abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29067751
ik zou alvast een nieuwe acount aanmaken want je staat nu voor altijd bekent als een extreem gestoorde domme boerenlul.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:45:54 #52
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29067806
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:42 schreef MouseOver het volgende:
Je bent een boer van het niet agrarische soort
Ik kom ook uit Groningen-Stad en ik ben geen boer en ook niet zoals de TS!
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:48:08 #53
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29067852
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:45 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Ik kom ook uit Groningen-Stad en ik ben geen boer en ook niet zoals de TS!
Ik heb het dan ook niet over alle Groningers maar over de ts specifiek.

Kun je je er dan wel in vinden?
Vampire Romance O+
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:49:35 #54
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29067888
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:48 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook niet over alle Groningers maar over de ts specifiek.

Kun je je er dan wel in vinden?
pi_29067967
Mensen zoals jij helpen de maatschappij naar de kloten.

Wat jij normaal vindt, vind ik volkomen absurd.
Ik vecht niet, ik loop wel een blokkie om als ik hufters met losse handjes zoals jij tegenkom.
Je herkent ze doorggaans toch wel van een afstand aan de cokebesnoven bavianenkoppen.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_29068010
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:57 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Niet iedereen is zoals mij hoor...
Gelukig maar, daar is iedereen godsgruwelijk blij mee.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:57:32 #57
91306 GF
Kingwood
pi_29068051
Uitlokken, nee. Alleen ontlopen deed ik eerst ook nooit. Uitlokken is gewoon triest. Ik had eerst zo'n 'vriend', liepen we door de stad zegt ie zomaar: 'ey, zullen we iemand in elkaar slaan ofzo, heb ik zin in.'

Unspoken words were understood
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:11:40 #58
124112 Groninger20
Copyright © 2004 Groninger20
pi_29068352
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:43 schreef blackmage het volgende:
ik zou alvast een nieuwe acount aanmaken want je staat nu voor altijd bekent als een extreem gestoorde domme boerenlul.
Mooi zo, heb ik direct een statement gemaakt en imago opgebouwd

Voor de rest begrijpen jullie me niet want ik zeg niet dat ik zomaar een willekeurig persoon in elkaar sla zoals ik al zei doen ze dan wel wat verkeerd, zeker als het op meiden of vrienden aankomt. Bedoel ik zie het punt niet echt, is echt niet zo dat ik gewoon personen die dansen plotseling een dreun verkoop ofzo hoor. Maar van kleine dingen ga ik wel sneller op de vuist en heb ook wel vaak gevechten daardoor (doe niet aan een gevechtssport trouwens).
Op bovenstaande post rust automatisch auteursrecht.
Echter: foto's op Fok mogen gebruikt worden binnen het gehele Fok! domein en er mag gequot worden.
Ik ga dus akkoord met een overgang van mijn auteursrecht op alle Fok!kers.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:13:19 #59
124112 Groninger20
pi_29068384
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:59 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nou, dit is heel erg, maar ik merk wel eens aan mezelf dat ik iets kleins uitlok tot iets groots, omdat ik aandacht wil.
Owkey
Echter: foto's op Fok mogen gebruikt worden binnen het gehele Fok! domein en er mag gequot worden.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:14:41 #60
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29068408
Aan Groninger20:
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Voor de rest begrijpen jullie me niet want ik zeg niet dat ik zomaar een willekeurig persoon in elkaar sla zoals ik al zei doen ze dan wel wat verkeerd, zeker als het op meiden of vrienden aankomt. Bedoel ik zie het punt niet echt, is echt niet zo dat ik gewoon personen die dansen plotseling een dreun verkoop ofzo hoor. Maar van kleine dingen ga ik wel sneller op de vuist en heb ook wel vaak gevechten daardoor (doe niet aan een gevechtssport trouwens).
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:59 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nou, dit is heel erg, maar ik merk wel eens aan mezelf dat ik iets kleins uitlok tot iets groots, omdat ik aandacht wil. :/
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:03 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Mensen zoals jouw zijn heel gevaarlijk. Met dat soort psychologische machtsspelletjes kan je andere mensen veel schade toebrengen, zowel lichamelijk als geestelijk!
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:19 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Nu ik erover nadenk zijn jij en de topic starter een hele gevaarlijke combinatie als jullie bij elkaar zouden worden gebracht. Jij gaat van iets kleins heel groots maken en vervolgens een dramatische scene maken, waarna de topic starter met ze "leuke" vriendengroepje zich geroepen voelt om jou te gaan "redden" en de persoon die jouw iets heel kleins heeft aangedaan vervolgens compleet in elkaar te trappen!

Vrouwen en alcohol zijn vaak twee van de grootste redenen waarom er ruzie onstaat tijdens het uitgaan!
Zie je het verband Groninger20!!!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:15:29 #61
124112 Groninger20
pi_29068424
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:13 schreef ee-04 het volgende:
Volgens mij vind je het verder gewoon wel stoer, hier even vertellen dat je van vechten houdt? Loop je verder ook altijd overal stoer te doen met het feit dat je veel bier drinkt en dronken wordt?

Als je graag ruzie uitlokt enzo, moet je dat maar keer hier in Amsterdam proberen bij een groepje Marokkanen, als je dat durft. Denk het niet?
Hierop hoef ik toch niet serieus te reageren hoop ik of wel Of denk je dat ik juist alleen Nederlanders aanval whaha En dit topic open ik omdat ik wel wil zien hoe de rest hierover denkt en of er zelfs mongolen zijn die denken dat personen zoals mij de drang hebben om op een forum 'stoerheid' te kweken
pi_29068453
quote:

[..]

Je snapt er echt niks van he, dat een gewoon normaal mens, gewoon niet (met de nadruk op 'gewoon' en 'niet'), ik bedoel dus NIET vecht.

Ik bedoel:
Jij gaat dus een beetje met je dronken hoofd bepalen wie aan welke meisjes mag komen.
Dus als ik ruzie krijg met mijn vriendin die ik al jaren heb, en ze duwt me weg, dan kom jij me in mekaar meppen. Toch? Omdat een lief meisje wordt belaagd door een jochie wat jij aankan en dat je maar een eikeltje lijkt.

Kijk nou eens in de spiegel en schrik van de domheid die jou aanstaart.
pi_29068531
Ik wil foto's van groninger zien Hoe groot en sterk je bent!
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:21:35 #64
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29068539
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:14 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Aan Groninger20:
[..]

[..]

[..]

[..]

Zie je het verband Groninger20!!!
En anders ga je het topic nog maar ff nalezen Groninger20 als je niet begrijpt waar wij het over hebben.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:24:40 #65
124112 Groninger20
pi_29068588
1. roguefort je bent een mietje. Een gewoon mens vecht niet, krijg toch een leven zeg.
2. ik ben niet groot maar sterk genoeg maar foto uploaden is geen probleem.
3. ik begrijp het verband wel, vroeg ik om die herhalingen ofzo?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:26:17 #66
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29068620
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:24 schreef Groninger20 het volgende:
1. roguefort je bent een mietje. Een gewoon mens vecht niet, krijg toch een leven zeg.
2. ik ben niet groot maar sterk genoeg maar foto uploaden is geen probleem.
3. ik begrijp het verband wel, vroeg ik om die herhalingen ofzo?

Blijkbaar niet, want dan had je dit topic niet geopend!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:29:05 #67
124112 Groninger20
pi_29068679
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:26 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

Blijkbaar niet, want dan had je dit topic niet geopend!
Ik dacht dat het verband nog steeds was dat ik bij die vrouwelijkice ofzo pas... want daar ging het eerder in dit topic over dat we een gevaarlijk stel zouden zijn enzo en weet ik veel wat. Anders begrijp ik het verband inderdaad niet maar maakt ook niet uit. Ik ga nu douchen want straks komen hier vrienden want hier is feest tot diep in de nacht met drank en bier

Nou typ nog maar wat aardige dingen over me in dit topic mensen... doe management economie en recht opleiding aan de Hanze Hogeschool in Groningen, ga me maar op mijn intelligentie enzo afkraken Nou de groeten tot morgen !!!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:39:29 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29068892
@ TS: vaak genoeg. Soms ben ik in een kutbui en ga ik kutopmerkingen maken
Niet meer actief op Fok!
pi_29069020
quote:
Voor de rest begrijpen jullie me niet want ik zeg niet dat ik zomaar een willekeurig persoon in elkaar sla zoals ik al zei doen ze dan wel wat verkeerd, zeker als het op meiden of vrienden aankomt.
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:37 schreef Groninger20 het volgende:
Wie van jullie lokt weleens ruzie uit met een willekeurig persoon of om iets heel kleins probeert ie ruzie te krijgen..?

Ophoeren, knurft.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:46:24 #70
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29069044
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:29 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het verband nog steeds was dat ik bij die vrouwelijkice ofzo pas... want daar ging het eerder in dit topic over dat we een gevaarlijk stel zouden zijn enzo en weet ik veel wat. Anders begrijp ik het verband inderdaad niet maar maakt ook niet uit.
Ik heb het niet over een relatie of trouwen ofzo, maar dat meisjes zoals zij en jongens zoals jou een gevaarlijke combinatie vormen als dat soort type mensen tegelijkertijd uitgaan.

Stel hypothetische situatie:

- Onbekende jongen danst.
- Arrogant meisje zegt tegen jongen, "dans eens even normaal ofzo, sukkel!"
- Jongen zegt tegen meisje "bemoei je met je eigen zaken trut"
- Meisje voelt zich beledigd en zegt tegen Groninger20, "die jongen schold mij uit, trap hem ff in elkaar!"
- Groninger20 loopt naar jongen toe en zegt, "schold jij haar uit?"
- Jongen zegt, "nee, zij zei sukkel tegen mij en dat ik normaal moest dansen, dus zei ik tegen haar dat ze zich met haar eigen zaken moest bemoeien!"
- Groninger20 roept vriendengroepje en trapt jongen in elkaar!
- Arrogant meisje lacht gemeen naar in elkaar getrapte jongen!

En dit soort dingen gebeuren vaak genoeg, dat een ruzie compleet nergens over gaat!

zaterdag 23 juli 2005 @ 19:48:48 #71
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29069083
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:39 schreef Viking84 het volgende:
@ TS: vaak genoeg. Soms ben ik in een kutbui en ga ik kutopmerkingen maken
En bovenstaande verhaal van die hypothetische situatie geld ook voor jouw!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:54:08 #72
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_29069198
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:37 schreef Groninger20 het volgende:
Wie van jullie lokt weleens ruzie uit met een willekeurig persoon of om iets heel kleins probeert ie ruzie te krijgen..? Ik ga nu niet zoveel meer uit maar als ik eraan denk merk ik wel dat ik opzich vaak om kleine dingen toch de ander probeer aan te spreken op een niet zo aardige manier. Had ik laatst ook in de stad tegen 3 jongens, is geen gevecht van gekomen want hen wouden ook geen gevecht maar toch. Hun waren trouwens 17 ofzo en ik 20. Komt misschien ook wel omdat ik in een vriendengroep zit die wel sterk is en ook wel (sommigen) ruzie uitlokken. Maar hebben meer mensen dit zo, want ik denk er niet eens echt bij na. Ik zie het meer als van je afweren, maar nu ik eraan denk doe ik dat ook bij hele kleine dingen een beetje extreem soms
@TS:

Eerlijk van je dat je dit durft te posten. Kijk ik zeg niet dat je een debiel bent, zoals sommige dat zeggen, beetje objectief. Maar wat je hierboven beschrijft... probeer dat niet meer te doen... wees juist eerst aardig en lok nooit ruzie uit, van kwaad komt erger en soms zijn de gevolgen niet te overzien.

Ik begrijp dat je sterker bent in een groep, of dat jeje sterker voelt in een groep. Des te meer laat het. Een groep vechtende mensen is net een groep dolle honden. Je steekt elkaar aan en voordat je het weet ontaard het in een plaatselijk oorlogje. Waar gewonden of erger misschien wel doden kunnen vallen.

Aggressieve reacties geven of minder vriendelijke reacties geven, is niet een vorm van afweren maar in mijn ogen een vorm van grootdoenerij. Nu ging het misschien "goed"
Straks is er een of andere malloot die een wapen trekt en je neerschiet. Begrijp je? Geweld is het laatste wat je mag gebruiken vind ik, en moet je altijd defensief gebruiken naar mensen toe. Gebruik het nooit zomaar offensief.

Ontopic: Ik look nooit ruzies uit, maar laat wel duidelijk merken dat ik er niet van gediend bent als mensen dat wel bij mij doen. En je zal zien dat is vaak genoeg om alles gelijk af te kappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Super_Six_One op 23-07-2005 20:00:07 ]
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:12:59 #73
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_29069533
Altijd leuk om te zien hoe het concept beschaving 'gewoon' aan sommige (groepen) mensen is voorbijgegaan.

Er zit hier overigens wel iets scheef. Je mag in Nederland er wel voor kiezen om waarden en normen links te laten liggen, en je te gedragen als een stom stuk vreten (bij wijze van spreken ). Terwijl de welwillende mensen vervolgens in de publieke ruimte daarmee geconfronteerd worden. En die mogen dan niet kiezen. Want dat is dan discriminatie (ofzo, verzin eens iets leuks...).

Zelf probeer ik zoveel mogelijk te differentieren door bv niet naar de foute kroegen te gaan, of alleen op de goede avonden (niet op zaterdag in Groningen bv). Maar helemaal kom je er toch niet vanaf. Niet eerlijk!
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:30:10 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29069897
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

En bovenstaande verhaal van die hypothetische situatie geld ook voor jouw!
gelukkig zijn jullie hier allemaal perfect . Daar kunnen TS en ik nog heel wat van leren

even je taalfoutjes bij langs gaan

1)'jouw' is bezittelijk voornaamwoord trouwens, geen persoonlijk voornaamwoord
2) muntgeld of biljetten?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:32:54 #75
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29069967
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

gelukkig zijn jullie hier allemaal perfect . Daar kunnen TS en ik nog heel wat van leren

sterf!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:34:25 #76
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29070003
Bij gebrek aan goede argumenten gaan mensen altijd taalfouten erbij halen!
pi_29070040
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:45 schreef Groninger20 het volgende:
Ik doe ook heel veel goede dingen zoals meiden helpen die betast worden
Oh dan is het weer gecompenseerd. Ga maar door met ruziezoeken, hulde
pi_29070699
kijk je opent dit topic om dat je waarschijnelijk niet helemaal zeker bent of wat je doet normaal is, het liefst heb je dus dat mensen opeens zeggen ja dat heb ik ook wel eens en zo erg is het niet.
maar sorry je bent nogsteeds niet slim, ook al doe je de hoogste opleiding die maar mogelijk is en slaag je cum laude je bent en blijft niet helemaal goed in je hoofd.
pi_29070969
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:17 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Je snapt er echt niks van he, dat een gewoon normaal mens, gewoon niet (met de nadruk op 'gewoon' en 'niet'), ik bedoel dus NIET vecht.
Vechten is menselijker dan de meeste 'kunstjes' die mensen aangeleerd worden om ze 'normaal' te maken.
pi_29071197
Als ik denk iemand aan te kunnen ga ik een ruzie niet uit de weg maar ik zal in het algemeen niet als eerste slaan. Hopelijk wel als laaste .
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:35:44 #81
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_29071213
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je inmiddels zo goed bent in de Nederlandse taal kun je je prioriteiten wel daar vandaan verleggen en wat doen aan je heethoofdigheid.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_29071269
Alleen als ik mij om wat voor reden dan ook tijdens het uitgaan klote voel. Dan ga ik me ergeren aan allerlei dingen/personen, en wil ik mezelf nog wel eens in de problemen werken...

Komt gelukkig niet zo heel vaak voor...
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_29071426
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:35 schreef prinsrob het volgende:
Als ik denk iemand aan te kunnen ga ik een ruzie niet uit de weg maar ik zal in het algemeen niet als eerste slaan. Hopelijk wel als laaste .
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen. Wat is dat nou voor bullshit om eerst een klap af te wachten? Vechten is geen turn-based game. Je kan zo 5 klappen te pakken hebben zonder iets terug te kunnen doen.

Het enige probleem is dat je met het uitdelen van de eerste klap meestal weer problemen krijgt met hetzelfde systeem dat je machteloos maakt zodra je volgens de regels probeert te spelen: de wet. Het is zo paradoxaal. Enerzijds mag je jezelf nauwelijks verdedigen, want dat moet je overlaten aan de 'grote politiemensen' die er zijn om jou te beschermen, waardoor je in de situatie zelf hoort te vertrouwen op hen, maar uiteraard machteloos bent als je zelf niks doet. Als je jezelf dan tóch verdedigt, en de verantwoordelijkheid van je bescherming voor eigen rekening neemt, krijg je zélf problemen met de 'grote politiemensen'. Uiteindelijk gaat het dus niet meer werkelijk om de bescherming van de leden van deze maatschappij, maar om de correcte uitvoering van het systeem.
pi_29071461
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:22 schreef Bombie het volgende:

[..]

Vechten is menselijker dan de meeste 'kunstjes' die mensen aangeleerd worden om ze 'normaal' te maken.
als we allemaal onze oerinstincten zouden volgen dan komt het niet meer goed met de wereld.
als je opgroeid in een wereld vol met beschaving die er voor zorgt dat je meer hebt als knuppels en een klein houten huisje dan behoor je je ook normaal te gedragen en niet zo agressief.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:49:38 #85
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29071485
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:46 schreef Bombie het volgende:

[..]

Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen. Wat is dat nou voor bullshit om eerst een klap af te wachten? Vechten is geen turn-based game. Je kan zo 5 klappen te pakken hebben zonder iets terug te kunnen doen.
Kan je even een voorbeeld noemen? Want je brengt het nu wel heel dramatisch.
pi_29072041
quote:

[..]

Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen.
Dat vind ik (in het algemeen) immoreel .
pi_29072282
Ja hoor
pi_29072610
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:24 schreef Groninger20 het volgende:
..

Eigenlijk ben je een schatje.

Buig eens voorover schat.
pi_29072748
quote:

[..]
..
Je wilt toch overleven?! ..
..
Wat mensen in elkaar rossen op een avondje stappen te maken heeft met overleven mag joost weten. Ik overleef het uitgaansleven al 20 jaar zonder klappen. Je hoeft echt geen superheld te zijn om een avondje in de kroeg te overleven hoor.

Zelfs een mietje als ik kan het.

Nou ja, behalve dan als ik gasten als jullie die aan 'zelfbescherming' doen tegenkom dan.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:06:38 #90
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_29072907
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:20 schreef ee-04 het volgende:
Ik wil foto's van groninger zien Hoe groot en sterk je bent!
Groot doet er niet aan toe, Je kan ook klein zijn en verdomd sterk
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:20:07 #91
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_29073167
quote:

[..]

Overleven??? Zeg meneer is het uitgaansleven een warzone of niet? Kijk in een oorlogssituatie is het beter hem dan ik. Maar als er niet sprake is van een oorlogsituatie dan is het gewoon dingen vermijden en zelf geen actie ondernemen tegen je belager(s) tenzij ze jouw al pakken, dan terugslaan ter verdediging.
Het liefst nog gewoon wegrennen. Maar om zelf gelijk een klap te geven... dan krijg je niks meer recht gepraat want dan zie je sowieso fout, laat dat duidelijk zijn!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:23:49 #92
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_29073237
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:20 schreef Super_Six_One het volgende:
Maar als er niet sprake is van een oorlogsituatie dan is het gewoon dingen vermijden en zelf geen actie ondernemen tegen je belager(s) tenzij ze jouw al pakken, dan terugslaan ter verdediging.
En je komt op een gegeven moment op een punt waarbij je weet dat er klappen gaan vallen, dat er geen mogelijk meer over is dat je het nog alleen met je mond afkan.

Op zo'n moment kan je maar beter de eerste zijn die de eerste klap uitdeelt. Dan stijgen je kansen om als winnaar uit de bus te komen gigantisch.

Niet voor niets is 'de eerste klap een daalder waard'.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_29073346
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:23 schreef HenryHill het volgende:

[..]

En je komt op een gegeven moment op een punt waarbij je weet dat er klappen gaan vallen, dat er geen mogelijk meer over is dat je het nog alleen met je mond afkan.

Op zo'n moment kan je maar beter de eerste zijn die de eerste klap uitdeelt. Dan stijgen je kansen om als winnaar uit de bus te komen gigantisch.

Alleen als er twee partijen zijn die beide te dom zijn om weg te lopen 'weet' je dat er klappen gaan vallen.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:31:48 #94
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_29073388
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:23 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Je moet sowieso proberen zoveel mogelijk te blijven praten, duidelijk zeggen dat diegene niet dichterbij moet komen... is de situatie nog steeds bedreigend en hij word wild, dan pas slaan. Niet eerder. En sowieso niet doorslaan maar een goede slag.
Meestal word het een trek duw partijtje... zie je gelijk dat ze sowieso niet waard zijn om te vechten met elkaar... stelletje prutsers.
pi_29073392
het enige correcte antwoord daarop is: nee, want dat is triest
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 24 juli 2005 @ 00:15:16 #96
82136 Xennia
gekroond
pi_29074488
quote:
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen.
Als iemand in de discotheek je verkeerd aankijkt
Als er iemand voordringt bij de wc
Als er iemand een biertje over je heen knoeit

Over dit soort situaties heeft de TS het tenslotte. Je maakt mij niet wijs dat hij in deze situaties niet overleefd zou hebben wanneer hij geen geweld had gebruikt.
pi_29074501
Het ging sowieso om uitlokken... Dan heeft het nog weinig te maken met overleven lijkt me... call me crazy...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 24 juli 2005 @ 00:18:23 #98
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_29074548
Ik kan het wel gaan uitlokken, maar dan lopen ze toch direct weg.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zondag 24 juli 2005 @ 00:19:37 #99
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29074577
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:18 schreef Nickthedick het volgende:
Ik kan het wel gaan uitlokken, maar dan lopen ze toch direct weg.
Ben je zo groot en breed dan?
  zondag 24 juli 2005 @ 00:21:05 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29074611
Eerlijk waar, ik snap jullie niet. Of snappen jullie mij niet? Of snap ik TS niet?
Soms zijn mensen irritant of ik ben in een kutbui en dan ga ik expres ruzie met hen zitten maken. Rotopmerkingen maken, hen afzeiken etc. Ik vraag net aan mijn huisgenoot of dat zo raar is. Hij vindt van niet; doet het zelf ook. So, I don't get it?
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')