abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:37:37 #1
124112 Groninger20
Copyright © 2004 Groninger20
pi_29065142
Wie van jullie lokt weleens ruzie uit met een willekeurig persoon of om iets heel kleins probeert ie ruzie te krijgen..? Ik ga nu niet zoveel meer uit maar als ik eraan denk merk ik wel dat ik opzich vaak om kleine dingen toch de ander probeer aan te spreken op een niet zo aardige manier. Had ik laatst ook in de stad tegen 3 jongens, is geen gevecht van gekomen want hen wouden ook geen gevecht maar toch. Hun waren trouwens 17 ofzo en ik 20. Komt misschien ook wel omdat ik in een vriendengroep zit die wel sterk is en ook wel (sommigen) ruzie uitlokken. Maar hebben meer mensen dit zo, want ik denk er niet eens echt bij na. Ik zie het meer als van je afweren, maar nu ik eraan denk doe ik dat ook bij hele kleine dingen een beetje extreem soms
Op bovenstaande post rust automatisch auteursrecht.
Echter: foto's op Fok mogen gebruikt worden binnen het gehele Fok! domein en er mag gequot worden.
Ik ga dus akkoord met een overgang van mijn auteursrecht op alle Fok!kers.
pi_29065163
dus m.a.w. je bent een debiel.
<hr>
pi_29065164
pi_29065218
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:41:22 #5
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29065240
ligt aan de situatie
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_29065251

Ik heb echt een gruwelijke hekel aan types zoals jij.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:45:18 #7
124112 Groninger20
pi_29065322
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:41 schreef Thieske het volgende:

Ik heb echt een gruwelijke hekel aan types zoals jij.
Ach zielig dat niet iedereen aan jouw maatstafen voldoet Ik doe ook heel veel goede dingen zoals meiden helpen die betast worden als ze dat niet worden en butjes zoals jullie zullen dat nooit doen Maar goed dat is een ander verhaal.

Een debiel, ow nee! Dat niet a.u.b. Alles behalve dat !!
Echter: foto's op Fok mogen gebruikt worden binnen het gehele Fok! domein en er mag gequot worden.
pi_29065366
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:45 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Ach zielig dat niet iedereen aan jouw maatstafen voldoet Ik doe ook heel veel goede dingen zoals meiden helpen die betast worden als ze dat niet worden en butjes zoals jullie zullen dat nooit doen Maar goed dat is een ander verhaal.

Doet dat eigenlijk fysiek pijn om zo dom te zijn?
pi_29065383
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:37 schreef Groninger20 het volgende:
is geen gevecht van gekomen want hen wouden ook geen gevecht maar toch. Hun waren trouwens 17 ofzo en ik 20.
Verdomme, leer Nederlands. Gladiool. Dit slaat werkelijk als een tang op een varken.
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
pi_29065412
wie zegt dat mensen die geen willekeurige mensen gaan slaan omdat ze met een sterke vriendengroep zijn geen andere mensen helpen als daar geweld aan te pas zou komen?

terig drink eens wat minder alcohol want je hersens ligt volgens mij weg te rotten in zijn eigen sappen.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_29065551
quote:

[..]

Het is simpelweg zielig dat jij tijdens een avond stappen op geweld uit bent.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:56:52 #12
124112 Groninger20
pi_29065564
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:49 schreef blackmage het volgende:
wie zegt dat mensen die geen willekeurige mensen gaan slaan omdat ze met een sterke vriendengroep zijn geen andere mensen helpen als daar geweld aan te pas zou komen?

terig drink eens wat minder alcohol want je hersens ligt volgens mij weg te rotten in zijn eigen sappen.
willekeurig in de vorm van 'ze kloten met meiden om die dat niet willen, ze doen dus wel iets verkeerd'. Natuurlijk slaan we niet zomaar een oude opa op straat op de bek dat is ook geen concurrentie. En met mijn Nederlands is niks mis Dit is gewoon chattaal dat ik gebruik en dat doe je weleens omdat het gemakkelijk typt op forums

Gladiool
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:56:55 #13
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_29065566
Goed dat je dit eerlijk post. Dat meen ik echt.

Dit betekent nl. dat ik, de volgende keer dat iemand met een grote bek op me afstapt, niet meer hoef te denken 'dat het wel de drank zal zijn'. Nu kan ik er gewoon vanuitgaan dat het net zo'n figuur is als jij, en kan ik hem (mits hij niet te groot is) zonder wroeging op z'n bek timmeren.

Thanks, man
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:57:53 #14
124112 Groninger20
pi_29065585
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:56 schreef HenryHill het volgende:
Goed dat je dit eerlijk post. Dat meen ik echt.

Dit betekent nl. dat ik, de volgende keer dat iemand met een grote bek op me afstapt, niet meer hoef te denken 'dat het wel de drank zal zijn'. Nu kan ik er gewoon vanuitgaan dat het net zo'n figuur is als jij, en kan ik hem (mits hij niet te groot is) zonder wroeging op z'n bek timmeren.

Thanks, man
Niet iedereen is zoals mij hoor... En je mag geen vooroordelen hebben
pi_29065594
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:57 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Niet iedereen is op mij hoor... En je mag geen vooroordelen hebben
Wat wil je nou zeggen?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:58:39 #16
67978 HenryHill
pi_29065601
quote:

Da's kut he!
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_29065615
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:56 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

En met mijn Nederlands is niks mis Dit is gewoon chattaal dat ik gebruik en dat doe je weleens omdat het gemakkelijk typt op forums
Het doet je niet bepaald intelligenter overkomen.
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:59:23 #18
124112 Groninger20
pi_29065618
Dat kotsicoontje moest er trouwens niet bij maar dat kwam per ongeluk ofzo.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 17:00:02 #19
124112 Groninger20
pi_29065632
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:59 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Het doet je niet bepaald inteligenter overkomen.
Moet dat dan?
pi_29065650
quote:

[..]

willekeurig in de vorm van 'ze kloten met meiden om die dat niet willen, ze doen dus wel iets verkeerd'. Natuurlijk slaan we niet zomaar een oude opa op straat op de bek dat is ook geen concurrentie. En met mijn Nederlands is niks mis Dit is gewoon chattaal dat ik gebruik en dat doe je weleens omdat het gemakkelijk typt op forums

Gladiool
we hebben er ook geen last van dat jij mensen helpt die worden lastig gevallen, maar je geeft zelf aan dat je extra hard probeert ruzie te krijgen (om aan te tonen dat je stoer bent? ).
dat is gewoon laag dat is het gedrag van dieren om aan te tonen dat zei het alfa mannetje zijn.
je zou denken dat zulk soort gedrag tegenwoordig niet meer voorkomt maar zolang tuig zoals jou door blijft fokken zal het niet snel goedkomen.
pi_29065652
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:00 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Moet dat dan?
Mooi zo, we zijn de ontkenningsfase al voorbij.
pi_29065672
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:00 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Moet dat dan?
Het zou je verhaal iets aannemelijker maken, maar je hebt gelijk. Je blijft eigenlijk gewoon een botte boer.
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
pi_29065677
Beste Groninger20,

Dit forum is bedoeld voor de intelligente Nederlander om alhier levenswijsheden uit te wisselen. We zitten niet op eikels zoals jij te wachten. Je hoort hier niet. Ga weg.

xxx,
_-_--___-_-_-__-
  zaterdag 23 juli 2005 @ 17:04:37 #24
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29065750
quote:
Wie van jullie lokt weleens ruzie uit met een willekeurig persoon of om iets heel kleins probeert ie ruzie te krijgen..? Ik ga nu niet zoveel meer uit maar als ik eraan denk merk ik wel dat ik opzich vaak om kleine dingen toch de ander probeer aan te spreken op een niet zo aardige manier. Had ik laatst ook in de stad tegen 3 jongens, is geen gevecht van gekomen want hen wouden ook geen gevecht maar toch. Hun waren trouwens 17 ofzo en ik 20. Komt misschien ook wel omdat ik in een vriendengroep zit die wel sterk is en ook wel (sommigen) ruzie uitlokken. Maar hebben meer mensen dit zo, want ik denk er niet eens echt bij na. Ik zie het meer als van je afweren, maar nu ik eraan denk doe ik dat ook bij hele kleine dingen een beetje extreem soms
Mensen zoals jij moeten eens een verkeerde persoon tegenkomen die jou en je vriendengroepje alle hoeken van de stad van heel dicht bij laat zien! Of beter nog, flinker maar met jullie allen op naar een onbewoond eiland en dan gooien we er een atoombom op, problem solved!

"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_29065799
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:01 schreef _-_--___-_-_-__- het volgende:
Beste Groninger20,

Dit forum is bedoeld voor de intelligente Nederlander om alhier levenswijsheden uit te wisselen. We zitten niet op eikels zoals jij te wachten. Je hoort hier niet. Ga weg.

xxx,
_-_--___-_-_-__-
Zeg jij nou dat je bepaalde groepen mensen wilt weren ? (in dit geval de minder intelligenten ?)
Ik ken best lieve "domme" mensen hoor.. ze zijn niet allemaal zo.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29065804
je geeft de groningers nou niet echt een betere naam.
ik schaam me eigelijk wel voor nederlanders zoals jij.
jij bent ook zo'n typ die op vakantie zichzelf helemaal volgiet en dan ook zo gaat doen, het is zo te zien ook niet vreemd dat wij bekend staan als een aso en agresief volk.
pi_29065834
IK kom wel eens types tegen die zomaar ruzie zoeken :S zelf hou ik dus gewoon niet van ruzie (helemaal niet tijdens uitgaan) maar sommiger personen denken daar bijkbaar anders over.
pi_29065836
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:07 schreef Mirage het volgende:

[..]

Zeg jij nou dat je bepaalde groepen mensen wilt weren ? (in dit geval de minder intelligenten ?)
Ik ken best lieve "domme" mensen hoor.. ze zijn niet allemaal zo.

we willen niet de domme mensen weren maar het agressieven domme volk dat voor de lol mensen in elkaar slaat.
pi_29065842
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:01 schreef _-_--___-_-_-__- het volgende:
Beste Groninger20,

xxx,
_-_--___-_-_-__-
Als dat daadwerkelijk zo was, was het hier een stuk rustiger.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_29065856
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:07 schreef Mirage het volgende:

[..]

Gaarne!
pi_29065891
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:08 schreef blackmage het volgende:

[..]

we willen niet de domme mensen weren maar het agressieven domme volk dat voor de lol mensen in elkaar slaat.
Het was een misschien ietwat onduidelijk grapje naar de persoon die ik quote toe. )nav ander topic waar we inzitten )
Sir Winston Churchill
pi_29065933
quote:

[..]

Gladiool
heb ook nog een paar dingen te zeggen hoewel het meeste al is gezegd maargoed.

Dat van die chattaal is gewoon een smoes die mensen die geen nederlands kunnen schrijven altijd geven.

Volgens mij vind je het verder gewoon wel stoer, hier even vertellen dat je van vechten houdt? Loop je verder ook altijd overal stoer te doen met het feit dat je veel bier drinkt en dronken wordt?

Als je graag ruzie uitlokt enzo, moet je dat maar keer hier in Amsterdam proberen bij een groepje Marokkanen, als je dat durft. Denk het niet?
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_29065936
Toppie man.
Ruzie uitlokken met mensen om niks.
Andermans avond verpesten voor niks.

Aan de ene kant wel logisch, je moet toch ergens je eigenwaarde vandaan halen.
Aan je taalgebruik te zien doe je LTS-zwakstroom, dus dat is niet iets om trots op te zijn.
Ruzie zoeken is tenminste iets wat je kunt
Respect.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_29065997
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:10 schreef Mirage het volgende:

[..]

Het was een misschien ietwat onduidelijk grapje naar de persoon die ik quote toe. )nav ander topic waar we inzitten )
ja ik zag het net toen ik het topic even snel doorkeek het was best een duidelijk grapje.
pi_29066031
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29066055
ik hoop trouwens dat dit gewoon 1 grote domme grap is zo niet dan mag je van mij van de rand van de aarde afgedondert worden.
pi_29066099
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:20 schreef blackmage het volgende:
ik hoop trouwens dat dit gewoon 1 grote domme grap is zo niet dan mag je van mij van de rand van de aarde afgedondert worden.
Van dit soort types bestaan helaas echt.
pi_29066645
Zucht.. nee natuurlijk niet.. Ruzie vind ik echt zonde van de energie.. Je kan ook een goed gesprek hebben over dingen die niet goed gaan of die je dwars zitten
pi_29066763
Oh, ja hoor. Toen ik wat jonger was, was ik heel introvert en veel te lief. Eigenschappen die ervoor zorgen dat mensen je pijn proberen te doen. Later ben ik enorm assertief geworden. En die assertiviteit sloeg toen een beetje over in een zeer agressieve periode. Toen was ook het minste of geringste goed genoeg om een paar klappen uit te delen, of wat anders uit te vreten. Ik zag het als iets dat geventileerd moest worden.

Nu heb ik af en toe nog wel eens dat ik echt afschuwelijk boos ben, en dan ben ik ook erg gevoelig voor mensen die me irriteren op een bepaalde manier. Ik heb me tot nu toe nog altijd kunnen inhouden, maar ik besef ook wel dat ik met één enkele situatie mijn leven een enorm negatieve wending kan geven. Ik hoop gewoon dat niemand me er aanleiding toe geeft, want ik wil dat helemaal niet. Na die agressieve uitspattingen had ik ook altijd enorme spijt van wat ik gedaan had.

Tja... hoe doe je zelfcontrole op als je nog altijd veel haat en woede in je hebt? Gaat zoiets ooit over? Ik zie mezelf toch nog altijd een beetje als een tamgemaakt dier, dat ook zomaar 'vals kan worden', zoals men dat bij honden, die om niks bijzonders beginnen te bijten, uitdrukt.

Volgens mij valt het in jouw geval wel mee, en doe je meer mee met de anderen.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 17:57:10 #40
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_29066783
Mensen als jou verdienen de doodstraf.

ps. geen doodsverwensing.
pi_29066833
Nou, dit is heel erg, maar ik merk wel eens aan mezelf dat ik iets kleins uitlok tot iets groots, omdat ik aandacht wil. :/
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:01:59 #42
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_29066898
Wat zullen we zeggen, je komt uit Groningen en Noord Nederland zit vot randdebielen zoals jij. Ik kom zelf ook uit het noorden en in de plaats waar ik woon zijn er van jouw soort 13 in een dozijn. Ik negeer ze altijd.

Ik merk wel doordat ik met zoveel van die eikels te maken heb thuis, ik in andere uitgaansgelegenheid wat meer op mijn hoede ben en op ruzie verdacht, terwijl dit vooral in het zuiden helemaal niet nodig blijkt.

Kortom: je bent een lul, maak jezelf van kant met je "ik doe ook wel goede dingen"...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:03:26 #43
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29066922
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:59 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nou, dit is heel erg, maar ik merk wel eens aan mezelf dat ik iets kleins uitlok tot iets groots, omdat ik aandacht wil. :/
Mensen zoals jouw zijn heel gevaarlijk. Met dat soort psychologische machtsspelletjes kan je andere mensen veel schade toebrengen, zowel lichamelijk als geestelijk!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:09:27 #44
118655 Rocco_jr
Nolius je weet wat je bent!
pi_29067038
dus m.a.w. je bent een debiel
I love my followers & fans!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:14:27 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_29067134
Die Groninger20 is idd een idioot van het zuiverste water
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:19:36 #46
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29067227
quote:
Nu ik erover nadenk zijn jij en de topic starter een hele gevaarlijke combinatie als jullie bij elkaar zouden worden gebracht. Jij gaat van iets kleins heel groots maken en vervolgens een dramatische scene maken, waarna de topic starter met ze "leuke" vriendengroepje zich geroepen voelt om jou te gaan "redden" en de persoon die jouw iets heel kleins heeft aangedaan vervolgens compleet in elkaar te trappen!

Vrouwen en alcohol zijn vaak twee van de grootste redenen waarom er ruzie onstaat tijdens het uitgaan!
pi_29067248
Jullie moeten echt geen kinderen krijgen samen

Vraag me af waarom nog niemand heeft gezegd dat Groninger m.a.w gewoon een debiel is :S
pi_29067351
Nee, wie doet ziets nou, dan ben je echt gestoord

Ik hou niet van ruzie en zou het al helemaal nooit zelf uitlokken en al helemaal niet bij willekeurige personen of om iets kleins
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:34:05 #49
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_29067519
Zwak en gefrusteerd noem ik het.

Je denkt er in ieder geval over na.
reset
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:42:18 #50
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29067716
Je bent een boer van het niet agrarische soort
Vampire Romance O+
pi_29067751
ik zou alvast een nieuwe acount aanmaken want je staat nu voor altijd bekent als een extreem gestoorde domme boerenlul.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:45:54 #52
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29067806
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:42 schreef MouseOver het volgende:
Je bent een boer van het niet agrarische soort
Ik kom ook uit Groningen-Stad en ik ben geen boer en ook niet zoals de TS!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:48:08 #53
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29067852
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:45 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Ik kom ook uit Groningen-Stad en ik ben geen boer en ook niet zoals de TS!
Ik heb het dan ook niet over alle Groningers maar over de ts specifiek.

Kun je je er dan wel in vinden?
Vampire Romance O+
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:49:35 #54
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29067888
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:48 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook niet over alle Groningers maar over de ts specifiek.

Kun je je er dan wel in vinden?
pi_29067967
Mensen zoals jij helpen de maatschappij naar de kloten.

Wat jij normaal vindt, vind ik volkomen absurd.
Ik vecht niet, ik loop wel een blokkie om als ik hufters met losse handjes zoals jij tegenkom.
Je herkent ze doorggaans toch wel van een afstand aan de cokebesnoven bavianenkoppen.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_29068010
quote:

[..]

Niet iedereen is zoals mij hoor...
Gelukig maar, daar is iedereen godsgruwelijk blij mee.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:57:32 #57
91306 GF
Kingwood
pi_29068051
Uitlokken, nee. Alleen ontlopen deed ik eerst ook nooit. Uitlokken is gewoon triest. Ik had eerst zo'n 'vriend', liepen we door de stad zegt ie zomaar: 'ey, zullen we iemand in elkaar slaan ofzo, heb ik zin in.'

Unspoken words were understood
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:11:40 #58
124112 Groninger20
pi_29068352
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:43 schreef blackmage het volgende:
ik zou alvast een nieuwe acount aanmaken want je staat nu voor altijd bekent als een extreem gestoorde domme boerenlul.
Mooi zo, heb ik direct een statement gemaakt en imago opgebouwd

Voor de rest begrijpen jullie me niet want ik zeg niet dat ik zomaar een willekeurig persoon in elkaar sla zoals ik al zei doen ze dan wel wat verkeerd, zeker als het op meiden of vrienden aankomt. Bedoel ik zie het punt niet echt, is echt niet zo dat ik gewoon personen die dansen plotseling een dreun verkoop ofzo hoor. Maar van kleine dingen ga ik wel sneller op de vuist en heb ook wel vaak gevechten daardoor (doe niet aan een gevechtssport trouwens).
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:13:19 #59
124112 Groninger20
pi_29068384
quote:
Nou, dit is heel erg, maar ik merk wel eens aan mezelf dat ik iets kleins uitlok tot iets groots, omdat ik aandacht wil.
Owkey
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:14:41 #60
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29068408
Aan Groninger20:
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Voor de rest begrijpen jullie me niet want ik zeg niet dat ik zomaar een willekeurig persoon in elkaar sla zoals ik al zei doen ze dan wel wat verkeerd, zeker als het op meiden of vrienden aankomt. Bedoel ik zie het punt niet echt, is echt niet zo dat ik gewoon personen die dansen plotseling een dreun verkoop ofzo hoor. Maar van kleine dingen ga ik wel sneller op de vuist en heb ook wel vaak gevechten daardoor (doe niet aan een gevechtssport trouwens).
quote:
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:03 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Mensen zoals jouw zijn heel gevaarlijk. Met dat soort psychologische machtsspelletjes kan je andere mensen veel schade toebrengen, zowel lichamelijk als geestelijk!
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:19 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Nu ik erover nadenk zijn jij en de topic starter een hele gevaarlijke combinatie als jullie bij elkaar zouden worden gebracht. Jij gaat van iets kleins heel groots maken en vervolgens een dramatische scene maken, waarna de topic starter met ze "leuke" vriendengroepje zich geroepen voelt om jou te gaan "redden" en de persoon die jouw iets heel kleins heeft aangedaan vervolgens compleet in elkaar te trappen!

Vrouwen en alcohol zijn vaak twee van de grootste redenen waarom er ruzie onstaat tijdens het uitgaan!
Zie je het verband Groninger20!!!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:15:29 #61
124112 Groninger20
pi_29068424
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:13 schreef ee-04 het volgende:
Volgens mij vind je het verder gewoon wel stoer, hier even vertellen dat je van vechten houdt? Loop je verder ook altijd overal stoer te doen met het feit dat je veel bier drinkt en dronken wordt?

Als je graag ruzie uitlokt enzo, moet je dat maar keer hier in Amsterdam proberen bij een groepje Marokkanen, als je dat durft. Denk het niet?
Hierop hoef ik toch niet serieus te reageren hoop ik of wel Of denk je dat ik juist alleen Nederlanders aanval whaha En dit topic open ik omdat ik wel wil zien hoe de rest hierover denkt en of er zelfs mongolen zijn die denken dat personen zoals mij de drang hebben om op een forum 'stoerheid' te kweken
pi_29068453
quote:

[..]

Je snapt er echt niks van he, dat een gewoon normaal mens, gewoon niet (met de nadruk op 'gewoon' en 'niet'), ik bedoel dus NIET vecht.

Ik bedoel:
Jij gaat dus een beetje met je dronken hoofd bepalen wie aan welke meisjes mag komen.
Dus als ik ruzie krijg met mijn vriendin die ik al jaren heb, en ze duwt me weg, dan kom jij me in mekaar meppen. Toch? Omdat een lief meisje wordt belaagd door een jochie wat jij aankan en dat je maar een eikeltje lijkt.

Kijk nou eens in de spiegel en schrik van de domheid die jou aanstaart.
pi_29068531
Ik wil foto's van groninger zien Hoe groot en sterk je bent!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:21:35 #64
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29068539
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:14 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Aan Groninger20:
[..]

[..]

[..]

[..]

Zie je het verband Groninger20!!!
En anders ga je het topic nog maar ff nalezen Groninger20 als je niet begrijpt waar wij het over hebben.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:24:40 #65
124112 Groninger20
pi_29068588
1. roguefort je bent een mietje. Een gewoon mens vecht niet, krijg toch een leven zeg.
2. ik ben niet groot maar sterk genoeg maar foto uploaden is geen probleem.
3. ik begrijp het verband wel, vroeg ik om die herhalingen ofzo?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:26:17 #66
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29068620
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:24 schreef Groninger20 het volgende:
1. roguefort je bent een mietje. Een gewoon mens vecht niet, krijg toch een leven zeg.
2. ik ben niet groot maar sterk genoeg maar foto uploaden is geen probleem.
3. ik begrijp het verband wel, vroeg ik om die herhalingen ofzo?

Blijkbaar niet, want dan had je dit topic niet geopend!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:29:05 #67
124112 Groninger20
pi_29068679
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:26 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

Blijkbaar niet, want dan had je dit topic niet geopend!
Ik dacht dat het verband nog steeds was dat ik bij die vrouwelijkice ofzo pas... want daar ging het eerder in dit topic over dat we een gevaarlijk stel zouden zijn enzo en weet ik veel wat. Anders begrijp ik het verband inderdaad niet maar maakt ook niet uit. Ik ga nu douchen want straks komen hier vrienden want hier is feest tot diep in de nacht met drank en bier

Nou typ nog maar wat aardige dingen over me in dit topic mensen... doe management economie en recht opleiding aan de Hanze Hogeschool in Groningen, ga me maar op mijn intelligentie enzo afkraken Nou de groeten tot morgen !!!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:39:29 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29068892
@ TS: vaak genoeg. Soms ben ik in een kutbui en ga ik kutopmerkingen maken
Niet meer actief op Fok!
pi_29069020
quote:
Voor de rest begrijpen jullie me niet want ik zeg niet dat ik zomaar een willekeurig persoon in elkaar sla zoals ik al zei doen ze dan wel wat verkeerd, zeker als het op meiden of vrienden aankomt.
quote:
Wie van jullie lokt weleens ruzie uit met een willekeurig persoon of om iets heel kleins probeert ie ruzie te krijgen..?

Ophoeren, knurft.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:46:24 #70
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29069044
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:29 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het verband nog steeds was dat ik bij die vrouwelijkice ofzo pas... want daar ging het eerder in dit topic over dat we een gevaarlijk stel zouden zijn enzo en weet ik veel wat. Anders begrijp ik het verband inderdaad niet maar maakt ook niet uit.
Ik heb het niet over een relatie of trouwen ofzo, maar dat meisjes zoals zij en jongens zoals jou een gevaarlijke combinatie vormen als dat soort type mensen tegelijkertijd uitgaan.

Stel hypothetische situatie:

- Onbekende jongen danst.
- Arrogant meisje zegt tegen jongen, "dans eens even normaal ofzo, sukkel!"
- Jongen zegt tegen meisje "bemoei je met je eigen zaken trut"
- Meisje voelt zich beledigd en zegt tegen Groninger20, "die jongen schold mij uit, trap hem ff in elkaar!"
- Groninger20 loopt naar jongen toe en zegt, "schold jij haar uit?"
- Jongen zegt, "nee, zij zei sukkel tegen mij en dat ik normaal moest dansen, dus zei ik tegen haar dat ze zich met haar eigen zaken moest bemoeien!"
- Groninger20 roept vriendengroepje en trapt jongen in elkaar!
- Arrogant meisje lacht gemeen naar in elkaar getrapte jongen!

En dit soort dingen gebeuren vaak genoeg, dat een ruzie compleet nergens over gaat!

zaterdag 23 juli 2005 @ 19:48:48 #71
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29069083
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:39 schreef Viking84 het volgende:
@ TS: vaak genoeg. Soms ben ik in een kutbui en ga ik kutopmerkingen maken
En bovenstaande verhaal van die hypothetische situatie geld ook voor jouw!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:54:08 #72
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_29069198
quote:
@TS:

Eerlijk van je dat je dit durft te posten. Kijk ik zeg niet dat je een debiel bent, zoals sommige dat zeggen, beetje objectief. Maar wat je hierboven beschrijft... probeer dat niet meer te doen... wees juist eerst aardig en lok nooit ruzie uit, van kwaad komt erger en soms zijn de gevolgen niet te overzien.

Ik begrijp dat je sterker bent in een groep, of dat jeje sterker voelt in een groep. Des te meer laat het. Een groep vechtende mensen is net een groep dolle honden. Je steekt elkaar aan en voordat je het weet ontaard het in een plaatselijk oorlogje. Waar gewonden of erger misschien wel doden kunnen vallen.

Aggressieve reacties geven of minder vriendelijke reacties geven, is niet een vorm van afweren maar in mijn ogen een vorm van grootdoenerij. Nu ging het misschien "goed"
Straks is er een of andere malloot die een wapen trekt en je neerschiet. Begrijp je? Geweld is het laatste wat je mag gebruiken vind ik, en moet je altijd defensief gebruiken naar mensen toe. Gebruik het nooit zomaar offensief.

Ontopic: Ik look nooit ruzies uit, maar laat wel duidelijk merken dat ik er niet van gediend bent als mensen dat wel bij mij doen. En je zal zien dat is vaak genoeg om alles gelijk af te kappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Super_Six_One op 23-07-2005 20:00:07 ]
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:12:59 #73
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_29069533
Altijd leuk om te zien hoe het concept beschaving 'gewoon' aan sommige (groepen) mensen is voorbijgegaan.

Er zit hier overigens wel iets scheef. Je mag in Nederland er wel voor kiezen om waarden en normen links te laten liggen, en je te gedragen als een stom stuk vreten (bij wijze van spreken ). Terwijl de welwillende mensen vervolgens in de publieke ruimte daarmee geconfronteerd worden. En die mogen dan niet kiezen. Want dat is dan discriminatie (ofzo, verzin eens iets leuks...).

Zelf probeer ik zoveel mogelijk te differentieren door bv niet naar de foute kroegen te gaan, of alleen op de goede avonden (niet op zaterdag in Groningen bv). Maar helemaal kom je er toch niet vanaf. Niet eerlijk!
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:30:10 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29069897
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

En bovenstaande verhaal van die hypothetische situatie geld ook voor jouw!
gelukkig zijn jullie hier allemaal perfect . Daar kunnen TS en ik nog heel wat van leren

even je taalfoutjes bij langs gaan

1)'jouw' is bezittelijk voornaamwoord trouwens, geen persoonlijk voornaamwoord
2) muntgeld of biljetten?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:32:54 #75
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29069967
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

gelukkig zijn jullie hier allemaal perfect . Daar kunnen TS en ik nog heel wat van leren

sterf!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:34:25 #76
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29070003
Bij gebrek aan goede argumenten gaan mensen altijd taalfouten erbij halen!
pi_29070040
quote:
Ik doe ook heel veel goede dingen zoals meiden helpen die betast worden
Oh dan is het weer gecompenseerd. Ga maar door met ruziezoeken, hulde
pi_29070699
kijk je opent dit topic om dat je waarschijnelijk niet helemaal zeker bent of wat je doet normaal is, het liefst heb je dus dat mensen opeens zeggen ja dat heb ik ook wel eens en zo erg is het niet.
maar sorry je bent nogsteeds niet slim, ook al doe je de hoogste opleiding die maar mogelijk is en slaag je cum laude je bent en blijft niet helemaal goed in je hoofd.
pi_29070969
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:17 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Je snapt er echt niks van he, dat een gewoon normaal mens, gewoon niet (met de nadruk op 'gewoon' en 'niet'), ik bedoel dus NIET vecht.
Vechten is menselijker dan de meeste 'kunstjes' die mensen aangeleerd worden om ze 'normaal' te maken.
pi_29071197
Als ik denk iemand aan te kunnen ga ik een ruzie niet uit de weg maar ik zal in het algemeen niet als eerste slaan. Hopelijk wel als laaste .
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:35:44 #81
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_29071213
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je inmiddels zo goed bent in de Nederlandse taal kun je je prioriteiten wel daar vandaan verleggen en wat doen aan je heethoofdigheid.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_29071269
Alleen als ik mij om wat voor reden dan ook tijdens het uitgaan klote voel. Dan ga ik me ergeren aan allerlei dingen/personen, en wil ik mezelf nog wel eens in de problemen werken...

Komt gelukkig niet zo heel vaak voor...
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_29071426
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:35 schreef prinsrob het volgende:
Als ik denk iemand aan te kunnen ga ik een ruzie niet uit de weg maar ik zal in het algemeen niet als eerste slaan. Hopelijk wel als laaste .
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen. Wat is dat nou voor bullshit om eerst een klap af te wachten? Vechten is geen turn-based game. Je kan zo 5 klappen te pakken hebben zonder iets terug te kunnen doen.

Het enige probleem is dat je met het uitdelen van de eerste klap meestal weer problemen krijgt met hetzelfde systeem dat je machteloos maakt zodra je volgens de regels probeert te spelen: de wet. Het is zo paradoxaal. Enerzijds mag je jezelf nauwelijks verdedigen, want dat moet je overlaten aan de 'grote politiemensen' die er zijn om jou te beschermen, waardoor je in de situatie zelf hoort te vertrouwen op hen, maar uiteraard machteloos bent als je zelf niks doet. Als je jezelf dan tóch verdedigt, en de verantwoordelijkheid van je bescherming voor eigen rekening neemt, krijg je zélf problemen met de 'grote politiemensen'. Uiteindelijk gaat het dus niet meer werkelijk om de bescherming van de leden van deze maatschappij, maar om de correcte uitvoering van het systeem.
pi_29071461
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:22 schreef Bombie het volgende:

[..]

Vechten is menselijker dan de meeste 'kunstjes' die mensen aangeleerd worden om ze 'normaal' te maken.
als we allemaal onze oerinstincten zouden volgen dan komt het niet meer goed met de wereld.
als je opgroeid in een wereld vol met beschaving die er voor zorgt dat je meer hebt als knuppels en een klein houten huisje dan behoor je je ook normaal te gedragen en niet zo agressief.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:49:38 #85
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29071485
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:46 schreef Bombie het volgende:

[..]

Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen. Wat is dat nou voor bullshit om eerst een klap af te wachten? Vechten is geen turn-based game. Je kan zo 5 klappen te pakken hebben zonder iets terug te kunnen doen.
Kan je even een voorbeeld noemen? Want je brengt het nu wel heel dramatisch.
pi_29072041
quote:

[..]

Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen.
Dat vind ik (in het algemeen) immoreel .
pi_29072282
Ja hoor
pi_29072610
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:24 schreef Groninger20 het volgende:
..

Eigenlijk ben je een schatje.

Buig eens voorover schat.
pi_29072748
quote:

[..]
..
Je wilt toch overleven?! ..
..
Wat mensen in elkaar rossen op een avondje stappen te maken heeft met overleven mag joost weten. Ik overleef het uitgaansleven al 20 jaar zonder klappen. Je hoeft echt geen superheld te zijn om een avondje in de kroeg te overleven hoor.

Zelfs een mietje als ik kan het.

Nou ja, behalve dan als ik gasten als jullie die aan 'zelfbescherming' doen tegenkom dan.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:06:38 #90
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_29072907
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:20 schreef ee-04 het volgende:
Ik wil foto's van groninger zien Hoe groot en sterk je bent!
Groot doet er niet aan toe, Je kan ook klein zijn en verdomd sterk
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:20:07 #91
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_29073167
quote:

[..]

Overleven??? Zeg meneer is het uitgaansleven een warzone of niet? Kijk in een oorlogssituatie is het beter hem dan ik. Maar als er niet sprake is van een oorlogsituatie dan is het gewoon dingen vermijden en zelf geen actie ondernemen tegen je belager(s) tenzij ze jouw al pakken, dan terugslaan ter verdediging.
Het liefst nog gewoon wegrennen. Maar om zelf gelijk een klap te geven... dan krijg je niks meer recht gepraat want dan zie je sowieso fout, laat dat duidelijk zijn!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:23:49 #92
67978 HenryHill
pi_29073237
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:20 schreef Super_Six_One het volgende:
Maar als er niet sprake is van een oorlogsituatie dan is het gewoon dingen vermijden en zelf geen actie ondernemen tegen je belager(s) tenzij ze jouw al pakken, dan terugslaan ter verdediging.
En je komt op een gegeven moment op een punt waarbij je weet dat er klappen gaan vallen, dat er geen mogelijk meer over is dat je het nog alleen met je mond afkan.

Op zo'n moment kan je maar beter de eerste zijn die de eerste klap uitdeelt. Dan stijgen je kansen om als winnaar uit de bus te komen gigantisch.

Niet voor niets is 'de eerste klap een daalder waard'.
pi_29073346
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:23 schreef HenryHill het volgende:

[..]

En je komt op een gegeven moment op een punt waarbij je weet dat er klappen gaan vallen, dat er geen mogelijk meer over is dat je het nog alleen met je mond afkan.

Op zo'n moment kan je maar beter de eerste zijn die de eerste klap uitdeelt. Dan stijgen je kansen om als winnaar uit de bus te komen gigantisch.

Alleen als er twee partijen zijn die beide te dom zijn om weg te lopen 'weet' je dat er klappen gaan vallen.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:31:48 #94
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_29073388
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:23 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Je moet sowieso proberen zoveel mogelijk te blijven praten, duidelijk zeggen dat diegene niet dichterbij moet komen... is de situatie nog steeds bedreigend en hij word wild, dan pas slaan. Niet eerder. En sowieso niet doorslaan maar een goede slag.
Meestal word het een trek duw partijtje... zie je gelijk dat ze sowieso niet waard zijn om te vechten met elkaar... stelletje prutsers.
pi_29073392
het enige correcte antwoord daarop is: nee, want dat is triest
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 24 juli 2005 @ 00:15:16 #96
82136 Xennia
gekroond
pi_29074488
quote:
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen.
Als iemand in de discotheek je verkeerd aankijkt
Als er iemand voordringt bij de wc
Als er iemand een biertje over je heen knoeit

Over dit soort situaties heeft de TS het tenslotte. Je maakt mij niet wijs dat hij in deze situaties niet overleefd zou hebben wanneer hij geen geweld had gebruikt.
pi_29074501
Het ging sowieso om uitlokken... Dan heeft het nog weinig te maken met overleven lijkt me... call me crazy...
  zondag 24 juli 2005 @ 00:18:23 #98
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_29074548
Ik kan het wel gaan uitlokken, maar dan lopen ze toch direct weg.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zondag 24 juli 2005 @ 00:19:37 #99
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29074577
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:18 schreef Nickthedick het volgende:
Ik kan het wel gaan uitlokken, maar dan lopen ze toch direct weg.
Ben je zo groot en breed dan?
  zondag 24 juli 2005 @ 00:21:05 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29074611
Eerlijk waar, ik snap jullie niet. Of snappen jullie mij niet? Of snap ik TS niet?
Soms zijn mensen irritant of ik ben in een kutbui en dan ga ik expres ruzie met hen zitten maken. Rotopmerkingen maken, hen afzeiken etc. Ik vraag net aan mijn huisgenoot of dat zo raar is. Hij vindt van niet; doet het zelf ook. So, I don't get it?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 00:21:26 #101
106776 Nickthedick
pi_29074617
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:19 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Ben je zo groot en breed dan?
Behoorlijk + ik zie er nogal link uit.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_29074629
uitlokken totdat die andere swa een pipa in zn jaszak heeft dan ben je de lul je weettokk

Uitlokken is stom net als Happyslap.
  zondag 24 juli 2005 @ 00:23:38 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29074662
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:22 schreef XiChico het volgende:
uitlokken totdat die andere swa een pipa in zn jaszak heeft dan ben je de lul je weettokk

Uitlokken is stom net als Happyslap.
ok
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 00:24:55 #104
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29074687
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:58:28 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 24 juli 2005 @ 00:28:09 #105
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29074742
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:21 schreef Viking84 het volgende:
Eerlijk waar, ik snap jullie niet. Of snappen jullie mij niet? Of snap ik TS niet?
Soms zijn mensen irritant of ik ben in een kutbui en dan ga ik expres ruzie met hen zitten maken. Rotopmerkingen maken, hen afzeiken etc. Ik vraag net aan mijn huisgenoot of dat zo raar is. Hij vindt van niet; doet het zelf ook. So, I don't get it?
Alleen maar omdat jij een kutbui hebt moeten andere mensen dat ontgelden!
En wanneer jij een kutbui hebt ga je express ruzie zoeken!

Jij bent volgens mij ook niet helemaal in orde!
  zondag 24 juli 2005 @ 00:33:32 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29074857
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Alleen maar omdat jij een kutbui hebt moeten andere mensen dat ontgelden!
En wanneer jij een kutbui hebt ga je express ruzie zoeken!

Jij bent volgens mij ook niet helemaal in orde!
dat jullie het allemaal niet met mij eens zijn, wil nog niet zeggen dat jullie het bij het juiste eind hebben. De meerderheid heeft niet altijd gelijk
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 00:35:11 #107
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_29074898
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ok
Heeft wel gelijk je komt vast een keer de verkeerde tegen
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_29074920
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat jullie het allemaal niet met mij eens zijn, wil nog niet zeggen dat jullie het bij het juiste eind hebben. De meerderheid heeft niet altijd gelijk
totdat je een keer de verkeerde uitlokt, en je met een mes tussen je ribben op de straat ligt...
  zondag 24 juli 2005 @ 00:36:04 #109
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29074922
quote:

[..]

Ga ook ff gezellig met de TS op een onbewoond eiland zeg! Als de hele wereld dezelfde mentaliteit als jouw zou hebben was de wereld al lang vergaan!
  zondag 24 juli 2005 @ 00:37:06 #110
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29074943
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:35 schreef djenneke het volgende:

[..]

totdat je een keer de verkeerde uitlokt, en je met een mes tussen je ribben op de straat ligt...
Misschien dat ze het dan afleert met die vage ideeen!
  zondag 24 juli 2005 @ 00:38:10 #111
82136 Xennia
gekroond
pi_29074972
quote:

[..]

Maar nu wel
  zondag 24 juli 2005 @ 00:38:48 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29074978
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:36 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Ga ook ff gezellig met de TS op een onbewoond eiland zeg! Als de hele wereld dezelfde mentaliteit als jouw zou hebben was de wereld al lang vergaan!
nee, gelukkig is de wereld een blije, warme plek waar iedereen gelukkig is
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 00:39:46 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29074998
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:37 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Misschien dat ze het dan afleert met die vage ideeen!
nog liever een mes tussen m'n ribben dan dat ik toegeef
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 00:40:01 #114
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_29075002
Ruzie uitlokken is echt iets voor hysterische wijven.
  zondag 24 juli 2005 @ 00:40:17 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29075008
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:38 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar nu wel
zelfvertrouwen is mooi!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 00:43:30 #116
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_29075079
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nog liever een mes tussen m'n ribben dan dat ik toegeef
Nou nou. En gisteren wou je ook al een aanslag plegen op het kapitalisme. Ben je laat met puberen ofzo?
  zondag 24 juli 2005 @ 00:44:34 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29075106
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:43 schreef Tijn het volgende:

[..]

Nou nou. En gisteren wou je ook al een aanslag plegen op het kapitalisme. Ben je laat met puberen ofzo?
ik puber al sinds m'n 3e en het is heel gezond Rebelleren is de enige manier om stand te houden in deze wereld. Geen compromissen sluiten, maar gáán met die banaan
Niet meer actief op Fok!
pi_29075115
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:43 schreef Tijn het volgende:

[..]

ik vermoed dat je gelijk hebt
  zondag 24 juli 2005 @ 00:48:08 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29075186
Ik ga pitten nog veel plezier met het collectief afzeiken van anderen om jullie eigen gemoed gerust te stellen
Niet meer actief op Fok!
pi_29075210
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga pitten nog veel plezier met het collectief afzeiken van anderen om jullie eigen gemoed gerust te stellen
Jij was degene die het normaal vond mensen zonder reden tot ruzie uit te lokken....
  zondag 24 juli 2005 @ 00:49:32 #121
82136 Xennia
gekroond
pi_29075211
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik puber al sinds m'n 3e en het is heel gezond Rebelleren is de enige manier om stand te houden in deze wereld. Geen compromissen sluiten, maar gáán met die banaan
Verbaal rebelleren, dat is pas een kunst. En dan nog zonder scheldwoorden te gebruiken ook
  zondag 24 juli 2005 @ 00:50:05 #122
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_29075227
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:48 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig maar dat jij zo goed weet hoe de wereld in elkaar steekt. Weltruste he
  zondag 24 juli 2005 @ 00:57:05 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29075400
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Verbaal rebelleren, dat is pas een kunst. En dan nog zonder scheldwoorden te gebruiken ook
... zie je mij hier een scheldwoord gebruiken? Anyway, ik heb al teveel gezegd
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 01:00:54 #124
125870 RoFl0lMaO
OMG OMG OMG
pi_29075466
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:21 schreef Viking84 het volgende:
Je hebt ook de kop van iemand met een dergelijke denkwijze.

Nofi, nofi.
MIJN NAAM IS HAAS
  zondag 24 juli 2005 @ 01:01:07 #125
82136 Xennia
gekroond
pi_29075468
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

... zie je mij hier een scheldwoord gebruiken? Anyway, ik heb al teveel gezegd
Ik had het niet over jou. Ik prees mezelf de hemel in
Mensen die geen fysiek geweld forceren kunnen evengoed wel verbaal rebelleren (zonder te schelden)
  zondag 24 juli 2005 @ 01:01:58 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29075477
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:00 schreef RoFl0lMaO het volgende:

[..]

Je hebt ook de kop van iemand met een dergelijke denkwijze.

