Ik kom ook uit Groningen-Stad en ik ben geen boer en ook niet zoals de TS!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:42 schreef MouseOver het volgende:
Je bent een boer van het niet agrarische soort
Ik heb het dan ook niet over alle Groningers maar over de ts specifiek.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:45 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Groningen-Stad en ik ben geen boer en ook niet zoals de TS!![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:48 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over alle Groningers maar over de ts specifiek.
Kun je je er dan wel in vinden?
Gelukig maar, daar is iedereen godsgruwelijk blij mee.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:57 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals mij hoor...![]()
Mooi zo, heb ik direct een statement gemaakt en imago opgebouwdquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:43 schreef blackmage het volgende:
ik zou alvast een nieuwe acount aanmaken want je staat nu voor altijd bekent als een extreem gestoorde domme boerenlul.
Owkeyquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:59 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nou, dit is heel erg, maar ik merk wel eens aan mezelf dat ik iets kleins uitlok tot iets groots, omdat ik aandacht wil.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Mooi zo, heb ik direct een statement gemaakt en imago opgebouwd![]()
Voor de rest begrijpen jullie me niet want ik zeg niet dat ik zomaar een willekeurig persoon in elkaar slazoals ik al zei doen ze dan wel wat verkeerd, zeker als het op meiden of vrienden aankomt. Bedoel ik zie het punt niet echt, is echt niet zo dat ik gewoon personen die dansen plotseling een dreun verkoop ofzo hoor. Maar van kleine dingen ga ik wel sneller op de vuist en heb ook wel vaak gevechten daardoor (doe niet aan een gevechtssport trouwens).
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:59 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nou, dit is heel erg, maar ik merk wel eens aan mezelf dat ik iets kleins uitlok tot iets groots, omdat ik aandacht wil. :/
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:03 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Mensen zoals jouw zijn heel gevaarlijk. Met dat soort psychologische machtsspelletjes kan je andere mensen veel schade toebrengen, zowel lichamelijk als geestelijk!![]()
Zie je het verband Groninger20!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:19 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk zijn jij en de topic starter een hele gevaarlijke combinatie als jullie bij elkaar zouden worden gebracht. Jij gaat van iets kleins heel groots maken en vervolgens een dramatische scene maken, waarna de topic starter met ze "leuke" vriendengroepje zich geroepen voelt om jou te gaan "redden" en de persoon die jouw iets heel kleins heeft aangedaan vervolgens compleet in elkaar te trappen!
Vrouwen en alcohol zijn vaak twee van de grootste redenen waarom er ruzie onstaat tijdens het uitgaan!
Hierop hoef ik toch niet serieus te reageren hoop ik of welquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:13 schreef ee-04 het volgende:
Volgens mij vind je het verder gewoon wel stoer, hier even vertellen dat je van vechten houdt? Loop je verder ook altijd overal stoer te doen met het feit dat je veel bier drinkt en dronken wordt?
Als je graag ruzie uitlokt enzo, moet je dat maar keer hier in Amsterdam proberen bij een groepje Marokkanen, als je dat durft. Denk het niet?
Je snapt er echt niks van he, dat een gewoon normaal mens, gewoon niet (met de nadruk op 'gewoon' en 'niet'), ik bedoel dus NIET vecht.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Mooi zo, heb ik direct een statement gemaakt en imago opgebouwd![]()
Voor de rest begrijpen jullie me niet want ik zeg niet dat ik zomaar een willekeurig persoon in elkaar slazoals ik al zei doen ze dan wel wat verkeerd, zeker als het op meiden of vrienden aankomt. Bedoel ik zie het punt niet echt, is echt niet zo dat ik gewoon personen die dansen plotseling een dreun verkoop ofzo hoor. Maar van kleine dingen ga ik wel sneller op de vuist en heb ook wel vaak gevechten daardoor (doe niet aan een gevechtssport trouwens).
En anders ga je het topic nog maar ff nalezen Groninger20 als je niet begrijpt waar wij het over hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:14 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Aan Groninger20:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zie je het verband Groninger20!!!![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:24 schreef Groninger20 het volgende:
1. roguefort je bent een mietje. Een gewoon mens vecht niet, krijg toch een leven zeg.
2. ik ben niet groot maar sterk genoeg maar foto uploaden is geen probleem.
3. ik begrijp het verband wel, vroeg ik om die herhalingen ofzo?
Ik dacht dat het verband nog steeds was dat ik bij die vrouwelijkice ofzo pas... want daar ging het eerder in dit topic overquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:26 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
![]()
Blijkbaar niet, want dan had je dit topic niet geopend!
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Groninger20 het volgende:
Voor de rest begrijpen jullie me niet want ik zeg niet dat ik zomaar een willekeurig persoon in elkaar slazoals ik al zei doen ze dan wel wat verkeerd, zeker als het op meiden of vrienden aankomt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:37 schreef Groninger20 het volgende:
Wie van jullie lokt weleens ruzie uit met een willekeurig persoon of om iets heel kleins probeert ie ruzie te krijgen..?
Ik heb het niet over een relatie of trouwen ofzo, maar dat meisjes zoals zij en jongens zoals jou een gevaarlijke combinatie vormen als dat soort type mensen tegelijkertijd uitgaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:29 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verband nog steeds was dat ik bij die vrouwelijkice ofzo pas... want daar ging het eerder in dit topic overdat we een gevaarlijk stel zouden zijn enzo en weet ik veel wat. Anders begrijp ik het verband inderdaad niet maar maakt ook niet uit.
En bovenstaande verhaal van die hypothetische situatie geld ook voor jouw!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:39 schreef Viking84 het volgende:
@ TS: vaak genoeg. Soms ben ik in een kutbui en ga ik kutopmerkingen maken
@TS:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:37 schreef Groninger20 het volgende:
Wie van jullie lokt weleens ruzie uit met een willekeurig persoon of om iets heel kleins probeert ie ruzie te krijgen..? Ik ga nu niet zoveel meer uit maar als ik eraan denk merk ik wel dat ik opzich vaak om kleine dingen toch de ander probeer aan te spreken op een niet zo aardige manier. Had ik laatst ook in de stad tegen 3 jongens, is geen gevecht van gekomen want hen wouden ook geen gevecht maar toch. Hun waren trouwens 17 ofzo en ik 20. Komt misschien ook wel omdat ik in een vriendengroep zit die wel sterk is en ook wel (sommigen) ruzie uitlokken. Maar hebben meer mensen dit zo, want ik denk er niet eens echt bij na. Ik zie het meer als van je afweren, maar nu ik eraan denk doe ik dat ook bij hele kleine dingen een beetje extreem soms![]()
gelukkig zijn jullie hier allemaal perfectquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
En bovenstaande verhaal van die hypothetische situatie geld ook voor jouw!
sterf!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gelukkig zijn jullie hier allemaal perfect. Daar kunnen TS en ik nog heel wat van leren
even je taalfoutjes bij langs gaan
1)'jouw' is bezittelijk voornaamwoord trouwens, geen persoonlijk voornaamwoord
2) muntgeld of biljetten?
Oh dan is het weer gecompenseerd. Ga maar door met ruziezoeken, huldequote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:45 schreef Groninger20 het volgende:
Ik doe ook heel veel goede dingen zoals meiden helpen die betast worden
Vechten is menselijker dan de meeste 'kunstjes' die mensen aangeleerd worden om ze 'normaal' te maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:17 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Je snapt er echt niks van he, dat een gewoon normaal mens, gewoon niet (met de nadruk op 'gewoon' en 'niet'), ik bedoel dus NIET vecht.
Als je inmiddels zo goed bent in de Nederlandse taal kun je je prioriteiten wel daar vandaan verleggen en wat doen aan je heethoofdigheid.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gelukkig zijn jullie hier allemaal perfect. Daar kunnen TS en ik nog heel wat van leren
even je taalfoutjes bij langs gaan
1)'jouw' is bezittelijk voornaamwoord trouwens, geen persoonlijk voornaamwoord
2) muntgeld of biljetten?
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen. Wat is dat nou voor bullshit om eerst een klap af te wachten? Vechten is geen turn-based game.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:35 schreef prinsrob het volgende:
Als ik denk iemand aan te kunnen ga ik een ruzie niet uit de weg maar ik zal in het algemeen niet als eerste slaan. Hopelijk wel als laaste.
als we allemaal onze oerinstincten zouden volgen dan komt het niet meer goed met de wereld.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:22 schreef Bombie het volgende:
[..]
Vechten is menselijker dan de meeste 'kunstjes' die mensen aangeleerd worden om ze 'normaal' te maken.
Kan je even een voorbeeld noemen? Want je brengt het nu wel heel dramatisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:46 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen. Wat is dat nou voor bullshit om eerst een klap af te wachten? Vechten is geen turn-based game.Je kan zo 5 klappen te pakken hebben zonder iets terug te kunnen doen.
Dat vind ik (in het algemeen) immoreelquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:46 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:24 schreef Groninger20 het volgende:
1. roguefort je bent een mietje. Een gewoon mens vecht niet, krijg toch een leven zeg.
..
Wat mensen in elkaar rossen op een avondje stappen te maken heeft met overleven mag joost weten. Ik overleef het uitgaansleven al 20 jaar zonder klappen. Je hoeft echt geen superheld te zijn om een avondje in de kroeg te overleven hoor.quote:
Groot doet er niet aan toe, Je kan ook klein zijn en verdomd sterkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:20 schreef ee-04 het volgende:
Ik wil foto's van groninger zienHoe groot en sterk je bent!
Overleven??? Zeg meneer is het uitgaansleven een warzone of niet? Kijk in een oorlogssituatie is het beter hem dan ik. Maar als er niet sprake is van een oorlogsituatie dan is het gewoon dingen vermijden en zelf geen actie ondernemen tegen je belager(s) tenzij ze jouw al pakken, dan terugslaan ter verdediging.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:46 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen. Wat is dat nou voor bullshit om eerst een klap af te wachten? Vechten is geen turn-based game.Je kan zo 5 klappen te pakken hebben zonder iets terug te kunnen doen.
En je komt op een gegeven moment op een punt waarbij je weet dat er klappen gaan vallen, dat er geen mogelijk meer over is dat je het nog alleen met je mond afkan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:20 schreef Super_Six_One het volgende:
Maar als er niet sprake is van een oorlogsituatie dan is het gewoon dingen vermijden en zelf geen actie ondernemen tegen je belager(s) tenzij ze jouw al pakken, dan terugslaan ter verdediging.
Alleen als er twee partijen zijn die beide te dom zijn om weg te lopen 'weet' je dat er klappen gaan vallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:23 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En je komt op een gegeven moment op een punt waarbij je weet dat er klappen gaan vallen, dat er geen mogelijk meer over is dat je het nog alleen met je mond afkan.
Op zo'n moment kan je maar beter de eerste zijn die de eerste klap uitdeelt. Dan stijgen je kansen om als winnaar uit de bus te komen gigantisch.
Niet voor niets is 'de eerste klap een daalder waard'.
Je moet sowieso proberen zoveel mogelijk te blijven praten, duidelijk zeggen dat diegene niet dichterbij moet komen... is de situatie nog steeds bedreigend en hij word wild, dan pas slaan. Niet eerder. En sowieso niet doorslaan maar een goede slag.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:23 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En je komt op een gegeven moment op een punt waarbij je weet dat er klappen gaan vallen, dat er geen mogelijk meer over is dat je het nog alleen met je mond afkan.
Op zo'n moment kan je maar beter de eerste zijn die de eerste klap uitdeelt. Dan stijgen je kansen om als winnaar uit de bus te komen gigantisch.
Niet voor niets is 'de eerste klap een daalder waard'.
Als iemand in de discotheek je verkeerd aankijktquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:46 schreef Bombie het volgende:
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen.
Ben je zo groot en breed dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:18 schreef Nickthedick het volgende:
Ik kan het wel gaan uitlokken, maar dan lopen ze toch direct weg.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |