ik heb 1 nieuwe lintje en 2 nieuwe badges gehaald net effequote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Net even een rondje gespeelde met NLboy BMH en Kogelvoer. Was wel even leuk, je merkt duidelijk dat als je je in kleine squads over het veld rondbeweegt je veel sterker bent. Meteen nog even m'n Basic Assault Badge gehaald.
was net fantastisch leuk. Ik als Engineer, NLboy als medic, kogelvoer als sniper & misterfox als Assault.. Een perfecte combinatie.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Net even een rondje gespeelde met NLboy BMH en Kogelvoer. Was wel even leuk, je merkt duidelijk dat als je je in kleine squads over het veld rondbeweegt je veel sterker bent. Meteen nog even m'n Basic Assault Badge gehaald.
en ik was ook nog dei gast met C4 he kwee nie hoe die heet:)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:31 schreef BMH het volgende:
[..]
was net fantastisch leuk. Ik als Engineer, NLboy als medic, kogelvoer als sniper & misterfox als Assault.. Een perfecte combinatie.
Als we dood gingen revivde nl ons. Als ons vervoer schade had repairde ik. Kogelvoer gaf ons backup van daken & Misterfox ragde er op los.
![]()
rechter click op kaart...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:41 schreef trith het volgende:
`Jesus ik ping als een gek echt kut. Verder weet iemand hoe je als squadleader een punt in de map kan aanwijzen waar je members naar toe moeten 'moven'. Of aanvallen, als ik op move klik dan komen ze naar mijn punt en ik wil in de map een plaats kunnen uitpikken,.
Roep de server even door of voeg me even toe op Xfire: fjdquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:38 schreef Steeven het volgende:
Ik meld me hierbij aan voor een potje, liefst op een ranked server. Vagere_Hein meldt zich ook btw.
Ik ken niet precies de tijden ervan maar ze worden zeker niet direct bijgewerkt nee. Kan enkele uren tot dagen op zich laten wachten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:24 schreef escape_nl het volgende:
worden de memberstats 1 keer in de zoveel tijd bijgewerkt?
damn!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:54 schreef Steeven het volgende:
Ging lekker.
[[url=http://img192.imageshack.us/img192/5577/monster3hl.th.jpg]afbeelding][/URL]
Klopt ja. Toen we eenmaal die Blackhawk hadden gejat begonnen de punten binnen te stromen als water uit de kraanquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:37 schreef GameCrazy het volgende:
Het ging zeker lekker, maar waar ik me wel steeds meer aan erger is dat die geweren in de chinese helikopter gewoon hartstikke zijn, slecht je raakt er geen drol mee.
19:30/20:00 ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:47 schreef Umm-Qasr het volgende:
Vanavond weer mannen?? Ursel, Nlboy, Stoja, System ... de Vlaai Squad needs you ...![]()
Ja ik ben in opkomstquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:40 schreef Blinker het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik mijn 2e plek in de stats hard moet gaan verdedigen.
Ik kan het hele weekend niet Battlefielden helaas..
Ik kom ook zoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:04 schreef i-spy24 het volgende:
Ja hallo... zijn jullie er nu dan wel (ik ga dus nu inloggen)
Hoiquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:16 schreef i-spy24 het volgende:
Ja hallo.. wat is dit nou??
Even wachten tot iemand een IP plaatst. Wacht eigenlijk op iemand uit de Vlaai squad, dan hebben wel al 5 Fok!ers op dezelfde server.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kom ook zoNiet op de eerder aangegeven server trouwens maar op een ranked server.
Nee hoor. Ik heb een hele week niet gespeeld en sta nog eerstequote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:40 schreef Blinker het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik mijn 2e plek in de stats hard moet gaan verdedigen.
Ik kan het hele weekend niet Battlefielden helaas..
Met een beetje videokaart moet dat denk ik wel lukken ja. Merk zelf dat vooral m'n geheugen zwaar gebruikt wordt (512mb)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:18 schreef Enchanter het volgende:
ALs ik een nieuwe videokaart koop (heb nu een G-force 4) , draait het dan een beetje op een P4 1,8 Ghz met 1.5 gig ?
Nu ook al bezig ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:20 schreef Steeven het volgende:
Nee hoor. Ik heb een hele week niet gespeeld en sta nog eerste.
Speel je dan wel op een ranked server?? denk het niet!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:06 schreef Opie het volgende:
Ik heb na het veelvuldig spelen van de demo toch ook maar de volle versie gekocht en geregistreerd. Alleen vraag ik mij af hoe ik mijn statistieken kan bekijken. Ik heb al diverse matches gespeeld tot diep in de nacht, maar zodra ik naar het BFHQ menu ga, staan er alleen maar 0-en bij m'n stats en speeltijd.
Ik heb in m'n server list de optie "ranked server" aangevinkt en zelfs na het spelen van een aantal matches daarop had ik nog geen stats in het BFHQ menu.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Speel je dan wel op een ranked server?? denk het niet!
Wil je nog spelen ? en Droopie ook ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:00 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik wilde nog ff spelen maar waar een paar Fok!kers zaten was de server vol. Volgende keer beter ...
85.236.101.8quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:48 schreef UnleashMitch het volgende:
We zitten nu op 81.166.125.3 std poort geloof ik.
Hmm wat precies? Worden de miniguns vd blackhawk iets minder goed ofzo?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:53 schreef popolon het volgende:Gameplay tweaks - the way transport helicopters work will be tweaked.
Dat staat er verder niet bijquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:33 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Hmm wat precies? Worden de miniguns vd blackhawk iets minder goed ofzo?
Wij hebben ons iig prima vermaakt, tegen het eind werd teamplay wat minderquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:55 schreef i-spy24 het volgende:
Maar verder heb ik me wel vermaakt. alleen weer niet met de FOk leden die eerst vooraf zoveel blabla hadden dat het allemaal waanzinnig zou worden..![]()
Ik heb m 1x gehad en dat gaf zo'n goed gevoelquote:
Gast je moet niet zo zeiken en gewoon opletten wij hebben hier met 5 man zitten spelen op een server..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:55 schreef i-spy24 het volgende:
Nou...heb dan eindelijk BF op laatst gegeven IP nummer/server gespeeld. Lekker druk maar ook hier was het : " Iedereen voorzichzelf en God voor ons allen "
Het was op een bepaalt moment zo erg dat ik als enige vanuit een roof-position= dak de Iraniers (of waren het Irakezen?) onder vuur nam met enerzijds de stengun en anderzijds de bazooka.
En waar waren mijn backups? Nou... die waren ergens anders in het dorp druk bezig te zijn...en dat terwijl ik meerdermalen om backup vroeg danwel extra amunitie die dus niet kwam.
En dan zul je je vragen: " waar was de commander? " Nou die vond ik in eerdere missies altijd op de basis liggend achter een huis commando's te geven ipv mee te participeren in het gevecht danwel net achter de eenheden.
Ik heb hem dus eerst de gelegenheid gegeven om mee te doen, dan werd niet gedaan, toen 2 schoten naast zij ligpositie, de sukkel bleef liggen, oproepen om mee te doen, reageerde hij niet op: Nouja, toen datgeen wat in het Oorlogsrecht geldt bij verraders/weigeraars:
Ik heb um doodgeschoten en de straf nam ik voor lief.![]()
Maar verder heb ik me wel vermaakt. alleen weer niet met de FOk leden die eerst vooraf zoveel blabla hadden dat het allemaal waanzinnig zou worden..![]()
bij mij ookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb m 1x gehad en dat gaf zo'n goed gevoel
Daarnaast is het zeer aan te raden om Teamspeak te gebruiken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg weinig naar de geschreven tekst kijk, ik ben zelf veels te druk bezig op t slagveld. Met TS kan je elkaar toeroepen, dan kan je elkaar beter helpen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:40 schreef Sickert het volgende:
en ff om je nog verder te pesten de potjes die we gespeeld hebben waren cool!![]()
gosertje...waarom moet ik een helemaal naar een f*ckin website gaan om een apart progje te installeren om het spel te spelen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:40 schreef 'Sickert' het volgende:
Gast je moet niet zo zeiken en gewoon opletten.
Wij hebben hier met 5 man zitten spelen op een server..![]()
Nlboy
Johan45453545 nogwat
Jafarx
JFD
en ikzelf Sickert.nl
Install gewoon xfire en voeg JFD, Niveklaams, of Jafarx toe
Dat jij een Noob bent daar kunnen wij niks aan doen![]()
en ff om je nog verder te pesten de potjes die we gespeeld hebben waren cool!
Een eigen server werd te duur, we hebben een poging gedaan om t van de grond te krijgen maar door te hoge kosten ging het uiteindelijk niet door. Het grote voordeel van Xfire is dat je je vrienden snel kan vinden. Die optie zou eigenlijk in t spel moeten zitten maar helaas dat is niet zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:58 schreef i-spy24 het volgende:
gosertje...waarom moet ik een helemaal naar een f*ckin website gaan om een apart progje te installeren om het spel te spelen?![]()
Waarom hebben jullie niet gewoon het een standaard server zoals de meesten die online zitten zodat je alleen met invoering van IP nummer/Poort in kunt loggen (desnoods voorzien van password als je toch zo graag alleen invites wilt hebben) zodat het ook makkelijker voor andere gasten is te vinden...![]()
Ik heb hem 2x dood gemaakt. En t gaf me een nog beter gevoel omdat ik al niet zo veel kills maakte. Was wel erg tof samen zo in de auto en dan die irritante nlboy ...quote:
NOOB! wij spelen voor de lol en willen kosteloos spelen... via xfire werkt het perfect...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:58 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
gosertje...waarom moet ik een helemaal naar een f*ckin website gaan om een apart progje te installeren om het spel te spelen?![]()
Waarom hebben jullie niet gewoon het een standaard server zoals de meesten die online zitten zodat je alleen met invoering van IP nummer/Poort in kunt loggen (desnoods voorzien van password als je toch zo graag alleen invites wilt hebben) zodat het ook makkelijker voor andere gasten is te vinden...![]()
1. Je moet niet zeuren.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:58 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ach Fok youquote:Op zondag 24 juli 2005 01:16 schreef nlboy het volgende:
En ik vond het heel gezellig vanavond...steeds kwam het FOK! Auto'tje langs, maar helaas was er geen plek meer en moest ik maar zwaar geschut inzetten op de FOKkers, omdat ze gewoon niet met mij moeten fokken!
Ghehehequote:Op zondag 24 juli 2005 01:16 schreef nlboy het volgende:
En ik vond het heel gezellig vanavond...steeds kwam het FOK! Auto'tje langs, maar helaas was er geen plek meer en moest ik maar zwaar geschut inzetten op de FOKkers, omdat ze gewoon niet met mij moeten fokken!
*kuch*
Ik was lekker aan t slapenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:20 schreef Umm-Qasr het volgende:
Kom je ook ff spelen FJD samen met mij en Nlboy?
20:00 prikken met z'n allen ?quote:Op zondag 24 juli 2005 09:36 schreef escape_nl het volgende:
vanavond kan ik ook weer meedoen, hopelijk zijn er dan meer fokkers aanwezig
quote:Op zondag 24 juli 2005 10:34 schreef BMH het volgende:
Ik heb em!
The Distinguished Service Ribbon
"Awarded to recognize the superior achievement of an individual in all aspects of unit command"
48 uur. Je krijgt de ribbon als je goede dingen hebt gedaan als: Commander, Squad leader & squad member.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]heb je in totaal dus al meer dan 30 uur gespeeld
TotalBF2.com geeft aan:quote:Op zondag 24 juli 2005 10:37 schreef BMH het volgende:
48 uur. Je krijgt de ribbon als je goede dingen hebt gedaan als: Commander, Squad leader & squad member.
Dan kan het wel kloppen:quote:Op zondag 24 juli 2005 10:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
TotalBF2.com geeft aan:
10 global hours als squad member, squad leader, commander (dus 3x10 uur)
Team score of 15 in 1 game.
quote:Commander 11h 12m 14s
Squad Leader 10h 10m 18s
Squad Member 1d 0h 23m 10s
Lone Wolf 1h 53m 59s
Total 1d 23h 41m 02s
Vanavond ! en ook Teamspeak trouwensquote:Op zondag 24 juli 2005 10:43 schreef BMH het volgende:
Xfire!
Ga je ons dan weer afluisteren en opblazen ?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 11:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ga je ons dan weer afluisteren en opblazen ?
We moeten trouwens nog steeds een mooie clan naam verzinnen
Vlaai.nl was al ingenomenBattleVlaai.nl dan maar
En dan als logo die irritante kikker met een gat tussen z'n ogenquote:
Ja, bizar, dat willen we.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
En dan als logo die irritante kikker met een gat tussen z'n ogen
Ik ben erg slecht in Photoshoppen e.d. dus van mij hoef je niet heel veel creativiteit te verwachtenquote:Op zondag 24 juli 2005 12:17 schreef Droopie het volgende:
Ja, bizar, dat willen we.
En als iemand heel handig is met ons eigen liedje, en ipv. dat ring, ring, ring, ring, ring,
dan het geluid van een machinegeweer.
Ik kom eraanquote:Op zondag 24 juli 2005 12:15 schreef Droopie het volgende:
kom allen
xfire: Johan5324 en Nlboy zit ook al op de TS.
Balen, hun server zit volquote:
maar geen TSquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 12:42 schreef nlboy het volgende:
Ik had even niks te doen: www.nlboy.nl/crazyfok.wmv(filmpje)
Ben je wel beter in t plakken en knippen met Photoshopquote:Op zondag 24 juli 2005 12:54 schreef nlboy het volgende:
Idd maja ben helaas nog niet zo heel goed in monteren.
Dan moet je die bewegende kikker bij elke seconden knippen en dat duurt ff.
Een clanwar tegen wie?quote:Op zondag 24 juli 2005 14:16 schreef UnleashMitch het volgende:
2e Fok! Clanwar
Zoals al aangegeven komt er aanstaande maandag een nieuwe clanwar voor de members van de Fok! clan. De meesten hebben gemerkt dat het afgelopen donderdag niet 100% lekker liep, de server raakte veels te snel vol en de TS server werd niet gebruikt.
Gelukkig hebben we afgelopen week een aanbod gekregen om een supersnelle (unranked) server te gebruiken voor de Clanwar. Deze server is grotendeels van de tijd leeg en er werd ons dan ook gevraagd of we daar eens verandering in wilde brengen.
Dat gaan we dan ook doen! A.s. maandag om 19:30 gaan we van start voor de 2e Fok! Clanwar. We zullen aanwezig zijn op de volgende server : 217.148.191.27 de poort is: 16567
Daarnaast gaan we ook zeker gebruik maken van een TeamSpeak server, dat is gezellig en vooral erg handig in het heetst van de strijd. De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 213.239.170.37:8767.
Hopelijk allemaal tot morgenavond!
Tegen onszelfquote:Op zondag 24 juli 2005 14:21 schreef BMH het volgende:
Een clanwar tegen wie?
quote:Op zondag 24 juli 2005 14:26 schreef nlboy het volgende:
Teamspeak is toch? 213.239.170.37:8775
ursel welke is nou van Fok?![]()
Damn, klopt inderdaad. Onvolkomenheden slaan nog even de klokquote:Op zondag 24 juli 2005 15:48 schreef ursel het volgende:
Draait toch geen andere TS op dit IP/port??
[edit]
ooh ik zie het ja.. In de mailing staat verkeerde port gemeld..:P
Is idd port 8775
[/edit]
Ik ben er dinsdag iig ook weer dus ik ben er twee dagenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuk dat jullie maandag op onze server komen gamen, maar ik weet niet hoeveel er van ons aanwezig zullen zijn. Ik zelf kan niet en er zijn nog een aantal andere met vakantie.
Dinsdag kunnen er vanuit [FoD] meer. Er hebben er 5 gezegd dat ze kunnen en een aantal andere hebben nog niet gereageerd. Ik ga kijken of ik nog wat manschappen kan optrommelen.
We vinden het in ieder geval wel leuk op met/tegen jullie te battlen.
Zodra ik meer weet post ik het.
Dinsdag ben ik er sowieso bijquote:Op zondag 24 juli 2005 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuk dat jullie maandag op onze server komen gamen, maar ik weet niet hoeveel er van ons aanwezig zullen zijn. Ik zelf kan niet en er zijn nog een aantal andere met vakantie.
Dinsdag kunnen er vanuit [FoD] meer. Er hebben er 5 gezegd dat ze kunnen en een aantal andere hebben nog niet gereageerd. Ik ga kijken of ik nog wat manschappen kan optrommelen
Ik kom er zo aanquote:Op zondag 24 juli 2005 16:03 schreef Sickert het volgende:
doen we nog een potje of niet? heb wel zin komt allen!!
Gewoon naar het multiplayer gedeelte (ingame dus) en dan staat het aan de linkerkant net onder het midden.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:32 schreef Jump het volgende:
Stomme vraag. Hoe kan je direct op ip conencten ?
dat ik daar over gekeken hebquote:Op zondag 24 juli 2005 16:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Gewoon naar het multiplayer gedeelte (ingame dus) en dan staat het aan de linkerkant net onder het midden.
Klopt, dat heb je gemist. Na een week is de gehele database verwijderd door een bruteforce aanval....kortom, even opnieuw registreren svp. Excuses voor het ongemak.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik sta niet meer bij de Clan members?
Ik was op vakantie dus daarom heb ik niet kunnen spelen....
40 Commander points in one round.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:08 schreef ursel het volgende:
Maandag gaat niet lukken helaas..
Dinsdag denk ik wel.
Wat moest je nou ook alweer exact doen voor die commander batch??
Vlaaisquad newbee meldquote:Op zondag 24 juli 2005 18:05 schreef kievit19 het volgende:
is maandag de vlaaisquad weer compleet????
afgelopen donderdag was wel rieleks
Had al een keer 62.. maar dat was omdat mijn team won en m'n punten verdubbelden.. dat telt dus zeker niet dan..quote:Op zondag 24 juli 2005 18:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
40 Commander points in one round.
213.239.170.37:8775 momenteel spelen er 3 Fokkers op die server.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:29 schreef nlboy het volgende:
[..]
213.239.170.37:8775 momenteel spelen er 3 Fokkers op die server.
Artillary en deed zelf als engineer rondlopen.. Althans, lag in een hoekje bij de artillary, zodra deze kapot gemaakt werd vroeg ik om back-up en ging deze fixen. Dus voor fixen en voor artillary kreeg ik punten. Sporadisch killde ik er ook een toen die te dicht bij mij kwam..quote:Op zondag 24 juli 2005 18:29 schreef nlboy het volgende:
Mij lukt het niet om een commander te zijn en dan punten te halen...waar kan je vooral mee scoren als commander?
Kan iemand me helpen please?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok doe ik.
Ow nee he...me BF2 werkt niet meer na installeren van de Patch uit de OP
Als ik em opstart dan gaat het beeld een paar keer knipperen en kom ik weer op m'n bureaublad.
Iemand een oplossing?
Heb je echt alles van Omega verwijderd? http://www.omegadrivers.net/ati/ati_faq.phpquote:Op zondag 24 juli 2005 20:02 schreef kievit19 het volgende:
ARGH!!!
ik heb een probleem , ik ben van omega drivers terug-gegaan naar catalyst drivers, en nou is het hele beeld verneukt in BF2,
een nieuwe install heb ik al geprobeerd (van bf2)
maar mocht niet baten,
of moet ik nou echt mijn hele computer weer opnieuw gaan installeren ???
quote:What is the full uninstall procedure I must follow if I want to remove the XX drivers from my system?
Before you start this full uninstall procedure, make sure you have downloaded and installed the latest version of Driver Cleaner; if you are using my drivers then a special version of Driver Cleaner is already included.
1. Go to the Windows Control Panel, Add/Remove Programs section.
2. Uninstall the ATI Control Panel or Catalyst Control Center, don’t restart.
3. If uninstalling the Omega Drivers, uninstall Radlinker.
4. Uninstall the existing driver set, restart.
5. Boot your PC in safe mode.
6. Run Driver Cleaner, restart afterwards.
7. If uninstalling the Omega Drivers, now uninstall the Setup Tools from the Start Menu.
8. Now you can install any driver you like.
Ik wil wel maar geen Operation Clean Sweep met 16 spelers.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:25 schreef BMH het volgende:
Gaan we nu spelen?
....quote:Op zondag 24 juli 2005 20:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik wil wel maar geen Operation Clean Sweep met 16 spelers.
geduld is een schone zaak mijn jong.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:28 schreef dekkered het volgende:
men stats doen et niet meer goed heb net op een ranked server gespeeld en op die server zegt dat ik de volgende rang ben maar bij men stats staaat et niet
ga jij s'avonds laat ook bij je maten langs, om te vertellen dat je zo leuke avond heb gehad zonder hen.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:32 schreef i-spy24 het volgende:
Zo ook weer ff online gespeeld. Natuurlijk niet met dat geweldige FOK team die een apart progje vraagt maar met andere europeanen die gewoon op de vele internationale ranked servers zijn te vinden.
Tegen Amerikanen gespeeld met Duitsers,Italianen, Engelsen,Fransen... en gewonnen op verschillende levels.
Morgen weer een potje...
je wordt beter, ik heb 1000 kills en 2000 deaths, met anti tank. maar als je medic of support bent, en er zijn niet te veel met die klasse, schieten de punten je om de orenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:33 schreef Neohammer het volgende:
Mag ik heel ff tussendoor: ik raak zeer weinig in dat spel. Het frustreert nogal, ik heb voor een stilstaand figuurtje, minstens 8 kogels nodig. (op 50 meter met een g36.) Zelfs op servers met een goede ping. (30) Ook valt het me op dat voertuigen voor andere mensen er sneller zijn dan voormezelf. (op het moment dat een heli verschijnt, zitten er al 2 in...) Ik heb het idee dat ik echt achter loop.
Iemand tips?
Begrijp het niet helemaal.Bedoel je dat je elke keer te laat komt of teveel munitie moet verspillen om iemand te killen?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:33[ schreef 'Neohammer' het volgende:
Mag ik heel ff tussendoor: ik raak zeer weinig in dat spel. Het frustreert nogal, ik heb voor een stilstaand figuurtje, minstens 8 kogels nodig. (op 50 meter met een g36.) Zelfs op servers met een goede ping. (30) Ook valt het me op dat voertuigen voor andere mensen er sneller zijn dan voormezelf. (op het moment dat een heli verschijnt, zitten er al 2 in...) Ik heb het idee dat ik echt achter loop.Iemand tips?![]()
OMG, ik heb die nog niet deftig bekeken. Maar dan kje voor de link. Er zitten toch wel medailles tussen waarvoor je geschitfe dingen moet doen.quote:
Aan 5 uur per dag gemiddeld is dat nog 600 dagenquote:· 3000 Global Hours in Armor Vehicle (Tank/APC type)
Ik win ook liever hoor, maar een medaille is altijd mooi meegenomenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:05 schreef i-spy24 het volgende:
Jongens gaat het nu je alleen maar om dat *fruit* (medailles& ribbons) of gewoon om de lol om als team te winnen van de tegenstander door 'slim' te spelen?
Mij het laatste in ieder geval...
Mij om beide.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:05 schreef i-spy24 het volgende:
Jongens gaat het nu je alleen maar om dat *fruit* (medailles& ribbons) of gewoon om de lol om als team te winnen van de tegenstander door 'slim' te spelen?
Mij het laatste in ieder geval...
daar wil nog ff aan toevoegen :quote:
Battelfield 2 Taktiek Thread FOKquote:Op maandag 25 juli 2005 00:29 uur schreef 'nlboy' het volgende:
Wow dat wist ik nog niet...*kuch*
Je vergeet nog alleen 1 punt: Download Xfire om zo makkelijker te joinen op een server,
zonder dat iemand steeds de IP's moet doorgeven.
Maar wel bedankt voor deze bijdrage want ik denk dat er fokkers zijn die dat nog niet wisten
of voor het eerst Battlefield spelen.
TIP: Maak een site voor n00bs en train ze, dan maak je hun erg blij. Succes.(serieus)
Beetje triest vind je ook niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:55 schreef i-spy24 het volgende:
Ik heb um doodgeschoten en de straf nam ik voor lief.![]()
1 woord: Triestquote:Op maandag 25 juli 2005 01:02 schreef Gamedemon het volgende:
zoek die homo(s) dan op en spring express voor hun jeep of tank , en het liefst meerdere keren, en punish ze er voor mischien leren die gasten het dan is af
en daarnaast, een commander die heftig in gevecht is kan je moeilijker backuppen met artillery etc maar goedquote:Op maandag 25 juli 2005 07:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Beetje triest vind je ook niet.
Je bent een nog slechtere teamplayer dan de overige (niet teamkillers) in die ronde.
Een commander hoort niet op het battlefield!
Wat heb je aan een dooie commander.
Ik zal als ik vandaag thuis kom deze maps in de rotation zetten. Kunnen jullie die vanavond spelen. Ik weet niet of er een andere admin van [FoD] is. Ik zal op ons forum even posten dat ik die maps gespeeld gaan worden, zodat een andere admin ze niet wijzigd (hoop ik)quote:Op maandag 25 juli 2005 09:31 schreef UnleashMitch het volgende:
Zoals ik al reeds aangaf heb ik een grote voorkeur voor de maps:
Dalian Plant
Mashtuur City
Sharqi Peninsula
Strike at Karkand
1 round per map
10 minutes in 1 roundquote:Op maandag 25 juli 2005 09:42 schreef ViPeRII het volgende:
Transport 4h 21m 24s 122 131 0.93 29
En nog geen Basic Transport badge :S
Verder ging het eigenlijk prima vannochted met mijn ogen nog dicht ;-)
Mochten jullie nog andere voorkeuren hebben dan moet je die er ook vooral tussenzetten. Het is niet dat deze vier de keuze van Fok! is en dat we anders niet komen spelen. Gaat mij er voornamelijk om dat 16vs16 op een uitgestrekte map niet echt fun is naar mijn mening, vandaar.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zal als ik vandaag thuis kom deze maps in de rotation zetten. Kunnen jullie die vanavond spelen. Ik weet niet of er een andere admin van [FoD] is. Ik zal op ons forum even posten dat ik die maps gespeeld gaan worden, zodat een andere admin ze niet wijzigd (hoop ik)
Dat is zeker een goed idee ja. Helemaal vergeten, er zit ook zo'n map bij met 8 flags waarvan er 3 standaard voor de MEC zijnquote:Op maandag 25 juli 2005 09:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het kan zijn dat we ook 2 rounds per map doen. Ik wil kijken of ik de teams na elke ronde kan switchen, zodat je in karkand eerst mag verdedigen (MEC) en vervolgens mag aanvallen (US)
Basic Helicopter Badge: 15 minutes in a helicopter in 1 round.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:00 schreef ViPeRII het volgende:
Ah in 1 ronde... :S nah laat die badge maar aan mijn neus voorbij gaanTrouwens, werkt niet als je piloot bent van een transport heli, weet zeker dat ik hem dan al lang had gehad!
Post het gewoon nog een keer voor iedereen die het gemist heeftquote:Op maandag 25 juli 2005 10:03 schreef ViPeRII het volgende:
Erhm prima, moet ff kijken welke server dat dan is?
Kopier voor TeamSpeak de gehele link in je quick connect schermpje en het werkt. Het poortnr is nml niet de std poort, vandaar. De server is een unranked server mogelijk gemaakt door de FightorDie Clan die vanavond mee zal doen.quote:2e Fok! Clanwar
De Battlefield 2 server die we gaan gebruiken is:: 217.148.191.27 de poort is: 16567
De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 213.239.170.37:8775
Sorryquote:Op maandag 25 juli 2005 10:18 schreef PirE het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de lijst van actieve BF2 spelende fokkers.
Hopelijk tot vanavondquote:Ik ga proberen om vanavond aanwezig te zijn. Heb nog geen vakantie, is dus even afwachten hoe laat ik klaar ben met werken :\.
Mja wat is een std port nr. Als er meerdere servers draaien heb je dat al snel..quote:Op maandag 25 juli 2005 10:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Post het gewoon nog een keer voor iedereen die het gemist heeft![]()
[..]
Kopier voor TeamSpeak de gehele link in je quick connect schermpje en het werkt. Het poortnr is nml niet de std poort, vandaar. De server is een unranked server mogelijk gemaakt door de FightorDie Clan die vanavond mee zal doen.
Voor de mensen die hun TS willen testen. Als het goed is kom je op een server waar 3 kanalen zijn: USA China en MEC en zit iig de user FJD op de server. Ik zal alleen niet reageren want ik ben straks weg
Geloof dat hun ook al een TSserver hebben dus volgens mij gaat dat helemaal goed komenquote:Op maandag 25 juli 2005 10:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja wat is een std port nr. Als er meerdere servers draaien heb je dat al snel..
Als er een extra admin voor de TS geregeld moet worden hoor ik het wel.
Das wel cool jaquote:Op maandag 25 juli 2005 11:19 schreef Silver_Shark het volgende:
atletico ananas
quote:en costa en nu we er toch zijn )
damn dan moet je lid zijn...quote:Op maandag 25 juli 2005 11:35 schreef UnleashMitch het volgende:
Misschien wel een tip om eens de Prima Battlefield 2 Guide door te lezen. Staan vaak erg triviale dingen in maar zo tussen de regels door steek je er zeker wat van op.
Hier de strategy guide van IGN: http://guides.ign.com/guides/677882/
Ik upload wel die PDF naar mijn site.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 11:46 schreef nlboy het volgende:
Ik upload wel die PDF naar mijn site. Moment...
mijn gamenaam is: Stojakovicquote:Op maandag 25 juli 2005 10:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je staat nu wel in het OPtxt bestandje, in het volgende deel sta je erbij. alleen nog even je gamenaam doorgeven en dan kom je ook in de rankings, anders moet ik zoveel topics doorzoeken
Volgens mij moet je minimaal 5 kills hebben en 20 deaths. Maar ik heb nog nooit gespeeld voor een purple heartquote:Op maandag 25 juli 2005 12:02 schreef UnleashMitch het volgende:
We gaan uit van 19:30 maar je kan de meeste al wel eerder vinden op de TeamSpeak server. Vanaf 19:30 gaan we iig zeker over op de trainingserver onveilig maken
Ik heb zelf toch al meerdere malen een 1:4 ratio gehaald (meer zelfs) maar nog geen purple heart...moet je echt precies 1:4 hebben of mag het ook meer zijn ?
als je dan 6 kills heb moet je 24 keer doodgaan en zo verderquote:Op maandag 25 juli 2005 12:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgens mij moet je minimaal 5 kills hebben en 20 deaths. Maar ik heb nog nooit gespeeld voor een purple heart
We zien jullie vanzelf verschijnen.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wij beginnen meestal wat later, aangezien we allemaal eerst moeten werken, maar ik denk dat de meeste er rond 20:00 zullen zijn. Vanavond weet ik het alleen niet hoeveel er zijn, jullie kunnen dan vanavond mooi oefenen voor morgen
Dan schoppen we er toch wat mensen uitquote:Op maandag 25 juli 2005 12:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
We zien jullie vanzelf verschijnen.
Zou wel een grap zijn als jullie straks niet meer op je eigen server kunnen omdat Fok! m volgekregen heeft![]()
Ik zit op mijn werk en vandaar uit kan ik niet op onze server komen, maar ik zal aan het einde van de middag de maps in de rotation gooien.quote:PS was t nog gelukt met die maps in de server ?
kan wel men team speak aan zetten om et te horen denk ikquote:Op zondag 24 juli 2005 22:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak mijn jong.
maar voor morgen lijkt het me wel handig dat we een squad vormen met mensen die teamspeak
gebruiken. want als er mensen die dat niet hebben rijden en jij zit achterop kan je blijven roepen, maar ze horen je toch niet. en eventueel beginnen we 2 squads en lopen we met zijn twaalven
de map af. moeten we de artillery uitschakelen want anders ben je kogelvoer.
jij vind et mischien triest maar ik word strontziek van die mongolen die je artillery inrijden en je punishen omdat die gasten niet op hun mini map kijken, ik gooi het heus niet midden op me eigen team, maar bijna elk potje rijden die kutmongolen er wel in en punishen ze voor hun eigen domme fout.quote:
Het mag zelfs iets meer zijn.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:02 schreef 'UnleashMitch' het volgende:
Ik heb zelf toch al meerdere malen een 1:4 ratio gehaald (meer zelfs) maar nog geen purple heart...moet je echt precies 1:4 hebben of mag het ook meer zijn ?
zoals ik zeg : ik gooi het Nooit op plekken waar me eigen mannetjes lopen,quote:Op maandag 25 juli 2005 13:58 schreef i-spy24 het volgende:
@B.I.G:
Is het mischien raadzaam om eerst ff een call te geven middels Q of anders J of K en aantegeven
dat je artillerie vuur laat inkomen en dan +/- 10 sec wacht zodat je eigen eenheden even dekking kunnen zoeken?
Zo bereik je toch wat je wilt n.l: De vijand wordt ff onder vuur genomen en je eigen eenheden zijn beschermd.
[..]
Het mag zelfs iets meer zijn.![]()
bedankt, maar heb je ook de gehele prima guide?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:26 schreef nlboy het volgende:
Even wat bestandjes geupt, zeer handig!
www.nlboy.nl/bf2prima.pdf (16MB, Guide)
www.nlboy.nl/bf2_guide.pdf (6 MB, Guide)
En nog het bewerkte Crazy FOK! filmpje
www.nlboy.nl/crazyfok.wmv
Helaas niet, ik kon alleen deze vinden.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:46 schreef escape_nl het volgende:
[..]
bedankt, maar heb je ook de gehele prima guide?
nee geeft niet, ik zal ook gaan zoeken voor de gehele guidequote:Op maandag 25 juli 2005 14:49 schreef nlboy het volgende:
[..]
Helaas niet, ik kon alleen deze vinden.Sorry
Gewoon aanmelden op de clansite (die nog wel under heavy construction is) en je krijgt std een mailtje als er iets als een war is, uiteraard krijg je niet voor elk klein ondingetje een mailtje maar voor avond als vanavond is het wel handig omdat we veel mensen nodig hebben om de server een beetje vol te krijgen.. Alleen de layout van het mailtje was echt zwaar verziektquote:Op maandag 25 juli 2005 14:15 schreef Ash het volgende:
Dus ik vond het wel handig dat ik dat mailtje kreeg,
misschien is het handig om een standaard mailinglist te maken naar de leden van FOK! zodat we allemaal op de hoogte worden gehouden over het hoe en wat in de Clan.
zie jij dat al gebeuren op public servers? ik niet iigquote:Op maandag 25 juli 2005 14:17 schreef i-spy24 het volgende:
@Gamedemon :
Mischien heb je hier nog wat aan
Laat anders je squad-leader naar jou terugkoppelen dat al er geen 'eigen' eenheden(of andere collega-eenheden) meer in dat gebied zijn doordat elke player van betreffende eenheid zich
bij hem heeft afgemeld op de vraag: " Everybody green/blue etc squad clear out of the area?"(betreffende tekst middels J of K gewoon zelf ff intypen omdat het niet in de standaard commando's staat van Q )
Zo kun je linksboven in de tekst regels dan lezen of iedereen idd weg is en voor jou dus vrij baan voor spervuur van artillerie.
mischien wel , eerst ff World of warcraft 18:00 weet niet tot hoelaat dat duurtquote:Op maandag 25 juli 2005 16:08 schreef UnleashMitch het volgende:
@Gamedemon, doe je vanavond ook mee ? We zijn toch met sommige hier bezig om ons iets serieuzer bezig te houden met teamplay (ondanks achterlijke namen als Crazy Fok en de Vlaaisquad) en daar hoort ook een commander bij die weet wat ie doet.
Lijkt mij iig wel leuk ook al zijn we zelf nog geen wereldsoldaten maar ach
Top, afgelopen donderdag liepen we nml tegen t probleem op dat er weinig animo was voor de plek van commander en degene die het gingen doen (o.a. ikzelf) konden er niet uithalen wat er inzit, vandaarquote:Op maandag 25 juli 2005 16:10 schreef Gamedemon het volgende:
mischien wel , eerst ff World of warcraft 18:00 weet niet tot hoelaat dat duurt
ik was ook commander en vond het wel gaan, alleen de communicatie was wat minderquote:Op maandag 25 juli 2005 16:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Top, afgelopen donderdag liepen we nml tegen t probleem op dat er weinig animo was voor de plek van commander en degene die het gingen doen (o.a. ikzelf) konden er niet uithalen wat er inzit, vandaar![]()
Helaas ook zonder maps..quote:Op maandag 25 juli 2005 14:56 schreef escape_nl het volgende:
http://www.binsearch.info/?b=BF2+Prima+PDF+Guide&g=alt.binaries.boneless&p=Yenc%40power-post.org+%28BlooDHounD%29&max=250
Hij staat wel internet, ga hem vanavond er even van af halen, heb op het werk geen nieuwsgroepen
Communicatie verliep idd niet goed/ dat was ook een oorzaakquote:Op maandag 25 juli 2005 16:15 schreef escape_nl het volgende:
ik was ook commander en vond het wel gaan, alleen de communicatie was wat minder
fokquote:Op maandag 25 juli 2005 15:10 schreef escape_nl het volgende:
Op deze site, http://bf2tracker.com kan je aangeven in welke clan je zit, maar er wordt gevraagd om een password van de FOK! Clan, welke is dat?
In de nieuwe OP sta je erbijquote:Op maandag 25 juli 2005 17:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik sta nog steeds niet bij de FOK! BF2 Clan
je kan wel je teamspeak aan zetten voor te luisteren waar je heen moet om alles goed te laten verlopenquote:Op maandag 25 juli 2005 17:59 schreef i-spy24 het volgende:
Ook maar een duit in het zakje
Nu lees ik dat men dus de zaken wat serieuzer wil gaan aanpakken.
Is het diezelfde server als voorheen n.l:
IP: 217.148.191.27
Poort: 16567
TeamSpeak server: 213.239.170.37:8775
Als dat zo is dan benik vanaf 19;00 uur het bovenstaand IP nummer te vinden en rond te neuzen
Heb alleen geen mic-headset dus ik kan wel lezen maar niet mee kletsen in de teamspeak.
Anders typ ik wel mijn tekst tijdens het spel middels de knoppen J of K of evt. Q voor standaard commando's.
Altijd wel in om te spelen met gasten die het spel willen leren en zaken wat serieuzer
willen aanpakken zodat ze zelf beter worden en uiteindelijk leren winnen.
En spelen met ene goeie commander is ook altijd wel fijn zodat je weet je Je back covered is.
Let wel, als je dat progje moet downloaden(xfire if zoiets) dan laat ik het voor wat het is en ga ik verder.
Is het gewoon een (al of niet) ranked server op de lijst dan benik er gewoon dus onder eigen nick.
Dat is voor iedereen zeker aan te raden. Veel mensen hebben wel TS en aangezien dat zoveel makkelijker gaat dan alles steeds typen zal veel communicatie simpelweg niet via tekst gaan waardoor je veel kan missen.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:07 schreef dekkered het volgende:
je kan wel je teamspeak aan zetten voor te luisteren waar je heen moet om alles goed te laten verlopen
Je bent welkom. Vanavond zullen er voornamelijk Fok-ers zijn. De FoD-ers komen morgen pas echt meespelen.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:59 schreef i-spy24 het volgende:
Ook maar een duit in het zakje
Nu lees ik dat men dus de zaken wat serieuzer wil gaan aanpakken.
Is het diezelfde server als voorheen n.l:
IP: 217.148.191.27
Poort: 16567
TeamSpeak server: 213.239.170.37:8775
Als dat zo is dan benik vanaf 19;00 uur het bovenstaand IP nummer te vinden en rond te neuzen
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:07 schreef 'dekkered' het volgende:
je kan wel je teamspeak aan zetten voor te luisteren waar je heen moet om alles goed te laten verlopen
geen dank (SUFFERT)quote:Op maandag 25 juli 2005 18:14 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
benik ook een suffert... tuuurlijk, je hebt gelijk moet ook luisteren (ook al kan ik niet inspreken vanwege het ontbreken van een mic-headset)
De gameserver ? Het kan zijn dat ze deze nog aan instellen zijn. Ik heb verzocht om vier maps (de urban maps) en dat gingen ze vanavond instellenquote:Op maandag 25 juli 2005 19:11 schreef Silver_Shark het volgende:
bij mij doet de server het niet -____-"
Ze geven zelf aan dat die server bijna nooit vol zitquote:Op maandag 25 juli 2005 19:38 schreef i-spy24 het volgende:
Jah....server failed to connect omdatie vol zit schijnbaar..
![]()
Kom eraanquote:
Volquote:
das kutquote:Op maandag 25 juli 2005 21:17 schreef Silver_Shark het volgende:
GVD, ik ben van die server gekickt ik rijde alleen jafarx alleen onder misschien heeft ie me gepusht![]()
goed gedaan hor:Pquote:Op maandag 25 juli 2005 21:28 schreef i-spy24 het volgende:
Laten we anders allemaal naar deze server komen.
208.51.201.233.
16567
en ik heb net als commander wederom mijn manschappen naar een glorieuze overwinning gebracht EN ik was dicht bij het slagveld zoals een goede commandant hoort te zijn en niet laf liggend op de basis zogenaamd druk bezig te zijn.
atletico ananas begint hor:Pquote:Op maandag 25 juli 2005 11:19 schreef Silver_Shark het volgende:
vanavond kan ik ook niet misschien een half uurtje maar dan is het BNN avond ( atletico ananas en costa en nu we er toch zijn )
Een [b[echte[/b] commander hoort juist op de basis te blijven en alles te volgen wat er op de kaart gebeurd. Op deze manier kan je iedereen helpen op het moment dat ze iets nodig hebben.. munitie, repairs of als er een vijand op een dak ligt die ze niet op tijd kunnen zien.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:28 schreef i-spy24 het volgende:
en ik heb net als commander wederom mijn manschappen naar een glorieuze overwinning gebracht EN ik was dicht bij het slagveld zoals een goede commandant hoort te zijn en niet laf liggend op de basis zogenaamd druk bezig te zijn.
Ja we wonnen mooi!quote:Op maandag 25 juli 2005 21:33 schreef Blinker het volgende:
Helaas moest ik voortijdig weg gaan.
Maar wel ff lekker geownd als China
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |