abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juli 2005 @ 02:10:56 #201
124112 Groninger20
Copyright © 2004 Groninger20
pi_29131827
quote:
Op maandag 25 juli 2005 23:37 schreef egilio het volgende:
Je slaat ze pas als kijken naar meiden die jij ook leuk vindt maar niet kunt versieren?
Ik heb een kankerhekel aan het soort personen zoals jij. En dan kankerhekel in de zin van dat ik een glimlach op mijn gezicht zou krijgen als je hier morgen een topic zou openen dat je kanker hebt. Tis niet mijn wens, maar ik zou ook zeker geen nier of beenmerg aan je afstaan als je het nodig hebt.
Krijg toch een leven en een nakijk op je hersenen. En dan zeggen ze dat ik hier niet helemaal deug

Ik ga nu slapen.

Ik sla ze als anderen hen lastig vallen, iets wat mensen zoals jij niet eens zouden durven en doen ook al zouden 3 jongens op een meid en jongen inslaan
Op bovenstaande post rust automatisch auteursrecht.
Echter: foto's op Fok mogen gebruikt worden binnen het gehele Fok! domein en er mag gequot worden.
Ik ga dus akkoord met een overgang van mijn auteursrecht op alle Fok!kers.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 02:54:20 #202
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_29132411
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:57 schreef Groninger20 het volgende:
Nu moet ik zelfs al hulp gaan zoeken enzo hiervoor? Heb het topic even doorgelezen. Nou ja... het is zoals ik al heel vaak heb gezegd niet zo dat ik zomaar iemand in elkaar sla En vind het gelul van die situaties die hier beschreven worden dat ik erop los sla als er niks aan de hand is. Ik weet voordat ik zoiets doe wel goed wat er is gebeurd.

Ik vind het moeilijk om te begrijpen dat de rest hier zo veel waarde hecht aan het leuke uitgaan want ik zou personen die zich wat normaal gedragen en wat vrolijk zijn heus niet zomaar slaan of proberen iets uit te lokken ofzo.

Het zijn eigenlijk altijd mensen die zelf ook wel ruzie willen of in ieder geval gemakkelijk een gevecht aangaan... ik begrijp het punt niet helemaal, net zoals die viking.
Uhrm, je schiet nu opeens in de verdedeging, je hebt net zelf gezegt in de OP dat je soms gewoon het uit zit te lokken.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 02:59:10 #203
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_29132444
Och, ik doe het wel eens voor de gein bij mensen als ze iets zeggen wat ik dan zogenaamd beledigend opvat waardoor ik ga zgn. ga flippen. Sommige mensen vatten dat dan serieus op en gaan zich verontschuldigen of worden zelf kwaad. Dat is altijd genieten. Maar het nou niet zo dat ik écht ruzie zoek.

Behalve als ik teveel gedronken heb. Dan spreek ik vooral kakkers aan op hun kraagjes.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_29132459
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 02:59 schreef LaZZ het volgende:

Behalve als ik teveel gedronken heb. Dan spreek ik vooral kakkers aan op hun kraagjes.
Dat is geen ruzie zoeken, maar een welgemeend kleding advies geven. Dat doe ik ook regelmatig.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 03:04:34 #205
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_29132483
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 03:00 schreef Thieske het volgende:

[..]

Dat is geen ruzie zoeken, maar een welgemeend kleding advies geven. Dat doe ik ook regelmatig.
Misschien waar ja. Maar genieten hoe die mannetjes reageren. Helemaal geflipt waarna ze eerst verhaal komen halen. Wat je vervolgens negeert of voluit op ingaat om hen maar te bewijzen dat je kraagstatus nog niet voor verhoogt intellect zorgt.

Prachtig dan ook als ze je vervolgens een duwtje geven. Dan kan het feest beginnen.
Overigens ook de heerlijkheid meegemaakt dat een kereltje een keer een stuiver gooide. Die kon een glas bier van ons allen verwachten.
pi_29132496
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 03:04 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Misschien waar ja. Maar genieten hoe die mannetjes reageren. Helemaal geflipt waarna ze eerst verhaal komen halen. Wat je vervolgens negeert of voluit op ingaat om hen maar te bewijzen dat je kraagstatus nog niet voor verhoogt intellect zorgt.

Prachtig dan ook als ze je vervolgens een duwtje geven. Dan kan het feest beginnen.
Overigens ook de heerlijkheid meegemaakt dat een kereltje een keer een stuiver gooide. Die kon een glas bier van ons allen verwachten.
Zo ver laat ik het nooit komen. Veel verder dan een verhitte discussie ga ik niet.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 03:08:18 #207
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_29132503
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 03:06 schreef Thieske het volgende:

[..]

Zo ver laat ik het nooit komen. Veel verder dan een verhitte discussie ga ik niet.
Ik liever ook niet, maar die kereltjes zijn sneller op hun teentjes getrapt dan je denkt.
pi_29220698
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 02:07 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Ja die hebben wel geluk gehad En die jongens die bij zulke gevechten zijn betrokken zijn altijd poeslief volgens jou of niet Jezus vent ga toch op straatvechten in plaats van kung fu.
Die Kung fu stijl die ik doe is heel wat gemener en effectiever dan ordinair straatvechten...

Enne, om op je andere reacties op mij te reageren....Met mijn hersens is weinig mis, heb 2 master titels, en als barman spreek ik regelmatig mensen op hun lastige gedrag aan, ook mannen die vrouwen lastig vallen.

War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  vrijdag 29 juli 2005 @ 02:11:24 #209
124112 Groninger20
pi_29222181
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef egilio het volgende:

[..]

Die Kung fu stijl die ik doe is heel wat gemener en effectiever dan ordinair straatvechten...

Enne, om op je andere reacties op mij te reageren....Met mijn hersens is weinig mis, heb 2 master titels, en als barman spreek ik regelmatig mensen op hun lastige gedrag aan, ook mannen die vrouwen lastig vallen.

Geweldig ja
Echter: foto's op Fok mogen gebruikt worden binnen het gehele Fok! domein en er mag gequot worden.
pi_29243549
that sound do you hear it? -> no....
LOOK!!! it's resounding from the castle.... -> I don't see no castle
That's Cuz You'Re Not Looking u IDIOT!!!
Almost always, the creative dedicated minority has made the world better.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:14:42 #211
120251 thaMoon
ja nee....!
pi_29245446
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:48 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:

[..]

Verdomme, leer Nederlands. Gladiool. Dit slaat werkelijk als een tang op een varken.
Word
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
pi_29264568
Nou, zover ik het lees is het gedrag dat je volgens je openingspost vertoont gewoonweg asociaal, je verkloot namelijk om niks de avond van andere mensen. Echter, in je latere posts zwak je het weer af. Misschien is het voor iedereen duidelijker als je zelf eens aangeeft wat je nou precies bedoeld met de kleine dingen die je bedoeld die tot ruzie leiden. Is het zoiets als verkeerd aankijken, per ongeluk tegen je aanstoten? Of is het zoiets als glazen kapot op de vloer smijten? Of met bier door de lucht gooien?

Dat maakt namelijk een flink verschil in hoe mensen jou gedrag plaatsen.
  zondag 31 juli 2005 @ 14:27:34 #213
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_29292727
Oosterpark

Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_29315070
Ik vraag me altijd af waarom lui altijd ruzie zoeken. Volgens mij denken ze dat ze respect krijgen, terwijl ze dat juist kwijtraken. Het is dan ook niet verwonderlijk dat iedereen juist een hekel heeft aan luitjes als de TS. Zeker zeer prikkelbare lui die ook nog alcohol op hebben staan garant voor problemen.

Ik heb zelf vaak problemen gezien tussen zulke lui en kameraden. Gelukkig ben ik nogal breder gebouwd dan hun en heb ik dus amper last van zulke lui. Het blijft echter zeer irritant.

Zelf heb ik nog nooit ruzie gehad met uitgaan, en ik heb al heel wat ruzies gesust tijdens uitgaan, en ik ben er trots op
Zuipen doen we allemaal....
pi_29318600
And everybody is Gung Fu fighting.... these punks where dumb ass biting...
In fact it was a little bit frightening...
To see you dumb peeps writing...

tededea tededea tededea

now stop this useless fighting...
let your love stop hiding...
for brotherhood finding...
To see some true writing...
that sound do you hear it? -> no....
LOOK!!! it's resounding from the castle.... -> I don't see no castle
That's Cuz You'Re Not Looking u IDIOT!!!
Almost always, the creative dedicated minority has made the world better.
pi_29357566

[ Bericht 100% gewijzigd door Sapientiea op 02-08-2005 14:06:35 (laat ook maar) ]
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_29359804
Eerst zegt ie dat ie zonder reden ruzie uitlokt en dan is ie opeens naar eigen zeggen de held die arme meisjes redt die worden lastig gevallen. Daarbij gaat ie voor het gemak even voorbij aan het feit dat die lastigvallers dezelfde soort figuren zijn als hijzelf. Wat een randmongool.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:12:14 #218
124112 Groninger20
pi_29360080
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:03 schreef American_Nightmare het volgende:
Eerst zegt ie dat ie zonder reden ruzie uitlokt en dan is ie opeens naar eigen zeggen de held die arme meisjes redt die worden lastig gevallen. Daarbij gaat ie voor het gemak even voorbij aan het feit dat die lastigvallers dezelfde soort figuren zijn als hijzelf. Wat een randmongool.
Lul niet, vanaf bijna het begin van het topic zeg ik al dat ik geen meiden lastigval. Ik sla ook geen meiden. Daarom kan ik er ook slecht tegen als iemand tijdens het uitgaan wel een meid lastigvalt e.d. En dan gaat die jongen meestal al ver genoeg. En ik heb nu ook al 1000 keer gezegd dat het niet direct om niks is maar soms wel om heel weinig. Als een vriend van me langsloopt en ze zitten hem stom uit te lachen dan is het snel mis. En ja dat soort dingen weet je wel want ook mijn vrienden hebben mensen die hen niet mogen.

Het zijn vaak genoeg mensen die zelf stom zitten te doen en waarvan je ook al zou denken dat ze gewoon ruzie willen. Ik sla niet zomaar een vrolijk persoon voor de bek Mijn openingspost was misschien wat overdreven met 'om niks'. Vervang dat maar door situaties zoals ik die al eerder heb beschreven hier.
pi_29360649
Dan ben je dus een behoorlijk kansloos figuur. Maar ja daar ben je Groninger voor. Ik kom uit Limburg dus ik zal gelukkig niet zo snel last van je hebben. Als jij nou belooft dat je daar blijft, beloof ik dat ik nooit in Groningen kom.

Ik ken ook wel bepaalde mensen die ruziezoekerig zijn, en die hoef ik gelukkig niet tot m'n vriendenkring te rekenen. Iemand die het ook nog van zichzelf beseft en er blijkbaar trots op is, dat ben ik nog niet eerder tegengekomen dus je scoort hier wat betreft stupiditeit zeker bonuspunten mee.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:35:22 #220
124112 Groninger20
pi_29360830
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik ken ook wel bepaalde mensen die ruziezoekerig zijn, en die hoef ik gelukkig niet tot m'n vriendenkring te rekenen. Iemand die het ook nog van zichzelf beseft en er blijkbaar trots op is, dat ben ik nog niet eerder tegengekomen dus je scoort hier wat betreft stupiditeit zeker bonuspunten mee.

Naiever dan jou moeten ze ook niet worden Nog niemand tegengekomen die het van zichzelf beseft, dan is jouw wereldbeleving een stuk kleiner dan die van mij Ik ben er gewoon eerlijk over. En als ik een meid help ben ik daar wel trots op ja, ook al zullen mensen zoals jou dat toch nooit ervaren want die doen er toch niks tegen
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:25:25 #221
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29362441
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Dan ben je dus een behoorlijk kansloos figuur. Maar ja daar ben je Groninger voor.

Ik kom ook uit Groningen ja, je moet niet iedereen over dezelfde kam scheren!
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_29362522
Dan scheer ik jou wel over de kam van de Friezen.
pi_29363381
@TS: wat ben je toch een vreselijk zielig mannetje.... Als ik op de plee zit om te schijten en het lukt niet, dan is de pot vol als ik aan je denk..
Huh?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:57:16 #224
124112 Groninger20
pi_29363398
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:56 schreef Donders het volgende:
@TS: wat ben je toch een vreselijk zielig mannetje.... Als ik op de plee zit om te schijten en het lukt niet, dan is de pot vol als ik aan je denk..
Jullie kunnen wel goed schelden vechten alleen niet
pi_29363578
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Jullie kunnen wel goed schelden vechten alleen niet
Een groninger die vecht.. da's als een kwijlende triangeljosti die probeert te trommelen voor de verandering.

trots dat ie kan vechten..
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:13:34 #226
124112 Groninger20
pi_29363865
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Een groninger die vecht.. da's als een kwijlende triangeljosti die probeert te trommelen voor de verandering.

trots dat ie kan vechten..
Dit is gewoon te erg met jou
pi_29364842
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:12 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Lul niet, vanaf bijna het begin van het topic zeg ik al dat ik geen meiden lastigval. Ik sla ook geen meiden. Daarom kan ik er ook slecht tegen als iemand tijdens het uitgaan wel een meid lastigvalt e.d. En dan gaat die jongen meestal al ver genoeg. En ik heb nu ook al 1000 keer gezegd dat het niet direct om niks is maar soms wel om heel weinig. Als een vriend van me langsloopt en ze zitten hem stom uit te lachen dan is het snel mis. En ja dat soort dingen weet je wel want ook mijn vrienden hebben mensen die hen niet mogen.

Het zijn vaak genoeg mensen die zelf stom zitten te doen en waarvan je ook al zou denken dat ze gewoon ruzie willen. Ik sla niet zomaar een vrolijk persoon voor de bek Mijn openingspost was misschien wat overdreven met 'om niks'. Vervang dat maar door situaties zoals ik die al eerder heb beschreven hier.
Godsamme, een heel topic met boerenbral vullen en dan al scheldend op iedereen in een klein regeltje ineens schrijven: "Mijn openingspost was misschien wat overdreven met 'om niks'. "

Die openingspost is precies waarom iedereen concludeert dat je een mongoloide josti bent man.

En dan "lul niet" schrijven. Je doet er zelf weken over om te snappen dat mensen reageren op je openingspost, slimmerik. Blijf dan met je chipsvingers van dat toetsenbord af als je niet mee kan discussieren op grote-mensen-niveau.

en jajaja, je bent een vrouwenredder, geen mongool, dat hoef je niet voor de tachtigduizendste keer te herhalen...
twee violen en een trommel en een fluit
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:03:26 #228
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29365076
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Dan scheer ik jou wel over de kam van de Friezen.
pi_29365141
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wat jij moet doen is eens een cursus ethiek volgen aan de uni. Dan leer je dat er verschillende ethische standpunten zijn die allemaal slechts gedeeltelijk verdedigbaar zijn en dat mensen dus verschillende standpunten kunnen innemen. Relativeren, jochie, relativeren!

Dat 99 mensen iets zeggen, wil niet direct zeggen dat die ene ongelijk heeft De joden waren anti Jezus, maar hij had toch maar mooi gelijk
je kunt beter een studie rechten volgen, dat zou je misschien wat gezondere gedachten bijbrengen.
pi_29365195
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 02:10 schreef Groninger20 het volgende:

[..]

Krijg toch een leven en een nakijk op je hersenen. En dan zeggen ze dat ik hier niet helemaal deug

Ik ga nu slapen.

Ik sla ze als anderen hen lastig vallen, iets wat mensen zoals jij niet eens zouden durven en doen ook al zouden 3 jongens op een meid en jongen inslaan
Definieer lastig vallen eens. Als je met een bevredigend antwoord komt zal ik je misschien niet meer als baviaan kwalificeren.
pi_29387137
Ah, weer zo'n type als Groninger20 heeft de krant gehaald!
quote:
Kijken naar mooie vrouwen niet zonder risico
AMSTERDAM - Twee mannen zijn in Tilburg mishandeld omdat ze naar een mooie vrouw keken.

De Tilburgers (21 en 22 jaar oud) werden op de Mina Krusemanweg in Tilburg mishandeld. Ze vermoeden dat de mishandeling een gevolg is geweest van het feit dat zij op de Blaakweg naar een mooie vrouw keken. Deze vrouw zat op de passagierstoel in een personenauto die op de Blaakweg naast de auto van de Tilburgse mannen stond. Toen het tweetal wegreed, werden zij achtervolgd door de bestuurder van de auto met de mooie vrouw. Op de Mina Krusemanweg werd het tweetal tot stoppen gedwongen en in elkaar geslagen.
bron: www.telegraaf.nl

Het is toch maar goed dat er van die vrouwenbeschermers zijn!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_29388078
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:00 schreef Roquefort het volgende:
Ah, weer zo'n type als Groninger20 heeft de krant gehaald!
[..]

bron: www.telegraaf.nl

Het is toch maar goed dat er van die vrouwenbeschermers zijn!
Inderdaad. De eerwraak heeft weer zegegevierd. Wat een heerlijk fenomeen toch! Blij dat die Groningers ook integreren nu.
pi_29388164
Ruzie uitlokken,..
Wat een idioot.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:54:09 #234
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29388622
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:34 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Blij dat die Groningers ook integreren nu.
pi_29395659
Hun waren
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:28:03 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29395813
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:06 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

je kunt beter een studie rechten volgen, dat zou je misschien wat gezondere gedachten bijbrengen.
ja bijvoorbeeld dat iedereen recht heeft op een advocaat en je dus als advocaat je eigen verstand maar moet uitschakelen om een kinderverkrachter op vrije voeten te krijgen. Dat is justice!

Rechtenstudent zeker? Diederik
Niet meer actief op Fok!
pi_29396631
TS komt zeker uit Zoutkamp, of Oude Pekela ("Wij praten niet, wij slaan liever")

Mensen, dit is niet de gemiddelde Groninger, ik herhaal, dit is NIET de gemiddelde Groninger.
alias Capriccio Dieu Donné
pi_29396735
Ik wens trouwens de TS veel plezier met z'n wasknijper-in-elkaar-zet carrière.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:55:16 #239
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29396766
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik wens trouwens de TS veel plezier met z'n wasknijper-in-elkaar-zet carrière.
(off-topic)
pi_29396891
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja bijvoorbeeld dat iedereen recht heeft op een advocaat en je dus als advocaat je eigen verstand maar moet uitschakelen om een kinderverkrachter op vrije voeten te krijgen. Dat is justice!

Rechtenstudent zeker? Diederik
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:08:01 #241
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29397229
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
TS komt zeker uit Zoutkamp, of Oude Pekela ("Wij praten niet, wij slaan liever")

Mensen, dit is niet de gemiddelde Groninger, ik herhaal, dit is NIET de gemiddelde Groninger.
Eindelijk iemand die het wel snapt.
pi_29397310
Haha, wat een vermaak, ik lach je gewoon in je gezicht uit (of is die al kapot geslagen door mensen die jou vechtmentaliteit niet echt waarderen?).... Loserrrrrrrrrrrr
pi_29397743
Ga dan lekker een boxclub of streetfightingvereniging zoeken ofzo. Dan kun je mensen die er hetzelfde over denken lekker in elkaar slaan (of natuurlijk lekker in elkaar geslagen worden).
Maar val mij en mijn vredelievende medemand niet lastig met dit gestoorde gedrag.
Bosmongool
pi_29397858
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:08 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het wel snapt.
Dat iemand z'n afkomst als tag gebruikt is op zich al een teken van inhoudsloosheid. Ik bedoel, als je niks anders weet te verzinnen dan je afkomst, ik bedoel iedereen heeft toch een afkomst, en als 'ie in Groningen staat rond te brullen dat 'ie Groninger is......
En mensen van de zelfde afkomst worden daarop aangekeken, uiteraard
pi_29398100
Ik krijg bij het lezen van de OP steeds maar weer een beeld op mijn netvlies van TS die huilend op straat ligt en wanhopig probeert zijn darmen in zijn lichaam te houden. Dit omdat hij een keer de verkeerde tegenkwam. Geeft een beetje een mixed gevoel.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_29398167
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:35 schreef wonko het volgende:
Ik krijg bij het lezen van de OP steeds maar weer een beeld op mijn netvlies van TS die huilend op straat ligt en wanhopig probeert zijn darmen in zijn lichaam te houden. Dit omdat hij een keer de verkeerde tegenkwam. Geeft een beetje een mixed gevoel.
haha dat geeft me juist een topgevoel! Bedankt
pi_29400398
AllEen AlS Er NOg MEeR GeIlE BreEzERz ZijN WaNt Dan kan Ick WeeR NeuCken Das Te gangsTaAa.. ChiCkZ DiGGen die MacHoz!

woensdag 3 augustus 2005 @ 19:32:23 #248
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_29401315
nou, de andere reacties zeggen al genoeg, iedereen vindt jou gewoon een enorm zielige eikel, maar ff een vraagje:

Ben jij ook de persoon die willekeurige, personen met lang haar in elkaar slaat voor café Hoppe in Winschoten?

Edit:
toch jammer he, dat er ook nog vredelievende personen zijn die niet terug slaan
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:41:20 #249
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_29401575
[optie a]
Heb je een keer de kans om met een dergelijk persoon te praten dan wordt hij volledig uitgekafferd door een stel ervaringsdeskundigen in het "slachtoffer zijn", foei mensen foei .

Hij heeft last van geldingsdrang en jullie hebben last van het feit dat jullie eindelijk eens ongestraft een vechtertje de baas kunnen zonder een blauw oog op te lopen, hey dat is ook geldingsdrang .
[/optie a]

[optie b]

Right on !! ....

[/optie b]

[ Bericht 30% gewijzigd door bramiozo2002 op 03-08-2005 19:47:20 ]
if you assume nothing you assume you know everything
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:55:26 #250
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29402036
ga elkaar eens allemaal goed de hersens uit de harses trappen dan , zijn we ook van jullie inteelt figuren die andere mensen hun avondje verpesten met agressief gekut af.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')