Basic Helicopter Badge: 15 minutes in a helicopter in 1 round.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:00 schreef ViPeRII het volgende:
Ah in 1 ronde... :S nah laat die badge maar aan mijn neus voorbij gaanTrouwens, werkt niet als je piloot bent van een transport heli, weet zeker dat ik hem dan al lang had gehad!
Post het gewoon nog een keer voor iedereen die het gemist heeftquote:Op maandag 25 juli 2005 10:03 schreef ViPeRII het volgende:
Erhm prima, moet ff kijken welke server dat dan is?
Kopier voor TeamSpeak de gehele link in je quick connect schermpje en het werkt. Het poortnr is nml niet de std poort, vandaar. De server is een unranked server mogelijk gemaakt door de FightorDie Clan die vanavond mee zal doen.quote:2e Fok! Clanwar
De Battlefield 2 server die we gaan gebruiken is:: 217.148.191.27 de poort is: 16567
De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 213.239.170.37:8775
Sorryquote:Op maandag 25 juli 2005 10:18 schreef PirE het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de lijst van actieve BF2 spelende fokkers.
Hopelijk tot vanavondquote:Ik ga proberen om vanavond aanwezig te zijn. Heb nog geen vakantie, is dus even afwachten hoe laat ik klaar ben met werken :\.
Mja wat is een std port nr. Als er meerdere servers draaien heb je dat al snel..quote:Op maandag 25 juli 2005 10:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Post het gewoon nog een keer voor iedereen die het gemist heeft![]()
[..]
Kopier voor TeamSpeak de gehele link in je quick connect schermpje en het werkt. Het poortnr is nml niet de std poort, vandaar. De server is een unranked server mogelijk gemaakt door de FightorDie Clan die vanavond mee zal doen.
Voor de mensen die hun TS willen testen. Als het goed is kom je op een server waar 3 kanalen zijn: USA China en MEC en zit iig de user FJD op de server. Ik zal alleen niet reageren want ik ben straks weg
Geloof dat hun ook al een TSserver hebben dus volgens mij gaat dat helemaal goed komenquote:Op maandag 25 juli 2005 10:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja wat is een std port nr. Als er meerdere servers draaien heb je dat al snel..
Als er een extra admin voor de TS geregeld moet worden hoor ik het wel.
Das wel cool jaquote:Op maandag 25 juli 2005 11:19 schreef Silver_Shark het volgende:
atletico ananas
quote:en costa en nu we er toch zijn )
damn dan moet je lid zijn...quote:Op maandag 25 juli 2005 11:35 schreef UnleashMitch het volgende:
Misschien wel een tip om eens de Prima Battlefield 2 Guide door te lezen. Staan vaak erg triviale dingen in maar zo tussen de regels door steek je er zeker wat van op.
Hier de strategy guide van IGN: http://guides.ign.com/guides/677882/
Ik upload wel die PDF naar mijn site.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 11:46 schreef nlboy het volgende:
Ik upload wel die PDF naar mijn site. Moment...
mijn gamenaam is: Stojakovicquote:Op maandag 25 juli 2005 10:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je staat nu wel in het OPtxt bestandje, in het volgende deel sta je erbij. alleen nog even je gamenaam doorgeven en dan kom je ook in de rankings, anders moet ik zoveel topics doorzoeken
Volgens mij moet je minimaal 5 kills hebben en 20 deaths. Maar ik heb nog nooit gespeeld voor een purple heartquote:Op maandag 25 juli 2005 12:02 schreef UnleashMitch het volgende:
We gaan uit van 19:30 maar je kan de meeste al wel eerder vinden op de TeamSpeak server. Vanaf 19:30 gaan we iig zeker over op de trainingserver onveilig maken
Ik heb zelf toch al meerdere malen een 1:4 ratio gehaald (meer zelfs) maar nog geen purple heart...moet je echt precies 1:4 hebben of mag het ook meer zijn ?
als je dan 6 kills heb moet je 24 keer doodgaan en zo verderquote:Op maandag 25 juli 2005 12:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgens mij moet je minimaal 5 kills hebben en 20 deaths. Maar ik heb nog nooit gespeeld voor een purple heart
We zien jullie vanzelf verschijnen.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wij beginnen meestal wat later, aangezien we allemaal eerst moeten werken, maar ik denk dat de meeste er rond 20:00 zullen zijn. Vanavond weet ik het alleen niet hoeveel er zijn, jullie kunnen dan vanavond mooi oefenen voor morgen
Dan schoppen we er toch wat mensen uitquote:Op maandag 25 juli 2005 12:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
We zien jullie vanzelf verschijnen.
Zou wel een grap zijn als jullie straks niet meer op je eigen server kunnen omdat Fok! m volgekregen heeft![]()
Ik zit op mijn werk en vandaar uit kan ik niet op onze server komen, maar ik zal aan het einde van de middag de maps in de rotation gooien.quote:PS was t nog gelukt met die maps in de server ?
kan wel men team speak aan zetten om et te horen denk ikquote:Op zondag 24 juli 2005 22:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak mijn jong.
maar voor morgen lijkt het me wel handig dat we een squad vormen met mensen die teamspeak
gebruiken. want als er mensen die dat niet hebben rijden en jij zit achterop kan je blijven roepen, maar ze horen je toch niet. en eventueel beginnen we 2 squads en lopen we met zijn twaalven
de map af. moeten we de artillery uitschakelen want anders ben je kogelvoer.
jij vind et mischien triest maar ik word strontziek van die mongolen die je artillery inrijden en je punishen omdat die gasten niet op hun mini map kijken, ik gooi het heus niet midden op me eigen team, maar bijna elk potje rijden die kutmongolen er wel in en punishen ze voor hun eigen domme fout.quote:
Het mag zelfs iets meer zijn.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:02 schreef 'UnleashMitch' het volgende:
Ik heb zelf toch al meerdere malen een 1:4 ratio gehaald (meer zelfs) maar nog geen purple heart...moet je echt precies 1:4 hebben of mag het ook meer zijn ?
zoals ik zeg : ik gooi het Nooit op plekken waar me eigen mannetjes lopen,quote:Op maandag 25 juli 2005 13:58 schreef i-spy24 het volgende:
@B.I.G:
Is het mischien raadzaam om eerst ff een call te geven middels Q of anders J of K en aantegeven
dat je artillerie vuur laat inkomen en dan +/- 10 sec wacht zodat je eigen eenheden even dekking kunnen zoeken?
Zo bereik je toch wat je wilt n.l: De vijand wordt ff onder vuur genomen en je eigen eenheden zijn beschermd.
[..]
Het mag zelfs iets meer zijn.![]()
bedankt, maar heb je ook de gehele prima guide?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:26 schreef nlboy het volgende:
Even wat bestandjes geupt, zeer handig!
www.nlboy.nl/bf2prima.pdf (16MB, Guide)
www.nlboy.nl/bf2_guide.pdf (6 MB, Guide)
En nog het bewerkte Crazy FOK! filmpje
www.nlboy.nl/crazyfok.wmv
Helaas niet, ik kon alleen deze vinden.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:46 schreef escape_nl het volgende:
[..]
bedankt, maar heb je ook de gehele prima guide?
nee geeft niet, ik zal ook gaan zoeken voor de gehele guidequote:Op maandag 25 juli 2005 14:49 schreef nlboy het volgende:
[..]
Helaas niet, ik kon alleen deze vinden.Sorry
Gewoon aanmelden op de clansite (die nog wel under heavy construction is) en je krijgt std een mailtje als er iets als een war is, uiteraard krijg je niet voor elk klein ondingetje een mailtje maar voor avond als vanavond is het wel handig omdat we veel mensen nodig hebben om de server een beetje vol te krijgen.. Alleen de layout van het mailtje was echt zwaar verziektquote:Op maandag 25 juli 2005 14:15 schreef Ash het volgende:
Dus ik vond het wel handig dat ik dat mailtje kreeg,
misschien is het handig om een standaard mailinglist te maken naar de leden van FOK! zodat we allemaal op de hoogte worden gehouden over het hoe en wat in de Clan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |