uit medelijden omdat niemand lid wou worden maar nu zit ik met hetzelfde probleemquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:55 schreef #ANONIEM het volgende:
mijn rel-team
jij mocht er alleen deel van uitmaken en jij koos er ook voor om er deel vanuit te maken![]()
lekker aant verdraaien...![]()
ik was 10 min. bezig om jou te overtuigen en je zit al in mijn teamquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:57 schreef dribbel_ het volgende:
uit medelijden omdat niemand lid wou worden maar nu zit ik met hetzelfde probleem
dus je wilt lid worden ??quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:59 schreef mereltje het volgende:
het is beter om zo'n topic rond een uur of 8 s' avonds te openen...
open je eigen kwaliteitstopicquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:58 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik was 10 min. bezig om jou te overtuigen en je zit al in mijn teamals de rest ook zo meegaant is kan ik waarschijnlijk binnen een dag een rel-leger maken
![]()
okay, dan zag ik het goedquote:
heej t_tquote:
dus ik kan jou bij de lijst zettenquote:op donderdag 4 augustus 2005 01:09 schreef alexxxxx het volgende:
nachtbagger
ik wil niet rellen, dan gata mn reputatie naar de kloten
hmm, maar even posten jaquote:op donderdag 4 augustus 2005 01:07 schreef printscreen het volgende:
[..]
heej t_t
waarom post je niet in bef?
ik ben daar helemaal alleen![]()
![]()
ik denk dat alexxxx beter bij mijn relploeg past eigenlijk want de mensen vinden hem ook al net zo'n kutuser als mijquote:
of hier blijven en zien hoe iets jammerlijk misluktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |