213.239.170.37:8775 momenteel spelen er 3 Fokkers op die server.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:29 schreef nlboy het volgende:
[..]
213.239.170.37:8775 momenteel spelen er 3 Fokkers op die server.
Artillary en deed zelf als engineer rondlopen.. Althans, lag in een hoekje bij de artillary, zodra deze kapot gemaakt werd vroeg ik om back-up en ging deze fixen. Dus voor fixen en voor artillary kreeg ik punten. Sporadisch killde ik er ook een toen die te dicht bij mij kwam..quote:Op zondag 24 juli 2005 18:29 schreef nlboy het volgende:
Mij lukt het niet om een commander te zijn en dan punten te halen...waar kan je vooral mee scoren als commander?
Kan iemand me helpen please?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok doe ik.
Ow nee he...me BF2 werkt niet meer na installeren van de Patch uit de OP
Als ik em opstart dan gaat het beeld een paar keer knipperen en kom ik weer op m'n bureaublad.
Iemand een oplossing?
Heb je echt alles van Omega verwijderd? http://www.omegadrivers.net/ati/ati_faq.phpquote:Op zondag 24 juli 2005 20:02 schreef kievit19 het volgende:
ARGH!!!
ik heb een probleem , ik ben van omega drivers terug-gegaan naar catalyst drivers, en nou is het hele beeld verneukt in BF2,
een nieuwe install heb ik al geprobeerd (van bf2)
maar mocht niet baten,
of moet ik nou echt mijn hele computer weer opnieuw gaan installeren ???
quote:What is the full uninstall procedure I must follow if I want to remove the XX drivers from my system?
Before you start this full uninstall procedure, make sure you have downloaded and installed the latest version of Driver Cleaner; if you are using my drivers then a special version of Driver Cleaner is already included.
1. Go to the Windows Control Panel, Add/Remove Programs section.
2. Uninstall the ATI Control Panel or Catalyst Control Center, don’t restart.
3. If uninstalling the Omega Drivers, uninstall Radlinker.
4. Uninstall the existing driver set, restart.
5. Boot your PC in safe mode.
6. Run Driver Cleaner, restart afterwards.
7. If uninstalling the Omega Drivers, now uninstall the Setup Tools from the Start Menu.
8. Now you can install any driver you like.
Ik wil wel maar geen Operation Clean Sweep met 16 spelers.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:25 schreef BMH het volgende:
Gaan we nu spelen?
....quote:Op zondag 24 juli 2005 20:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik wil wel maar geen Operation Clean Sweep met 16 spelers.
geduld is een schone zaak mijn jong.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:28 schreef dekkered het volgende:
men stats doen et niet meer goed heb net op een ranked server gespeeld en op die server zegt dat ik de volgende rang ben maar bij men stats staaat et niet
ga jij s'avonds laat ook bij je maten langs, om te vertellen dat je zo leuke avond heb gehad zonder hen.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:32 schreef i-spy24 het volgende:
Zo ook weer ff online gespeeld. Natuurlijk niet met dat geweldige FOK team die een apart progje vraagt maar met andere europeanen die gewoon op de vele internationale ranked servers zijn te vinden.
Tegen Amerikanen gespeeld met Duitsers,Italianen, Engelsen,Fransen... en gewonnen op verschillende levels.
Morgen weer een potje...
je wordt beter, ik heb 1000 kills en 2000 deaths, met anti tank. maar als je medic of support bent, en er zijn niet te veel met die klasse, schieten de punten je om de orenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:33 schreef Neohammer het volgende:
Mag ik heel ff tussendoor: ik raak zeer weinig in dat spel. Het frustreert nogal, ik heb voor een stilstaand figuurtje, minstens 8 kogels nodig. (op 50 meter met een g36.) Zelfs op servers met een goede ping. (30) Ook valt het me op dat voertuigen voor andere mensen er sneller zijn dan voormezelf. (op het moment dat een heli verschijnt, zitten er al 2 in...) Ik heb het idee dat ik echt achter loop.
Iemand tips?
Begrijp het niet helemaal.Bedoel je dat je elke keer te laat komt of teveel munitie moet verspillen om iemand te killen?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:33[ schreef 'Neohammer' het volgende:
Mag ik heel ff tussendoor: ik raak zeer weinig in dat spel. Het frustreert nogal, ik heb voor een stilstaand figuurtje, minstens 8 kogels nodig. (op 50 meter met een g36.) Zelfs op servers met een goede ping. (30) Ook valt het me op dat voertuigen voor andere mensen er sneller zijn dan voormezelf. (op het moment dat een heli verschijnt, zitten er al 2 in...) Ik heb het idee dat ik echt achter loop.Iemand tips?![]()
OMG, ik heb die nog niet deftig bekeken. Maar dan kje voor de link. Er zitten toch wel medailles tussen waarvoor je geschitfe dingen moet doen.quote:
Aan 5 uur per dag gemiddeld is dat nog 600 dagenquote:· 3000 Global Hours in Armor Vehicle (Tank/APC type)
Ik win ook liever hoor, maar een medaille is altijd mooi meegenomenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:05 schreef i-spy24 het volgende:
Jongens gaat het nu je alleen maar om dat *fruit* (medailles& ribbons) of gewoon om de lol om als team te winnen van de tegenstander door 'slim' te spelen?
Mij het laatste in ieder geval...
Mij om beide.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:05 schreef i-spy24 het volgende:
Jongens gaat het nu je alleen maar om dat *fruit* (medailles& ribbons) of gewoon om de lol om als team te winnen van de tegenstander door 'slim' te spelen?
Mij het laatste in ieder geval...
daar wil nog ff aan toevoegen :quote:
Battelfield 2 Taktiek Thread FOKquote:Op maandag 25 juli 2005 00:29 uur schreef 'nlboy' het volgende:
Wow dat wist ik nog niet...*kuch*
Je vergeet nog alleen 1 punt: Download Xfire om zo makkelijker te joinen op een server,
zonder dat iemand steeds de IP's moet doorgeven.
Maar wel bedankt voor deze bijdrage want ik denk dat er fokkers zijn die dat nog niet wisten
of voor het eerst Battlefield spelen.
TIP: Maak een site voor n00bs en train ze, dan maak je hun erg blij. Succes.(serieus)
Beetje triest vind je ook niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:55 schreef i-spy24 het volgende:
Ik heb um doodgeschoten en de straf nam ik voor lief.![]()
1 woord: Triestquote:Op maandag 25 juli 2005 01:02 schreef Gamedemon het volgende:
zoek die homo(s) dan op en spring express voor hun jeep of tank , en het liefst meerdere keren, en punish ze er voor mischien leren die gasten het dan is af
en daarnaast, een commander die heftig in gevecht is kan je moeilijker backuppen met artillery etc maar goedquote:Op maandag 25 juli 2005 07:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Beetje triest vind je ook niet.
Je bent een nog slechtere teamplayer dan de overige (niet teamkillers) in die ronde.
Een commander hoort niet op het battlefield!
Wat heb je aan een dooie commander.
Ik zal als ik vandaag thuis kom deze maps in de rotation zetten. Kunnen jullie die vanavond spelen. Ik weet niet of er een andere admin van [FoD] is. Ik zal op ons forum even posten dat ik die maps gespeeld gaan worden, zodat een andere admin ze niet wijzigd (hoop ik)quote:Op maandag 25 juli 2005 09:31 schreef UnleashMitch het volgende:
Zoals ik al reeds aangaf heb ik een grote voorkeur voor de maps:
Dalian Plant
Mashtuur City
Sharqi Peninsula
Strike at Karkand
1 round per map
10 minutes in 1 roundquote:Op maandag 25 juli 2005 09:42 schreef ViPeRII het volgende:
Transport 4h 21m 24s 122 131 0.93 29
En nog geen Basic Transport badge :S
Verder ging het eigenlijk prima vannochted met mijn ogen nog dicht ;-)
Mochten jullie nog andere voorkeuren hebben dan moet je die er ook vooral tussenzetten. Het is niet dat deze vier de keuze van Fok! is en dat we anders niet komen spelen. Gaat mij er voornamelijk om dat 16vs16 op een uitgestrekte map niet echt fun is naar mijn mening, vandaar.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zal als ik vandaag thuis kom deze maps in de rotation zetten. Kunnen jullie die vanavond spelen. Ik weet niet of er een andere admin van [FoD] is. Ik zal op ons forum even posten dat ik die maps gespeeld gaan worden, zodat een andere admin ze niet wijzigd (hoop ik)
Dat is zeker een goed idee ja. Helemaal vergeten, er zit ook zo'n map bij met 8 flags waarvan er 3 standaard voor de MEC zijnquote:Op maandag 25 juli 2005 09:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het kan zijn dat we ook 2 rounds per map doen. Ik wil kijken of ik de teams na elke ronde kan switchen, zodat je in karkand eerst mag verdedigen (MEC) en vervolgens mag aanvallen (US)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |