abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:37:37 #1
124112 Groninger20
Copyright © 2004 Groninger20
pi_29065142
Wie van jullie lokt weleens ruzie uit met een willekeurig persoon of om iets heel kleins probeert ie ruzie te krijgen..? Ik ga nu niet zoveel meer uit maar als ik eraan denk merk ik wel dat ik opzich vaak om kleine dingen toch de ander probeer aan te spreken op een niet zo aardige manier. Had ik laatst ook in de stad tegen 3 jongens, is geen gevecht van gekomen want hen wouden ook geen gevecht maar toch. Hun waren trouwens 17 ofzo en ik 20. Komt misschien ook wel omdat ik in een vriendengroep zit die wel sterk is en ook wel (sommigen) ruzie uitlokken. Maar hebben meer mensen dit zo, want ik denk er niet eens echt bij na. Ik zie het meer als van je afweren, maar nu ik eraan denk doe ik dat ook bij hele kleine dingen een beetje extreem soms
Op bovenstaande post rust automatisch auteursrecht.
Echter: foto's op Fok mogen gebruikt worden binnen het gehele Fok! domein en er mag gequot worden.
Ik ga dus akkoord met een overgang van mijn auteursrecht op alle Fok!kers.
pi_29065163
dus m.a.w. je bent een debiel.
<hr>
pi_29065164
pi_29065218
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:41:22 #5
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29065240
ligt aan de situatie
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_29065251

Ik heb echt een gruwelijke hekel aan types zoals jij.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:45:18 #7
124112 Groninger20
pi_29065322
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:41 schreef Thieske het volgende:

Ik heb echt een gruwelijke hekel aan types zoals jij.
Ach zielig dat niet iedereen aan jouw maatstafen voldoet Ik doe ook heel veel goede dingen zoals meiden helpen die betast worden als ze dat niet worden en butjes zoals jullie zullen dat nooit doen Maar goed dat is een ander verhaal.

Een debiel, ow nee! Dat niet a.u.b. Alles behalve dat !!
Echter: foto's op Fok mogen gebruikt worden binnen het gehele Fok! domein en er mag gequot worden.
pi_29065366
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:45 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Ach zielig dat niet iedereen aan jouw maatstafen voldoet Ik doe ook heel veel goede dingen zoals meiden helpen die betast worden als ze dat niet worden en butjes zoals jullie zullen dat nooit doen Maar goed dat is een ander verhaal.

Doet dat eigenlijk fysiek pijn om zo dom te zijn?
pi_29065383
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:37 schreef Groninger20 het volgende:
is geen gevecht van gekomen want hen wouden ook geen gevecht maar toch. Hun waren trouwens 17 ofzo en ik 20.
Verdomme, leer Nederlands. Gladiool. Dit slaat werkelijk als een tang op een varken.
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
pi_29065412
wie zegt dat mensen die geen willekeurige mensen gaan slaan omdat ze met een sterke vriendengroep zijn geen andere mensen helpen als daar geweld aan te pas zou komen?

terig drink eens wat minder alcohol want je hersens ligt volgens mij weg te rotten in zijn eigen sappen.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_29065551
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:45 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Het is simpelweg zielig dat jij tijdens een avond stappen op geweld uit bent.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:56:52 #12
124112 Groninger20
pi_29065564
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:49 schreef blackmage het volgende:
wie zegt dat mensen die geen willekeurige mensen gaan slaan omdat ze met een sterke vriendengroep zijn geen andere mensen helpen als daar geweld aan te pas zou komen?

terig drink eens wat minder alcohol want je hersens ligt volgens mij weg te rotten in zijn eigen sappen.
willekeurig in de vorm van 'ze kloten met meiden om die dat niet willen, ze doen dus wel iets verkeerd'. Natuurlijk slaan we niet zomaar een oude opa op straat op de bek dat is ook geen concurrentie. En met mijn Nederlands is niks mis Dit is gewoon chattaal dat ik gebruik en dat doe je weleens omdat het gemakkelijk typt op forums

Gladiool
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:56:55 #13
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_29065566
Goed dat je dit eerlijk post. Dat meen ik echt.

Dit betekent nl. dat ik, de volgende keer dat iemand met een grote bek op me afstapt, niet meer hoef te denken 'dat het wel de drank zal zijn'. Nu kan ik er gewoon vanuitgaan dat het net zo'n figuur is als jij, en kan ik hem (mits hij niet te groot is) zonder wroeging op z'n bek timmeren.

Thanks, man
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:57:53 #14
124112 Groninger20
pi_29065585
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:56 schreef HenryHill het volgende:
Goed dat je dit eerlijk post. Dat meen ik echt.

Dit betekent nl. dat ik, de volgende keer dat iemand met een grote bek op me afstapt, niet meer hoef te denken 'dat het wel de drank zal zijn'. Nu kan ik er gewoon vanuitgaan dat het net zo'n figuur is als jij, en kan ik hem (mits hij niet te groot is) zonder wroeging op z'n bek timmeren.

Thanks, man
Niet iedereen is zoals mij hoor... En je mag geen vooroordelen hebben
pi_29065594
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:57 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Niet iedereen is op mij hoor... En je mag geen vooroordelen hebben
Wat wil je nou zeggen?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:58:39 #16
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_29065601
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:57 schreef Groninger20 het volgende:

Da's kut he!
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_29065615
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:56 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

En met mijn Nederlands is niks mis Dit is gewoon chattaal dat ik gebruik en dat doe je weleens omdat het gemakkelijk typt op forums
Het doet je niet bepaald intelligenter overkomen.
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:59:23 #18
124112 Groninger20
pi_29065618
Dat kotsicoontje moest er trouwens niet bij maar dat kwam per ongeluk ofzo.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 17:00:02 #19
124112 Groninger20
pi_29065632
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:59 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Het doet je niet bepaald inteligenter overkomen.
Moet dat dan?
pi_29065650
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:56 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

willekeurig in de vorm van 'ze kloten met meiden om die dat niet willen, ze doen dus wel iets verkeerd'. Natuurlijk slaan we niet zomaar een oude opa op straat op de bek dat is ook geen concurrentie. En met mijn Nederlands is niks mis Dit is gewoon chattaal dat ik gebruik en dat doe je weleens omdat het gemakkelijk typt op forums

Gladiool
we hebben er ook geen last van dat jij mensen helpt die worden lastig gevallen, maar je geeft zelf aan dat je extra hard probeert ruzie te krijgen (om aan te tonen dat je stoer bent? ).
dat is gewoon laag dat is het gedrag van dieren om aan te tonen dat zei het alfa mannetje zijn.
je zou denken dat zulk soort gedrag tegenwoordig niet meer voorkomt maar zolang tuig zoals jou door blijft fokken zal het niet snel goedkomen.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_29065652
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:00 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Moet dat dan?
Mooi zo, we zijn de ontkenningsfase al voorbij.
pi_29065672
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:00 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Moet dat dan?
Het zou je verhaal iets aannemelijker maken, maar je hebt gelijk. Je blijft eigenlijk gewoon een botte boer.
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
pi_29065677
Beste Groninger20,

Dit forum is bedoeld voor de intelligente Nederlander om alhier levenswijsheden uit te wisselen. We zitten niet op eikels zoals jij te wachten. Je hoort hier niet. Ga weg.

xxx,
_-_--___-_-_-__-
  zaterdag 23 juli 2005 @ 17:04:37 #24
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29065750
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:37 schreef Groninger20 het volgende:
Wie van jullie lokt weleens ruzie uit met een willekeurig persoon of om iets heel kleins probeert ie ruzie te krijgen..? Ik ga nu niet zoveel meer uit maar als ik eraan denk merk ik wel dat ik opzich vaak om kleine dingen toch de ander probeer aan te spreken op een niet zo aardige manier. Had ik laatst ook in de stad tegen 3 jongens, is geen gevecht van gekomen want hen wouden ook geen gevecht maar toch. Hun waren trouwens 17 ofzo en ik 20. Komt misschien ook wel omdat ik in een vriendengroep zit die wel sterk is en ook wel (sommigen) ruzie uitlokken. Maar hebben meer mensen dit zo, want ik denk er niet eens echt bij na. Ik zie het meer als van je afweren, maar nu ik eraan denk doe ik dat ook bij hele kleine dingen een beetje extreem soms
Mensen zoals jij moeten eens een verkeerde persoon tegenkomen die jou en je vriendengroepje alle hoeken van de stad van heel dicht bij laat zien! Of beter nog, flinker maar met jullie allen op naar een onbewoond eiland en dan gooien we er een atoombom op, problem solved!

"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_29065799
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:01 schreef _-_--___-_-_-__- het volgende:
Beste Groninger20,

Dit forum is bedoeld voor de intelligente Nederlander om alhier levenswijsheden uit te wisselen. We zitten niet op eikels zoals jij te wachten. Je hoort hier niet. Ga weg.

xxx,
_-_--___-_-_-__-
Zeg jij nou dat je bepaalde groepen mensen wilt weren ? (in dit geval de minder intelligenten ?)
Ik ken best lieve "domme" mensen hoor.. ze zijn niet allemaal zo.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')