Nofi, nofi. [afbeelding]
en jij bent er dus zo eentje die maar profiel, postgeschiedenis en fotoboek nacheckt als hij niets zinnigs weet te zeggen
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 01:03:01 #127
125870 RoFl0lMaO
OMG OMG OMG
pi_29075501
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

en jij bent er dus zo eentje die maar profiel, postgeschiedenis en fotoboek nacheckt als hij niets zinnigs weet te zeggen
Exact zo eentje ben ik. Nu maar vechten dan?
MIJN NAAM IS HAAS
  zondag 24 juli 2005 @ 01:03:27 #128
82136 Xennia
gekroond
pi_29075507
quote:

[..]

En jij bent dus iemand die zegt dat hij gaat pitten maar het vervolgens niet kan nalaten te reageren
  zondag 24 juli 2005 @ 01:03:38 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29075508
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:01 schreef Xennia het volgende:

[..]

Mensen die geen fysiek geweld forceren kunnen evengoed wel verbaal rebelleren (zonder te schelden)
alweer een post die ik niet begrijp? Waar heb jij het in godsnaam over? Ik heb het noch over fysiek geweld gehad, noch gescholden
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 01:04:04 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29075515
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:03 schreef Xennia het volgende:

[..]

En jij bent dus iemand die zegt dat hij gaat pitten maar het vervolgens niet kan nalaten te reageren
en jij bent er zo eentje die maar in de lucht gaat lullen om een beetje wijs over te komen
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 01:04:18 #131
106776 Nickthedick
pi_29075521
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:01 schreef Xennia het volgende:

[..]

Kom jij alleen maar op FOK! om ruzie te zoeken? Ik weet dat je ook een lieve kant hebt.
pi_29075533
quote:

[..]

En jij vindt jouw positie moreel beter verdedigbaar dan de meerderheidspositie?

Verder heb je wel gewoon een opvoeding gehad, enzo?
.
  zondag 24 juli 2005 @ 01:05:37 #133
82136 Xennia
gekroond
pi_29075546
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

alweer een post die ik niet begrijp? Waar heb jij het in godsnaam over? Ik heb het noch over fysiek geweld gehad, noch gescholden
Euh.. misschien omdat dit topic gaat over mensen die ruzie zoeken teneinde te kunnen knokken
  zondag 24 juli 2005 @ 01:05:40 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29075548
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:03 schreef RoFl0lMaO het volgende:

[..]

Exact zo eentje ben ik. Nu maar vechten dan?
vecht jij met meisjes? Ik dacht dat we verbaal rebelleren hier hoog in t vaandel hadden staan.
Ach je naam... sorry, ik wist niet dat je *zo* bent...
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 01:06:31 #135
125870 RoFl0lMaO
OMG OMG OMG
pi_29075565
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:04 schreef Toet het volgende:
Is dit een retorische vraag?
MIJN NAAM IS HAAS
  zondag 24 juli 2005 @ 01:07:00 #136
82136 Xennia
gekroond
pi_29075569
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

en jij bent er zo eentje die maar in de lucht gaat lullen om een beetje wijs over te komen
Kun je nagaan, mijn intentie was nu niet eens om wijs over te komen en ik ben het toch al een beetje
  zondag 24 juli 2005 @ 01:07:32 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29075582
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:05 schreef Xennia het volgende:

[..]

Euh.. misschien omdat dit topic gaat over mensen die ruzie zoeken teneinde te kunnen knokken
uh, ik knok niet, hoor (ben een meisje nl., alhoewel, dat wil niet zeggen dat meisjes niet knokken, maar goed).
Het *enige* (maar dat vinden jullie al heel wat) wat ik doe is anderen afzeiken als ik zelf in een shitbui ben. Loopt helaas zelden uit op ruzie Maar soms is een partijtje knokken best lekker
* viking84 terugzwijmelt bij gedachten aan basisschooltijd
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 01:08:05 #138
125870 RoFl0lMaO
OMG OMG OMG
pi_29075589
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:05 schreef Viking84 het volgende:
vecht jij met meisjes? Ik dacht dat we verbaal rebelleren hier hoog in t vaandel hadden staan.
Ach je naam... sorry, ik wist niet dat je *zo* bent...
Ah je bent een meisje, sorry dan heb ik je foto verkeerd om bekeken denk ik.
MIJN NAAM IS HAAS
  zondag 24 juli 2005 @ 01:08:08 #139
82136 Xennia
gekroond
pi_29075591
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:04 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Kom jij alleen maar op FOK! om ruzie te zoeken? Ik weet dat je ook een lieve kant hebt.
Waar zoek ik ruzie dan? Sinds wanneer is een discussie een ruzie?
  zondag 24 juli 2005 @ 01:10:17 #140
125870 RoFl0lMaO
OMG OMG OMG
pi_29075645
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:07 schreef Viking84 het volgende:
Aha dus jij was zo iemand die samen met een lotgenoot rollend over het schoolplein vloog terwijl de rest van de school vol leedvermaak zat toe te kijken naar jullie adembenemende gevecht.
MIJN NAAM IS HAAS
  zondag 24 juli 2005 @ 01:10:18 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29075647
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:04 schreef Toet het volgende:

[..]

En jij vindt jouw positie moreel beter verdedigbaar dan de meerderheidspositie?

wat jij moet doen is eens een cursus ethiek volgen aan de uni. Dan leer je dat er verschillende ethische standpunten zijn die allemaal slechts gedeeltelijk verdedigbaar zijn en dat mensen dus verschillende standpunten kunnen innemen. Relativeren, jochie, relativeren!

Dat 99 mensen iets zeggen, wil niet direct zeggen dat die ene ongelijk heeft De joden waren anti Jezus, maar hij had toch maar mooi gelijk
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 01:10:55 #142
82136 Xennia
gekroond
pi_29075658
quote:

[..]

uh, ik knok niet, hoor (ben een meisje nl., alhoewel, dat wil niet zeggen dat meisjes niet knokken, maar goed).
Het *enige* (maar dat vinden jullie al heel wat) wat ik doe is anderen afzeiken als ik zelf in een shitbui ben. Loopt helaas zelden uit op ruzie Maar soms is een partijtje knokken best lekker
De kunst is om mensen af te zeiken ook als je in een goede bui bent
Maar daar ging dit topic dus niet over. Voortaan toch maar even de OP lezen
  zondag 24 juli 2005 @ 01:10:59 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29075660
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:10 schreef RoFl0lMaO het volgende:

[..]

Aha dus jij was zo iemand die samen met een lotgenoot rollend over het schoolplein vloog terwijl de rest van de school vol leedvermaak zat toe te kijken naar jullie adembenemende gevecht.
wat beeldend verteld! Ik trok de jongens aan hun haren, boog hun armen om, schopte ze omver! Heerlijk!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 01:11:48 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29075676
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

De kunst is om mensen af te zeiken ook als je in een goede bui bent
Maar daar ging dit topic dus niet over. Voortaan toch maar even de OP lezen
dan moeten jullie maar sorry zeggen, want ik zeik alleen mensen af als ik in een kutbui ben ben ik toch normaler dan jullie in eerste instantie hadden gedacht hè?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 01:12:59 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29075700
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:08 schreef RoFl0lMaO het volgende:

[..]

Ah je bent een meisje, sorry dan heb ik je foto verkeerd om bekeken denk ik.
geeft niet, hoor ben je zelf ook zo moedig om je foto op fok te plaatsen? of ben jij zo'n puisterige brilsmurf?

Maar nu ga ik echt, jongens weltrusten!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 01:13:41 #146
106776 Nickthedick
pi_29075716
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waar zoek ik ruzie dan? Sinds wanneer is een discussie een ruzie?
Neuh... 't is gewoon dat als ik een eerste reactie in een topic van jou zie, het altijd een aanval op iemands mening is... nothing more.
  zondag 24 juli 2005 @ 01:13:47 #147
125870 RoFl0lMaO
OMG OMG OMG
pi_29075719
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik trok de jongens aan hun haren, boog hun armen om, schopte ze omver! Heerlijk!
En die antipathie voor 'jongens' komt voort uit jarenlang seksueel misbruik door je vader, of ehh..?
MIJN NAAM IS HAAS
  zondag 24 juli 2005 @ 01:14:17 #148
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29075727
quote:

[..]

Het vet gedrukte zegt meer dan genoeg, wanneer jij in een shitbui bent ga je andere mensen ophitsen met de bedoeling om het liefst ruzie met ze te krijgen zodat jij een potje kan knokken!

zondag 24 juli 2005 @ 01:14:20 #149
125870 RoFl0lMaO
OMG OMG OMG
pi_29075729
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:12 schreef Viking84 het volgende:
Maar nu ga ik echt, jongens weltrusten!

MIJN NAAM IS HAAS
  zondag 24 juli 2005 @ 01:14:43 #150
82136 Xennia
gekroond
pi_29075735
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dan moeten jullie maar sorry zeggen, want ik zeik alleen mensen af als ik in een kutbui ben ben ik toch normaler dan jullie in eerste instantie hadden gedacht hè?
Zucht.. jij moet sorry zeggen omdat je het topic volledig verkeerd begrepen hebt. Het gaat om mensen die met name tijdens het uitgaan fysiek geweld forceren
  zondag 24 juli 2005 @ 01:15:06 #151
125870 RoFl0lMaO
OMG OMG OMG
pi_29075743
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dan moeten jullie maar sorry zeggen
Sorry dat jij de OP niet gelezen hebt.
MIJN NAAM IS HAAS
  zondag 24 juli 2005 @ 01:16:45 #152
82136 Xennia
gekroond
pi_29075773
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:13 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Neuh... 't is gewoon dat als ik een eerste reactie in een topic van jou zie, het altijd een aanval op iemands mening is... nothing more.
Behalve bij Xennia adoratie-topics
Nee, ik houd gewoon van discussies en dat treft want fok is een discussie-forum
  zondag 24 juli 2005 @ 01:17:29 #153
82136 Xennia
gekroond
pi_29075781
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:13 schreef RoFl0lMaO het volgende:

[..]

En die antipathie voor 'jongens' komt voort uit jarenlang seksueel misbruik door je vader, of ehh..?
Ik ben zo slecht in kloontje raden. Vertel eens?
  zondag 24 juli 2005 @ 01:18:05 #154
106776 Nickthedick
pi_29075793
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:16 schreef Xennia het volgende:

[..]

Behalve bij Xennia adoratie-topics
Nee, ik houd gewoon van discussies en dat treft want fok is een discussie-forum
Heb jij een adoratie topic?
  zondag 24 juli 2005 @ 01:18:48 #155
82136 Xennia
gekroond
pi_29075809
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:18 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Heb jij een adoratie topic?
Ik heb er ooit eentje gehad, daar is het bij gebleven
  zondag 24 juli 2005 @ 01:19:55 #156
125870 RoFl0lMaO
OMG OMG OMG
pi_29075835
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik ben zo slecht in kloontje raden. Vertel eens?
Danny Roodbol is de naam.
MIJN NAAM IS HAAS
pi_29075858
quote:

[..]

hey, we hebben een collectieve kutbui en toevallig moet jij het ontgelden, wat zeik je nou, joh, muts, je loopt dat zelf te propageren net
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 24 juli 2005 @ 01:22:52 #158
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29075882
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:21 schreef milagro het volgende:

[..]

hey, we hebben een collectieve kutbui en toevallig moet jij het ontgelden, wat zeik je nou, joh, muts, je loopt dat zelf te propageren net
Die zit!
pi_29076533
quote:

[..]

wat jij moet doen is eens een cursus ethiek volgen aan de uni. Dan leer je dat er verschillende ethische standpunten zijn die allemaal slechts gedeeltelijk verdedigbaar zijn en dat mensen dus verschillende standpunten kunnen innemen. Relativeren, jochie, relativeren! Dat 99 mensen iets zeggen, wil niet direct zeggen dat die ene ongelijk heeft
Echt joh? In dit geval heeft die ene wél ongelijk, naar mijn in mijn vorige post toch niet zo heel impliciet naar voren gebrachte mening. Dat is het standpunt dat ik inneem.

Doe ik die cursus, doe jij een cursus begrijpend lezen, deal?
quote:
De joden waren anti Jezus, maar hij had toch maar mooi gelijk
Als je dat vindt, zou ik maar iets aan mijn instelling veranderen
.
  zondag 24 juli 2005 @ 02:03:30 #160
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_29076559
Ruzie is verkwisting van energie.
Mensen willen wel eens ruzie met me maken maar ik maak geen ruzie terug.
Scheelt een boel narigheid.
Jawohl Herr Kaloin!
  zondag 24 juli 2005 @ 02:30:05 #161
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_29076978
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:21 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Behoorlijk + ik zie er nogal link uit.
Bij deze uitspraak zeg ik: Eerst zien dan geloven
  zondag 24 juli 2005 @ 02:48:44 #162
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_29077257
Ik zoek nooit conflicten op, maar ik ga ze ook niet uit de weg.

Als iemand een probleem met mij heeft, ga ik de confrontatie aan. Liever ruzie dan dat ik mijn standpunt niet heb laten horen.
Als het niks belangrijks is, wil ik er geen moeite voor doen, maar als de andere partij erover begint laat ik me wel horen.
  zondag 24 juli 2005 @ 12:20:32 #163
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_29081369
quote:
Relativeren, jochie, relativeren!
Je bent dat wel een meiske, maar je zou je eigen wijze raad ook eens kunnen opvolgen...
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_29081467
Groninger20, ik vind het goed dat je dit post, want je hebt kennelijk in de gaten dat je gedrag nogal extreem is. Vaak vraag ik me af of mensen zoals jij zichzelf kunnen verplaatsen in anderen. Heb je weleens bedacht hoe je het zou vinden als iemand die denkt zoals jij, met zijn groep vrienden, je vader, je neef, of een andere dierbare van je in elkaar rost, om een kleinigheidje? Omdat hij per ongeluk tegen diegene aanloopt bijvoorbeeld, of omdat hij diegene aankijkt. Lijkt je dat niet onrechtvaardig? Zo ja, lijkt het je dan geen goed idee om er zelf mee te stoppen?

Nadenken bij de consequenties zou je ook eens kunnen proberen. Wat gaat er door je heen als je nieuwsberichten leest van iemand die om niks (of een kleinigheidje) een klap heeft gekregen, KO is gegaan en door de val uiteindelijk overlijdt? Besef je dat dat jou en je vrienden ook kan gebeuren? Een ongeluk zit in een klein hoekje. Ook zou ik eens nadenken bij mogelijke gevolgen als je de verkeerde tegen het lijf loopt, iemand die veel gestoorder is dan jou, en sterkere vrienden bij zich heeft.

Waarom je dit precies doet weet je niet, ik ook niet, maar ik kan me indenken dat je niet echt lekker in je vel zit op de een of andere manier. Misschien probeer je iets te compenseren of zo, aangezien je om "niks" mensen moet slaan? Dit is niet lullig bedoeld, maar je zou er hulp voor kunnen zoeken als je het zelf niet weet, want normaal is het niet. Het kan natuurlijk ook zijn dat je je laat meeslepen door je vrienden.

Mocht je nou je gedrag willen veranderen, dan neem ik aan dat je niet het lef hebt om je vrienden die ook zo denken erop aan te spreken, of dat het geen zin heeft (dat is meestal zo, maar misschien is het in jouw situatie anders), in dat geval zou je misschien met vrienden om kunnen gaan die wel normaal kunnen doen. Ik ken ook mensen zoals jij, en ga er al lang niet meer mee om, heb geprobeerd met eentje te praten over zijn gedrag, maar dat had totaal geen zin, diegene is veel te gefrustreerd om in te zien waarmee hij bezig is. Het feit dat jij dit topic maakt, laat al zien dat je verder bent dan hij (tenzij het meer is om stoer over te doen, ik weet je achterliggende gedachten niet).

Mocht je niet willen veranderen, dan vind ik jou, net als veel anderen al postten, een teringdebiel. Ook in dat geval zal je best intelligent zijn, maar niet op sociaal gebied, daar heb je dan grote tekortkomingen.

Begrijp me trouwens niet verkeerd, ik keur geweld niet af, alleen ik verafschuw zinloos geweld. Vechten hoort bij de mens, extreem geweld ter verdediging van jezelf of dierbaren is zeker acceptabel. Ongeacht de consequenties, is extreem geweld hetgeen wat ik zou toepassen als een figuur als jij me aan zou vallen.
  zondag 24 juli 2005 @ 13:11:35 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29082451
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:20 schreef Frezer het volgende:

[..]

Je bent dat wel een meiske, maar je zou je eigen wijze raad ook eens kunnen opvolgen...
ik denk dat jij eens een bezoekje aan de website van van dale moet brengen, want volgens mij snap jij hier iets niet
Niet meer actief op Fok!
pi_29082542
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:48 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:

[..]

Verdomme, leer Nederlands. Gladiool. Dit slaat werkelijk als een tang op een varken.
Zijn hersenen zitten in zijn vuisten. Kun je hem niet kwalijk nemen.

geweld.
  zondag 24 juli 2005 @ 13:37:41 #167
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_29083080
Vechten om te overleven in het uitgaansleven? Wat moeten we daar dan overleven? Precies, mensen die ook de instelling hebben dat ze moeten vechten om te overleven.

Debiel zou ik het niet willen noemen, gezien het een menselijk oerinstinct is, maar het is wel het toppunt van nutteloosheid. Immers, je treft elkaar ergens, kijkt naar elkaar of stoot tegen elkaar aan en je kan beginnen met je strijd om te overleven. En wanneer je klaar bent gaat ieder weer zijn eigen weg en niemand is er ook maar een fuck mee opgeschoten.

Wellicht dringen de oerdriften aan om echt weer eens geuit worden nadat ze de hele week door de maatschappelijke omgangsnormen zijn onderdrukt.
Terwijl de wijfjes op de dansvloer doormiddel van hun wulpse paringsdansen de mannetjes aanlokken die eerst nog de concurrentie dienen uit schakelen alvorens ze mogen paren. Ook buiten paringstijd kan er worden gestreden, wanneer een vreemd mannetje het van hem gewaande territorium van een ander binnendringt. Niet dat er uiteindelijk nog daadwerkelijk terrein gewonnen kan worden, dat aspect is sinds we evolueerden naar de Homo Sapiens Sapiens weggevallen, maar de bijbehorende gedragsnormen blijven nadrukkelijk aanwezig.

De theorie dat wat we ethisch verantwoord vinden puur afhankelijk is van de geldende normen van het milieu waarin we ons bevinden, wordt zeker bevestigd op de zaterdagavond. Ineens zijn de doordeweekse waarden weggevallen en hoef je maar iemand's richting op te ademen als je op zoek bent naar problemen.

Dan heb je ook nog het nuancerende type: "Ik zoek het niet op, maar ik loop er ook niet voor weg". Een instelling met dezelfde inslag als het quasi-tolerante "Ik heb niets tegen homo's, zolang ze maar van me afblijven". Tolerant zijn én ook nog eens krampachtig kunnen blijven laten zien dat je wel helemaal mannelijk bent. Want als het allebei kan, dat is pas mooi toch?

Je kan het gooien op de situaties waarin het geoorloofd is om geweld te gebruiken, omdat iemand serieus afgeranseld of lastig gevallen wordt, maar die situaties zijn relatief zeer zeldzaam en worden in veel gevallen ten onrechte gebruikt om het instinctieve gedrag te verantwoorden. Een excuus om weer lekker los te kunnen terwijl de situatie ook makkelijk anders opgelost had kunnen worden.

En Viking84, hoe voelt dat nu om hier kutopmerkingen naar je hoofd te krijgen? Misschien zelf eens bij stil staan voor je je eigen kutbuien op anderen moet uiten? Niet dat ik beweer dat je gedrag niet 'normaal' is ofzo, veel mensen doen het immers. Of het echter een karaktertrek is die je in stand moet houden valt wellicht eens te overwegen.
  zondag 24 juli 2005 @ 13:44:17 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29083239
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:37 schreef Cruoninga het volgende:
Of het echter een karaktertrek is die je in stand moet houden valt wellicht eens te overwegen.
ik zeg toch niet dat dat zo is?
En kutopmerkingen? Ach, ik weet wie t zeggen kan ik me toch niet al teveel aan gelegen laten liggen
Niet meer actief op Fok!
pi_29083317
Conclusie zowel IQ alsmede EQ < 75
Of 75 dan maar tellen we EQ + IQ
pi_29083364
quote:

[..]

Wist je dat mensen die verbaal niet zo sterk zijn, vaker de oplossing in geweld zoeken..

Slaan is de reactie voor mensen die niet meer weten wat alternatieven zijn
  zondag 24 juli 2005 @ 13:54:25 #171
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_29083497

Wat kijk je nou???
reset
pi_29083587
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:54 schreef Individual het volgende:
[afbeelding]

Wat kijk je nou???
ha ha \o/
pi_29085026
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:37 schreef Cruoninga het volgende:
Vechten om te overleven in het uitgaansleven? Wat moeten we daar dan overleven?
Het ene moment lach je er nog om, het andere moment wordt er een stille tocht voor je gehouden.
  zondag 24 juli 2005 @ 15:20:10 #174
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29085647
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik zeg toch niet dat dat zo is?
En kutopmerkingen? Ach, ik weet wie t zeggen kan ik me toch niet al teveel aan gelegen laten liggen
Je weet wie het zeggen??!! Flikker toch op man, je kent mij niet, je weet niet wie ik ben, je bent me nog nooit tegengekomen en je hebt nog nooit met me gepraat! Dus hoezo weet je wie het zeggen! Volgens mij is jouw enige missie in deze thread om alleen maar dwars te liggen ongeacht wie er gelijk heeft. En aangezien je blijkbaar vindt dat je te goed voor iedereen hier bent, snap ik niet wat je hier nog in deze thread doet! En ook al zou je wel ineens vinden dat je gedrag misschien toch wel wat raar is, dan zal je het toch niet meer gaan toegeven, simpelweg omdat je daar te trots voor bent en je er een kick van krijgt om dwars te liggen!

[ Bericht 1% gewijzigd door 2L0w4Zer0 op 24-07-2005 15:34:56 ]
pi_29085993
Als ik geïrriteerd ben dan zal ik heus wel een keer een kleine ruzie uitlokken.
Nouja ruzie, meestal is dat gewoon een discussie.

Ruzie zoeken is altijd triest. Wat heb je er aan?
Tijdens het uitgaan vind ik het helemaaal triest om ruzie te zoeken.
Je gaat voor de gezelligheid een avondje uit toch.
Ik vind het ook gewoon zielig dat er mensen zijn die wat wel doen.
Wat stoer
  zondag 24 juli 2005 @ 16:30:46 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29087294
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:20 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Je weet wie het zeggen??!! Flikker toch op man, je kent mij niet, je weet niet wie ik ben, je bent me nog nooit tegengekomen en je hebt nog nooit met me gepraat! Dus hoezo weet je wie het zeggen! Volgens mij is jouw enige missie in deze thread om alleen maar dwars te liggen ongeacht wie er gelijk heeft. En aangezien je blijkbaar vindt dat je te goed voor iedereen hier bent, snap ik niet wat je hier nog in deze thread doet! En ook al zou je wel ineens vinden dat je gedrag misschien toch wel wat raar is, dan zal je het toch niet meer gaan toegeven, simpelweg omdat je daar te trots voor bent en je er een kick van krijgt om dwars te liggen!

hij wordt boos UIt enkele posts kun je heel veel informatie over iemand halen. Bijv: dat je je snel aangesproken voelt, dat je de Nederlandse taal niet optimaal beheerst, dat je je niet kunt inleven in andere standpunten, dat je niet kunt relativeren.... laat je niet zo kennen
En wat ik hier nog doe? Zelfs een ruziezoeker wil wel eens lol hebben
Oh en trouwens: Flikker toch op man, je kent mij niet, je weet niet wie ik ben, je bent me nog nooit tegengekomen en je hebt nog nooit met me gepraat!

Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 16:41:28 #177
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29087627
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hij wordt boos UIt enkele posts kun je heel veel informatie over iemand halen. Bijv: dat je je snel aangesproken voelt, dat je de Nederlandse taal niet optimaal beheerst, dat je je niet kunt inleven in andere standpunten, dat je niet kunt relativeren.... laat je niet zo kennen
En wat ik hier nog doe? Zelfs een ruziezoeker wil wel eens lol hebben
Oh en trouwens: Flikker toch op man, je kent mij niet, je weet niet wie ik ben, je bent me nog nooit tegengekomen en je hebt nog nooit met me gepraat!

Weer dat eeuwige gezeur op die Nederlandse taal, we studeren niet allemaal Nederlands hoor.
  zondag 24 juli 2005 @ 16:44:20 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29087702
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Weer dat eeuwige gezeur op die Nederlandse taal, we studeren niet allemaal Nederlands hoor.
ja en? ik dacht dat jullie hierzo juist van mening waren dat een studie Nederlands zinloos is, omdat iedereen wel Nederlands kan. Dus nu ben ik ineens wel beter in taal dan jullie, omdat ik NL studeer?? Opportunist
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 16:49:59 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29087847
Dit topic is niet bedoeld om de TT in de praktijk te brengen .
Kappen dus met dat geziek en gezeik over en weer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 24 juli 2005 @ 16:52:11 #180
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29087898
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja en? ik dacht dat jullie hierzo juist van mening waren dat een studie Nederlands zinloos is, omdat iedereen wel Nederlands kan. Dus nu ben ik ineens wel beter in taal dan jullie, omdat ik NL studeer?? Opportunist
Ik heb nooit gezegd dat een studie Nederlandse taal zinloos is, ieder ze ding! En je bent niet beter dan mij omdat je toevallig wat minder spel/grammatica fouten maakt! Je moet niet iedereen over 1 kam scheren!

We raken ook wel een beetje off-topic niet?!
  zondag 24 juli 2005 @ 16:52:59 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29087917
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:52 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat een studie Nederlandse taal zinloos is, ieder ze ding! En je bent niet beter dan mij omdat je toevallig wat minder spel/grammatica fouten maakt! Je moet niet iedereen over 1 kam scheren!

We raken ook wel een beetje off-topic niet?!
ja een beetje wel, ja Ik heb trouwens niet gezegd dat ik beter ben dan jij; ik zei dat ik beter in taal ben dan jij
Nou goed, ik heb geen zin meer om hier nog te posten. Dus wellicht tot in een ander topic
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 16:53:08 #182
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29087924
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:49 schreef Copycat het volgende:
Dit topic is niet bedoeld om de TT in de praktijk te brengen .
Kappen dus met dat geziek en gezeik over en weer.
Helemaal mee eens!

Dus TS waar blijf je!
  zondag 24 juli 2005 @ 17:01:59 #183
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_29088170
Met een willekeurig iemand zeker niet. Als ik wel schuldig ben aan een ruzie of conflict dan is dat met iemand die heel dicht bij me staat. En ja dan zou het wel eens kunnen dat ik die kant op stuur zeg maar.

Overigens is het vaak zo dat het niet eens een negatieve ervaring is om eens te ruzieën.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 24 juli 2005 @ 17:25:10 #184
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_29088777
hij hoopte medestanders te vinden hier.....
lekker babbelen in een topic hoe je het best onschuldige mensen in elkaar kan slaan..
waarschijnlijk wilde die zelfs verhalen vertellen hoe die dat doet en hoe
je ze het best kan raken......

maar dat hebben jullie nou verziekt!
Bas heeft gesproken...
pi_29094927
Nee, maar als er een of andere sukkel ruzie zoekt dan kan diegene het krijgen ook.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 24 juli 2005 @ 21:12:11 #186
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29095338
Wanneer ik een slechte dag heb lok ik wel eens een ruzie uit, maar dat is dan altijd bij bekenden. Dat is overigens ook aardig zelf-destructief, daar ik helemaal niet tegen ruzies en conflicten kan.

TS, de manier zoals jij het hebt zou ik hulp voor zoeken. Je bent op deze manier een gevaar voor je omgeving.
pi_29096433
quote:

Vaak genoeg lui zoals jou tegen gekomen. Trieste.. erg trieste lui.
Verneuken vaak genoeg het uitgaan van andere mensen.
Ga in je keet je lam zuipen ofzo, en val andere er niet mee lastig.

Ik zoek echt bijna nooit ruzie, en vecht alleen als ik echt geen enkele andere oplossing zie.
Zoals wanneer ik me zeer aangevallen voel, maar dat gaat al snel richting instictief reageren.
Of als iemand me vrienden lastig valt.

Ruzie zoeken... bij welke stap van evolutie van oer-mens naar 'moderne'-mens hebben jou voorouders valsgespeeld?

[ Bericht 1% gewijzigd door Paeromius op 24-07-2005 21:52:55 (Moe -> Typo) ]
  zondag 24 juli 2005 @ 21:56:08 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29096553
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:12 schreef Alicey het volgende:
Wanneer ik een slechte dag heb lok ik wel eens een ruzie uit, maar dat is dan altijd bij bekenden. Dat is overigens ook aardig zelf-destructief, daar ik helemaal niet tegen ruzies en conflicten kan.

TS, de manier zoals jij het hebt zou ik hulp voor zoeken. Je bent op deze manier een gevaar voor je omgeving.
ik ken het wil het zsm weer goed maken en voel me knap gefrustreerd....
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 juli 2005 @ 22:01:09 #189
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29096686
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik ken het wil het zsm weer goed maken en voel me knap gefrustreerd....
Zo ver komt het bij mij meestal niet. Ik ben een slechte ruziemaker.
pi_29097313
Wat wel frappant is, is dat de mensen hier, die zich ergeren over de ruziezoekende ervaringen van de TS en hem daarom terechtwijzen, zélf nog het meest agressief uit de hoek komen.

Dat vind ik zelf toch hoogst opmerkelijk!
  zondag 24 juli 2005 @ 22:34:29 #191
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_29097649
eerst denken en dan doen, niet andersom
pi_29100808
Lekker kansloos topic weer.
Hulde echter aan Viking84 voor het verlengen van de levenduur van dit topic.
Jammer alleen dat deze schat de OP moedwillig verkeerd interpreteert en vervolgens probeert te rellen.

Een rel is pas leuk als iedereen het over hetzelfde heeft mokkeltje.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  maandag 25 juli 2005 @ 19:57:28 #193
124112 Groninger20
pi_29120278
Nu moet ik zelfs al hulp gaan zoeken enzo hiervoor? Heb het topic even doorgelezen. Nou ja... het is zoals ik al heel vaak heb gezegd niet zo dat ik zomaar iemand in elkaar sla En vind het gelul van die situaties die hier beschreven worden dat ik erop los sla als er niks aan de hand is. Ik weet voordat ik zoiets doe wel goed wat er is gebeurd.

Ik vind het moeilijk om te begrijpen dat de rest hier zo veel waarde hecht aan het leuke uitgaan want ik zou personen die zich wat normaal gedragen en wat vrolijk zijn heus niet zomaar slaan of proberen iets uit te lokken ofzo.

Het zijn eigenlijk altijd mensen die zelf ook wel ruzie willen of in ieder geval gemakkelijk een gevecht aangaan... ik begrijp het punt niet helemaal, net zoals die viking.
  maandag 25 juli 2005 @ 20:47:16 #194
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29121950
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:57 schreef Groninger20 het volgende:
Nu moet ik zelfs al hulp gaan zoeken enzo hiervoor? Heb het topic even doorgelezen. Nou ja... het is zoals ik al heel vaak heb gezegd niet zo dat ik zomaar iemand in elkaar sla En vind het gelul van die situaties die hier beschreven worden dat ik erop los sla als er niks aan de hand is. Ik weet voordat ik zoiets doe wel goed wat er is gebeurd.

Ik vind het moeilijk om te begrijpen dat de rest hier zo veel waarde hecht aan het leuke uitgaan want ik zou personen die zich wat normaal gedragen en wat vrolijk zijn heus niet zomaar slaan of proberen iets uit te lokken ofzo.

Het zijn eigenlijk altijd mensen die zelf ook wel ruzie willen of in ieder geval gemakkelijk een gevecht aangaan... ik begrijp het punt niet helemaal, net zoals die viking.
Zoals je het nu in deze post brengt is er ook niks aan de hand, maar deze post komt niet echt overeen met je openingspost aan het begin van dit topic.
pi_29128133
quote:

Je slaat ze pas als kijken naar meiden die jij ook leuk vindt maar niet kunt versieren?
Ik heb een kankerhekel aan het soort personen zoals jij. En dan kankerhekel in de zin van dat ik een glimlach op mijn gezicht zou krijgen als je hier morgen een topic zou openen dat je kanker hebt. Tis niet mijn wens, maar ik zou ook zeker geen nier of beenmerg aan je afstaan als je het nodig hebt.
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_29128398
quote:
Op maandag 25 juli 2005 23:37 schreef egilio het volgende:
En dan kankerhekel in de zin van dat ik een glimlach op mijn gezicht zou krijgen als je hier morgen een topic zou openen dat je kanker hebt. Tis niet mijn wens, maar ik zou ook zeker geen nier of beenmerg aan je afstaan als je het nodig hebt.
doe normaal zeg
pi_29128814
Zou jij er wakker van liggen als je dat soort mensen niet meer tegenkwam met uitgaan?
fok! fotoboek
pi_29128860
quote:
Op maandag 25 juli 2005 23:59 schreef egilio het volgende:
Zou jij er wakker van liggen als je dat soort mensen niet meer tegenkwam met uitgaan?
Ik zou er niet wakker van liggen, maar ik stoor me niet zo snel aan andere mensen ook.

Bedoelde meer dat je dat ook op een normale manier duidelijk kon maken, zoals in de post die ik quote.
pi_29129134
Had mss wel gekund. Maar soms kun je niet duidelijk genoeg. Heb zelf trouwens ook (bijna) nooit last van dit soort gasten, maar heb het vaak genoeg wel gehoord cq de gevolgen ervan gezien. En als je vooral zijn eerste posts leest gaat het vooral erom om sterker te zijn dan andere (groepen) om zich te bewijzen, en gaat hij erop uit om ruzie uit te lokken. Laatste keer dat ik zoiets meemaakte hebben die gasten redelijk geluk gehad hebben die gasten redelijk geluk gehad. Een groepje gooide ijsballen naar ons terwijl we langsfietsten op de terugweg van Kung Fu training. Alle ballen misten, zij het een aantal op een haar na.
fok! fotoboek
  dinsdag 26 juli 2005 @ 02:07:32 #200
124112 Groninger20
pi_29131776
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 00:09 schreef egilio het volgende:
Had mss wel gekund. Maar soms kun je niet duidelijk genoeg. Heb zelf trouwens ook (bijna) nooit last van dit soort gasten, maar heb het vaak genoeg wel gehoord cq de gevolgen ervan gezien. En als je vooral zijn eerste posts leest gaat het vooral erom om sterker te zijn dan andere (groepen) om zich te bewijzen, en gaat hij erop uit om ruzie uit te lokken. Laatste keer dat ik zoiets meemaakte hebben die gasten redelijk geluk gehad hebben die gasten redelijk geluk gehad. Een groepje gooide ijsballen naar ons terwijl we langsfietsten op de terugweg van Kung Fu training. Alle ballen misten, zij het een aantal op een haar na.
Ja die hebben wel geluk gehad En die jongens die bij zulke gevechten zijn betrokken zijn altijd poeslief volgens jou of niet Jezus vent ga toch op straatvechten in plaats van kung fu.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 02:10:56 #201
124112 Groninger20
pi_29131827
quote:
Op maandag 25 juli 2005 23:37 schreef egilio het volgende:
Je slaat ze pas als kijken naar meiden die jij ook leuk vindt maar niet kunt versieren?
Ik heb een kankerhekel aan het soort personen zoals jij. En dan kankerhekel in de zin van dat ik een glimlach op mijn gezicht zou krijgen als je hier morgen een topic zou openen dat je kanker hebt. Tis niet mijn wens, maar ik zou ook zeker geen nier of beenmerg aan je afstaan als je het nodig hebt.
Krijg toch een leven en een nakijk op je hersenen. En dan zeggen ze dat ik hier niet helemaal deug

Ik ga nu slapen.

Ik sla ze als anderen hen lastig vallen, iets wat mensen zoals jij niet eens zouden durven en doen ook al zouden 3 jongens op een meid en jongen inslaan
  dinsdag 26 juli 2005 @ 02:54:20 #202
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_29132411
quote:

Uhrm, je schiet nu opeens in de verdedeging, je hebt net zelf gezegt in de OP dat je soms gewoon het uit zit te lokken.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 02:59:10 #203
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_29132444
Och, ik doe het wel eens voor de gein bij mensen als ze iets zeggen wat ik dan zogenaamd beledigend opvat waardoor ik ga zgn. ga flippen. Sommige mensen vatten dat dan serieus op en gaan zich verontschuldigen of worden zelf kwaad. Dat is altijd genieten. Maar het nou niet zo dat ik écht ruzie zoek.

Behalve als ik teveel gedronken heb. Dan spreek ik vooral kakkers aan op hun kraagjes.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_29132459
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 02:59 schreef LaZZ het volgende:

Behalve als ik teveel gedronken heb. Dan spreek ik vooral kakkers aan op hun kraagjes.
Dat is geen ruzie zoeken, maar een welgemeend kleding advies geven. Dat doe ik ook regelmatig.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 03:04:34 #205
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_29132483
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 03:00 schreef Thieske het volgende:

[..]

Dat is geen ruzie zoeken, maar een welgemeend kleding advies geven. Dat doe ik ook regelmatig.
Misschien waar ja. Maar genieten hoe die mannetjes reageren. Helemaal geflipt waarna ze eerst verhaal komen halen. Wat je vervolgens negeert of voluit op ingaat om hen maar te bewijzen dat je kraagstatus nog niet voor verhoogt intellect zorgt.

Prachtig dan ook als ze je vervolgens een duwtje geven. Dan kan het feest beginnen.
Overigens ook de heerlijkheid meegemaakt dat een kereltje een keer een stuiver gooide. Die kon een glas bier van ons allen verwachten.
pi_29132496
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 03:04 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Misschien waar ja. Maar genieten hoe die mannetjes reageren. Helemaal geflipt waarna ze eerst verhaal komen halen. Wat je vervolgens negeert of voluit op ingaat om hen maar te bewijzen dat je kraagstatus nog niet voor verhoogt intellect zorgt.

Prachtig dan ook als ze je vervolgens een duwtje geven. Dan kan het feest beginnen.
Overigens ook de heerlijkheid meegemaakt dat een kereltje een keer een stuiver gooide. Die kon een glas bier van ons allen verwachten.
Zo ver laat ik het nooit komen. Veel verder dan een verhitte discussie ga ik niet.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 03:08:18 #207
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_29132503
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 03:06 schreef Thieske het volgende:

[..]

Zo ver laat ik het nooit komen. Veel verder dan een verhitte discussie ga ik niet.
Ik liever ook niet, maar die kereltjes zijn sneller op hun teentjes getrapt dan je denkt.
pi_29220698
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 02:07 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Ja die hebben wel geluk gehad En die jongens die bij zulke gevechten zijn betrokken zijn altijd poeslief volgens jou of niet Jezus vent ga toch op straatvechten in plaats van kung fu.
Die Kung fu stijl die ik doe is heel wat gemener en effectiever dan ordinair straatvechten...

Enne, om op je andere reacties op mij te reageren....Met mijn hersens is weinig mis, heb 2 master titels, en als barman spreek ik regelmatig mensen op hun lastige gedrag aan, ook mannen die vrouwen lastig vallen.

fok! fotoboek
  vrijdag 29 juli 2005 @ 02:11:24 #209
124112 Groninger20
pi_29222181
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef egilio het volgende:

[..]

Die Kung fu stijl die ik doe is heel wat gemener en effectiever dan ordinair straatvechten...

Enne, om op je andere reacties op mij te reageren....Met mijn hersens is weinig mis, heb 2 master titels, en als barman spreek ik regelmatig mensen op hun lastige gedrag aan, ook mannen die vrouwen lastig vallen.

Geweldig ja
pi_29243549
that sound do you hear it? -&gt; no....
LOOK!!! it's resounding from the castle.... -&gt; I don't see no castle
That's Cuz You'Re Not Looking u IDIOT!!!
Almost always, the creative dedicated minority has made the world better.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:14:42 #211
120251 thaMoon
ja nee....!
pi_29245446
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:48 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:

[..]

Word
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
pi_29264568
Nou, zover ik het lees is het gedrag dat je volgens je openingspost vertoont gewoonweg asociaal, je verkloot namelijk om niks de avond van andere mensen. Echter, in je latere posts zwak je het weer af. Misschien is het voor iedereen duidelijker als je zelf eens aangeeft wat je nou precies bedoeld met de kleine dingen die je bedoeld die tot ruzie leiden. Is het zoiets als verkeerd aankijken, per ongeluk tegen je aanstoten? Of is het zoiets als glazen kapot op de vloer smijten? Of met bier door de lucht gooien?

Dat maakt namelijk een flink verschil in hoe mensen jou gedrag plaatsen.
  zondag 31 juli 2005 @ 14:27:34 #213
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_29292727
Oosterpark

Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_29315070
Ik vraag me altijd af waarom lui altijd ruzie zoeken. Volgens mij denken ze dat ze respect krijgen, terwijl ze dat juist kwijtraken. Het is dan ook niet verwonderlijk dat iedereen juist een hekel heeft aan luitjes als de TS. Zeker zeer prikkelbare lui die ook nog alcohol op hebben staan garant voor problemen.

Ik heb zelf vaak problemen gezien tussen zulke lui en kameraden. Gelukkig ben ik nogal breder gebouwd dan hun en heb ik dus amper last van zulke lui. Het blijft echter zeer irritant.

Zelf heb ik nog nooit ruzie gehad met uitgaan, en ik heb al heel wat ruzies gesust tijdens uitgaan, en ik ben er trots op
Zuipen doen we allemaal....
pi_29318600
And everybody is Gung Fu fighting.... these punks where dumb ass biting...
In fact it was a little bit frightening...
To see you dumb peeps writing...

tededea tededea tededea

now stop this useless fighting...
let your love stop hiding...
for brotherhood finding...
To see some true writing...
that sound do you hear it? -&gt; no....
LOOK!!! it's resounding from the castle.... -&gt; I don't see no castle
That's Cuz You'Re Not Looking u IDIOT!!!
Almost always, the creative dedicated minority has made the world better.
pi_29357566

[ Bericht 100% gewijzigd door Sapientiea op 02-08-2005 14:06:35 (laat ook maar) ]
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_29359804
Eerst zegt ie dat ie zonder reden ruzie uitlokt en dan is ie opeens naar eigen zeggen de held die arme meisjes redt die worden lastig gevallen. Daarbij gaat ie voor het gemak even voorbij aan het feit dat die lastigvallers dezelfde soort figuren zijn als hijzelf. Wat een randmongool.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:12:14 #218
124112 Groninger20
pi_29360080
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:03 schreef American_Nightmare het volgende:
Eerst zegt ie dat ie zonder reden ruzie uitlokt en dan is ie opeens naar eigen zeggen de held die arme meisjes redt die worden lastig gevallen. Daarbij gaat ie voor het gemak even voorbij aan het feit dat die lastigvallers dezelfde soort figuren zijn als hijzelf. Wat een randmongool.
Lul niet, vanaf bijna het begin van het topic zeg ik al dat ik geen meiden lastigval. Ik sla ook geen meiden. Daarom kan ik er ook slecht tegen als iemand tijdens het uitgaan wel een meid lastigvalt e.d. En dan gaat die jongen meestal al ver genoeg. En ik heb nu ook al 1000 keer gezegd dat het niet direct om niks is maar soms wel om heel weinig. Als een vriend van me langsloopt en ze zitten hem stom uit te lachen dan is het snel mis. En ja dat soort dingen weet je wel want ook mijn vrienden hebben mensen die hen niet mogen.

Het zijn vaak genoeg mensen die zelf stom zitten te doen en waarvan je ook al zou denken dat ze gewoon ruzie willen. Ik sla niet zomaar een vrolijk persoon voor de bek Mijn openingspost was misschien wat overdreven met 'om niks'. Vervang dat maar door situaties zoals ik die al eerder heb beschreven hier.
pi_29360649
Dan ben je dus een behoorlijk kansloos figuur. Maar ja daar ben je Groninger voor. Ik kom uit Limburg dus ik zal gelukkig niet zo snel last van je hebben. Als jij nou belooft dat je daar blijft, beloof ik dat ik nooit in Groningen kom.

Ik ken ook wel bepaalde mensen die ruziezoekerig zijn, en die hoef ik gelukkig niet tot m'n vriendenkring te rekenen. Iemand die het ook nog van zichzelf beseft en er blijkbaar trots op is, dat ben ik nog niet eerder tegengekomen dus je scoort hier wat betreft stupiditeit zeker bonuspunten mee.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:35:22 #220
124112 Groninger20
pi_29360830
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik ken ook wel bepaalde mensen die ruziezoekerig zijn, en die hoef ik gelukkig niet tot m'n vriendenkring te rekenen. Iemand die het ook nog van zichzelf beseft en er blijkbaar trots op is, dat ben ik nog niet eerder tegengekomen dus je scoort hier wat betreft stupiditeit zeker bonuspunten mee.

Naiever dan jou moeten ze ook niet worden Nog niemand tegengekomen die het van zichzelf beseft, dan is jouw wereldbeleving een stuk kleiner dan die van mij Ik ben er gewoon eerlijk over. En als ik een meid help ben ik daar wel trots op ja, ook al zullen mensen zoals jou dat toch nooit ervaren want die doen er toch niks tegen
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:25:25 #221
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29362441
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Dan ben je dus een behoorlijk kansloos figuur. Maar ja daar ben je Groninger voor.

Ik kom ook uit Groningen ja, je moet niet iedereen over dezelfde kam scheren!
pi_29362522
Dan scheer ik jou wel over de kam van de Friezen.
pi_29363381
@TS: wat ben je toch een vreselijk zielig mannetje.... Als ik op de plee zit om te schijten en het lukt niet, dan is de pot vol als ik aan je denk..
Huh?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:57:16 #224
124112 Groninger20
pi_29363398
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:56 schreef Donders het volgende:
@TS: wat ben je toch een vreselijk zielig mannetje.... Als ik op de plee zit om te schijten en het lukt niet, dan is de pot vol als ik aan je denk..
Jullie kunnen wel goed schelden vechten alleen niet
pi_29363578
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Jullie kunnen wel goed schelden vechten alleen niet
Een groninger die vecht.. da's als een kwijlende triangeljosti die probeert te trommelen voor de verandering.

trots dat ie kan vechten..
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:13:34 #226
124112 Groninger20
pi_29363865
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Een groninger die vecht.. da's als een kwijlende triangeljosti die probeert te trommelen voor de verandering.

trots dat ie kan vechten..
Dit is gewoon te erg met jou
pi_29364842
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:12 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Lul niet, vanaf bijna het begin van het topic zeg ik al dat ik geen meiden lastigval. Ik sla ook geen meiden. Daarom kan ik er ook slecht tegen als iemand tijdens het uitgaan wel een meid lastigvalt e.d. En dan gaat die jongen meestal al ver genoeg. En ik heb nu ook al 1000 keer gezegd dat het niet direct om niks is maar soms wel om heel weinig. Als een vriend van me langsloopt en ze zitten hem stom uit te lachen dan is het snel mis. En ja dat soort dingen weet je wel want ook mijn vrienden hebben mensen die hen niet mogen.

Het zijn vaak genoeg mensen die zelf stom zitten te doen en waarvan je ook al zou denken dat ze gewoon ruzie willen. Ik sla niet zomaar een vrolijk persoon voor de bek Mijn openingspost was misschien wat overdreven met 'om niks'. Vervang dat maar door situaties zoals ik die al eerder heb beschreven hier.
Godsamme, een heel topic met boerenbral vullen en dan al scheldend op iedereen in een klein regeltje ineens schrijven: "Mijn openingspost was misschien wat overdreven met 'om niks'. "

Die openingspost is precies waarom iedereen concludeert dat je een mongoloide josti bent man.

En dan "lul niet" schrijven. Je doet er zelf weken over om te snappen dat mensen reageren op je openingspost, slimmerik. Blijf dan met je chipsvingers van dat toetsenbord af als je niet mee kan discussieren op grote-mensen-niveau.

en jajaja, je bent een vrouwenredder, geen mongool, dat hoef je niet voor de tachtigduizendste keer te herhalen...
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:03:26 #228
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29365076
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Dan scheer ik jou wel over de kam van de Friezen.
pi_29365141
quote:

[..]

wat jij moet doen is eens een cursus ethiek volgen aan de uni. Dan leer je dat er verschillende ethische standpunten zijn die allemaal slechts gedeeltelijk verdedigbaar zijn en dat mensen dus verschillende standpunten kunnen innemen. Relativeren, jochie, relativeren!

Dat 99 mensen iets zeggen, wil niet direct zeggen dat die ene ongelijk heeft De joden waren anti Jezus, maar hij had toch maar mooi gelijk
je kunt beter een studie rechten volgen, dat zou je misschien wat gezondere gedachten bijbrengen.
pi_29365195
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 02:10 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Krijg toch een leven en een nakijk op je hersenen. En dan zeggen ze dat ik hier niet helemaal deug

Ik ga nu slapen.

Ik sla ze als anderen hen lastig vallen, iets wat mensen zoals jij niet eens zouden durven en doen ook al zouden 3 jongens op een meid en jongen inslaan
Definieer lastig vallen eens. Als je met een bevredigend antwoord komt zal ik je misschien niet meer als baviaan kwalificeren.
pi_29387137
Ah, weer zo'n type als Groninger20 heeft de krant gehaald!
quote:
Kijken naar mooie vrouwen niet zonder risico
AMSTERDAM - Twee mannen zijn in Tilburg mishandeld omdat ze naar een mooie vrouw keken.

De Tilburgers (21 en 22 jaar oud) werden op de Mina Krusemanweg in Tilburg mishandeld. Ze vermoeden dat de mishandeling een gevolg is geweest van het feit dat zij op de Blaakweg naar een mooie vrouw keken. Deze vrouw zat op de passagierstoel in een personenauto die op de Blaakweg naast de auto van de Tilburgse mannen stond. Toen het tweetal wegreed, werden zij achtervolgd door de bestuurder van de auto met de mooie vrouw. Op de Mina Krusemanweg werd het tweetal tot stoppen gedwongen en in elkaar geslagen.
bron: www.telegraaf.nl

Het is toch maar goed dat er van die vrouwenbeschermers zijn!
pi_29388078
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:00 schreef Roquefort het volgende:
Ah, weer zo'n type als Groninger20 heeft de krant gehaald!
[..]

bron: www.telegraaf.nl

Het is toch maar goed dat er van die vrouwenbeschermers zijn!
Inderdaad. De eerwraak heeft weer zegegevierd. Wat een heerlijk fenomeen toch! Blij dat die Groningers ook integreren nu.
pi_29388164
Ruzie uitlokken,..
Wat een idioot.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:54:09 #234
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29388622
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:34 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Blij dat die Groningers ook integreren nu.
pi_29395659
Hun waren
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:28:03 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29395813
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:06 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

je kunt beter een studie rechten volgen, dat zou je misschien wat gezondere gedachten bijbrengen.
ja bijvoorbeeld dat iedereen recht heeft op een advocaat en je dus als advocaat je eigen verstand maar moet uitschakelen om een kinderverkrachter op vrije voeten te krijgen. Dat is justice!

Rechtenstudent zeker? Diederik
Niet meer actief op Fok!
pi_29396631
TS komt zeker uit Zoutkamp, of Oude Pekela ("Wij praten niet, wij slaan liever")

Mensen, dit is niet de gemiddelde Groninger, ik herhaal, dit is NIET de gemiddelde Groninger.
alias Capriccio Dieu Donné
pi_29396735
Ik wens trouwens de TS veel plezier met z'n wasknijper-in-elkaar-zet carrière.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:55:16 #239
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29396766
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik wens trouwens de TS veel plezier met z'n wasknijper-in-elkaar-zet carrière.
(off-topic)
pi_29396891
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja bijvoorbeeld dat iedereen recht heeft op een advocaat en je dus als advocaat je eigen verstand maar moet uitschakelen om een kinderverkrachter op vrije voeten te krijgen. Dat is justice!

woensdag 3 augustus 2005 @ 17:08:01 #241
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29397229
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
TS komt zeker uit Zoutkamp, of Oude Pekela ("Wij praten niet, wij slaan liever")

Mensen, dit is niet de gemiddelde Groninger, ik herhaal, dit is NIET de gemiddelde Groninger.
Eindelijk iemand die het wel snapt.
pi_29397310
Haha, wat een vermaak, ik lach je gewoon in je gezicht uit (of is die al kapot geslagen door mensen die jou vechtmentaliteit niet echt waarderen?).... Loserrrrrrrrrrrr
pi_29397743
Ga dan lekker een boxclub of streetfightingvereniging zoeken ofzo. Dan kun je mensen die er hetzelfde over denken lekker in elkaar slaan (of natuurlijk lekker in elkaar geslagen worden).
Maar val mij en mijn vredelievende medemand niet lastig met dit gestoorde gedrag.
Bosmongool
pi_29397858
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:08 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het wel snapt.
Dat iemand z'n afkomst als tag gebruikt is op zich al een teken van inhoudsloosheid. Ik bedoel, als je niks anders weet te verzinnen dan je afkomst, ik bedoel iedereen heeft toch een afkomst, en als 'ie in Groningen staat rond te brullen dat 'ie Groninger is......
En mensen van de zelfde afkomst worden daarop aangekeken, uiteraard
pi_29398100
Ik krijg bij het lezen van de OP steeds maar weer een beeld op mijn netvlies van TS die huilend op straat ligt en wanhopig probeert zijn darmen in zijn lichaam te houden. Dit omdat hij een keer de verkeerde tegenkwam. Geeft een beetje een mixed gevoel.
pi_29398167
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:35 schreef wonko het volgende:
Ik krijg bij het lezen van de OP steeds maar weer een beeld op mijn netvlies van TS die huilend op straat ligt en wanhopig probeert zijn darmen in zijn lichaam te houden. Dit omdat hij een keer de verkeerde tegenkwam. Geeft een beetje een mixed gevoel.
haha dat geeft me juist een topgevoel! Bedankt
pi_29400398
AllEen AlS Er NOg MEeR GeIlE BreEzERz ZijN WaNt Dan kan Ick WeeR NeuCken Das Te gangsTaAa.. ChiCkZ DiGGen die MacHoz!

woensdag 3 augustus 2005 @ 19:32:23 #248
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_29401315
nou, de andere reacties zeggen al genoeg, iedereen vindt jou gewoon een enorm zielige eikel, maar ff een vraagje:

Ben jij ook de persoon die willekeurige, personen met lang haar in elkaar slaat voor café Hoppe in Winschoten?

Edit:
toch jammer he, dat er ook nog vredelievende personen zijn die niet terug slaan
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:41:20 #249
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_29401575
[optie a]
Heb je een keer de kans om met een dergelijk persoon te praten dan wordt hij volledig uitgekafferd door een stel ervaringsdeskundigen in het "slachtoffer zijn", foei mensen foei .

Hij heeft last van geldingsdrang en jullie hebben last van het feit dat jullie eindelijk eens ongestraft een vechtertje de baas kunnen zonder een blauw oog op te lopen, hey dat is ook geldingsdrang .
[/optie a]

[optie b]

Right on !! ....

[/optie b]

[ Bericht 30% gewijzigd door bramiozo2002 op 03-08-2005 19:47:20 ]
if you assume nothing you assume you know everything
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:55:26 #250
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29402036
ga elkaar eens allemaal goed de hersens uit de harses trappen dan , zijn we ook van jullie inteelt figuren die andere mensen hun avondje verpesten met agressief gekut af.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:06:48 #251
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_29402470
Ik lees dit topic voor t eerst en ik moet hier en daar ff op antwoorden, vandaar dat er wellicht meerdere posts van mij achter elkaar komen.
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:54 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Ontopic: Ik look nooit ruzies uit, maar laat wel duidelijk merken dat ik er niet van gediend bent als mensen dat wel bij mij doen. En je zal zien dat is vaak genoeg om alles gelijk af te kappen.
als iemand je zomaar een klap op je neus geeft, zeg je dan ook heel lief "Heej, ik ben er niet van gedient hoor! En ik zit op karate!" of zoiets?
Meer van dit
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:10:11 #252
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_29402600
quote:

[..]

Het enige probleem is dat je met het uitdelen van de eerste klap meestal weer problemen krijgt met hetzelfde systeem dat je machteloos maakt zodra je volgens de regels probeert te spelen: de wet. Het is zo paradoxaal. Enerzijds mag je jezelf nauwelijks verdedigen, want dat moet je overlaten aan de 'grote politiemensen' die er zijn om jou te beschermen, waardoor je in de situatie zelf hoort te vertrouwen op hen, maar uiteraard machteloos bent als je zelf niks doet. Als je jezelf dan tóch verdedigt, en de verantwoordelijkheid van je bescherming voor eigen rekening neemt, krijg je zélf problemen met de 'grote politiemensen'. Uiteindelijk gaat het dus niet meer werkelijk om de bescherming van de leden van deze maatschappij, maar om de correcte uitvoering van het systeem.
De eerste klap uitdelen is NIET een vorm van zelfverdediging
Meer van dit
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:15:10 #253
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_29402796
quote:

[..]

Verstandige mensen wel
Meer van dit
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:26:39 #254
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_29403237
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:25 schreef Nature het volgende:
Groninger20, ik vind het goed dat je dit post, want je hebt kennelijk in de gaten dat je gedrag nogal extreem is. Vaak vraag ik me af of mensen zoals jij zichzelf kunnen verplaatsen in anderen. Heb je weleens bedacht hoe je het zou vinden als iemand die denkt zoals jij, met zijn groep vrienden, je vader, je neef, of een andere dierbare van je in elkaar rost, om een kleinigheidje? Omdat hij per ongeluk tegen diegene aanloopt bijvoorbeeld, of omdat hij diegene aankijkt. Lijkt je dat niet onrechtvaardig? Zo ja, lijkt het je dan geen goed idee om er zelf mee te stoppen?

Nadenken bij de consequenties zou je ook eens kunnen proberen. Wat gaat er door je heen als je nieuwsberichten leest van iemand die om niks (of een kleinigheidje) een klap heeft gekregen, KO is gegaan en door de val uiteindelijk overlijdt? Besef je dat dat jou en je vrienden ook kan gebeuren? Een ongeluk zit in een klein hoekje. Ook zou ik eens nadenken bij mogelijke gevolgen als je de verkeerde tegen het lijf loopt, iemand die veel gestoorder is dan jou, en sterkere vrienden bij zich heeft.

Waarom je dit precies doet weet je niet, ik ook niet, maar ik kan me indenken dat je niet echt lekker in je vel zit op de een of andere manier. Misschien probeer je iets te compenseren of zo, aangezien je om "niks" mensen moet slaan? Dit is niet lullig bedoeld, maar je zou er hulp voor kunnen zoeken als je het zelf niet weet, want normaal is het niet. Het kan natuurlijk ook zijn dat je je laat meeslepen door je vrienden.

Mocht je nou je gedrag willen veranderen, dan neem ik aan dat je niet het lef hebt om je vrienden die ook zo denken erop aan te spreken, of dat het geen zin heeft (dat is meestal zo, maar misschien is het in jouw situatie anders), in dat geval zou je misschien met vrienden om kunnen gaan die wel normaal kunnen doen. Ik ken ook mensen zoals jij, en ga er al lang niet meer mee om, heb geprobeerd met eentje te praten over zijn gedrag, maar dat had totaal geen zin, diegene is veel te gefrustreerd om in te zien waarmee hij bezig is. Het feit dat jij dit topic maakt, laat al zien dat je verder bent dan hij (tenzij het meer is om stoer over te doen, ik weet je achterliggende gedachten niet).

Mocht je niet willen veranderen, dan vind ik jou, net als veel anderen al postten, een teringdebiel. Ook in dat geval zal je best intelligent zijn, maar niet op sociaal gebied, daar heb je dan grote tekortkomingen.

Begrijp me trouwens niet verkeerd, ik keur geweld niet af, alleen ik verafschuw zinloos geweld. Vechten hoort bij de mens, extreem geweld ter verdediging van jezelf of dierbaren is zeker acceptabel. Ongeacht de consequenties, is extreem geweld hetgeen wat ik zou toepassen als een figuur als jij me aan zou vallen.
Ik heb dit hele verhaal niet gelezen, maar ik zie veel lange woorden... Ik vraag me serieus af of mensen als TS (dit is dus niet puur tegen TS gericht!) dat begrijpen... En dat meen ik serieus... De meeste mensen met een dergelijke instelling komen niet veel verder dan VMBO
Meer van dit
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:32:37 #255
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_29403468
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:53 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!

Dus TS waar blijf je!
zal wel iemand in elkaar aan t slaan zijn
Meer van dit
pi_29403480
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:10 schreef WurM het volgende:

[..]

De eerste klap uitdelen is NIET een vorm van zelfverdediging
Dan blijf jij toch lekker braaf wachten op het mes dat tussen je ribben gaat worden gespietst, wanneer daarmee dreigend voor je neus gezwaaid wordt.

Maar ik merk het al wel weer... jij bent natuurlijk zo'n typische slaaf van de spelregels die de beschaving je heeft opgelegd. Alles volgens het boekje.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:38:09 #257
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_29403665
Rustig maar, dit is mn laatste antwoord op rij
quote:
Ik weet voordat ik zoiets doe wel goed wat er is gebeurd.
Ik vind het moeilijk te geloven dat je je "slachtoffer" ook om zijn versie van het verhaal hebt gevraagt, voor je hem je vuist laat ruiken
Meer van dit
pi_29403673
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:32 schreef Bombie het volgende:

[..]

Dan blijf jij toch lekker braaf wachten op het mes dat tussen je ribben gaat worden gespietst, wanneer daarmee dreigend voor je neus gezwaaid wordt.

Maar ik merk het al wel weer... jij bent natuurlijk zo'n typische slaaf van de spelregels die de beschaving je heeft opgelegd. Alles volgens het boekje.
Jij bent zeker zo'n mongool die er meteen op los slaat als ie 3 biertjes op heeft? Of doe je alleen stoer achter je toetsenbord?
Voor dat soort figuren zou ik graag de sharia ingevoerd zien. Losse handjes? Eraf ermee.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:42:21 #259
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_29403807
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:32 schreef Bombie het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik weinig ervaring met messen... Ik ben een keer zonder reden op mn neus geslagen door onbekende mensen, die ik NOOIT eerder had gezien... Na de klap op mn neus, kwamen er nog twee of 3 knietjes in mn gezicht bij... Gelukkig was ik niet alleen, anders waren ze nog wel even door gegaan

Ik ben geen slaaf van spelregels. Ik weet niet wat ik wel ben, maar het schijnt dat ik gewoon erg vredelievend ben ofzo... Natuurlijk is dat moeilijk te geloven, helemaal omdat ik het zelf zeg, maar vrienden, familie en zelfs mensen die mij bijna niet kennen, zeggen dat ik er totaal niet uit zie als een agressief persoon of iets dergelijks...

't Zal nog steeds wel moeilijk te geloven zijn, want ik weet ondertussen dat mensen als ik gewoonlijk ongeveer 15 jaar jonger zijn dan ik zelf ben.
Meer van dit
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:52:26 #260
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_29404144
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:23 schreef Elbert het volgende:
Maar val mij en mijn vredelievende medemand niet lastig
Meer van dit
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:00:28 #261
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_29404370
Tegenwoordig is het bij het uitgaan mes hier en pistool daar.

Daarom moet men gewoon hetzelfde doen als wanneer je een beer tegen komt.
Op de grond liggen en armen in de nek. Niet schreeuwen en ook geen teken van leven geven.
Het IQ van de beer en zijn eventuele primaat vrienden zal al niet drastisch hoog zijn. Dus mogelijk laten ze je met rust vanuit de gedachte dat je al dood bent.
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:07:47 #262
124312 Jazoist
schone schijn
pi_29404617
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 02:10 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Ik ga nu slapen.

Ik moet zeggen dat ik niet direct het idee krijg dat het problemen zou geven om met jou te vechten. Je doet het waar iedereen bij is, inclusief uitsmijters, je wacht niet mensen buiten op met een boksbeugel of brommerketting, je stopt natuurlijk op tijd met slaan voordat mensen de geest even. Valt nog mee toch ? Ik hoop toch maar voor iedereen dat mensen nog voldoende bang voor jou en je vrienden zijn, anders moet je natuurlijk wel iets anders bedenken. Door dit soort gedrag maken mensen elkaar af in meer stedelijke gebieden. Leuk hè Groninger20 ? En dan was je wellicht zo meegesleurd dat je ook je studie waar je zoveel moeite voor doet niet had kunnen halen (op de Hanzeschool wordt je niet in de pauze 'lekgestoken' neem ik aan). Dus, je bent niet uniek ofzo als je dat denkt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jazoist op 03-08-2005 21:13:22 ]
When Rhythm, Harmony and Melody come together in a happy mix, you just Don't Stop The Feeling
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:37:18 #263
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_29405709
@ Groniger20: Slaap je nog wel goed als je iemand in elkaar heb geslagen ?

Immers zou elk slachtoffer simpel een aanslag op je leven kunnen plegen.
Ik neem maar even aan dat je altijd in dezelfde buurt uitgaat.
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_29410782
Soms best handig, 5 minuten onredelijk doen heeft precies hetzelfde resultaat als maanden lang subtiel iemand duidelijk proberen te maken dat je niets met em te maken wil hebben
  donderdag 4 augustus 2005 @ 01:02:47 #265
124312 Jazoist
schone schijn
pi_29413550
Goh, tja 't is dat ik niet zo uit ben op een robbertje. Beperkt geweld met als doel bronstigheid uit te drukken moet toch kunnen zeg ik maar. Als je klein (geschapen ?) bent.
When Rhythm, Harmony and Melody come together in a happy mix, you just Don't Stop The Feeling
pi_29413643
Heb niks van het hele topic gelezen maar wilde graag zeggen dat mensen die ruzie zoeken niet blij zijn met zichzelf en dat willen afreageren en/of een gevoel van minderwaardigheid willen compenseren door te laten zien dat ze sterker zijn dan iemand anders.
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  donderdag 4 augustus 2005 @ 01:13:26 #267
124312 Jazoist
schone schijn
pi_29413829
Hé Piel grappig die icoon met die kat met schil op hoofd had een Mexicaanse chatvriendin van mij ook. Ik dacht al, waar ken ik die van. Leuk.
pi_29414012
Ben je nou werkelijk zo dom als je doet overkomen? Je weet dondersgoed dat je je gedraagt als een idioot! Het maakt dus niet uit of andere mensen zich ook zo primitief gedragen, maar meer dat jij er iets aan doet (ik heb de betreffende link al voorbij zien komen). Gelukkig heb je toch ook een goede kant naast je wrede, aggressieve, achterlijke, maar bovenal debiele alter ego. Als een ware god behoedt jij al dat vrouwelijk schoon betast te worden!! Laat me raden, zeker door die gasten volledig lem te slaan. Kun je niet gewoon doodgaan?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 01:30:36 #269
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_29414200
Ik neem altijd mijn rel-team mee: samen staan we sterk
  donderdag 4 augustus 2005 @ 06:19:46 #270
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_29416574
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik neem altijd mijn rel-team mee: samen staan we sterk
Who let the dogs out...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_29419763
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij snapt overduidelijk niets van het recht. Een advocaat vervult een essentiele rol in het (straf)recht, en moet de belangen van zijn client zo goed mogelijk dienen (daarbij moet je zeker je verstand niet uitschakelen); en als het OM zijn werk niet goed doet, of als er te weinig bewijs is behoort de verdachte niet veroordeeld te worden; het zou een mooie boel worden als je dan toch nog gewoon veroordeeld wordt (weleens in bananenrepublieken geweest om te constateren hoe lekker het "recht" daar functioneert?).
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:45:48 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29420478
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:08 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Jij snapt overduidelijk niets van het recht. Een advocaat vervult een essentiele rol in het (straf)recht, en moet de belangen van zijn client zo goed mogelijk dienen (daarbij moet je zeker je verstand niet uitschakelen); en als het OM zijn werk niet goed doet, of als er te weinig bewijs is behoort de verdachte niet veroordeeld te worden; het zou een mooie boel worden als je dan toch nog gewoon veroordeeld wordt (weleens in bananenrepublieken geweest om te constateren hoe lekker het "recht" daar functioneert?).
als ik het zo lees, WIL ik het niet eens snappen Het begrip 'rechtvaardigheid' heeft een totaal andere invulling gekregen
Niet meer actief op Fok!
pi_29420921
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

als ik het zo lees, WIL ik het niet eens snappen Het begrip 'rechtvaardigheid' heeft een totaal andere invulling gekregen
Wat is erger denk je, een (mogelijke) kinderverkrachter die niet veroordeeld wordt wegens gebrek aan bewijs (of: onrechtmatig verkregen), of een staat die zonder fatsoenlijk proces mensen in de cel zet?
pi_29421168
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, je voorliefde voor af en toe een beetje ruzietje stoken en lekker een beetje meppen voor de gezelligheid (moet kunnen hoor! ) zal jou wel een expert op het gebied van rechtvaardigheid maken.
pi_29421192
En nu eens teruglezen waar dat eigenlijk over ging, want ik heb de laatste pagina reacties nog niet doorgenomen.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 16:09:42 #276
159605 henkfct
als dr maar rotzooi is
pi_42392395
Wat een moraalridders zijn jullie zeg. Of je komt nooit buiten of je hebt geen vrienden?
Als je uitgaat loop je wel eens tegen wat rotzooi aan en dan loop ik er zeker niet voor weg.

zeker nog nooit bij een uitwedstrijd van je voetbalclub geweest? loop je dan ook weg als je maten klappen krijgen?
fc twente 4 life
pi_42396103
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 16:09 schreef henkfct het volgende:
Wat een moraalridders zijn jullie zeg. Of je komt nooit buiten of je hebt geen vrienden?
Als je uitgaat loop je wel eens tegen wat rotzooi aan en dan loop ik er zeker niet voor weg.

zeker nog nooit bij een uitwedstrijd van je voetbalclub geweest? loop je dan ook weg als je maten klappen krijgen?
fc twente vier rechtstreeks!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:08:18 #278
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_42400281
-kinderlijke reacties mogen echt wel achterwege blijven-

[ Bericht 94% gewijzigd door Mordreth op 05-10-2006 21:52:31 ]
reset
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:35:16 #279
159605 henkfct
als dr maar rotzooi is
pi_42401452
-edit op reactie-

[ Bericht 97% gewijzigd door Mordreth op 05-10-2006 21:52:43 ]
fc twente 4 life
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:46:44 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_42401898
Ik heb hier eigenlijk maar één ding op te zeggen:

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_42402246
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb hier eigenlijk maar één ding op te zeggen:

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zoals dit topic op een wanhopig trieste wijze kicken?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:03:15 #282
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_42402509
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:56 schreef wonko het volgende:

[..]

Zoals dit topic op een wanhopig trieste wijze kicken?
HOezo? Ik post toch maar 10 minuten na de laatste reactie?

Maar ik zal het ook nog maar eens met andere woorden zeggen. Ik zou zelf nooit vanwege het slechte humeur van iemand anders in een ruzie willen belanden, dus ik zal het anderen ook niet aandoen.
pi_42403311
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

HOezo? Ik post toch maar 10 minuten na de laatste reactie?

Maar ik zal het ook nog maar eens met andere woorden zeggen. Ik zou zelf nooit vanwege het slechte humeur van iemand anders in een ruzie willen belanden, dus ik zal het anderen ook niet aandoen.
Kickte jij dit topic?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:24:43 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_42403422
Nee, ik voelde me alleen wel aangesproken omdat jij mij quotte.
pi_42404906
ruzie uitlokken niet echt maar soms heb je wel van die mensen die extra breed(stoer) op de hoofdstraat gaan lopen,,. dan ga ik natuurlijk niet aan de kant maar ruzie uitlokken.. nie liever niet
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 19:09:07 #286
158876 deTovenaar
...in opleiding.
pi_42430111
-dit hoeft niet-

[ Bericht 97% gewijzigd door Mordreth op 06-10-2006 19:09:51 ]
De werkelijkheid van je ervaring is een spiegel van je verwachtingen.
Als je elke dag hetzelfde beeld projecteert, is je werkelijkheid elke dag hetzelfde.
pi_42430552
Ik lok wel eens ruzies uit met bekenden, maar je weet hoe dat gaat bij de heren: je praat er niet meer over en een paar dagen later zit je weer aan het bier. Als ik ruzie heb uberhaupt is dat heel snel opgelost over het algemeen, tenzij het m'n geliefde is. Daar is ruzie een onderdeel van je leven.
pi_42512330
quote:
Dat leer ik je wel af.
pi_42521041
Je spoort niet en bovendien kom je ook iemand tegen die een mes of een pistool trekt en dan is het ineens huilen geblazen dat je slachtoffer bent.
pi_42531531
ik ben zo lief dat mensen eerder ruzie met mij zoeken omdat ze mij niet kunnen uitstaan dat ik boven ze sta
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')