 schreef ee-04 het volgende:
Volgens mij vind je het verder gewoon wel stoer, hier even vertellen dat je van vechten houdt? Loop je verder ook altijd overal stoer te doen met het feit dat je veel bier drinkt en dronken wordt?
Als je graag ruzie uitlokt enzo, moet je dat maar keer hier in Amsterdam proberen bij een groepje Marokkanen, als je dat durft. Denk het niet?
Je snapt er echt niks van he, dat een gewoon normaal mens, gewoon niet (met de nadruk op 'gewoon' en 'niet'), ik bedoel dus NIET vecht.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Voor de rest begrijpen jullie me niet want ik zeg niet dat ik zomaar een willekeurig persoon in elkaar slazoals ik al zei doen ze dan wel wat verkeerd, zeker als het op meiden of vrienden aankomt. Bedoel ik zie het punt niet echt, is echt niet zo dat ik gewoon personen die dansen plotseling een dreun verkoop ofzo hoor. Maar van kleine dingen ga ik wel sneller op de vuist en heb ook wel vaak gevechten daardoor (doe niet aan een gevechtssport trouwens).
En anders ga je het topic nog maar ff nalezen Groninger20 als je niet begrijpt waar wij het over hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:14 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Aan Groninger20:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zie je het verband Groninger20!!!![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:24 schreef Groninger20 het volgende:
1. roguefort je bent een mietje. Een gewoon mens vecht niet, krijg toch een leven zeg.
2. ik ben niet groot maar sterk genoeg maar foto uploaden is geen probleem.
3. ik begrijp het verband wel, vroeg ik om die herhalingen ofzo?
Ik dacht dat het verband nog steeds was dat ik bij die vrouwelijkice ofzo pas... want daar ging het eerder in dit topic overquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:26 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
![]()
Blijkbaar niet, want dan had je dit topic niet geopend!
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Groninger20 het volgende:
Voor de rest begrijpen jullie me niet want ik zeg niet dat ik zomaar een willekeurig persoon in elkaar slazoals ik al zei doen ze dan wel wat verkeerd, zeker als het op meiden of vrienden aankomt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:37 schreef Groninger20 het volgende:
Wie van jullie lokt weleens ruzie uit met een willekeurig persoon of om iets heel kleins probeert ie ruzie te krijgen..?
Ik heb het niet over een relatie of trouwen ofzo, maar dat meisjes zoals zij en jongens zoals jou een gevaarlijke combinatie vormen als dat soort type mensen tegelijkertijd uitgaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:29 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verband nog steeds was dat ik bij die vrouwelijkice ofzo pas... want daar ging het eerder in dit topic overdat we een gevaarlijk stel zouden zijn enzo en weet ik veel wat. Anders begrijp ik het verband inderdaad niet maar maakt ook niet uit.
En bovenstaande verhaal van die hypothetische situatie geld ook voor jouw!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:39 schreef Viking84 het volgende:
@ TS: vaak genoeg. Soms ben ik in een kutbui en ga ik kutopmerkingen maken
@TS:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:37 schreef Groninger20 het volgende:
Wie van jullie lokt weleens ruzie uit met een willekeurig persoon of om iets heel kleins probeert ie ruzie te krijgen..? Ik ga nu niet zoveel meer uit maar als ik eraan denk merk ik wel dat ik opzich vaak om kleine dingen toch de ander probeer aan te spreken op een niet zo aardige manier. Had ik laatst ook in de stad tegen 3 jongens, is geen gevecht van gekomen want hen wouden ook geen gevecht maar toch. Hun waren trouwens 17 ofzo en ik 20. Komt misschien ook wel omdat ik in een vriendengroep zit die wel sterk is en ook wel (sommigen) ruzie uitlokken. Maar hebben meer mensen dit zo, want ik denk er niet eens echt bij na. Ik zie het meer als van je afweren, maar nu ik eraan denk doe ik dat ook bij hele kleine dingen een beetje extreem soms![]()
gelukkig zijn jullie hier allemaal perfectquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
En bovenstaande verhaal van die hypothetische situatie geld ook voor jouw!
sterf!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gelukkig zijn jullie hier allemaal perfect. Daar kunnen TS en ik nog heel wat van leren
even je taalfoutjes bij langs gaan
1)'jouw' is bezittelijk voornaamwoord trouwens, geen persoonlijk voornaamwoord
2) muntgeld of biljetten?
Oh dan is het weer gecompenseerd. Ga maar door met ruziezoeken, huldequote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:45 schreef Groninger20 het volgende:
Ik doe ook heel veel goede dingen zoals meiden helpen die betast worden
Vechten is menselijker dan de meeste 'kunstjes' die mensen aangeleerd worden om ze 'normaal' te maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:17 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Je snapt er echt niks van he, dat een gewoon normaal mens, gewoon niet (met de nadruk op 'gewoon' en 'niet'), ik bedoel dus NIET vecht.
Als je inmiddels zo goed bent in de Nederlandse taal kun je je prioriteiten wel daar vandaan verleggen en wat doen aan je heethoofdigheid.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gelukkig zijn jullie hier allemaal perfect. Daar kunnen TS en ik nog heel wat van leren
even je taalfoutjes bij langs gaan
1)'jouw' is bezittelijk voornaamwoord trouwens, geen persoonlijk voornaamwoord
2) muntgeld of biljetten?
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen. Wat is dat nou voor bullshit om eerst een klap af te wachten? Vechten is geen turn-based game.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:35 schreef prinsrob het volgende:
Als ik denk iemand aan te kunnen ga ik een ruzie niet uit de weg maar ik zal in het algemeen niet als eerste slaan. Hopelijk wel als laaste.
als we allemaal onze oerinstincten zouden volgen dan komt het niet meer goed met de wereld.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:22 schreef Bombie het volgende:
[..]
Vechten is menselijker dan de meeste 'kunstjes' die mensen aangeleerd worden om ze 'normaal' te maken.
Kan je even een voorbeeld noemen? Want je brengt het nu wel heel dramatisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:46 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen. Wat is dat nou voor bullshit om eerst een klap af te wachten? Vechten is geen turn-based game.Je kan zo 5 klappen te pakken hebben zonder iets terug te kunnen doen.
Dat vind ik (in het algemeen) immoreelquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:46 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:24 schreef Groninger20 het volgende:
1. roguefort je bent een mietje. Een gewoon mens vecht niet, krijg toch een leven zeg.
..
Wat mensen in elkaar rossen op een avondje stappen te maken heeft met overleven mag joost weten. Ik overleef het uitgaansleven al 20 jaar zonder klappen. Je hoeft echt geen superheld te zijn om een avondje in de kroeg te overleven hoor.quote:
Groot doet er niet aan toe, Je kan ook klein zijn en verdomd sterkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:20 schreef ee-04 het volgende:
Ik wil foto's van groninger zienHoe groot en sterk je bent!
Overleven??? Zeg meneer is het uitgaansleven een warzone of niet? Kijk in een oorlogssituatie is het beter hem dan ik. Maar als er niet sprake is van een oorlogsituatie dan is het gewoon dingen vermijden en zelf geen actie ondernemen tegen je belager(s) tenzij ze jouw al pakken, dan terugslaan ter verdediging.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:46 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen. Wat is dat nou voor bullshit om eerst een klap af te wachten? Vechten is geen turn-based game.Je kan zo 5 klappen te pakken hebben zonder iets terug te kunnen doen.
En je komt op een gegeven moment op een punt waarbij je weet dat er klappen gaan vallen, dat er geen mogelijk meer over is dat je het nog alleen met je mond afkan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:20 schreef Super_Six_One het volgende:
Maar als er niet sprake is van een oorlogsituatie dan is het gewoon dingen vermijden en zelf geen actie ondernemen tegen je belager(s) tenzij ze jouw al pakken, dan terugslaan ter verdediging.
Alleen als er twee partijen zijn die beide te dom zijn om weg te lopen 'weet' je dat er klappen gaan vallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:23 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En je komt op een gegeven moment op een punt waarbij je weet dat er klappen gaan vallen, dat er geen mogelijk meer over is dat je het nog alleen met je mond afkan.
Op zo'n moment kan je maar beter de eerste zijn die de eerste klap uitdeelt. Dan stijgen je kansen om als winnaar uit de bus te komen gigantisch.
Niet voor niets is 'de eerste klap een daalder waard'.
Je moet sowieso proberen zoveel mogelijk te blijven praten, duidelijk zeggen dat diegene niet dichterbij moet komen... is de situatie nog steeds bedreigend en hij word wild, dan pas slaan. Niet eerder. En sowieso niet doorslaan maar een goede slag.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:23 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En je komt op een gegeven moment op een punt waarbij je weet dat er klappen gaan vallen, dat er geen mogelijk meer over is dat je het nog alleen met je mond afkan.
Op zo'n moment kan je maar beter de eerste zijn die de eerste klap uitdeelt. Dan stijgen je kansen om als winnaar uit de bus te komen gigantisch.
Niet voor niets is 'de eerste klap een daalder waard'.
Als iemand in de discotheek je verkeerd aankijktquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:46 schreef Bombie het volgende:
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen.
Ben je zo groot en breed dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:18 schreef Nickthedick het volgende:
Ik kan het wel gaan uitlokken, maar dan lopen ze toch direct weg.![]()
Behoorlijk + ik zie er nogal link uit.quote:
okquote:Op zondag 24 juli 2005 00:22 schreef XiChico het volgende:
uitlokken totdat die andere swa een pipa in zn jaszak heeft dan ben je de lul je weettokk
Uitlokken is stom net als Happyslap.
Alleen maar omdat jij een kutbui hebt moeten andere mensen dat ontgelden!quote:Op zondag 24 juli 2005 00:21 schreef Viking84 het volgende:
Eerlijk waar, ik snap jullie niet. Of snappen jullie mij niet? Of snap ik TS niet?
Soms zijn mensen irritant of ik ben in een kutbui en dan ga ik expres ruzie met hen zitten maken. Rotopmerkingen maken, hen afzeiken etc. Ik vraag net aan mijn huisgenoot of dat zo raar is. Hij vindt van niet; doet het zelf ook. So, I don't get it?
dat jullie het allemaal niet met mij eens zijn, wil nog niet zeggen dat jullie het bij het juiste eind hebben. De meerderheid heeft niet altijd gelijkquote:Op zondag 24 juli 2005 00:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij een kutbui hebt moeten andere mensen dat ontgelden!
En wanneer jij een kutbui hebt ga je express ruzie zoeken!
Jij bent volgens mij ook niet helemaal in orde!![]()
Heeft wel gelijk je komt vast een keer de verkeerde tegenquote:
totdat je een keer de verkeerde uitlokt, en je met een mes tussen je ribben op de straat ligt...quote:Op zondag 24 juli 2005 00:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat jullie het allemaal niet met mij eens zijn, wil nog niet zeggen dat jullie het bij het juiste eind hebben. De meerderheid heeft niet altijd gelijk![]()
Ga ook ff gezellig met de TS op een onbewoond eiland zeg! Als de hele wereld dezelfde mentaliteit als jouw zou hebben was de wereld al lang vergaan!quote:Op zondag 24 juli 2005 00:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat jullie het allemaal niet met mij eens zijn, wil nog niet zeggen dat jullie het bij het juiste eind hebben. De meerderheid heeft niet altijd gelijk![]()
Misschien dat ze het dan afleert met die vage ideeen!quote:Op zondag 24 juli 2005 00:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
totdat je een keer de verkeerde uitlokt, en je met een mes tussen je ribben op de straat ligt...
Maar nu welquote:Op zondag 24 juli 2005 00:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, gelukkig is de wereld een blije, warme plek waar iedereen gelukkig isquote:Op zondag 24 juli 2005 00:36 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ga ook ff gezellig met de TS op een onbewoond eiland zeg! Als de hele wereld dezelfde mentaliteit als jouw zou hebben was de wereld al lang vergaan!![]()
nog liever een mes tussen m'n ribben dan dat ik toegeefquote:Op zondag 24 juli 2005 00:37 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Misschien dat ze het dan afleert met die vage ideeen!
Nou nou. En gisteren wou je ook al een aanslag plegen op het kapitalisme. Ben je laat met puberen ofzo?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nog liever een mes tussen m'n ribben dan dat ik toegeef
ik puber al sinds m'n 3equote:Op zondag 24 juli 2005 00:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou nou. En gisteren wou je ook al een aanslag plegen op het kapitalisme. Ben je laat met puberen ofzo?
ik vermoed dat je gelijk hebtquote:Op zondag 24 juli 2005 00:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou nou. En gisteren wou je ook al een aanslag plegen op het kapitalisme. Ben je laat met puberen ofzo?
Jij was degene die het normaal vond mensen zonder reden tot ruzie uit te lokken....quote:Op zondag 24 juli 2005 00:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga pittennog veel plezier met het collectief afzeiken van anderen om jullie eigen gemoed gerust te stellen
![]()
![]()
Verbaal rebelleren, dat is pas een kunst. En dan nog zonder scheldwoorden te gebruiken ookquote:Op zondag 24 juli 2005 00:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik puber al sinds m'n 3een het is heel gezond
Rebelleren is de enige manier om stand te houden in deze wereld. Geen compromissen sluiten, maar gáán met die banaan
Gelukkig maar dat jij zo goed weet hoe de wereld in elkaar steekt. Weltruste hequote:Op zondag 24 juli 2005 00:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga pittennog veel plezier met het collectief afzeiken van anderen om jullie eigen gemoed gerust te stellen
![]()
![]()
... zie je mij hier een scheldwoord gebruiken? Anyway, ik heb al teveel gezegdquote:Op zondag 24 juli 2005 00:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Verbaal rebelleren, dat is pas een kunst. En dan nog zonder scheldwoorden te gebruiken ook
Je hebt ook de kop van iemand met een dergelijke denkwijze.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:21 schreef Viking84 het volgende:
Eerlijk waar, ik snap jullie niet. Of snappen jullie mij niet? Of snap ik TS niet?
Soms zijn mensen irritant of ik ben in een kutbui en dan ga ik expres ruzie met hen zitten maken. Rotopmerkingen maken, hen afzeiken etc. Ik vraag net aan mijn huisgenoot of dat zo raar is. Hij vindt van niet; doet het zelf ook. So, I don't get it?
Ik had het niet over jou. Ik prees mezelf de hemel inquote:Op zondag 24 juli 2005 00:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
... zie je mij hier een scheldwoord gebruiken? Anyway, ik heb al teveel gezegd![]()
en jij bent er dus zo eentje die maar profiel, postgeschiedenis en fotoboek nacheckt als hij niets zinnigs weet te zeggenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:00 schreef RoFl0lMaO het volgende:
[..]
Je hebt ook de kop van iemand met een dergelijke denkwijze.
Nofi, nofi. [afbeelding]
Exact zo eentje ben ik. Nu maar vechten dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en jij bent er dus zo eentje die maar profiel, postgeschiedenis en fotoboek nacheckt als hij niets zinnigs weet te zeggen
En jij bent dus iemand die zegt dat hij gaat pitten maar het vervolgens niet kan nalaten te reagerenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en jij bent er dus zo eentje die maar profiel, postgeschiedenis en fotoboek nacheckt als hij niets zinnigs weet te zeggen
alweer een post die ik niet begrijp? Waar heb jij het in godsnaam over? Ik heb het noch over fysiek geweld gehad, noch gescholdenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou. Ik prees mezelf de hemel in![]()
Mensen die geen fysiek geweld forceren kunnen evengoed wel verbaal rebelleren (zonder te schelden)
quote:Op zondag 24 juli 2005 01:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
En jij bent dus iemand die zegt dat hij gaat pitten maar het vervolgens niet kan nalaten te reageren![]()
Kom jij alleen maar op FOK! om ruzie te zoeken? Ik weet dat je ook een lieve kant hebt.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou. Ik prees mezelf de hemel in![]()
Mensen die geen fysiek geweld forceren kunnen evengoed wel verbaal rebelleren (zonder te schelden)
En jij vindt jouw positie moreel beter verdedigbaar dan de meerderheidspositie?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Euh.. misschien omdat dit topic gaat over mensen die ruzie zoeken teneinde te kunnen knokkenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
alweer een post die ik niet begrijp? Waar heb jij het in godsnaam over? Ik heb het noch over fysiek geweld gehad, noch gescholden
vecht jij met meisjes?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:03 schreef RoFl0lMaO het volgende:
[..]
Exact zo eentje ben ik. Nu maar vechten dan?
Is dit een retorische vraag?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:04 schreef Toet het volgende:
Verder heb je wel gewoon een opvoeding gehad, enzo?
Kun je nagaan, mijn intentie was nu niet eens om wijs over te komen en ik ben het toch al een beetjequote:Op zondag 24 juli 2005 01:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]en jij bent er zo eentje die maar in de lucht gaat lullen om een beetje wijs over te komen
uh, ik knok niet, hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 01:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Euh.. misschien omdat dit topic gaat over mensen die ruzie zoeken teneinde te kunnen knokken
Ah je bent een meisje, sorry dan heb ik je foto verkeerd om bekeken denk ik.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:05 schreef Viking84 het volgende:
vecht jij met meisjes?Ik dacht dat we verbaal rebelleren hier hoog in t vaandel hadden staan.
Ach je naam... sorry, ik wist niet dat je *zo* bent...
Waar zoek ik ruzie dan? Sinds wanneer is een discussie een ruzie?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kom jij alleen maar op FOK! om ruzie te zoeken? Ik weet dat je ook een lieve kant hebt.![]()
Aha dus jij was zo iemand die samen met een lotgenoot rollend over het schoolplein vloog terwijl de rest van de school vol leedvermaak zat toe te kijken naar jullie adembenemende gevecht.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:07 schreef Viking84 het volgende:
* viking84 terugzwijmelt bij gedachten aan basisschooltijd
wat jij moet doen is eens een cursus ethiek volgen aan de uni. Dan leer je dat er verschillende ethische standpunten zijn die allemaal slechts gedeeltelijk verdedigbaar zijn en dat mensen dus verschillende standpunten kunnen innemen. Relativeren, jochie, relativeren!quote:Op zondag 24 juli 2005 01:04 schreef Toet het volgende:
[..]
En jij vindt jouw positie moreel beter verdedigbaar dan de meerderheidspositie?
Verder heb je wel gewoon een opvoeding gehad, enzo?
De kunst is om mensen af te zeiken ook als je in een goede bui bentquote:Op zondag 24 juli 2005 01:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uh, ik knok niet, hoor(ben een meisje nl., alhoewel, dat wil niet zeggen dat meisjes niet knokken, maar goed).
Het *enige* (maar dat vinden jullie al heel wat) wat ik doe is anderen afzeiken als ik zelf in een shitbui ben. Loopt helaas zelden uit op ruzieMaar soms is een partijtje knokken best lekker
![]()
* viking84 terugzwijmelt bij gedachten aan basisschooltijd
wat beeldend verteld! Ik trok de jongens aan hun haren, boog hun armen om, schopte ze omver!quote:Op zondag 24 juli 2005 01:10 schreef RoFl0lMaO het volgende:
[..]
Aha dus jij was zo iemand die samen met een lotgenoot rollend over het schoolplein vloog terwijl de rest van de school vol leedvermaak zat toe te kijken naar jullie adembenemende gevecht.
dan moeten jullie maar sorry zeggen, want ik zeik alleen mensen af als ik in een kutbui benquote:Op zondag 24 juli 2005 01:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
De kunst is om mensen af te zeiken ook als je in een goede bui bent![]()
Maar daar ging dit topic dus niet over. Voortaan toch maar even de OP lezen
geeft niet, hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 01:08 schreef RoFl0lMaO het volgende:
[..]
Ah je bent een meisje, sorry dan heb ik je foto verkeerd om bekeken denk ik.
Neuh... 't is gewoon dat als ik een eerste reactie in een topic van jou zie, het altijd een aanval op iemands mening is... nothing more.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waar zoek ik ruzie dan? Sinds wanneer is een discussie een ruzie?
En die antipathie voor 'jongens' komt voort uit jarenlang seksueel misbruik door je vader, of ehh..?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik trok de jongens aan hun haren, boog hun armen om, schopte ze omver!Heerlijk!
Het vet gedrukte zegt meer dan genoeg, wanneer jij in een shitbui bent ga je andere mensen ophitsen met de bedoeling om het liefst ruzie met ze te krijgen zodat jij een potje kan knokken!quote:Op zondag 24 juli 2005 01:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uh, ik knok niet, hoor(ben een meisje nl., alhoewel, dat wil niet zeggen dat meisjes niet knokken, maar goed).
Het *enige* (maar dat vinden jullie al heel wat) wat ik doe is anderen afzeiken als ik zelf in een shitbui ben. Loopt helaas zelden uit op ruzieMaar soms is een partijtje knokken best lekker
![]()
Zucht.. jij moet sorry zeggen omdat je het topic volledig verkeerd begrepen hebt. Het gaat om mensen die met name tijdens het uitgaan fysiek geweld forcerenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan moeten jullie maar sorry zeggen, want ik zeik alleen mensen af als ik in een kutbui benben ik toch normaler dan jullie in eerste instantie hadden gedacht hè?
![]()
Behalve bij Xennia adoratie-topicsquote:Op zondag 24 juli 2005 01:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Neuh... 't is gewoon dat als ik een eerste reactie in een topic van jou zie, het altijd een aanval op iemands mening is... nothing more.![]()
Ik ben zo slecht in kloontje raden. Vertel eens?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:13 schreef RoFl0lMaO het volgende:
[..]
En die antipathie voor 'jongens' komt voort uit jarenlang seksueel misbruik door je vader, of ehh..?
Heb jij een adoratie topic?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Behalve bij Xennia adoratie-topics![]()
Nee, ik houd gewoon van discussies en dat treft want fok is een discussie-forum
Danny Roodbol is de naam.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in kloontje raden. Vertel eens?
hey, we hebben een collectieve kutbui en toevallig moet jij het ontgelden, wat zeik je nou, joh, muts, je loopt dat zelf te propageren netquote:Op zondag 24 juli 2005 01:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juli 2005 01:21 schreef milagro het volgende:
[..]
hey, we hebben een collectieve kutbui en toevallig moet jij het ontgelden, wat zeik je nou, joh, muts, je loopt dat zelf te propageren net
Echt joh? In dit geval heeft die ene wél ongelijk, naar mijn in mijn vorige post toch niet zo heel impliciet naar voren gebrachte mening. Dat is het standpunt dat ik inneem.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat jij moet doen is eens een cursus ethiek volgen aan de uni. Dan leer je dat er verschillende ethische standpunten zijn die allemaal slechts gedeeltelijk verdedigbaar zijn en dat mensen dus verschillende standpunten kunnen innemen. Relativeren, jochie, relativeren!Dat 99 mensen iets zeggen, wil niet direct zeggen dat die ene ongelijk heeft
Als je dat vindt, zou ik maar iets aan mijn instelling veranderenquote:De joden waren anti Jezus, maar hij had toch maar mooi gelijk![]()
Bij deze uitspraak zeg ik: Eerst zien dan gelovenquote:Op zondag 24 juli 2005 00:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Behoorlijk + ik zie er nogal link uit.![]()
Je bent dat wel een meiske, maar je zou je eigen wijze raad ook eens kunnen opvolgen...quote:
ik denk dat jij eens een bezoekje aan de website van van dale moet brengen, want volgens mij snap jij hier iets nietquote:Op zondag 24 juli 2005 12:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je bent dat wel een meiske, maar je zou je eigen wijze raad ook eens kunnen opvolgen...
Zijn hersenen zitten in zijn vuisten. Kun je hem niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:48 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Verdomme, leer Nederlands. Gladiool. Dit slaat werkelijk als een tang op een varken.
ik zeg toch niet dat dat zo is?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:37 schreef Cruoninga het volgende:
Of het echter een karaktertrek is die je in stand moet houden valt wellicht eens te overwegen.
Wist je dat mensen die verbaal niet zo sterk zijn, vaker de oplossing in geweld zoeken..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Het ene moment lach je er nog om, het andere moment wordt er een stille tocht voor je gehouden.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:37 schreef Cruoninga het volgende:
Vechten om te overleven in het uitgaansleven?Wat moeten we daar dan overleven?
Je weet wie het zeggen??!! Flikker toch op man, je kent mij niet, je weet niet wie ik ben, je bent me nog nooit tegengekomen en je hebt nog nooit met me gepraat! Dus hoezo weet je wie het zeggen! Volgens mij is jouw enige missie in deze thread om alleen maar dwars te liggen ongeacht wie er gelijk heeft. En aangezien je blijkbaar vindt dat je te goed voor iedereen hier bent, snap ik niet wat je hier nog in deze thread doet! En ook al zou je wel ineens vinden dat je gedrag misschien toch wel wat raar is, dan zal je het toch niet meer gaan toegeven, simpelweg omdat je daar te trots voor bent en je er een kick van krijgt om dwars te liggen!quote:Op zondag 24 juli 2005 13:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat dat zo is?
En kutopmerkingen? Ach, ik weet wie t zeggenkan ik me toch niet al teveel aan gelegen laten liggen
hij wordt boosquote:Op zondag 24 juli 2005 15:20 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Je weet wie het zeggen??!! Flikker toch op man, je kent mij niet, je weet niet wie ik ben, je bent me nog nooit tegengekomen en je hebt nog nooit met me gepraat! Dus hoezo weet je wie het zeggen! Volgens mij is jouw enige missie in deze thread om alleen maar dwars te liggen ongeacht wie er gelijk heeft. En aangezien je blijkbaar vindt dat je te goed voor iedereen hier bent, snap ik niet wat je hier nog in deze thread doet! En ook al zou je wel ineens vinden dat je gedrag misschien toch wel wat raar is, dan zal je het toch niet meer gaan toegeven, simpelweg omdat je daar te trots voor bent en je er een kick van krijgt om dwars te liggen!
![]()
Weer dat eeuwige gezeur op die Nederlandse taal, we studeren niet allemaal Nederlands hoor.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hij wordt boosUIt enkele posts kun je heel veel informatie over iemand halen. Bijv: dat je je snel aangesproken voelt, dat je de Nederlandse taal niet optimaal beheerst, dat je je niet kunt inleven in andere standpunten, dat je niet kunt relativeren.... laat je niet zo kennen
En wat ik hier nog doe? Zelfs een ruziezoeker wil wel eens lol hebben
Oh en trouwens: Flikker toch op man, je kent mij niet, je weet niet wie ik ben, je bent me nog nooit tegengekomen en je hebt nog nooit met me gepraat!
ja en? ik dacht dat jullie hierzo juist van mening waren dat een studie Nederlands zinloos is, omdat iedereen wel Nederlands kan. Dus nu ben ik ineens wel beter in taal dan jullie, omdat ik NL studeer??quote:Op zondag 24 juli 2005 16:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Weer dat eeuwige gezeur op die Nederlandse taal, we studeren niet allemaal Nederlands hoor.![]()
Ik heb nooit gezegd dat een studie Nederlandse taal zinloos is, ieder ze ding! En je bent niet beter dan mij omdat je toevallig wat minder spel/grammatica fouten maakt! Je moet niet iedereen over 1 kam scheren!quote:Op zondag 24 juli 2005 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja en? ik dacht dat jullie hierzo juist van mening waren dat een studie Nederlands zinloos is, omdat iedereen wel Nederlands kan. Dus nu ben ik ineens wel beter in taal dan jullie, omdat ik NL studeer??Opportunist
ja een beetje wel, jaquote:Op zondag 24 juli 2005 16:52 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat een studie Nederlandse taal zinloos is, ieder ze ding! En je bent niet beter dan mij omdat je toevallig wat minder spel/grammatica fouten maakt! Je moet niet iedereen over 1 kam scheren!![]()
We raken ook wel een beetje off-topic niet?!![]()
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 24 juli 2005 16:49 schreef Copycat het volgende:
Dit topic is niet bedoeld om de TT in de praktijk te brengen.
Kappen dus met dat geziek en gezeik over en weer.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:37 schreef Groninger20 het volgende:
ik ken hetquote:Op zondag 24 juli 2005 21:12 schreef Alicey het volgende:
Wanneer ik een slechte dag heb lok ik wel eens een ruzie uit, maar dat is dan altijd bij bekenden. Dat is overigens ook aardig zelf-destructief, daar ik helemaal niet tegen ruzies en conflicten kan.
TS, de manier zoals jij het hebt zou ik hulp voor zoeken. Je bent op deze manier een gevaar voor je omgeving.
Zo ver komt het bij mij meestal niet. Ik ben een slechte ruziemaker.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ken hetwil het zsm weer goed maken en voel me knap gefrustreerd....
Zoals je het nu in deze post brengt is er ook niks aan de hand, maar deze post komt niet echt overeen met je openingspost aan het begin van dit topic.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:57 schreef Groninger20 het volgende:
Nu moet ik zelfs al hulp gaan zoeken enzo hiervoor?Heb het topic even doorgelezen. Nou ja... het is zoals ik al heel vaak heb gezegd niet zo dat ik zomaar iemand in elkaar sla
En vind het gelul van die situaties die hier beschreven worden dat ik erop los sla als er niks aan de hand is. Ik weet voordat ik zoiets doe wel goed wat er is gebeurd.
Ik vind het moeilijk om te begrijpen dat de rest hier zo veel waarde hecht aan het leuke uitgaan want ik zou personen die zich wat normaal gedragen en wat vrolijk zijn heus niet zomaar slaan of proberen iets uit te lokken ofzo.
Het zijn eigenlijk altijd mensen die zelf ook wel ruzie willen of in ieder geval gemakkelijk een gevecht aangaan... ik begrijp het punt niet helemaal, net zoals die viking.
Je slaat ze pas als kijken naar meiden die jij ook leuk vindt maar niet kunt versieren?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:57 schreef Groninger20 het volgende:
Ik vind het moeilijk om te begrijpen dat de rest hier zo veel waarde hecht aan het leuke uitgaan want ik zou personen die zich wat normaal gedragen en wat vrolijk zijn heus niet zomaar slaan of proberen iets uit te lokken ofzo.
doe normaal zegquote:Op maandag 25 juli 2005 23:37 schreef egilio het volgende:
En dan kankerhekel in de zin van dat ik een glimlach op mijn gezicht zou krijgen als je hier morgen een topic zou openen dat je kanker hebt. Tis niet mijn wens, maar ik zou ook zeker geen nier of beenmerg aan je afstaan als je het nodig hebt.
Ik zou er niet wakker van liggen, maar ik stoor me niet zo snel aan andere mensen ook.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:59 schreef egilio het volgende:
Zou jij er wakker van liggen als je dat soort mensen niet meer tegenkwam met uitgaan?
Ja die hebben wel geluk gehadquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:09 schreef egilio het volgende:
Had mss wel gekund. Maar soms kun je niet duidelijk genoeg. Heb zelf trouwens ook (bijna) nooit last van dit soort gasten, maar heb het vaak genoeg wel gehoord cq de gevolgen ervan gezien. En als je vooral zijn eerste posts leest gaat het vooral erom om sterker te zijn dan andere (groepen) om zich te bewijzen, en gaat hij erop uit om ruzie uit te lokken. Laatste keer dat ik zoiets meemaakte hebben die gasten redelijk geluk gehad hebben die gasten redelijk geluk gehad. Een groepje gooide ijsballen naar ons terwijl we langsfietsten op de terugweg van Kung Fu training. Alle ballen misten, zij het een aantal op een haar na.
Krijg toch een leven en een nakijk op je hersenen. En dan zeggen ze dat ik hier niet helemaal deugquote:Op maandag 25 juli 2005 23:37 schreef egilio het volgende:
Je slaat ze pas als kijken naar meiden die jij ook leuk vindt maar niet kunt versieren?![]()
Ik heb een kankerhekel aan het soort personen zoals jij. En dan kankerhekel in de zin van dat ik een glimlach op mijn gezicht zou krijgen als je hier morgen een topic zou openen dat je kanker hebt. Tis niet mijn wens, maar ik zou ook zeker geen nier of beenmerg aan je afstaan als je het nodig hebt.
Uhrm, je schiet nu opeens in de verdedeging, je hebt net zelf gezegt in de OP dat je soms gewoon het uit zit te lokken.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:57 schreef Groninger20 het volgende:
Nu moet ik zelfs al hulp gaan zoeken enzo hiervoor?Heb het topic even doorgelezen. Nou ja... het is zoals ik al heel vaak heb gezegd niet zo dat ik zomaar iemand in elkaar sla
En vind het gelul van die situaties die hier beschreven worden dat ik erop los sla als er niks aan de hand is. Ik weet voordat ik zoiets doe wel goed wat er is gebeurd.
Het zijn eigenlijk altijd mensen die zelf ook wel ruzie willen of in ieder geval gemakkelijk een gevecht aangaan... ik begrijp het punt niet helemaal, net zoals die viking.
Dat is geen ruzie zoeken, maar een welgemeend kleding advies geven. Dat doe ik ook regelmatig.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:59 schreef LaZZ het volgende:
Behalve als ik teveel gedronken heb. Dan spreek ik vooral kakkers aan op hun kraagjes.
Misschien waar ja. Maar genieten hoe die mannetjes reageren. Helemaal geflipt waarna ze eerst verhaal komen halen. Wat je vervolgens negeert of voluit op ingaat om hen maar te bewijzen dat je kraagstatus nog niet voor verhoogt intellect zorgt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 03:00 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat is geen ruzie zoeken, maar een welgemeend kleding advies geven. Dat doe ik ook regelmatig.![]()
Zo ver laat ik het nooit komen. Veel verder dan een verhitte discussie ga ik niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 03:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Misschien waar ja. Maar genieten hoe die mannetjes reageren. Helemaal geflipt waarna ze eerst verhaal komen halen. Wat je vervolgens negeert of voluit op ingaat om hen maar te bewijzen dat je kraagstatus nog niet voor verhoogt intellect zorgt.
Prachtig dan ook als ze je vervolgens een duwtje geven. Dan kan het feest beginnen.![]()
Overigens ook de heerlijkheid meegemaakt dat een kereltje een keer een stuiver gooide. Die kon een glas bier van ons allen verwachten.![]()
Ik liever ook niet, maar die kereltjes zijn sneller op hun teentjes getrapt dan je denkt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 03:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zo ver laat ik het nooit komen. Veel verder dan een verhitte discussie ga ik niet.
Die Kung fu stijl die ik doe is heel wat gemener en effectiever dan ordinair straatvechten...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:07 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Ja die hebben wel geluk gehadEn die jongens die bij zulke gevechten zijn betrokken zijn altijd poeslief volgens jou of niet
Jezus vent ga toch op straatvechten in plaats van kung fu.
Geweldig jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef egilio het volgende:
[..]
Die Kung fu stijl die ik doe is heel wat gemener en effectiever dan ordinair straatvechten...
Enne, om op je andere reacties op mij te reageren....Met mijn hersens is weinig mis, heb 2 master titels, en als barman spreek ik regelmatig mensen op hun lastige gedrag aan, ook mannen die vrouwen lastig vallen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wordquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:48 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Verdomme, leer Nederlands. Gladiool. Dit slaat werkelijk als een tang op een varken.
Lul niet, vanaf bijna het begin van het topic zeg ik al dat ik geen meiden lastigval. Ik sla ook geen meiden. Daarom kan ik er ook slecht tegen als iemand tijdens het uitgaan wel een meid lastigvalt e.d. En dan gaat die jongen meestal al ver genoeg. En ik heb nu ook al 1000 keer gezegd dat het niet direct om niks is maar soms wel om heel weinig. Als een vriend van me langsloopt en ze zitten hem stom uit te lachen dan is het snel mis. En ja dat soort dingen weet je wel want ook mijn vrienden hebben mensen die hen niet mogen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:03 schreef American_Nightmare het volgende:
Eerst zegt ie dat ie zonder reden ruzie uitlokt en dan is ie opeens naar eigen zeggen de held die arme meisjes redt die worden lastig gevallen. Daarbij gaat ie voor het gemak even voorbij aan het feit dat die lastigvallers dezelfde soort figuren zijn als hijzelf. Wat een randmongool.
Naiever dan jou moeten ze ook niet wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik ken ook wel bepaalde mensen die ruziezoekerig zijn, en die hoef ik gelukkig niet tot m'n vriendenkring te rekenen. Iemand die het ook nog van zichzelf beseft en er blijkbaar trots op is, dat ben ik nog niet eerder tegengekomen dus je scoort hier wat betreft stupiditeit zeker bonuspunten mee.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Dan ben je dus een behoorlijk kansloos figuur. Maar ja daar ben je Groninger voor.
Jullie kunnen wel goed scheldenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:56 schreef Donders het volgende:
@TS: wat ben je toch een vreselijk zielig mannetje.... Als ik op de plee zit om te schijten en het lukt niet, dan is de pot vol als ik aan je denk..
Een groninger die vecht.. da's als een kwijlende triangeljosti die probeert te trommelen voor de verandering.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Jullie kunnen wel goed scheldenvechten alleen niet
![]()
Dit is gewoon te erg met jouquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Een groninger die vecht.. da's als een kwijlende triangeljosti die probeert te trommelen voor de verandering.
trots dat ie kan vechten..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godsamme, een heel topic met boerenbral vullen en dan al scheldend op iedereen in een klein regeltje ineens schrijven: "Mijn openingspost was misschien wat overdreven met 'om niks'. "quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:12 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Lul niet, vanaf bijna het begin van het topic zeg ik al dat ik geen meiden lastigval. Ik sla ook geen meiden. Daarom kan ik er ook slecht tegen als iemand tijdens het uitgaan wel een meid lastigvalt e.d. En dan gaat die jongen meestal al ver genoeg. En ik heb nu ook al 1000 keer gezegd dat het niet direct om niks is maar soms wel om heel weinig. Als een vriend van me langsloopt en ze zitten hem stom uit te lachen dan is het snel mis. En ja dat soort dingen weet je wel want ook mijn vrienden hebben mensen die hen niet mogen.
Het zijn vaak genoeg mensen die zelf stom zitten te doen en waarvan je ook al zou denken dat ze gewoon ruzie willen. Ik sla niet zomaar een vrolijk persoon voor de bekMijn openingspost was misschien wat overdreven met 'om niks'. Vervang dat maar door situaties zoals ik die al eerder heb beschreven hier.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Dan scheer ik jou wel over de kam van de Friezen.
quote:Op zondag 24 juli 2005 01:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat jij moet doen is eens een cursus ethiek volgen aan de uni. Dan leer je dat er verschillende ethische standpunten zijn die allemaal slechts gedeeltelijk verdedigbaar zijn en dat mensen dus verschillende standpunten kunnen innemen. Relativeren, jochie, relativeren!
Dat 99 mensen iets zeggen, wil niet direct zeggen dat die ene ongelijk heeftDe joden waren anti Jezus, maar hij had toch maar mooi gelijk
![]()
Definieer lastig vallen eens. Als je met een bevredigend antwoord komt zal ik je misschien niet meer als baviaan kwalificeren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:10 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Krijg toch een leven en een nakijk op je hersenen. En dan zeggen ze dat ik hier niet helemaal deug![]()
Ik ga nu slapen.
Ik sla ze als anderen hen lastig vallen, iets wat mensen zoals jij niet eens zouden durven en doen ook al zouden 3 jongens op een meid en jongen inslaan![]()
bron: www.telegraaf.nlquote:Kijken naar mooie vrouwen niet zonder risico
AMSTERDAM - Twee mannen zijn in Tilburg mishandeld omdat ze naar een mooie vrouw keken.
De Tilburgers (21 en 22 jaar oud) werden op de Mina Krusemanweg in Tilburg mishandeld. Ze vermoeden dat de mishandeling een gevolg is geweest van het feit dat zij op de Blaakweg naar een mooie vrouw keken. Deze vrouw zat op de passagierstoel in een personenauto die op de Blaakweg naast de auto van de Tilburgse mannen stond. Toen het tweetal wegreed, werden zij achtervolgd door de bestuurder van de auto met de mooie vrouw. Op de Mina Krusemanweg werd het tweetal tot stoppen gedwongen en in elkaar geslagen.
Inderdaad. De eerwraak heeft weer zegegevierd. Wat een heerlijk fenomeen toch!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:00 schreef Roquefort het volgende:
Ah, weer zo'n type als Groninger20 heeft de krant gehaald!
[..]
bron: www.telegraaf.nl
Het is toch maar goed dat er van die vrouwenbeschermers zijn!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Blij dat die Groningers ook integreren nu.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
je kunt beter een studie rechten volgen, dat zou je misschien wat gezondere gedachten bijbrengen.
(off-topic)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik wens trouwens de TS veel plezier met z'n wasknijper-in-elkaar-zet carrière.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]ja bijvoorbeeld dat iedereen recht heeft op een advocaat en je dus als advocaat je eigen verstand maar moet uitschakelen om een kinderverkrachter op vrije voeten te krijgen. Dat is justice!
Rechtenstudent zeker?Diederik
Eindelijk iemand die het wel snapt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
TS komt zeker uit Zoutkamp, of Oude Pekela ("Wij praten niet, wij slaan liever")
Mensen, dit is niet de gemiddelde Groninger, ik herhaal, dit is NIET de gemiddelde Groninger.
Dat iemand z'n afkomst als tag gebruikt is op zich al een teken van inhoudsloosheid. Ik bedoel, als je niks anders weet te verzinnen dan je afkomst, ik bedoel iedereen heeft toch een afkomst, en als 'ie in Groningen staat rond te brullen dat 'ie Groninger is......quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:08 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het wel snapt.![]()
haha dat geeft me juist een topgevoel! Bedanktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:35 schreef wonko het volgende:
Ik krijg bij het lezen van de OP steeds maar weer een beeld op mijn netvlies van TS die huilend op straat ligt en wanhopig probeert zijn darmen in zijn lichaam te houden. Dit omdat hij een keer de verkeerde tegenkwam. Geeft een beetje een mixed gevoel.
als iemand je zomaar een klap op je neus geeft, zeg je dan ook heel lief "Heej, ik ben er niet van gedient hoor! En ik zit op karate!" of zoiets?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:54 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Ontopic: Ik look nooit ruzies uit, maar laat wel duidelijk merken dat ik er niet van gediend bent als mensen dat wel bij mij doen. En je zal zien dat is vaak genoeg om alles gelijk af te kappen.
De eerste klap uitdelen is NIET een vorm van zelfverdedigingquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:46 schreef Bombie het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat je met het uitdelen van de eerste klap meestal weer problemen krijgt met hetzelfde systeem dat je machteloos maakt zodra je volgens de regels probeert te spelen: de wet. Het is zo paradoxaal. Enerzijds mag je jezelf nauwelijks verdedigen, want dat moet je overlaten aan de 'grote politiemensen' die er zijn om jou te beschermen, waardoor je in de situatie zelf hoort te vertrouwen op hen, maar uiteraard machteloos bent als je zelf niks doet. Als je jezelf dan tóch verdedigt, en de verantwoordelijkheid van je bescherming voor eigen rekening neemt, krijg je zélf problemen met de 'grote politiemensen'. Uiteindelijk gaat het dus niet meer werkelijk om de bescherming van de leden van deze maatschappij, maar om de correcte uitvoering van het systeem.![]()
Verstandige mensen welquote:Op zondag 24 juli 2005 00:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb dit hele verhaal niet gelezen, maar ik zie veel lange woorden... Ik vraag me serieus af of mensen als TS (dit is dus niet puur tegen TS gericht!) dat begrijpen... En dat meen ik serieus... De meeste mensen met een dergelijke instelling komen niet veel verder dan VMBOquote:Op zondag 24 juli 2005 12:25 schreef Nature het volgende:
Groninger20, ik vind het goed dat je dit post, want je hebt kennelijk in de gaten dat je gedrag nogal extreem is. Vaak vraag ik me af of mensen zoals jij zichzelf kunnen verplaatsen in anderen. Heb je weleens bedacht hoe je het zou vinden als iemand die denkt zoals jij, met zijn groep vrienden, je vader, je neef, of een andere dierbare van je in elkaar rost, om een kleinigheidje? Omdat hij per ongeluk tegen diegene aanloopt bijvoorbeeld, of omdat hij diegene aankijkt. Lijkt je dat niet onrechtvaardig? Zo ja, lijkt het je dan geen goed idee om er zelf mee te stoppen?
Nadenken bij de consequenties zou je ook eens kunnen proberen. Wat gaat er door je heen als je nieuwsberichten leest van iemand die om niks (of een kleinigheidje) een klap heeft gekregen, KO is gegaan en door de val uiteindelijk overlijdt? Besef je dat dat jou en je vrienden ook kan gebeuren? Een ongeluk zit in een klein hoekje. Ook zou ik eens nadenken bij mogelijke gevolgen als je de verkeerde tegen het lijf loopt, iemand die veel gestoorder is dan jou, en sterkere vrienden bij zich heeft.
Waarom je dit precies doet weet je niet, ik ook niet, maar ik kan me indenken dat je niet echt lekker in je vel zit op de een of andere manier. Misschien probeer je iets te compenseren of zo, aangezien je om "niks" mensen moet slaan? Dit is niet lullig bedoeld, maar je zou er hulp voor kunnen zoeken als je het zelf niet weet, want normaal is het niet. Het kan natuurlijk ook zijn dat je je laat meeslepen door je vrienden.
Mocht je nou je gedrag willen veranderen, dan neem ik aan dat je niet het lef hebt om je vrienden die ook zo denken erop aan te spreken, of dat het geen zin heeft (dat is meestal zo, maar misschien is het in jouw situatie anders), in dat geval zou je misschien met vrienden om kunnen gaan die wel normaal kunnen doen. Ik ken ook mensen zoals jij, en ga er al lang niet meer mee om, heb geprobeerd met eentje te praten over zijn gedrag, maar dat had totaal geen zin, diegene is veel te gefrustreerd om in te zien waarmee hij bezig is. Het feit dat jij dit topic maakt, laat al zien dat je verder bent dan hij (tenzij het meer is om stoer over te doen, ik weet je achterliggende gedachten niet).
Mocht je niet willen veranderen, dan vind ik jou, net als veel anderen al postten, een teringdebiel. Ook in dat geval zal je best intelligent zijn, maar niet op sociaal gebied, daar heb je dan grote tekortkomingen.
Begrijp me trouwens niet verkeerd, ik keur geweld niet af, alleen ik verafschuw zinloos geweld. Vechten hoort bij de mens, extreem geweld ter verdediging van jezelf of dierbaren is zeker acceptabel. Ongeacht de consequenties, is extreem geweld hetgeen wat ik zou toepassen als een figuur als jij me aan zou vallen.
zal wel iemand in elkaar aan t slaan zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 16:53 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Dus TS waar blijf je!![]()
Dan blijf jij toch lekker braaf wachten op het mes dat tussen je ribben gaat worden gespietst, wanneer daarmee dreigend voor je neus gezwaaid wordt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:10 schreef WurM het volgende:
[..]
De eerste klap uitdelen is NIET een vorm van zelfverdediging
Ik vind het moeilijk te geloven dat je je "slachtoffer" ook om zijn versie van het verhaal hebt gevraagt, voor je hem je vuist laat ruikenquote:Op maandag 25 juli 2005 19:57 schreef Groninger20 het volgende:
Ik weet voordat ik zoiets doe wel goed wat er is gebeurd.
Jij bent zeker zo'n mongool die er meteen op los slaat als ie 3 biertjes op heeft? Of doe je alleen stoer achter je toetsenbord?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:32 schreef Bombie het volgende:
[..]
Dan blijf jij toch lekker braaf wachten op het mes dat tussen je ribben gaat worden gespietst, wanneer daarmee dreigend voor je neus gezwaaid wordt.
Maar ik merk het al wel weer... jij bent natuurlijk zo'n typische slaaf van de spelregels die de beschaving je heeft opgelegd.Alles volgens het boekje.
Gelukkig heb ik weinig ervaring met messen... Ik ben een keer zonder reden op mn neus geslagen door onbekende mensen, die ik NOOIT eerder had gezien... Na de klap op mn neus, kwamen er nog twee of 3 knietjes in mn gezicht bij... Gelukkig was ik niet alleen, anders waren ze nog wel even door gegaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:32 schreef Bombie het volgende:
[..]
Dan blijf jij toch lekker braaf wachten op het mes dat tussen je ribben gaat worden gespietst, wanneer daarmee dreigend voor je neus gezwaaid wordt.
Maar ik merk het al wel weer... jij bent natuurlijk zo'n typische slaaf van de spelregels die de beschaving je heeft opgelegd.Alles volgens het boekje.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:23 schreef Elbert het volgende:
Maar val mij en mijn vredelievende medemand niet lastig
Ik moet zeggen dat ik niet direct het idee krijg dat het problemen zou geven om met jou te vechten. Je doet het waar iedereen bij is, inclusief uitsmijters, je wacht niet mensen buiten op met een boksbeugel of brommerketting, je stopt natuurlijk op tijd met slaan voordat mensen de geest even. Valt nog mee toch ? Ik hoop toch maar voor iedereen dat mensen nog voldoende bang voor jou en je vrienden zijn, anders moet je natuurlijk wel iets anders bedenken. Door dit soort gedrag maken mensen elkaar af in meer stedelijke gebieden. Leuk hè Groninger20 ? En dan was je wellicht zo meegesleurd dat je ook je studie waar je zoveel moeite voor doet niet had kunnen halen (op de Hanzeschool wordt je niet in de pauze 'lekgestoken' neem ik aan). Dus, je bent niet uniek ofzo als je dat denkt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:10 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Krijg toch een leven en een nakijk op je hersenen. En dan zeggen ze dat ik hier niet helemaal deug![]()
Ik ga nu slapen.
Ik sla ze als anderen hen lastig vallen, iets wat mensen zoals jij niet eens zouden durven en doen ook al zouden 3 jongens op een meid en jongen inslaan![]()
Who let the dogs out...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik neem altijd mijn rel-team mee: samen staan we sterk![]()
Jij snapt overduidelijk niets van het recht. Een advocaat vervult een essentiele rol in het (straf)recht, en moet de belangen van zijn client zo goed mogelijk dienen (daarbij moet je zeker je verstand niet uitschakelen); en als het OM zijn werk niet goed doet, of als er te weinig bewijs is behoort de verdachte niet veroordeeld te worden; het zou een mooie boel worden als je dan toch nog gewoon veroordeeld wordt (weleens in bananenrepublieken geweest om te constateren hoe lekker het "recht" daar functioneert?).quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]ja bijvoorbeeld dat iedereen recht heeft op een advocaat en je dus als advocaat je eigen verstand maar moet uitschakelen om een kinderverkrachter op vrije voeten te krijgen. Dat is justice!
Rechtenstudent zeker?Diederik
als ik het zo lees, WIL ik het niet eens snappenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jij snapt overduidelijk niets van het recht. Een advocaat vervult een essentiele rol in het (straf)recht, en moet de belangen van zijn client zo goed mogelijk dienen (daarbij moet je zeker je verstand niet uitschakelen); en als het OM zijn werk niet goed doet, of als er te weinig bewijs is behoort de verdachte niet veroordeeld te worden; het zou een mooie boel worden als je dan toch nog gewoon veroordeeld wordt (weleens in bananenrepublieken geweest om te constateren hoe lekker het "recht" daar functioneert?).
Wat is erger denk je, een (mogelijke) kinderverkrachter die niet veroordeeld wordt wegens gebrek aan bewijs (of: onrechtmatig verkregen), of een staat die zonder fatsoenlijk proces mensen in de cel zet?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als ik het zo lees, WIL ik het niet eens snappenHet begrip 'rechtvaardigheid' heeft een totaal andere invulling gekregen
Ja, je voorliefde voor af en toe een beetje ruzietje stoken en lekker een beetje meppen voor de gezelligheid (moet kunnen hoor!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als ik het zo lees, WIL ik het niet eens snappenHet begrip 'rechtvaardigheid' heeft een totaal andere invulling gekregen
fc twente vier rechtstreeks!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:09 schreef henkfct het volgende:
Wat een moraalridders zijn jullie zeg. Of je komt nooit buiten of je hebt geen vrienden?
Als je uitgaat loop je wel eens tegen wat rotzooi aan en dan loop ik er zeker niet voor weg.
zeker nog nooit bij een uitwedstrijd van je voetbalclub geweest? loop je dan ook weg als je maten klappen krijgen?
Zoals dit topic op een wanhopig trieste wijze kicken?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb hier eigenlijk maar één ding op te zeggen:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
HOezo? Ik post toch maar 10 minuten na de laatste reactie?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:56 schreef wonko het volgende:
[..]
Zoals dit topic op een wanhopig trieste wijze kicken?
Kickte jij dit topic?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
HOezo? Ik post toch maar 10 minuten na de laatste reactie?![]()
Maar ik zal het ook nog maar eens met andere woorden zeggen. Ik zou zelf nooit vanwege het slechte humeur van iemand anders in een ruzie willen belanden, dus ik zal het anderen ook niet aandoen.
Dat leer ik je wel af.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:37 schreef Groninger20 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |