Behalve bij Xennia adoratie-topicsquote:Op zondag 24 juli 2005 01:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Neuh... 't is gewoon dat als ik een eerste reactie in een topic van jou zie, het altijd een aanval op iemands mening is... nothing more.![]()
Ik ben zo slecht in kloontje raden. Vertel eens?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:13 schreef RoFl0lMaO het volgende:
[..]
En die antipathie voor 'jongens' komt voort uit jarenlang seksueel misbruik door je vader, of ehh..?
Heb jij een adoratie topic?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Behalve bij Xennia adoratie-topics![]()
Nee, ik houd gewoon van discussies en dat treft want fok is een discussie-forum
Danny Roodbol is de naam.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in kloontje raden. Vertel eens?
hey, we hebben een collectieve kutbui en toevallig moet jij het ontgelden, wat zeik je nou, joh, muts, je loopt dat zelf te propageren netquote:Op zondag 24 juli 2005 01:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en jij bent er dus zo eentje die maar profiel, postgeschiedenis en fotoboek nacheckt als hij niets zinnigs weet te zeggen
quote:Op zondag 24 juli 2005 01:21 schreef milagro het volgende:
[..]
hey, we hebben een collectieve kutbui en toevallig moet jij het ontgelden, wat zeik je nou, joh, muts, je loopt dat zelf te propageren net
Echt joh? In dit geval heeft die ene wél ongelijk, naar mijn in mijn vorige post toch niet zo heel impliciet naar voren gebrachte mening. Dat is het standpunt dat ik inneem.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat jij moet doen is eens een cursus ethiek volgen aan de uni. Dan leer je dat er verschillende ethische standpunten zijn die allemaal slechts gedeeltelijk verdedigbaar zijn en dat mensen dus verschillende standpunten kunnen innemen. Relativeren, jochie, relativeren!Dat 99 mensen iets zeggen, wil niet direct zeggen dat die ene ongelijk heeft
Als je dat vindt, zou ik maar iets aan mijn instelling veranderenquote:De joden waren anti Jezus, maar hij had toch maar mooi gelijk![]()
Bij deze uitspraak zeg ik: Eerst zien dan gelovenquote:Op zondag 24 juli 2005 00:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Behoorlijk + ik zie er nogal link uit.![]()
Je bent dat wel een meiske, maar je zou je eigen wijze raad ook eens kunnen opvolgen...quote:
ik denk dat jij eens een bezoekje aan de website van van dale moet brengen, want volgens mij snap jij hier iets nietquote:Op zondag 24 juli 2005 12:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je bent dat wel een meiske, maar je zou je eigen wijze raad ook eens kunnen opvolgen...
Zijn hersenen zitten in zijn vuisten. Kun je hem niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:48 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Verdomme, leer Nederlands. Gladiool. Dit slaat werkelijk als een tang op een varken.
ik zeg toch niet dat dat zo is?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:37 schreef Cruoninga het volgende:
Of het echter een karaktertrek is die je in stand moet houden valt wellicht eens te overwegen.
Wist je dat mensen die verbaal niet zo sterk zijn, vaker de oplossing in geweld zoeken..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Mooi zo, heb ik direct een statement gemaakt en imago opgebouwd![]()
Voor de rest begrijpen jullie me niet want ik zeg niet dat ik zomaar een willekeurig persoon in elkaar slazoals ik al zei doen ze dan wel wat verkeerd, zeker als het op meiden of vrienden aankomt. Bedoel ik zie het punt niet echt, is echt niet zo dat ik gewoon personen die dansen plotseling een dreun verkoop ofzo hoor. Maar van kleine dingen ga ik wel sneller op de vuist en heb ook wel vaak gevechten daardoor (doe niet aan een gevechtssport trouwens).
Het ene moment lach je er nog om, het andere moment wordt er een stille tocht voor je gehouden.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:37 schreef Cruoninga het volgende:
Vechten om te overleven in het uitgaansleven?Wat moeten we daar dan overleven?
Je weet wie het zeggen??!! Flikker toch op man, je kent mij niet, je weet niet wie ik ben, je bent me nog nooit tegengekomen en je hebt nog nooit met me gepraat! Dus hoezo weet je wie het zeggen! Volgens mij is jouw enige missie in deze thread om alleen maar dwars te liggen ongeacht wie er gelijk heeft. En aangezien je blijkbaar vindt dat je te goed voor iedereen hier bent, snap ik niet wat je hier nog in deze thread doet! En ook al zou je wel ineens vinden dat je gedrag misschien toch wel wat raar is, dan zal je het toch niet meer gaan toegeven, simpelweg omdat je daar te trots voor bent en je er een kick van krijgt om dwars te liggen!quote:Op zondag 24 juli 2005 13:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat dat zo is?
En kutopmerkingen? Ach, ik weet wie t zeggenkan ik me toch niet al teveel aan gelegen laten liggen
hij wordt boosquote:Op zondag 24 juli 2005 15:20 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Je weet wie het zeggen??!! Flikker toch op man, je kent mij niet, je weet niet wie ik ben, je bent me nog nooit tegengekomen en je hebt nog nooit met me gepraat! Dus hoezo weet je wie het zeggen! Volgens mij is jouw enige missie in deze thread om alleen maar dwars te liggen ongeacht wie er gelijk heeft. En aangezien je blijkbaar vindt dat je te goed voor iedereen hier bent, snap ik niet wat je hier nog in deze thread doet! En ook al zou je wel ineens vinden dat je gedrag misschien toch wel wat raar is, dan zal je het toch niet meer gaan toegeven, simpelweg omdat je daar te trots voor bent en je er een kick van krijgt om dwars te liggen!
![]()
Weer dat eeuwige gezeur op die Nederlandse taal, we studeren niet allemaal Nederlands hoor.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hij wordt boosUIt enkele posts kun je heel veel informatie over iemand halen. Bijv: dat je je snel aangesproken voelt, dat je de Nederlandse taal niet optimaal beheerst, dat je je niet kunt inleven in andere standpunten, dat je niet kunt relativeren.... laat je niet zo kennen
En wat ik hier nog doe? Zelfs een ruziezoeker wil wel eens lol hebben
Oh en trouwens: Flikker toch op man, je kent mij niet, je weet niet wie ik ben, je bent me nog nooit tegengekomen en je hebt nog nooit met me gepraat!
ja en? ik dacht dat jullie hierzo juist van mening waren dat een studie Nederlands zinloos is, omdat iedereen wel Nederlands kan. Dus nu ben ik ineens wel beter in taal dan jullie, omdat ik NL studeer??quote:Op zondag 24 juli 2005 16:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Weer dat eeuwige gezeur op die Nederlandse taal, we studeren niet allemaal Nederlands hoor.![]()
Ik heb nooit gezegd dat een studie Nederlandse taal zinloos is, ieder ze ding! En je bent niet beter dan mij omdat je toevallig wat minder spel/grammatica fouten maakt! Je moet niet iedereen over 1 kam scheren!quote:Op zondag 24 juli 2005 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja en? ik dacht dat jullie hierzo juist van mening waren dat een studie Nederlands zinloos is, omdat iedereen wel Nederlands kan. Dus nu ben ik ineens wel beter in taal dan jullie, omdat ik NL studeer??Opportunist
ja een beetje wel, jaquote:Op zondag 24 juli 2005 16:52 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat een studie Nederlandse taal zinloos is, ieder ze ding! En je bent niet beter dan mij omdat je toevallig wat minder spel/grammatica fouten maakt! Je moet niet iedereen over 1 kam scheren!![]()
We raken ook wel een beetje off-topic niet?!![]()
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 24 juli 2005 16:49 schreef Copycat het volgende:
Dit topic is niet bedoeld om de TT in de praktijk te brengen.
Kappen dus met dat geziek en gezeik over en weer.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:37 schreef Groninger20 het volgende:
Wie van jullie lokt weleens ruzie uit met een willekeurig persoon of om iets heel kleins probeert ie ruzie te krijgen..? Ik ga nu niet zoveel meer uit maar als ik eraan denk merk ik wel dat ik opzich vaak om kleine dingen toch de ander probeer aan te spreken op een niet zo aardige manier. Had ik laatst ook in de stad tegen 3 jongens, is geen gevecht van gekomen want hen wouden ook geen gevecht maar toch. Hun waren trouwens 17 ofzo en ik 20. Komt misschien ook wel omdat ik in een vriendengroep zit die wel sterk is en ook wel (sommigen) ruzie uitlokken. Maar hebben meer mensen dit zo, want ik denk er niet eens echt bij na. Ik zie het meer als van je afweren, maar nu ik eraan denk doe ik dat ook bij hele kleine dingen een beetje extreem soms![]()
ik ken hetquote:Op zondag 24 juli 2005 21:12 schreef Alicey het volgende:
Wanneer ik een slechte dag heb lok ik wel eens een ruzie uit, maar dat is dan altijd bij bekenden. Dat is overigens ook aardig zelf-destructief, daar ik helemaal niet tegen ruzies en conflicten kan.
TS, de manier zoals jij het hebt zou ik hulp voor zoeken. Je bent op deze manier een gevaar voor je omgeving.
Zo ver komt het bij mij meestal niet. Ik ben een slechte ruziemaker.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ken hetwil het zsm weer goed maken en voel me knap gefrustreerd....
Zoals je het nu in deze post brengt is er ook niks aan de hand, maar deze post komt niet echt overeen met je openingspost aan het begin van dit topic.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:57 schreef Groninger20 het volgende:
Nu moet ik zelfs al hulp gaan zoeken enzo hiervoor?Heb het topic even doorgelezen. Nou ja... het is zoals ik al heel vaak heb gezegd niet zo dat ik zomaar iemand in elkaar sla
En vind het gelul van die situaties die hier beschreven worden dat ik erop los sla als er niks aan de hand is. Ik weet voordat ik zoiets doe wel goed wat er is gebeurd.
Ik vind het moeilijk om te begrijpen dat de rest hier zo veel waarde hecht aan het leuke uitgaan want ik zou personen die zich wat normaal gedragen en wat vrolijk zijn heus niet zomaar slaan of proberen iets uit te lokken ofzo.
Het zijn eigenlijk altijd mensen die zelf ook wel ruzie willen of in ieder geval gemakkelijk een gevecht aangaan... ik begrijp het punt niet helemaal, net zoals die viking.
Je slaat ze pas als kijken naar meiden die jij ook leuk vindt maar niet kunt versieren?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:57 schreef Groninger20 het volgende:
Ik vind het moeilijk om te begrijpen dat de rest hier zo veel waarde hecht aan het leuke uitgaan want ik zou personen die zich wat normaal gedragen en wat vrolijk zijn heus niet zomaar slaan of proberen iets uit te lokken ofzo.
doe normaal zegquote:Op maandag 25 juli 2005 23:37 schreef egilio het volgende:
En dan kankerhekel in de zin van dat ik een glimlach op mijn gezicht zou krijgen als je hier morgen een topic zou openen dat je kanker hebt. Tis niet mijn wens, maar ik zou ook zeker geen nier of beenmerg aan je afstaan als je het nodig hebt.
Ik zou er niet wakker van liggen, maar ik stoor me niet zo snel aan andere mensen ook.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:59 schreef egilio het volgende:
Zou jij er wakker van liggen als je dat soort mensen niet meer tegenkwam met uitgaan?
Ja die hebben wel geluk gehadquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:09 schreef egilio het volgende:
Had mss wel gekund. Maar soms kun je niet duidelijk genoeg. Heb zelf trouwens ook (bijna) nooit last van dit soort gasten, maar heb het vaak genoeg wel gehoord cq de gevolgen ervan gezien. En als je vooral zijn eerste posts leest gaat het vooral erom om sterker te zijn dan andere (groepen) om zich te bewijzen, en gaat hij erop uit om ruzie uit te lokken. Laatste keer dat ik zoiets meemaakte hebben die gasten redelijk geluk gehad hebben die gasten redelijk geluk gehad. Een groepje gooide ijsballen naar ons terwijl we langsfietsten op de terugweg van Kung Fu training. Alle ballen misten, zij het een aantal op een haar na.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |